世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場規模調査&予測:提供形態別(ソフトウェア、サービス)、展開形態別(クラウド、オンプレミス)、エンドユーザー別(学術、企業研修)、地域別予測:2025年~2035年

教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場規模調査&予測:提供形態別(ソフトウェア、サービス)、展開形態別(クラウド、オンプレミス)、エンドユーザー別(学術、企業研修)、地域別予測:2025年~2035年


Global Gamification in Education Market Size study & Forecast, by Offering (Software and Services), Deployment Mode (Cloud and On-premises), End-User (Academic and Corporate Training) and Regional Forecasts 2025-2035

教育におけるゲーミフィケーションの世界市場は、2024年に約19億米ドルと評価され、2025年から2035年の予測期間中に37.96%の驚異的な年平均成長率で成長すると予測されている。教育におけるゲーミフィケーション... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年10月6日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 285 英語

 

サマリー

教育におけるゲーミフィケーションの世界市場は、2024年に約19億米ドルと評価され、2025年から2035年の予測期間中に37.96%の驚異的な年平均成長率で成長すると予測されている。教育におけるゲーミフィケーションとは、ゲームベースの仕組み、デザイン、原則を学習環境に戦略的に統合し、生徒のエンゲージメント、知識の定着、モチベーションを高めることを指す。ゲーミフィケーションは、ポイント獲得、チャレンジ、競争、報酬などの機能を活用して、没入感のあるインタラクティブな学習体験を実現する。デジタルネイティブの学習者を取り込むには、従来の学習モデルではもはや不十分であることを教育機関や企業が認識するにつれ、その重要性は急速に高まっている。市場全体は、eラーニング・プラットフォームの普及、教室におけるデジタル技術の採用拡大、個別化・適応型学習ソリューションの重視の高まりが主な要因となっている。
教育現場や企業研修でゲーミフィケーションの採用が顕著になっているのは、受動的な学習をインタラクティブな旅に変えるゲーミフィケーションの能力が後押ししている。ゲーミフィケーションは、受動的な学習からインタラクティブな学習へと変化させることができるため、学習者がゲーム感覚で楽しみながら課題に取り組むことで、学習意欲を維持し、測定可能な成果を達成しやすくなります。研究では、ゲーミフィケーションのテクニックが参加率を高め、コラボレーションを強化し、全体的な学習満足度を高めることが実証されている。さらに、特にデジタルトランスフォーメーションが進む業界では、従業員のスキルアップを効率的に行おうとする組織から、市場は恩恵を受ける。成長軌道は非常に有望であるが、プラットフォーム開発コストの高さや、発展途上地域におけるデジタルインフラへのアクセスの不均一さといった課題が、採用をある程度抑制する可能性がある。
本レポートに含まれる詳細なセグメントとサブセグメントは以下の通りである:
サービス別
- ソフトウェア
- サービス別
展開モード別
- クラウド
- オンプレミス
エンドユーザー別
- アカデミック
- 企業研修
地域別
北米
- 米国
- カナダ
ヨーロッパ
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- UAE
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ
クラウド展開は、予測期間を通じて教育分野におけるゲーミフィケーション市場を支配すると予想される。クラウドベースのプラットフォームは拡張性、アクセシビリティ、費用対効果に優れているため、教育機関や企業のトレーナーにとって好ましい選択肢となっている。クラウドを導入することで、教育者やトレーナーはゲーム化された学習ソリューションを迅速に展開し、コンテンツをシームレスに更新し、学習者にデバイスや地域を超えたアクセスを提供することができる。クラウドインフラへの投資が拡大し、SaaSベースの教育ツールへのシフトが進む中、クラウド部門は長期的な成長リーダーとして位置づけられている。
収益面では、ソフトウェアが依然として教育市場におけるゲーミフィケーションの主要な貢献者である。カスタマイズされた学習モジュールから没入型シミュレーションまで、ゲーミフィケーション体験を促進するプラットフォームやアプリケーションが、支出の大部分を占めている。教育機関も企業も、高度な分析、適応経路、ユーザーフレンドリーなインターフェイスを提供するソフトウェア・ソリューションに多額の投資を行っている。しかし、ゲーム化された学習戦略を円滑に実施するためのコンサルティング、統合、トレーニングサービスへの需要が高まり、サービスも急速に拡大している。ソフトウェアが収益面で市場をリードする一方、サービスが急成長している。
教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場調査において考慮した主な地域は、北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカである。北米は、先進的な教育技術インフラ、デジタル学習ツールの早期導入、米国とカナダにおける企業のスキルアッププログラムの旺盛な需要に支えられ、2025年の市場シェアを独占した。同地域は、EdTech新興企業への多額の投資や、学術機関とテクノロジープロバイダーとの協力関係から利益を得ている。一方、アジア太平洋地域は予測期間中に最も急成長すると予測されている。学生数の急増、インターネット普及率の上昇、中国やインドのような国々における教育のデジタル化に対する政府主導の取り組みが採用を加速させている。欧州も、有利な政策、革新的な教育法モデル、生涯学習重視の高まりに支えられ、堅調な成長を示している。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
- マイクロソフト
- グーグル合同会社
- アドビ社
- IBM Corporation
- クラスクラフトスタジオ
- KahootAS
- ドミンク・ラーニング・システムズ社
- 株式会社トップハットモノクル
- NIITリミテッド
- SAP SE
- コグニザント・テクノロジー・ソリューションズ
- マインドティクル
- スマート・スパロウ社
- スピニファイ
- エデュカプレイ
教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場レポートスコープ:
- 過去データ - 2023年、2024年
- 予測基準年 - 2024年
- 予測期間 - 2025年〜2035年
- レポート対象範囲 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
- 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
- カスタマイズ範囲 - レポート購入時に無料カスタマイズ(最大8アナリストの作業時間に相当)。国、地域、セグメントスコープ*の追加・変更
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
主な内容
- 2025年から2035年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競合情勢。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析。

ページTOPに戻る


目次

目次

第1章.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場レポート範囲と方法論
1.1.調査目的
1.2.調査方法
1.2.1.予測モデル
1.2.2.デスクリサーチ
1.2.3.トップダウン・アプローチとボトムアップ・アプローチ
1.3.リサーチの属性
1.4.研究の範囲
1.4.1.市場の定義
1.4.2.市場セグメンテーション
1.5.調査の前提
1.5.1.包含と除外
1.5.2.制限事項
1.5.3.調査対象年

第2章.要旨
2.1.CEO/CXOの立場
2.2.戦略的洞察
2.3.ESG分析
2.4. 重要な発見

第3章.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場勢力分析
3.1.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場を形成する市場勢力(2024年~2035年)
3.2.推進要因
3.2.1. eラーニングプラットフォームの普及
3.2.2. 教室におけるデジタル技術の採用拡大
3.3.阻害要因
3.3.1. プラットフォーム開発コストの高さ
3.4.機会
3.4.1. パーソナライズされたアダプティブ・ラーニング・ソリューションの重視の高まり

第4章.教育産業におけるゲーミフィケーションの世界分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.買い手の交渉力
4.1.2.供給者の交渉力
4.1.3.新規参入の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース予測モデル(2024年~2035年)
4.3.PESTEL分析
4.3.1.政治的要因
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.主な投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略(2025年)
4.6.市場シェア分析(2024-2025)
4.7.世界の価格分析と動向(2025年
4.8.アナリストの推奨と結論

第5章.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場規模・予測:オファリング別2025年~2035年
5.1.市場概要
5.2.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
5.3.ソフトウェア
5.3.1.上位国別内訳推計・予測、2024年~2035年
5.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
5.4.サービス
5.4.1.上位国別内訳の推定と予測、2024年〜2035年
5.4.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年

第6章.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場規模推移予測:展開形態別、2025年~2035年
6.1.市場概要
6.2.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
6.3.クラウド
6.3.1.主要国の内訳推計と予測、2024年~2035年
6.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
6.4.施設内
6.4.1.上位国の内訳推定と予測、2024年〜2035年
6.4.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
第7章.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場規模予測:エンドユーザー別2025-2035年
7.1.市場概要
7.2.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
7.3.学術分野
7.3.1.主要国の内訳推計と予測、2024年〜2035年
7.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
7.4.企業研修
7.4.1.上位国別内訳の推定と予測、2024年〜2035年
7.4.2.市場規模分析、地域別、2025年〜2035年

第8章.教育分野におけるゲーミフィケーションの世界市場規模・地域別予測、2025年~2035年
8.1.教育分野におけるゲーミフィケーションの成長市場、地域別市場スナップショット
8.2.主要国と新興国
8.3.北米の教育向けゲーミフィケーション市場
8.3.1.米国の教育向けゲーミフィケーション市場
8.3.1.1.2025〜2035年の提供内訳規模と予測
8.3.1.2.展開モードの内訳規模・予測、2025年~2035年
8.3.1.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.3.2.カナダの教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.3.2.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.3.2.2.展開モードの内訳規模・予測、2025年~2035年
8.3.2.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.4.欧州の教育向けゲーミフィケーション市場
8.4.1.イギリスの教育向けゲーミフィケーション市場
8.4.1.1.2025年〜2035年の市場規模と予測
8.4.1.2.展開形態の内訳、規模、予測、2025年~2035年
8.4.1.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.4.2.ドイツの教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.4.2.1.オファリングの内訳規模と予測、2025-2035年
8.4.2.2.展開モードの内訳サイズと予測、2025年~2035年
8.4.2.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.4.3.フランスの教育向けゲーミフィケーション市場
8.4.3.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.4.3.2.展開形態の内訳、規模および予測、2025年~2035年
8.4.3.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.4.4.スペインの教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.4.4.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.4.4.2.展開形態の内訳、規模、予測、2025-2035年
8.4.4.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.4.5.イタリアの教育向けゲーミフィケーション市場
8.4.5.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.4.5.2.展開形態の内訳、規模および予測、2025年~2035年
8.4.5.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.4.6.教育分野におけるゲーミフィケーションの欧州以外の市場
8.4.6.1.オファリングの内訳規模と予測、2025年〜2035年
8.4.6.2.展開モードの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.4.6.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.5.アジア太平洋地域の教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.5.1.中国 教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.5.1.1.2025年〜2035年の市場規模と予測
8.5.1.2.展開モードの内訳サイズと予測、2025年〜2035年
8.5.1.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.5.2.インドの教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.5.2.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.5.2.2.展開形態の内訳、規模、予測、2025年~2035年
8.5.2.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.5.3.日本の教育向けゲーミフィケーション市場
8.5.3.1.オファリングの内訳規模と予測、2025-2035年
8.5.3.2.デプロイメントモードの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.5.3.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.5.4.オーストラリアの教育向けゲーミフィケーション市場
8.5.4.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.5.4.2.展開形態の内訳、規模、予測、2025-2035年
8.5.4.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.5.5.韓国の教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.5.5.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.5.5.2.展開形態の内訳、規模および予測、2025年~2035年
8.5.5.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.5.6.その他のAPAC地域の教育向けゲーミフィケーション市場
8.5.6.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.5.6.2.デプロイメントモードの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.5.6.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.6.ラテンアメリカの教育向けゲーミフィケーション市場
8.6.1.ブラジルの教育向けゲーミフィケーション市場
8.6.1.1.2025年〜2035年の市場規模と予測
8.6.1.2.展開形態の内訳、規模、予測、2025年~2035年
8.6.1.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.6.2.メキシコの教育向けゲーミフィケーション市場
8.6.2.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.6.2.2.デプロイメントモードの内訳規模・予測、2025年~2035年
8.6.2.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.7.中東・アフリカの教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.7.1.UAEの教育向けゲーミフィケーション市場
8.7.1.1.2025年~2035年の市場規模と予測
8.7.1.2.展開形態の内訳、規模、予測、2025年~2035年
8.7.1.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.7.2.サウジアラビア(KSA)の教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.7.2.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025年~2035年
8.7.2.2.展開モードの内訳規模・予測、2025年~2035年
8.7.2.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年
8.7.3.南アフリカの教育分野におけるゲーミフィケーション市場
8.7.3.1.オファリングの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.7.3.2.展開モードの内訳サイズと予測、2025年~2035年
8.7.3.3.エンドユーザーの内訳と予測、2025-2035年

第9章.コンペティティブインテリジェンス
9.1.トップ市場戦略
9.2.マイクロソフト株式会社
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.会社概要
9.2.4.財務実績(データの入手可能性による)
9.2.5.製品・サービスポート
9.2.6.最近の開発状況
9.2.7.市場戦略
9.2.8.SWOT分析
9.3.グーグル合同会社
9.4.アドビ
9.5.IBM株式会社
9.6.クラスクラフトスタジオ
9.7.カフートAS
9.8.ドミンク・ラーニング・システムズ
9.9.トップハットモノクル
9.10.NIITリミテッド
9.11.SAP SE
9.12.コグニザント・テクノロジー・ソリューションズ
9.13.マインドティクル
9.14.スマート・スパロウ社
9.15.スピニファイ
9.16.エデュカプレイ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Global Gamification in Education Market is valued at approximately USD 1.9 billion in 2024 and is expected to grow at an impressive CAGR of 37.96% during the forecast period 2025-2035. Gamification in education refers to the strategic integration of game-based mechanics, design, and principles into learning environments to boost student engagement, knowledge retention, and motivation. This practice leverages features such as point scoring, challenges, competition, and rewards to create immersive and interactive learning experiences. Its significance is rapidly increasing as institutions and enterprises recognize that traditional learning models no longer suffice in engaging digitally native learners. The overall market is largely driven by the proliferation of e-learning platforms, the expanding adoption of digital technologies in classrooms, and the growing emphasis on personalized and adaptive learning solutions.
The remarkable rise in gamification adoption across academic and corporate training settings is fueled by its ability to transform passive learning into an interactive journey. Learners are more likely to stay engaged and achieve measurable outcomes when tasks resemble challenges they enjoy completing in gaming environments. Studies have demonstrated that gamification techniques enhance participation rates, reinforce collaboration, and increase overall learning satisfaction. Moreover, the market benefits from organizations seeking to upskill employees efficiently, particularly in industries undergoing digital transformation. While the growth trajectory is highly promising, challenges such as high costs of platform development and uneven access to digital infrastructure in developing regions may restrain adoption to some extent.
The detailed segments and sub-segments included in the report are:
By Offering
• Software
• Services
By Deployment Mode
• Cloud
• On-Premises
By End-User
• Academic
• Corporate Training
By Region
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa
Cloud deployment is expected to dominate the Gamification in Education Market throughout the forecast period. The scalability, accessibility, and cost-effectiveness of cloud-based platforms make them the preferred choice for both academic institutions and corporate trainers. Cloud deployment enables educators and trainers to roll out gamified learning solutions quickly, update content seamlessly, and provide learners with access across devices and geographies. With growing investments in cloud infrastructure and the shift toward SaaS-based education tools, the cloud segment is positioned as the long-term growth leader, while on-premises deployment retains relevance in institutions with strict data control requirements.
From a revenue perspective, software remains the leading contributor to the Gamification in Education Market. Platforms and applications that facilitate gamified experiences—ranging from customized learning modules to immersive simulations—command the lion’s share of spending. Institutions and corporations alike are investing heavily in software solutions that provide advanced analytics, adaptive pathways, and user-friendly interfaces. However, services are witnessing rapid expansion, as demand rises for consulting, integration, and training services that ensure the smooth implementation of gamified learning strategies. Together, software leads the market in revenue terms, while services emerge as the fastest-growing segment.
The key regions considered for the Global Gamification in Education Market study include North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East & Africa. North America held the dominant market share in 2025, supported by advanced educational technology infrastructure, early adoption of digital learning tools, and strong demand for corporate upskilling programs in the U.S. and Canada. The region benefits from significant investments in EdTech startups and collaboration between academic institutions and technology providers. Asia Pacific, however, is projected to witness the fastest growth during the forecast period. Surging student populations, rising internet penetration, and government-led initiatives to digitize education in countries like China and India are accelerating adoption. Europe also demonstrates robust growth, supported by favorable policies, innovative pedagogy models, and increasing emphasis on lifelong learning.
Major market players included in this report are:
• Microsoft Corporation
• Google LLC
• Adobe Inc.
• IBM Corporation
• Classcraft Studios Inc.
• Kahoot! AS
• Dominknow Learning Systems Inc.
• Top Hat Monocle Inc.
• NIIT Limited
• SAP SE
• Cognizant Technology Solutions
• MindTickle Inc.
• Smart Sparrow Pty Ltd.
• Spinify Inc.
• Educaplay
Global Gamification in Education Market Report Scope:
• Historical Data – 2023, 2024
• Base Year for Estimation – 2024
• Forecast period - 2025-2035
• Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
• Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
• Customization Scope - Free report customization (equivalent to up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study. The report also provides detailed information about crucial aspects, such as driving factors and challenges, which will define the future growth of the market. Additionally, it incorporates potential opportunities in micro-markets for stakeholders to invest, along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segments of the market are explained below:
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2025 to 2035.
• Annualized revenues and regional-level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of the geographical landscape with country-level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of the competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Global Gamification in Education Market Report Scope & Methodology
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.2.1. Forecast Model
1.2.2. Desk Research
1.2.3. Top Down and Bottom-Up Approach
1.3. Research Attributes
1.4. Scope of the Study
1.4.1. Market Definition
1.4.2. Market Segmentation
1.5. Research Assumption
1.5.1. Inclusion & Exclusion
1.5.2. Limitations
1.5.3. Years Considered for the Study

Chapter 2. Executive Summary
2.1. CEO/CXO Standpoint
2.2. Strategic Insights
2.3. ESG Analysis
2.4. key Findings

Chapter 3. Global Gamification in Education Market Forces Analysis
3.1. Market Forces Shaping The Global Gamification in Education Market (2024-2035)
3.2. Drivers
3.2.1. proliferation of e-learning platforms
3.2.2. expanding adoption of digital technologies in classrooms
3.3. Restraints
3.3.1. high costs of platform development
3.4. Opportunities
3.4.1. growing emphasis on personalized and adaptive learning solutions

Chapter 4. Global Gamification in Education Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Forces Model
4.1.1. Bargaining Power of Buyer
4.1.2. Bargaining Power of Supplier
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Forecast Model (2024-2035)
4.3. PESTEL Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top Investment Opportunities
4.5. Top Winning Strategies (2025)
4.6. Market Share Analysis (2024-2025)
4.7. Global Pricing Analysis And Trends 2025
4.8. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Gamification in Education Market Size & Forecasts by Offering 2025-2035
5.1. Market Overview
5.2. Global Gamification in Education Market Performance - Potential Analysis (2025)
5.3. Software
5.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
5.3.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
5.4. Services
5.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
5.4.2. Market size analysis, by region, 2025-2035

Chapter 6. Global Gamification in Education Market Size & Forecasts by Deployment mode 2025-2035
6.1. Market Overview
6.2. Global Gamification in Education Market Performance - Potential Analysis (2025)
6.3. Cloud
6.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
6.3.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
6.4. On premises
6.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
6.4.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
Chapter 7. Global Gamification in Education Market Size & Forecasts by End User 2025–2035
7.1. Market Overview
7.2. Global Gamification in Education Market Performance - Potential Analysis (2025)
7.3. Academic
7.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
7.3.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
7.4. Corporate Training
7.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
7.4.2. Market size analysis, by region, 2025-2035

Chapter 8. Global Gamification in Education Market Size & Forecasts by Region 2025–2035
8.1. Growth Gamification in Education Market, Regional Market Snapshot
8.2. Top Leading & Emerging Countries
8.3. North America Gamification in Education Market
8.3.1. U.S. Gamification in Education Market
8.3.1.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.1.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.1.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.2. Canada Gamification in Education Market
8.3.2.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.2.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.2.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4. Europe Gamification in Education Market
8.4.1. UK Gamification in Education Market
8.4.1.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.1.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.1.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.2. Germany Gamification in Education Market
8.4.2.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.2.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.2.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.3. France Gamification in Education Market
8.4.3.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.3.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.3.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.4. Spain Gamification in Education Market
8.4.4.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.4.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.4.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.5. Italy Gamification in Education Market
8.4.5.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.5.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.5.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.6. Rest of Europe Gamification in Education Market
8.4.6.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.6.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.6.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5. Asia Pacific Gamification in Education Market
8.5.1. China Gamification in Education Market
8.5.1.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.1.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.1.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.2. India Gamification in Education Market
8.5.2.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.2.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.2.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.3. Japan Gamification in Education Market
8.5.3.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.3.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.3.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.4. Australia Gamification in Education Market
8.5.4.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.4.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.4.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.5. South Korea Gamification in Education Market
8.5.5.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.5.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.5.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.6. Rest of APAC Gamification in Education Market
8.5.6.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.6.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.6.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6. Latin America Gamification in Education Market
8.6.1. Brazil Gamification in Education Market
8.6.1.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.1.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.1.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.2. Mexico Gamification in Education Market
8.6.2.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.2.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.2.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7. Middle East and Africa Gamification in Education Market
8.7.1. UAE Gamification in Education Market
8.7.1.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.1.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.1.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.2. Saudi Arabia (KSA) Gamification in Education Market
8.7.2.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.2.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.2.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.3. South Africa Gamification in Education Market
8.7.3.1. Offering breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.3.2. Deployment mode breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.3.3. End User breakdown size & forecasts, 2025-2035

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Microsoft Corporation
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company Snapshot
9.2.4. Financial Performance (Subject to Data Availability)
9.2.5. Product/Services Port
9.2.6. Recent Development
9.2.7. Market Strategies
9.2.8. SWOT Analysis
9.3. Google LLC
9.4. Adobe Inc.
9.5. IBM Corporation
9.6. Classcraft Studios Inc.
9.7. Kahoot! AS
9.8. Dominknow Learning Systems Inc.
9.9. Top Hat Monocle Inc.
9.10. NIIT Limited
9.11. SAP SE
9.12. Cognizant Technology Solutions
9.13. MindTickle Inc.
9.14. Smart Sparrow Pty Ltd.
9.15. Spinify Inc.
9.16. Educaplay

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Bizwit Research & Consulting LLP社の 教育分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(education)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/10/07 10:26

151.47 円

177.60 円

206.86 円

ページTOPに戻る