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缶詰産業調査報告書2025

缶詰産業調査報告書2025


Canned Food Industry Research Report 2025

概要 APOリサーチによると、世界の缶詰食品市場は2024年に100万米ドルと評価され、2025-2031年の予測期間中にxx%の年平均成長率を記録し、2031年には100万米ドルに達すると予測されている。 缶詰食品の北米... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2025年10月20日 US$2,950
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サマリー

概要

APOリサーチによると、世界の缶詰食品市場は2024年に100万米ドルと評価され、2025-2031年の予測期間中にxx%の年平均成長率を記録し、2031年には100万米ドルに達すると予測されている。

缶詰食品の北米市場は、2026年から2031年の予測期間中に%のCAGRで、2025年に百万ドルから増加し、2031年までに百万ドルに達すると推定される。

缶詰のアジア太平洋市場は、2025年の100万ドルから2031年には100万ドルに達すると推定され、2025年から2031年の予測期間中のCAGRは%である。

缶詰のヨーロッパ市場は、2025年の100万ドルから2031年には100万ドルに達すると推定され、2025年から2031年の予測期間中のCAGRは%である。

缶詰の主なグローバルメーカーは、などが含まれます。2024年には、世界のトップ3ベンダーが収益の約 %を占めている。

レポートの範囲
本レポートは、缶詰の世界市場を定量的・定性的分析の両面から包括的に紹介することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、缶詰に関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるようにすることを目的としています。

本レポートは、この市場における缶詰食品メーカー、新規参入企業、産業チェーン関連企業に対し、市場全体と企業別、タイプ別、用途別、地域別の各セグメントにわたるサブセグメントにおける収益、販売量、平均価格に関する情報を提供するものです。

缶詰食品の市場規模、推計、予測は、2024年を基準年として、2020年から2031年までの期間の履歴データと予測データとともに、販売量(kt)と収益(百万ドル)で提供されます。本レポートでは、世界の缶詰市場を包括的に区分しています。タイプ別、用途別、プレイヤー別の製品に関する地域別市場規模も掲載しています。市場をより深く理解するために、競争環境、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを掲載しています。また、技術動向や新製品開発についても論じています。

主要企業と市場シェアの洞察
本セクションでは、読者は競合する主要企業について理解を深めることができる。本レポートでは、革新的な動向や開発、製品ポートフォリオの強化、M&A、提携、新製品の革新、地理的拡大など、参入企業が存在感を維持するために行っている主要な成長戦略を調査している。事業戦略の他に、本調査には現在の開発状況や主要財務情報も含まれている。また、読者は2020-2025年における世界の売上高、価格、メーカー別売上高に関するデータも入手できる。この包括的なレポートは、最新情報を入手し、ビジネスにおける効果的な意思決定を行うために、顧客に役立つこと間違いなしである。

企業別缶詰セグメント
コナグラ・ブランズ
デルモンテフーズ
ホーメルフーズ
ドール食品
B&Gフード
キャンベルスープ
アヤム・ブランド
ゼネラル・ミルズ
グルーポ・カルボ
クラフト・ハインツ
デンマーク・クラウン
JBS
ネスレ
東原産業
ローデス・フード・グループ
ボルトングループ
アヒグヴェン
ボンデュエル
ゴヤフーズ
バンブルビー

缶詰のタイプ別セグメント
クッキングソース缶詰
デザート缶詰
魚介類缶詰
フルーツ缶詰
肉缶詰
パスタ・麺類缶詰
スープ缶詰
野菜缶詰

缶詰の用途別セグメント
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
個人小売店
コンビニエンスストア
オンライン販売
その他

地域別缶詰セグメント
北米
米国
カナダ
メキシコ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
スペイン
オランダ
スイス
スウェーデン
ポーランド
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
台湾
東南アジア
南米
ブラジル
アルゼンチン
チリ
中東・アフリカ
エジプト
南アフリカ
イスラエル
トルコ
GCC諸国

主な推進要因と障壁
本レポートでは、読者が一般的な発展を理解するのに役立つよう、影響力の大きいレンダリング要因とドライバーを調査している。さらに、プレイヤーの行く手を阻む阻害要因や課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うのに役立ちます。専門家はまた、今後のビジネス展望に焦点を置いています。

このレポートを購入する理由
1.本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界の缶詰市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
2.本レポートは、関係者が缶詰食品の世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
3.本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、事業における地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(数量と金額)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
4.本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
5.本レポートは、ステークホルダーが世界的にどの地域をターゲットとすべきかを洞察するのに役立ちます。
6.本レポートは、関係者が缶詰食品の採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。
7.本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その貴重な貢献について理解するのに役立ちます。

各章の概要
第1章:調査目的、調査方法、データソース、データの相互検証
第2章: レポートのスコープ、各市場セグメント(地域別、製品タイプ別、用途別など)の市場規模、将来の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げる可能性があるのかについて、ハイレベルな見解を提供しています。
第3章 缶詰メーカーの競争環境、価格、生産量、金額シェア、最新の開発計画、合併・買収情報などを詳細に分析。
第4章:主要企業のプロファイルを提供し、製品の生産/生産量、金額、価格、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場における主要企業の基本的な状況を詳細に紹介する。
第5章:地域/国別缶詰の生産/生産量、金額。今後6年間の各地域の市場規模と発展の可能性を定量的に分析。
第6章 缶詰の地域別・国別消費量。各地域とその主要国の市場規模と発展の可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展見通し、市場スペース、生産量などを紹介しています。
第7章:様々な市場セグメントを種類別に分析し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性を網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第8章:用途別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる下流市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助ける。
第9章:産業の上流と下流を含む産業チェーンの分析。
第10章:市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界のメーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介する。
第11章:レポートの要点と結論。


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目次

1 序文
1.1 報告書のスコープ
1.2 調査の目的
1.3 調査方法
1.4 調査プロセス
1.5 データソース
1.5.1 二次情報源
1.5.2 一次情報源

2 市場概要
2.1 製品の定義
2.2 タイプ別缶詰
2.2.1 タイプ別市場価値比較(2020年VS 2024年VS 2031年)&(百万米ドル)
2.2.2 クッキングソース缶詰
2.2.3 デザート缶詰
2.2.4 魚/シーフード缶詰
2.2.5 果物缶詰
2.2.6 肉缶詰
2.2.7 パスタ・麺類缶詰
2.2.8 スープ缶詰
2.2.9 野菜缶詰
2.3 用途別缶詰
2.3.1 用途別市場価値比較(2020年VS 2024年VS 2031年)&(百万米ドル)
2.3.2 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
2.3.3 独立小売業者
2.3.4 コンビニエンスストア
2.3.5 オンライン販売
2.3.6 その他
2.4 世界市場の成長見通し
2.4.1 世界の缶詰食品生産額の推定と予測(2020-2031年)
2.4.2 世界の缶詰食品生産能力の推定と予測(2020-2031年)
2.4.3 世界の缶詰食品生産量の推定と予測(2020-2031)
2.4.4 世界の缶詰市場の平均価格(2020-2031年)

3 メーカー別の市場競争状況
3.1 世界の缶詰食品のメーカー別生産量(2020-2025)
3.2 世界の缶詰食品のメーカー別生産額(2020-2025)
3.3 世界の缶詰食品メーカー別平均価格(2020-2025)
3.4 世界の缶詰食品産業メーカーランキング、2023 VS 2024 VS 2025
3.5 世界の缶詰食品主要メーカー、製造拠点および本社
3.6 世界の缶詰食品メーカー、製品タイプ及び用途
3.7 世界の缶詰食品メーカーの設立時期
3.8 世界の缶詰食品市場CR5とHHI
3.9 世界のメーカー合併・買収

4 メーカープロファイル
4.1 コナグラ・ブランズ
4.1.1 コナグラ・ブランズ缶詰会社情報
4.1.2 コナグラ・ブランズ缶詰の事業概要
4.1.3 コナグラ・ブランズ缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.1.4 コナグラ・ブランズの製品ポートフォリオ
4.1.5 コナグラ・ブランズの最近の動向
4.2 デルモンテフーズ
4.2.1 デルモンテフーズ缶詰の会社情報
4.2.2 デルモンテフーズ缶詰事業概要
4.2.3 デルモンテフーズ缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.2.4 デルモンテフーズの製品ポートフォリオ
4.2.5 デルモンテフーズの最近の動向
4.3 ホーメルフーズ
4.3.1 ホーメルフーズ缶詰会社情報
4.3.2 ホーメルフーズ缶詰事業概要
4.3.3 Hormel Foods 缶詰の生産能力、価値および粗利率 (2020-2025)
4.3.4 ホーメルフーズ製品ポートフォリオ
4.3.5 ホーメルフーズの最近の動向
4.4 ドールフード
4.4.1 Dole Food 缶詰の企業情報
4.4.2 ドールフード缶詰の事業概要
4.4.3 ドールフード缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.4.4 ドールフード製品ポートフォリオ
4.4.5 Dole Foodの最近の動向
4.5 B&Gフード
4.5.1 B&Gフード缶詰の会社情報
4.5.2 B&Gフード缶詰事業概要
4.5.3 B&Gフード缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.5.4 B&Gフードの製品ポートフォリオ
4.5.5 B&Gフードの最近の動向
4.6 キャンベルスープ
4.6.1 キャンベルスープ缶詰の企業情報
4.6.2 キャンベルスープ缶詰の事業概要
4.6.3 キャンベルスープ缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.6.4 キャンベルスープ製品ポートフォリオ
4.6.5 キャンベルスープの最近の動向
4.7 アヤム・ブランド
4.7.1 アヤムブランド缶詰の企業情報
4.7.2 アヤムブランド缶詰の事業概要
4.7.3 アヤムブランド缶詰の生産能力、価値、粗利率(2020-2025)
4.7.4 アヤムブランド製品ポートフォリオ
4.7.5 アヤム・ブランドの最近の動向
4.8 ゼネラル・ミルズ
4.8.1 ゼネラル・ミルズ缶詰の会社情報
4.8.2 ゼネラルミルズ缶詰の事業概要
4.8.3 ゼネラルミルズ缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.8.4 ゼネラルミルズの製品ポートフォリオ
4.8.5 ゼネラルミルズの最近の動向
4.9 グルポ・カルボ
4.9.1 Grupo Calvo 缶詰の会社情報
4.9.2 Grupo Calvo 缶詰事業概要
4.9.3 Grupo Calvo 缶詰の生産能力、価値および粗利率 (2020-2025)
4.9.4 グルーポ・カルボの製品ポートフォリオ
4.9.5 グルポ・カルボの最近の動向
4.10 クラフト・ハインツ
4.10.1 クラフト・ハインツ缶詰の企業情報
4.10.2 クラフト・ハインツ缶詰の事業概要
4.10.3 クラフト・ハインツ缶詰の生産能力、価値および粗利率 (2020-2025)
4.10.4 クラフト・ハインツ製品ポートフォリオ
4.10.5 クラフト・ハインツの最近の動向
4.11 デンマーク・クラウン
4.11.1 デンマーククラウン缶詰の会社情報
4.11.2 デンマーククラウン缶詰の事業概要
4.11.3 デンマーククラウン缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.11.4 デンマーククラウンの製品ポートフォリオ
4.11.5 デンマーククラウンの最近の動向
4.12 JBS
4.12.1 JBS缶詰の会社情報
4.12.2 JBS缶詰の事業概要
4.12.3 JBS缶詰の生産能力、価値およびグロス・マージン (2020-2025)
4.12.4 JBSの製品ポートフォリオ
4.12.5 JBSの最近の動向
4.13 ネスレ
4.13.1 ネスレ缶詰の会社情報
4.13.2 ネスレ缶詰の事業概要
4.13.3 ネスレ缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.13.4 ネスレの製品ポートフォリオ
4.13.5 ネスレの最近の動向
4.14 東原産業
4.14.1 東原産業の缶詰会社情報
4.14.2 東原産業の缶詰事業概要
4.14.3 東原産業の缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025年)
4.14.4 東原産業の製品ポートフォリオ
4.14.5 東原産業の最近の動向
4.15 ロードス食品グループ
4.15.1 ロードス食品グループの缶詰会社情報
4.15.2 ローデス・フード・グループ缶詰事業概要
4.15.3 ロードス食品グループ缶詰の生産能力、生産金額および売上総利益率 (2020-2025)
4.15.4 ロードス食品グループの製品ポートフォリオ
4.15.5 ロードス・フード・グループの最近の動向
4.16 ボルトン グループ
4.16.1 Bolton Group 缶詰の会社情報
4.16.2 Bolton Group 缶詰事業概要
4.16.3 ボルトングループ・キャンドフード生産能力、価値、粗利率(2020-2025)
4.16.4 ボルトングループの製品ポートフォリオ
4.16.5 ボルトングループの最近の動向
4.17 アヒグヴェン
4.17.1 アヒグヴェン缶詰の会社情報
4.17.2 AhiGuven缶詰の事業概要
4.17.3 アヒグヴェン缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025年)
4.17.4 AhiGuvenの製品ポートフォリオ
4.17.5 アヒグヴェンの最近の動向
4.18 ボンデュエル
4.18.1 ボンデュエル缶詰の会社情報
4.18.2 ボンデュエル缶詰の事業概要
4.18.3 ボンデュエル缶詰の生産能力、価値および粗利率(2020-2025)
4.18.4 ボンデュエル製品ポートフォリオ
4.18.5 ボンデュエルの最近の動向
4.19 ゴヤフーズ
4.19.1 ゴヤフーズ缶詰の会社情報
4.19.2 ゴヤフーズ缶詰事業概要
4.19.3 ゴヤフーズ缶詰の生産能力、価値および売上総利益率 (2020-2025)
4.19.4 ゴヤフーズの製品ポートフォリオ
4.19.5 ゴヤフーズの最近の動向
4.20 バンブルビー
4.20.1 バンブル・ビー缶詰の会社情報
4.20.2 バンブル・ビー缶詰の事業概要
4.20.3 バンブル・ビー缶詰の生産能力、価値および売上総利益率(2020-2025年)
4.20.4 バンブルビー社の製品ポートフォリオ
4.20.5 バンブルビーの最近の動向

5 世界の缶詰食品の地域別生産量
5.1 世界の缶詰食品の地域別生産量の推定と予測:2020年 VS 2024年 VS 2031年
5.2 世界の地域別缶詰生産量:2020-2031年
5.2.1 世界の地域別缶詰食品生産:2020-2025年
5.2.2 世界の地域別缶詰食品生産量予測:2026年-2031年
5.3 世界の缶詰食品の地域別生産額の推定と予測:2020年VS 2024年VS 2031年
5.4 世界の缶詰食品の地域別生産額:2020-2031年
5.4.1 世界の地域別缶詰生産額:2020-2025年
5.4.2 世界の地域別缶詰生産額予測:2026-2031年
5.5 世界の缶詰食品の地域別市場価格分析(2020-2025)
5.6 世界の缶詰食品の生産量と価値、前年比成長率
5.6.1 北米缶詰食品の生産額の推定と予測(2020-2031)
5.6.2 欧州缶詰食品の生産額の推定と予測(2020-2031)
5.6.3 中国 缶詰食品の生産額の推定と予測(2020-2031)
5.6.4 日本 缶詰食品の生産量の推定と予測(2020~2031年)

6 世界の地域別缶詰消費量
6.1 世界の缶詰食品の地域別消費量の推定と予測:2020年 VS 2024年 VS 2031年
6.2 世界の地域別缶詰消費量(2020-2031年)
6.2.1 世界の地域別缶詰消費:2020-2025年
6.2.2 世界の地域別缶詰消費予測(2026-2031年)
6.3 北米
6.3.1 北米缶詰食品の国別消費成長率:2020年 VS 2024年 VS 2031年
6.3.2 北米の国別缶詰食品消費量(2020-2031)
6.3.3 米国
6.3.4 カナダ
6.3.5 メキシコ
6.4 欧州
6.4.1 欧州缶詰食品の国別消費成長率:2020年 VS 2024年 VS 2031年
6.4.2 欧州の国別缶詰消費量(2020-2031年)
6.4.3 ドイツ
6.4.4 フランス
6.4.5 イギリス
6.4.6 イタリア
6.4.7 ロシア
6.4.8 スペイン
6.4.9 オランダ
6.4.10 スイス
6.4.11 スウェーデン
6.4.12 ポーランド
6.5 アジア太平洋地域
6.5.1 アジア太平洋地域の国別缶詰消費成長率:2020年 VS 2024年 VS 2031年
6.5.2 アジア太平洋地域の国別缶詰消費量(2020-2031年)
6.5.3 中国
6.5.4 日本
6.5.5 韓国
6.5.6 インド
6.5.7 オーストラリア
6.5.8 台湾
6.5.9 東南アジア
6.6 南米、中東、アフリカ
6.6.1 南米、中東、アフリカの国別缶詰消費成長率:2020年 VS 2024年 VS 2031年
6.6.2 南米、中東、アフリカの国別缶詰消費量(2020-2031年)
6.6.3 ブラジル
6.6.4 アルゼンチン
6.6.5 チリ
6.6.6 トルコ
6.6.7 GCC諸国

7 タイプ別セグメント
7.1 世界の缶詰食品のタイプ別生産量(2020-2031年)
7.1.1 世界の缶詰食品のタイプ別生産量(2020-2031)&(kt)
7.1.2 世界の缶詰食品のタイプ別生産量市場シェア(2020-2031)
7.2 世界の缶詰食品のタイプ別生産額(2020-2031)
7.2.1 世界の缶詰食品のタイプ別生産額(2020-2031)&(百万米ドル)
7.2.2 世界の缶詰食品のタイプ別生産額市場シェア(2020-2031年)
7.3 世界の缶詰食品のタイプ別価格(2020-2031)

8 用途別セグメント
8.1 世界の缶詰食品の用途別生産量(2020-2031)
8.1.1 世界の缶詰食品の用途別生産量 (2020-2031) & (kt)
8.1.2 世界の缶詰食品の用途別生産量市場シェア(2020-2031)
8.2 世界の缶詰食品の用途別生産額(2020-2031)
8.2.1 世界の缶詰食品の用途別生産額(2020-2031年)&(百万米ドル)
8.2.2 世界の缶詰食品のアプリケーション別生産額市場シェア(2020-2031年)
8.3 世界の缶詰食品のアプリケーション別価格(2020-2031)

9 市場のバリューチェーンと販売チャネル分析
9.1 缶詰食品のバリューチェーン分析
9.1.1 缶詰食品の主要原材料
9.1.2 原材料主要サプライヤー
9.1.3 缶詰食品の生産様式と生産工程
9.2 缶詰食品の販売チャネル分析
9.2.1 流通シェアによる直接比較
9.2.2 缶詰食品の流通業者
9.2.3 缶詰食品の顧客

10 世界の缶詰食品の市場ダイナミクスの分析
10.1 缶詰業界の動向
10.2 缶詰食品産業の促進要因
10.3 缶詰食品産業の機会と課題
10.4 缶詰食品産業の抑制要因

11 報告書の結論
12 免責事項

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図表リスト

表一覧
表1.二次資料
表2.一次資料
表3.タイプ別市場価値比較(2020年 VS 2024年 VS 2031年)&(百万米ドル)
表4.アプリケーション別市場価値比較(2020年 VS 2024年 VS 2031年)&(百万米ドル)
表5.缶詰の世界メーカー別生産量(kt)&(2020~2025年)
表6.缶詰の世界生産量メーカー別市場シェア
表7.世界の缶詰食品のメーカー別生産額(百万米ドル)&(2020-2025年)
表8.世界の缶詰食品の生産額のメーカー別市場シェア(2020-2025年)
表9.世界の缶詰食品のメーカー別平均価格(k USD/t)(2020-2025年)
表10.世界の缶詰食品産業メーカーランキング(2023年VS 2024年VS 2025年
表11.世界の缶詰食品主要メーカー、製造拠点および本社
表12.世界の缶詰食品メーカー、製品タイプと用途
表13.世界の缶詰食品メーカーの設立日
表14.世界メーカーの市場集中度(CR5およびHHI)
表15.世界の缶詰食品メーカータイプ別(ティア1、ティア2、ティア3)&(2024年生産額ベース)
表16.メーカーのM&A、拡大計画
表17.Conagra Brands社情報
表18.Conagra Brands社の事業概要
表 19.Conagra Brandsの缶詰食品の生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)および粗利益率(2020-2025年)
表 20.Conagra Brandsの缶詰食品製品ポートフォリオ
表21.Conagra Brandsの最近の開発
表22.デルモンテフーズ会社情報
表23.デルモンテフーズの事業概要
表24.デルモンテフーズの缶詰の生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)、粗利率(2020-2025年)
表25.デルモンテフーズの缶詰製品ポートフォリオ
表26.デルモンテフーズの最近の開発
表27.ホーメルフーズ会社情報
表28.ホーメルフーズ事業概要
表29.ホーメルフーズ缶詰の生産量(kt)、金額(百万米ドル)、価格(k USD/t)、粗利率(2020-2025年)
表30.ホーメルフーズの缶詰製品ポートフォリオ
表31.ホーメルフーズの最近の開発
表 32.Dole Foodの会社情報
表33.Dole Foodの事業概要
表34.ドール・フードの缶詰生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)、粗利率(2020-2025年)
表35.ドールフード缶詰の製品ポートフォリオ
表36.ドールフードの最近の開発
表37.B&Gフードの会社情報
表38.B&Gフードの事業概要
表 39.B&Gフードの缶詰生産量(kt)、金額(百万米ドル)、価格(k USD/t)および粗利益率(2020-2025年)
表40.B&Gフードの缶詰製品ポートフォリオ
表 41.B&Gフードの最近の開発
表42.キャンベルスープ会社情報
表43.キャンベルスープ事業概要
表44.キャンベルスープの缶詰生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)および粗利益率(2020-2025年)
表45.キャンベルスープの缶詰製品ポートフォリオ
表46.キャンベルスープの最近の開発
表47.アヤムブランド企業情報
表48.アヤムブランド事業概要
表49.アヤム・ブランドの缶詰生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)および売上総利益(2020-2025年)
表50.アヤムブランドの缶詰製品ポートフォリオ
表51.アヤム・ブランドの最近の開発
表 52.ゼネラル・ミルズ会社情報
表53.ゼネラルミルズの事業概要
表54.ゼネラル・ミルズ缶詰の生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)、粗利率(2020-2025年)
表55.ゼネラルミルズの缶詰製品ポートフォリオ
表56.ゼネラルミルズの最近の開発
表57.グルーポ・カルボ会社情報
表58.グルーポ・カルボ事業概要
表59.グルーポ・カルボ缶詰の生産量(kt)、金額(百万米ドル)、価格(k USD/t)、粗利率(2020-2025年)
表 60.グルポ・カルボ缶詰の製品ポートフォリオ
表61.グルーポ・カルボの最近の開発
表62.クラフト・ハインツ会社情報
表63.クラフト・ハインツ事業概要
表64.クラフト・ハインツ缶詰の生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)および粗利益率(2020-2025)
表65.クラフトハインツ缶詰の製品ポートフォリオ
表 66.クラフトハインツの最近の開発
表67.デンマーク・クラウン社情報
表68.デンマーククラウン事業概要
表69.デンマーク・クラウン缶詰の生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)、粗利率(2020-2025年)
表70.デンマーク王冠缶詰の製品ポートフォリオ
表71.デンマーク王冠の最近の開発
表72.JBSの会社情報
表73.JBSの事業概要
表74.JBSの缶詰生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)、粗利率(2020-2025年)
表 75.JBSの缶詰製品ポートフォリオ
表76.JBSの最近の開発
表77.ネスレ会社情報
表78.ネスレ事業概要
表79.ネスレ缶詰の生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)および粗利益率(2020-2025年)
表80.ネスレ缶詰の製品ポートフォリオ
表81.ネスレの最近の開発
表82.東原産業 会社情報
表83.東原産業の事業概要
表84.東原産業の缶詰生産量(kt)、金額(百万米ドル)、価格(k USD/t)および粗利益率(2020~2025年)
表 85.東原産業の缶詰製品ポートフォリオ
表 86.東原産業の最近の開発
表 87.ローデス・フード・グループ 会社情報
表88.ロードス食品グループの事業概要
表 89.ローデス・フード・グループの缶詰生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)および売上総利益(2020-2025)
表90.ローデス・フード・グループの缶詰製品ポートフォリオ
表 91.ローデス・フード・グループの最近の開発
表92.ボルトン・グループ会社情報
表93.ボルトン・グループの事業概要
表94.ボルトン・グループ缶詰の生産量(kt)、金額(百万米ドル)、価格(k USD/t)、粗利率(2020-2025年)
表 95.ボルトン・グループの缶詰製品ポートフォリオ
表96.ボルトン・グループの最近の開発
表 97.アヒグヴェン会社情報
表98.アヒグヴェン事業概要
表99.アヒグヴェン缶詰の生産量(kt)、金額(百万米ドル)、価格(k USD/t)および売上総利益(2020-2025年)
表100.アヒグヴェン缶詰の製品ポートフォリオ
表101.アヒグヴェンの最近の開発
表 102.ボンデュエル会社情報
表103.ボンデュエル事業概要
表104.Bonduelle缶詰の生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)および売上総利益(2020-2025年)
表105.ボンデュエル缶詰の製品ポートフォリオ
表106.Bonduelle社の最近の開発
表 107.ゴヤフーズ会社情報
表108.ゴヤフーズ事業概要
表 109.ゴヤフーズの缶詰生産量(kt)、金額(百万米ドル)、価格(k USD/t)および売上総利益(2020-2025年)
表110.ゴヤフーズの缶詰製品ポートフォリオ
表111.ゴヤフーズの最近の開発
表112.バンブルビー会社情報
表113.バンブルビーの事業概要
表 114.バンブルビー缶詰の生産量(kt)、金額(US$ Million)、価格(k USD/t)および売上総利益(2020-2025)
表115.バンブルビーの缶詰製品ポートフォリオ
表116.バンブルビーの最近の開発
表117.世界の地域別缶詰生産量の比較:2020年 VS 2024年 VS 2031年(kt)
表118.地域別缶詰の世界生産量(2020~2025年)&(kt)
表119.缶詰食品の地域別世界生産量市場シェア(2020~2025年)
表120.缶詰食品の地域別世界生産量予測(2026~2031年)&(kt)
表121.缶詰食品の地域別世界生産量市場シェア予測(2026年〜2031年)
表122.缶詰食品の地域別世界生産額比較:2020年 VS 2024年 VS 2031年(百万米ドル)
表123.世界の缶詰食品の地域別生産額の比較(2020~2025年)&(百万米ドル)
表124.世界の缶詰食品の地域別生産額市場シェア(2020~2025年)
表125.缶詰食品の地域別世界生産額予測(2026~2031年)&(百万米ドル)
表126.缶詰食品の世界地域別平均価格(k USD/t)(2020-2025年)
表127.缶詰食品の世界地域別平均価格(k USD/t)(2026-2031年)
表128.缶詰食品の地域別世界消費量比較:2020年VS 2024年VS 2031年(kt)
表129.缶詰食品の地域別世界消費量(2020~2025年)・(kt)
表130.缶詰食品の地域別世界消費量市場シェア(2020~2025年)
表131.缶詰食品の地域別世界消費予測(2026~2031年)&(kt)
表132.缶詰食品の地域別世界消費量予測市場シェア(2026~2031年)
表133.北米の缶詰食品の国別消費成長率:2020年 VS 2024年 VS 2031年(kt)
表 134.北米の国別缶詰食品消費量(2020~2025年)・(kt)
表135.北米の缶詰食品の国別消費量(2026~2031年)&(kt)
表136.欧州の缶詰食品の国別消費成長率:2020年 VS 2024年 VS 2031年(kt)
表 137.欧州の缶詰食品の国別消費量(2020~2025年)&(kt)
表138.欧州の缶詰食品の国別消費量(2026~2031年)および(kt)
表139.アジア太平洋地域の缶詰食品の国別消費成長率:2020年VS 2024年VS 2031年(kt)
表140.アジア太平洋地域の国別缶詰消費量(2020~2025年)&(kt)
表 141.アジア太平洋地域の国別缶詰食品消費量(2026~2031年)&(kt)
表142.南米、中東、アフリカの缶詰食品の国別消費成長率:2020年VS 2024年VS 2031年(kt)
表143.南米、中東、アフリカの国別缶詰消費量(2020~2025年)&(kt)
表 144.南米、中東、アフリカの国別缶詰消費量(2026~2031年)&(kt)
表 145.缶詰食品の種類別世界生産量(2020~2025年)&(kt)
表 146.缶詰食品の世界タイプ別生産量(2026~2031年)&(kt)
表147.缶詰食品の世界タイプ別生産量市場シェア(2020~2025年)
表148.缶詰食品の世界生産量タイプ別市場シェア(2026年〜2031年)
表149.世界の缶詰のタイプ別生産額(2020~2025年)&(百万米ドル)
表 150.世界の缶詰食品のタイプ別生産額(2026~2031年)&(百万米ドル)
表151.世界の缶詰食品のタイプ別生産額市場シェア(2020~2025年)
表152.世界の缶詰食品のタイプ別生産額市場シェア(2026~2031年)
表153.世界の缶詰食品のタイプ別価格(2020年~2025年)&(k USD/トン)
表154.缶詰食品のタイプ別世界価格(2026~2031年)&(k USD/t)
表 155.缶詰食品の用途別世界生産量(2020~2025年)&(kt)
表156.缶詰食品の用途別世界生産量(2026~2031年)&(kt)
表157.缶詰食品の用途別世界生産量市場シェア(2020~2025年)
表158.缶詰の世界生産量の用途別市場シェア(2026年〜2031年)
表159.世界の缶詰食品の用途別生産額(2020-2025年)・(百万米ドル)
表160.缶詰食品の用途別世界生産額(2026~2031年)&(百万米ドル)
表161.世界の缶詰食品の用途別生産額市場シェア(2020~2025年)
表162.世界の缶詰食品の用途別生産額市場シェア(2026〜2031年)
表163.世界の缶詰食品の用途別価格(2020-2025年)&(k USD/t)
表164.缶詰食品の用途別世界価格(2026~2031年)&(k USD/t)
表 165.主要原材料
表 166.主要原材料サプライヤー
表 167.缶詰の販売業者リスト
表168.缶詰食品の顧客リスト
表 169.缶詰業界の動向
表170.缶詰食品業界の促進要因
表171.缶詰食品産業の抑制要因
表172.本レポートの著者リスト
図表一覧
図1.調査方法
図2.調査プロセス
図3.インタビューした主要幹部
図4.缶詰の製品イメージ
図5.タイプ別市場価値比較(2020年 VS 2024年 VS 2031年)&(百万米ドル)
図6.クッキングソース缶詰の製品イメージ
図7.缶詰デザート製品イメージ
図8.魚介類缶詰商品画像
図9.フルーツ缶詰 商品イメージ
図10.肉缶詰商品イメージ
図11.パスタ・麺類缶詰商品画像
図12.スープ缶 商品イメージ
図13.野菜缶詰商品画像
図14.スーパーマーケット/ハイパーマーケット商品画像
図15.個人小売店 商品イメージ
図16.コンビニエンスストア商品イメージ
図17.オンライン販売商品イメージ
図18.その他商品イメージ
図19.世界の缶詰食品の生産額(百万米ドル)、2020年 VS 2024年 VS 2031年
図20.世界の缶詰食品の生産額(2020~2031年)と(百万米ドル)
図21.世界の缶詰食品の生産能力(2020~2031年)と(kt)
図22.世界の缶詰食品生産量(2020~2031年)&(kt)
図23.缶詰食品の世界平均価格(k USD/t)&(2020~2031年)
図24.世界の缶詰食品の主要メーカー、製造拠点および本社
図25.2024年の世界の缶詰食品の生産額上位5社と10社の市場シェア
図26.メーカーの種類(ティア1、ティア2、ティア3):2020 VS 2024
図27.地域別缶詰食品の世界生産比較:2020年 VS 2024年 VS 2031年(kt)
図28.地域別の缶詰食品の世界生産市場シェア:2020年 VS 2024年 VS 2031年
図29.地域別缶詰食品の世界生産額比較:2020年VS 2024年VS 2031年(百万米ドル)
図30.地域別缶詰食品の世界生産額市場シェア:2020年VS 2024年VS 2031年
図31.北米の缶詰食品の生産額(百万米ドル)の成長率(2020~2031年)
図 32.欧州の缶詰食品の生産額(百万米ドル)の成長率(2020~2031年)
図 33.中国の缶詰食品の生産額(百万米ドル)成長率(2020~2031年)
図34.日本の缶詰食品の生産額(百万米ドル)成長率(2020~2031年)
図 35.世界の缶詰食品の地域別消費量の比較:2020年 VS 2024年 VS 2031年(kt)
図36.地域別の缶詰食品の世界消費市場シェア:2020年 VS 2024年 VS 2031年
図37.北米の缶詰食品の消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図 38.北米の缶詰食品の国別消費市場シェア(2020~2031年)
図39.米国の缶詰食品消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図40.米国の缶詰食品消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図41.カナダの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図42.メキシコの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図43.欧州の缶詰食品の消費量と成長率(2020~2031年)と(kt)
図44.欧州の缶詰食品の国別消費市場シェア(2020~2031年)
図45.ドイツの缶詰食品消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図46.フランスの缶詰食品消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図47.英国の缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図 48.イタリアの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)と(kt)
図49.ロシアの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図50.スペインの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図51.オランダの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図 52.スイスの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図 53.スウェーデンの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図54.ポーランドの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図55.アジア太平洋地域の缶詰食品の消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図 56.アジア太平洋地域の缶詰食品の国別消費市場シェア(2020~2031年)
図57.中国の缶詰食品消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図 58.日本の缶詰食品消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図59.韓国の缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図60.インドの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図61.オーストラリアの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図62.台湾の缶詰の消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図63.東南アジアの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図 64.南米、中東、アフリカの缶詰食品の消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図65.南米、中東、アフリカの国別缶詰食品消費市場シェア(2020~2031年)
図66.ブラジルの缶詰食品消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図67.アルゼンチン缶詰食品の消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図68.チリの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図69.トルコの缶詰消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図70.GCC諸国の缶詰食品消費量と成長率(2020~2031年)&(kt)
図71.世界の缶詰食品のタイプ別生産市場シェア(2020~2031年)
図72.缶詰食品の世界のタイプ別生産額市場シェア(2020~2031年)
図73.缶詰の世界タイプ別価格(k USD/t)(2020-2031年)
図74.缶詰食品の用途別世界生産量市場シェア(2020~2031年)
図75.世界の缶詰食品の用途別生産額市場シェア(2020~2031年)
図76.世界の缶詰食品の用途別価格(k USD/t)(2020~2031年)
図77.缶詰食品のバリューチェーン
図78.缶詰食品の生産様式と生産工程
図79.流通シェアとの直接比較
図80.流通業者のプロファイル
図 81.缶詰業界の機会と課題

 

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Summary

Summary

According to APO Research, The global Canned Food market was valued at US$ million in 2024 and is anticipated to reach US$ million by 2031, witnessing a CAGR of xx% during the forecast period 2025-2031.

North American market for Canned Food is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2026 through 2031.

Asia-Pacific market for Canned Food is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2031.

Europe market for Canned Food is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2031.

The major global manufacturers of Canned Food include , etc. In 2024, the world's top three vendors accounted for approximately % of the revenue.

Report Scope
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Canned Food, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Canned Food.

The report will help the Canned Food manufacturers, new entrants, and industry chain related companies in this market with information on the revenues, sales volume, and average price for the overall market and the sub-segments across the different segments, by company, by Type, by Application, and by regions.

The Canned Food market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (kt) and revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. This report segments the global Canned Food market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by Type, by Application, and by players, are also provided. For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.

Key Companies & Market Share Insights
In this section, the readers will gain an understanding of the key players competing. This report has studied the key growth strategies, such as innovative trends and developments, intensification of product portfolio, mergers and acquisitions, collaborations, new product innovation, and geographical expansion, undertaken by these participants to maintain their presence. Apart from business strategies, the study includes current developments and key financials. The readers will also get access to the data related to global revenue, price, and sales by manufacturers for the period 2020-2025. This all-inclusive report will certainly serve the clients to stay updated and make effective decisions in their businesses.

Canned Food Segment by Company
Conagra Brands
Del Monte Foods
Hormel Foods
Dole Food
B&G Food
Campbell Soup
Ayam Brand
General Mills
Grupo Calvo
Kraft Heinz
Danish Crown
JBS
Nestle
Dongwon Industries
Rhodes Food Group
Bolton Group
AhiGuven
Bonduelle
Goya Foods
Bumble Bee

Canned Food Segment by Type
Canned Cooking Sauces
Canned Desserts
Canned Fish/Seafood
Canned Fruits
Canned Meat
Canned Pasta & Noodles
Canned Soups
Canned Vegetables

Canned Food Segment by Application
Supermarkets/Hypermarkets
Independent Retailers
Convenience Stores
Online Sales
Others

Canned Food Segment by Region
North America
United States
Canada
Mexico
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Spain
Netherlands
Switzerland
Sweden
Poland
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
Taiwan
Southeast Asia
South America
Brazil
Argentina
Chile
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Türkiye
GCC Countries

Key Drivers & Barriers
High-impact rendering factors and drivers have been studied in this report to aid the readers to understand the general development. Moreover, the report includes restraints and challenges that may act as stumbling blocks on the way of the players. This will assist the users to be attentive and make informed decisions related to business. Specialists have also laid their focus on the upcoming business prospects.

Reasons to Buy This Report
1. This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Canned Food market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
2. This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Canned Food and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
3. This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in volume and value), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
4. This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market
5. This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally
6. This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Canned Food.
7. This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.

Chapter Outline
Chapter 1: Research objectives, research methods, data sources, data cross-validation;
Chapter 2: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (by region, product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 3: Detailed analysis of Canned Food manufacturers competitive landscape, price, production and value market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 4: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product production/output, value, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 5: Production/output, value of Canned Food by region/country. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region in the next six years.
Chapter 6: Consumption of Canned Food in regional level and country level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and production of each country in the world.
Chapter 7: Provides the analysis of various market segments by type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 8: Provides the analysis of various market segments by application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 9: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Chapter 10: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 11: The main points and conclusions of the report.



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Table of Contents

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources

2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Canned Food by Type
2.2.1 Market Value Comparison by Type (2020 VS 2024 VS 2031) & (US$ Million)
2.2.2 Canned Cooking Sauces
2.2.3 Canned Desserts
2.2.4 Canned Fish/Seafood
2.2.5 Canned Fruits
2.2.6 Canned Meat
2.2.7 Canned Pasta & Noodles
2.2.8 Canned Soups
2.2.9 Canned Vegetables
2.3 Canned Food by Application
2.3.1 Market Value Comparison by Application (2020 VS 2024 VS 2031) & (US$ Million)
2.3.2 Supermarkets/Hypermarkets
2.3.3 Independent Retailers
2.3.4 Convenience Stores
2.3.5 Online Sales
2.3.6 Others
2.4 Global Market Growth Prospects
2.4.1 Global Canned Food Production Value Estimates and Forecasts (2020-2031)
2.4.2 Global Canned Food Production Capacity Estimates and Forecasts (2020-2031)
2.4.3 Global Canned Food Production Estimates and Forecasts (2020-2031)
2.4.4 Global Canned Food Market Average Price (2020-2031)

3 Market Competitive Landscape by Manufacturers
3.1 Global Canned Food Production by Manufacturers (2020-2025)
3.2 Global Canned Food Production Value by Manufacturers (2020-2025)
3.3 Global Canned Food Average Price by Manufacturers (2020-2025)
3.4 Global Canned Food Industry Manufacturers Ranking, 2023 VS 2024 VS 2025
3.5 Global Canned Food Key Manufacturers, Manufacturing Sites & Headquarters
3.6 Global Canned Food Manufacturers, Product Type & Application
3.7 Global Canned Food Manufacturers Established Date
3.8 Global Canned Food Market CR5 and HHI
3.9 Global Manufacturers Mergers & Acquisition

4 Manufacturers Profiled
4.1 Conagra Brands
4.1.1 Conagra Brands Canned Food Company Information
4.1.2 Conagra Brands Canned Food Business Overview
4.1.3 Conagra Brands Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.1.4 Conagra Brands Product Portfolio
4.1.5 Conagra Brands Recent Developments
4.2 Del Monte Foods
4.2.1 Del Monte Foods Canned Food Company Information
4.2.2 Del Monte Foods Canned Food Business Overview
4.2.3 Del Monte Foods Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.2.4 Del Monte Foods Product Portfolio
4.2.5 Del Monte Foods Recent Developments
4.3 Hormel Foods
4.3.1 Hormel Foods Canned Food Company Information
4.3.2 Hormel Foods Canned Food Business Overview
4.3.3 Hormel Foods Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.3.4 Hormel Foods Product Portfolio
4.3.5 Hormel Foods Recent Developments
4.4 Dole Food
4.4.1 Dole Food Canned Food Company Information
4.4.2 Dole Food Canned Food Business Overview
4.4.3 Dole Food Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.4.4 Dole Food Product Portfolio
4.4.5 Dole Food Recent Developments
4.5 B&G Food
4.5.1 B&G Food Canned Food Company Information
4.5.2 B&G Food Canned Food Business Overview
4.5.3 B&G Food Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.5.4 B&G Food Product Portfolio
4.5.5 B&G Food Recent Developments
4.6 Campbell Soup
4.6.1 Campbell Soup Canned Food Company Information
4.6.2 Campbell Soup Canned Food Business Overview
4.6.3 Campbell Soup Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.6.4 Campbell Soup Product Portfolio
4.6.5 Campbell Soup Recent Developments
4.7 Ayam Brand
4.7.1 Ayam Brand Canned Food Company Information
4.7.2 Ayam Brand Canned Food Business Overview
4.7.3 Ayam Brand Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.7.4 Ayam Brand Product Portfolio
4.7.5 Ayam Brand Recent Developments
4.8 General Mills
4.8.1 General Mills Canned Food Company Information
4.8.2 General Mills Canned Food Business Overview
4.8.3 General Mills Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.8.4 General Mills Product Portfolio
4.8.5 General Mills Recent Developments
4.9 Grupo Calvo
4.9.1 Grupo Calvo Canned Food Company Information
4.9.2 Grupo Calvo Canned Food Business Overview
4.9.3 Grupo Calvo Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.9.4 Grupo Calvo Product Portfolio
4.9.5 Grupo Calvo Recent Developments
4.10 Kraft Heinz
4.10.1 Kraft Heinz Canned Food Company Information
4.10.2 Kraft Heinz Canned Food Business Overview
4.10.3 Kraft Heinz Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.10.4 Kraft Heinz Product Portfolio
4.10.5 Kraft Heinz Recent Developments
4.11 Danish Crown
4.11.1 Danish Crown Canned Food Company Information
4.11.2 Danish Crown Canned Food Business Overview
4.11.3 Danish Crown Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.11.4 Danish Crown Product Portfolio
4.11.5 Danish Crown Recent Developments
4.12 JBS
4.12.1 JBS Canned Food Company Information
4.12.2 JBS Canned Food Business Overview
4.12.3 JBS Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.12.4 JBS Product Portfolio
4.12.5 JBS Recent Developments
4.13 Nestle
4.13.1 Nestle Canned Food Company Information
4.13.2 Nestle Canned Food Business Overview
4.13.3 Nestle Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.13.4 Nestle Product Portfolio
4.13.5 Nestle Recent Developments
4.14 Dongwon Industries
4.14.1 Dongwon Industries Canned Food Company Information
4.14.2 Dongwon Industries Canned Food Business Overview
4.14.3 Dongwon Industries Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.14.4 Dongwon Industries Product Portfolio
4.14.5 Dongwon Industries Recent Developments
4.15 Rhodes Food Group
4.15.1 Rhodes Food Group Canned Food Company Information
4.15.2 Rhodes Food Group Canned Food Business Overview
4.15.3 Rhodes Food Group Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.15.4 Rhodes Food Group Product Portfolio
4.15.5 Rhodes Food Group Recent Developments
4.16 Bolton Group
4.16.1 Bolton Group Canned Food Company Information
4.16.2 Bolton Group Canned Food Business Overview
4.16.3 Bolton Group Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.16.4 Bolton Group Product Portfolio
4.16.5 Bolton Group Recent Developments
4.17 AhiGuven
4.17.1 AhiGuven Canned Food Company Information
4.17.2 AhiGuven Canned Food Business Overview
4.17.3 AhiGuven Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.17.4 AhiGuven Product Portfolio
4.17.5 AhiGuven Recent Developments
4.18 Bonduelle
4.18.1 Bonduelle Canned Food Company Information
4.18.2 Bonduelle Canned Food Business Overview
4.18.3 Bonduelle Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.18.4 Bonduelle Product Portfolio
4.18.5 Bonduelle Recent Developments
4.19 Goya Foods
4.19.1 Goya Foods Canned Food Company Information
4.19.2 Goya Foods Canned Food Business Overview
4.19.3 Goya Foods Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.19.4 Goya Foods Product Portfolio
4.19.5 Goya Foods Recent Developments
4.20 Bumble Bee
4.20.1 Bumble Bee Canned Food Company Information
4.20.2 Bumble Bee Canned Food Business Overview
4.20.3 Bumble Bee Canned Food Production Capacity, Value and Gross Margin (2020-2025)
4.20.4 Bumble Bee Product Portfolio
4.20.5 Bumble Bee Recent Developments

5 Global Canned Food Production by Region
5.1 Global Canned Food Production Estimates and Forecasts by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
5.2 Global Canned Food Production by Region: 2020-2031
5.2.1 Global Canned Food Production by Region: 2020-2025
5.2.2 Global Canned Food Production Forecast by Region (2026-2031)
5.3 Global Canned Food Production Value Estimates and Forecasts by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
5.4 Global Canned Food Production Value by Region: 2020-2031
5.4.1 Global Canned Food Production Value by Region: 2020-2025
5.4.2 Global Canned Food Production Value Forecast by Region (2026-2031)
5.5 Global Canned Food Market Price Analysis by Region (2020-2025)
5.6 Global Canned Food Production and Value, YOY Growth
5.6.1 North America Canned Food Production Value Estimates and Forecasts (2020-2031)
5.6.2 Europe Canned Food Production Value Estimates and Forecasts (2020-2031)
5.6.3 China Canned Food Production Value Estimates and Forecasts (2020-2031)
5.6.4 Japan Canned Food Production Value Estimates and Forecasts (2020-2031)

6 Global Canned Food Consumption by Region
6.1 Global Canned Food Consumption Estimates and Forecasts by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
6.2 Global Canned Food Consumption by Region (2020-2031)
6.2.1 Global Canned Food Consumption by Region: 2020-2025
6.2.2 Global Canned Food Forecasted Consumption by Region (2026-2031)
6.3 North America
6.3.1 North America Canned Food Consumption Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
6.3.2 North America Canned Food Consumption by Country (2020-2031)
6.3.3 United States
6.3.4 Canada
6.3.5 Mexico
6.4 Europe
6.4.1 Europe Canned Food Consumption Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
6.4.2 Europe Canned Food Consumption by Country (2020-2031)
6.4.3 Germany
6.4.4 France
6.4.5 U.K.
6.4.6 Italy
6.4.7 Russia
6.4.8 Spain
6.4.9 Netherlands
6.4.10 Switzerland
6.4.11 Sweden
6.4.12 Poland
6.5 Asia Pacific
6.5.1 Asia Pacific Canned Food Consumption Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
6.5.2 Asia Pacific Canned Food Consumption by Country (2020-2031)
6.5.3 China
6.5.4 Japan
6.5.5 South Korea
6.5.6 India
6.5.7 Australia
6.5.8 Taiwan
6.5.9 Southeast Asia
6.6 South America, Middle East & Africa
6.6.1 South America, Middle East & Africa Canned Food Consumption Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
6.6.2 South America, Middle East & Africa Canned Food Consumption by Country (2020-2031)
6.6.3 Brazil
6.6.4 Argentina
6.6.5 Chile
6.6.6 Turkey
6.6.7 GCC Countries

7 Segment by Type
7.1 Global Canned Food Production by Type (2020-2031)
7.1.1 Global Canned Food Production by Type (2020-2031) & (kt)
7.1.2 Global Canned Food Production Market Share by Type (2020-2031)
7.2 Global Canned Food Production Value by Type (2020-2031)
7.2.1 Global Canned Food Production Value by Type (2020-2031) & (US$ Million)
7.2.2 Global Canned Food Production Value Market Share by Type (2020-2031)
7.3 Global Canned Food Price by Type (2020-2031)

8 Segment by Application
8.1 Global Canned Food Production by Application (2020-2031)
8.1.1 Global Canned Food Production by Application (2020-2031) & (kt)
8.1.2 Global Canned Food Production Market Share by Application (2020-2031)
8.2 Global Canned Food Production Value by Application (2020-2031)
8.2.1 Global Canned Food Production Value by Application (2020-2031) & (US$ Million)
8.2.2 Global Canned Food Production Value Market Share by Application (2020-2031)
8.3 Global Canned Food Price by Application (2020-2031)

9 Value Chain and Sales Channels Analysis of the Market
9.1 Canned Food Value Chain Analysis
9.1.1 Canned Food Key Raw Materials
9.1.2 Raw Materials Key Suppliers
9.1.3 Canned Food Production Mode & Process
9.2 Canned Food Sales Channels Analysis
9.2.1 Direct Comparison with Distribution Share
9.2.2 Canned Food Distributors
9.2.3 Canned Food Customers

10 Global Canned Food Analyzing Market Dynamics
10.1 Canned Food Industry Trends
10.2 Canned Food Industry Drivers
10.3 Canned Food Industry Opportunities and Challenges
10.4 Canned Food Industry Restraints

11 Report Conclusion
12 Disclaimer

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1. Secondary Sources
Table 2. Primary Sources
Table 3. Market Value Comparison by Type (2020 VS 2024 VS 2031) & (US$ Million)
Table 4. Market Value Comparison by Application (2020 VS 2024 VS 2031) & (US$ Million)
Table 5. Global Canned Food Production by Manufacturers (kt) & (2020-2025)
Table 6. Global Canned Food Production Market Share by Manufacturers
Table 7. Global Canned Food Production Value by Manufacturers (US$ Million) & (2020-2025)
Table 8. Global Canned Food Production Value Market Share by Manufacturers (2020-2025)
Table 9. Global Canned Food Average Price (k USD/t) of Manufacturers (2020-2025)
Table 10. Global Canned Food Industry Manufacturers Ranking, 2023 VS 2024 VS 2025
Table 11. Global Canned Food Key Manufacturers, Manufacturing Sites & Headquarters
Table 12. Global Canned Food Manufacturers, Product Type & Application
Table 13. Global Canned Food Manufacturers Established Date
Table 14. Global Manufacturers Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
Table 15. Global Canned Food by Manufacturers Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) & (based on the Production Value of 2024)
Table 16. Manufacturers Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
Table 17. Conagra Brands Company Information
Table 18. Conagra Brands Business Overview
Table 19. Conagra Brands Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 20. Conagra Brands Canned Food Product Portfolio
Table 21. Conagra Brands Recent Development
Table 22. Del Monte Foods Company Information
Table 23. Del Monte Foods Business Overview
Table 24. Del Monte Foods Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 25. Del Monte Foods Canned Food Product Portfolio
Table 26. Del Monte Foods Recent Development
Table 27. Hormel Foods Company Information
Table 28. Hormel Foods Business Overview
Table 29. Hormel Foods Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 30. Hormel Foods Canned Food Product Portfolio
Table 31. Hormel Foods Recent Development
Table 32. Dole Food Company Information
Table 33. Dole Food Business Overview
Table 34. Dole Food Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 35. Dole Food Canned Food Product Portfolio
Table 36. Dole Food Recent Development
Table 37. B&G Food Company Information
Table 38. B&G Food Business Overview
Table 39. B&G Food Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 40. B&G Food Canned Food Product Portfolio
Table 41. B&G Food Recent Development
Table 42. Campbell Soup Company Information
Table 43. Campbell Soup Business Overview
Table 44. Campbell Soup Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 45. Campbell Soup Canned Food Product Portfolio
Table 46. Campbell Soup Recent Development
Table 47. Ayam Brand Company Information
Table 48. Ayam Brand Business Overview
Table 49. Ayam Brand Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 50. Ayam Brand Canned Food Product Portfolio
Table 51. Ayam Brand Recent Development
Table 52. General Mills Company Information
Table 53. General Mills Business Overview
Table 54. General Mills Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 55. General Mills Canned Food Product Portfolio
Table 56. General Mills Recent Development
Table 57. Grupo Calvo Company Information
Table 58. Grupo Calvo Business Overview
Table 59. Grupo Calvo Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 60. Grupo Calvo Canned Food Product Portfolio
Table 61. Grupo Calvo Recent Development
Table 62. Kraft Heinz Company Information
Table 63. Kraft Heinz Business Overview
Table 64. Kraft Heinz Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 65. Kraft Heinz Canned Food Product Portfolio
Table 66. Kraft Heinz Recent Development
Table 67. Danish Crown Company Information
Table 68. Danish Crown Business Overview
Table 69. Danish Crown Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 70. Danish Crown Canned Food Product Portfolio
Table 71. Danish Crown Recent Development
Table 72. JBS Company Information
Table 73. JBS Business Overview
Table 74. JBS Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 75. JBS Canned Food Product Portfolio
Table 76. JBS Recent Development
Table 77. Nestle Company Information
Table 78. Nestle Business Overview
Table 79. Nestle Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 80. Nestle Canned Food Product Portfolio
Table 81. Nestle Recent Development
Table 82. Dongwon Industries Company Information
Table 83. Dongwon Industries Business Overview
Table 84. Dongwon Industries Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 85. Dongwon Industries Canned Food Product Portfolio
Table 86. Dongwon Industries Recent Development
Table 87. Rhodes Food Group Company Information
Table 88. Rhodes Food Group Business Overview
Table 89. Rhodes Food Group Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 90. Rhodes Food Group Canned Food Product Portfolio
Table 91. Rhodes Food Group Recent Development
Table 92. Bolton Group Company Information
Table 93. Bolton Group Business Overview
Table 94. Bolton Group Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 95. Bolton Group Canned Food Product Portfolio
Table 96. Bolton Group Recent Development
Table 97. AhiGuven Company Information
Table 98. AhiGuven Business Overview
Table 99. AhiGuven Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 100. AhiGuven Canned Food Product Portfolio
Table 101. AhiGuven Recent Development
Table 102. Bonduelle Company Information
Table 103. Bonduelle Business Overview
Table 104. Bonduelle Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 105. Bonduelle Canned Food Product Portfolio
Table 106. Bonduelle Recent Development
Table 107. Goya Foods Company Information
Table 108. Goya Foods Business Overview
Table 109. Goya Foods Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 110. Goya Foods Canned Food Product Portfolio
Table 111. Goya Foods Recent Development
Table 112. Bumble Bee Company Information
Table 113. Bumble Bee Business Overview
Table 114. Bumble Bee Canned Food Production (kt), Value (US$ Million), Price (k USD/t) and Gross Margin (2020-2025)
Table 115. Bumble Bee Canned Food Product Portfolio
Table 116. Bumble Bee Recent Development
Table 117. Global Canned Food Production Comparison by Region: 2020 VS 2024 VS 2031 (kt)
Table 118. Global Canned Food Production by Region (2020-2025) & (kt)
Table 119. Global Canned Food Production Market Share by Region (2020-2025)
Table 120. Global Canned Food Production Forecast by Region (2026-2031) & (kt)
Table 121. Global Canned Food Production Market Share Forecast by Region (2026-2031)
Table 122. Global Canned Food Production Value Comparison by Region: 2020 VS 2024 VS 2031 (US$ Million)
Table 123. Global Canned Food Production Value by Region (2020-2025) & (US$ Million)
Table 124. Global Canned Food Production Value Market Share by Region (2020-2025)
Table 125. Global Canned Food Production Value Forecast by Region (2026-2031) & (US$ Million)
Table 126. Global Canned Food Market Average Price (k USD/t) by Region (2020-2025)
Table 127. Global Canned Food Market Average Price (k USD/t) by Region (2026-2031)
Table 128. Global Canned Food Consumption Comparison by Region: 2020 VS 2024 VS 2031 (kt)
Table 129. Global Canned Food Consumption by Region (2020-2025) & (kt)
Table 130. Global Canned Food Consumption Market Share by Region (2020-2025)
Table 131. Global Canned Food Forecasted Consumption by Region (2026-2031) & (kt)
Table 132. Global Canned Food Forecasted Consumption Market Share by Region (2026-2031)
Table 133. North America Canned Food Consumption Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031 (kt)
Table 134. North America Canned Food Consumption by Country (2020-2025) & (kt)
Table 135. North America Canned Food Consumption by Country (2026-2031) & (kt)
Table 136. Europe Canned Food Consumption Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031 (kt)
Table 137. Europe Canned Food Consumption by Country (2020-2025) & (kt)
Table 138. Europe Canned Food Consumption by Country (2026-2031) & (kt)
Table 139. Asia Pacific Canned Food Consumption Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031 (kt)
Table 140. Asia Pacific Canned Food Consumption by Country (2020-2025) & (kt)
Table 141. Asia Pacific Canned Food Consumption by Country (2026-2031) & (kt)
Table 142. South America, Middle East & Africa Canned Food Consumption Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031 (kt)
Table 143. South America, Middle East & Africa Canned Food Consumption by Country (2020-2025) & (kt)
Table 144. South America, Middle East & Africa Canned Food Consumption by Country (2026-2031) & (kt)
Table 145. Global Canned Food Production by Type (2020-2025) & (kt)
Table 146. Global Canned Food Production by Type (2026-2031) & (kt)
Table 147. Global Canned Food Production Market Share by Type (2020-2025)
Table 148. Global Canned Food Production Market Share by Type (2026-2031)
Table 149. Global Canned Food Production Value by Type (2020-2025) & (US$ Million)
Table 150. Global Canned Food Production Value by Type (2026-2031) & (US$ Million)
Table 151. Global Canned Food Production Value Market Share by Type (2020-2025)
Table 152. Global Canned Food Production Value Market Share by Type (2026-2031)
Table 153. Global Canned Food Price by Type (2020-2025) & (k USD/t)
Table 154. Global Canned Food Price by Type (2026-2031) & (k USD/t)
Table 155. Global Canned Food Production by Application (2020-2025) & (kt)
Table 156. Global Canned Food Production by Application (2026-2031) & (kt)
Table 157. Global Canned Food Production Market Share by Application (2020-2025)
Table 158. Global Canned Food Production Market Share by Application (2026-2031)
Table 159. Global Canned Food Production Value by Application (2020-2025) & (US$ Million)
Table 160. Global Canned Food Production Value by Application (2026-2031) & (US$ Million)
Table 161. Global Canned Food Production Value Market Share by Application (2020-2025)
Table 162. Global Canned Food Production Value Market Share by Application (2026-2031)
Table 163. Global Canned Food Price by Application (2020-2025) & (k USD/t)
Table 164. Global Canned Food Price by Application (2026-2031) & (k USD/t)
Table 165. Key Raw Materials
Table 166. Raw Materials Key Suppliers
Table 167. Canned Food Distributors List
Table 168. Canned Food Customers List
Table 169. Canned Food Industry Trends
Table 170. Canned Food Industry Drivers
Table 171. Canned Food Industry Restraints
Table 172. Authors List of This Report
List of Figures
Figure 1. Research Methodology
Figure 2. Research Process
Figure 3. Key Executives Interviewed
Figure 4. Canned Food Product Image
Figure 5. Market Value Comparison by Type (2020 VS 2024 VS 2031) & (US$ Million)
Figure 6. Canned Cooking Sauces Product Image
Figure 7. Canned Desserts Product Image
Figure 8. Canned Fish/Seafood Product Image
Figure 9. Canned Fruits Product Image
Figure 10. Canned Meat Product Image
Figure 11. Canned Pasta & Noodles Product Image
Figure 12. Canned Soups Product Image
Figure 13. Canned Vegetables Product Image
Figure 14. Supermarkets/Hypermarkets Product Image
Figure 15. Independent Retailers Product Image
Figure 16. Convenience Stores Product Image
Figure 17. Online Sales Product Image
Figure 18. Others Product Image
Figure 19. Global Canned Food Production Value (US$ Million), 2020 VS 2024 VS 2031
Figure 20. Global Canned Food Production Value (2020-2031) & (US$ Million)
Figure 21. Global Canned Food Production Capacity (2020-2031) & (kt)
Figure 22. Global Canned Food Production (2020-2031) & (kt)
Figure 23. Global Canned Food Average Price (k USD/t) & (2020-2031)
Figure 24. Global Canned Food Key Manufacturers, Manufacturing Sites & Headquarters
Figure 25. Global Top 5 and 10 Canned Food Players Market Share by Production Value in 2024
Figure 26. Manufacturers Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3): 2020 VS 2024
Figure 27. Global Canned Food Production Comparison by Region: 2020 VS 2024 VS 2031 (kt)
Figure 28. Global Canned Food Production Market Share by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
Figure 29. Global Canned Food Production Value Comparison by Region: 2020 VS 2024 VS 2031 (US$ Million)
Figure 30. Global Canned Food Production Value Market Share by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
Figure 31. North America Canned Food Production Value (US$ Million) Growth Rate (2020-2031)
Figure 32. Europe Canned Food Production Value (US$ Million) Growth Rate (2020-2031)
Figure 33. China Canned Food Production Value (US$ Million) Growth Rate (2020-2031)
Figure 34. Japan Canned Food Production Value (US$ Million) Growth Rate (2020-2031)
Figure 35. Global Canned Food Consumption Comparison by Region: 2020 VS 2024 VS 2031 (kt)
Figure 36. Global Canned Food Consumption Market Share by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
Figure 37. North America Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 38. North America Canned Food Consumption Market Share by Country (2020-2031)
Figure 39. United States Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 40. United States Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 41. Canada Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 42. Mexico Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 43. Europe Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 44. Europe Canned Food Consumption Market Share by Country (2020-2031)
Figure 45. Germany Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 46. France Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 47. U.K. Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 48. Italy Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 49. Russia Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 50. Spain Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 51. Netherlands Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 52. Switzerland Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 53. Sweden Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 54. Poland Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 55. Asia Pacific Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 56. Asia Pacific Canned Food Consumption Market Share by Country (2020-2031)
Figure 57. China Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 58. Japan Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 59. South Korea Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 60. India Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 61. Australia Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 62. Taiwan Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 63. Southeast Asia Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 64. South America, Middle East & Africa Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 65. South America, Middle East & Africa Canned Food Consumption Market Share by Country (2020-2031)
Figure 66. Brazil Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 67. Argentina Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 68. Chile Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 69. Turkey Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 70. GCC Countries Canned Food Consumption and Growth Rate (2020-2031) & (kt)
Figure 71. Global Canned Food Production Market Share by Type (2020-2031)
Figure 72. Global Canned Food Production Value Market Share by Type (2020-2031)
Figure 73. Global Canned Food Price (k USD/t) by Type (2020-2031)
Figure 74. Global Canned Food Production Market Share by Application (2020-2031)
Figure 75. Global Canned Food Production Value Market Share by Application (2020-2031)
Figure 76. Global Canned Food Price (k USD/t) by Application (2020-2031)
Figure 77. Canned Food Value Chain
Figure 78. Canned Food Production Mode & Process
Figure 79. Direct Comparison with Distribution Share
Figure 80. Distributors Profiles
Figure 81. Canned Food Industry Opportunities and Challenges

 

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