デジタル広告市場:プラットフォームタイプ別(モバイル、ラップトップ、デスクトップ、その他)、広告フォーマット別(検索エンジンマーケティング、ディスプレイ広告、オンラインクラシファイド広告、モバイル広告、ソーシャルメディア広告、動画広告、その他)、エンドユーザー別(自動車、小売、BFSI、ヘルスケア、テレコム、その他)と地域別 - 2019~2020年の市場規模、シェア&トレンドと2030年の予測でグローバルに分析している。Digital Advertising Market : Segmented By Platform Type (Mobile, Laptop and Desktop and Others); By Ad Format (Search Engine Marketing, Display Advertising, Online Classifieds Ads, Mobile Advertising, Social Media Advertising, Video Advertising and Others); By End User (Automotive, retail, BFSI, Healthcare, Telecom and Others) and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019 – 2020 and Forecasts to 2030出版社:Fatpos Global ![]()
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