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世界の消費者金融市場、タイプ別(担保付き消費者金融、無担保消費者金融)、担保付き消費者金融商品タイプ別(住宅ローン、自動車ローン、住宅ローン、その他(ボートローン、娯楽用車両ローン、担保付きクレジットカードなど))、無担保消費者金融商品タイプ別(耐久消費財金融、個人ローン、クレジットカード、住宅改修ローン、教育ローン、その他(農業ローン、年金ローンなど))、地域別、競争状況、予測と機会、2026年


Global Consumer Finance Market, By Type (Secured Consumer Finance, Unsecured Consumer Finance), By Secured Consumer Finance Product Type (Housing Loan, Auto Loan, Mortgage Loan, Others (boat loan, recreational vehicle loan, secured credit cards, etc.)), By Unsecured Consumer Finance Product Type (Consumer Durable Finance, Personal Loan, Credit Card, Home Improvement Loan, Education Loan, Others (agricultural loan, pension loan, etc.)), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2026

世界の消費者金融市場は、金額ベースで年率5%以上の成長を続け、2026年には1,301億円以上に達すると予測されています。消費者金融とは、家計が時間をかけて行う貯蓄、借入、投資に関する意思決定のことです。世界... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$4,900
シングルユーザライセンス
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114 英語

 

サマリー

世界の消費者金融市場は、金額ベースで年率5%以上の成長を続け、2026年には1,301億円以上に達すると予測されています。消費者金融とは、家計が時間をかけて行う貯蓄、借入、投資に関する意思決定のことです。世界の消費者金融市場は、可処分所得の増加と高い経済成長を背景に、一貫した成長を遂げています。この市場では、大手のP2P金融業者や純粋なデジタルプレーヤーなど、新規参入者が急速に拡大しています。

消費者金融市場は、消費者の生活や経済状況が急速に変化していることが背景にあります。消費者金融市場は、消費者の生活や経済状況が急速に変化していることを背景としており、世界的に見ても、消費者金融業界は非常にシンクロ率が高く、発展している分野です。人口の継続的な増加と経済の発展により、消費者金融の生産は継続的に成長しています。さらに、住宅ローン、自動車ローン、教育ローンなどの様々なローンを、様々な公営・私営銀行や金融サービスから簡単に利用できることや、ローン申請の迅速な処理などが、世界の消費者金融市場の成長を後押ししていると考えられます。

世界の消費者金融市場は、タイプ別、有担保消費者金融商品タイプ、無担保消費者金融商品タイプ、地域別、企業別に分類されます。世界の消費者金融市場は、有担保の消費者金融と無担保の消費者金融の2つの大きなセグメントに分けられます。このうち、担保付き消費者金融市場は、2020年の世界の消費者金融市場の65%以上を占めている無担保消費者金融市場と比較して、圧倒的なシェアを誇っています。多額の資金を借りるには、有担保ローンが最も一般的です。低金利、借入限度額の拡大、返済期間の長期化、貸し手の財務リスクの低減などの推進要因があるためです。世界の有担保消費者金融市場は、さらに住宅ローン、自動車ローン、住宅ローン、その他に分類されています。2020年、世界の消費者金融市場では、継続的な需要の高まり、不動産の値ごろ感、手頃な金利などの要因により、住宅ローンが市場シェアの大半を占めています。しかし、自動車ローンは予測期間中に増加することが予想されます。

世界の消費者金融市場は、無担保の消費者金融製品タイプに基づいて、耐久消費財金融、個人ローン、クレジットカード、ホームセンターローン、教育ローン、その他に分けられます。世界の消費者金融業界は、ライフスタイルの変化や耐久消費財への支出の増加に伴い、収益性の高い成長を遂げています。世界の消費者金融市場における耐久消費財金融の成長を促している要因としては、信用情報の入手のしやすさ、メーカーによる補助金の継続的な提供、耐久消費財の普及率の上昇などが挙げられます。

世界の消費者金融市場における有力企業には、JPMorgan Chase & Co.、Citigroup, Inc.、Wells Fargo & Company、BNP Paribas、American Express Companyなどがあります。各社は、市場での競争力を維持するために、先進的な技術を開発したり、新しいサービスを開始したりしています。その他の競争戦略としては、M&Aや新サービスの開発などがあります。


本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
ベースイヤー:2020年
予測期間: 2021年
予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界の消費者金融市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界の消費者金融市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 世界の消費者金融市場を、タイプ別、有担保消費者金融商品タイプ別、無担保消費者金融商品タイプ別、地域別、企業別に分類し、予測すること。
- 世界の消費者金融市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 世界の消費者金融市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界の消費者金融市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 世界の消費者金融市場で活動する主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 世界の消費者金融市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査の両方を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のサービスプロバイダーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際、回答者は競合他社についても尋ねられました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったサービスプロバイダーを含めることができました。TechSci Researchは、サービス・プロバイダーを分析し、国内のすべての主要プレーヤーの存在を確認しました。

TechSci Researchは、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップ・アプローチを用いて、世界の消費者金融市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品タイプやその他のセグメントの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主な対象者
- 金融サービスプロバイダー、およびその他のステークホルダー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 消費者金融に関連する団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、サービスプロバイダー、パートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの質問に対する回答を提供し、投資戦略や市場機会の活用に役立てることができます。

レポートの範囲
本レポートでは、世界の消費者金融市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下のように詳述しています。

- 世界の消費者金融市場、タイプ別
o 有担保消費者金融
o 無担保消費者金融
- 有担保消費者金融の世界市場規模、製品タイプ別
o 住宅ローン
o 自動車ローン
o モーゲージ・ローン
o その他
- 無担保消費者金融の世界市場規模:製品タイプ別
o 耐久消費財ファイナンス
o パーソナルローン
o クレジットカード
o ホームインプルーブメントローン
o 教育ローン
o その他
- 世界の消費者金融市場(地域別
o 北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
o ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
o アジア・パシフィック
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
o 中近東・アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
南アフリカ
クウェート

競合他社の状況
企業プロフィール。消費者金融市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.世界の消費者金融市場におけるCovid-19の影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
6.世界の消費者金融市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.タイプ別(担保付き消費者金融、無担保消費者金融
6.2.2.有担保消費者金融の商品タイプ別(住宅ローン、自動車ローン、住宅ローン、その他
6.2.3.無担保消費者金融の商品タイプ別(耐久消費財金融、パーソナルローン、クレジットカード、ホームインプルーブメントローン、教育ローン、その他
6.2.4.地域別
6.2.5.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
7.北米の消費者金融市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.タイプ別
7.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
7.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
7.2.4.国別
7.3.米国の消費者金融市場の展望
7.3.1.市場規模と予測
7.3.1.1.金額ベース
7.3.2.市場シェアと予測
7.3.2.1.タイプ別
7.3.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
7.3.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
7.4.カナダの消費者金融市場の展望
7.4.1.市場規模と予測
7.4.1.1.金額ベース
7.4.2.市場シェアと予測
7.4.2.1.タイプ別
7.4.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
7.4.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
7.5.メキシコの消費者金融市場の展望
7.5.1.市場規模と予測
7.5.1.1.金額ベース
7.5.2.市場シェアと展望
7.5.2.1.タイプ別
7.5.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
7.5.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
8.欧州の消費者金融市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.タイプ別
8.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
8.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
8.2.4.国別
8.3.ドイツの消費者金融市場の展望
8.3.1.市場規模と予測
8.3.1.1.金額ベース
8.3.2.市場シェアと予測
8.3.2.1.タイプ別
8.3.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
8.3.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
8.4.フランスの消費者金融市場の展望
8.4.1.市場規模と予測
8.4.1.1.金額ベース
8.4.2.市場シェアと予測
8.4.2.1.タイプ別
8.4.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
8.4.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
8.5.イギリスの消費者金融市場の展望
8.5.1.市場規模と予測
8.5.1.1.金額ベース
8.5.2.市場シェアと展望
8.5.2.1.タイプ別
8.5.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
8.5.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
8.6.イタリアの消費者金融市場の展望
8.6.1.市場規模と予測
8.6.1.1.金額ベース
8.6.2.市場シェアと予測
8.6.2.1.タイプ別
8.6.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
8.6.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
8.7.スペインの消費者金融市場の展望
8.7.1.市場規模と予測
8.7.1.1.金額ベース
8.7.2.市場シェア・見通し
8.7.2.1.タイプ別
8.7.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
8.7.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
9.アジア太平洋地域の消費者金融市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.タイプ別
9.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
9.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
9.2.4.国別
9.3.中国の消費者金融市場の展望
9.3.1.市場規模と予測
9.3.1.1.金額ベース
9.3.2.市場シェアと予測
9.3.2.1.タイプ別
9.3.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
9.3.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
9.4.インドの消費者金融市場の展望
9.4.1.市場規模と予測
9.4.1.1.金額ベース
9.4.2.市場シェアと予測
9.4.2.1.タイプ別
9.4.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
9.4.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
9.5.日本の消費者金融市場の展望
9.5.1.市場規模と予測
9.5.1.1.金額ベース
9.5.2.市場シェアと展望
9.5.2.1.タイプ別
9.5.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
9.5.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
9.6.韓国の消費者金融市場の展望
9.6.1.市場規模と予測
9.6.1.1.金額ベース
9.6.2.市場シェアと予測
9.6.2.1.タイプ別
9.6.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
9.6.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
9.7.オーストラリアの消費者金融市場の展望
9.7.1.市場規模と予測
9.7.1.1.金額ベース
9.7.2.市場シェア・見通し
9.7.2.1.タイプ別
9.7.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
9.7.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
10.南米の消費者金融市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.タイプ別
10.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
10.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
10.2.4.国別
10.3.ブラジルの消費者金融市場の展望
10.3.1.市場規模と予測
10.3.1.1.金額ベース
10.3.2.市場シェアと予測
10.3.2.1.タイプ別
10.3.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
10.3.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
10.4.アルゼンチンの消費者金融市場の展望
10.4.1.市場規模と予測
10.4.1.1.金額ベース
10.4.2.市場シェアと予測
10.4.2.1.タイプ別
10.4.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
10.4.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
10.5.コロンビアの消費者金融市場の展望
10.5.1.市場規模と予測
10.5.1.1.金額ベース
10.5.2.市場シェアと展望
10.5.2.1.タイプ別
10.5.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
10.5.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
11.中東・アフリカの消費者金融市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェアと予測
11.2.1.タイプ別
11.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
11.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
11.2.4.国別
11.3.サウジアラビアの消費者金融市場の展望
11.3.1.市場規模と予測
11.3.1.1.金額ベース
11.3.2.市場シェアと予測
11.3.2.1.タイプ別
11.3.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
11.3.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
11.4.アラブ首長国連邦の消費者金融市場の展望
11.4.1.市場規模と予測
11.4.1.1.金額ベース
11.4.2.市場シェアと予測
11.4.2.1.タイプ別
11.4.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
11.4.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
11.5.南アフリカの消費者金融市場の展望
11.5.1.市場規模と予測
11.5.1.1.金額ベース
11.5.2.市場シェアと展望
11.5.2.1.タイプ別
11.5.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
11.5.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
11.6.クウェートの消費者金融市場の展望
11.6.1.市場規模と予測
11.6.1.1.金額ベース
11.6.2.市場シェアと予測
11.6.2.1.タイプ別
11.6.2.2.担保付き消費者金融商品タイプ別
11.6.2.3.無担保の消費者金融商品タイプ別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発
14.競合他社の状況
14.1.1.JPモルガン・チェース・アンド・カンパニー
14.1.2.シティグループ・インク
14.1.3.ウェルズ・ファーゴ・アンド・カンパニー
14.1.4.BNPパリバ
14.1.5.アメリカン・エキスプレス・カンパニー
14.1.6.HSBC ホールディングス・ピーエルシー
14.1.7.TD Bank, N.A.
14.1.8.バークシャー・ハサウェイ・インク
14.1.9.バンク・オブ・アメリカ・コーポレーション
14.1.10.中国工商銀行
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

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Summary

Global consumer finance market is forecast to grow over a CAGR of 5% in value terms to reach over USD1306.10 billion by 2026. Consumer finance refers to the decisions that households make over time about saving, borrowing, and investing. The global consumer finance market is witnessing consistent growth, owing to the increasing disposable incomes and high economic growth. New entrants are rapidly expanding in this market, including major peer-to-peer lenders, and pure digital players.

The consumer finance market is driven by the fact that consumer lives, and financial situations are rapidly changing. No wonder, the consumer finance industry is one of the synchronized and well-developed sectors among other sectors in the world. It is because of the continuous rise in population and economic development that consumer finance production has experienced continuous growth. Furthermore, the easy availability of various loans such as home loans, car loans, and education loans from a variety of public and private banks or financial services, as well as the fast processing of loan requests, is expected to boost the global consumer finance market growth.

The global consumer finance market can be segregated into type, secured consumer finance product type, unsecured consumer finance product type, regions, and company. The global consumer finance market is segmented into two broad segments: secured consumer finance and unsecured consumer finance. Among these, the secured consumer finance market is the dominating segment in comparison to the unsecured consumer finance market which has accounted for more than 65% of the global consumer finance market in 2020. The most popular way to borrow large sums of money is by secured loans. Due to the driving factors such as lower interest rates, higher borrowing limits, longer repayment terms, less financial risk to the lender, etc. The global secured consumer finance market has been further segmented into housing loans, auto loans, mortgage loans, and others. In 2020, housing loans have accounted for the majority of the market share in the global consumer finance market, due to the factors such as continuously rising demand, affordability of real estate, affordable interest rates, etc. However, an auto loan is expected to increase during the forecast period.

Based on unsecured consumer finance product type, the global consumer finance market is divided into consumer durable finance, personal loan, credit card, home improvement loan, education loan and others. The global consumer finance industry is experiencing profitable growth as a result of changing lifestyles and the increased spending on consumer durables. Better availability of credit information, manufacturers continuing to provide subventions, and increase in consumer durable product penetration are some of the factors that have aided the growth of consumer durable finance in the global consumer finance market.

Some of the leading players in the global consumer finance market are JPMorgan Chase & Co., Citigroup, Inc., Wells Fargo & Company, BNP Paribas, American Express Company, among others. The companies are developing advanced technologies and launching new services to stay competitive in the market. Other competitive strategies include mergers & acquisitions and new service developments.


Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of global consumer finance market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of global consumer finance market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast global consumer finance market based on by type, by secured consumer finance product type, by unsecured consumer finance product type, by region and by company.
• To identify dominant region or segment in the global consumer finance market.
• To identify drivers and challenges for global consumer finance market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers and acquisitions, etc., in global consumer finance market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in global consumer finance market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in global consumer finance market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of service providers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the service providers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the service providers, and presence of all major players across the country.

TechSci Research calculated the market size of the global consumer finance market using a bottom-up approach, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types and other segments for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Financial service providers, and other stakeholders
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policymakers
• Organizations, forums, and alliances related to consumer finance

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as service providers, partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, global consumer finance market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• Global Consumer Finance Market, By Type:
o Secured Consumer Finance
o Unsecured Consumer Finance
• Global Secured Consumer Finance Market Size, By Product Type:
o Housing Loan
o Auto Loan
o Mortgage Loan
o Others
• Global Unsecured Consumer Finance Market Size, By Product Type:
o Consumer Durable Finance
o Personal Loan
o Credit Card
o Home Improvement Loan
o Education Loan
o Others
• Global Consumer Finance Market, By Region:
o North America
 USA
 Canada
 Mexico
o Europe
 Germany
 France
 United Kingdom
 Italy
 Spain
o Asia Pacific
 China
 India
 Japan
 South Korea
 Australia
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
o Middle East and Africa
 Saudi Arabia
 UAE
 South Africa
 Kuwait

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global consumer finance market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of Covid-19 on Global Consumer Finance Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. Global Consumer Finance Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Secured Consumer Finance and Unsecured Consumer Finance)
6.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type (Housing Loan, Auto Loan and Mortgage Loan and Others)
6.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type (Consumer Durable Finance, Personal Loan, Credit Card, Home Improvement Loan, Education Loan and Others)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. North America Consumer Finance Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type
7.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
7.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
7.2.4. By Country
7.3. United States Consumer Finance Market Outlook
7.3.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1. By Value
7.3.2. Market Share & Forecast
7.3.2.1. By Type
7.3.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
7.3.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
7.4. Canada Consumer Finance Market Outlook
7.4.1. Market Size & Forecast
7.4.1.1. By Value
7.4.2. Market Share & Forecast
7.4.2.1. By Type
7.4.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
7.4.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
7.5. Mexico Consumer Finance Market Outlook
7.5.1. Market Size & Forecast
7.5.1.1. By Value
7.5.2. Market Share & Forecast
7.5.2.1. By Type
7.5.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
7.5.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
8. Europe Consumer Finance Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type
8.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
8.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
8.2.4. By Country
8.3. Germany Consumer Finance Market Outlook
8.3.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1. By Value
8.3.2. Market Share & Forecast
8.3.2.1. By Type
8.3.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
8.3.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
8.4. France Consumer Finance Market Outlook
8.4.1. Market Size & Forecast
8.4.1.1. By Value
8.4.2. Market Share & Forecast
8.4.2.1. By Type
8.4.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
8.4.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
8.5. United Kingdom Consumer Finance Market Outlook
8.5.1. Market Size & Forecast
8.5.1.1. By Value
8.5.2. Market Share & Forecast
8.5.2.1. By Type
8.5.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
8.5.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
8.6. Italy Consumer Finance Market Outlook
8.6.1. Market Size & Forecast
8.6.1.1. By Value
8.6.2. Market Share & Forecast
8.6.2.1. By Type
8.6.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
8.6.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
8.7. Spain Consumer Finance Market Outlook
8.7.1. Market Size & Forecast
8.7.1.1. By Value
8.7.2. Market Share & Forecast
8.7.2.1. By Type
8.7.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
8.7.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
9. Asia-Pacific Consumer Finance Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type
9.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
9.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
9.2.4. By Country
9.3. China Consumer Finance Market Outlook
9.3.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1. By Value
9.3.2. Market Share & Forecast
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9.4. India Consumer Finance Market Outlook
9.4.1. Market Size & Forecast
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9.5. Japan Consumer Finance Market Outlook
9.5.1. Market Size & Forecast
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9.6. South Korea Consumer Finance Market Outlook
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9.7.1. Market Size & Forecast
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10. South America Consumer Finance Market Outlook
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10.3. Brazil Consumer Finance Market Outlook
10.3.1. Market Size & Forecast
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10.3.2.1. By Type
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10.4. Argentina Consumer Finance Market Outlook
10.4.1. Market Size & Forecast
10.4.1.1. By Value
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10.4.2.1. By Type
10.4.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
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10.5. Colombia Consumer Finance Market Outlook
10.5.1. Market Size & Forecast
10.5.1.1. By Value
10.5.2. Market Share & Forecast
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11. Middle East and Africa Consumer Finance Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Type
11.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
11.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
11.2.4. By Country
11.3. Saudi Arabia Consumer Finance Market Outlook
11.3.1. Market Size & Forecast
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11.3.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
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11.4. UAE Consumer Finance Market Outlook
11.4.1. Market Size & Forecast
11.4.1.1. By Value
11.4.2. Market Share & Forecast
11.4.2.1. By Type
11.4.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
11.4.2.3. By Unsecured Consumer Finance Product Type
11.5. South Africa Consumer Finance Market Outlook
11.5.1. Market Size & Forecast
11.5.1.1. By Value
11.5.2. Market Share & Forecast
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11.5.2.2. By Secured Consumer Finance Product Type
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11.6. Kuwait Consumer Finance Market Outlook
11.6.1. Market Size & Forecast
11.6.1.1. By Value
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14.1.1. JPMorgan Chase & Co.
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