世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パールジュエリー市場:タイプ別(ネックレス、イヤリング、リング、その他)、素材別(ゴールド、シルバー、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競合予測&機会、2018-2028F


Pearl Jewelry Market By Type (Necklace, Earrings, Rings, Others), By Material (Gold, Silver, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F

2022年に132.5億米ドルと評価された世界のパールジュエリー市場は、2028年までの年平均成長率(CAGR)が8.12%と予想され、予測期間中に大幅な成長を遂げようとしている。この市場は近年大きな成長と変貌を遂げて... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年11月7日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
190 英語

 

サマリー

2022年に132.5億米ドルと評価された世界のパールジュエリー市場は、2028年までの年平均成長率(CAGR)が8.12%と予想され、予測期間中に大幅な成長を遂げようとしている。この市場は近年大きな成長と変貌を遂げており、時代を超越したエレガンスと自然の美しさで名高い真珠は、ジュエリーの世界において洗練と贅沢の象徴として台頭している。この概要では、世界のパールジュエリー産業を形成する主要なトレンドと要因について掘り下げている。

まず、パールジュエリーの需要の増加は、消費者の嗜好の進化と可処分所得の増加に起因している。真珠はフォーマルにもカジュアルにも使える万能アクセサリーとして、多くのジュエリーコレクションの定番となっている。さらに、持続可能で倫理的な慣行に対する意識の高まりが、環境に配慮した方法で生産された養殖真珠市場を牽引している。

さらに、技術の進歩も市場の形成に重要な役割を果たしている。真珠の養殖技術が向上したことで、光沢とサイズが安定した、より高品質な真珠が生み出されるようになった。さらに、eコマースの普及は、消費者が幅広いパールジュエリーの選択肢を検討することをより便利にし、市場拡大に貢献している。

最後に、地域によって消費者の嗜好や文化的意義が異なる。アジア市場では真珠の価値は高いが、欧米諸国でも人気が高まっている。世界のパール・ジュエリー市場が進化を続ける中、企業は拡大し続けるこの業界で競争力を維持するために、こうしたダイナミクスの変化に適応していかなければならない。
主な市場牽引要因
可処分所得の増加と豊かさ
世界のパール・ジュエリー市場を牽引する主な要因のひとつは、世界中の消費者の可処分所得の増加と豊かさである。経済成長と都市化が進むにつれて、より多くの人々が高収入の仕事に就き、生活水準が向上している。この所得の増加により、消費者は予算の一部をパールジュエリーのような贅沢品に充てることができるようになった。真珠は長い間、華麗さとエレガンスを連想させ、繁栄を誇示しようとする人々にとって望ましい選択となっている。
消費者の嗜好の変化
消費者の嗜好はパール・ジュエリー市場の形成に極めて重要な役割を果たしている。今日の消費者は、自分の個性やスタイルを反映したジュエリーにますます惹かれています。かつては伝統的で保守的と考えられていた真珠も、現代人の好みに合うように変貌を遂げています。デザイナーやジュエラーは現在、真珠を現代的でファッション性の高い作品に取り入れ、若い層によりアピールしている。このように、消費者の嗜好が多様でトレンディなパール・ジュエリーにシフトしたことで、パール・ジュエリーの市場規模は大きく拡大したのです。
持続可能性と倫理的実践
近年、ジュエリーを含む様々な業界において、持続可能性と倫理的配慮が注目を集めています。環境に配慮した方法で生産される養殖真珠は、購入の影響を意識する消費者の間で支持されている。養殖真珠は、天然の真珠貝を傷つけることなく生産され、業界の環境フットプリントを削減します。持続可能性と倫理的な調達を優先する企業は、この市場で競争上の優位性を獲得する可能性が高い。
真珠養殖技術の進歩
真珠養殖技術の進歩は、パールジュエリー市場に革命をもたらした。歴史的に、真珠は主に天然に生息する牡蠣から収穫され、希少で高価なものであった。しかし、真珠の養殖と養殖方法の開発は、真珠をより身近で手頃なものにしました。これらの技術により、品質、形、大きさが安定した真珠を管理しながら生産できるようになった。また、核形成や接ぎ木プロセスの導入も、さまざまな形や色の真珠を入手しやすくすることに貢献しています。こうした技術革新は、パールジュエリーの選択肢を広げ、より幅広い顧客層を惹きつけている。
Eコマースとオンライン小売
Eコマースとオンライン小売の成長は、世界のパールジュエリー市場に大きな影響を与えた。消費者は自宅に居ながらにして真珠のジュエリーを見たり購入したりできるようになり、従来の宝石店に実際に足を運ぶ必要がなくなった。オンライン・プラットフォームは、パール・ジュエリーの幅広い選択肢、価格帯、カスタマイズの機会を提供し、消費者が完璧なジュエリーを見つけやすくしている。さらに、オンライン小売業者は、詳細な製品情報、レビュー、シームレスなショッピング体験を提供することが多く、市場の成長をさらに後押ししている。Eコマースの利便性とアクセスのしやすさは、世界市場を開拓し、さまざまな地域の消費者がパールジュエリーを探索し、購入することを可能にしている。
結論として、世界のパールジュエリー市場は、可処分所得の増加、消費者の嗜好の変化、持続可能性への配慮、技術の進歩、eコマースの成長など、様々な推進要因の影響を受けている。これらの促進要因は、業界の展望を形成し、世界中の消費者の進化する需要に応えるために、既存のプレーヤーと新規参入者の両方に機会を提供している。市場が進化し続ける中、これらの原動力に適応する企業は、競争の激しいパールジュエリーの世界で成功を収める可能性が高い。
主な市場課題
天然真珠供給の減少
パールジュエリー市場が直面している主要な課題の1つは、天然真珠の供給量の減少である。天然真珠は、砂粒のような刺激物がカキや軟体動物の体内に入り、真珠層形成の引き金となることで形成される。このプロセスは予測不可能で時間がかかるため、天然真珠は希少で高価なものとなっている。しかし、乱獲と生息地の破壊により、天然真珠の生産量は著しく減少している。その結果、市場はより豊富で、管理された環境で生産できる養殖真珠にシフトしている。養殖真珠は真珠へのアクセスを民主化したが、天然真珠の希少性は市場における真珠の名声と価値を低下させた。
他の宝石との競争
真珠は宝石市場で他の宝石との激しい競争に直面している。ダイヤモンド、サファイア、エメラルド、ルビーといった宝石は、その輝き、耐久性、そして伝統的な高級品というイメージから、長い間宝飾業界で圧倒的な地位を占めてきた。一方、真珠はその独特の光沢と有機的な美しさが評価され、異なる消費者層にアピールしている。とはいえ、消費者の注目と財布のシェアをめぐる競争は激しい。効果的なマーケティングと差別化は、真珠が数ある宝石の中でその関連性と市場シェアを維持するために不可欠である。
模造真珠と合成真珠
模造真珠と合成真珠の台頭は、パールジュエリー市場に大きな挑戦をもたらしている。イミテーション・パールは、ガラス、プラスチック、貝から作られることが多く、本物のパールの外観を模倣しているが、本質的な価値はない。一方、合成真珠は実験室で成長させたもので、天然真珠や養殖真珠によく似ています。これらの模造品や合成品は、一般的に本物の真珠よりも手頃な価格であるため、価格に敏感な消費者にとっては魅力的である。この問題に立ち向かうために、パールジュエリー業界は消費者に本真珠と模造真珠の見分け方を教育し、本真珠の価値と真正性を強調しなければなりません。
環境への配慮と持続可能性
真珠の養殖と収穫に関わる環境問題は、真珠産業にとって大きな課題である。真珠の養殖は、特に適切な環境保護措置なしに行われた場合、地域の生態系や水質に悪影響を及ぼす可能性があります。さらに、真珠の色や光沢を高めるための化学処理は、環境に悪影響を与える可能性があります。こうした懸念から、消費者はますます倫理的で持続可能な方法で調達された真珠を求めるようになっています。海洋管理協議会(Marine Stewardship Council)のような団体によって認証された養殖真珠のように、責任ある養殖方法によって生産された養殖真珠が人気を集めています。この課題に対処するために、業界はサプライチェーンの透明性を促進しながら、より持続可能で環境に優しい慣行を採用する必要がある。
市場の飽和と価格変動
世界のパール・ジュエリー市場は市場の飽和状態を経験し、価格の乱高下を招いている。市場が低品質の真珠で溢れると、価格が下落し、真珠養殖業者や真珠販売業者の収益に影響を与えます。さらに、経済情勢や消費者動向などの要因に左右される需給の変動は、価格の不安定化を招きます。この課題を軽減するために、真珠業界は品質管理に重点を置き、真珠が一定の基準を満たしていることを確認し、新しい消費者層や地域にアプローチするためにマーケティング活動を多様化する必要があります。安定した価格体系を確立することは、パールジュエリーの完全性と価値を維持することにつながります。
結論として、世界のパールジュエリー市場は、天然真珠の供給量の減少、他の宝石との競争、模造真珠や合成真珠の蔓延、環境問題、価格変動に伴う市場の飽和など、いくつかの課題に直面している。このダイナミックな業界で成功するためには、関係者は変化する消費者の嗜好に適応し、持続可能な慣行を採用し、消費者に真珠の価値を啓蒙しなければならない。これらの課題を克服するためには、真珠養殖業者や生産者から小売業者や消費者に至るまで、真珠ジュエリーのサプライチェーンに関わる全ての関係者が一丸となって取り組む必要がある。
主な市場動向
持続可能で倫理的な調達
近年、パールジュエリー市場では持続可能性と倫理的調達が重視されるようになってきています。消費者は購入する真珠が環境や社会に与える影響をより意識するようになり、責任を持って調達され、生産された真珠への需要が高まっています。このトレンドに対応するため、多くの真珠養殖業者やジュエリーブランドは、有害な化学薬品の使用を減らし、持続可能な養殖方法を採用するなど、真珠養殖において環境に優しい慣行を採用しています。また、真珠養殖業者や労働者の公正な賃金と安全な労働条件を保証する倫理的な調達慣行も注目を集めています。消費者がより多くの情報を入手し、良心的になるにつれ、明確な持続可能性と倫理的認証のある真珠は、需要が増加すると思われます。
カスタマイズとパーソナライゼーション
パーソナライゼーションはパール・ジュエリー市場の重要なトレンドである。宝飾店はカスタマイズ・オプションを提供し、顧客が真珠の種類、セッティング、デザインを選び、個々のスタイルを反映したジュエリーを作ることを可能にしている。この傾向は、アクセサリーを通じて自己表現したいという欲求の高まりと一致している。オンライン・プラットフォームとテクノロジーはカスタマイズをより身近なものにし、顧客が自宅にいながらパール・ジュエリーをデザインできるようにした。その結果、ジュエラーは使いやすいオンライン・ツールやインタラクティブな体験に投資し、パーソナライゼーション・プロセスを促進している。
革新的な真珠の種類と形
パールジュエリー市場では、型にはまらない真珠の種類や形への関心が高まっています。クラシックなラウンド・パールは時代を超えて人気がありますが、消費者はユニークな形や色のパールにますます惹かれています。バロックパールは、その不規則で有機的な形状で知られ、その個性が人気を集めています。タヒチ真珠、アコヤ真珠、淡水パールなど、他の真珠の品種は、色やサイズの広い範囲を提供し、同様にデザイナーや顧客のための創造的な可能性を広げます。これらの革新的な真珠の品種や形は、伝統的なパールジュエリーに現代的なひねりを加え、より広く多様な人々にアピールしています。
真珠と現代的デザインの融合
パールジュエリー市場における注目すべきトレンドは、コンテンポラリーでファッション性の高いデザインとパールの融合です。真珠は伝統的にクラシックでタイムレスなスタイルと結びついてきましたが、現在では最先端のアバンギャルドなジュエリーにも取り入れられています。デザイナーたちは、型にはまらないセッティング、素材、テクスチャーを試して、大胆でステートメントメイキングなパール・ジュエリーを生み出している。真珠は、ローズゴールドやブラックロジウムなどの金属、レザーやウッドなどの型破りな素材と組み合わされ、エッジの効いた斬新なデザインを生み出している。このトレンドは、トレンドに敏感な若い層を惹きつけ、パール・ジュエリー市場に新しい息吹を吹き込んでいます。
オンライン・マーケティングとソーシャルメディア・マーケティング
デジタル・マーケティングとソーシャル・メディア・プラットフォームは、パール・ジュエリーを宣伝する上で欠かせないツールとなっている。宝石商はますますオンライン・マーケティングの力を活用し、世界中の人々にリーチするようになっています。Instagram、Pinterest、TikTokのようなソーシャルメディア・プラットフォームは、視覚的に魅力的なコンテンツ、刺激的なファッション・トレンド、潜在顧客とのエンゲージメントを通じて、パール・ジュエリーの美しさと多様性をアピールするために利用されている。インフルエンサーとのコラボレーションやオンライン・プロモーションは一般的になり、ブランドの知名度と売上を押し上げている。一方、Eコマース・プラットフォームは、世界中の消費者がパール・ジュエリーにアクセスできるようにする上で、重要な役割を果たし続けている。オンラインショッピングの利便性は、豊富な製品情報やレビューとともに、市場の成長をさらに加速させている。
結論として、世界のパール・ジュエリー市場は、消費者の嗜好の変化と業界のダイナミクスを反映したいくつかのエキサイティングなトレンドを目の当たりにしている。持続可能で倫理的な調達、カスタマイズとパーソナライゼーション、革新的な真珠の品種と形状、真珠と現代的なデザインの融合、オンラインとソーシャルメディア・マーケティングの利用の増加は、業界を再構築している。市場が進化し続ける中、パールジュエリー分野の企業は、多様で目の肥えた消費者層の要求に応えるために、これらのトレンドに適応しなければなりません。責任ある調達、革新的なデザイン、デジタルマーケティング戦略など、これらのトレンドを取り入れることで、変化し続けるパールジュエリーの世界で業界関係者は成功を収めることができる。
セグメント別インサイト
タイプ別洞察
世界のパール・ジュエリー市場は、パール・ネックレスの需要が急増している。光沢のある真珠で飾られたネックレスは、ファッションステートメントであり、時代を超越したエレガンスの象徴となっている。パールネックレスの人気上昇にはいくつかの要因がある。
第一に、パールの多彩な魅力は、フォーマルにもカジュアルにもふさわしいネックレスに理想的である。一連パールのチョーカーでも、クラシックなパールの連でも、現代的なレイヤードデザインでも、パールのネックレスはどんな服装も難なく格上げしてくれる。普段着から特別なイベントまで、シームレスに移行できる真珠のネックレスは、多くのワードローブに欠かせないアクセサリーとなっている。
第二に、ジュエリー業界はネックレスのデザインに革新を受け入れている。現代のジュエリー・デザイナーたちは、真珠と金属、宝石、皮革などさまざまな素材を組み合わせて、ユニークでファッション性の高い作品を作り、現代的な好みに応える真珠ネックレスを製作している。クラシックな魅力とモダンな美学の融合は世界中の消費者の注目を集め、パールネックレスの需要をさらに高めている。消費者が自分の個性とスタイルを反映するジュエリーを求める中、パールネックレスは時代を超越しながらも適応性のある選択肢を提供し、世界のパール・ジュエリー市場で輝き続けている。
流通チャネルの洞察
世界のパール・ジュエリー市場は、オンライン流通チャネルを通じた需要が顕著に急増している。このトレンドは、消費者がパールジュエリーを購入する方法を変えたいくつかの要因によって引き起こされている。
第一に、オンラインショッピングが提供する利便性がこのトレンドの重要な推進力となっている。消費者は今、自宅にいながら、あるいは外出先からモバイル機器を使って真珠のジュエリーを閲覧し、比較し、購入することができる。この利便性が、効率性を求める多忙な社会人から、実店舗へのアクセスが限られている遠隔地の個人まで、幅広い消費者を惹きつけている。第二に、インターネットは真珠ジュエリーの幅広い選択肢へのアクセスを民主化した。オンライン・プラットフォームは、世界中の真珠の種類、サイズ、品質、デザインを豊富に取り揃えている。この多様性により、消費者は自分の好みや予算に合った完璧なジュエリーを見つけることができる。また、タヒチ真珠や淡水真珠など、あまり知られていない真珠の品種を探したり、発見したりすることも容易になった。
さらに、詳細な商品説明、レビュー、顧客の声など、オンラインで入手できる豊富な情報は、消費者が真珠のジュエリーを購入する際に、十分な情報を得た上で決断する力を与えてくれる。このような透明性とアクセスのしやすさが、真珠のオンライン・ショッピングに対する信頼を築き、その人気をさらに高めている。
結論として、世界のパールジュエリー市場におけるオンライン流通チャネルからの需要の高まりは、インターネットが提供する利便性、多様性、情報の入手のしやすさの証である。技術が進歩し、eコマース・プラットフォームが改善され続ける中、オンライン流通チャネルは、世界中の消費者の進化する嗜好や買い物習慣に対応し、真珠ジュエリー業界を牽引する存在であり続けると予想される。
地域別の洞察
アジア太平洋地域は、主要な生産地としても消費地としても、世界のパールジュエリー市場において極めて重要な役割を果たしている。真珠養殖の豊かな歴史と真珠に対する強い文化的親和性を持つこの地域は、業界のダイナミクスに大きな影響を与えている。
まず、アジア太平洋諸国、特に日本、中国、インドネシアは養殖真珠の世界有数の生産国である。特に日本は真珠養殖の長い伝統があり、高品質のアコヤ真珠で有名である。中国もまた、淡水真珠や南洋真珠を含む多種多様な真珠を生産し、世界の真珠市場において圧倒的な存在となっている。これらの真珠の産地は、世界市場における真珠ジュエリーの入手可能性と多様性に貢献している。
第二に、アジア太平洋地域はパールジュエリーの実質的な消費者である。真珠はアジアの多くの国々で文化的な意味を持ち、結婚式や誕生日などの特別な機会に贈られることが多い。このような文化的伝統と、中国やインドのような国々における可処分所得の増加が相まって、この地域におけるパール・ジュエリーの需要が高まっている。さらに、ファッション・トレンドが進化するにつれ、アジアの若い消費者は真珠をエレガンスと贅沢の象徴として受け入れ、市場の成長をさらに後押ししている。アジア太平洋地域は、生産者と消費者という2つの役割を担っていることから、世界のパールジュエリー市場を形成する上で重要な役割を担っている。
主要市場プレイヤー
K.ミキモト株式会社
株式会社パールジュエリー伊藤
ワイト島真珠
パールパラダイス
カイリス
ジュエルマー
CPIラグジュアリーグループ
TASAKI & Co.
パールファルコ
Wing Wo Hingジュエリーグループ

レポートの範囲
本レポートでは、パールジュエリーの世界市場を以下のカテゴリーに分類しています:
- パールジュエリー市場、タイプ別
o ネックレス
o イヤリング
o リング
その他
- パールジュエリー市場:素材別
o ゴールド
o シルバー
o その他
- パールジュエリー市場:流通チャネル別
o オフライン
オンライン
- パールジュエリー市場:地域別
アジア太平洋
 中国
 日本
 インド
 ベトナム
 韓国
北米
 米国
 カナダ
 メキシコ
ヨーロッパ
 フランス
 ドイツ
 スペイン
 イタリア
 イギリス
中東・アフリカ
 南アフリカ
 サウジアラビア
 UAE
 トルコ
o 南米
 ブラジル
 アルゼンチン
 コロンビア
競争状況
企業プロフィール:世界のパールジュエリー市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
Tech Sci Research社の真珠用宝飾品の世界市場レポートは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.研究の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.主要産業パートナー
2.4.主な協会と二次情報源
2.5.予測方法
2.6.データの三角測量と検証
2.7.仮定と限界
3.要旨
3.1.市場概要
3.2.市場予測
3.3.主要地域
3.4.主要セグメント
4.お客様の声
4.1.購買決定要因
4.2.情報源
5.パールジュエリーの世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.タイプ別市場シェア分析(ネックレス、ピアス、リング、その他)
5.2.2.素材別市場シェア分析(ゴールド、シルバー、その他)
5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析(オフライン、オンライン)
5.2.4.地域別市場シェア分析
5.2.4.1.アジア太平洋市場シェア分析
5.2.4.2.北米市場シェア分析
5.2.4.3.ヨーロッパ市場シェア分析
5.2.4.4.中東・アフリカ市場シェア分析
5.2.4.5.南米市場シェア分析
5.2.5.上位5社別市場シェア分析、その他(2022年)
5.3.パールジュエリーの世界市場マッピングと機会評価
5.3.1.タイプ別市場マッピングと機会評価
5.3.2.素材別市場マッピングと機会評価
5.3.3.流通チャネル別市場マッピングと機会評価
5.3.4.地域別市場マッピングと機会評価
6.アジア太平洋地域のパールジュエリー市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.国別市場シェア分析
6.2.4.1.中国パールジュエリー市場展望
6.2.4.1.1.市場規模・予測
6.2.4.1.1.1.金額ベース
6.2.4.1.2.市場シェアと予測
6.2.4.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.2.日本のパールジュエリー市場展望
6.2.4.2.1.市場規模・予測
6.2.4.2.1.1.金額ベース
6.2.4.2.2.市場シェアと予測
6.2.4.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.3.インドパールジュエリー市場展望
6.2.4.3.1.市場規模・予測
6.2.4.3.1.1.金額ベース
6.2.4.3.2.市場シェアと予測
6.2.4.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.4.ベトナムパールジュエリー市場展望
6.2.4.4.1.市場規模・予測
6.2.4.4.1.1.金額ベース
6.2.4.4.2.市場シェアと予測
6.2.4.4.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.5.韓国パールジュエリー市場展望
6.2.4.5.1.市場規模・予測
6.2.4.5.1.1.金額ベース
6.2.4.5.2.市場シェアと予測
6.2.4.5.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.2.4.5.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.北米パールジュエリー市場展望
7.1.市場規模・予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.国別市場シェア分析
7.2.4.1.米国パールジュエリー市場展望
7.2.4.1.1.市場規模・予測
7.2.4.1.1.1.金額別
7.2.4.1.2.市場シェアと予測
7.2.4.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.2.カナダのパールジュエリー市場展望
7.2.4.2.1.市場規模・予測
7.2.4.2.1.1.金額ベース
7.2.4.2.2.市場シェアと予測
7.2.4.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.3.メキシコのパールジュエリー市場展望
7.2.4.3.1.市場規模・予測
7.2.4.3.1.1.金額ベース
7.2.4.3.2.市場シェアと予測
7.2.4.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.ヨーロッパパールジュエリー市場展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.国別市場シェア分析
8.2.4.1.フランスパールジュエリー市場展望
8.2.4.1.1.市場規模・予測
8.2.4.1.1.1.金額ベース
8.2.4.1.2.市場シェアと予測
8.2.4.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.2.ドイツのパールジュエリー市場展望
8.2.4.2.1.市場規模・予測
8.2.4.2.1.1.金額ベース
8.2.4.2.2.市場シェアと予測
8.2.4.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.3.スペインパールジュエリー市場展望
8.2.4.3.1.市場規模・予測
8.2.4.3.1.1.金額ベース
8.2.4.3.2.市場シェアと予測
8.2.4.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.4.イタリアのパールジュエリー市場展望
8.2.4.4.1.市場規模・予測
8.2.4.4.1.1.金額ベース
8.2.4.4.2.市場シェアと予測
8.2.4.4.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.5.イギリスパールジュエリー市場展望
8.2.4.5.1.市場規模・予測
8.2.4.5.1.1.金額ベース
8.2.4.5.2.市場シェアと予測
8.2.4.5.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.2.4.5.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.中東・アフリカパールジュエリー市場展望
9.1.市場規模・予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.国別市場シェア分析
9.2.4.1.南アフリカのパールジュエリー市場展望
9.2.4.1.1.市場規模・予測
9.2.4.1.1.1.金額ベース
9.2.4.1.2.市場シェアと予測
9.2.4.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.2.サウジアラビアのパールジュエリー市場展望
9.2.4.2.1.市場規模・予測
9.2.4.2.1.1.金額ベース
9.2.4.2.2.市場シェアと予測
9.2.4.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.3.UAEパールジュエリー市場の展望
9.2.4.3.1.市場規模・予測
9.2.4.3.1.1.金額ベース
9.2.4.3.2.市場シェアと予測
9.2.4.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.4.トルコのパールジュエリー市場展望
9.2.4.4.1.市場規模・予測
9.2.4.4.1.1.金額ベース
9.2.4.4.2.市場シェアと予測
9.2.4.4.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.南米パールジュエリー市場展望
10.1.市場規模・予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.国別市場シェア分析
10.2.4.1.ブラジルのパールジュエリー市場展望
10.2.4.1.1.市場規模・予測
10.2.4.1.1.1.金額ベース
10.2.4.1.2.市場シェアと予測
10.2.4.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.2.アルゼンチンパールジュエリー市場展望
10.2.4.2.1.市場規模・予測
10.2.4.2.1.1.金額ベース
10.2.4.2.2.市場シェアと予測
10.2.4.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.3.コロンビアのパールジュエリー市場展望
10.2.4.3.1.市場規模・予測
10.2.4.3.1.1.金額ベース
10.2.4.3.2.市場シェアと予測
10.2.4.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
11. 市場ダイナミクス
11.1.ドライバー
11.2.課題
12.COVID-19がパールジュエリーの世界市場に与える影響
12.1.影響評価モデル
12.1.1.影響を受ける主要セグメント
12.1.2.影響を受ける主要地域
12.1.3.影響を受ける主要国
13.市場動向
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.ミキモト株式会社
14.1.1.1.会社概要
14.1.1.2.製品
14.1.1.3.財務(入手可能な限り)
14.1.1.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.1.5.最近の動向
14.1.1.6.主要経営陣
14.1.2.株式会社パールジュエリー伊藤
14.1.2.1.会社概要
14.1.2.2.取扱商品
14.1.2.3.財務(入手可能な限り)
14.1.2.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.2.5.最近の動向
14.1.2.6.主要経営陣
14.1.3.ワイト島パール
14.1.3.1.会社概要
14.1.3.2.製品
14.1.3.3.財務(入手可能な限り)
14.1.3.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.3.5.最近の動向
14.1.3.6.主要経営陣
14.1.4.パールパラダイス
14.1.4.1.会社の詳細
14.1.4.2.製品
14.1.4.3.財務(入手可能な限り)
14.1.4.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.4.5.最近の動向
14.1.4.6.主要経営陣
14.1.5.カイリス
14.1.5.1.会社概要
14.1.5.2.製品
14.1.5.3.財務(入手可能な限り)
14.1.5.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.5.5.最近の動向
14.1.5.6.主要経営陣
14.1.6.ジュエルマー
14.1.6.1.会社概要
14.1.6.2.製品
14.1.6.3.財務(入手可能な限り)
14.1.6.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.6.5.最近の動向
14.1.6.6.主要経営陣
14.1.7.CPIラグジュアリーグループ・アサエル
14.1.7.1.会社概要
14.1.7.2.製品
14.1.7.3.財務(入手可能な限り)
14.1.7.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.7.5.最近の動向
14.1.7.6.主要経営陣
14.1.8.TASAKI & Co.
14.1.8.1.会社概要
14.1.8.2.生産品目
14.1.8.3.財務(入手可能な限り)
14.1.8.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.8.5.最近の動向
14.1.8.6.主要経営陣
14.1.9.パール・ファルコ
14.1.9.1.会社概要
14.1.9.2.製品
14.1.9.3.財務(入手可能な限り)
14.1.9.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.9.5.最近の動向
14.1.9.6.主要経営陣
14.1.10.ウイング・ウオヒン・ジュエリー・グループ
14.1.10.1.会社概要
14.1.10.2.製品
14.1.10.3.財務状況(入手可能な限り)
14.1.10.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.10.5.最近の動向
14.1.10.6.主要経営陣
15.戦略的提言/行動計画
15.1.重点分野
15.2.ターゲットタイプ
15.3.ターゲット流通チャネル
16.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Global Pearl Jewelry Market, with a valuation of USD 13.25 billion in 2022, is poised for substantial growth in the forecast period, with an expected CAGR of 8.12% through 2028. This market has experienced significant growth and transformation recently, with pearls, renowned for their timeless elegance and natural beauty, emerging as symbols of sophistication and luxury in the jewelry world. This overview delves into the key trends and factors shaping the global pearl jewelry industry.

To start, the increasing demand for pearl jewelry can be attributed to evolving consumer preferences and rising disposable incomes. Pearls are regarded as versatile accessories suitable for both formal and casual occasions, making them a staple in many jewelry collections. Additionally, the growing awareness of sustainable and ethical practices has driven the market toward cultured pearls, produced through environmentally responsible methods.

Furthermore, technological advancements have played a pivotal role in shaping the market. Enhanced pearl culturing techniques have resulted in higher-quality pearls with consistent luster and size. Additionally, the proliferation of e-commerce has made it more convenient for consumers to explore a wide array of pearl jewelry options, contributing to market expansion.

Lastly, regional markets exhibit variations in consumer preferences and cultural significance. While pearls hold a high value in Asian markets, they are also gaining popularity in Western countries. As the global pearl jewelry market continues to evolve, businesses must adapt to these shifting dynamics to remain competitive in this ever-expanding industry.
Key Market Drivers
Rising Disposable Income and Affluence
One of the primary drivers of the global pearl jewelry market is the increase in disposable income and affluence among consumers worldwide. As economies grow and urbanization continues, more people have access to higher-paying jobs and improved living standards. This increase in income allows consumers to allocate a portion of their budget towards luxury items like pearl jewelry. Pearls have long been associated with opulence and elegance, making them a desirable choice for those seeking to showcase their prosperity.
Changing Consumer Preferences
Consumer preferences play a pivotal role in shaping the pearl jewelry market. Today's consumers are increasingly drawn to jewelry that reflects their individuality and style. Pearls, once considered traditional and conservative, have undergone a transformation to cater to modern tastes. Designers and jewelers are now incorporating pearls into contemporary, fashion-forward pieces, making them more appealing to a younger demographic. This shift in consumer preferences towards versatile, trendy pearl jewelry has significantly expanded the market's reach.
Sustainable and Ethical Practices
Sustainability and ethical considerations have gained prominence in recent years across various industries, including jewelry. Cultured pearls, which are produced through environmentally responsible practices, have gained favor among consumers who are conscious of the impact of their purchases. This driver has led to a surge in demand for cultured pearls, which are produced without harming natural pearl-bearing oysters and reduce the environmental footprint of the industry. Companies that prioritize sustainability and ethical sourcing are likely to gain a competitive advantage in this market.
Technological Advancements in Pearl Cultivation
Advancements in pearl cultivation techniques have revolutionized the pearl jewelry market. Historically, pearls were mainly harvested from naturally occurring oysters, making them rare and expensive. However, the development of pearl farming and culturing methods has made pearls more accessible and affordable. These techniques allow for the controlled production of pearls with consistent quality, shape, and size. The introduction of nucleation and grafting processes has also contributed to the increased availability of pearls in various shapes and colors. These technological innovations have expanded the range of pearl jewelry options, attracting a wider customer base.
E-commerce and Online Retailing
The growth of e-commerce and online retailing has had a profound impact on the global pearl jewelry market. Consumers can now browse and purchase pearl jewelry from the comfort of their homes, eliminating the need for physical visits to traditional jewelry stores. Online platforms offer a wide range of pearl jewelry options, price points, and customization opportunities, making it easier for consumers to find the perfect piece. Additionally, online retailers often provide detailed product information, reviews, and a seamless shopping experience, further driving the market's growth. The convenience and accessibility of e-commerce have opened up global markets, allowing consumers from different regions to explore and purchase pearl jewelry.
In conclusion, the global pearl jewelry market is influenced by various drivers, including rising disposable income, changing consumer preferences, sustainability considerations, technological advancements, and the growth of e-commerce. These drivers collectively shape the industry's landscape and present opportunities for both established players and new entrants to cater to the evolving demands of consumers worldwide. As the market continues to evolve, businesses that adapt to these drivers are likely to thrive in the competitive world of pearl jewelry.
Key Market Challenges
Decline in Natural Pearl Supply
One of the primary challenges facing the pearl jewelry market is the declining supply of natural pearls. Natural pearls are formed when an irritant, like a grain of sand, enters an oyster or mollusk and triggers the formation of a pearl layer. This process is unpredictable and time-consuming, resulting in natural pearls being rare and expensive. However, overharvesting and habitat destruction have led to a significant decline in natural pearl production. As a result, the market has shifted towards cultured pearls, which are more abundant and can be produced in controlled environments. While cultured pearls have democratized access to pearls, the scarcity of natural pearls has diminished their prestige and value in the market.
Competition from Other Gemstones
Pearls face fierce competition from other gemstones in the jewelry market. Gemstones like diamonds, sapphires, emeralds, and rubies have long held a dominant position in the industry due to their sparkle, durability, and traditional associations with luxury. Pearls, on the other hand, are valued for their unique luster and organic beauty, which appeals to a different segment of consumers. Nevertheless, the competition for consumer attention and wallet share is intense. Effective marketing and differentiation are essential for pearls to maintain their relevance and market share among the plethora of gemstones available.
Imitation and Synthetic Pearls
The rise of imitation and synthetic pearls presents a significant challenge to the pearl jewelry market. Imitation pearls, often made from glass, plastic, or shell, mimic the appearance of real pearls but lack their intrinsic value. Synthetic pearls, on the other hand, are laboratory-grown and can closely resemble natural or cultured pearls. These imitation and synthetic options are typically more affordable than genuine pearls, making them attractive to price-conscious consumers. To combat this challenge, the pearl jewelry industry must educate consumers on how to differentiate between genuine and imitation pearls, emphasizing the value and authenticity of real pearls.
Environmental Concerns and Sustainability
Environmental concerns related to pearl cultivation and harvesting practices pose a challenge to the industry. Pearl farming can have adverse effects on local ecosystems and water quality, especially when conducted without proper environmental safeguards. Additionally, the use of chemical treatments to enhance pearl color or luster can have negative environmental impacts. In response to these concerns, consumers are increasingly seeking ethically and sustainably sourced pearls. Cultured pearls produced through responsible farming practices, such as those certified by organizations like the Marine Stewardship Council, are gaining favor. To address this challenge, the industry needs to adopt more sustainable and eco-friendly practices while promoting transparency in the supply chain.
Market Saturation and Price Volatility
The global pearl jewelry market has experienced periods of market saturation, leading to price volatility. When the market becomes flooded with low-quality pearls, prices can decline, affecting the profitability of pearl farmers and sellers. Additionally, fluctuations in supply and demand, influenced by factors like economic conditions and consumer trends, can result in price instability. To mitigate this challenge, the industry must focus on quality control, ensuring that pearls meet certain standards, and diversify marketing efforts to reach new consumer segments and regions. Establishing a stable pricing structure can help maintain the integrity and value of pearl jewelry.
In conclusion, the global pearl jewelry market faces several challenges, including the decline in natural pearl supply, competition from other gemstones, the proliferation of imitation and synthetic pearls, environmental concerns, and market saturation with price volatility. To thrive in this dynamic industry, stakeholders must adapt to changing consumer preferences, adopt sustainable practices, and educate consumers about the value of genuine pearls. Overcoming these challenges will require a concerted effort from all players in the pearl jewelry supply chain, from pearl farmers and producers to retailers and consumers.
Key Market Trends
Sustainable and Ethical Sourcing
In recent years, there has been a growing emphasis on sustainability and ethical sourcing in the pearl jewelry market. Consumers are becoming more conscious of the environmental and social impact of their purchases, leading to increased demand for pearls that are sourced and produced responsibly. To meet this trend, many pearl farmers and jewelry brands are adopting eco-friendly practices in pearl cultivation, such as reducing the use of harmful chemicals and adopting sustainable aquaculture methods. Ethical sourcing practices, which ensure fair wages and safe working conditions for pearl farmers and workers, are also gaining prominence. As consumers become more informed and conscientious, pearls with clear sustainability and ethical certifications are likely to see increased demand.
Customization and Personalization
Personalization is a key trend in the pearl jewelry market, as consumers seek unique and one-of-a-kind pieces. Jewelers are offering customization options, allowing customers to choose the type of pearl, setting, and design to create jewelry that reflects their individual style. This trend aligns with the growing desire for self-expression through accessories. Online platforms and technology have made customization more accessible, enabling customers to design their pearl jewelry from the comfort of their homes. As a result, jewelers are investing in user-friendly online tools and interactive experiences to facilitate the personalization process.
Innovative Pearl Varieties and Shapes
The pearl jewelry market is experiencing a surge in interest for unconventional pearl varieties and shapes. While classic round pearls remain timeless and popular, consumers are increasingly drawn to pearls in unique shapes and colors. Baroque pearls, known for their irregular and organic shapes, have gained popularity for their distinctiveness. Other pearl varieties, such as Tahitian pearls, Akoya pearls, and freshwater pearls, offer a wide range of colors and sizes, expanding the creative possibilities for designers and customers alike. These innovative pearl varieties and shapes add a modern twist to traditional pearl jewelry, appealing to a broader and more diverse audience.
Fusion of Pearls with Contemporary Designs
A noteworthy trend in the pearl jewelry market is the fusion of pearls with contemporary and fashion-forward designs. Pearls have traditionally been associated with classic and timeless styles, but they are now being incorporated into cutting-edge, avant-garde jewelry pieces. Designers are experimenting with unconventional settings, materials, and textures to create bold and statement-making pearl jewelry. Pearls are being paired with metals like rose gold, black rhodium, and unconventional materials such as leather and wood to create edgy and innovative designs. This trend attracts a younger and trend-conscious demographic, breathing new life into the pearl jewelry market.
Online and Social Media Marketing
Digital marketing and social media platforms have become indispensable tools for promoting pearl jewelry. Jewelers are increasingly leveraging the power of online marketing to reach a global audience. Social media platforms like Instagram, Pinterest, and TikTok are being used to showcase the beauty and versatility of pearl jewelry through visually appealing content, inspiring fashion trends, and engaging with potential customers. Influencer collaborations and online promotions have become commonplace, driving brand visibility and sales. E-commerce platforms, meanwhile, continue to play a crucial role in making pearl jewelry accessible to consumers worldwide. The convenience of online shopping, along with extensive product information and reviews, has further accelerated the growth of the market.
In conclusion, the global pearl jewelry market is witnessing several exciting trends that reflect changing consumer preferences and industry dynamics. Sustainable and ethical sourcing, customization and personalization, innovative pearl varieties and shapes, the fusion of pearls with contemporary designs, and the increasing use of online and social media marketing are reshaping the industry. As the market continues to evolve, businesses in the pearl jewelry sector must adapt to these trends to meet the demands of a diverse and discerning consumer base. Whether through responsible sourcing, innovative design, or digital marketing strategies, embracing these trends can help industry players thrive in the ever-changing landscape of pearl jewelry.
Segmental Insights
Type Insights
The global pearl jewelry market is experiencing a significant surge in the demand for pearl necklaces. Necklaces, adorned with lustrous pearls, have become a fashion statement and a symbol of timeless elegance. Several factors contribute to the rising popularity of pearl necklaces.
Firstly, pearls' versatile appeal makes them ideal for necklaces suitable for both formal and casual occasions. Whether it's a single-strand pearl choker, a classic pearl strand, or a contemporary layered design, pearl necklaces effortlessly elevate any outfit. Their ability to seamlessly transition from everyday wear to special events has made them a must-have accessory in many wardrobes.
Secondly, the jewelry industry has embraced innovation in necklace designs. Contemporary jewelry designers are crafting pearl necklaces that cater to modern tastes, combining pearls with various materials, including metals, gemstones, and leather, to create unique and fashion-forward pieces. This blend of classic charm and modern aesthetics has captured the attention of consumers worldwide, further fueling the demand for pearl necklaces. As consumers seek jewelry that reflects their individuality and style, pearl necklaces offer a timeless yet adaptable choice that continues to shine in the global pearl jewelry market.
Distribution Channel Insights
The global pearl jewelry market is experiencing a notable surge in demand through online distribution channels. This trend is driven by several factors that have reshaped the way consumers shop for pearl jewelry.
Firstly, the convenience offered by online shopping is a significant driver of this trend. Consumers can now browse, compare, and purchase pearl jewelry from the comfort of their homes or on-the-go through their mobile devices. This convenience factor has attracted a wide range of consumers, from busy professionals seeking efficiency to individuals in remote locations with limited access to physical stores. Secondly, the internet has democratized access to a broader range of pearl jewelry options. Online platforms offer an extensive selection of pearl types, sizes, qualities, and designs from around the world. This diversity allows consumers to find the perfect piece that aligns with their preferences and budget. It has also made it easier for shoppers to explore and discover lesser-known varieties of pearls, such as Tahitian or freshwater pearls, which may not be readily available in local brick-and-mortar stores.
Furthermore, the wealth of information available online, including detailed product descriptions, reviews, and customer testimonials, empowers consumers to make informed decisions when purchasing pearl jewelry. This transparency and accessibility have built trust in online shopping for pearls, further boosting its popularity.
In conclusion, the rising demand from online distribution channels in the global pearl jewelry market is a testament to the convenience, variety, and information accessibility that the internet provides. As technology continues to advance and e-commerce platforms improve, the online distribution channel is expected to remain a driving force in the pearl jewelry industry, catering to the evolving preferences and shopping habits of consumers worldwide.
Regional Insights
The Asia Pacific region plays a pivotal role in the global pearl jewelry market, both as a major producer and consumer. With a rich history of pearl cultivation and a strong cultural affinity for pearls, this region significantly influences the dynamics of the industry.
Firstly, Asia Pacific countries, particularly Japan, China, and Indonesia, are among the world's leading producers of cultured pearls. Japan, in particular, has a long-standing tradition of pearl cultivation and is renowned for its high-quality Akoya pearls. China has also become a dominant player in the global pearl market, producing a wide variety of pearls, including freshwater and South Sea pearls. These local sources of pearls contribute to the availability and diversity of pearl jewelry in the global market.
Secondly, the Asia Pacific region is a substantial consumer of pearl jewelry. Pearls hold cultural significance in many Asian countries and are often given as gifts during special occasions such as weddings and birthdays. This cultural tradition, combined with the rising disposable income in countries like China and India, has led to a growing demand for pearl jewelry in the region. Additionally, as fashion trends evolve, younger consumers in Asia are embracing pearls as a symbol of elegance and luxury, further fueling the market's growth. The Asia Pacific region's dual role as a producer and consumer positions it as a key player in shaping the global pearl jewelry market.
Key Market Players
K. Mikimoto & Co., Ltd.
Pearl Jewelry Ito, Inc.
Isle of Wight Pearl
Pearl Paradise
Kailis
Jewelmer
CPI Luxury Group Assael
TASAKI & Co., Ltd.
Pearl Falco.
Wing Wo Hing Jewelry Group

Report Scope:
In this report, the Global Pearl Jewelry Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Pearl Jewelry Market, By Type:
o Necklace
o Earrings
o Rings
o Others
• Pearl Jewelry Market, By Material:
o Gold
o Silver
o Others
• Pearl Jewelry Market, By Distribution Channel:
o Offline
o Online
• Pearl Jewelry Market, By Region:
o Asia-Pacific
 China
 Japan
 India
 Vietnam
 South Korea
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o Europe
 France
 Germany
 Spain
 Italy
 United Kingdom
o Middle East & Africa
 South Africa
 Saudi Arabia
 UAE
 Turkey
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Pearl Jewelry Market.
Available Customizations:
Global Pearl Jewelry Market report with the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer
4.1. Factors Influencing Purchase Decision
4.2. Sources of Information
5. Global Pearl Jewelry Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type Market Share Analysis (Necklace, Earrings, Rings, Others)
5.2.2. By Material Market Share Analysis (Gold, Silver, Others)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline, Online)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. Asia-Pacific Market Share Analysis
5.2.4.2. North America Market Share Analysis
5.2.4.3. Europe Market Share Analysis
5.2.4.4. Middle East & Africa Market Share Analysis
5.2.4.5. South America Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Global Pearl Jewelry Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Material Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Asia-Pacific Pearl Jewelry Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Country Market Share Analysis
6.2.4.1. China Pearl Jewelry Market Outlook
6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
6.2.4.1.1.1. By Value
6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.2. Japan Pearl Jewelry Market Outlook
6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
6.2.4.2.1.1. By Value
6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.3. India Pearl Jewelry Market Outlook
6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
6.2.4.3.1.1. By Value
6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.4. Vietnam Pearl Jewelry Market Outlook
6.2.4.4.1. Market Size & Forecast
6.2.4.4.1.1. By Value
6.2.4.4.2. Market Share & Forecast
6.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.5. South Korea Pearl Jewelry Market Outlook
6.2.4.5.1. Market Size & Forecast
6.2.4.5.1.1. By Value
6.2.4.5.2. Market Share & Forecast
6.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. North America Pearl Jewelry Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis
7.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Country Market Share Analysis
7.2.4.1. United States Pearl Jewelry Market Outlook
7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
7.2.4.1.1.1. By Value
7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis
7.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.2. Canada Pearl Jewelry Market Outlook
7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
7.2.4.2.1.1. By Value
7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis
7.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.3. Mexico Pearl Jewelry Market Outlook
7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
7.2.4.3.1.1. By Value
7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis
7.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Europe Pearl Jewelry Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4. By Country Market Share Analysis
8.2.4.1. France Pearl Jewelry Market Outlook
8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
8.2.4.1.1.1. By Value
8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.2. Germany Pearl Jewelry Market Outlook
8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
8.2.4.2.1.1. By Value
8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.3. Spain Pearl Jewelry Market Outlook
8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
8.2.4.3.1.1. By Value
8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.4. Italy Pearl Jewelry Market Outlook
8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
8.2.4.4.1.1. By Value
8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.5. United Kingdom Pearl Jewelry Market Outlook
8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
8.2.4.5.1.1. By Value
8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Middle East & Africa Pearl Jewelry Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4. By Country Market Share Analysis
9.2.4.1. South Africa Pearl Jewelry Market Outlook
9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
9.2.4.1.1.1. By Value
9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.2. Saudi Arabia Pearl Jewelry Market Outlook
9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
9.2.4.2.1.1. By Value
9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.3. UAE Pearl Jewelry Market Outlook
9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
9.2.4.3.1.1. By Value
9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.4. Turkey Pearl Jewelry Market Outlook
9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
9.2.4.4.1.1. By Value
9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
9.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10. South America Pearl Jewelry Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Type Market Share Analysis
10.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4. By Country Market Share Analysis
10.2.4.1. Brazil Pearl Jewelry Market Outlook
10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
10.2.4.1.1.1. By Value
10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis
10.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4.2. Argentina Pearl Jewelry Market Outlook
10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
10.2.4.2.1.1. By Value
10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis
10.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4.3. Colombia Pearl Jewelry Market Outlook
10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
10.2.4.3.1.1. By Value
10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis
10.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Impact of COVID-19 on Global Pearl Jewelry Market
12.1. Impact Assessment Model
12.1.1. Key Segments Impacted
12.1.2. Key Regions Impacted
12.1.3. Key Countries Impacted
13. Market Trends & Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. K. Mikimoto & Co., Ltd.
14.1.1.1. Company Details
14.1.1.2. Products
14.1.1.3. Financials (As Per Availability)
14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.5. Recent Developments
14.1.1.6. Key Management Personnel
14.1.2. Pearl Jewelry Ito, Inc.
14.1.2.1. Company Details
14.1.2.2. Products
14.1.2.3. Financials (As Per Availability)
14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.2.5. Recent Developments
14.1.2.6. Key Management Personnel
14.1.3. Isle of Wight Pearl
14.1.3.1. Company Details
14.1.3.2. Products
14.1.3.3. Financials (As Per Availability)
14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.3.5. Recent Developments
14.1.3.6. Key Management Personnel
14.1.4. Pearl Paradise
14.1.4.1. Company Details
14.1.4.2. Products
14.1.4.3. Financials (As Per Availability)
14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.4.5. Recent Developments
14.1.4.6. Key Management Personnel
14.1.5. Kailis
14.1.5.1. Company Details
14.1.5.2. Products
14.1.5.3. Financials (As Per Availability)
14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.5.5. Recent Developments
14.1.5.6. Key Management Personnel
14.1.6. Jewelmer
14.1.6.1. Company Details
14.1.6.2. Products
14.1.6.3. Financials (As Per Availability)
14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.6.5. Recent Developments
14.1.6.6. Key Management Personnel
14.1.7. CPI Luxury Group Assael
14.1.7.1. Company Details
14.1.7.2. Products
14.1.7.3. Financials (As Per Availability)
14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.7.5. Recent Developments
14.1.7.6. Key Management Personnel
14.1.8. TASAKI & Co., Ltd.
14.1.8.1. Company Details
14.1.8.2. Products
14.1.8.3. Financials (As Per Availability)
14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.8.5. Recent Developments
14.1.8.6. Key Management Personnel
14.1.9. Pearl Falco.
14.1.9.1. Company Details
14.1.9.2. Products
14.1.9.3. Financials (As Per Availability)
14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.9.5. Recent Developments
14.1.9.6. Key Management Personnel
14.1.10. Wing Wo Hing Jewelry Group
14.1.10.1. Company Details
14.1.10.2. Products
14.1.10.3. Financials (As Per Availability)
14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.10.5. Recent Developments
14.1.10.6. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations/Action Plan
15.1. Key Focus Areas
15.2. Target Type
15.3. Target Distribution Channel
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/19 10:26

158.49 円

173.02 円

207.86 円

ページTOPに戻る