![]() GCCスキンケア市場:製品タイプ別(フェイスケア&ボディケア)、タイプ別(オーガニック&従来型)、販売チャネル別(専売美容専門店、マルチブランド美容専門店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンラインチャネル、百貨店、その他)、地域別、企業別、予測&機会、2018-2028FGCC Skincare Market By Product Type (Face Care & Body Care), By Type (Organic & Conventional), By Sales Channel (Exclusive Beauty Specialist Stores, Multi Branded Beauty Specialist Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online Channels, Departmental Stores, Others), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F GCCのスキンケア市場は、ソーシャルメディア・プラットフォームの利用率の上昇、外見に対する消費者の支出の増加、健康的な肌に対する消費者の意識の高まりにより、予測期間中に成長すると予想される。 スキンケ... もっと見る
サマリーGCCのスキンケア市場は、ソーシャルメディア・プラットフォームの利用率の上昇、外見に対する消費者の支出の増加、健康的な肌に対する消費者の意識の高まりにより、予測期間中に成長すると予想される。スキンケア製品は、皮膚の全体的な健康と見た目の美しさを治療、強化、栄養補給するために使用される。ヒアルロン酸、α-ヒドロキシ酸、レチノール、ベントナイトクレイ、アロエベラ、ティーツリーオイルなど、さまざまな合成成分や天然成分からできており、クレンジング、スクラブ、化粧水、ボディローション、モイスチャライザー、洗顔料、クリーム、オイル、美容液などがある。古い角質の除去を助け、肌のしなやかさを保ち、しわや小じわ、シミを防ぐバリアとして働く。また、肌にダメージを与える紫外線から肌を守り、日焼け、シミ、日焼け、色素沈着を防ぐ。さらに、アレルギーや有害な細菌から人々を守ると同時に、肌の状態を向上させるスキンケア製品の可能性が、世界規模での需要を押し上げている。 ソーシャルメディア・プラットフォームの人気上昇が市場成長を後押し インターネットの普及は、GCC諸国におけるスキンケア製品に対する消費者の知識を高める上で重要な役割を果たしている。インスタグラム、フェイスブック、スナップチャット、ツイッターなど、あらゆるソーシャルメディア・プラットフォームにおいて、GCC諸国は最もアクティブなユーザーを抱えている。サウジアラビアでは、2022年1月に3,484万人のインターネット・ユーザーがいた。サウジアラビアでは、2022年初頭時点で人口の97.9%がインターネットにアクセスしていた。さらに、アラブ首長国連邦では、2022年1月に994万人のインターネット・ユーザーがいた。2022年初頭、アラブ首長国連邦では国民の99.0%がインターネットを利用していた。ここ数年、ソーシャルメディア上のインフルエンサーが美容習慣を共有することが人気を集めており、国内外の美容ブランドがインフルエンサーと提携してブランド認知度を拡大し、潜在顧客とのつながりを深めている。したがって、ソーシャルメディア・プラットフォームの人気の高まりとGCC諸国におけるインターネット普及率の上昇が、予測期間中の市場におけるスキンケア製品の需要と成長を促進する。 消費者意識の高まりが市場需要を後押し 関心の高まりは、スキンケア製品とその利点に関する顧客の知識増加の結果である可能性が高い。サウジアラビアの中年層は年を取ることを心配し、天然成分やハーブ成分を含む製品を求める。このような傾向の結果、オーガニック・アンチエイジング・スキンケア製品の需要が全国的に高まっている。サウジアラビアでは、化粧品やヘアケア製品、デオドラント剤に含まれるパラベンやアルミニウム化合物などの化学物質の有害性に対する消費者の意識が高まっている。サウジアラビアでは若者の割合が多いため、さまざまなブランドのフェイシャルケア製品への需要が高まり、この分野に利益をもたらしている。調査によると、サウジアラビアとアラブ首長国連邦の女性は、化粧品やスキンケアアイテムに年間700~900米ドルを費やしている。サウジアラビアとアラブ首長国連邦の女性は、化粧品やスキンケアアイテムに年間700~900米ドルを費やしている。 プレゼンスを拡大する企業が市場を活性化 顧客を引きつけるため、GCC諸国の企業はライバル企業との合併や買収といった革新的なマーケティング手法を導入しており、これが予測期間中のGCCスキンケア製品の需要を押し上げている。例えば、デジタル主導のスキンケアブランドであるPaula's Choiceは、2021年にTA Associatesからユニリーバに買収された。DTC(Direct to Consumer)eコマースと科学に基づく製品は、Paula's Choiceがパイオニアである2つの分野である。スキンケアの基礎となる科学を簡素化するため、ポーラズチョイスは強力なコンテンツとデジタルツールを提供している。投資銀行家でありペプシの共同相続人でもあるアシュガー・アクタル・カーンは、GCC発展の野望とともに、2022年にVITA Eternityを発表する。アラブ首長国連邦(UAE)で、スキンケア・ラインのVITA Eternityが、初のハイエンド製品であるElixir Formula - Rose Oilでデビューする。この美容液は、オーガニック・レッドローズオイルとビタミンエキスの繊細な設計と試行錯誤の結果、薄くても効果的な処方に仕上がっている。このため、予測期間中、GCC諸国におけるスキンケア製品の需要を促進している。 新製品の発売が市場成長を牽引 企業は顧客を惹きつける新製品を発売しており、これがGCC諸国におけるスキンケア製品市場の需要と成長を増加させる。例えば、バーレーンでは2022年にザ・リッツ・カールトン・スパが高級スキンケアアイテムのコレクションに新製品、ヴァルモント・コスメティクスを導入し、ESPAやナチュラビッセも加わった。さらに、フアナスキンズはカンナビジオールとしても知られるCBDを配合したスキンケア製品ラインを導入し、アラブ首長国連邦(UAE)の消費者にフェイスオイル、ボディバター、ナイトクリーム、ブライトニングモイスチャライザーの形で提供している。CBDは麻の茎、葉、花に含まれる物質である。そのため、予測期間中は新製品の発売がGCCスキンケア製品市場を牽引する。 市場区分 GCCスキンケア市場は、製品タイプ、種類、販売チャネル、地域、企業に区分される。製品タイプに基づき、市場はフェイスケアとボディケアに区分される。タイプ別では、市場はオーガニックと従来型に区分される。販売チャネル別では、専売美容専門店、多ブランド美容専門店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンラインチャネル、百貨店、その他に区分される。また、市場分析では、地域別の市場セグメンテーションを考案するため、地域別のセグメンテーションも研究している。 市場プレイヤー Unilever Gulf FZE、The Procter & Gamble Company、The Estée Lauder Companies Middle East FZE、Beiersdorf Middle East、Shiseido Group Middle East LLC、L'Oréal Middle East FZE、Avon Cosmetics、Louis Vuitton Malletier SAS、Revlon Consumer Products Corporation、Johnson & Johnson Middle East FZ LLCがGCCスキンケア市場の主要市場プレイヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、GCCスキンケア市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - GCCのスキンケア市場:製品タイプ別 o フェイスケア o ボディケア - GCCのスキンケア市場:タイプ別 o オーガニック o コンベンショナル - GCCのスキンケア市場:販売チャネル別 o 専売美容専門店 o マルチブランドの美容専門店 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o オンラインチャネル o 百貨店 o その他 - GCCのスキンケア市場、国別 o サウジアラビア o アラブ首長国連邦(UAE) o カタール o バーレーン o クウェート o オマーン 競合他社の状況 企業プロフィール:GCCスキンケア市場に参入している主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Market Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Challenges Faced After Purchase 5. GCC Skincare Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Face Care, Body Care) 5.2.1.1. By Face Care Market Share Analysis (Mist & Toner, Lotion/ Moisturizer, Night Creams, BB/CC Cream, Anti-Aging Cream, Facial Wipes & Make up Removers, Others) 5.2.1.2. By Body Care Market Share Analysis (Body Lotion/ Body Butter, Foot Cream, Hand Cream, Others) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Organic, Conventional) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Exclusive Beauty Specialist Stores, Multi Branded Beauty Specialist Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online Channels, Departmental Stores, Others) 5.2.4. By Countries Market Share Analysis 5.2.4.1. Saudi Arabia Market Share Analysis 5.2.4.2. United Arab Emirates (UAE) Market Share Analysis 5.2.4.3. Qatar Market Share Analysis 5.2.4.4. Bahrain Market Share Analysis 5.2.4.5. Kuwait Market Share Analysis 5.2.4.6. Oman Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. GCC Skincare Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Countries Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Saudi Arabia Skincare Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 6.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 6.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 7. United Arab Emirates (UAE) Skincare Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 7.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 7.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 8. Qatar Skincare Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 8.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 8.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 9. Bahrain Skincare Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 9.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 9.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 10. Kuwait Skincare Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 10.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 10.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 11. Oman Skincare Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Product Type Market Share Analysis 11.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 11.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 11.2.2. By Type Market Share Analysis 11.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.1.1. Increasing internet penetration 12.1.2. Rising number of skin-relates issues 12.1.3. Growing number of product launches 12.2. Challenges 12.2.1. Higher competition 12.2.2. Higher availability of substitutes 13. Impact of COVID-19 on the GCC Skincare Market 13.1. Impact Assessment Model 13.1.1. Key Segments Impacted 13.1.2. Key Countries Impacted 13.1.3. Key Sales Channel Impacted 14. Market Trends & Developments 14.1. Rising consumer spending on skincare products 14.2. Increase in celebrity influence 14.3. Growing popularity of social media platforms 14.4. Increasing Demand for Sustainable Products 14.5. Rising demand for natural and organic products 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Unilever Gulf FZE 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Product & Services 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. The Procter & Gamble Company 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Product & Services 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. The Estée Lauder Companies Middle East FZE 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Product & Services 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Beiersdorf Middle East 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Product & Services 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Shiseido Group Middle East LLC 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Product & Services 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. L'Oréal Middle East FZE 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Product & Services 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Avon Cosmetics 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Product & Services 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Louis Vuitton Malletier SAS 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Product & Services 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Revlon Consumer Products Corporation 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Product & Services 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Johnson & Johnson Middle East FZ LLC 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Product & Services 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Sales Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe GCC skincare market is anticipated to grow during the forecast period due to rising the usage of social media platforms, increasing consumer spending on physical appearance, and growing consumer awareness of healthy skin. Table of Contents1. Introduction1.1. Market Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Challenges Faced After Purchase 5. GCC Skincare Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Face Care, Body Care) 5.2.1.1. By Face Care Market Share Analysis (Mist & Toner, Lotion/ Moisturizer, Night Creams, BB/CC Cream, Anti-Aging Cream, Facial Wipes & Make up Removers, Others) 5.2.1.2. By Body Care Market Share Analysis (Body Lotion/ Body Butter, Foot Cream, Hand Cream, Others) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Organic, Conventional) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Exclusive Beauty Specialist Stores, Multi Branded Beauty Specialist Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online Channels, Departmental Stores, Others) 5.2.4. By Countries Market Share Analysis 5.2.4.1. Saudi Arabia Market Share Analysis 5.2.4.2. United Arab Emirates (UAE) Market Share Analysis 5.2.4.3. Qatar Market Share Analysis 5.2.4.4. Bahrain Market Share Analysis 5.2.4.5. Kuwait Market Share Analysis 5.2.4.6. Oman Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. GCC Skincare Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Countries Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Saudi Arabia Skincare Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 6.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 6.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 7. United Arab Emirates (UAE) Skincare Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 7.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 7.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 8. Qatar Skincare Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 8.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 8.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 9. Bahrain Skincare Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 9.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 9.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 10. Kuwait Skincare Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 10.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 10.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 11. Oman Skincare Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Product Type Market Share Analysis 11.2.1.1. By Body Care Market Share Analysis 11.2.1.2. By Face Care Market Share Analysis 11.2.2. By Type Market Share Analysis 11.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11.3. By Product Benchmarking (Best-Selling SKUs) 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.1.1. Increasing internet penetration 12.1.2. Rising number of skin-relates issues 12.1.3. Growing number of product launches 12.2. Challenges 12.2.1. Higher competition 12.2.2. Higher availability of substitutes 13. Impact of COVID-19 on the GCC Skincare Market 13.1. Impact Assessment Model 13.1.1. Key Segments Impacted 13.1.2. Key Countries Impacted 13.1.3. Key Sales Channel Impacted 14. Market Trends & Developments 14.1. Rising consumer spending on skincare products 14.2. Increase in celebrity influence 14.3. Growing popularity of social media platforms 14.4. Increasing Demand for Sustainable Products 14.5. Rising demand for natural and organic products 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Unilever Gulf FZE 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Product & Services 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. The Procter & Gamble Company 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Product & Services 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. The Estée Lauder Companies Middle East FZE 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Product & Services 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Beiersdorf Middle East 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Product & Services 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Shiseido Group Middle East LLC 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Product & Services 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. L'Oréal Middle East FZE 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Product & Services 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Avon Cosmetics 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Product & Services 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Louis Vuitton Malletier SAS 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Product & Services 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Revlon Consumer Products Corporation 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Product & Services 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Johnson & Johnson Middle East FZ LLC 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Product & Services 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Sales Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(gcc)の最新刊レポートよくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|