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オーストラリアチョコレート市場:製品タイプ別(ミルク、ダーク、ホワイト)、カテゴリー別(タブレット、カウントライン、箱入りチョコレート、その他(アソートチョコレート、チョコレートポーチ&バッグなど))、流通チャネル別(百貨店、コンビニエンスストア/外商、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、その他(専門店、免税店、キオスク、薬局など))、地域別、競争、予測、機会、2028F

オーストラリアチョコレート市場:製品タイプ別(ミルク、ダーク、ホワイト)、カテゴリー別(タブレット、カウントライン、箱入りチョコレート、その他(アソートチョコレート、チョコレートポーチ&バッグなど))、流通チャネル別(百貨店、コンビニエンスストア/外商、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、その他(専門店、免税店、キオスク、薬局など))、地域別、競争、予測、機会、2028F


Australia Chocolate Market, By Product Type (Milk, Dark, White), By Category (Tablets, Countline, Boxed Chocolates, and Others (Assorted Chocolates, Chocolate Pouches & Bags, etc.)), By Distribution Channel (Departmental Stores, Convenience Stores/Forecourt Retailers, Supermarkets/Hypermarkets, Online, and Others (Specialty Stores, Duty-free Shops, Kiosks, Pharmacies, etc.)), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2028F

オーストラリアのチョコレート市場は、健康意識の高まり、可処分所得の増加、子供の間でのチョコレート需要の増加などの要因によって、予測期間中に力強い成長を遂げる準備が整っている。オーストラリアのチョコ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
シングルユーザライセンス
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PDF:2営業日程度 85 英語

 

サマリー

オーストラリアのチョコレート市場は、健康意識の高まり、可処分所得の増加、子供の間でのチョコレート需要の増加などの要因によって、予測期間中に力強い成長を遂げる準備が整っている。オーストラリアのチョコレート市場を促進する注目すべき触媒には、FMCGセクターのEコマース状況の急速な拡大や、業界参加者による製品選択の急増などがある。さらに、消費者の健康志向の高まりや高級チョコレートの需要の高まりは、市場の上昇に影響を与える重要な要因である。

増加するオーガニック・チョコレート・セグメント

オーストラリアでは、オーガニックや自然由来の製品への嗜好が高まっており、生産者はオーガニック・チョコレートを製品ポートフォリオに組み込むよう促している。2022年、オーストラリア人はチョコレート製品に1人当たり平均135.70米ドルを費やす。健康志向の消費者に対応するため、大手チョコレートメーカーは、オーガニック、ビーガン、シュガーフリー、グルテンフリーのチョコレートなど、より健康的な代替品を発売している。

チョコレート生産における「酒類」の優位性

オーストラリアで消費されるチョコレートの大半は、モンデリーズ、マース、ネスレ、ハーシー・カンパニーなどの大手メーカーが製造する「リキュール」を原料としている。2021年には、成人オーストラリア人の49%が定期的にキャンディーやチョコレートを消費していた。2022年までに、オーストラリアには429のチョコレート・菓子メーカーがあった。

箱入り詰め合わせと職人チョコレートの急増

特に復活祭の時期にチョコレートを贈る傾向が、箱入り詰め合わせや職人技のチョコレートへの傾倒とともに、市場の成長を後押ししている。高級チョコレートが豊かさの象徴となるにつれて、消費者のこうした製品に対する嗜好も高まっている。ボックス入り詰め合わせのプレゼントとしての魅力は、職人技が光るチョコレートの環境に優しく自然な特性と相まって、需要をさらに押し上げている。さらに、職人技を駆使したチョコレートは、動物由来原料を使用しないビーガン(完全菜食主義者)向けの選択肢を提供し、その人気に貢献している。

プレミアム化の進展が市場拡大を牽引

高級チョコレートへの欲求は全国的に急増しており、チョコレート専門店の設立を後押ししている。オーストラリアは国民一人当たりの所得が高く、嗜好が肥えているため、プレミアム・チョコレートへの関心が高まっている。企業は、社会的地位の向上に関連する製品への消費者の投資意欲を利用し、プレミアム製品の提供を拡大することによって、この傾向を利用している。

成長を育む幅広い製品群

消費者の健康志向の高まりにより、低脂肪・低糖分の製品への関心が高まっている。この傾向を認識したチョコレート・メーカーは、より健康的な選択肢や倫理的に生産された選択肢を取り入れるため、製品レンジを多様化している。栄養価を高めるためにチョコレートに機能性食品を組み込んだり、オーガニック・チョコレートを発売したりといったイノベーションが健康志向の人々の共感を呼び、チョコレートの消費を押し上げている。

結論として、オーストラリアのチョコレート市場の軌跡は、健康意識、プレミアム化、技術革新、消費者の嗜好の進化など、さまざまな要因によって特徴づけられ、そのすべてが活気ある成長の見通しに寄与している。

市場区分
オーストラリアのチョコレート市場は、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、地域、競争環境に基づいて区分される。製品タイプに基づき、市場はさらにミルクチョコレート、ダークチョコレート、ホワイトチョコレートに区分される。カテゴリーに基づくと、市場はさらに錠剤、カウントライン、箱入りチョコレート、その他(チョコレート詰め合わせ、チョコレートポーチ&袋など)に分けられる。流通チャネルに基づくと、市場はさらにデパート、コンビニエンスストア/フォアコート小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、その他(専門店、免税店、キオスク、薬局など)に区分される。また、この市場分析では、オーストラリア首都特別地域&ニューサウスウェールズ州、ノーザンテリトリー&南オーストラリア州、西オーストラリア州、クイーンズランド州、ビクトリア州&タスマニア州に分け、地域別の市場セグメンテーションを考案している。

企業プロフィール
モンデリーズ・オーストラリア社Ltd., Mars Australia Pty.Ltd.、Lindt & Sprüngli (Australia) Pty Ltd.、Nestlé Australia Limited、Ferrero Australia Pty.Ltd.、Darrell Lea Confectionery Co.Ltd.、AE Haigh Pty.Ltd.、AE Haigh Pty Ltd.、Stuart Alexander & Co Pty Ltd.、J.H. Whittaker & Sons (Aust) Limited、Monsieur Truffeなども近年積極的に市場に参入しており、市場の成長をさらに強めている。
報告書の範囲
本レポートでは、オーストラリアのチョコレート市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- オーストラリアのチョコレート市場:製品タイプ別
o ミルク
o ダーク
o ホワイト
- オーストラリアのチョコレート市場:カテゴリー別
o タブレット
o カウントライン
o 箱入りチョコレート
o その他
- オーストラリアのチョコレート市場:流通経路別
o 百貨店
o コンビニエンスストア/高級小売店
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o オンライン
o その他
- オーストラリアのチョコレート市場:地域別
o オーストラリア首都特別地域 & ニューサウスウェールズ州
o オーストラリア北部準州および南部準州
o 西オーストラリア州
o クイーンズランド州
o ビクトリア州およびタスマニア州

競合状況
企業プロフィール:オーストラリアのチョコレート市場に参入している主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Sources of Awareness
5. Australia Chocolate Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Milk, Dark, White)
5.2.2. By Category Market Share Analysis (Tablets, Countline, Boxed Chocolates, and Others (Assorted Chocolates, Chocolate Pouches & Bags, etc.))
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Departmental Stores, Convenience Stores/Forecourt Retailers, Supermarkets/Hypermarkets, Online, and Others (Specialty Stores, Duty-free Shops, Kiosks, Pharmacies, etc.))
5.2.4. By Region Market Share Analysis
5.2.4.1. Australia Capital Territory & New South Wales Market Analysis
5.2.4.2. Northern Territory & Southern Australia Market Share Analysis
5.2.4.3. Western Australia Market Share Analysis
5.2.4.4. Queensland Market Share Analysis
5.2.4.5. Victoria & Tasmania Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Australia Chocolate Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Australia Milk Chocolate Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Category Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. Australia Dark Chocolate Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Category Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Australia White Chocolate Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Category Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.1.1. Rising demand of artisanal chocolates
9.1.2. Availability of wide range of products
9.1.3. Rising premiumization of chocolates
9.2. Challenges
9.2.1. High pricing
9.2.2. High competition among brands
10. Impact of COVID-19 on Australia Chocolate Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Regions Impacted
10.1.3. Key Distribution Channel Impacted
11. Market Trends & Developments
11.1. Rising demand of vegan chocolates
11.2. Changing lifestyle
11.3. Increasing urbanization
11.4. Increasing affordability
11.5. Increase in online presence
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strengths
13.2. Weaknesses
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. Policy & Regulatory Landscape
15. Australia Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Mondelēz Australia Pty. Ltd.
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Product & Services
16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Developments
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Mars Australia Pty. Ltd.
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Product & Services
16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Developments
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Lindt & Sprüngli (Australia) Pty Ltd
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Product & Services
16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Developments
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Nestlé Australia Limited
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Product & Services
16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Developments
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. Ferrero Australia Pty. Ltd.
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Product & Services
16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Developments
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. Darrell Lea Confectionery Co. Pty. Ltd
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Product & Services
16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Developments
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. AE Haigh Pty Ltd
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Product & Services
16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Developments
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Stuart Alexander & Co Pty Ltd.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Product & Services
16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Developments
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. J.H. Whittaker & Sons (Aust) Limited
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Product & Services
16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Developments
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Monsieur Truffe
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Product & Services
16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Developments
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Product Type
17.3. Target Distribution Channel
18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The Australia chocolate market is poised for robust growth in the forecast period, driven by factors like heightened health awareness, increased disposable income, and growing chocolate demand among children. Noteworthy catalysts propelling the Australian chocolate market include the rapid expansion of the FMCG sector's e-commerce landscape and the proliferation of product choices by industry participants. Moreover, the surge in consumer inclination towards healthier options and the escalating demand for premium chocolates are pivotal factors influencing the market's ascent.

Organic Chocolate Segment on the Rise

The preference for organic and naturally derived products is on the rise in Australia, prompting producers to incorporate organic chocolates into their product portfolios. In 2022, Australians allocated an average of USD 135.70 per capita on chocolate products. To cater to health-conscious consumers, leading chocolate manufacturers have introduced healthier alternatives, including organic, vegan, sugar-free, and gluten-free chocolates.

Dominance of "Liquor" in Chocolate Production

The majority of chocolate consumed in Australia is formulated from "liquor," a paste sourced from industry giants like Mondelez, Mars, Nestle, and The Hershey Company. In 2021, 49% of adult Australians regularly indulged in candy and chocolate consumption. By 2022, Australia boasted 429 chocolate and confectionery producers.

Upsurge in Boxed Assortments and Artisanal Chocolates

The trend of gifting chocolates, especially during Easter, along with the inclination towards boxed assortments and artisanal chocolates, is fueling market growth. As premium chocolates become symbolic of affluence, consumer preference for these products surges. The allure of boxed assortments as presents, coupled with the eco-friendly and natural attributes of artisanal chocolates, further drives their demand. Furthermore, artisanal chocolates offer vegan options devoid of animal-derived ingredients, contributing to their popularity.

Growing Premiumization Driving Market Expansion

The appetite for premium chocolates is burgeoning nationwide, fostering the establishment of specialty chocolate shops. Australia's high per capita income and discerning taste preferences are driving interest in premium chocolate offerings. Businesses are capitalizing on this trend by expanding their premium product offerings, capitalizing on consumers' willingness to invest in products associated with elevated social status.

Wide Product Range Nurturing Growth

Consumers' increasing focus on health-conscious dietary choices is steering them towards products with lower fat and sugar content. Recognizing this trend, chocolate manufacturers are diversifying their product range to incorporate healthier options and ethically produced choices. Innovations like functional foods integrated into chocolates to enhance nutritional value and the introduction of organic chocolates are resonating with the health-conscious population, boosting chocolate consumption.

In conclusion, the Australian chocolate market's trajectory is marked by an array of factors including health awareness, premiumization, innovation, and evolving consumer preferences, all contributing to its vibrant growth prospects.

Market Segmentation
The Australia chocolate market is segmented on the basis of product type, category, distribution channel, region, and competitional landscape. Based on product type, the market is further segmented into milk chocolates, dark chocolates, and white chocolates. Based on category, the market is further split into tablets, countline, boxed chocolates, and others (assorted chocolates, chocolate pouches & bags, etc.). Based on distribution channel, the market is further segmented into departmental stores, convenience stores/forecourt retailers, supermarkets/hypermarkets, online, and others (specialty stores, duty-free shops, kiosks, pharmacies, etc.). The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among Australia Capital Territory & New South Wales, Northern Territory & Southern Australia, Western Australia, Queensland, Victoria & Tasmania.

Company Profiles
Mondelēz Australia Pty. Ltd., Mars Australia Pty. Ltd., Lindt & Sprüngli (Australia) Pty Ltd, Nestlé Australia Limited, Ferrero Australia Pty. Ltd., Darrell Lea Confectionery Co. Pty. Ltd, AE Haigh Pty Ltd., Stuart Alexander & Co Pty Ltd., J.H. Whittaker & Sons (Aust) Limited, Monsieur Truffe, etc. are also actively entering the market in recent years and further strengthening the market growth.
Report Scope:
In this report, Australia chocolate market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Australia Chocolate Market, By Product Type:
o Milk
o Dark
o White
• Australia Chocolate Market, By Category:
o Tablets
o Countline
o Boxed Chocolates
o Others
• Australia Chocolate Market, By Distribution Channel:
o Departmental Stores
o Convenience Stores/Forecourt Retailers
o Supermarkets/Hypermarkets
o Online
o Others
• Australia Chocolate Market, By Region:
o Australia Capital Territory & New South Wales
o Northern Territory & Southern Australia
o Western Australia
o Queensland
o Victoria & Tasmania

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Australia chocolate market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Sources of Awareness
5. Australia Chocolate Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Milk, Dark, White)
5.2.2. By Category Market Share Analysis (Tablets, Countline, Boxed Chocolates, and Others (Assorted Chocolates, Chocolate Pouches & Bags, etc.))
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Departmental Stores, Convenience Stores/Forecourt Retailers, Supermarkets/Hypermarkets, Online, and Others (Specialty Stores, Duty-free Shops, Kiosks, Pharmacies, etc.))
5.2.4. By Region Market Share Analysis
5.2.4.1. Australia Capital Territory & New South Wales Market Analysis
5.2.4.2. Northern Territory & Southern Australia Market Share Analysis
5.2.4.3. Western Australia Market Share Analysis
5.2.4.4. Queensland Market Share Analysis
5.2.4.5. Victoria & Tasmania Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Australia Chocolate Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Australia Milk Chocolate Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Category Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. Australia Dark Chocolate Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Category Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Australia White Chocolate Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Category Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.1.1. Rising demand of artisanal chocolates
9.1.2. Availability of wide range of products
9.1.3. Rising premiumization of chocolates
9.2. Challenges
9.2.1. High pricing
9.2.2. High competition among brands
10. Impact of COVID-19 on Australia Chocolate Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Regions Impacted
10.1.3. Key Distribution Channel Impacted
11. Market Trends & Developments
11.1. Rising demand of vegan chocolates
11.2. Changing lifestyle
11.3. Increasing urbanization
11.4. Increasing affordability
11.5. Increase in online presence
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strengths
13.2. Weaknesses
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. Policy & Regulatory Landscape
15. Australia Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Mondelēz Australia Pty. Ltd.
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Product & Services
16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Developments
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Mars Australia Pty. Ltd.
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Product & Services
16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Developments
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Lindt & Sprüngli (Australia) Pty Ltd
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Product & Services
16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Developments
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Nestlé Australia Limited
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Product & Services
16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Developments
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. Ferrero Australia Pty. Ltd.
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Product & Services
16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Developments
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. Darrell Lea Confectionery Co. Pty. Ltd
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Product & Services
16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Developments
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. AE Haigh Pty Ltd
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Product & Services
16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Developments
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Stuart Alexander & Co Pty Ltd.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Product & Services
16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Developments
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. J.H. Whittaker & Sons (Aust) Limited
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Product & Services
16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Developments
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Monsieur Truffe
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Product & Services
16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Developments
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Product Type
17.3. Target Distribution Channel
18. About Us & Disclaimer

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注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2025/06/30 10:27

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