世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ノンアルコール飲料市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2031年

ノンアルコール飲料市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2031年


Non-alcoholic Drinks Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024 - 2031

Persistence Market Research社はこのほど、世界のノンアルコール飲料市場に関する詳細な調査レポートを出版しました。この包括的な調査では、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを調査し、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年9月3日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常3-5営業日以内 179 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のノンアルコール飲料市場に関する詳細な調査レポートを出版しました。この包括的な調査では、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを調査し、市場構造に関する貴重な洞察を提供しています。また、独自のデータを提供し、2024年から2031年までの世界のノンアルコール飲料市場の成長軌道を予測しています。

主な洞察

- ノンアルコール飲料市場規模(2024E):9億米ドル
- 予測市場価値(2031F):1,500億米ドル15億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024-2031): 6.8%

ノンアルコール飲料市場 - 報告書の範囲

ノンアルコール飲料市場には、ソフトドリンク、ジュース、ボトル入り飲料水、機能性飲料など幅広い飲料が含まれ、いずれも世界的に強い需要がある。この需要は主に、より健康的で低カロリーかつ爽やかな飲料オプションへの嗜好の高まりと、アルコールの健康への悪影響に対する意識の高まりによってもたらされている。同市場は、健康志向の個人から、利便性や嗜好性の高い選択肢を求める消費者まで、多様な消費者層にサービスを提供している。飲料の種類、フレーバー、流通チャネルによって区分され、伝統的な小売業態と近代的な小売業態の両方をカバーしている。

市場成長の促進要因

ノンアルコール飲料市場の成長を後押ししている要因はいくつかある。例えば、より健康的な飲料に対する需要の高まり、植物由来の飲料セグメントの拡大、健康上の利点を付加した機能性飲料への注目の高まりなどである。特に若い消費者の間では、糖分の多い高カロリー飲料からのシフトが顕著であり、メーカー各社は低カロリー、無糖、オーガニックの代替品でイノベーションを促している。健康やウェルネスへの関心からボトル入り飲料水の消費が伸びていることも重要な要因である。さらに、植物性ミルク、天然ジュース、コールドプレスドリンクの人気が高まっていることも、市場の成長をさらに後押ししている。ライフスタイルの変化、ウェルネス・トレンドに対する意識の高まり、便利なレディ・トゥ・ドリンク(RTD)飲料の需要も市場の拡大に寄与している。

市場の阻害要因

前向きな成長見通しにもかかわらず、ノンアルコール飲料市場はいくつかの課題に直面している。砂糖の過剰摂取や人工添加物の使用に対する懸念の高まりは、従来の炭酸飲料の需要を減退させる可能性がある。砂糖の摂取量削減に焦点を当てた公衆衛生上の取り組みが、さらに市場に影響を与える可能性がある。砂糖、果実エキス、天然フレーバーなどの原材料コストの上昇は価格の上昇につながり、値ごろ感に影響を与える可能性がある。さらに、表示慣行や健康強調表示に対する規制当局の監視が強まることで、特に食品・飲料規制の厳しい地域では課題となる可能性がある。

市場機会:

ノンアルコール飲料市場は、植物由来の飲料、ビタミン、ミネラル、プロバイオティクスを強化した機能性飲料、健康志向の選択肢に対する需要の急増といったトレンドに牽引され、大きなビジネスチャンスをもたらしている。コールドプレスジュース、植物性ミルク、ナチュラルフレーバーウォーターへの嗜好の高まりは、各ブランドが製品を多様化する好機となる。さらに、環境に優しく持続可能なパッケージの採用は、環境意識の高い消費者を引きつけると予想される。また、高級ノンアルコール飲料の需要が急速に伸びている、可処分所得が増加している新興市場に企業が進出する可能性もある。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のノンアルコール飲料市場の主な成長要因は何か?
- 消費者の関心を最も集めている飲料の種類とフレーバーは何か?
- 持続可能なソリューションなど、パッケージングにおけるイノベーションは競争環境をどのように形成しているか?
- ノンアルコール飲料市場の主要プレーヤーは誰で、市場ポジションを維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界のノンアルコール飲料市場の新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

コカ・コーラ社、ペプシコ社、ネスレS.A.、ダノン社など、世界のノンアルコール飲料市場の大手企業は、競争力を維持するためにイノベーション、製品の差別化、持続可能性に注力しています。これらの企業は、新たな飲料カテゴリー、より健康的な代替品、消費者のウェルネスに応える機能性飲料を創出するため、研究開発に多額の投資を行っている。小売業者、健康志向のブランド、流通チャネルとの戦略的パートナーシップは、市場へのリーチを拡大するために不可欠である。環境に優しいパッケージングを重視し、環境への影響を減らし、健康志向の消費者の嗜好に合わせることで、今後数年間は市場におけるこれらの企業の地位が強化されると予想される。

主な企業

- コカ・コーラ社
- ダノンS.A.
- ネスレS.A.
- レッドブル社
- ペプシコ
- キューリグ・ドクターペッパー
- パールアグロ
- モンスター・ビバレッジ・コーポレーション
- アリゾナ・ビバレッジズUSA
- サントリービバレッジ&フード株式会社
- アサヒグループホールディングス
- ユニリーバ
- ナショナル・ビバレッジ・コーポレーション
- セルシオホールディングス

ノンアルコール飲料市場のセグメンテーション

タイプ別

- 炭酸飲料
- ジュース
- ボトルウォーター
- 機能性飲料
- 乳飲料
- 植物性飲料
- RTD紅茶・コーヒー

流通チャネル別

- B2B
- B2C

地域別

- 北米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・オセアニア
- 中南米
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.ノンアルコール飲料の世界市場スナップショット、2024年と2031年
1.2.市場機会評価、2024年〜2031年、10億米ドル
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.業界動向と主な市場イベント
1.6.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.ノンアルコール飲料市場バリューチェーン
2.3.1.主要プレーヤー一覧
2.4.予測要因-関連性とインパクト
2.5.Covid-19の影響評価
2.6.主要規制、クリーンラベル、規格
2.7.製品のUSP/特徴
2.8.PESTLE分析
2.9.ポーターファイブフォース分析
3.価格動向分析、2019-2032年
3.1.価格に影響を与える主な要因
3.2.タイプ別価格
4.世界のノンアルコール飲料市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
4.1.世界のノンアルコール飲料市場の展望種類
4.1.1.タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(KL)分析(2019-2023年
4.1.2.タイプ別現在の市場規模(億米ドル)・数量(KL)予測、2024年~2031年
4.1.2.1.炭酸飲料
4.1.2.2.ジュース
4.1.2.3.ボトル入り飲料水
4.1.2.4.機能性飲料
4.1.2.5.乳飲料
4.1.2.6.植物性飲料
4.1.2.7.RTD紅茶・コーヒー
4.1.2.8.その他
4.1.3.市場魅力度分析タイプ
4.2.ノンアルコール飲料の世界市場展望:流通チャネル
4.2.1.流通チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(KL)分析、2019年~2023年
4.2.2.流通チャネル別市場規模(億米ドル)・数量(KL)予測(2024~2031年
4.2.2.1.B2B
4.2.2.2.B2C
4.2.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
4.2.2.2.2.コンビニエンスストア
4.2.2.2.3.専門店
4.2.2.2.4.オンライン小売
4.2.2.2.5.その他
4.2.3.市場魅力度分析流通チャネル
5.ノンアルコール飲料の世界市場展望:地域
5.1.地域別の過去市場規模(億米ドル)および数量(KL)分析、2019年~2023年
5.2.地域別の現在の市場規模(億米ドル)と数量(KL)予測、2024年~2031年
5.2.1.北米
5.2.2.欧州
5.2.3.東アジア
5.2.4.南アジア・オセアニア
5.2.5.ラテンアメリカ
5.2.6.中東・アフリカ
5.3.市場魅力度分析:地域
6.北米のノンアルコール飲料市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
6.1.市場別過去市場規模(億米ドル)と数量(KL)分析(2019-2023年
6.1.1.国別
6.1.2.タイプ別
6.1.3.流通チャネル別
6.2.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測
6.2.1.米国
6.2.2.カナダ
6.3.タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測、2024~2031年
6.3.1.炭酸飲料
6.3.2.ジュース
6.3.3.ボトル入り飲料水
6.3.4.機能性飲料
6.3.5.乳飲料
6.3.6.植物性飲料
6.3.7.RTD紅茶・コーヒー
6.3.8.その他
6.4.流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測、2024~2031年
6.4.1.B2B
6.4.2.B2C
6.4.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.4.2.2.専門店
6.4.2.3.コンビニエンスストア
6.4.2.4.オンライン小売
6.4.2.5.その他
6.5.市場魅力度分析
7.欧州ノンアルコール飲料市場の展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
7.1.過去の市場規模(10億米ドル)と市場別数量(KL)分析(2019-2023年
7.1.1.国別
7.1.2.タイプ別
7.1.3.流通チャネル別
7.2.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測
7.2.1.ドイツ
7.2.2.フランス
7.2.3.イギリス
7.2.4.イタリア
7.2.5.スペイン
7.2.6.ロシア
7.3.現在の市場規模(10億米ドル)と数量(KL)のタイプ別予測、2024~2031年
7.3.1.炭酸飲料
7.3.2.ジュース
7.3.3.ボトル入り飲料水
7.3.4.機能性飲料
7.3.5.乳飲料
7.3.6.植物性飲料
7.3.7.RTD紅茶・コーヒー
7.3.8.その他
7.4.流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測、2024~2031年
7.4.1.B2B
7.4.2.B2C
7.4.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
7.4.2.2.専門店
7.4.2.3.コンビニエンスストア
7.4.2.4.オンライン小売
7.4.2.5.その他
7.5.市場魅力度分析
8.東アジアのノンアルコール飲料市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
8.1.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(KL)分析(2019年~2023年
8.1.1.国別
8.1.2.タイプ別
8.1.3.流通チャネル別
8.2.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測
8.2.1.中国
8.2.2.日本
8.2.3.韓国
8.3.現在の市場規模(10億米ドル)と数量(KL)のタイプ別予測、2024~2031年
8.3.1.炭酸飲料
8.3.2.ジュース
8.3.3.ボトル入り飲料水
8.3.4.機能性飲料
8.3.5.乳飲料
8.3.6.植物性飲料
8.3.7.RTD紅茶・コーヒー
8.3.8.その他
8.4.流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測、2024~2031年
8.4.1.B2B
8.4.2.B2C
8.4.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
8.4.2.2.専門店
8.4.2.3.コンビニエンスストア
8.4.2.4.オンライン小売
8.4.2.5.その他
8.5.市場魅力度分析
9.南アジア・オセアニアのノンアルコール飲料市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
9.1.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(KL)分析(2019~2023年
9.1.1.国別
9.1.2.タイプ別
9.1.3.流通チャネル別
9.2.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測
9.2.1.インド
9.2.2.東南アジア
9.2.3.ニュージーランド
9.2.4.その他の南アジア・オセアニア
9.3.現在の市場規模(億米ドル)および数量(KL)タイプ別予測、2024~2031年
9.3.1.炭酸飲料
9.3.2.ジュース
9.3.3.ボトル入り飲料水
9.3.4.機能性飲料
9.3.5.乳飲料
9.3.6.植物性飲料
9.3.7.RTD紅茶・コーヒー
9.3.8.その他
9.4.流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測、2024~2031年
9.4.1.B2B
9.4.2.B2C
9.4.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
9.4.2.2.専門店
9.4.2.3.コンビニエンスストア
9.4.2.4.オンライン小売
9.4.2.5.その他
9.5.市場魅力度分析
10.ラテンアメリカのノンアルコール飲料市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
10.1.市場別過去市場規模(億米ドル)と数量(KL)分析(2019-2023年
10.1.1.国別
10.1.2.タイプ別
10.1.3.流通チャネル別
10.2.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測
10.2.1.ブラジル
10.2.2.メキシコ
10.3.現在の市場規模(億米ドル)および数量(KL)タイプ別予測、2024~2031年
10.3.1.炭酸飲料
10.3.2.ジュース
10.3.3.ボトル入り飲料水
10.3.4.機能性飲料
10.3.5.乳飲料
10.3.6.植物性飲料
10.3.7.RTD紅茶・コーヒー
10.3.8.その他
10.4.流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測、2024~2031年
10.4.1.B2B
10.4.2.B2C
10.4.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
10.4.2.2.専門店
10.4.2.3.コンビニエンスストア
10.4.2.4.オンライン小売
10.4.2.5.その他
10.5.市場魅力度分析
11.中東・アフリカのノンアルコール飲料市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
11.1.市場別の過去市場規模(10億米ドル)と数量(KL)分析(2019~2023年
11.1.1.国別
11.1.2.タイプ別
11.1.3.流通チャネル別
11.2.2024年~2031年の国別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測
11.2.1.GCC
11.2.2.南アフリカ
11.2.3.北アフリカ
11.3.現在の市場規模(億米ドル)および数量(KL)タイプ別予測、2024~2031年
11.3.1.炭酸飲料
11.3.2.ジュース
11.3.3.ボトル入り飲料水
11.3.4.機能性飲料
11.3.5.乳飲料
11.3.6.植物性飲料
11.3.7.RTD紅茶・コーヒー
11.3.8.その他
11.4.流通チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(KL)予測、2024~2031年
11.4.1.B2B
11.4.2.B2C
11.4.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.4.2.2.専門店
11.4.2.3.コンビニエンスストア
11.4.2.4.オンライン小売
11.4.2.5.その他
11.5.市場魅力度分析
12.競争環境
12.1.市場シェア分析、2025年
12.2.市場構造
12.2.1.市場別競争激化度マッピング
12.2.2.競争ダッシュボード
12.2.3.ティア構造分析
12.3.企業プロフィール(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
12.3.1.コカ・コーラ社
12.3.1.1.概要
12.3.1.2.セグメントとフレーバー
12.3.1.3.主要財務
12.3.1.4.市場動向
12.3.1.5.市場戦略
12.3.2.ダノンS.A.
12.3.3.ネスレS.A.
12.3.4.レッドブル社
12.3.5.ペプシコ
12.3.6.キューリグ・ドクター・ペッパー社
12.3.7.パーレ・アグロ
12.3.8.モンスター・ビバレッジ・コーポレーション
12.3.9.アリゾナ・ビバレッジズUSA
12.3.10.サントリービバレッジ&フード(株
12.3.11.アサヒグループホールディングス
12.3.12.ユニリーバ
12.3.13.ナショナルビバレッジ
12.3.14.セルシオホールディングス
12.3.15.その他
13.付録
13.1.調査方法
13.2.調査の前提
13.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global non-alcoholic drinks market. This comprehensive study examines key market dynamics such as drivers, trends, opportunities, and challenges, offering valuable insights into the market’s structure. The report also provides exclusive data and forecasts the growth trajectory of the global non-alcoholic drinks market from 2024 to 2031.

Key Insights:

• Non-Alcoholic Drinks Market Size (2024E): US$ 0.9 Billion
• Projected Market Value (2031F): US$ 1.5 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2031): 6.8%

Non-Alcoholic Drinks Market - Scope of the Report:

The non-alcoholic drinks market encompasses a wide range of beverages, including soft drinks, juices, bottled water, and functional drinks, all of which have seen strong global demand. This demand is primarily driven by the growing preference for healthier, low-calorie, and refreshing drink options, as well as increasing awareness of the negative health effects of alcohol. The market serves a diverse consumer base, from health-conscious individuals to those seeking convenience or indulgent options. It is segmented by beverage type, flavor, and distribution channel, covering both traditional and modern retail formats.

Market Growth Drivers:

Several factors are fueling the growth of the non-alcoholic drinks market, such as the rising demand for healthier beverages, the expansion of the plant-based beverage segment, and an increasing focus on functional drinks with added health benefits. There is a notable shift away from sugary, high-calorie drinks, particularly among younger consumers, prompting manufacturers to innovate with low-calorie, sugar-free, and organic alternatives. The growing consumption of bottled water, driven by health and wellness concerns, is another key factor. Additionally, the increasing popularity of plant-based milks, natural juices, and cold-pressed drinks is further propelling the market’s growth. Changing lifestyles, a heightened awareness of wellness trends, and the demand for convenient ready-to-drink (RTD) beverages are also contributing to the expansion of the market.

Market Restraints:

Despite the positive growth outlook, the non-alcoholic drinks market faces several challenges. Growing concerns about excessive sugar consumption and the use of artificial additives may dampen demand for traditional carbonated soft drinks. Public health initiatives focused on reducing sugar intake could further impact the market. The rising cost of raw materials such as sugar, fruit extracts, and natural flavors may lead to higher prices, potentially affecting affordability. Additionally, increased regulatory scrutiny over labeling practices and health claims could pose challenges, especially in regions with stringent food and beverage regulations.

Market Opportunities:

The non-alcoholic drinks market presents substantial opportunities, driven by trends such as a surge in demand for plant-based beverages, functional drinks enriched with vitamins, minerals, and probiotics, and health-conscious options. The growing preference for cold-pressed juices, plant-based milks, and naturally flavored waters presents a lucrative opportunity for brands to diversify their product offerings. Furthermore, the adoption of eco-friendly and sustainable packaging is expected to attract environmentally conscious consumers. There is also potential for companies to expand into emerging markets with rising disposable incomes, where the demand for premium non-alcoholic beverages is growing rapidly.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main drivers of growth in the global non-alcoholic drinks market?
• Which beverage types and flavors are gaining the most consumer interest?
• How are innovations in packaging, such as sustainable solutions, shaping the competitive landscape?
• Who are the key players in the non-alcoholic drinks market, and what strategies are they employing to maintain their market position?
• What are the emerging trends and future prospects for the global non-alcoholic drinks market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global non-alcoholic drinks market, including The Coca-Cola Company, PepsiCo, Nestlé S.A., and Danone, are focusing on innovation, product differentiation, and sustainability to stay competitive. These companies are heavily investing in research and development to create new beverage categories, healthier alternatives, and functional drinks that cater to consumer wellness. Strategic partnerships with retailers, health-focused brands, and distribution channels are critical for expanding market reach. Emphasizing eco-friendly packaging, reducing environmental impact, and aligning with the health-conscious preferences of consumers are expected to strengthen these companies' positions in the marketplace over the next several years.

Key Companies Profiled:

• The Coca-Cola Company
• Danone S.A.
• Nestle S.A.
• Red Bull GmbH
• PepsiCo Inc.
• Keurig Dr Pepper Inc.
• Parle Agro
• Monster Beverage Corporation
• AriZona Beverages USA
• Suntory Beverage & Food Ltd.
• Asahi Group Holdings, Ltd.
• Unilever
• National Beverage Corp.
• Celsius Holdings, Inc.

Non-alcoholic Drinks Market Segmentation

By Type

• Carbonated Soft Drinks
• Juices
• Bottled Water
• Functional Beverages
• Dairy-based Beverages
• Plant-based Beverages
• RTD Tea and Coffee

By Distribution Channel

• B2B
• B2C

By Region

• North America
• Europe
• East Asia
• South Asia and Oceania
• Latin America
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Non-alcoholic Drinks Market Snapshot, 2024 and 2031
1.2. Market Opportunity Assessment, 2024-2031, US$ Bn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Industry Developments and Key Market Events
1.6. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Non-alcoholic Drinks Market: Value Chain
2.3.1. List of key players
2.4. Forecast Factors - Relevance and Impact
2.5. Covid-19 Impact Assessment
2.6. Key Regulations, Clean Labels, Standards
2.7. Product USPs / Features
2.8. PESTLE Analysis
2.9. Porter Five Forces Analysis
3. Price Trend Analysis, 2019-2032
3.1. Key Factors Impacting Prices
3.2. Prices by Type
4. Global Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
4.1. Global Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Type
4.1.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Type, 2019-2023
4.1.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Type, 2024-2031
4.1.2.1. Carbonated Soft Drinks
4.1.2.2. Juices
4.1.2.3. Bottled Water
4.1.2.4. Functional Beverages
4.1.2.5. Dairy-based Beverages
4.1.2.6. Plant-based Beverages
4.1.2.7. RTD Tea and Coffee
4.1.2.8. Others
4.1.3. Market Attractiveness Analysis: Type
4.2. Global Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Distribution Channel
4.2.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
4.2.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
4.2.2.1. B2B
4.2.2.2. B2C
4.2.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
4.2.2.2.2. Convenience Stores
4.2.2.2.3. Specialty Stores
4.2.2.2.4. Online Retail
4.2.2.2.5. Others
4.2.3. Market Attractiveness Analysis: Distribution Channel
5. Global Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Region
5.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Region, 2019-2023
5.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Region, 2024-2031
5.2.1. North America
5.2.2. Europe
5.2.3. East Asia
5.2.4. South Asia and Oceania
5.2.5. Latin America
5.2.6. Middle East & Africa
5.3. Market Attractiveness Analysis: Region
6. North America Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
6.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Market, 2019-2023
6.1.1. By Country
6.1.2. By Type
6.1.3. By Distribution Channel
6.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Country, 2024-2031
6.2.1. U.S.
6.2.2. Canada
6.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Type, 2024-2031
6.3.1. Carbonated Soft Drinks
6.3.2. Juices
6.3.3. Bottled Water
6.3.4. Functional Beverages
6.3.5. Dairy-based Beverages
6.3.6. Plant-based Beverages
6.3.7. RTD Tea and Coffee
6.3.8. Others
6.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
6.4.1. B2B
6.4.2. B2C
6.4.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
6.4.2.2. Specialty Stores
6.4.2.3. Convenience Stores
6.4.2.4. Online Retail
6.4.2.5. Others
6.5. Market Attractiveness Analysis
7. Europe Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
7.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Market, 2019-2023
7.1.1. By Country
7.1.2. By Type
7.1.3. By Distribution Channel
7.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Country, 2024-2031
7.2.1. Germany
7.2.2. France
7.2.3. U.K.
7.2.4. Italy
7.2.5. Spain
7.2.6. Russia
7.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Type, 2024-2031
7.3.1. Carbonated Soft Drinks
7.3.2. Juices
7.3.3. Bottled Water
7.3.4. Functional Beverages
7.3.5. Dairy-based Beverages
7.3.6. Plant-based Beverages
7.3.7. RTD Tea and Coffee
7.3.8. Others
7.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
7.4.1. B2B
7.4.2. B2C
7.4.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
7.4.2.2. Specialty Stores
7.4.2.3. Convenience Stores
7.4.2.4. Online Retail
7.4.2.5. Others
7.5. Market Attractiveness Analysis
8. East Asia Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
8.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Market, 2019-2023
8.1.1. By Country
8.1.2. By Type
8.1.3. By Distribution Channel
8.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Country, 2024-2031
8.2.1. China
8.2.2. Japan
8.2.3. South Korea
8.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Type, 2024-2031
8.3.1. Carbonated Soft Drinks
8.3.2. Juices
8.3.3. Bottled Water
8.3.4. Functional Beverages
8.3.5. Dairy-based Beverages
8.3.6. Plant-based Beverages
8.3.7. RTD Tea and Coffee
8.3.8. Others
8.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
8.4.1. B2B
8.4.2. B2C
8.4.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
8.4.2.2. Specialty Stores
8.4.2.3. Convenience Stores
8.4.2.4. Online Retail
8.4.2.5. Others
8.5. Market Attractiveness Analysis
9. South Asia & Oceania Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
9.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Market, 2019-2023
9.1.1. By Country
9.1.2. By Type
9.1.3. By Distribution Channel
9.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Country, 2024-2031
9.2.1. India
9.2.2. Southeast Asia
9.2.3. ANZ
9.2.4. Rest of South Asia & Oceania
9.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Type, 2024-2031
9.3.1. Carbonated Soft Drinks
9.3.2. Juices
9.3.3. Bottled Water
9.3.4. Functional Beverages
9.3.5. Dairy-based Beverages
9.3.6. Plant-based Beverages
9.3.7. RTD Tea and Coffee
9.3.8. Others
9.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
9.4.1. B2B
9.4.2. B2C
9.4.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
9.4.2.2. Specialty Stores
9.4.2.3. Convenience Stores
9.4.2.4. Online Retail
9.4.2.5. Others
9.5. Market Attractiveness Analysis
10. Latin America Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
10.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Market, 2019-2023
10.1.1. By Country
10.1.2. By Type
10.1.3. By Distribution Channel
10.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Country, 2024-2031
10.2.1. Brazil
10.2.2. Mexico
10.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Type, 2024-2031
10.3.1. Carbonated Soft Drinks
10.3.2. Juices
10.3.3. Bottled Water
10.3.4. Functional Beverages
10.3.5. Dairy-based Beverages
10.3.6. Plant-based Beverages
10.3.7. RTD Tea and Coffee
10.3.8. Others
10.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
10.4.1. B2B
10.4.2. B2C
10.4.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
10.4.2.2. Specialty Stores
10.4.2.3. Convenience Stores
10.4.2.4. Online Retail
10.4.2.5. Others
10.5. Market Attractiveness Analysis
11. Middle East & Africa Non-alcoholic Drinks Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
11.1. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Analysis By Market, 2019-2023
11.1.1. By Country
11.1.2. By Type
11.1.3. By Distribution Channel
11.2. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Country, 2024-2031
11.2.1. GCC
11.2.2. South Africa
11.2.3. Northern Africa
11.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Type, 2024-2031
11.3.1. Carbonated Soft Drinks
11.3.2. Juices
11.3.3. Bottled Water
11.3.4. Functional Beverages
11.3.5. Dairy-based Beverages
11.3.6. Plant-based Beverages
11.3.7. RTD Tea and Coffee
11.3.8. Others
11.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (KL) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
11.4.1. B2B
11.4.2. B2C
11.4.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
11.4.2.2. Specialty Stores
11.4.2.3. Convenience Stores
11.4.2.4. Online Retail
11.4.2.5. Others
11.5. Market Attractiveness Analysis
12. Competition Landscape
12.1. Market Share Analysis, 2025
12.2. Market Structure
12.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
12.2.2. Competition Dashboard
12.2.3. Tier Structure Analysis
12.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
12.3.1. The Coca-Cola Company
12.3.1.1. Overview
12.3.1.2. Segments and Flavors
12.3.1.3. Key Financials
12.3.1.4. Market Developments
12.3.1.5. Market Strategy
12.3.2. Danone S.A.
12.3.3. Nestle S.A.
12.3.4. Red Bull GmbH
12.3.5. PepsiCo Inc.
12.3.6. Keurig Dr Pepper Inc.
12.3.7. Parle Agro
12.3.8. Monster Beverage Corporation
12.3.9. AriZona Beverages USA
12.3.10. Suntory Beverage & Food Ltd.
12.3.11. Asahi Group Holdings, Ltd.
12.3.12. Unilever
12.3.13. National Beverage Corp.
12.3.14. Celsius Holdings, Inc.
12.3.15. Others
13. Appendix
13.1. Research Methodology
13.2. Research Assumptions
13.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の 食品・飲料分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(drinks)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/09/30 10:26

149.88 円

175.97 円

203.86 円

ページTOPに戻る