自動車用トランスミッションオイルフィルター市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年
Automotive Transmission Oil Filter Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033
Persistence Market Research社はこのほど、自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場に関する包括的な調査レポートを出版し、市場力学、動向、機会、業界に影響を与える課題などについて詳細な分析... もっと見る
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サマリー Persistence Market Research社はこのほど、自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場に関する包括的な調査レポートを出版し、市場力学、動向、機会、業界に影響を与える課題などについて詳細な分析を提供しました。
主な洞察
- 自動車用トランスミッションオイルフィルターの市場規模(2024E):2627.6百万米ドル
- 市場予測値(2033F):3億9,049万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 4.50%
レポートの範囲自動車用トランスミッションオイルフィルター市場
自動車用トランスミッションオイルフィルターは、トランスミッションシステムの効率と寿命を確保することで、自動車において重要な役割を果たしている。これらのフィルターは、トランスミッション液に汚染物質が入るのを防ぎ、それによって性能を最適化し、摩耗や損傷を減らします。同市場は主に自動車メーカー、アフターマーケットサプライヤー、ディストリビューターにサービスを提供し、オートマチックトランスミッションオイルフィルター、マニュアルトランスミッションオイルフィルター、無段変速機(CVT)オイルフィルターなど様々な種類のフィルターを提供している。
市場成長の促進要因:
自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場は、世界的な自動車の生産と販売の増加を含むいくつかの要因によって牽引されている。燃費の向上とメンテナンスコストの削減を実現した自動車に対する消費者の需要の高まりが、市場成長の大きな原動力となっている。また、ろ過効率と耐久性の向上を目指したフィルター材料と設計の技術的進歩も市場拡大に寄与している。さらに、よりクリーンな排出ガスとより高い車両性能基準を義務付ける厳しい環境規制は、自動車分野における革新的なフィルター・ソリューションの機会を生み出している。
市場の課題
有望な成長見通しにもかかわらず、市場は価格競争圧力や標準フィルター製品のコモディティ化といった課題に直面している。原材料コストの変動やサプライチェーンの混乱は、製造オペレーションや製品価格に影響を及ぼし、市場の収益性に影響を与える可能性がある。さらに、フィルターの性能基準や環境の持続可能性に関する規制要件は、メーカーにコンプライアンス上の負担を課し、市場のダイナミクスや製品革新の戦略に影響を与える。
市場機会:
自動車用トランスミッションオイルフィルター市場は、電気自動車やハイブリッド車の普及など、自動車技術の進歩によって大きな成長機会がもたらされる。リアルタイムモニタリングや予知保全のためのIoT対応センサーなどのスマートフィルター技術の統合は、市場競争力と顧客価値提案を強化する。さらに、アフターマーケット・サービスの拡大と環境に優しいフィルター・ソリューションの採用は、世界的な持続可能性の目標と一致し、市場の拡大と業界のリーダーシップを促進する。
戦略的洞察と事業戦略
MAHLE GmbH、AC Delco、Hengst SEなど、世界の自動車用トランスミッションオイルフィルター市場の大手企業は、競争上の優位性を維持するため、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に多額の投資を行い、HEPAフィルターや磁気濾過システムのような高度なフィルター技術を導入し、進化する顧客の要求や規制要件に対応している。自動車メーカー、アフターマーケット販売業者、リサイクル施設との協力関係により、技術導入と市場浸透が促進され、ダイナミックな自動車フィルター業界における持続的成長とリーダーシップが確保されている。
主な企業
- マーレGmbH
- ドナルドソン社
- AC Delco
- テネコ・インク
- トヨタ紡織株式会社
- パーカー・ハネフィン
- ヘングストSE
- MANN+HUMMEL
- ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
- カミンズフィルトレーション
- マグネティ・マレリ
- 日立オートモティブシステム
- ホレー・パフォーマンス・プロダクツ
- UFIフィルター
- アルコフィルターズ
- フレームグループ
- チャンピオンラボラトリーズ
- フェルディナンド・ビルシュタインGmbH Co.KG
- エロフィック・インダストリーズ・リミテッド
自動車用トランスミッションオイルフィルター市場産業調査対象主要セグメント
フィルターメディア別
- セルロース
- マイクロガラス
- ポリエステル
- フェルト
- 紙
技術タイプ別
- 吸引フィルター
- 圧力フィルター
車両タイプ別
- 乗用車
- 小型商用車
- 大型商用車
- 農業用車両
運転タイプ別
- 使い捨て
- 再利用可能
トランスミッションのタイプ別
- マニュアルトランスミッション
- オートマチックトランスミッション
- AMT(自動マニュアルトランスミッション)
- デュアル・クラッチ・トランスミッション
- CVT(無段変速機)
- EVTとBEV
販売チャネル別
- オンライン
- オフライン
販売チャネル別
- OEM(相手先ブランド製造)
- アフターマーケット
地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ
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目次 1.要旨
1.1.主な調査結果
1.2.エグゼクティブ・サマリー:市場展望
1.3.需要サイドの動向
1.4.供給サイドの動向
1.5.分析と提言
2.市場紹介
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
4.主な成功要因
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場 - 価格分析
6.1.サービス内容別地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn )予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界経済の見通し
8.1.2.世界のGDP成長率
8.1.3.世界の小型乗用車オンロード比較
8.1.4.世界の小型商用車オンロード比較
8.1.5.大型商用車の世界路線比較
8.1.6.農業車の世界販売台数(トラクター)
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.世界の都市化の見通し
8.2.3.世界の自動車産業の成長見通し
8.2.4.世界の乗用車販売台数
8.2.5.商用車世界販売台数
8.2.6.電気自動車用トランスミッションオイルフィルター市場
8.3.世界市場のバリューチェーン分析
8.3.1.メーカー一覧
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
9.フィルターメディア別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.フィルターメディア別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
9.3.フィルターメディア別の現在および将来市場規模(単位:百万米ドル)および数量(千ユニット)の分析と予測、2024-2033年
9.3.1.セルロースメディア
9.3.2.マイクロガラス媒体
9.3.3.ポリエステル・メディア
9.3.4.フェルトメディア
9.3.5.紙メディア
9.4.フィルターメディア別市場魅力度分析
10.技術タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.技術タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
10.3.技術タイプ別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析・予測、2024~2033年
10.3.1.吸引フィルター
10.3.2.圧力フィルター
10.4.技術タイプ別市場魅力度分析
11.操作タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.操作タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
11.3.2024~2033年、オペレーションタイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測
11.3.1.使い捨て
11.3.2.再使用可能
11.4.手術タイプ別市場魅力度分析
12.車両タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.2019年~2023年の自動車タイプ別過去市場規模(US$ Mn)および台数('000台)分析
12.3.自動車タイプ別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および台数(千台)分析と予測、2024年~2033年
12.3.1.乗用車
12.3.1.1.コンパクト
12.3.1.2.中型
12.3.1.3.ラグジュアリー
12.3.1.4.SUV
12.3.2.小型商用車(LCV)
12.3.3.大型商用車(HCV)
12.3.4.農業用車両
12.4.車両タイプ別市場魅力度分析
13.販売チャネル別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに/主な調査結果
13.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
13.3.販売チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.相手先ブランド製造業者(OEM)
13.3.2.アフターマーケット
13.3.2.1.相手先商標製品サプライヤー(OES)
13.3.2.2.独立系自動車部品メーカー(IAS)
13.4.販売チャネル別市場魅力度分析
14.販売チャネル別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに/主な調査結果
14.2.流通チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
14.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2024~2033年
14.3.1.オンライン
14.3.2.オフライン
14.4.流通チャネル別市場魅力度分析
15.トランスミッションタイプ別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.イントロダクション/主な調査結果
15.2.トランスミッションタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
15.3.トランスミッションタイプ別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析・予測、2024~2023年
15.3.1.マニュアルトランスミッション
15.3.2.自動変速機
15.3.3.AMT(自動マニュアルトランスミッション)
15.3.4.デュアルクラッチトランスミッション
15.3.5.CVT(無段変速機)
15.3.6.EVTとBEV
15.4.トランスミッションタイプ別市場魅力度分析
16.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
16.3.地域別の現在の市場規模(単位:百万米ドル)および数量(単位:千台)の分析と予測、2024~2023年
16.3.1.北米
16.3.2.ラテンアメリカ
16.3.3.ヨーロッパ
16.3.4.東アジア
16.3.5.南アジア&太平洋
16.3.6.中東・アフリカ
16.4.地域別市場魅力度分析
17.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析
17.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.米国
17.3.1.2.カナダ
17.3.2.フィルターメディア別
17.3.3.技術タイプ別
17.3.4.運転タイプ別
17.3.5.車両タイプ別
17.3.6.販売チャネル別
17.3.7.販売チャネル別
17.3.8.伝送タイプ別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.フィルターメディア別
17.4.3.技術タイプ別
17.4.4.運転タイプ別
17.4.5.車両タイプ別
17.4.6.販売チャネル別
17.4.7.販売チャネル別
17.4.8.伝送タイプ別
18.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.ブラジル
18.3.1.2.メキシコ
18.3.1.3.その他のラテンアメリカ
18.3.2.フィルターメディア別
18.3.3.技術タイプ別
18.3.4.運転タイプ別
18.3.5.車両タイプ別
18.3.6.販売チャネル別
18.3.7.販売チャネル別
18.3.8.伝送タイプ別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.フィルターメディア別
18.4.3.技術タイプ別
18.4.4.運転タイプ別
18.4.5.車両タイプ別
18.4.6.販売チャネル別
18.4.7.販売チャネル別
18.4.8.伝送タイプ別
19.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)および市場分類別台数('000ユニット)動向分析、2019-2023年
19.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.ドイツ
19.3.1.2.イタリア
19.3.1.3.フランス
19.3.1.4.イギリス
19.3.1.5.スペイン
19.3.1.6.ロシア
19.3.1.7.その他のヨーロッパ
19.3.2.フィルターメディア別
19.3.3.技術タイプ別
19.3.4.運転タイプ別
19.3.5.車両タイプ別
19.3.6.販売チャネル別
19.3.7.販売チャネル別
19.3.8.伝送タイプ別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.フィルターメディア別
19.4.3.技術タイプ別
19.4.4.運転タイプ別
19.4.5.車両タイプ別
19.4.6.販売チャネル別
19.4.7.販売チャネル別
19.4.8.伝送タイプ別
20.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
20.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.中国
20.3.1.2.日本
20.3.1.3.韓国
20.3.2.フィルターメディア別
20.3.3.技術タイプ別
20.3.4.運転タイプ別
20.3.5.車両タイプ別
20.3.6.販売チャネル別
20.3.7.販売チャネル別
20.3.8.伝送タイプ別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.フィルターメディア別
20.4.3.技術タイプ別
20.4.4.運転タイプ別
20.4.5.車両タイプ別
20.4.6.販売チャネル別
20.4.7.販売チャネル別
20.4.8.伝送タイプ別
21.南アジア・太平洋市場の分析2019-2023年および予測2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
21.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
21.3.1.国別
21.3.1.1.インド
21.3.1.2.ニュージーランド
21.3.1.3.ASEAN
21.3.1.4.その他の南アジア地域
21.3.2.フィルターメディア別
21.3.3.技術タイプ別
21.3.4.運転タイプ別
21.3.5.車両タイプ別
21.3.6.販売チャネル別
21.3.7.販売チャネル別
21.3.8.伝送タイプ別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.フィルターメディア別
21.4.3.技術タイプ別
21.4.4.運転タイプ別
21.4.5.車両タイプ別
21.4.6.販売チャネル別
21.4.7.販売チャネル別
21.4.8.伝送タイプ別
22.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
22.1.はじめに
22.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
22.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
22.3.1.国別
22.3.1.1.トルコ
22.3.1.2.GCC諸国
22.3.1.3.南アフリカ
22.3.1.4.北アフリカ
22.3.1.5.その他のMEA
22.3.2.フィルターメディア別
22.3.3.技術タイプ別
22.3.4.運転タイプ別
22.3.5.車両タイプ別
22.3.6.販売チャネル別
22.3.7.販売チャネル別
22.3.8.伝送タイプ別
22.4.市場魅力度分析
22.4.1.国別
22.4.2.フィルターメディア別
22.4.3.技術タイプ別
22.4.4.運転タイプ別
22.4.5.車両タイプ別
22.4.6.販売チャネル別
22.4.7.販売チャネル別
22.4.8.伝送タイプ別
23.国別市場分析
23.1.米国市場分析
23.1.1.フィルターメディア別
23.1.2.技術タイプ別
23.1.3.運転タイプ別
23.1.4.車両タイプ別
23.1.5.流通チャネル別
23.1.6.トランスミッションタイプ別
23.1.7.販売チャネル別
23.2.カナダ市場分析
23.2.1.フィルターメディア別
23.2.2.技術タイプ別
23.2.3.運転タイプ別
23.2.4.車両タイプ別
23.2.5.流通チャネル別
23.2.6.トランスミッションタイプ別
23.2.7.販売チャネル別
23.3.メキシコ市場分析
23.3.1.フィルターメディア別
23.3.2.技術タイプ別
23.3.3.運転タイプ別
23.3.4.車両タイプ別
23.3.5.流通チャネル別
23.3.6.トランスミッションタイプ別
23.3.7.販売チャネル別
23.4.ブラジル市場分析
23.4.1.フィルターメディア別
23.4.2.技術タイプ別
23.4.3.運転タイプ別
23.4.4.車両タイプ別
23.4.5.流通チャネル別
23.4.6.トランスミッションタイプ別
23.4.7.販売チャネル別
23.5.ドイツ市場分析
23.5.1.フィルターメディア別
23.5.2.技術タイプ別
23.5.3.運転タイプ別
23.5.4.車両タイプ別
23.5.5.流通チャネル別
23.5.6.トランスミッションタイプ別
23.5.7.販売チャネル別
23.6.イタリア市場分析
23.6.1.フィルターメディア別
23.6.2.技術タイプ別
23.6.3.運転タイプ別
23.6.4.車両タイプ別
23.6.5.流通チャネル別
23.6.6.トランスミッションタイプ別
23.6.7.販売チャネル別
23.7.フランス市場分析
23.7.1.フィルターメディア別
23.7.2.技術タイプ別
23.7.3.運転タイプ別
23.7.4.車両タイプ別
23.7.5.流通チャネル別
23.7.6.トランスミッションタイプ別
23.7.7.販売チャネル別
23.8.超音波流量計の市場分析
23.8.1.フィルターメディア別
23.8.2.技術タイプ別
23.8.3.運転タイプ別
23.8.4.車両タイプ別
23.8.5.流通チャネル別
23.8.6.トランスミッションタイプ別
23.8.7.販売チャネル別
23.9.スペイン市場分析
23.9.1.フィルターメディア別
23.9.2.技術タイプ別
23.9.3.運転タイプ別
23.9.4.車両タイプ別
23.9.5.流通チャネル別
23.9.6.トランスミッションタイプ別
23.9.7.販売チャネル別
23.10.ベネルクス市場分析
23.10.1.フィルターメディア別
23.10.2.技術タイプ別
23.10.3.運転タイプ別
23.10.4.車両タイプ別
23.10.5.流通チャネル別
23.10.6.トランスミッションタイプ別
23.10.7.販売チャネル別
23.11.ロシア市場分析
23.11.1.フィルターメディア別
23.11.2.技術タイプ別
23.11.3.運転タイプ別
23.11.4.車両タイプ別
23.11.5.流通チャネル別
23.11.6.トランスミッションタイプ別
23.11.7.販売チャネル別
23.12.中国市場分析
23.12.1.フィルターメディア別
23.12.2.技術タイプ別
23.12.3.運転タイプ別
23.12.4.車両タイプ別
23.12.5.流通チャネル別
23.12.6.トランスミッションタイプ別
23.12.7.販売チャネル別
23.13.日本市場分析
23.13.1.フィルターメディア別
23.13.2.技術タイプ別
23.13.3.運転タイプ別
23.13.4.車両タイプ別
23.13.5.流通チャネル別
23.13.6.トランスミッションタイプ別
23.13.7.販売チャネル別
23.14.韓国市場分析
23.14.1.フィルターメディア別
23.14.2.技術タイプ別
23.14.3.運転タイプ別
23.14.4.車両タイプ別
23.14.5.流通チャネル別
23.14.6.トランスミッションタイプ別
23.14.7.販売チャネル別
23.15.インド市場分析
23.15.1.フィルターメディア別
23.15.2.技術タイプ別
23.15.3.運転タイプ別
23.15.4.車両タイプ別
23.15.5.流通チャネル別
23.15.6.トランスミッションタイプ別
23.15.7.販売チャネル別
23.16.ASEAN市場分析
23.16.1.フィルターメディア別
23.16.2.技術タイプ別
23.16.3.運転タイプ別
23.16.4.車両タイプ別
23.16.5.流通チャネル別
23.16.6.トランスミッションタイプ別
23.16.7.販売チャネル別
23.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
23.17.1.フィルターメディア別
23.17.2.技術タイプ別
23.17.3.運転タイプ別
23.17.4.車両タイプ別
23.17.5.販売チャネル別
23.17.6.トランスミッションタイプ別
23.17.7.販売チャネル別
23.18.GCC諸国市場分析
23.18.1.フィルターメディア別
23.18.2.技術タイプ別
23.18.3.運転タイプ別
23.18.4.車両タイプ別
23.18.5.流通チャネル別
23.18.6.トランスミッションタイプ別
23.18.7.販売チャネル別
23.19.トルコ市場分析
23.19.1.フィルターメディア別
23.19.2.技術タイプ別
23.19.3.運転タイプ別
23.19.4.車両タイプ別
23.19.5.販売チャネル別
23.19.6.トランスミッションタイプ別
23.19.7.販売チャネル別
23.20.北アフリカ市場分析
23.20.1.フィルターメディア別
23.20.2.技術タイプ別
23.20.3.運転タイプ別
23.20.4.車両タイプ別
23.20.5.販売チャネル別
23.20.6.トランスミッションタイプ別
23.20.7.販売チャネル別
23.21.南アフリカ市場分析
23.21.1.フィルターメディア別
23.21.2.技術タイプ別
23.21.3.運転タイプ別
23.21.4.車両タイプ別
23.21.5.流通チャネル別
23.21.6.トランスミッションタイプ別
23.21.7.販売チャネル別
24.市場構造分析
24.1.企業階層別市場分析
24.2.上位企業の市場シェア分析
24.3.市場プレゼンス分析
25.競争分析
25.1.競合の動向 - 調査結果の概要
25.2.主要プレーヤー - 市場ポジショニング
25.3.主要プレーヤー-市場フットプリント
25.4.世界のティア構造分析
25.5.競合ダッシュボード
25.6.競争ディープドライブ
25.6.1.マーレGmbH
25.6.1.1.概要
25.6.1.2.製品ポートフォリオ
25.6.1.3.販売拠点
25.6.1.4.戦略の概要
25.6.1.4.1.マーケティング戦略
25.6.1.4.2.製品戦略
25.6.1.4.3.チャネル戦略
25.6.2.ドナルドソン社
25.6.2.1.概要
25.6.2.2.製品ポートフォリオ
25.6.2.3.販売拠点
25.6.2.4.戦略の概要
25.6.2.4.1.マーケティング戦略
25.6.2.4.2.製品戦略
25.6.2.4.3.チャネル戦略
25.6.3.ACデルコ
25.6.3.1.概要
25.6.3.2.製品ポートフォリオ
25.6.3.3.販売拠点
25.6.3.4.戦略の概要
25.6.3.4.1.マーケティング戦略
25.6.3.4.2.製品戦略
25.6.3.4.3.チャネル戦略
25.6.4.テネコ・インク
25.6.4.1.概要
25.6.4.2.製品ポートフォリオ
25.6.4.3.販売拠点
25.6.4.4.戦略の概要
25.6.4.4.1.マーケティング戦略
25.6.4.4.2.製品戦略
25.6.4.4.3.チャネル戦略
25.6.5.トヨタ紡織株式会社
25.6.5.1.概要
25.6.5.2.製品ポートフォリオ
25.6.5.3.販売拠点
25.6.5.4.戦略の概要
25.6.5.4.1.マーケティング戦略
25.6.5.4.2.製品戦略
25.6.5.4.3.チャネル戦略
25.6.6.パーカー・ハネフィン
25.6.6.1.概要
25.6.6.2.製品ポートフォリオ
25.6.6.3.販売拠点
25.6.6.4.戦略の概要
25.6.6.4.1.マーケティング戦略
25.6.6.4.2.製品戦略
25.6.6.4.3.チャネル戦略
25.6.7.ヘングストSE
25.6.7.1.概要
25.6.7.2.製品ポートフォリオ
25.6.7.3.販売拠点
25.6.7.4.戦略の概要
25.6.7.4.1.マーケティング戦略
25.6.7.4.2.製品戦略
25.6.7.4.3.チャネル戦略
25.6.8.マン+ヒュンメル
25.6.8.1.概要
25.6.8.2.製品ポートフォリオ
25.6.8.3.販売拠点
25.6.8.4.戦略の概要
25.6.8.4.1.マーケティング戦略
25.6.8.4.2.製品戦略
25.6.8.4.3.チャネル戦略
25.6.9.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
25.6.9.1.概要
25.6.9.2.製品ポートフォリオ
25.6.9.3.販売拠点
25.6.9.4.戦略の概要
25.6.9.4.1.マーケティング戦略
25.6.9.4.2.製品戦略
25.6.9.4.3.チャネル戦略
25.6.10.カミンズフィルトレーション
25.6.10.1.概要
25.6.10.2.製品ポートフォリオ
25.6.10.3.販売拠点
25.6.10.4.戦略の概要
25.6.10.4.1.マーケティング戦略
25.6.10.4.2.製品戦略
25.6.10.4.3.チャネル戦略
25.6.11.マグネティ・マレリ
25.6.11.1.概要
25.6.11.2.製品ポートフォリオ
25.6.11.3.販売拠点
25.6.11.4.戦略の概要
25.6.11.4.1.マーケティング戦略
25.6.11.4.2.製品戦略
25.6.11.4.3.チャネル戦略
25.6.12.日立オートモティブシステム
25.6.12.1.概要
25.6.12.2.製品ポートフォリオ
25.6.12.3.販売拠点
25.6.12.4.戦略の概要
25.6.12.4.1.マーケティング戦略
25.6.12.4.2.製品戦略
25.6.12.4.3.チャネル戦略
25.6.13.ホーリーパフォーマンス製品
25.6.13.1.概要
25.6.13.2.製品ポートフォリオ
25.6.13.3.販売拠点
25.6.13.4.戦略の概要
25.6.13.4.1.マーケティング戦略
25.6.13.4.2.製品戦略
25.6.13.4.3.チャネル戦略
25.6.14.UFIフィルター
25.6.14.1.概要
25.6.14.2.製品ポートフォリオ
25.6.14.3.販売拠点
25.6.14.4.戦略の概要
25.6.14.4.1.マーケティング戦略
25.6.14.4.2.製品戦略
25.6.14.4.3.チャネル戦略
25.6.15.アルコフィルターズ
25.6.15.1.概要
25.6.15.2.製品ポートフォリオ
25.6.15.3.販売拠点
25.6.15.4.戦略の概要
25.6.15.4.1.マーケティング戦略
25.6.15.4.2.製品戦略
25.6.15.4.3.チャネル戦略
25.6.16.フレームグループ
25.6.16.1.概要
25.6.16.2.製品ポートフォリオ
25.6.16.3.販売拠点
25.6.16.4.戦略の概要
25.6.16.4.1.マーケティング戦略
25.6.16.4.2.製品戦略
25.6.16.4.3.チャネル戦略
25.6.17.チャンピオン・ラボラトリーズ
25.6.17.1.概要
25.6.17.2.製品ポートフォリオ
25.6.17.3.販売拠点
25.6.17.4.戦略の概要
25.6.17.4.1.マーケティング戦略
25.6.17.4.2.製品戦略
25.6.17.4.3.チャネル戦略
25.6.18.フェルディナンド・ビルシュタイン社(Ferdinand Bilstein GmbH Co.KG
25.6.18.1.概要
25.6.18.2.製品ポートフォリオ
25.6.18.3.販売拠点
25.6.18.4.戦略の概要
25.6.18.4.1.マーケティング戦略
25.6.18.4.2.製品戦略
25.6.18.4.3.チャネル戦略
25.6.19.エロフィック・インダストリーズ社
25.6.19.1.概要
25.6.19.2.製品ポートフォリオ
25.6.19.3.販売拠点
25.6.19.4.戦略の概要
25.6.19.4.1.マーケティング戦略
25.6.19.4.2.製品戦略
25.6.19.4.3.チャネル戦略
25.6.20.ジーケーインダストリーズ
25.6.20.1.概要
25.6.20.2.製品ポートフォリオ
25.6.20.3.販売拠点
25.6.20.4.戦略の概要
25.6.20.4.1.マーケティング戦略
25.6.20.4.2.製品戦略
25.6.20.4.3.チャネル戦略
25.6.21.ヴィエロールAG
25.6.21.1.概要
25.6.21.2.製品ポートフォリオ
25.6.21.3.販売拠点
25.6.21.4.戦略の概要
25.6.21.4.1.マーケティング戦略
25.6.21.4.2.製品戦略
25.6.21.4.3.チャネル戦略
25.6.22.バイキングフィルター
25.6.22.1.概要
25.6.22.2.製品ポートフォリオ
25.6.22.3.販売拠点
25.6.22.4.戦略の概要
25.6.22.4.1.マーケティング戦略
25.6.22.4.2.製品戦略
25.6.22.4.3.チャネル戦略
25.6.23.プロキング
25.6.23.1.概要
25.6.23.2.製品ポートフォリオ
25.6.23.3.販売拠点
25.6.23.4.戦略の概要
25.6.23.4.1.マーケティング戦略
25.6.23.4.2.製品戦略
25.6.23.4.3.チャネル戦略
25.6.24.サクラフィルター
25.6.24.1.概要
25.6.24.2.製品ポートフォリオ
25.6.24.3.販売拠点
25.6.24.4.戦略の概要
25.6.24.4.1.マーケティング戦略
25.6.24.4.2.製品戦略
25.6.24.4.3.チャネル戦略
25.6.25.シュアフィルターテクノロジー
25.6.25.1.概要
25.6.25.2.製品ポートフォリオ
25.6.25.3.販売拠点
25.6.25.4.戦略の概要
25.6.25.4.1.マーケティング戦略
25.6.25.4.2.製品戦略
25.6.25.4.3.チャネル戦略
25.6.26.IBS フィルトラン社
25.6.26.1.概要
25.6.26.2.製品ポートフォリオ
25.6.26.3.販売拠点
25.6.26.4.戦略の概要
25.6.26.4.1.マーケティング戦略
25.6.26.4.2.製品戦略
25.6.26.4.3.チャネル戦略
26.前提条件と略語
27.調査方法
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Summary Persistence Market Research has recently published a comprehensive report on the worldwide market for automotive transmission oil filters, offering an in-depth analysis of market dynamics, trends, opportunities, and challenges influencing the industry.
Key Insights:
• Automotive Transmission Oil Filter Market Size (2024E): USD 2627.6 Mn • Projected Market Value (2033F): USD 3904.9 Mn • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.50%
Report Scope: Automotive Transmission Oil Filter Market
Automotive transmission oil filters play a crucial role in vehicles by ensuring the efficiency and longevity of transmission systems. These filters prevent contaminants from entering transmission fluid, thereby optimizing performance and reducing wear and tear. The market primarily serves automotive manufacturers, aftermarket suppliers, and distributors, offering various types of filters such as automatic transmission oil filters, manual transmission oil filters, and continuous variable transmission (CVT) oil filters.
Market Growth Drivers:
The global automotive transmission oil filter market is driven by several factors, including the increasing production and sales of automobiles worldwide. Growing consumer demand for vehicles with improved fuel efficiency and reduced maintenance costs is a significant driver of market growth. Technological advancements in filter materials and designs aimed at enhancing filtration efficiency and durability also contribute to market expansion. Moreover, stringent environmental regulations mandating cleaner emissions and higher vehicle performance standards create opportunities for innovative filter solutions in the automotive sector.
Market Challenges:
Despite promising growth prospects, the market faces challenges such as competitive pricing pressures and the commoditization of standard filter products. Fluctuations in raw material costs and disruptions in the supply chain can impact manufacturing operations and product pricing, affecting market profitability. Additionally, regulatory requirements regarding filter performance standards and environmental sustainability impose compliance burdens on manufacturers, influencing market dynamics and strategies for product innovation.
Market Opportunities:
The automotive transmission oil filter market presents significant growth opportunities driven by advancements in automotive technology, including the proliferation of electric and hybrid vehicles. Integration of smart filter technologies, such as IoT-enabled sensors for real-time monitoring and predictive maintenance, enhances market competitiveness and customer value propositions. Furthermore, expanding aftermarket services and the adoption of eco-friendly filter solutions align with global sustainability goals, fostering market expansion and industry leadership.
Strategic Insights and Business Strategy:
Leading players in the global automotive transmission oil filter market, such as MAHLE GmbH, AC Delco, and Hengst SE, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain competitive advantages. These companies invest heavily in research and development to introduce advanced filter technologies like HEPA filters and magnetic filtration systems, addressing evolving customer demands and regulatory requirements. Collaborations with automotive OEMs, aftermarket distributors, and recycling facilities facilitate technology adoption and market penetration, ensuring sustainable growth and leadership in the dynamic automotive filtration landscape.
Key Companies Profiled:
• MAHLE GmbH • Donaldson Company Inc. • AC Delco • Tenneco Inc. • TOYOTA BOSHOKU CORPORATION • Parker Hannifin • Hengst SE • MANN+HUMMEL • ZF Friedrichshafen AG • Cummins Filtration • Magneti Marelli • Hitachi Automotive System Ltd. • Holley Performance Products • UFI Filters • ALCO Filters Ltd. • FRAM GROUP IP LLC • Champion Laboratories, Inc. • Ferdinand Bilstein GmbH Co. KG • Elofic Industries Limited
Key Segments Covered in Automotive Transmission Oil Filter Market Industry Research
By Filter Media: • Cellulose • Microglass • Polyester • Felt • Paper
By Technology Type: • Suction Filters • Pressure Filters
By Vehicle Type: • Passenger Cars • Light Commercial Vehicles • Heavy Commercial Vehicles • Agricultural Vehicles
By Operation Type: • Disposable • Reusable
By Transmission Type: • Manual Transmission • Automatic Transmission • AMT (Automated Manual Transmission) • Dual Clutch Transmission • Continuously Variable Transmission (CVT) • EVT & BEV
By Distribution Channel: • Online • Offline
By Sales-Channel: • OEMs (Original Equipment Manufacturers) • Aftermarket
By Region: • North America • Latin America • Europe • East Asia • South Asia & Pacific • Middle East & Africa
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Key Findings 1.2. Executive Summary: Market Outlook 1.3. Demand Side Trends 1.4. Supply Side Trends 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Introduction 2.1. Market Coverage/Taxonomy 2.2. Market Definition/Scope/Limitations 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 4. Key Success Factors 5. Global market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033 5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023 5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033 5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 6. Global market - Pricing Analysis 6.1. Regional Pricing Analysis by Nature of Service 6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark 7. Global market Demand (in Value or Size in US$ Mn ) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033 7.1. Historical Market Value (US$ Mn ) Analysis, 2019-2023 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn ) Projections, 2024-2033 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Market Background 8.1. Macro-Economic Factors 8.1.1. Global Economic Outlook 8.1.2. Global GDP Growth 8.1.3. Global Compact Passenger Vehicles On Road Comparison 8.1.4. Global Light Commercial Vehicles On Road Comparison 8.1.5. Global Heavy Commercial Vehicles On Road Comparison 8.1.6. Global Agricultural Vehicle Sales (Tractors) 8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 8.2.1. Top Companies Historical Growth 8.2.2. Global Urbanization Outlook 8.2.3. Global Automotive Industry Growth Outlook 8.2.4. Global Passenger Cars Sales 8.2.5. Global Commercial Vehicle Sales 8.2.6. Transmission Oil Filter Market for Electric Vehicle 8.3. Global Market Value Chain Analysis 8.3.1. List of Manufacturers 8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment 8.4.1. Current Statistics 8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook 8.4.3. Likely Rebound 8.5. Market Dynamics 8.5.1. Drivers 8.5.2. Restraints 8.5.3. Opportunity Analysis 9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Filter Media 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Filter Media, 2019-2023 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Filter Media, 2024-2033 9.3.1. Cellulose media 9.3.2. Microglass media 9.3.3. Polyester Media 9.3.4. Felt Media 9.3.5. Paper Media 9.4. Market Attractiveness Analysis by Filter Media 10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Technology Type 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Technology Type, 2019-2023 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Technology Type, 2024-2033 10.3.1. Suction filters 10.3.2. Pressure filters 10.4. Market Attractiveness Analysis by Technology Type 11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Operation Type 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Operation Type, 2019-2023 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Operation Type, 2024-2033 11.3.1. Disposable 11.3.2. Reusable 11.4. Market Attractiveness Analysis by Operation Type 12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Vehicle Type 12.1. Introduction / Key Findings 12.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Vehicle Type, 2019-2023 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Vehicle Type, 2024-2033 12.3.1. Passenger Cars 12.3.1.1. Compact 12.3.1.2. Mid-size 12.3.1.3. Luxury 12.3.1.4. SUV 12.3.2. Light Commercial Vehicles (LCV) 12.3.3. Heavy Commercial Vehicles (HCV) 12.3.4. Agriculture Vehicles 12.4. Market Attractiveness Analysis by Vehicle Type 13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Sales Channel 13.1. Introduction / Key Findings 13.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Sales Channel, 2019-2023 13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Sales Channel, 2024-2033 13.3.1. Original Equipment Manufacturers (OEM) 13.3.2. Aftermarket 13.3.2.1. Original Equipment Suppliers (OES) 13.3.2.2. Independent Automotive Suppliers (IAS) 13.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel 14. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Distribution Channel 14.1. Introduction / Key Findings 14.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Distribution Channel, 2019-2023 14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Distribution Channel, 2024-2033 14.3.1. Online 14.3.2. Offline 14.4. Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel 15. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Transmission Type 15.1. Introduction / Key Findings 15.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Transmission Type, 2019-2023 15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Transmission Type, 2024 to 2023 15.3.1. Manual Transmission 15.3.2. Automatic Transmission 15.3.3. AMT (Automated Manual Transmission) 15.3.4. Dual-clutch transmission 15.3.5. Continuously Variable Transmission (CVT) 15.3.6. EVT & BEV 15.4. Market Attractiveness Analysis by Transmission Type 16. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region 16.1. Introduction 16.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2023 16.3. Current Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) (000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024 to 2023 16.3.1. North America 16.3.2. Latin America 16.3.3. Europe 16.3.4. East Asia 16.3.5. South Asia & Pacific 16.3.6. Middle East & Africa 16.4. Market Attractiveness Analysis by Region 17. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 17.1. Introduction 17.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023 17.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033 17.3.1. By Country 17.3.1.1. U.S. 17.3.1.2. Canada 17.3.2. By Filter Media 17.3.3. By Technology Type 17.3.4. By Operation Type 17.3.5. By Vehicle Type 17.3.6. By Sales Channel 17.3.7. By Distribution Channel 17.3.8. By Transmission Type 17.4. Market Attractiveness Analysis 17.4.1. By Country 17.4.2. By Filter Media 17.4.3. By Technology Type 17.4.4. By Operation Type 17.4.5. By Vehicle Type 17.4.6. By Sales Channel 17.4.7. By Distribution Channel 17.4.8. By Transmission Type 18. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 18.1. Introduction 18.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023 18.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033 18.3.1. By Country 18.3.1.1. Brazil 18.3.1.2. Mexico 18.3.1.3. Rest of Latin America 18.3.2. By Filter Media 18.3.3. By Technology Type 18.3.4. By Operation Type 18.3.5. By Vehicle Type 18.3.6. By Sales Channel 18.3.7. By Distribution Channel 18.3.8. By Transmission Type 18.4. Market Attractiveness Analysis 18.4.1. By Country 18.4.2. By Filter Media 18.4.3. By Technology Type 18.4.4. By Operation Type 18.4.5. By Vehicle Type 18.4.6. By Sales Channel 18.4.7. By Distribution Channel 18.4.8. By Transmission Type 19. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 19.1. Introduction 19.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023 19.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033 19.3.1. By Country 19.3.1.1. Germany 19.3.1.2. Italy 19.3.1.3. France 19.3.1.4. UK 19.3.1.5. Spain 19.3.1.6. Russia 19.3.1.7. Rest of Europe 19.3.2. By Filter Media 19.3.3. By Technology Type 19.3.4. By Operation Type 19.3.5. By Vehicle Type 19.3.6. By Sales Channel 19.3.7. By Distribution Channel 19.3.8. By Transmission Type 19.4. Market Attractiveness Analysis 19.4.1. By Country 19.4.2. By Filter Media 19.4.3. By Technology Type 19.4.4. By Operation Type 19.4.5. By Vehicle Type 19.4.6. By Sales Channel 19.4.7. By Distribution Channel 19.4.8. By Transmission Type 20. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 20.1. Introduction 20.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023 20.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033 20.3.1. By Country 20.3.1.1. China 20.3.1.2. Japan 20.3.1.3. South Korea 20.3.2. By Filter Media 20.3.3. By Technology Type 20.3.4. By Operation Type 20.3.5. By Vehicle Type 20.3.6. By Sales Channel 20.3.7. By Distribution Channel 20.3.8. By Transmission Type 20.4. Market Attractiveness Analysis 20.4.1. By Country 20.4.2. By Filter Media 20.4.3. By Technology Type 20.4.4. By Operation Type 20.4.5. By Vehicle Type 20.4.6. By Sales Channel 20.4.7. By Distribution Channel 20.4.8. By Transmission Type 21. South Asia & Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 21.1. Introduction 21.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023 21.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033 21.3.1. By Country 21.3.1.1. India 21.3.1.2. ANZ 21.3.1.3. ASEAN 21.3.1.4. Rest of South Asia 21.3.2. By Filter Media 21.3.3. By Technology Type 21.3.4. By Operation Type 21.3.5. By Vehicle Type 21.3.6. By Sales Channel 21.3.7. By Distribution Channel 21.3.8. By Transmission Type 21.4. Market Attractiveness Analysis 21.4.1. By Country 21.4.2. By Filter Media 21.4.3. By Technology Type 21.4.4. By Operation Type 21.4.5. By Vehicle Type 21.4.6. By Sales Channel 21.4.7. By Distribution Channel 21.4.8. By Transmission Type 22. Middle East & Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 22.1. Introduction 22.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023 22.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033 22.3.1. By Country 22.3.1.1. Turkey 22.3.1.2. GCC Countries 22.3.1.3. South Africa 22.3.1.4. Northern Africa 22.3.1.5. Rest of MEA 22.3.2. By Filter Media 22.3.3. By Technology Type 22.3.4. By Operation Type 22.3.5. By Vehicle Type 22.3.6. By Sales Channel 22.3.7. By Distribution Channel 22.3.8. By Transmission Type 22.4. Market Attractiveness Analysis 22.4.1. By Country 22.4.2. By Filter Media 22.4.3. By Technology Type 22.4.4. By Operation Type 22.4.5. By Vehicle Type 22.4.6. By Sales Channel 22.4.7. By Distribution Channel 22.4.8. By Transmission Type 23. Country Wise Market Analysis 23.1. U.S. Market Analysis 23.1.1. By Filter Media 23.1.2. By Technology Type 23.1.3. By Operation Type 23.1.4. By Vehicle Type 23.1.5. By Distribution Channel 23.1.6. By Transmission Type 23.1.7. By Sales Channel 23.2. Canada Market Analysis 23.2.1. By Filter Media 23.2.2. By Technology Type 23.2.3. By Operation Type 23.2.4. By Vehicle Type 23.2.5. By Distribution Channel 23.2.6. By Transmission Type 23.2.7. By Sales Channel 23.3. Mexico Market Analysis 23.3.1. By Filter Media 23.3.2. By Technology Type 23.3.3. By Operation Type 23.3.4. By Vehicle Type 23.3.5. By Distribution Channel 23.3.6. By Transmission Type 23.3.7. By Sales Channel 23.4. Brazil Market Analysis 23.4.1. By Filter Media 23.4.2. By Technology Type 23.4.3. By Operation Type 23.4.4. By Vehicle Type 23.4.5. By Distribution Channel 23.4.6. By Transmission Type 23.4.7. By Sales Channel 23.5. Germany Market Analysis 23.5.1. By Filter Media 23.5.2. By Technology Type 23.5.3. By Operation Type 23.5.4. By Vehicle Type 23.5.5. By Distribution Channel 23.5.6. By Transmission Type 23.5.7. By Sales Channel 23.6. Italy Market Analysis 23.6.1. By Filter Media 23.6.2. By Technology Type 23.6.3. By Operation Type 23.6.4. By Vehicle Type 23.6.5. By Distribution Channel 23.6.6. By Transmission Type 23.6.7. By Sales Channel 23.7. France Market Analysis 23.7.1. By Filter Media 23.7.2. By Technology Type 23.7.3. By Operation Type 23.7.4. By Vehicle Type 23.7.5. By Distribution Channel 23.7.6. By Transmission Type 23.7.7. By Sales Channel 23.8. Ultrasonic Flow Meter Flow Meter Market Analysis 23.8.1. By Filter Media 23.8.2. By Technology Type 23.8.3. By Operation Type 23.8.4. By Vehicle Type 23.8.5. By Distribution Channel 23.8.6. By Transmission Type 23.8.7. By Sales Channel 23.9. Spain Market Analysis 23.9.1. By Filter Media 23.9.2. By Technology Type 23.9.3. By Operation Type 23.9.4. By Vehicle Type 23.9.5. By Distribution Channel 23.9.6. By Transmission Type 23.9.7. By Sales Channel 23.10. BENELUX Market Analysis 23.10.1. By Filter Media 23.10.2. By Technology Type 23.10.3. By Operation Type 23.10.4. By Vehicle Type 23.10.5. By Distribution Channel 23.10.6. By Transmission Type 23.10.7. By Sales Channel 23.11. Russia Market Analysis 23.11.1. By Filter Media 23.11.2. By Technology Type 23.11.3. By Operation Type 23.11.4. By Vehicle Type 23.11.5. By Distribution Channel 23.11.6. By Transmission Type 23.11.7. By Sales Channel 23.12. China Market Analysis 23.12.1. By Filter Media 23.12.2. By Technology Type 23.12.3. By Operation Type 23.12.4. By Vehicle Type 23.12.5. By Distribution Channel 23.12.6. By Transmission Type 23.12.7. By Sales Channel 23.13. Japan Market Analysis 23.13.1. By Filter Media 23.13.2. By Technology Type 23.13.3. By Operation Type 23.13.4. By Vehicle Type 23.13.5. By Distribution Channel 23.13.6. By Transmission Type 23.13.7. By Sales Channel 23.14. South Korea Market Analysis 23.14.1. By Filter Media 23.14.2. By Technology Type 23.14.3. By Operation Type 23.14.4. By Vehicle Type 23.14.5. By Distribution Channel 23.14.6. By Transmission Type 23.14.7. By Sales Channel 23.15. India Market Analysis 23.15.1. By Filter Media 23.15.2. By Technology Type 23.15.3. By Operation Type 23.15.4. By Vehicle Type 23.15.5. By Distribution Channel 23.15.6. By Transmission Type 23.15.7. By Sales Channel 23.16. ASEAN Market Analysis 23.16.1. By Filter Media 23.16.2. By Technology Type 23.16.3. By Operation Type 23.16.4. By Vehicle Type 23.16.5. By Distribution Channel 23.16.6. By Transmission Type 23.16.7. By Sales Channel 23.17. Australia and New Zealand Market Analysis 23.17.1. By Filter Media 23.17.2. By Technology Type 23.17.3. By Operation Type 23.17.4. By Vehicle Type 23.17.5. By Distribution Channel 23.17.6. By Transmission Type 23.17.7. By Sales Channel 23.18. GCC Countries Market Analysis 23.18.1. By Filter Media 23.18.2. By Technology Type 23.18.3. By Operation Type 23.18.4. By Vehicle Type 23.18.5. By Distribution Channel 23.18.6. By Transmission Type 23.18.7. By Sales Channel 23.19. Turkey Market Analysis 23.19.1. By Filter Media 23.19.2. By Technology Type 23.19.3. By Operation Type 23.19.4. By Vehicle Type 23.19.5. By Distribution Channel 23.19.6. By Transmission Type 23.19.7. By Sales Channel 23.20. Northern Africa Market Analysis 23.20.1. By Filter Media 23.20.2. By Technology Type 23.20.3. By Operation Type 23.20.4. By Vehicle Type 23.20.5. By Distribution Channel 23.20.6. By Transmission Type 23.20.7. By Sales Channel 23.21. South Africa Market Analysis 23.21.1. By Filter Media 23.21.2. By Technology Type 23.21.3. By Operation Type 23.21.4. By Vehicle Type 23.21.5. By Distribution Channel 23.21.6. By Transmission Type 23.21.7. By Sales Channel 24. Market Structure Analysis 24.1. Market Analysis by Tier of Companies 24.2. Market Share Analysis of Top Players 24.3. Market Presence Analysis 25. Competition Analysis 25.1. Competition Developments – Summary of Findings 25.2. Key Players – Market Positioning 25.3. Key Players – Market Footprint 25.4. Global Tier Structure Analysis 25.5. Competition Dashboard 25.6. Competition Deep Drive 25.6.1. MAHLE GmbH 25.6.1.1. Overview 25.6.1.2. Product Portfolio 25.6.1.3. Sales Footprint 25.6.1.4. Strategy Overview 25.6.1.4.1. Marketing Strategy 25.6.1.4.2. Product Strategy 25.6.1.4.3. Channel Strategy 25.6.2. Donaldson Company Inc. 25.6.2.1. Overview 25.6.2.2. Product Portfolio 25.6.2.3. Sales Footprint 25.6.2.4. Strategy Overview 25.6.2.4.1. Marketing Strategy 25.6.2.4.2. Product Strategy 25.6.2.4.3. Channel Strategy 25.6.3. AC Delco 25.6.3.1. Overview 25.6.3.2. Product Portfolio 25.6.3.3. Sales Footprint 25.6.3.4. Strategy Overview 25.6.3.4.1. Marketing Strategy 25.6.3.4.2. Product Strategy 25.6.3.4.3. Channel Strategy 25.6.4. Tenneco Inc. 25.6.4.1. Overview 25.6.4.2. Product Portfolio 25.6.4.3. Sales Footprint 25.6.4.4. Strategy Overview 25.6.4.4.1. Marketing Strategy 25.6.4.4.2. Product Strategy 25.6.4.4.3. Channel Strategy 25.6.5. TOYOTA BOSHOKU CORPORATION 25.6.5.1. Overview 25.6.5.2. Product Portfolio 25.6.5.3. Sales Footprint 25.6.5.4. Strategy Overview 25.6.5.4.1. Marketing Strategy 25.6.5.4.2. Product Strategy 25.6.5.4.3. Channel Strategy 25.6.6. Parker Hannifin 25.6.6.1. Overview 25.6.6.2. Product Portfolio 25.6.6.3. Sales Footprint 25.6.6.4. Strategy Overview 25.6.6.4.1. Marketing Strategy 25.6.6.4.2. Product Strategy 25.6.6.4.3. Channel Strategy 25.6.7. Hengst SE 25.6.7.1. Overview 25.6.7.2. Product Portfolio 25.6.7.3. Sales Footprint 25.6.7.4. Strategy Overview 25.6.7.4.1. Marketing Strategy 25.6.7.4.2. Product Strategy 25.6.7.4.3. Channel Strategy 25.6.8. MANN+HUMMEL 25.6.8.1. Overview 25.6.8.2. Product Portfolio 25.6.8.3. Sales Footprint 25.6.8.4. Strategy Overview 25.6.8.4.1. Marketing Strategy 25.6.8.4.2. Product Strategy 25.6.8.4.3. Channel Strategy 25.6.9. ZF Friedrichshafen AG 25.6.9.1. Overview 25.6.9.2. Product Portfolio 25.6.9.3. Sales Footprint 25.6.9.4. Strategy Overview 25.6.9.4.1. Marketing Strategy 25.6.9.4.2. Product Strategy 25.6.9.4.3. Channel Strategy 25.6.10. Cummins Filtration 25.6.10.1. Overview 25.6.10.2. Product Portfolio 25.6.10.3. Sales Footprint 25.6.10.4. Strategy Overview 25.6.10.4.1. Marketing Strategy 25.6.10.4.2. Product Strategy 25.6.10.4.3. Channel Strategy 25.6.11. Magneti Marelli 25.6.11.1. Overview 25.6.11.2. Product Portfolio 25.6.11.3. Sales Footprint 25.6.11.4. Strategy Overview 25.6.11.4.1. Marketing Strategy 25.6.11.4.2. Product Strategy 25.6.11.4.3. Channel Strategy 25.6.12. Hitachi Automotive System Ltd. 25.6.12.1. Overview 25.6.12.2. Product Portfolio 25.6.12.3. Sales Footprint 25.6.12.4. Strategy Overview 25.6.12.4.1. Marketing Strategy 25.6.12.4.2. Product Strategy 25.6.12.4.3. Channel Strategy 25.6.13. Holley Performance Products 25.6.13.1. Overview 25.6.13.2. Product Portfolio 25.6.13.3. Sales Footprint 25.6.13.4. Strategy Overview 25.6.13.4.1. Marketing Strategy 25.6.13.4.2. Product Strategy 25.6.13.4.3. Channel Strategy 25.6.14. UFI Filters 25.6.14.1. Overview 25.6.14.2. Product Portfolio 25.6.14.3. Sales Footprint 25.6.14.4. Strategy Overview 25.6.14.4.1. Marketing Strategy 25.6.14.4.2. Product Strategy 25.6.14.4.3. Channel Strategy 25.6.15. ALCO Filters Ltd. 25.6.15.1. Overview 25.6.15.2. Product Portfolio 25.6.15.3. Sales Footprint 25.6.15.4. Strategy Overview 25.6.15.4.1. Marketing Strategy 25.6.15.4.2. Product Strategy 25.6.15.4.3. Channel Strategy 25.6.16. FRAM GROUP IP LLC 25.6.16.1. Overview 25.6.16.2. Product Portfolio 25.6.16.3. Sales Footprint 25.6.16.4. Strategy Overview 25.6.16.4.1. Marketing Strategy 25.6.16.4.2. Product Strategy 25.6.16.4.3. Channel Strategy 25.6.17. Champion Laboratories, Inc. 25.6.17.1. Overview 25.6.17.2. Product Portfolio 25.6.17.3. Sales Footprint 25.6.17.4. Strategy Overview 25.6.17.4.1. Marketing Strategy 25.6.17.4.2. Product Strategy 25.6.17.4.3. Channel Strategy 25.6.18. Ferdinand Bilstein GmbH Co. KG 25.6.18.1. Overview 25.6.18.2. Product Portfolio 25.6.18.3. Sales Footprint 25.6.18.4. Strategy Overview 25.6.18.4.1. Marketing Strategy 25.6.18.4.2. Product Strategy 25.6.18.4.3. Channel Strategy 25.6.19. Elofic Industries Limited 25.6.19.1. Overview 25.6.19.2. Product Portfolio 25.6.19.3. Sales Footprint 25.6.19.4. Strategy Overview 25.6.19.4.1. Marketing Strategy 25.6.19.4.2. Product Strategy 25.6.19.4.3. Channel Strategy 25.6.20. G.K Industries Ltd 25.6.20.1. Overview 25.6.20.2. Product Portfolio 25.6.20.3. Sales Footprint 25.6.20.4. Strategy Overview 25.6.20.4.1. Marketing Strategy 25.6.20.4.2. Product Strategy 25.6.20.4.3. Channel Strategy 25.6.21. VIEROL AG 25.6.21.1. Overview 25.6.21.2. Product Portfolio 25.6.21.3. Sales Footprint 25.6.21.4. Strategy Overview 25.6.21.4.1. Marketing Strategy 25.6.21.4.2. Product Strategy 25.6.21.4.3. Channel Strategy 25.6.22. Viking Filters Ltd. 25.6.22.1. Overview 25.6.22.2. Product Portfolio 25.6.22.3. Sales Footprint 25.6.22.4. Strategy Overview 25.6.22.4.1. Marketing Strategy 25.6.22.4.2. Product Strategy 25.6.22.4.3. Channel Strategy 25.6.23. Pro-King 25.6.23.1. Overview 25.6.23.2. Product Portfolio 25.6.23.3. Sales Footprint 25.6.23.4. Strategy Overview 25.6.23.4.1. Marketing Strategy 25.6.23.4.2. Product Strategy 25.6.23.4.3. Channel Strategy 25.6.24. Sakura Filter 25.6.24.1. Overview 25.6.24.2. Product Portfolio 25.6.24.3. Sales Footprint 25.6.24.4. Strategy Overview 25.6.24.4.1. Marketing Strategy 25.6.24.4.2. Product Strategy 25.6.24.4.3. Channel Strategy 25.6.25. Sure Filter Technology Inc. 25.6.25.1. Overview 25.6.25.2. Product Portfolio 25.6.25.3. Sales Footprint 25.6.25.4. Strategy Overview 25.6.25.4.1. Marketing Strategy 25.6.25.4.2. Product Strategy 25.6.25.4.3. Channel Strategy 25.6.26. IBS Filtran GmbH 25.6.26.1. Overview 25.6.26.2. Product Portfolio 25.6.26.3. Sales Footprint 25.6.26.4. Strategy Overview 25.6.26.4.1. Marketing Strategy 25.6.26.4.2. Product Strategy 25.6.26.4.3. Channel Strategy 26. Assumptions and Acronyms Used 27. Research Methodology
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米国の自動車音響エンジニアリングサービス市場:車両タイプ別(小型車、大型車、電気自動車、ハイブリッド車)、アプリケーションタイプ別(ドライブトレイン、パワートレイン、その他)、ソフトウェア別(キャリブレーション、信号解析、その他)、ドライブタイプ別(前輪駆動、その他)、提供サービス別(物理音響テスト、その他)、プロセス別(設計、開発、テスト)、地域別、市場競争、予測、機会、2020-2030F
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米国自動車診断スキャンツール市場:自動車タイプ別(乗用車、商用車)、タイプ別(自動車塗装検査装置、自動車排ガス試験システム、デジタルバッテリーテスター、ホイールアライメントテスター、ハンドヘルドトレッドデプス)、地域別、競争、予測、機会、2020-2030F
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インドの自動車用コネクタ市場:車両タイプ別(乗用車、商用車)、接続タイプ別(電線対電線接続、基板対基板接続、電線対基板接続)、用途タイプ別(ボディ制御・内装、燃料・排ガス制御、安全・セキュリティシステム、エンジン制御・冷却システム)、地域別、競争、機会、予測:2021-2031F
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インド自動車部品市場:自動車タイプ別(乗用車、商用車)、部品別(エンジン部品、ボディ&シャシー、サスペンション&ブレーキ、駆動伝達&ステアリング部品、電気部品&装置)、需要カテゴリー別(OEM対リプレースメント)、地域別、競争、機会&予測、2021-2031F
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インドの自動車用ベアリング市場:車両別(乗用車、小型商用車、中型・大型商用車、二輪車)、用途別(エンジン、トランスミッション、ホイール、ステアリング、その他)、タイプ別(ボールベアリング、ローラーベアリング、プレーンベアリング)、需要分野別(OEM、アフターマーケット)、地域別、競争、予測、機会、2021-2031F
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インドの自動車用サンルーフ市場:素材タイプ別(ガラス、ファイバー)、車種別(ハッチバック、セダン、スポーツ多目的車、その他)、タイプ別(ポップアップサンルーフ、ビルトインサンルーフシステム、チルトNスライド、トップマウント、パノラマ、折りたたみ式、取り外し可能、ソーラータイプ)、地域別、市場競争、機会&予測:2020-2030F
よくあるご質問
Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?
パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
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