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鍛造自動車部品市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

鍛造自動車部品市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Forged Automotive Components Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の鍛造自動車部品市場に関する包括的な調査レポートを発表し、原動力、新興動向、機会、課題など、主要な市場ダイナミクスについて詳細な分析を提供しました。当レ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年10月6日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の鍛造自動車部品市場に関する包括的な調査レポートを発表し、原動力、新興動向、機会、課題など、主要な市場ダイナミクスについて詳細な分析を提供しました。当レポートは、市場展望の詳細な理解を提供し、関係者が十分な情報を得た上で意思決定できるよう支援します。

主な洞察

- 自動車用鍛造部品の市場規模(2025E):503億米ドル
- 予測市場規模(2032F):503億米ドル707億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025 to 2032): 5.0%

鍛造自動車部品市場 - レポートスコープ:

鍛造自動車部品市場には、強度、耐久性、性能を確保するために鍛造工程を用いて製造される重要部品が含まれる。これらの部品は、乗用車、小型商用車、大型商用車に広く使用されている。市場は、高強度自動車部品への需要の増加、自動車生産の増加、軽量かつ耐久性のある部品へのニーズによって牽引されている。鍛造技術の進歩と、電気自動車やハイブリッド車への注目の高まりが、さらに市場拡大に寄与している。

市場成長の促進要因:

いくつかの重要な要因が、世界の鍛造自動車部品市場の成長を促進している。自動車の生産台数の増加と、高性能で軽量な部品に対する需要の高まりが、市場の成長を後押ししている。電気自動車(EV)へのシフトとエネルギー効率の高い自動車部品への需要が、鍛造部品の採用をさらに加速させている。さらに、冷間鍛造やシームレス圧延リング鍛造などの鍛造プロセスの進歩により、部品の品質と製造効率が向上している。自動車の電動化の傾向の高まりと、自動車製造における持続可能性の推進も、大きな成長機会をもたらしている。

市場の阻害要因

自動車用鍛造部品市場は大きな成長の可能性を秘めているにもかかわらず、一定の課題に直面している。鍛造技術と機械に関連する高い初期投資コストは、新規参入企業にとって市場参入の障壁となり得る。さらに、特に鉄鋼やアルミニウムなどの金属の原材料価格の変動は、生産コストと収益性に影響を与える。市場はまた、従来の鍛造工程に競争をもたらす可能性のある付加製造などの代替製造技術の採用増加の影響を受ける。さらに、排出や持続可能性の要件に関連する厳しい規制は、材料の嗜好や生産方法の変更につながる可能性がある。

市場機会:

鍛造自動車部品市場は、技術の進歩と進化する自動車業界の需要によって大きな成長機会がもたらされる。電気自動車やハイブリッド車への注目の高まりは、軽量で高強度の鍛造部品に新たな道を提供する。精密鍛造や3Dシミュレーションに基づく鍛造などの高度な鍛造技術の採用により、製造効率と製品品質の向上が期待される。さらに、自動車メーカーと鍛造企業の戦略的提携は、サプライチェーンを強化し、イノベーションを促進することができる。新興経済国における自動車生産の拡大と、自動車部門を支援する政府の取り組みが相まって、市場機会をさらに押し上げている。

本レポートで扱う主な質問

- 鍛造自動車部品市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 鍛造自動車部品の採用が最も多い地域と市場セグメントは?
- 鍛造技術の進歩は競争環境にどのような影響を与えているか?
- 鍛造自動車部品市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 自動車用鍛造部品の世界市場における新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略

ThyssenKrupp AG、CIE Automotive、NTN Corporationなど、世界の鍛造自動車部品市場における主要企業は、市場での存在感を高めるために、技術の進歩、業務効率化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、革新的な鍛造プロセスに投資し、生産能力を拡大し、自動化を統合して効率を高めている。自動車メーカーやOEM(相手先ブランド製造)メーカーとの協力関係は、長期契約を確保し、市場の成長を持続させる上で極めて重要である。さらに、環境規制や業界標準に合わせるため、エネルギー効率の高い鍛造やリサイクル可能な材料の使用など、持続可能な慣行を採用する企業も増えている。

主な企業

- ティッセンクルップAG(ドイツ)
- CIEオートモーティブ(スペイン)
- NTN株式会社(日本)
- アメリカン・アクスル・アンド・マニュファクチャリング社(米国)
- バーラト・フォージ・リミテッド(インド)
- Ramkrishna Forgings(インド)
- ダナ・リミテッド(米国)
- メリトール(米国)
- ZF Friedrichshafen AG(ドイツ)
- カルヤニ・グループ
- オム・フォージ

鍛造自動車部品産業調査のセグメント化:

自動車タイプ別
- 大型商用車
- 小型商用車
- 乗用車

自動車部品別:
- ギア
- クランクシャフト
- アクスル
- ベアリング
- ピストン
- ステアリングナックル
- CVジョイント
- ビーム
- フィッティング&フランジ
- バルブボディ・高圧バルブ
- その他

鍛造プロセス別
- インプレッションダイ鍛造
- 油圧プレス
- 機械プレス
- ハンマー
- 冷間鍛造
- オープンダイ鍛造
- シームレスリング鍛造

用途別
- パワートレイン部品
- シャシー部品
- トランスミッション部品
- その他部品

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア&太平洋
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.自動車用鍛造部品の世界市場需要分析 2019-2032
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2024年
5.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2025年-2032年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.自動車用鍛造部品の世界市場 - 価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.鍛造自動車部品の世界市場需要(金額または規模:億米ドル)分析 2019-2032
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2024年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2025-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の自動車産業の概要
8.1.3.製造付加価値
8.1.4.産業付加価値
8.1.5.親会社の市場展望
8.1.6.その他のマクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.製造業予測
8.2.4.世界の都市化成長予測
8.2.5.ビジネス環境
8.2.6.Covid-19の影響評価
8.2.7.最終用途産業の成長見通し
8.3.バリューチェーン
8.3.1.原材料サプライヤー
8.3.2.製品メーカー
8.3.3.想定されるエンドユーザー
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.特許分析
8.7.PESTLE分析
9.自動車用鍛造部品の世界市場分析2019-2032年(車種別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.自動車タイプ別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2024年
9.3.自動車タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2025年~2032年
9.3.1.大型商用車
9.3.2.小型商用車
9.3.3.乗用車
9.4.車両タイプ別市場魅力度分析
10.鍛造自動車部品の世界市場分析 2019-2032年:自動車部品別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.自動車部品別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2024年
10.3.自動車部品別の現在および将来市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2025-2032年
10.3.1.歯車
10.3.2.クランクシャフト
10.3.3.アクスル
10.3.4.ベアリング
10.3.5.ピストン
10.3.6.ステアリングナックル
10.3.7.CVジョイント
10.3.8.ビーム
10.3.9.フィッティング&フランジ
10.3.10. バルブボディ&高圧バルブ
10.3.11.その他
10.4.自動車部品別市場魅力度分析
11.鍛造自動車部品の世界市場分析2019-2032年:鍛造プロセス別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.鍛造プロセス別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2024年
11.3.鍛造プロセス別の現在および将来の市場規模(億米ドル)と数量分析・予測、2025年~2032年
11.3.1.インプレッションダイ鍛造
11.3.1.1.油圧プレス
11.3.1.2.機械式プレス
11.3.1.3.ハンマー
11.3.2.冷間鍛造
11.3.3.開放鍛造
11.3.4.シームレス圧延リング鍛造
11.4.鍛造プロセス別市場魅力度分析
12.自動車用鍛造部品の世界市場分析2019-2032(用途別
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)と数量分析:用途別、2019-2024年
12.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2025-2032年
12.3.1.パワートレイン部品
12.3.2.シャシー部品
12.3.3.トランスミッション部品
12.3.4.その他部品
12.4.用途別市場魅力度分析
13.鍛造自動車部品の世界市場分析 2019-2032年:地域別
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)と地域別数量分析、2019-2024年
13.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2025-2032年
13.3.1.北米
13.3.2.中南米
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.中東・アフリカ(MEA)
13.3.5.東アジア
13.3.6.南アジア・太平洋
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米の鍛造自動車部品市場分析 2019-2032
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2024年
14.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2025-2032年
14.4.1.国別
14.4.1.1.米国
14.4.1.2.カナダ
14.4.2.車種別
14.4.3.自動車部品別
14.4.4.鍛造プロセス別
14.4.5.用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.自動車タイプ別
14.5.3.自動車部品別
14.5.4.鍛造プロセス別
14.5.5.用途別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.中南米の鍛造自動車部品市場分析 2019-2032
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2024年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2025-2032年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ブラジル
15.4.1.2.メキシコ
15.4.1.3.その他のラテンアメリカ
15.4.2.自動車タイプ別
15.4.3.自動車部品別
15.4.4.鍛造プロセス別
15.4.5.用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.自動車タイプ別
15.5.3.自動車部品別
15.5.4.鍛造プロセス別
15.5.5.用途別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.欧州の鍛造自動車部品市場分析 2019-2032
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2024年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2025-2032年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ドイツ
16.4.1.2.イタリア
16.4.1.3.フランス
16.4.1.4.イギリス
16.4.1.5.スペイン
16.4.1.6.ベネルクス
16.4.1.7.ロシア
16.4.1.8.その他のヨーロッパ
16.4.2.自動車タイプ別
16.4.3.自動車部品別
16.4.4.鍛造プロセス別
16.4.5.用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.自動車タイプ別
16.5.3.自動車部品別
16.5.4.鍛造プロセス別
16.5.5.用途別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.南アジア・太平洋地域の鍛造自動車部品市場分析 2019-2032
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2024年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2025-2032年
17.4.1.国別
17.4.1.1.インド
17.4.1.2.アセアン
17.4.1.3.オーストラリアとニュージーランド
17.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
17.4.2.自動車タイプ別
17.4.3.自動車部品別
17.4.4.鍛造プロセス別
17.4.5.用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.自動車タイプ別
17.5.3.自動車部品別
17.5.4.鍛造プロセス別
17.5.5.用途別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.東アジアの鍛造自動車部品市場分析 2019-2032
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2024年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2025-2032年
18.4.1.国別
18.4.1.1.中国
18.4.1.2.日本
18.4.1.3.韓国
18.4.2.自動車タイプ別
18.4.3.自動車部品別
18.4.4.鍛造プロセス別
18.4.5.用途別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.車両タイプ別
18.5.2.自動車部品別
18.5.3.鍛造プロセス別
18.5.4.用途別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.中東・アフリカの鍛造自動車部品市場分析 2019-2032
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2024年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2025-2032年
19.4.1.国別
19.4.1.1.GCC諸国
19.4.1.2.トルコ
19.4.1.3.アフリカ北部
19.4.1.4.南アフリカ
19.4.1.5.その他の中東・アフリカ
19.4.2.自動車タイプ別
19.4.3.自動車部品別
19.4.4.鍛造プロセス別
19.4.5.用途別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.自動車タイプ別
19.5.3.自動車部品別
19.5.4.鍛造プロセス別
19.5.5.用途別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.自動車用鍛造部品の国別市場分析 2025-2032
20.1.米国の鍛造自動車部品市場分析
20.1.1.自動車タイプ別
20.1.2.自動車部品別
20.1.3.鍛造プロセス別
20.1.4.用途別
20.2.カナダの鍛造自動車部品市場分析
20.2.1.自動車タイプ別
20.2.2.自動車部品別
20.2.3.鍛造プロセス別
20.2.4.用途別
20.3.メキシコ鍛造自動車部品市場分析
20.3.1.自動車タイプ別
20.3.2.自動車部品別
20.3.3.鍛造プロセス別
20.3.4.用途別
20.4.自動車用鍛造部品のブラジル市場分析
20.4.1.自動車タイプ別
20.4.2.自動車部品別
20.4.3.鍛造プロセス別
20.4.4.用途別
20.5.ドイツの鍛造自動車部品市場分析
20.5.1.自動車タイプ別
20.5.2.自動車部品別
20.5.3.鍛造プロセス別
20.5.4.用途別
20.6.イタリアの鍛造自動車部品市場分析
20.6.1.自動車タイプ別
20.6.2.自動車部品別
20.6.3.鍛造プロセス別
20.6.4.用途別
20.7.フランスの鍛造自動車部品市場分析
20.7.1.自動車タイプ別
20.7.2.自動車部品別
20.7.3.鍛造プロセス別
20.7.4.用途別
20.8.イギリスの鍛造自動車部品市場分析
20.8.1.自動車タイプ別
20.8.2.自動車部品別
20.8.3.鍛造プロセス別
20.8.4.用途別
20.9.スペインの鍛造自動車部品市場分析
20.9.1.自動車タイプ別
20.9.2.自動車部品別
20.9.3.鍛造プロセス別
20.9.4.用途別
20.10.ロシアの鍛造自動車部品市場分析
20.10.1.自動車タイプ別
20.10.2.自動車部品別
20.10.3.鍛造プロセス別
20.10.4.用途別
20.11.中国の鍛造自動車部品市場分析
20.11.1.自動車タイプ別
20.11.2.自動車部品別
20.11.3.鍛造プロセス別
20.11.4.用途別
20.12.自動車用鍛造部品の日本市場分析
20.12.1.自動車タイプ別
20.12.2.自動車部品別
20.12.3.鍛造プロセス別
20.12.4.用途別
20.13.韓国鍛造自動車部品市場分析
20.13.1.自動車タイプ別
20.13.2.自動車部品別
20.13.3.鍛造プロセス別
20.13.4.用途別
20.14.インドの鍛造自動車部品市場分析
20.14.1.自動車タイプ別
20.14.2.自動車部品別
20.14.3.鍛造プロセス別
20.14.4.用途別
20.15.ASEAN鍛造自動車部品市場分析
20.15.1.自動車タイプ別
20.15.2.自動車部品別
20.15.3.鍛造プロセス別
20.15.4.用途別
20.16.オーストラリアとニュージーランドの鍛造自動車部品市場分析
20.16.1.自動車タイプ別
20.16.2.自動車部品別
20.16.3.鍛造プロセス別
20.16.4.用途別
20.17.トルコの鍛造自動車部品市場分析
20.17.1.自動車タイプ別
20.17.2.自動車部品別
20.17.3.鍛造プロセス別
20.17.4.用途別
20.18.南アフリカの鍛造自動車部品市場分析
20.18.1.自動車タイプ別
20.18.2.自動車部品別
20.18.3.鍛造プロセス別
20.18.4.用途別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(自動車用鍛造部品市場)
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
21.3.1.プレイヤーの地域別フットプリント
21.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
22.競合分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.ティッセンクルップAG
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.戦略の概要
22.3.2.CIEオートモーティブ(スペイン)
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.戦略の概要
22.3.3.NTN株式会社 (日本)
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.戦略の概要
22.3.4.アメリカン・アクスル・アンド・マニュファクチャリング社(米国)
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.セールスフットプリント
22.3.4.5.戦略の概要
22.3.5.バーラト・フォージ・リミテッド(インド)
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.戦略の概要
22.3.6.ラムクリシュナ・フォージングス(インド)
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.戦略の概要
22.3.7.ダナ・リミテッド(米国)
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.戦略の概要
22.3.8.メリトール(米国)
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.戦略の概要
22.3.9.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェン社(ドイツ)
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.販売拠点
22.3.9.5.戦略の概要
22.3.10.カルヤニ・グループ
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.戦略の概要
22.3.11.オム・フォージ
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.戦略の概要
22.3.12.スーパーオートフォージ・プライベート・リミテッド
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.戦略の概要
22.3.13.GAZグループ
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.戦略の概要
22.3.14.株式会社TBK
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.14.4.販売拠点
22.3.14.5.戦略の概要
22.3.15.エルフォージ・リミテッド
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.15.4.販売拠点
22.3.15.5.戦略の概要
22.3.16.シュヴァイガー・フルプメス社
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.16.4.販売拠点
22.3.16.5.戦略の概要
22.3.17.新日鉄住金
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.17.4.販売拠点
22.3.17.5.戦略の概要
22.3.18.アグラセン・エンジニアリング・インダストリーズ社
22.3.18.1.概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.18.4.販売拠点
22.3.18.5.戦略の概要
22.3.19.アドバンス・フォーギングス社
22.3.19.1.概要
22.3.19.2.製品ポートフォリオ
22.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.19.4.販売拠点
22.3.19.5.戦略の概要
22.3.20.SDFオートモーティブ
22.3.20.1.概要
22.3.20.2.製品ポートフォリオ
22.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.20.4.販売拠点
22.3.20.5.戦略の概要
22.3.21. ハッピー・フォーギングス・リミテッド
22.3.21.1.概要
22.3.21.2.製品ポートフォリオ
22.3.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.21.4.販売拠点
22.3.21.5.戦略の概要
22.3.22.インドシェットルオートパーツ社
22.3.22.1.概要
22.3.22.2.製品ポートフォリオ
22.3.22.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.22.4.販売拠点
22.3.22.5.戦略の概要
22.3.23.ミューラーブラス
22.3.23.1.概要
22.3.23.2.製品ポートフォリオ
22.3.23.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.23.4.セールスフットプリント
22.3.23.5.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global Forged Automotive Components Market, providing an in-depth analysis of key market dynamics, including driving forces, emerging trends, opportunities, and challenges. This report offers a detailed understanding of the market landscape, helping stakeholders make well-informed decisions.

Key Insights:

• Forged Automotive Components Market Size (2025E): US$ 50.3 Bn
• Projected Market Value (2032F): US$ 70.7 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 5.0%

Forged Automotive Components Market - Report Scope:

The Forged Automotive Components Market includes essential components manufactured using forging processes to ensure strength, durability, and performance. These components are widely used in passenger vehicles, light commercial vehicles, and heavy commercial vehicles. The market is driven by increasing demand for high-strength automotive parts, growing vehicle production, and the need for lightweight yet durable components. Advancements in forging technologies, along with a rising focus on electric and hybrid vehicles, further contribute to market expansion.

Market Growth Drivers:

Several key factors are driving the growth of the global Forged Automotive Components Market. The increasing production of automobiles, coupled with the rising demand for high-performance and lightweight components, is fueling market growth. The shift towards electric vehicles (EVs) and the demand for energy-efficient automotive components are further accelerating the adoption of forged parts. Additionally, advancements in forging processes, such as cold forging and seamless rolled ring forging, are improving component quality and manufacturing efficiency. The growing trend of vehicle electrification and the push for sustainability in automotive manufacturing also present significant growth opportunities.

Market Restraints:

Despite its strong growth potential, the Forged Automotive Components Market faces certain challenges. High initial investment costs associated with forging technology and machinery can be a barrier to market entry for new players. Additionally, fluctuating raw material prices, particularly for metals such as steel and aluminum, impact production costs and profitability. The market is also influenced by the increasing adoption of alternative manufacturing techniques, such as additive manufacturing, which may pose competition to traditional forging processes. Furthermore, stringent regulations related to emissions and sustainability requirements could lead to changes in material preferences and production methods.

Market Opportunities:

The Forged Automotive Components Market presents significant growth opportunities driven by technological advancements and evolving automotive industry demands. The increasing focus on electric and hybrid vehicles offers new avenues for lightweight, high-strength forged components. The adoption of advanced forging techniques, such as precision forging and 3D simulation-based forging, is expected to enhance manufacturing efficiency and product quality. Moreover, strategic collaborations between automotive manufacturers and forging companies can strengthen supply chains and drive innovation. The expansion of automotive production in emerging economies, coupled with government initiatives supporting the automotive sector, further boosts market opportunities.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the global growth of the Forged Automotive Components Market?
• Which regions and market segments are witnessing the highest adoption of forged automotive components?
• How are advancements in forging technologies influencing the competitive landscape?
• Who are the key players in the Forged Automotive Components Market, and what strategies are they employing to maintain a competitive edge?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Forged Automotive Components Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global Forged Automotive Components Market, such as ThyssenKrupp AG, CIE Automotive, and NTN Corporation, are focusing on technological advancements, operational efficiency, and strategic partnerships to strengthen their market presence. These companies are investing in innovative forging processes, expanding their production capabilities, and integrating automation to enhance efficiency. Collaborations with automotive manufacturers and OEMs (Original Equipment Manufacturers) are crucial for securing long-term contracts and sustaining market growth. Additionally, companies are increasingly adopting sustainable practices, such as energy-efficient forging and the use of recyclable materials, to align with environmental regulations and industry standards.

Key Companies Profiled:

• ThyssenKrupp AG (Germany)
• CIE Automotive (Spain)
• NTN Corporation (Japan)
• American Axle and Manufacturing Inc. (United States)
• Bharat Forge Limited (India)
• Ramkrishna Forgings (India)
• Dana Limited (United States)
• Meritor Inc. (United States)
• ZF Friedrichshafen AG (Germany)
• Kalyani Group
• Om Forge

Segmentation of Forged Automotive Components Industry Research:

By Vehicle Type:
• Heavy Commercial Vehicles
• Light Commercial Vehicles
• Passenger Vehicles

By Automotive Component:
• Gears
• Crankshafts
• Axles
• Bearings
• Pistons
• Steering Knuckles
• CV Joints
• Beams
• Fittings & Flanges
• Valve Bodies & High-Pressure Valves
• Others

By Forging Process:
• Impression Die Forging
• Hydraulic Presses
• Mechanical Presses
• Hammers
• Cold Forging
• Open Die Forging
• Seamless Rolled Ring Forging

By Application:
• Power Train Components
• Chassis Components
• Transmission Parts
• Other Parts

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Forged Automotive Components Market Demand Analysis 2019-2032
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2024
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2025-2032
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Forged Automotive Components Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Forged Automotive Components Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2032
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2024
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2025-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Automotive Industry Overview
8.1.3. Manufacturing Value-Added
8.1.4. Industry Value Added
8.1.5. Parent Market Outlook
8.1.6. Other Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Global Urbanization Growth Outlook
8.2.5. Business Climate
8.2.6. Covid-19 Impact Assessment
8.2.7. End-use Industry Growth Outlook
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. Probable End Users
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Patent Analysis
8.7. PESTLE Analysis
9. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032, by Vehicle Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Vehicle Type, 2019-2024
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Vehicle Type, 2025-2032
9.3.1. Heavy Commercial Vehicles
9.3.2. Light Commercial Vehicles
9.3.3. Passenger Vehicles
9.4. Market Attractiveness Analysis By Vehicle Type
10. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032, by Automotive Components
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Automotive Components, 2019-2024
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Automotive Components, 2025-2032
10.3.1. Gears
10.3.2. Crankshaft
10.3.3. Axle
10.3.4. Bearing
10.3.5. Piston
10.3.6. Steering Knuckle
10.3.7. CV Joint
10.3.8. Beam
10.3.9. Fittings & Flanges
10.3.10. valve bodies & High-pressure valves
10.3.11. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Automotive Components
11. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032, by Forging Process
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Forging Process, 2019-2024
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Forging Process, 2025-2032
11.3.1. Impression Die Forging
11.3.1.1. Hydraulic Presses
11.3.1.2. Mechanical Presses
11.3.1.3. Hammers
11.3.2. Cold Forging
11.3.3. Open Die Forging
11.3.4. Seamless Rolled Ring Forging
11.4. Market Attractiveness Analysis By Forging Process
12. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032, by Application
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Application, 2019-2024
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2025-2032
12.3.1. Power Train Components
12.3.2. Chassis Components
12.3.3. Transmission Parts
12.3.4. Other Parts
12.4. Market Attractiveness Analysis By Application
13. Global Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Region, 2019-2024
13.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2025-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. Middle East and Africa (MEA)
13.3.5. East Asia
13.3.6. South Asia and Pacific
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.S.
14.4.1.2. Canada
14.4.2. By Vehicle Type
14.4.3. By Automotive Components
14.4.4. By Forging Process
14.4.5. By Application
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Vehicle Type
14.5.3. By Automotive Components
14.5.4. By Forging Process
14.5.5. By Application
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Brazil
15.4.1.2. Mexico
15.4.1.3. Rest of Latin America
15.4.2. By Vehicle Type
15.4.3. By Automotive Components
15.4.4. By Forging Process
15.4.5. By Application
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Vehicle Type
15.5.3. By Automotive Components
15.5.4. By Forging Process
15.5.5. By Application
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Europe Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Germany
16.4.1.2. Italy
16.4.1.3. France
16.4.1.4. U.K.
16.4.1.5. Spain
16.4.1.6. BENELUX
16.4.1.7. Russia
16.4.1.8. Rest of Europe
16.4.2. By Vehicle Type
16.4.3. By Automotive Components
16.4.4. By Forging Process
16.4.5. By Application
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Vehicle Type
16.5.3. By Automotive Components
16.5.4. By Forging Process
16.5.5. By Application
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia and Pacific Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
17.4.1. By Country
17.4.1.1. India
17.4.1.2. ASEAN
17.4.1.3. Australia and New Zealand
17.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
17.4.2. By Vehicle Type
17.4.3. By Automotive Components
17.4.4. By Forging Process
17.4.5. By Application
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Vehicle Type
17.5.3. By Automotive Components
17.5.4. By Forging Process
17.5.5. By Application
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
18.4.1. By Country
18.4.1.1. China
18.4.1.2. Japan
18.4.1.3. South Korea
18.4.2. By Vehicle Type
18.4.3. By Automotive Components
18.4.4. By Forging Process
18.4.5. By Application
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Vehicle Type
18.5.2. By Automotive Components
18.5.3. By Forging Process
18.5.4. By Application
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Middle East and Africa Forged Automotive Components Market Analysis 2019-2032
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2024
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2025-2032
19.4.1. By Country
19.4.1.1. GCC Countries
19.4.1.2. Türkiye
19.4.1.3. Northern Africa
19.4.1.4. South Africa
19.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
19.4.2. By Vehicle Type
19.4.3. By Automotive Components
19.4.4. By Forging Process
19.4.5. By Application
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Vehicle Type
19.5.3. By Automotive Components
19.5.4. By Forging Process
19.5.5. By Application
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Country-wise Forged Automotive Components Market Analysis 2025-2032
20.1. U.S. Forged Automotive Components Market Analysis
20.1.1. By Vehicle Type
20.1.2. By Automotive Components
20.1.3. By Forging Process
20.1.4. By Application
20.2. Canada Forged Automotive Components Market Analysis
20.2.1. By Vehicle Type
20.2.2. By Automotive Components
20.2.3. By Forging Process
20.2.4. By Application
20.3. Mexico Forged Automotive Components Market Analysis
20.3.1. By Vehicle Type
20.3.2. By Automotive Components
20.3.3. By Forging Process
20.3.4. By Application
20.4. Brazil Forged Automotive Components Market Analysis
20.4.1. By Vehicle Type
20.4.2. By Automotive Components
20.4.3. By Forging Process
20.4.4. By Application
20.5. Germany Forged Automotive Components Market Analysis
20.5.1. By Vehicle Type
20.5.2. By Automotive Components
20.5.3. By Forging Process
20.5.4. By Application
20.6. Italy Forged Automotive Components Market Analysis
20.6.1. By Vehicle Type
20.6.2. By Automotive Components
20.6.3. By Forging Process
20.6.4. By Application
20.7. France Forged Automotive Components Market Analysis
20.7.1. By Vehicle Type
20.7.2. By Automotive Components
20.7.3. By Forging Process
20.7.4. By Application
20.8. U.K. Forged Automotive Components Market Analysis
20.8.1. By Vehicle Type
20.8.2. By Automotive Components
20.8.3. By Forging Process
20.8.4. By Application
20.9. Spain Forged Automotive Components Market Analysis
20.9.1. By Vehicle Type
20.9.2. By Automotive Components
20.9.3. By Forging Process
20.9.4. By Application
20.10. Russia Forged Automotive Components Market Analysis
20.10.1. By Vehicle Type
20.10.2. By Automotive Components
20.10.3. By Forging Process
20.10.4. By Application
20.11. China Forged Automotive Components Market Analysis
20.11.1. By Vehicle Type
20.11.2. By Automotive Components
20.11.3. By Forging Process
20.11.4. By Application
20.12. Japan Forged Automotive Components Market Analysis
20.12.1. By Vehicle Type
20.12.2. By Automotive Components
20.12.3. By Forging Process
20.12.4. By Application
20.13. S. Korea Forged Automotive Components Market Analysis
20.13.1. By Vehicle Type
20.13.2. By Automotive Components
20.13.3. By Forging Process
20.13.4. By Application
20.14. India Forged Automotive Components Market Analysis
20.14.1. By Vehicle Type
20.14.2. By Automotive Components
20.14.3. By Forging Process
20.14.4. By Application
20.15. ASEAN Forged Automotive Components Market Analysis
20.15.1. By Vehicle Type
20.15.2. By Automotive Components
20.15.3. By Forging Process
20.15.4. By Application
20.16. Australia and New Zealand Forged Automotive Components Market Analysis
20.16.1. By Vehicle Type
20.16.2. By Automotive Components
20.16.3. By Forging Process
20.16.4. By Application
20.17. Türkiye Forged Automotive Components Market Analysis
20.17.1. By Vehicle Type
20.17.2. By Automotive Components
20.17.3. By Forging Process
20.17.4. By Application
20.18. South Africa Forged Automotive Components Market Analysis
20.18.1. By Vehicle Type
20.18.2. By Automotive Components
20.18.3. By Forging Process
20.18.4. By Application
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Forged Automotive Components Market)
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
21.3.1. By Regional footprint of Players
21.3.2. Product foot print of Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. ThyssenKrupp AG
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Strategy Overview
22.3.2. CIE Automotive (Spain)
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
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22.3.3. NTN Corporation (Japan)
22.3.3.1. Overview
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22.3.4. American Axle and Manufacturing Inc. (U.S.)
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22.3.4.2. Product Portfolio
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22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Strategy Overview
22.3.5. Bharat Forge Limited (India)
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
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22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Strategy Overview
22.3.6. Ramkrishna Forgings (India)
22.3.6.1. Overview
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22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Strategy Overview
22.3.7. Dana Limited (U.S.)
22.3.7.1. Overview
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22.3.7.5. Strategy Overview
22.3.8. Meritor Inc. (U.S.)
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Strategy Overview
22.3.9. ZF Friedrichshafen AG (Germany)
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22.3.10. Kalyani Group
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22.3.11. Om Forge
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22.3.12. Super Auto Forge Private Limited
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22.3.14. TBK Co., Ltd.
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22.3.16. Schweiger fulpmes GesmbH
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22.3.17. NIPPON STEEL & SUMITOMO METAL CORPORATION
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22.3.22. Indo Schöttle Auto Parts Pvt. Ltd.
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22.3.23. Mueller Brass Co.
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