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アメリカの加工肉市場:肉の種類別(赤身肉(牛肉、豚肉、羊肉/羊肉)、白身肉(魚介類、家禽類)、ブレンドまたは植物ベースの代替加工肉)、加工方法別(生肉、燻製肉、発酵肉、冷凍肉、加工方法別(生肉、燻製肉、発酵肉、冷凍肉、RTE加工肉)、製品タイプ別(ソーセージ&ホットドッグ、ベーコン&ハム、コールドカット&デリミート、ミートパテ&バーガー、ミートボール&ひき肉製品、ナゲット、テンダー&ストリップス、缶詰&保存食、ジャーキー&ドライミート)、包装タイプ別(真空シール&MAP、プラスチックトレイ&パウチ、缶&瓶、紙&生分解性加工肉)、流通チャネル別(小売(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン/Eコマース)、外食(レストラン、クイックサービスレストラン、ホテル、施設ケータリング)、専門店&精肉店)、国別(北米(米国、カナダ、メキシコ)、南米(ブラジル、アルゼンチン、チリ、コロンビア、南米のその他))]。2035年までの予測

アメリカの加工肉市場:肉の種類別(赤身肉(牛肉、豚肉、羊肉/羊肉)、白身肉(魚介類、家禽類)、ブレンドまたは植物ベースの代替加工肉)、加工方法別(生肉、燻製肉、発酵肉、冷凍肉、加工方法別(生肉、燻製肉、発酵肉、冷凍肉、RTE加工肉)、製品タイプ別(ソーセージ&ホットドッグ、ベーコン&ハム、コールドカット&デリミート、ミートパテ&バーガー、ミートボール&ひき肉製品、ナゲット、テンダー&ストリップス、缶詰&保存食、ジャーキー&ドライミート)、包装タイプ別(真空シール&MAP、プラスチックトレイ&パウチ、缶&瓶、紙&生分解性加工肉)、流通チャネル別(小売(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン/Eコマース)、外食(レストラン、クイックサービスレストラン、ホテル、施設ケータリング)、専門店&精肉店)、国別(北米(米国、カナダ、メキシコ)、南米(ブラジル、アルゼンチン、チリ、コロンビア、南米のその他))]。2035年までの予測


America Processed Meat Market by Meat Type [Red Meat (Beef, Pork, Lamb/ Mutton), White Meat (Fish Seafood, Poultry), Blended or Plant-Based Processed Meat Alternatives], by Processing Method (Cured Meat, Smoked Meat, Fermented Meat, Frozen Meat, Canned & Shelf-Stable Meat, Ready-to-Eat (RTE) Processed Meat), by Product Type (Sausages & Hot Dogs, Bacon & Ham, Cold Cuts & Deli Meat, Meat Patties & Burgers, Meatballs & Minced Meat Products, Nuggets, Tenders & Strips, Canned & Preserved Meat, Jerky & Dried Meat), by Packaging Type (Vacuum-Sealed & MAP, Plastic Trays & Pouches, Cans & Jars, Paper & Biodegradable Processed Meat), by Distribution Channel [Retail (Supermarkets Hypermarkets, Convenience Stores, Online/ E-Commerce), Foodservice (Restaurants, Quick-Service Restaurants, Hotels, Institutional Catering), Specialty Stores & Butcher Shops], and by Country [North America (USA, Canada, Mexico), South America (Brazil, Argentina, Chile, Colombia, Rest of South America)] Forecast till 2035

アメリカの加工肉市場は3,824億6,000万米ドルに達し、予測期間中のCAGRは4.76%で拡大すると予想されている。加工肉とは、塩漬け、熟成、燻製、化学保存料の添加などの方法で保存された肉のことである。ソーセー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年9月26日 US$2,950
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サマリー

アメリカの加工肉市場は3,824億6,000万米ドルに達し、予測期間中のCAGRは4.76%で拡大すると予想されている。加工肉とは、塩漬け、熟成、燻製、化学保存料の添加などの方法で保存された肉のことである。ソーセージ、ベーコン、ハム、ホットドッグなどがその例である。

健康志向の高まりやオーガニック製品への需要といったトレンドにより、米国の加工肉市場は、成功を望む企業にとって、重大な関心と行動を必要とする分野となっている。まず、タイソン・フーズやホーメル・フーズなどが、製品の改良に取り組んでいる。保存料の含有量を減らし、天然素材を強調するなどして、健康志向の消費者を引きつけると同時に、健康志向の消費者がさらに増えているこの分野での競争力を維持している。

主要企業の発展
2024年3月、オスカー・メイヤーブランドのもと、クラフト・ハインツ・ノット・カンパニーLLCは、植物性食品の分野で革新的な製品、NotHotDogsとNotSausagesを発表した。この発売は、革新性、卓越した味覚、持続可能性の組み合わせで米国の植物性食品市場をリードするという同社のコミットメントの現れである。

主要プレーヤー
アメリカの加工肉市場における主な競合他社には、タイソン・フーズ社、クラフト・ハインツ社、ホーメル・フーズ社、ジョンソンビル・ソーセージ社、コナグラ・ブランズ社、カーギル社、OSIグループ、WHグループなどがある。

主なレポート属性
- 2024年の市場規模:2,314億8,000万米ドル
- 2035年の市場規模:3,824億6,000万米ドル
- CAGR(2025年~2035年):4.76%.
- 基準年:2024年
- 市場予測期間: 2025-2035

市場セグメント 成長
- 肉の種類別赤身肉:37.62%、白身肉:61.14%。
- 加工方法別生肉 - 23%、燻製肉 - 15%。
- 製品タイプ別ソーセージ&ホットドッグ:21.52%、ベーコン&ハム:15.72%。
- 包装タイプ別真空パック&MAP - 37%、プラスチックトレイ&パウチ - 30%。
- 流通チャネル別小売:61.03%、外食:26.24%。



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目次

目次

2 市場紹介 ............................ 20
2.1 定義 ............................... 20
2.2 調査範囲 ............................... 20
2.
2.

3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.7 データ予測 ................................ 32
3.
3.8 データモデリング .............................. 33
3.8.1 ミクロ経済要因分析 ............................................................ 33
3.
3.9 チームとアナリストの貢献 ................................... 35

4.
4.2 推進要因 ............................ 37
4.2.1 健康志向 ...................... 37
4.2.2 利便性とクイック・ミール・ソリューション ...... 38
4.2.3 進化する消費者の嗜好 ...... 38
4.2.4 外食産業の成長と包装・保存の革新..........
4.
4.3 阻害要因 ...... 39
4.3.1 加工肉に関する健康懸念と代替蛋白源へのシフト
4.3.2 規制要件の増加 ...... 40
4.
4.
4.4 好機 ................................ 41
4.
4.4.2 生産慣行における持続可能性の重視 .............................. 41
4.4.3 オンライン小売チャネルの拡大 ................................. 41
4.
4.4.5 グルメ加工肉の人気の高まり ......................................... 42
4.
4.
4.
4.
4.
4.5.5 加工肉市場の価格設定への影響 .................................... 43
5 市場要因分析 ................................ 44
5.
5.1.1 新規参入の脅威 ........................ 45
5.
5.
5.1.4 代替品の脅威 ...... 45
5.
5.2 サプライチェーン分析 .................................... 46
5.2.1 原材料サプライヤー ................................. 46
5.
5.
5.2.4 エンドユーザー産業 ...... 47

6.1 概要 ...... 48
6.2 赤身肉 .............................. 49
6.3 白身肉 .................................. 50
6.

7.1 概要 ...... 52
7.2 生肉 ...... 53
7.3 燻製肉 ........................ 53
7.4 発酵肉 ...... 53
7.5 冷凍肉 ...... 54
7.6 缶詰・保存食 ...... 54
7.7 すぐに食べられる(RTE)加工肉 ...... 54
8 米国の加工肉市場、製品タイプ別 ...... 56
8.1 概要 ...... 56
8.2 ソーセージとホットドッグ ...... 57
8.3 ベーコン&ハム .................................. 57
8.
8.5 ミートパテ&ハンバーガー ...... 58
8.
8.7 ナゲット、テンダー、ストリップ ...... 58
8.8 缶詰・保存食 .................................. 58
8.

9.1 概要
9.2 真空包装と改良大気包装(地図
9.
9.4 缶と瓶 ...... 61
9.

10.1 概要 ...... 63
10.2 小売 ...... 64
10.
10.

11.1 概要
11.
11.
11.3 南米 ................................ 85
12 競争環境 ............................. 112
12.1 序論 ............................. 112
12.2 加工肉市場における主要成長戦略 ................................................................. 114
12.
12.

13.1 タイソンフーズ ...... 117
13.
13.
13.
13.1.4 主要な開発 ............................. 119
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.2.6 主要戦略 ................................ 124
13.
13.3.1 会社概要 .................................. 126
13.3.2 財務概要 ............................. 126
13.3.3 提供製品 .............................. 127
13.3.4 主要な開発 ............................. 127
13.3.5 swot分析 ................................ 128
13.3.6 主要戦略 ...... 128
13.4 WHグループ ...... 129
13.4.1 会社概要 .................................... 129
13.4.2 財務概要 ................................... 129
13.
13.
13.
13.4.6 主要戦略 ................................ 131
13.5 マーフリッグ ...... 132
13.
13.
13.5.3 提供製品 .............................. 133
13.5.4 主要な開発 ............................. 133
13.5.5 swot分析 ................................ 133
13.5.6 主要戦略 ...... 134
13.6 ジョンソンビル・ソーセージLC ...... 135
13.
13.
13.
13.6.4 主要開発 .............................. 136
13.
13.
13.
13.
13.
13.7.4 主要な開発 .............................. 138
13.7.5 主要戦略 ............................... 138
13.8 コナグラ・ブランズ
13.8.1 会社概要 .............................. 140
13.
13.
13.8.4 主要な開発 .............................. 141
13.8.5 主要戦略 ............................... 141
13.9 OSIグループ: .............................. 143
13.9.1 会社概要 ...... 143
13.
13.
13.9.4 主要な開発 .............................. 144
13.9.5 主要戦略 ............................... 144
13.10 カーギル ...... 145
13.10.1 会社概要 ................................. 145
13.
13.
13.10.4 主要な開発 ............................. 146
13.10.5 主要戦略 ................................ 146

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図表リスト

表のリスト
表1 市場シェア評価のためのQFDモデリング 34
表2 アメリカ:食肉加工品市場:食肉タイプ別 2020~2035 (億米ドル) 51
表3 アメリカ:食肉加工品市場:食肉タイプ別、2020~2035年(10億kg) 51
表4 アメリカ:加工肉市場:加工方法別 2020-2035年 (億米ドル) 54
表5 アメリカ:加工肉市場:加工方法別 2020~2035 (億kg) 55
表6 アメリカ:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億米ドル) 59
表7 アメリカ:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億kg) 59
表8 アメリカ:加工肉市場:包装タイプ別、2020~2035年(10億米ドル) 62
表9 アメリカ:加工肉市場:包装タイプ別、2020~2035年(10億kg) 62
表10 アメリカ:加工肉市場:流通チャネル別、2020~2035年(10億米ドル) 65
表11 アメリカ:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億kg) 65
表12 米国の加工肉市場:国別、2020~2035年(10億米ドル) 68
表13 米国の加工肉市場:国別、2020~2035年(10億kg) 68
表14 北米:食肉加工品市場:食肉タイプ別、2020~2035年(10億米ドル) 69
表15 北米:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 69
表16 北米:加工肉市場:加工方法別 2020年~2035年(億米ドル) 70
表17 北米:加工肉市場:加工方法別 2020~2035 (億kg) 70
表18 北米:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億米ドル) 71
表 19 北米:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億kg) 71
表20 北米:加工肉市場:包装タイプ別、2020~2035年(10億米ドル) 71
表21 北米:加工肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(10億kg) 72
表22 北米:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億米ドル) 72
表23 北米:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億kg) 72
表24 米国:食肉加工品市場:食肉タイプ別、2020~2035年(10億米ドル) 73
表25 米国:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 73
表26 米国:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035年(10億米ドル) 74
表27 米国:加工肉市場:加工方法別 2020-2035 (億kg) 74
表28 米国:加工肉市場:製品タイプ別 2020年~2035年(10億米ドル) 75
表29 米国:加工肉市場:製品タイプ別 2020年~2035年(10億kg) 75
表30 米国:加工肉市場:包装タイプ別、2020~2035年(10億米ドル) 76
表 31 米国:加工肉市場:包装タイプ別 2020-2035 (億kg) 76
表32 米国:加工肉市場:流通チャネル別 2020年~2035年(億米ドル) 76
表33 米国:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億kg) 77
表34 カナダ:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 77
表 35 カナダ:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 78
表36 カナダ:加工食肉市場:加工方法別(2020~2035年)(10億米ドル) 78
表37 カナダ:加工肉市場:加工方法別 2020年~2035年(10億kg) 78
表 38 カナダ:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億米ドル) 79
表39 カナダ:加工肉市場:製品タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 79
表40 カナダ:加工肉市場:包装タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 80
表41 カナダ:加工肉市場:包装タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 80
表42 カナダ:加工肉市場:流通チャネル別(2020~2035年)(10億米ドル) 80
表43 カナダ:加工肉市場:流通チャネル別(2020~2035年)(10億kg) 81
表44 メキシコ:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 81
表45 メキシコ:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 82
表46 メキシコ:加工肉市場:加工方法別 2020-2035年(10億米ドル) 82
表47 メキシコ:加工肉市場:加工方法別 2020年~2035年(10億kg) 83
表 48 メキシコ:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億米ドル) 83
表49 メキシコ:加工肉市場:製品タイプ別 2020年~2035年(10億kg) 84
表50 メキシコ:加工肉市場:包装タイプ別 2020年~2035年(10億米ドル) 84
表51 メキシコ:加工肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(10億kg) 84
表 52 メキシコ:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億米ドル) 85
表 53 メキシコ:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億kg) 85
表54 南米:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 86
表55 南米:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 87
表56 南米:加工食肉市場:加工方法別 2020年~2035年(10億米ドル) 87
表57 南米:加工肉市場:加工方法別 2020年~2035年(10億kg) 88
表58 南米:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億米ドル) 88
表59 南米:加工肉市場:製品タイプ別 2020年~2035年(10億kg) 88
表60 南米:加工肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(10億米ドル) 89
表61 南米:加工肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(10億kg) 89
表62 南米:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億米ドル) 90
表63 南米:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億kg) 90
表64 ブラジル:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 90
表65 ブラジル:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 91
表 66 ブラジル:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035年(10億米ドル) 91
表67 ブラジル:加工肉市場:加工方法別 2020-2035年(10億kg) 92
表 68 ブラジル:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億米ドル) 92
表 69 ブラジル:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億kg) 93
表70 ブラジル:加工肉市場:包装タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 93
表 71 ブラジル:加工肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(10億kg) 93
表72 ブラジル:加工肉市場:流通チャネル別(2020~2035年)(10億米ドル) 94
表73 ブラジル:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億kg) 94
表74 アルゼンチン:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(億米ドル) 95
表 75 アルゼンチン:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(億kg) 95
表 76 アルゼンチン:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035 (億米ドル) 96
表77 アルゼンチン:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035 (億kg) 96
表78 アルゼンチン:加工肉市場:製品タイプ別 2020-2035 (億米ドル) 97
表79 アルゼンチン:加工食肉市場:製品タイプ別 2020-2035 (億kg) 97
表80 アルゼンチン:加工肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(億米ドル) 97
表81 アルゼンチン:加工食肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(10億kg) 98
表82 アルゼンチン:加工肉市場:流通チャネル別(2020~2035年)(億米ドル) 98
表83 アルゼンチン:加工肉市場:流通チャネル別(2020~2035年)(億kg) 98
表84 チリ:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 99
表 85 チリ:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 99
表 86 チリ:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035 (億米ドル) 100
表 87 チリ:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035 (億kg) 100
表88 チリ:食肉加工品市場:製品タイプ別 2020~2035 (億米ドル) 101
表 89 チリ:加工肉市場:製品タイプ別 2020~2035 (億kg) 101
表90 チリ:加工肉市場:包装タイプ別(2020~2035年)(億米ドル) 102
表91 チリ:加工肉市場:包装タイプ別(2020~2035年)(億kg) 102
表92 チリ:加工肉市場:流通チャネル別(2020~2035年)(億米ドル) 102
表93 チリ:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億kg) 103
表94 コロンビア:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 103
表95 コロンビア:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(億kg) 104
表96 コロンビア:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035 (億米ドル) 104
表 97 コロンビア:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035 (億kg) 104
表98 コロンビア:加工食肉市場:製品タイプ別 2020-2035 (億米ドル) 105
表99 コロンビア:加工食肉市場:製品タイプ別 2020-2035 (億kg) 105
表100 コロンビア:加工肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(億米ドル) 106
表101 コロンビア:加工肉市場:包装タイプ別:2020~2035年(10億kg) 106
表102 コロンビア:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(億米ドル) 106
表103 コロンビア:加工肉市場:流通チャネル別(2020~2035年)(億kg) 107
表104 その他の南米:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億米ドル) 107
表105 その他の南米諸国:食肉加工品市場:食肉タイプ別(2020~2035年)(10億kg) 108
表106 その他の南米:加工食肉市場:加工方法別 2020-2035年(10億米ドル) 108
表107 その他の南米:加工食肉市場:加工方法別 2020年~2035年(10億kg) 109
表108 その他の南米:加工肉市場:製品タイプ別 2020年~2035年(10億米ドル) 109
表 109 南米のその他地域:加工食肉市場:製品タイプ別 2020-2035 (億kg) 110
表110 その他の南米:加工肉市場:包装タイプ別、2020~2035年(億米ドル) 110
表111 その他の南米:加工肉市場:包装タイプ別:2020-2035年(10億kg) 110
表112 その他の南米:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億米ドル) 111
表113 その他の南米:加工肉市場:流通チャネル別:2020~2035年(10億kg) 111
表114 タイソンフーズ:取扱製品 118
表115 タイソンフーズ:主な展開 119
表116 クラフトハインツ社:提供製品 123
表117 クラフトハインツ社:主な展開123
表118 ホルモン・フーズ・コーポレーション:提供製品 127
表119 ホルモン・フーズ・コーポレーション:主な展開127
表120 WHグループ:提供製品 130
表121 マーフリグ・グローバル・フーズ・サーの製品 133
表 122 マーフリッグ・グローバル・フーズ・サ:主な展開 133
表123 JOHNSONVILL, LLCが提供する製品 135
表124 ジョンソンビル:主な展開 136
表125 メープルリーフフーズ社:提供製品 137
表126 メープルリーフフーズ:主な展開 138
表127 コナグラ・ブランズ:提供製品 141
表 128 コナグラ・ブランズ:主な展開 141
表129 OSIグループ:提供製品 143
表130 カーギル:提供製品 145
表131 カーギル:主な展開 146

 

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Summary

The America processed meat market is expected to hit USD 382.46 billion, expanding at a CAGR of 4.76% during the forecast period. Processed meat refers to meat that has been preserved by methods such as salting, curing, smoking, or adding chemical preservatives. Examples include sausages, bacon, ham, and hot dogs.

Such trends as increasing health awareness and demand for organic products have made the market for processed meats in the United States an area that requires serious attention and action by companies that want to be successful. First of all, Tyson Foods and Hormel Foods, among others, are engaged in product reformulation, which is attracting wellness-driven consumers by reducing their products' content of preservatives, emphasizing natural ingredients, etc., and at the same time maintaining their competitiveness in this segment, which is shifting further towards health-conscious consumers.

Key Company Development
In March 2024, Kraft Heinz Not Company LLC, under the Oscar Mayer brand, presented innovations in the field of plant-based foods, NotHotDogs and NotSausages, that provide the consumer with a rich, smoky taste typical of traditional products. This launch is a manifestation of the company's commitment to lead the U.S. plant-based market with the combination of innovation, taste excellence, and sustainability.

Major Players
Key competitors in the America processed meat market include Tyson Foods Inc., Kraft Heinz Co., Hormel Foods Corp, Johnsonville Sausage LLC, ConAgra Brands Inc., CARGILL, Inc., OSI Group, and WH Group.

Key Report Attributes
- Market Size 2024: USD 231.48 Billion
- Market Size 2035: USD 382.46 Billion
- CAGR (2025-2035): 4.76%
- Base Year: 2024
- Market Forecast Period: 2025-2035

Market Segmentations Growth
- By Meat Type: Red Meat - 37.62%, White Meat - 61.14%.
- By Processing Method: Cured Meat - 23%, Smoked Meat - 15%.
- By Product Type: Sausages & Hot Dogs - 21.52%, Bacon & Ham - 15.72%.
- By Packaging Type: Vacuum-Sealed & MAP - 37%, Plastic Trays & Pouches - 30%.
- By Distribution Channel: Retail - 61.03%, Foodservice - 26.24%.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY ...... 17
2 MARKET INTRODUCTION ........ 20
2.1 DEFINITION ....... 20
2.2 SCOPE OF THE STUDY ....... 20
2.3 RESEARCH OBJECTIVE ..... 20
2.4 MARKET STRUCTURE ....... 21
3 RESEARCH METHODOLOGY ....... 23
3.1 OVERVIEW .... 23
3.2 DATA FLOW ....... 24
3.2.1 DATA MINING PROCESS .... 25
3.3 PURCHASED DATABASE: ....... 26
3.4 SECONDARY SOURCES: ..... 27
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: .... 27
3.5 PRIMARY RESEARCH: ........ 28
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ........ 29
3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ........ 30
3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE ........ 30
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ...... 31
3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH ....... 31
3.7 DATA FORECASTING..... 32
3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE ...... 32
3.8 DATA MODELING ....... 33
3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ........ 33
3.8.2 DATA MODELING: .... 34
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ....... 35
4 MARKET DYNAMICS ...... 36
4.1 INTRODUCTION ..... 36
4.2 DRIVERS .... 37
4.2.1 HEALTH CONSCIOUSNESS ...... 37
4.2.2 CONVENIENCE AND QUICK MEAL SOLUTIONS ....... 38
4.2.3 EVOLVING CONSUMER PREFERENCES .... 38
4.2.4 GROWTH IN FOOD SERVICE SECTOR AND INNOVATIONS IN PACKAGING AND PRESERVATION......
4.2.5 DRIVER IMPACT ANALYSIS ..... 39
4.3 RESTRAINTS ..... 39
4.3.1 HEALTH CONCERNS RELATED TO PROCESSED MEATS AND SHIFTS TOWARD ALTERNATIVE PROTEIN SOURCES
4.3.2 INCREASING REGULATORY REQUIREMENTS ..... 40
4.3.3 RISING COST OF RAW MATERIALS AND SUPPLY CHAIN DISRUPTIONS ...... 40
4.3.4 RESTRAINT IMPACT ANALYSIS .... 40
4.4 OPPORTUNITY ....... 41
4.4.1 INCREASED DEMAND FOR PLANT-BASED ALTERNATIVES ..... 41
4.4.2 SUSTAINABILITY FOCUS IN PRODUCTION PRACTICES ..... 41
4.4.3 EXPANSION OF ONLINE RETAIL CHANNELS ..... 41
4.4.4 HEALTH AND WELLNESS TRENDS TAILORED PRODUCTS ...... 42
4.4.5 GROWING POPULARITY OF GOURMET PROCESSED MEATS ........ 42
4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID – 19 .... 42
4.5.1 IMPACT ON OVERALL FOOD AND BEVERAGES ....... 43
4.5.2 IMPACT ON GLOBAL PROCESSED MEAT MARKET ....... 43
4.5.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OF PROCESSED MEAT MARKET ...... 43
4.5.4 IMPACT ON MARKET DEMAND OF PROCESSED MEAT MARKET ....... 43
4.5.5 IMPACT ON PRICING OF PROCESSED MEAT MARKET ...... 43
5 MARKET FACTOR ANALYSIS ....... 44
5.1 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ........ 44
5.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS ........ 45
5.1.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ...... 45
5.1.3 BARGAINING POWER OF BUYERS ...... 45
5.1.4 THREAT OF SUBSTITUTES ...... 45
5.1.5 INTENSITY OF RIVALRY ..... 46
5.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ........ 46
5.2.1 RAW MATERIAL SUPPLIERS .... 46
5.2.2 MANUFACTURING ........ 46
5.2.3 DISTRIBUTORS AND LOGISTICS.... 47
5.2.4 END-USER INDUSTRIES ...... 47
6 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE ....... 48
6.1 OVERVIEW .... 48
6.2 RED MEAT ..... 49
6.3 WHITE MEAT ........ 50
6.4 BLENDED OR PLANT-BASED PROCESSED MEAT ALTERNATIVES ........ 50
7 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD ....... 52
7.1 OVERVIEW .... 52
7.2 CURED MEAT .... 53
7.3 SMOKED MEAT ..... 53
7.4 FERMENTED MEAT ....... 53
7.5 FROZEN MEAT ...... 54
7.6 CANNED & SHELF-STABLE MEAT .... 54
7.7 READY-TO-EAT (RTE) PROCESSED MEAT .... 54
8 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE .... 56
8.1 OVERVIEW .... 56
8.2 SAUSAGES & HOT DOGS .... 57
8.3 BACON & HAM ....... 57
8.4 COLD CUTS & DELI MEAT ...... 57
8.5 MEAT PATTIES & BURGERS ...... 58
8.6 MEATBALLS & MINCED MEAT PRODUCTS ........ 58
8.7 NUGGETS, TENDERS & STRIPS ...... 58
8.8 CANNED & PRESERVED MEAT ...... 58
8.9 JERKY & DRIED MEAT ....... 58
9 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE ...... 60
9.1 OVERVIEW .... 60
9.2 VACUUM-SEALED & MODIFIED ATMOSPHERE PACKAGING (MAP) ..... 61
9.3 PLASTIC TRAYS & POUCHES ..... 61
9.4 CANS & JARS ..... 61
9.5 PAPER & BIODEGRADABLE PACKAGING ........ 62
10 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL .... 63
10.1 OVERVIEW .... 63
10.2 RETAIL ...... 64
10.3 FOODSERVICE (HORECA) ....... 65
10.4 SPECIALTY STORES & BUTCHER SHOPS ....... 65
11 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY REGION ........ 67
11.1 OVERVIEW .... 67
11.1.1 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY COUNTRY, 2020–2035 ........ 68
11.2 NORTH AMERICA ...... 68
11.3 SOUTH AMERICA ...... 85
12 COMPETITIVE LANDSCAPE .... 112
12.1 INTRODUCTION ..... 112
12.2 MAJOR GROWTH STRATEGIES IN THE PROCESSED MEAT MARKET ...... 114
12.3 COMPETITOR DASHBOARD........ 115
12.4 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET SHARE ANALYSIS 2023 (%) .... 116
13 COMPANY PROFILES .... 117
13.1 TYSON FOODS, INC .... 117
13.1.1 COMPANY OVERVIEW ........ 117
13.1.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 118
13.1.3 PRODUCTS OFFERED .... 118
13.1.4 KEY DEVELOPMENTS .... 119
13.1.5 SWOT ANALYSIS ..... 120
13.1.6 KEY STRATEGIES ..... 120
13.2 KRAFT HEINZ CO ....... 122
13.2.1 COMPANY OVERVIEW ........ 122
13.2.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 122
13.2.3 PRODUCTS OFFERED .... 123
13.2.4 KEY DEVELOPMENTS .... 123
13.2.5 SWOT ANALYSIS ..... 124
13.2.6 KEY STRATEGIES ..... 124
13.3 HORMEL FOODS CORP........ 126
13.3.1 COMPANY OVERVIEW ........ 126
13.3.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 126
13.3.3 PRODUCTS OFFERED .... 127
13.3.4 KEY DEVELOPMENTS .... 127
13.3.5 SWOT ANALYSIS ..... 128
13.3.6 KEY STRATEGIES ..... 128
13.4 WH GROUP .... 129
13.4.1 COMPANY OVERVIEW ........ 129
13.4.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 129
13.4.3 PRODUCTS OFFERED .... 130
13.4.4 KEY DEVELOPMENTS .... 130
13.4.5 SWOT ANALYSIS ..... 130
13.4.6 KEY STRATEGIES ..... 131
13.5 MARFRIG ....... 132
13.5.1 COMPANY OVERVIEW ........ 132
13.5.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 132
13.5.3 PRODUCTS OFFERED .... 133
13.5.4 KEY DEVELOPMENTS .... 133
13.5.5 SWOT ANALYSIS ..... 133
13.5.6 KEY STRATEGIES ..... 134
13.6 JOHNSONVILLE SAUSAGE LLC ..... 135
13.6.1 COMPANY OVERVIEW ........ 135
13.6.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 135
13.6.3 PRODUCTS OFFERED .... 135
13.6.4 KEY DEVELOPMENTS .... 136
13.6.5 KEY STRATEGIES ..... 136
13.7 MAPLE LEAF FOODS ...... 137
13.7.1 COMPANY OVERVIEW ........ 137
13.7.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 137
13.7.3 PRODUCTS OFFERED .... 137
13.7.4 KEY DEVELOPMENTS .... 138
13.7.5 KEY STRATEGIES ..... 138
13.8 CONAGRA BRANDS INC ..... 140
13.8.1 COMPANY OVERVIEW ........ 140
13.8.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 140
13.8.3 PRODUCTS OFFERED .... 141
13.8.4 KEY DEVELOPMENTS .... 141
13.8.5 KEY STRATEGIES ..... 141
13.9 OSI GROUP: .... 143
13.9.1 COMPANY OVERVIEW ........ 143
13.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 143
13.9.3 PRODUCTS OFFERED .... 143
13.9.4 KEY DEVELOPMENTS .... 144
13.9.5 KEY STRATEGIES ..... 144
13.10 CARGILL .... 145
13.10.1 COMPANY OVERVIEW ........ 145
13.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 145
13.10.3 PRODUCTS OFFERED .... 145
13.10.4 KEY DEVELOPMENTS .... 146
13.10.5 KEY STRATEGIES ..... 146

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1 QFD MODELING FOR MARKET SHARE ASSESSMENT 34
TABLE 2 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 51
TABLE 3 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 51
TABLE 4 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 54
TABLE 5 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 55
TABLE 6 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 59
TABLE 7 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 59
TABLE 8 AMERICS: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 62
TABLE 9 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 62
TABLE 10 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 65
TABLE 11 AMERICAS: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 65
TABLE 12 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY COUNTRY, 2020–2035 (USD BILLION) 68
TABLE 13 AMERICA PROCESSED MEAT MARKET, BY COUNTRY, 2020–2035 (BILLION KG) 68
TABLE 14 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 69
TABLE 15 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 69
TABLE 16 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 70
TABLE 17 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 70
TABLE 18 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 71
TABLE 19 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 71
TABLE 20 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 71
TABLE 21 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 72
TABLE 22 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 72
TABLE 23 NORTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 72
TABLE 24 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 73
TABLE 25 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 73
TABLE 26 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 74
TABLE 27 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 74
TABLE 28 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 75
TABLE 29 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 75
TABLE 30 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 76
TABLE 31 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 76
TABLE 32 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 76
TABLE 33 USA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 77
TABLE 34 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 77
TABLE 35 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 78
TABLE 36 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 78
TABLE 37 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 78
TABLE 38 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 79
TABLE 39 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 79
TABLE 40 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 80
TABLE 41 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 80
TABLE 42 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 80
TABLE 43 CANADA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 81
TABLE 44 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 81
TABLE 45 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 82
TABLE 46 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 82
TABLE 47 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 83
TABLE 48 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 83
TABLE 49 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 84
TABLE 50 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 84
TABLE 51 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 84
TABLE 52 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 85
TABLE 53 MEXICO: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 85
TABLE 54 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 86
TABLE 55 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 87
TABLE 56 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 87
TABLE 57 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 88
TABLE 58 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 88
TABLE 59 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 88
TABLE 60 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 89
TABLE 61 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 89
TABLE 62 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 90
TABLE 63 SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 90
TABLE 64 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 90
TABLE 65 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 91
TABLE 66 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 91
TABLE 67 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 92
TABLE 68 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 92
TABLE 69 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 93
TABLE 70 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 93
TABLE 71 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 93
TABLE 72 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 94
TABLE 73 BRAZIL: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 94
TABLE 74 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 95
TABLE 75 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 95
TABLE 76 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 96
TABLE 77 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 96
TABLE 78 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 97
TABLE 79 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 97
TABLE 80 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 97
TABLE 81 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 98
TABLE 82 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 98
TABLE 83 ARGENTINA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 98
TABLE 84 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 99
TABLE 85 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 99
TABLE 86 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 100
TABLE 87 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 100
TABLE 88 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 101
TABLE 89 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 101
TABLE 90 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 102
TABLE 91 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 102
TABLE 92 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 102
TABLE 93 CHILE: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 103
TABLE 94 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 103
TABLE 95 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 104
TABLE 96 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 104
TABLE 97 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 104
TABLE 98 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 105
TABLE 99 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 105
TABLE 100 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 106
TABLE 101 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 106
TABLE 102 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 106
TABLE 103 COLOMBIA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 107
TABLE 104 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 107
TABLE 105 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY MEAT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 108
TABLE 106 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (USD BILLION) 108
TABLE 107 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PROCESSING METHOD 2020–2035 (BILLION KG) 109
TABLE 108 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 109
TABLE 109 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 110
TABLE 110 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (USD BILLION) 110
TABLE 111 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2020–2035 (BILLION KG) 110
TABLE 112 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (USD BILLION) 111
TABLE 113 REST OF SOUTH AMERICA: PROCESSED MEAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2020–2035 (BILLION KG) 111
TABLE 114 TYSON FOODS, INC: PRODUCTS OFFERED 118
TABLE 115 TYSON FOODS, INC: KEY DEVELOPMENTS 119
TABLE 116 THE KRAFT HEINZ COMPANY: PRODUCT OFFERED 123
TABLE 117 THE KRAFT HEINZ COMPANY: KEY DEVELOPMENTS 123
TABLE 118 HORMEL FOODS CORPORATION: PRODUCTS OFFERED 127
TABLE 119 HORMEL FOODS CORPORATION: KEY DEVELOPMENTS 127
TABLE 120 WH GROUP LTD: PRODUCTS OFFERED 130
TABLE 121 MARFRIG GLOBAL FOODS SA PRODUCTS OFFERED 133
TABLE 122 MARFRIG GLOBAL FOODS SA: KEY DEVELOPMENTS 133
TABLE 123 JOHNSONVILLE, LLC PRODUCTS OFFERED 135
TABLE 124 JOHNSONVILLE: KEY DEVELOPMENTS 136
TABLE 125 MAPLE LEAF FOODS INC: PRODUCTS OFFERED 137
TABLE 126 MAPLE LEAF FOODS INC: KEY DEVELOPMENTS 138
TABLE 127 CONAGRA BRANDS, INC PRODUCTS OFFERED 141
TABLE 128 CONAGRA BRANDS, INC: KEY DEVELOPMENTS 141
TABLE 129 OSI GROUP, LLC: PRODUCTS OFFERED 143
TABLE 130 CARGILL: PRODUCTS OFFERED 145
TABLE 131 CARGILL: KEY DEVELOPMENTS 146

 

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2025/12/25 10:26

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