
発泡食品容器の市場調査レポート情報:素材別(ポリスチレン(EPS)、ポリウレタン、ポリプロピレン、その他)、製品タイプ別(ヒンジ付きクラムシェル容器、皿、ボウル、トレイ、カップ、蓋、その他)、サイズ/容量別(小(1~2人前)、中(3~5人前)、大(6人前以上))、用途別(フードサービス(クイックサービスレストラン(QSR)、フルサービスレストラン、カフェテリア、ケータリング、フードトラック、その他)、小売(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)、用途別(業務用(レストラン、ケータリングサービス、カフェテリア、施設(学校、病院)、その他)、家庭用(テイクアウト/デリバリー、屋外イベント/パーティー、その他)、その他) 2032年までの予測
Foam Food Container Market Research Report Information by Material (Polystyrene(EPS), Polyurethane, Polypropylene and Others), by Product type(Hinged Clamshell Containers, Plates, Bowls, Trays, Cups, Lids and Others), by Size/Capacity (Small (1-2 servings), Medium(3-5 servings) and Large(6+ servings)), by Application(Foodservice(Quick Service Restaurants(QSR) and Full-Service Restaurants, Cafeterias, Catering, Food Trucks and Others), Retail(Supermarkets, Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail and Others), and Others), by End-Use(Commercial Use(Restaurants, Catering Services, Cafeterias, Institutions(Schools, Hospitals) and Others), Household Use (Takeaway/Delivery, Outdoor Events and Parties and Others), and Others) Forecast till 2032
発泡食品容器の市場調査レポート情報:素材別(ポリスチレン(EPS)、ポリウレタン、ポリプロピレン、その他)、製品タイプ別(ヒンジ付きクラムシェル容器、皿、ボウル、トレイ、カップ、蓋、その他)、サイズ/... もっと見る
サマリー 発泡食品容器の市場調査レポート情報:素材別(ポリスチレン(EPS)、ポリウレタン、ポリプロピレン、その他)、製品タイプ別(ヒンジ付きクラムシェル容器、皿、ボウル、トレイ、カップ、蓋、その他)、サイズ/容量別(小(1~2人前)、中(3~5人前)、大(6人前以上))、用途別(フードサービス(クイックサービスレストラン(QSR)、フルサービスレストラン、カフェテリア、ケータリング、フードトラック、その他)、小売(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)、エンドユーザー別(業務用(レストラン、ケータリングサービス、カフェテリア、施設(学校、病院)、その他)、家庭用(テイクアウト/デリバリー、屋外イベント/パーティー、その他)、その他) 2032年までの予測
市場の概要
手軽な食品包装オプションへのニーズが、世界の発泡食品容器市場の着実な成長に拍車をかけている。ファストフード店、配食サービス、その他の食品包装用途では、手頃な価格で軽量であり、断熱効果があるため、発泡容器を頻繁に採用している。2024年から2032年にかけて、同市場は年平均成長率(CAGR)4.72%で拡大し、2023年の178億5,908万米ドルから2,693億7,200万米ドルに達すると予想されている。発泡食品容器市場の拡大を後押しする主な要因としては、クイックサービスレストランの増加、1人当たりの可処分所得の上昇、食品・飲料業界における使い捨て包装のニーズの拡大などが挙げられる。
市場セグメントの展望
素材別にポリスチレン(EPS)、ポリウレタン、ポリプロピレン、その他を含む。
製品タイプ別では、皿、ボウル、トレー、カップ、蓋、ヒンジ付きクラムシェル容器などがこのカテゴリーに含まれる。ボウルは予測期間中に最も速い速度で増加すると予測され、ヒンジ付きクラムシェル容器は2024年に世界市場を支配した。
このカテゴリーは、サイズと容量に基づいて、小(1~2人前)、中(3~5人前)、大(6人前以上)の3つのサイズに分けられる。予測期間中、小(1~2人前)カテゴリーの増加率が最も高いと予測されているが、2024年には中(3~5人前)セグメントが世界市場をリードしている。
用途別では、フードサービス(クイックサービスレストラン(QSR)およびフルサービスレストラン、カフェテリア、ケータリング、フードトラック、その他)、小売(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)、その他がこの分野に含まれる。
エンドユース別では、家庭用(テイクアウト/デリバリー、屋外イベント・パーティー、その他)、業務用(レストラン、ケータリングサービス、カフェテリア、施設(学校、病院、その他)、その他が含まれる。
地域別展望
北米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ、中南米が世界の発泡食品容器市場を分割する地域である。アジア太平洋地域は予測期間中に最も速い速度で発展すると予想され、2024年には世界市場を支配した。アジア太平洋地域の発泡食品容器市場は、すぐに食べられて便利な食品に対する需要の高まりと、手頃な価格で軽量な包装オプションの利用の高まりにより急速に拡大している。
一方では、ポリスチレンが従来の発泡食品容器の主成分であるが、他方では、堆肥化可能な発泡体や生分解性発泡体の進歩が市場を変革しようとしている。エコロジー問題に対する顧客の関心の高まりに対応するため、企業はより環境にやさしく規制に適合した製品の研究開発にますます力を入れるようになっている。
主要企業
市場の主要企業としては、Republic Plastics, Ltd.、Megafoam Containers Enterprise Sdn Bhd、Pactiv Evergreen Inc.、Huhtamaki Oyj、Dart Container Corporation、Genpak, LLC、Great Northern Corporation、Packaging Resources Inc.、Citi Pak、SOLEMBAなどが挙げられる。
ページTOPに戻る
目次 目次
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
2.
2.
2.
2.
2.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
4.
4.
4.
4.
4.
4.3.1 発泡容器廃棄物に対する環境問題の高まり .............................................................................................................................
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
6.
6.
6.
6.
6.
7.
7.
7.
7.
7.
7.
7.
7.
8.
8.
8.
8.
9.
9.
9.
9.
10.
10.
10.
10.
11.
11.
11.
11.
11.
11.3.1 ドイツ ................................................................................................................................................................................................................
11.
11.
11.
11.
11.3.6 スペイン ..............................................................................................................................................................................................................................
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
12.
12.
12.
12.
12.
12.5.1 Pactiv Evergreen Inc....................................................................................................................................... 196
12.
12.
12.
12.5.5 Genpak, LLC .........................................................................................................................................................................................................................................................
12.
12.
12.
12.
13.1 パクティブ・エバーグリーン....................................................................................................................................... 199
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.205
13.205
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.6 メガフォームコンテナエンタープライズ社 ......................................................................................................................................................................
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.10 ソレンバ .....................................................................................
13.
13.
13.
13.
13.
13.
14.
ページTOPに戻る
Summary Foam Food Container Market Research Report Information by Material (Polystyrene(EPS), Polyurethane, Polypropylene and Others), by Product type(Hinged Clamshell Containers, Plates, Bowls, Trays, Cups, Lids and Others), by Size/Capacity (Small (1-2 servings), Medium(3-5 servings) and Large(6+ servings)), by Application(Foodservice(Quick Service Restaurants(QSR) and Full-Service Restaurants, Cafeterias, Catering, Food Trucks and Others), Retail(Supermarkets, Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail and Others), and Others), by End-Use(Commercial Use(Restaurants, Catering Services, Cafeterias, Institutions(Schools, Hospitals) and Others), Household Use (Takeaway/Delivery, Outdoor Events and Parties and Others), and Others) Forecast till 2032 Overview of the Market The need for easy food packaging options is fueling the steady growth of the worldwide foam food container market. Fast food restaurants, meal delivery services, and other food packaging applications frequently employ foam containers because they are affordable, lightweight, and provide thermal insulation. From 2024 to 2032, the market is expected to increase at a compound annual growth rate (CAGR) of 4.72% to reach USD 26.9372 million, up from USD 17.859,08 million in 2023. Some of the main factors propelling the foam food container market's expansion include the increasing number of quick-service restaurants, the rising per capita disposable income, and the expanding need for single-use packaging in the food and beverage industries. Perspectives on Market Segments
Polystyrene (EPS), polyurethane, polypropylene, and others are included in this section based on material. Plates, bowls, trays, cups, lids, hinged clamshell containers, and other items are included in this category based on product type. Bowls are anticipated to increase at the quickest rate over the forecast period, while Hinged Clamshell Containers dominated the global market in 2024. This category is divided into three sizes: small (1-2 servings), medium (3-5 servings), and large (6+ servings) based on size and capacity. While the Small (1-2 servings) category is anticipated to increase at the highest rate during the forecast period, the Medium (3-5 servings) segment led the global market in 2024. Foodservice (Quick Service Restaurants (QSR) and Full-Service Restaurants, Cafeterias, Catering, Food Trucks, and Others), Retail (Supermarkets, Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, and Others), and Others are included in this sector based on application. According to End Use, this category comprises Household Use (Takeaway/Delivery, Outdoor Events and Parties and Others), Commercial Use (Restaurants, Catering Services, Cafeterias, Institutions (Schools, Hospitals, and Others), and Others.
Regional Perspectives North America, Europe, Asia Pacific, the Middle East & Africa, and South & Central America are the regions into which the worldwide foam food container market is divided. Asia-Pacific is expected to develop at the quickest rate during the forecast period, and it dominated the global market in 2024. The market for foam food containers in Asia Pacific is expanding quickly due to rising demand for ready-to-eat and convenient food items as well as rising use of affordable and lightweight packaging options. On the one hand, polystyrene is the main component of conventional foam food containers; on the other hand, advancements in compostable and biodegradable foam seek to transform the market. To address the recently increased customer worries about ecological issues, businesses are increasingly concentrating on expenditures in R&D for more environmentally friendly yet regulatory-compliant products. Key Players Among the leading companies in the market are Republic Plastics, Ltd., Megafoam Containers Enterprise Sdn Bhd, Pactiv Evergreen Inc., Huhtamaki Oyj, Dart Container Corporation, Genpak, LLC, Great Northern Corporation, Packaging Resources Inc., Citi Pak, and SOLEMBA.
ページTOPに戻る
Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ................................................................................................................. 22 1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS ........................................................................................................... 23 1.1.1 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, By Material ................................................................................... 24 1.1.2 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, By Product Type ........................................................................... 25 1.1.3 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, By Size/Capacity .......................................................................... 26 1.1.4 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, By Application .............................................................................. 27 1.1.5 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, By End-Use ................................................................................... 28 1.1.6 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, BY region ..................................................................................... 29 2 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................. 31 2.1 DEFINITION .................................................................................................................................................................. 31 2.2 SCOPE OF THE STUDY .............................................................................................................................................. 31 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ............................................................................................................................................ 31 2.4 MARKET STRUCTURE .............................................................................................................................................. 32 2.5 KEY BUYING CRITERIA ............................................................................................................................................ 33 3 RESEARCH METHODOLOGY ........................................................................................................ 34 3.1 OVERVIEW .................................................................................................................................................................... 34 3.2 DATA FLOW .................................................................................................................................................................. 36 3.2.1 Data Mining Process ....................................................................................................................................... 37 3.3 PURCHASED DATABASE: ......................................................................................................................................... 38 3.4 SECONDARY SOURCES: ............................................................................................................................................ 39 3.4.1 Secondary Research data flow: ........................................................................................................................ 40 3.5 PRIMARY RESEARCH: ............................................................................................................................................... 41 3.5.1 Primary Research DATA FLOW: ....................................................................................................................... 42 3.5.2 Primary Research: Number of Interviews conducted ........................................................................................ 43 3.5.3 Primary Research: Regional Coverage ............................................................................................................. 43 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ........................................................................................... 44 3.6.1 Consumption & Net Trade Approach ................................................................................................................ 44 3.6.2 Revenue Analysis Approach ............................................................................................................................ 44 3.7 DATA FORECASTING................................................................................................................................................. 45 3.7.1 Data forecasting Technique ............................................................................................................................ 45 3.8 DATA MODELING ........................................................................................................................................................ 46 3.8.1 microeconomic factor analysis: ....................................................................................................................... 46 3.8.2 Data modeling: ............................................................................................................................................... 47 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................................................................................................... 49 4 MARKET DYNAMICS ...................................................................................................................... 51 4.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 51 4.2 DRIVERS ......................................................................................................................................................................... 52 4.2.1 Growing demand for convenience and ready-to-eat food products ..................................................................... 52 4.2.2 Increasing adoption of cost-effective and lightweight packaging solutions ........................................................ 54 4.3 RESTRAINTS ................................................................................................................................................................ 55 4.3.1 Growing environmental concerns over foam container disposal waste .............................................................. 55 4.3.2 Increasing consumer preference for eco-friendly packaging alternatives ........................................................... 56 4.4 OPPORTUNITY ............................................................................................................................................................. 58 4.4.1 Expansion of foodservice and hospitality sectors worldwide ............................................................................. 58 4.4.2 Technological Advancements in Foam Manufacturing Processes ...................................................................... 59 4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID - 19 ........................................................................................................................ 60 4.5.1 Impact on Overall Packaging & Transportation ................................................................................................. 60 4.5.2 Impact On Global Foam food container market ................................................................................................. 61 4.5.3 Impact On Supply Chain Of Foam food container market .................................................................................. 61 4.5.4 Impact On Market Demand Of Foam food container market .............................................................................. 61 4.5.5 Impact On Pricing Of Foam food container market ........................................................................................... 62 5 MARKET FACTOR ANALYSIS ........................................................................................................ 63 5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ..................................................................................................................................... 63 5.1.1 Raw Material Sourcing .................................................................................................................................... 63 5.1.2 Manufacturing Processes ............................................................................................................................... 64 5.1.3 Distribution Channels ...................................................................................................................................... 64 5.1.4 End-User Consumption .................................................................................................................................... 65 5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ........................................................................................................................... 66 5.2.1 Threat of New Entrants ................................................................................................................................... 66 5.2.2 Bargaining Power of Suppliers ......................................................................................................................... 67 5.2.3 Threat of Substitutes ...................................................................................................................................... 67 5.2.4 Bargaining Power of Buyers ............................................................................................................................ 67 5.2.5 Intensity of Rivalry .......................................................................................................................................... 67 6 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, BY MATERIAL .................................................... 70 6.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 70 6.2 POLYSTYRENE (EPS) ................................................................................................................................................. 71 6.3 POLYURETHANE ........................................................................................................................................................ 71 6.4 POLYPROPYLENE ....................................................................................................................................................... 72 6.5 OTHERS .......................................................................................................................................................................... 72 7 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, BY PRODUCT TYPE .......................................... 73 7.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 73 7.2 HINGED CLAMSHELL CONTAINERS .................................................................................................................... 74 7.3 PLATES .......................................................................................................................................................................... 74 7.4 BOWLS ............................................................................................................................................................................ 75 7.5 TRAYS ............................................................................................................................................................................ 75 7.6 CUPS ................................................................................................................................................................................ 76 7.7 6. LIDS ............................................................................................................................................................................. 76 7.8 OTHERS .......................................................................................................................................................................... 77 8 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, BY SIZE/CAPACITY ........................................... 78 8.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 78 8.2 SMALL (1-2 SERVINGS) ............................................................................................................................................. 79 8.3 MEDIUM (3-5 SERVINGS) ......................................................................................................................................... 79 8.4 LARGE (6+ SERVINGS) ............................................................................................................................................... 80 9 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, BY APPLICATION .............................................. 81 9.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 81 9.2 FOODSERVICE .............................................................................................................................................................. 82 9.3 RETAIL ........................................................................................................................................................................... 83 9.4 OTHERS .......................................................................................................................................................................... 83 10 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, BY END-USE ...................................................... 85 10.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 85 10.2 COMMERCIAL USE ..................................................................................................................................................... 86 10.3 HOUSEHOLD USE ........................................................................................................................................................ 87 10.4 OTHERS .......................................................................................................................................................................... 87 11 GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET, BY REGION ........................................................ 88 11.1 OVERVIEW .................................................................................................................................................................... 88 11.2 NORTH AMERICA ....................................................................................................................................................... 90 11.2.1 US.................................................................................................................................................................. 96 11.2.2 canada ........................................................................................................................................................... 99 11.3 EUROPE .......................................................................................................................................................................... 102 11.3.1 germany ......................................................................................................................................................... 108 11.3.2 uk .................................................................................................................................................................. 111 11.3.3 france ............................................................................................................................................................ 114 11.3.4 russia ............................................................................................................................................................ 117 11.3.5 italy ............................................................................................................................................................... 120 11.3.6 spain ............................................................................................................................................................. 123 11.3.7 rest of europe ................................................................................................................................................. 126 11.4 ASIA PACIFIC ............................................................................................................................................................... 129 11.4.1 china.............................................................................................................................................................. 137 11.4.2 japan ............................................................................................................................................................. 140 11.4.3 india .............................................................................................................................................................. 143 11.4.4 south korea .................................................................................................................................................... 146 11.4.5 Malaysia ........................................................................................................................................................ 149 11.4.6 thailand .......................................................................................................................................................... 152 11.4.7 Indonesia ....................................................................................................................................................... 155 11.4.8 rest of asia pacific .......................................................................................................................................... 158 11.5 MIDDLE EAST & AFRICA .......................................................................................................................................... 161 11.5.1 GCC Countries ................................................................................................................................................ 167 11.5.2 South Africa ................................................................................................................................................... 170 11.5.3 Rest of Middle East & Africa ............................................................................................................................ 173 11.6 SOUTH AMERICA ....................................................................................................................................................... 176 11.6.1 Brazil ............................................................................................................................................................. 182 11.6.2 Mexico ........................................................................................................................................................... 185 11.6.3 Argentina ....................................................................................................................................................... 188 11.6.4 Rest of South America .................................................................................................................................... 191 12 COMPETITIVE LANDSCAPE .......................................................................................................... 194 12.1 COMPETITIVE OVERVIEW ...................................................................................................................................... 194 12.2 MAJOR PLAYERS IN THE GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET ................................................ 194 12.3 MAJOR PLAYERS IN TERMS OF MARKET DISRUPTORS & INNOVATORS ............................................ 194 12.4 COMPETITIVE BENCHMARKING .......................................................................................................................... 195 12.5 STRATEGIES OF MARKET LEADERS IN THE GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET ........... 196 12.5.1 Pactiv Evergreen Inc. ...................................................................................................................................... 196 12.5.2 Huhtamaki Oyj ................................................................................................................................................ 196 12.5.3 Dart Container Corporation.............................................................................................................................. 196 12.5.4 Great Northern Corporation ............................................................................................................................. 196 12.5.5 Genpak, LLC ................................................................................................................................................... 196 12.6 LEADING PLAYERS IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN GLOBAL FOAM FOOD CONTAINER MARKET .......................................................................................................................................................... 197 12.7 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ............................................................................................ 197 12.7.1 Product Launch/Product Development ............................................................................................................. 197 12.7.2 Expansion/ACQUISITION/Partnership .............................................................................................................. 198 13 COMPANY PROFILES .................................................................................................................... 199 13.1 PACTIV EVERGREEN INC. ....................................................................................................................................... 199 13.1.1 Company Overview ......................................................................................................................................... 199 13.1.2 Financial Overview .......................................................................................................................................... 199 13.1.3 Products/Services Offered .............................................................................................................................. 199 13.1.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 200 13.1.5 SWOT Analysis ............................................................................................................................................... 200 13.1.6 Key Strategies ................................................................................................................................................ 201 13.2 HUHTAMAKI OYJ ...................................................................................................................................................... 202 13.2.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 202 13.2.2 Financial Overview .......................................................................................................................................... 202 13.2.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 203 13.2.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 203 13.2.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 205 13.2.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 205 13.3 DART CONTAINER CORPORATION....................................................................................................................... 206 13.3.1 COMPANY OVERVIEW................................................ 206 13.3.2 Financial Overview............................................................ 206 13.3.3 PRODUCTS OFFERED......................................................... 206 13.3.4 KEY DEVELOPMENTS..................................... 206 13.3.5 SWOT ANALYSIS............................................................ 207 13.3.6 KEY STRATEGIES................................................................. 207 13.4 GENPAK, LLC ............................. 208 13.4.1 COMPANY OVERVIEW................................................................ 208 13.4.2 Financial Overview................................................................. 208 13.4.3 PRODUCTS OFFERED................................................ 208 13.4.4 KEY DEVELOPMENTS..................................................... 208 13.4.5 SWOT ANALYSIS......................................................................... 209 13.4.6 KEY STRATEGIES................................................................... 209 13.5 GREAT NORTHERN CORPORATION ..................................................................................................................... 210 13.5.1 COMPANY OVERVIEW........................................................... 210 13.5.2 Financial Overview.................................................................... 210 13.5.3 PRODUCTS OFFERED.............................................................. 210 13.5.4 KEY DEVELOPMENTS....................................................... 210 13.5.5 SWOT ANALYSIS.......................................................................... 211 13.5.6 KEY STRATEGIES.................................................................. 211 13.6 MEGAFOAM CONTAINERS ENTERPRISE SDN BHD ....................................................................................... 212 13.6.1 Company Overview............................................................. 212 13.6.2 Financial Overview.............................................................. 212 13.6.3 Products/Services Offered................................................... 212 13.6.4 KEY DEVELOPMENTS........................................................... 212 13.6.5 SWOT Analysis.............................................................................. 213 13.6.6 Key Strategies........................................................................................... 213 13.7 REPUBLIC PLASTICS, LTD.................................................... 214 13.7.1 COMPANY OVERVIEW.................................................. 214 13.7.2 Financial Overview.................................................................................. 214 13.7.3 PRODUCTS OFFERED............................................................... 214 13.7.4 KEY DEVELOPMENTS.................................................... 214 13.7.5 SWOT ANALYSIS................................................................... 215 13.7.6 KEY STRATEGIES.................................................................... 215 13.8 PACKAGING RESOURCES INC............................................ 216 13.8.1 COMPANY OVERVIEW.......................................................... 216 13.8.2 Financial Overview............................................................... 216 13.8.3 PRODUCTS OFFERED.................................................. 216 13.8.4 KEY DEVELOPMENTS............................................... 216 13.8.5 SWOT ANALYSIS........................................................ 217 13.8.6 KEY STRATEGIES.................................................................... 217 13.9 CITI PAK ..................................... 218 13.9.1 COMPANY OVERVIEW................................................. 218 13.9.2 Financial Overview................................................................ 218 13.9.3 PRODUCTS OFFERED....................................................... 218 13.9.4 KEY DEVELOPMENTS............................................................... 218 13.9.5 SWOT ANALYSIS ...................................................................... 219 13.9.6 KEY STRATEGIES......................................... 219 13.10 SOLEMBA ................................... 220 13.10.1 COMPANY OVERVIEW................................................................ 220 13.10.2 Financial Overview............................................................. 220 13.10.3 PRODUCTS OFFERED........................................................... 220 13.10.4 KEY DEVELOPMENTS.................................................................... 220 13.10.5 SWOT ANALYSIS................................................................. 221 13.10.6 KEY STRATEGIES.............................................................. 221 14 APPENDIX…………………………………..222 14.1 REFERENCES .............................. 222
ページTOPに戻る
Market Research Future社のパッケージング・輸送分野での最新刊レポート
-
粘着テープの市場調査レポート情報:タイプ別(アクリル、エポキシ、ポリウレタン、シリコーン、その他)、エンドユーザー別(電気・電子、化学、ヘルスケア、自動車・輸送、包装、建築・建設、エネルギー・電力、食品・飲料、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他地域):2032年まで予測
-
飲料缶市場調査レポート:地域別(北米、欧州連合、アジア太平洋地域、その他の地域)世界2032年までの予測
-
英国のトイレタリーおよび化粧品用プラスチックボトル市場に関する調査レポート:タイプ別(ポリエチレンテレフタレート(PET)、高密度ポリエチレン(HDPE)、ポリプロピレン(PP)、ポリ塩化ビニル(PVC)、その他)、ボトルタイプ別(スプレーボトル、ポンプボトル、スクイズボトル、フリップトップボトル、ロールオンボトル、その他)、容量別(50mlまで、51ml~100ml, 101ml~250ml, 251ml~500ml, 500ml以上), 製品タイプ別 (シャンプー&コンディショナー, ボディウォッシュ&シャワージェル, ローション&クリーム, 洗顔料&クレンジング, 香水&フレグランス, ヘアオイル&美容液, その他), 最終用途別 (パーソナルケア製品, 化粧品, フレグランス製品, その他) 2032年までの予測
-
食料品店の紙袋市場調査レポート情報:製品タイプ別(標準紙袋、断熱紙袋、手提げ紙袋、その他)、材質別(クラフト紙、再生紙、晒し紙、その他)、サイズ別(小(10インチ未満)、中(10~14インチ)、大(14インチ以上))、用途別(食料品店、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他)、中型(10~14インチ)、大型(14インチ以上))、用途別(食料品店、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米) 2032年までの市場予測
-
スプライシングテープ市場調査レポート:粘着剤タイプ別(アクリル、ゴム、シリコーン、その他)、用途別(印刷産業、紙・パルプ産業、フィルム・箔加工、包装産業、繊維産業、その他)、素材別(紙ベーススプライシングテープ、プラスチックベーススプライシングテープ・ポリエチレン(PE)、発泡ベーススプライシングテープ、その他)、タイプ別(片面スプライシングテープ、両面スプライシングテープ):2032年までの予測
-
液体包装市場調査レポート情報:素材別(板紙、プラスチック、ガラス、金属、その他)、包装タイプ別(フレキシブル、リジッド)、技術別(無菌液体包装、ブロー成形、フォームフィルシール)、エンドユーザー別(食品・飲料、パーソナルケア、医薬品、家庭用品、工業用、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域):2035年までの市場予測
-
インドのBOPP粘着テープ市場調査レポート情報:タイプ別(透明BOPPテープ、カラーBOPPテープ、印刷BOPPテープ、特殊BOPPテープ)、粘着テープ別(アクリル系粘着剤、ゴム系粘着剤、シリコーン系粘着剤、その他)、厚さ別{(薄手(30ミクロンまで)、中手(31-50ミクロン)、厚さ別{(薄手(30ミクロンまで)、中手(31~50ミクロン)、厚手(50ミクロン以上)}、接続タイプ別{小巻(100メートルまで)、中巻(101~500メートル)、大巻(500メートル以上)}、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、最終用途別(産業、小売、食品・飲料、ヘルスケア、DIY、その他)、ビジネスタイプ別(B2B、B2C)2032年予測
-
フォーム断熱材の市場調査レポート情報:形態別(スプレー、フレキシブル、硬質)、製品タイプ別(ポリウレタンフォーム、ポリスチレンフォーム、ポリオレフィンフォーム、フェノールフォーム、エラストマーフォーム、その他)、最終用途産業別(建築・建設、自動車・輸送、電気・電子、包装、その他)、2035年までの地域別予測
-
ナミビアの物流市場調査レポート:物流タイプ別(ファーストパーティ、セカンドパーティ、サードパーティ、フォースパーティ)、サービスタイプ別(梱包、輸送、ドキュメンテーション、倉庫、その他)、エンドユーザー別(製造、消費財、小売、食品・飲料、ITハードウェア、ヘルスケア、化学、建設、自動車、通信、石油・ガス、その他):2032年までの予測
-
ポーランドの木製・合板製パッケージ市場に関する調査レポート情報:(木枠、箱、ドラム、パレット、ダンネージ、その他)、材料別(木製・合板)、エンドユーザー別(食品・飲料、医薬品、エレクトロニクス、自動車、小売、製造、化学、建設、農業、紙・パッケージ産業、その他)、2032年までの予測
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
-
欧州のパレットラッキング市場に関する調査レポート情報:システムタイプ別(従来型システム、移動式システム、シェルビングシステム、カンチレバーラッキング、プッシュバックラッキング、ドライブインラッキング、ピッキングシステム、メザニンラッキング)、最終用途産業別(自動車、食品・飲料、小売、製造、倉庫・物流、その他)、国別(ドイツ、フランス、英国、オランダ、ベルギー、フィンランド、アイスランド、スウェーデン、デンマーク、ノルウェー、その他欧州)、2032年までの予測
-
産業用ロボットの世界市場レポート:セグメント別(プラスチック・化学製品、自動車産業、電気・電子、金属・機械、食品、その他)、国別、企業分析、2024-2032年
-
北米オンライン食品宅配市場レポート:プラットフォームタイプ別(モバイルアプリケーション、ウェブサイト)、ビジネスモデル別(注文重視の食品宅配システム、物流ベースの食品宅配システム、フルサービスの食品宅配システム)、支払方法別(オンライン、代金引換)、地域別 2024-2032
-
North America Online Food Delivery Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028
-
U.S. Heat Exchangers Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Shell & Tube, Air-Cooled), By End-use (Food & Beverage, Pulp & Paper), And Segment Forecasts, 2023 - 2030
-
地方一般貨物トラック輸送の世界市場機会と2032年までの戦略Including:1) タイプ別トラック積載量輸送、トラック積載量未満輸送、複合一貫輸送、ドライバルク輸送2) サイズ別:大型トラック、中型トラック、小型トラック3) 用途別:石油・ガス、産業・製造、エネルギー・鉱業、食品・飲料、医薬品・ヘルスケアフェデックスコーポレーション; ドイツポストDHLグループ; イエローコーポレーション; C.H.ロビンソンワールドワイドInc; オールドドミニオンフレイトラインInc.
-
2031年までの冷蔵倉庫の世界市場の機会と戦略1) タイプ別民間および半民間、公共2) 構造別:バルク貯蔵、生産貯蔵、港湾3) 温度別:冷凍; 冷蔵4) 用途別:果物・野菜; 乳製品; 魚・肉・シーフード; 加工食品; 医薬品Covering:Americold Logistics LLC; Burris Logistics; Nichirei Corporation; United States Cold Storage; 東洋水産株式会社
-
ISOタンクコンテナの世界市場機会と2031年までの戦略Including1) コンテナタイプ別:30フィート; > 30フィート2) 輸送モード別:道路; 鉄道; 海洋3) 用途別:化学; 石油化学; 食品・飲料; 医薬品; 産業ガスCovering:CIMC Container Holdings Co., Ltd.; Singamas Container Holdings Limited; Welfit Oddy Industries Pty.Ltd.、Chart Industries Inc.、シュアタンク
-
ベトナムのオンラインフードデリバリー市場産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2023-2028年予測
よくあるご質問
Market Research Future社はどのような調査会社ですか?
マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
下記分野については、分野毎に専... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|