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飲料缶市場調査レポート:地域別(北米、欧州連合、アジア太平洋地域、その他の地域)世界2032年までの予測

飲料缶市場調査レポート:地域別(北米、欧州連合、アジア太平洋地域、その他の地域)世界2032年までの予測


Beverage Cans Market Research Report Information Report By Region (North America, European Union, Asia-Pacific region, and rest of the world) Global Forecast To 2032

飲料缶の市場調査レポート情報 地域別(北米、欧州連合、アジア太平洋地域、その他の地域) 世界の2032年までの予測 市場の概要 飲料缶市場は、世界的な都市化の進展により大きな成長が見込まれている。予測期... もっと見る

 

 

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年4月28日 US$4,950
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サマリー

飲料缶の市場調査レポート情報 地域別(北米、欧州連合、アジア太平洋地域、その他の地域) 世界の2032年までの予測
市場の概要
飲料缶市場は、世界的な都市化の進展により大きな成長が見込まれている。予測期間中、年間平均成長率(CAGR)は6.5%と高成長が見込まれている。評価額は1,412億米ドルで、2022年には北米市場が優位を占める。一方、アジア太平洋地域は最も速い速度で発展すると予想され、年間平均成長率(CAGR)は7.4%である。2022年に北米で最大のシェアを占めるのは、1,191億米ドルの米国である。同年の売上高は156億米ドルで、ドイツが欧州市場のリーダーであった。特に、年平均成長率8.2%と予測されるインドは、アジア太平洋地域で最も速い速度で拡大すると予測されている。
世界中で販売される飲料缶の多くはアルミニウム製である。その理由は、アルミニウムが丈夫で環境に優しい金属だからである。アルミニウムは価格も手頃だ。アルミは、その量と品質を維持しながら、簡単にリサイクルできる金属です。これらは、飲料缶の製造にアルミニウムが広く使用されている理由の一部です。一般的で環境に配慮したパッケージの選択肢である飲料缶は、さまざまな飲料に利便性とリサイクル性を提供する。

地域別分析
飲料缶の世界市場を構成する地域は以下の通りである:アジア太平洋、欧州連合、北米、その他の地域である。
現在、飲料缶の地域別市場シェアで最も大きいのは北米である。この地域の飲料缶の割合は高く、報告書の期間内に上昇すると予測されている。この地域の信じられないほど高い市場シェアは、強いCAGRに起因し続けるだろう。
さらに、欧州連合(EU)は飲料缶のかなりの市場シェアを持っている。この地域では金属缶のリサイクルが増加していることが原因である。これは特にフランス、ドイツ、イギリスに当てはまる。これらの国々は、偶然にもヨーロッパ最大の飲料缶市場でもある。私たちは、より多くのヨーロッパの人々にリサイクルをしてもらう必要がある。政府機関やシンクタンクの指令が、そうするよう強制しているのだ。欧州委員会が出した指令もそのひとつである。
飲料缶の市場は、アジア太平洋地域で急成長が見込まれている。この地域で最も人口が多いのは、オーストラリア、中国、日本、インドネシア、インドである。この地域の富裕層は驚異的なペースで増加している。これらすべての地域で、かなりの中産階級も成長している。飲料缶業界の急成長は、可処分所得と購買力の上昇によってもたらされている。
これらの国々の人口動態が若くなれば、飲料缶部門にとって重要な市場となる日も近いだろう。飲料缶市場の大半はすでに中国が支配している。
それ以外の地域でも、飲料缶の市場は大幅に拡大すると予想される。人々が豊かになり、缶入りアルコール飲料を飲む機会が増えているからだ。
主要プレーヤー
Ball Corporation、Ardagh Group、Crown Holdings Inc.、Can-Pack SA、CPMC Holdings Limited、Novelis Inc.、Silgan Holdings Inc.、Olora Limited、Constellium SE、Shanghai Baosteel Packaging Co.


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Summary

Beverage Cans Market Research Report Information Report By Region (North America, European Union, Asia-Pacific region, and rest of the world) Global Forecast To 2032
Overview of the Market
The market for beverage cans is expected to grow significantly due to rising urbanization globally. Over the course of the forecast period, projections show a strong Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 6.5%. With a valuation of USD 141.2 billion, the North American market dominated in 2022. Meanwhile, the Asia-Pacific area is expected to develop at the fastest rate, with a compound annual growth rate (CAGR) of 7.4%. At USD 119.1 billion, the United States held the greatest share in North America in 2022. With a sale of USD 15.6 billion in the same year, Germany was the market leader in Europe. Notably, with a predicted CAGR of 8.2%, India is anticipated to expand at the quickest rate in the Asia-Pacific area.
Aluminum makes up many beverage cans sold worldwide. The reason for this is because aluminum is a robust and eco-friendly metal. Aluminum is also reasonably priced. The metal is easily recyclable while maintaining its amount and quality. These are a few of the explanations for its widespread usage in the production of beverage cans. A common and environmentally responsible packaging option, beverage cans provide convenience and recyclability for a variety of beverages.

Analysis by region
The following regions comprise the global market for beverage cans: Asia-Pacific, the European Union, North America, and the rest of the world.
Now, the largest regional market share for beverage cans is held by North America. The rate of beverage cans in this area is high and is predicted to rise within the report's time frame. The incredibly high market share in this region will continue to be attributed to the strong CAGR.
Additionally, the European Union has a substantial market share for beverage cans. The region's increased recycling of metal cans is the cause. This is particularly true for France, Germany, and the United Kingdom. These countries also happen to be the biggest beverage can market in Europe. We need more Europeans to recycle. Government and think tank agency mandates force them to do so. The directives issued by the European Commission are one such instance.
The market for beverage cans is anticipated to grow at a rapid rate in the Asia-Pacific area. The largest populations in the region are found in Australia, China, Japan, Indonesia, and India. The wealth of their masses is increasing at a tremendous pace. In all these areas, a sizable middle class is also growing. The rapid growth rate of the beverage cans industry is being driven by rising disposable incomes and purchasing power.
These countries' younger demographics will soon make them important markets for the beverage can sector. Most of the market for beverage cans is already controlled by China.
The market for beverage cans is anticipated to increase significantly in the rest of the world as well. This is because people are getting richer and drinking more alcoholic beverages in cans.
Key Players
Ball Corporation, Ardagh Group, Crown Holdings Inc., Can-Pack SA, CPMC Holdings Limited, Novelis Inc., Silgan Holdings Inc., Orora Limited, Constellium SE, and Shanghai Baosteel Packaging Co., Ltd. are among the major companies that control the market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................ 12
1.1 DEFINITION .................................................................................................................................................................. 12
1.2 SCOPE OF THE STUDY .............................................................................................................................................. 12
1.3 RESEARCH OBJECTIVE ............................................................................................................................................ 12
2 RESEARCH METHODOLOGY ...................................................................................................... 13
2.1 OVERVIEW .................................................................................................................................................................... 13
2.2 DATA FLOW .................................................................................................................................................................. 15
2.2.1 Data Mining Process ....................................................................................................................................... 15
2.3 PURCHASED DATABASE: ......................................................................................................................................... 16
2.4 SECONDARY SOURCES: ............................................................................................................................................ 17
2.4.1 Secondary Research data flow: ........................................................................................................................ 18
2.5 PRIMARY RESEARCH: ............................................................................................................................................... 19
2.5.1 Primary Research DATA FLOW: ....................................................................................................................... 20
2.5.2 Primary Research: Number of Interviews conducted ........................................................................................ 21
2.5.3 Primary Research: Regional Coverage ............................................................................................................. 21
2.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ........................................................................................... 22
2.6.1 Consumption & Net Trade Approach ................................................................................................................ 22
2.6.2 Revenue Analysis Approach ............................................................................................................................ 22
2.7 DATA FORECASTING................................................................................................................................................. 23
2.7.1 Data forecasting Technique ............................................................................................................................ 23
2.8 DATA MODELING ........................................................................................................................................................ 24
2.8.1 microeconomic factor analysis: ....................................................................................................................... 24
2.8.2 Data modeling: ............................................................................................................................................... 25
2.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................................................................................................... 26
3 REGULATORY, POLICY AND OTHER FRAMEWORK ................................................................. 27
3.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 27
3.2 EU PACKAGING AND PACKAGING WASTE REGULATION ........................................................................... 31
3.3 MODERN BEVERAGE CONTAINER POLICY ....................................................................................................... 34
3.4 EUROPEAN FOOD CONTACT REGULATIONS .................................................................................................... 35
3.5 ANTI-WASTE FOR A CIRCULAR ECONOMY LAW ........................................................................................... 42
3.6 REFUNDING SCHEME FOR DRINKS CONTAINER - EUROPEAN PARLIAMENT .................................... 47
3.7 PROPOSED PROGRAMMES ...................................................................................................................................... 52
4 GLOBAL BEVERAGE CANS MARKET: PRODUCTION VS CONSUMPTION GAP ANALYSIS, BY REGION ................................................................................................................................... 55
4.1 PRODUCTION DATA, 2018-2032 (UNITS) ............................................................................................................. 55
4.2 CONSUMPTION DATA, 2018-2032 (USD MILLION) .......................................................................................... 57
5 COMPETITIVE LANDSCAPE ........................................................................................................ 62
5.1 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES, BY KEY PLAYERS (BEVERAGE CANS MANUFACTURERS) ................................................................................................................................................... 62
5.2 EXPANSION BY COMPANIES IN BEVERAGE CANS MANUFACTURERS ................................................ 63
5.3 MERGER & ACQUISITION BY COMPANIES IN BEVERAGE CANS MANUFACTURERS ....................... 64
5.4 PARTNERSHIP BY COMPANIES IN BEVERAGE CANS MANUFACTURERS ........................................... 65
5.5 PRODUCT LAUNCH BY COMPANIES IN BEVERAGE CANS MANUFACTURERS................................... 66
5.6 OTHERS BY COMPANIES IN BEVERAGE CANS MANUFACTURERS ........................................................ 67

 

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