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産後健康サプリメント市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(単品栄養サプリメント、複合栄養サプリメント)、剤形別(ソフトジェル、粉末、液体)、販売チャネル別、地域別、セグメント別予測、2025年~2033年

産後健康サプリメント市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(単品栄養サプリメント、複合栄養サプリメント)、剤形別(ソフトジェル、粉末、液体)、販売チャネル別、地域別、セグメント別予測、2025年~2033年


Postpartum Health Supplements Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Single Nutritional Supplements, Combined Nutritional Supplements), By Formulation (Softgels, Powder, Liquid), By Sales Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2033

産後の健康サプリメント市場概要 産後健康サプリメントの世界市場規模は、2024年に13.5億米ドルと評価され、2033年には29.3億米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までの年平均成長率は9.06%である。主... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年9月5日 US$5,950
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サマリー

産後の健康サプリメント市場概要

産後健康サプリメントの世界市場規模は、2024年に13.5億米ドルと評価され、2033年には29.3億米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までの年平均成長率は9.06%である。主要企業による革新的な製品の導入や産後うつ病の有病率の増加は、予測期間中の市場成長を促進すると予想される主要因の一部である。

産後の問題に対する世界的な意識の高まりは、産後の健康サプリメントの需要を促進すると予想される。米国産科婦人科学会(American College of Obstetricians and Gynecologists)は、産後ケアは継続的なプロセスであり、女性は妊娠12週以内に医師の診察を受けるよう推奨している。このような取り組みは、産後の健康サプリメント業界にプラスの影響を与えると予想される。

産後の健康問題は、心疾患、高血圧、肥満などの慢性疾患状態にある女性に多く、予測期間中の市場の収益に貢献すると予想される。Postpartum Depressionが2023年7月に発表した記事によると、女性の約10人に1人が出産後に産後うつ病(PPD)にかかる可能性があり、ある研究では7人に1人の有病率を示している。産後うつ病の期間は、様々な要因によって異なりますが、通常3~6ヵ月に及びます。PPDを経験した母親の推定50%は、医療専門家から診断を受けていない。しかし、PPDを発症した女性の約80%は、適切なケアと栄養の助けを借りて完全に回復することができる。これらの統計は、産後の健康サプリメントの需要を助け、業界の成長を後押しすると予想される。

産後うつと闘うために、世界中の公的機関や民間機関がいくつかの取り組みを行っている。これは女性の意識を高め、予測期間中の市場成長にプラスの影響を与えると予想される。例えば、米国産科婦人科学会(American College of Obstetricians and Gynecologists)は、産後うつ病に利用可能な治療オプションに関する情報を新しい親に提供している。さらに、WHOは2023年8月に、産後の女性におけるビタミンAの重要性を強調する記事を更新した。

世界の産後健康サプリメント市場レポート・セグメンテーション

本レポートでは、世界、地域、国レベルでの収益成長を予測し、2021年から2033年までの各サブセグメントにおける最新の業界動向の分析を提供しています。この調査において、Grand View Research社は世界の産後健康サプリメント市場レポートを製品、製剤、販売チャネル、地域に基づいてセグメント化しています。

- 製品展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- 単一栄養サプリメント
oビタミン
oミネラル
o ハーブサプリメント
o タンパク質
o オメガ3
o プロバイオティクス
o その他
- 複合栄養補助食品
- 製剤の展望(売上高、百万米ドル、2021~2033年)
- カプセル/錠剤
- ソフトジェル
- 粉末
- 液体
- その他
- 販売チャネルの展望(売上高、百万米ドル、2021~2033年)
- オンライン販売チャネル
- 直販チャネル
- 薬局・ドラッグストア
- その他のオフラインチャネル
- 地域別展望(売上高、百万米ドル、2021~2033年)
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- 欧州
o ドイツ
o イギリス
o フランス
スペイン
o イタリア
デンマーク
o スウェーデン
o ノルウェー
- アジア太平洋
o 中国
o 日本
o インド
o 韓国
o オーストラリア
o タイ
- ラテンアメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
- 中東・アフリカ(MEA)
o 南アフリカ
o サウジアラビア
o UAE
o クウェート

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.セグメントの定義
1.2.1.製品タイプ
1.2.2.剤形
1.2.3.販売チャネル
1.3.調査方法
1.4.情報収集
1.4.1.購入データベース
1.4.2.GVR社内データベース
1.5.情報またはデータ分析
1.5.1.データ分析モデル
1.6.市場形成と検証
1.7.モデルの詳細
1.7.1.商品フロー分析(モデル1)
1.7.2.アプローチ1:商品フローアプローチ
1.7.3.出来高価格分析(モデル2)
1.7.4.アプローチ2:出来高価格分析
1.8.二次資料リスト
1.9.一次資料リスト
1.10.目的
1.10.1.目的1
1.10.2.目的2
第2章.要旨
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競争環境スナップショット
第3章.産後健康サプリメント市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場系統の展望
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連・付随市場の展望
3.2.市場ダイナミクス
3.2.1.市場ドライバー分析
3.2.1.1.健康意識の高まりとサプリメントの入手しやすさ
3.2.1.2.産後うつ病の増加
3.2.2.市場阻害要因分析
3.2.2.1.市場における偽造品の販売
3.2.2.2.サプリメント業界における規制上の課題
3.3.業界分析ツール
3.3.1.業界分析 - ポーターの分析
3.3.2.PESTEL分析
第4章.製品事業分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.産後健康サプリメント市場製品動向分析
4.3.単一栄養サプリメント
4.3.1.単一栄養補助食品市場の2021年~2033年の推定と予測(百万米ドル)
4.3.2.ビタミン
4.3.2.1.ビタミン市場の2021~2033年の推定と予測(USD Million)
4.3.3.ミネラル
4.3.3.1.ミネラル市場の2021~2033年の推定と予測(USD Million)
4.3.4.ハーブサプリメント
4.3.4.1.ハーブサプリメント市場の2021~2033年の推定と予測(百万米ドル)
4.3.5.タンパク質
4.3.5.1.プロテイン市場の2021~2033年の推定と予測(USD Million)
4.3.6.オメガ3
4.3.6.1.オメガ3市場の2021~2033年の推定と予測(百万米ドル)
4.3.7.プロバイオティクス
4.3.7.1.プロバイオティクス市場の2021~2033年の推定と予測(百万米ドル)
4.3.8.その他
4.3.8.1.その他市場の2021~2033年の推定と予測(百万米ドル)
4.4.複合栄養補助食品
4.4.1.複合栄養補助食品市場の2021~2033年の推定と予測(百万米ドル)
第5章 製剤ビジネス分析製剤ビジネス分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.産後健康サプリメント市場製剤動向分析
5.3.カプセル/錠剤
5.3.1.カプセル/錠剤市場の2021~2033年の推定と予測(百万米ドル)
5.4.ソフトジェル
5.4.1.ソフトジェル市場の2021~2033年の推定と予測(USD Million)
5.5.粉末
5.5.1.パウダー市場の2021~2033年の推定と予測(USD Million)
5.6.液体
5.6.1.液体市場の2021~2033年の推定と予測 (百万米ドル)
5.7.その他
5.7.1.その他市場の2021~2033年の推定と予測(USD Million)
第6章.販売チャネルビジネス分析
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.産後健康サプリメント市場販売チャネル動向分析
6.3.オンライン販売チャネル
6.3.1.オンライン販売チャネル市場の推計と予測 2021 - 2033 (USD Million)
6.4.直接販売チャネル
6.4.1.直接販売チャネル市場の2021年~2033年の推定と予測(USD Million)
6.5.薬局/ドラッグストア
6.5.1.薬局/ドラッグストア市場の2021~2033年の推定と予測(USD Million)
6.6.その他のオフラインチャネル
6.6.1.その他のオフラインチャネル市場の2021年~2033年の推定と予測(USD Million)
第7章.地域ビジネス分析
7.1.地域ダッシュボード
7.2.産後健康サプリメント市場地域別展望
7.3.北米
7.3.1.北米市場の推計と予測 2021年~2033年 (百万米ドル)
7.3.2.米国
7.3.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.2.競争シナリオ
7.3.2.3.規制の枠組み
7.3.2.4.米国市場の2021~2033年の推定と予測(百万米ドル)
7.3.3.カナダ
7.3.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.2.競争シナリオ
7.3.3.3.規制の枠組み
7.3.3.4.カナダ市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
7.3.4.メキシコ
7.3.4.1.主要国のダイナミクス
7.3.4.2.競争シナリオ
7.3.4.3.規制の枠組み
7.3.4.4.メキシコ市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.4.欧州
7.4.1.欧州市場の2021年~2033年の推定と予測(USD Million)
7.4.2.英国
7.4.2.1.主要国のダイナミクス
7.4.2.2.競争シナリオ
7.4.2.3.規制の枠組み
7.4.2.4.イギリス市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
7.4.3.ドイツ
7.4.3.1.主要国のダイナミクス
7.4.3.2.競争シナリオ
7.4.3.3.規制の枠組み
7.4.3.4.ドイツ市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
7.4.4.フランス
7.4.4.1.主要国のダイナミクス
7.4.4.2.競争シナリオ
7.4.4.3.規制の枠組み
7.4.4.4.フランス市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.4.5.イタリア
7.4.5.1.主要国の動向
7.4.5.2.競争シナリオ
7.4.5.3.規制の枠組み
7.4.5.4.イタリア市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
7.4.6.スペイン
7.4.6.1.主要国の動向
7.4.6.2.競争シナリオ
7.4.6.3.規制の枠組み
7.4.6.4.スペイン市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.4.7.ノルウェー
7.4.7.1.主要国の市場動向
7.4.7.2.競争シナリオ
7.4.7.3.規制の枠組み
7.4.7.4.ノルウェー市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.4.8.スウェーデン
7.4.8.1.主要国の動向
7.4.8.2.競争シナリオ
7.4.8.3.規制の枠組み
7.4.8.4.スウェーデン市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.4.9.デンマーク
7.4.9.1.主要国の市場動向
7.4.9.2.競争シナリオ
7.4.9.3.規制の枠組み
7.4.9.4.デンマーク市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.5.アジア太平洋地域
7.5.1.アジア太平洋地域の市場予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.5.2.日本
7.5.2.1.主要国のダイナミクス
7.5.2.2.競争シナリオ
7.5.2.3.規制の枠組み
7.5.2.4.日本市場の推計と予測 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.3.中国
7.5.3.1.主要国のダイナミクス
7.5.3.2.競争シナリオ
7.5.3.3.規制の枠組み
7.5.3.4.中国市場の推計と予測 2021年~2033年 (百万米ドル)
7.5.4.インド
7.5.4.1.主要国のダイナミクス
7.5.4.2.競争シナリオ
7.5.4.3.規制の枠組み
7.5.4.4.インド市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
7.5.5.オーストラリア
7.5.5.1.主なカントリーダイナミクス
7.5.5.2.競争シナリオ
7.5.5.3.規制の枠組み
7.5.5.4.オーストラリア市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
7.5.6.韓国
7.5.6.1.主要国のダイナミクス
7.5.6.2.競争シナリオ
7.5.6.3.規制の枠組み
7.5.6.4.韓国市場の推計と予測 2021年~2033年 (百万米ドル)
7.5.7.タイ
7.5.7.1.主要国の動向
7.5.7.2.競争シナリオ
7.5.7.3.規制の枠組み
7.5.7.4.タイ市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
7.6.ラテンアメリカ
7.6.1.中南米市場の推定と予測 2021~2033 (百万米ドル)
7.6.2.ブラジル
7.6.2.1.主要国のダイナミクス
7.6.2.2.競争シナリオ
7.6.2.3.規制の枠組み
7.6.2.4.ブラジル市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.6.3.アルゼンチン
7.6.3.1.主要国の市場動向
7.6.3.2.競争シナリオ
7.6.3.3.規制の枠組み
7.6.3.4.アルゼンチン市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.7.MEA
7.7.1.MEA市場の推計と予測2021年~2033年(USD Million)
7.7.2.南アフリカ
7.7.2.1.主要国の動向
7.7.2.2.競争シナリオ
7.7.2.3.規制の枠組み
7.7.2.4.南アフリカ市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
7.7.3.サウジアラビア
7.7.3.1.主要国の市場動向
7.7.3.2.競争シナリオ
7.7.3.3.規制の枠組み
7.7.3.4.サウジアラビアの市場予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.7.4.アラブ首長国連邦
7.7.4.1.主要国の市場動向
7.7.4.2.競争シナリオ
7.7.4.3.規制の枠組み
7.7.4.4.UAE市場の予測および2021~2033年 (百万米ドル)
7.7.5.クウェート
7.7.5.1.主要国の市場動向
7.7.5.2.競争シナリオ
7.7.5.3.規制の枠組み
7.7.5.4.クウェート市場の予測および2021年~2033年(百万米ドル)
第8章 競争環境競争環境
8.1.企業分類
8.2.戦略マッピング
8.3.企業の市場ポジション分析、2024年
8.4.企業プロフィール/リスト
8.4.1.ニューチャプター社
8.4.1.1.会社概要
8.4.1.2.業績
8.4.1.3.製品ベンチマーク
8.4.1.4.戦略的イニシアティブ
8.4.2.ママセレクト
8.4.2.1.会社概要
8.4.2.2.業績
8.4.2.3.製品ベンチマーク
8.4.2.4.戦略的イニシアティブ
8.4.3.アクティフUSA
8.4.3.1.会社概要
8.4.3.2.業績
8.4.3.3.製品ベンチマーク
8.4.3.4.戦略的イニシアティブ
8.4.4.栄養補助食品ウェルネス社
8.4.4.1.会社概要
8.4.4.2.業績
8.4.4.3.製品ベンチマーク
8.4.4.4.戦略的イニシアティブ
8.4.5.アーニャ
8.4.5.1.会社概要
8.4.5.2.業績
8.4.5.3.製品ベンチマーク
8.4.5.4.戦略的イニシアティブ
8.4.6.DSM
8.4.6.1.会社概要
8.4.6.2.業績
8.4.6.3.製品ベンチマーク
8.4.6.4.戦略的イニシアティブ
8.4.7.ピンクのコウノトリ
8.4.7.1.会社概要
8.4.7.2.業績
8.4.7.3.製品ベンチマーク
8.4.7.4.戦略的イニシアティブ
8.4.8.株式会社マミーズブリス
8.4.8.1.会社概要
8.4.8.2.業績
8.4.8.3.製品ベンチマーク
8.4.8.4.戦略的イニシアティブ
8.4.9.オネストカンパニー
8.4.9.1.会社概要
8.4.9.2.業績
8.4.9.3.製品ベンチマーク
8.4.9.4.戦略的イニシアティブ
8.4.10.ノルディック・ナチュラルズ
8.4.10.1.会社概要
8.4.10.2.業績
8.4.10.3.製品ベンチマーク
8.4.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Postpartum Health Supplements Market Summary

The global postpartum health supplements market size was valued at USD 1.35 billion in 2024 and is expected to reach USD 2.93 billion by 2033, growing at a CAGR of 9.06% from 2025 to 2033. The introduction of innovative products by the key players and the increasing prevalence of postnatal depression are some of the key factors expected to drive the market's growth during the forecast period.

Increasing awareness about postnatal problems globally is anticipated to drive demand for postnatal health supplements. The American College of Obstetricians and Gynecologists recommended that postnatal care be an ongoing process and that women should visit doctors within 12 weeks of pregnancy. Such initiatives are expected to influence the postpartum health supplements industry positively.

Postnatal health problems are more common in women with chronic disease conditions such as cardiac diseases, high blood pressure, and obesity, which is expected to contribute to the revenue of the market during the forecast period. According to the article published by Postpartum Depression in July 2023, about one in 10 women may undergo postpartum depression (PPD) following childbirth, and certain studies indicate a prevalence of one in seven women. The duration of postpartum depression typically spans 3 to 6 months, though this varies depending on various factors. An estimated 50% of mothers experiencing PPD do not receive a diagnosis from a healthcare professional. However, around 80% of women with PPD can attain full recovery with the help of proper care and nutrition. These statistics are expected to aid the demand for postpartum health supplements, boosting industry growth.

Several initiatives have been undertaken by public and private institutions across the world to combat postnatal depression. This is anticipated to increase awareness among women, positively impacting the market growth during the forecast period. For instance, the American College of Obstetricians and Gynecologists provides information to new parents about the treatment options available for postnatal depression. Furthermore, in August 2023, the WHO updated its article emphasizing the importance of Vitamin A in postpartum women.

Global Postpartum Health Supplements Market Report Segmentation

This report forecasts revenue growth at global, regional, and country levels and provides an analysis of the latest industry trends in each of the sub-segments from 2021 to 2033. For this study, Grand View Research has segmented the global postpartum health supplements market report based on product, formulation, sales channel, and region.

• Product Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Single Nutritional Supplements
o Vitamins
o Minerals
o Herbal Supplements
o Proteins
o Omega-3
o Probiotics
o Others
• Combined Nutritional Supplements
• Formulation Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Capsules/Tablets
• Softgels
• Powder
• Liquid
• Others
• Sales Channel Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Online Sales Channel
• Direct Sales Channel
• Pharmacies/Drug Stores
• Other Offline Channels
• Regional Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Spain
o Italy
o Denmark
o Sweden
o Norway
• Asia Pacific
o China
o Japan
o India
o South Korea
o Australia
o Thailand
• Latin America
o Brazil
o Argentina
• Middle East and Africa (MEA)
o South Africa
o Saudi Arabia
o UAE
o Kuwait



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Segment Definitions
1.2.1. Product Type
1.2.2. Formulation
1.2.3. Sales channel
1.3. Research Methodology
1.4. Information Procurement
1.4.1. Purchased database
1.4.2. GVR’s internal database
1.5. Information or Data Analysis
1.5.1. Data analysis models
1.6. Market Formulation & Validation
1.7. Model Details
1.7.1. Commodity flow analysis (Model 1)
1.7.2. Approach 1: Commodity flow approach
1.7.3. Volume price analysis (Model 2)
1.7.4. Approach 2: Volume price analysis
1.8. List of Secondary Sources
1.9. List of Primary Sources
1.10. Objectives
1.10.1. Objective 1
1.10.2. Objective 2
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Postpartum Health Supplements Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent market outlook
3.1.2. Related/ancillary market outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market driver analysis
3.2.1.1. Increasing health consciousness and accessibility of supplements
3.2.1.2. Rising incidence of postpartum depression
3.2.2. Market restraint analysis
3.2.2.1. Sale of counterfeit products in the market
3.2.2.2. Regulatory challenges in the supplements industry
3.3. Industry Analysis Tools
3.3.1. Industry Analysis - Porter’s
3.3.2. PESTEL Analysis
Chapter 4. Product Business Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. Postpartum Health Supplements Market: Product Movement Analysis
4.3. Single Nutritional Supplements
4.3.1. Single nutritional supplements market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
4.3.2. Vitamins
4.3.2.1. Vitamins market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
4.3.3. Minerals
4.3.3.1. Minerals market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
4.3.4. Herbal Supplements
4.3.4.1. Herbal supplements market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
4.3.5. Proteins
4.3.5.1. Proteins market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
4.3.6. Omega-3
4.3.6.1. Omega-3 market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
4.3.7. Probiotics
4.3.7.1. Probiotics market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
4.3.8. Others
4.3.8.1. Others market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
4.4. Combined Nutritional Supplements
4.4.1. Combined nutritional supplements market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
Chapter 5. Formulation Business Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. Postpartum Health Supplements Market: Formulation Movement Analysis
5.3. Capsules/Tablets
5.3.1. Capsules/tablets market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
5.4. Softgels
5.4.1. Softgels market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
5.5. Powder
5.5.1. Powder market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
5.6. Liquid
5.6.1. Liquid market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
5.7. Others
5.7.1. Others market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
Chapter 6. Sales Channel Business Analysis
6.1. Segment Dashboard
6.2. Postpartum Health Supplements Market: Sales Channel Movement Analysis
6.3. Online Sales Channel
6.3.1. Online sales channel market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
6.4. Direct Sales Channel
6.4.1. Direct sales channel market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
6.5. Pharmacies/Drug Stores
6.5.1. Pharmacies/drug stores market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
6.6. Other Offline Channels
6.6.1. Other offline channels market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
Chapter 7. Regional Business Analysis
7.1. Regional Dashboard
7.2. Postpartum Health Supplements Market: Regional Outlook
7.3. North America
7.3.1. North America market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.3.2. U.S.
7.3.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2. Competitive scenario
7.3.2.3. Regulatory framework
7.3.2.4. U.S. market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.3.3. Canada
7.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.2. Competitive scenario
7.3.3.3. Regulatory framework
7.3.3.4. Canada market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.3.4. Mexico
7.3.4.1. Key country dynamics
7.3.4.2. Competitive scenario
7.3.4.3. Regulatory framework
7.3.4.4. Mexico market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4. Europe
7.4.1. Europe market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.2. UK
7.4.2.1. Key country dynamics
7.4.2.2. Competitive scenario
7.4.2.3. Regulatory framework
7.4.2.4. UK market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.3. Germany
7.4.3.1. Key country dynamics
7.4.3.2. Competitive scenario
7.4.3.3. Regulatory framework
7.4.3.4. Germany market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.4. France
7.4.4.1. Key country dynamics
7.4.4.2. Competitive scenario
7.4.4.3. Regulatory framework
7.4.4.4. France market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.5. Italy
7.4.5.1. Key country dynamics
7.4.5.2. Competitive scenario
7.4.5.3. Regulatory framework
7.4.5.4. Italy market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.6. Spain
7.4.6.1. Key country dynamics
7.4.6.2. Competitive scenario
7.4.6.3. Regulatory framework
7.4.6.4. Spain market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.7. Norway
7.4.7.1. Key country dynamics
7.4.7.2. Competitive scenario
7.4.7.3. Regulatory framework
7.4.7.4. Norway market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.8. Sweden
7.4.8.1. Key country dynamics
7.4.8.2. Competitive scenario
7.4.8.3. Regulatory framework
7.4.8.4. Sweden market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.9. Denmark
7.4.9.1. Key country dynamics
7.4.9.2. Competitive scenario
7.4.9.3. Regulatory framework
7.4.9.4. Denmark market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.5. Asia Pacific
7.5.1. Asia Pacific market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.2. Japan
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Competitive scenario
7.5.2.3. Regulatory framework
7.5.2.4. Japan market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.3. China
7.5.3.1. Key country dynamics
7.5.3.2. Competitive scenario
7.5.3.3. Regulatory framework
7.5.3.4. China market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.4. India
7.5.4.1. Key country dynamics
7.5.4.2. Competitive scenario
7.5.4.3. Regulatory framework
7.5.4.4. India market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.5. Australia
7.5.5.1. Key country dynamics
7.5.5.2. Competitive scenario
7.5.5.3. Regulatory framework
7.5.5.4. Australia market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.6. South Korea
7.5.6.1. Key country dynamics
7.5.6.2. Competitive scenario
7.5.6.3. Regulatory framework
7.5.6.4. South Korea market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.7. Thailand
7.5.7.1. Key country dynamics
7.5.7.2. Competitive scenario
7.5.7.3. Regulatory framework
7.5.7.4. Thailand market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.6. Latin America
7.6.1. Latin America market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.6.2. Brazil
7.6.2.1. Key country dynamics
7.6.2.2. Competitive scenario
7.6.2.3. Regulatory framework
7.6.2.4. Brazil market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.6.3. Argentina
7.6.3.1. Key country dynamics
7.6.3.2. Competitive scenario
7.6.3.3. Regulatory framework
7.6.3.4. Argentina market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.7. MEA
7.7.1. MEA market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.7.2. South Africa
7.7.2.1. Key country dynamics
7.7.2.2. Competitive scenario
7.7.2.3. Regulatory framework
7.7.2.4. South Africa market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.7.3. Saudi Arabia
7.7.3.1. Key country dynamics
7.7.3.2. Competitive scenario
7.7.3.3. Regulatory framework
7.7.3.4. Saudi Arabia market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.7.4. UAE
7.7.4.1. Key country dynamics
7.7.4.2. Competitive scenario
7.7.4.3. Regulatory framework
7.7.4.4. UAE market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
7.7.5. Kuwait
7.7.5.1. Key country dynamics
7.7.5.2. Competitive scenario
7.7.5.3. Regulatory framework
7.7.5.4. Kuwait market estimates and forecasts 2021 - 2033 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Company Categorization
8.2. Strategy Mapping
8.3. Company Market Position Analysis, 2024
8.4. Company Profiles/Listing
8.4.1. New Chapter, Inc.
8.4.1.1. Company overview
8.4.1.2. Financial performance
8.4.1.3. Product benchmarking
8.4.1.4. Strategic initiatives
8.4.2. Mama's Select
8.4.2.1. Company overview
8.4.2.2. Financial performance
8.4.2.3. Product benchmarking
8.4.2.4. Strategic initiatives
8.4.3. ACTIF USA
8.4.3.1. Company overview
8.4.3.2. Financial performance
8.4.3.3. Product benchmarking
8.4.3.4. Strategic initiatives
8.4.4. Nutraceutical Wellness, Inc.
8.4.4.1. Company overview
8.4.4.2. Financial performance
8.4.4.3. Product benchmarking
8.4.4.4. Strategic initiatives
8.4.5. Anya
8.4.5.1. Company overview
8.4.5.2. Financial performance
8.4.5.3. Product benchmarking
8.4.5.4. Strategic initiatives
8.4.6. DSM
8.4.6.1. Company overview
8.4.6.2. Financial performance
8.4.6.3. Product benchmarking
8.4.6.4. Strategic initiatives
8.4.7. Pink Stork
8.4.7.1. Company overview
8.4.7.2. Financial performance
8.4.7.3. Product benchmarking
8.4.7.4. Strategic initiatives
8.4.8. Mommy’s Bliss, Inc.
8.4.8.1. Company overview
8.4.8.2. Financial performance
8.4.8.3. Product benchmarking
8.4.8.4. Strategic initiatives
8.4.9. The Honest Company, Inc.
8.4.9.1. Company overview
8.4.9.2. Financial performance
8.4.9.3. Product benchmarking
8.4.9.4. Strategic initiatives
8.4.10. Nordic Naturals
8.4.10.1. Company overview
8.4.10.2. Financial performance
8.4.10.3. Product benchmarking
8.4.10.4. Strategic initiatives

 

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