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中国衛生陶器市場:製品タイプ別(トイレ/ウォータークロゼット/貯水槽、洗面台、バスタブ、尿瓶、その他)、エンドユース別(住宅/家庭、非住宅/商業)、流通チャネル別(小売販売、直販/施設販売)、地域別、競争、予測、機会、2026年まで


China Sanitary Ware Market, By Product Type (Toilets/Water Closets & Cisterns; Wash Basins; Bath Tubs; Urinals; Others), By End Use (Residential/Household Vs. Non-Residential/Commercial), By Distribution Channel (Retail Sales Vs. Direct/Institutional Sales), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2026F

中国の衛生陶器市場は、2020年に82.8億米ドルとなり、2026年までに195.4億米ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは14.71%となります。中国の衛生陶器市場は、ウォータークロゼットやビデ、洗面台、スクワッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年8月21日 US$3,500
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93 英語

下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

中国の衛生陶器市場は、2020年に82.8億米ドルとなり、2026年までに195.4億米ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは14.71%となります。中国の衛生陶器市場は、ウォータークロゼットやビデ、洗面台、スクワットトイレ、バスタブ、小便器などの製品を含み、水の消費量が少ないウォータークロゼットや健康モニタークロゼットなどの様々な技術開発のおかげで、長年にわたって驚異的な成長を遂げています。様々な衛生陶器製品の需要は、商業や工業などの様々な分野で増加しており、今後5年間の中国の衛生陶器市場を支えていくでしょう。さらに、中国全土の消費者は、デザインをアップグレードし、デジタルスケール付きトイレやオートクローズ技術などの様々な技術を搭載した最新の衛生陶器製品を採用しています。その結果、衛生陶器の需要は予測期間中にさらに増加すると予想されます。さらに、衛生システムの改善や、最新の衛生製品に対する意識の高まりも、中国の衛生陶器市場の成長を促す主な要因の一つです。

COVID-19の発生に伴い、中国政府はロックダウン期間中、不要不急の製品の生産や製造、建設活動など、あらゆる活動を一時的に停止しました。この生産停止により、中国では衛生陶器製品の供給が不足し、一方、建設活動の中断により、衛生陶器製品の需要が一時的に減少しました。このように、生産停止期間中は、衛生陶器製品の需要と供給の両方に大きな混乱が生じ、中国の衛生陶器市場の成長をある程度妨げることになりました。

中国の衛生陶器市場は、製品タイプ別、最終用途別、流通チャネル別、地域別、企業別に分類されています。製品タイプ別では、中国衛生陶器市場は、トイレ/水栓・貯水槽、洗面台、バスタブ、尿器、その他に分けられます。これらのうち、中国の衛生陶器市場を支配しているのは、この地域には商業拠点や世界的な貿易センターが存在するため、トイレ/水栓・貯水槽です。また、この地域の都市部の消費者は、生活水準を向上させる製品に継続的に支出するため、技術的に進歩した衛生陶器製品の使用に大きな関心を示しています。

中国の衛生陶器市場は、中国東部、中国北部、中国北東部、中国南中部、中国北西部、中国南西部など、さまざまな地域に分かれています。中国の衛生陶器市場に参入している主な企業は、Kohler (China) Investment Co.Ltd.、TOTO China Co.Ltd.、ARROW Wrigley Home Furnishing Group Co., Ltd.、Huida Sanitary Ware Co., Hengjie Sanitary Ware Group Co., Ltd.などがあります。市場での競争力を維持するために、企業は新しい衛生陶器のブランドや製品を導入したり、M&Aを発表するなどして、継続的にアップグレードしています。

このレポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー: 2016-2019
ベースイヤー: 2020
推定年: 2021E
予測期間: 2022F-2026F

本調査の目的
- 2016年から2020年までの中国衛生陶器市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021E年から2026F年までの中国衛生陶器市場の市場規模と2026F年までの成長率を推定・予測すること。
- 中国の衛生陶器市場を、製品タイプ、最終用途、流通チャネル、地域、企業に基づいて定義、分類、予測すること。
- 中国の衛生陶器市場における支配的な地域またはセグメントを特定すること。
- 中国の衛生陶器市場のドライバーと課題を特定すること。
- 中国の衛生陶器市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調査すること。
- 中国の衛生陶器市場で活動する主要企業のプロファイルを特定・分析する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず、中国国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際、回答者は競合他社についても尋ねられました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、中国におけるすべての主要プレイヤーのメーカー、流通チャネル、および存在を分析しました。

TechSci Researchは、ボトムアップ&トップダウンアプローチを用いて、中国衛生陶器市場の市場規模を算出しました。ここでは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらの製品タイプ、最終用途、流通チャネルの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
対象となる主なオーディエンス
- 衛生陶器メーカー、サプライヤー、流通業者、その他のステークホルダー。
- 規制当局や政策立案者などの政府機関。
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 衛生陶器の製造に関連する組織、フォーラム、アライアンス。
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資を戦略的に行い、市場の機会を生かすためにも役立ちます。
レポートの範囲
本レポートでは、中国の衛生陶器市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

- 中国衛生陶器市場、製品タイプ別。
トイレ/ウォータークロゼット/貯水槽
洗面台
バスタブ
ウリナラ
その他
- 中国衛生陶器市場:エンドユース別
住宅/家庭用
非住宅/商業用
- 中国衛生陶器市場:販売チャネル別
小売販売
直販/機関投資家向け
- 中国衛生陶器市場:地域別
華東地域
華北
中国東北部
中国南中部
中国北西部
South West China
競合他社の状況
会社概要。中国の衛生陶器市場に参入している主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.エグゼクティブサマリー
4.お客様の声/エンドユーザー分析
4.1.ブランド認知度
4.2.ブランド満足度
4.3.衛生陶器製品の買い替えサイクル
4.4.購入したい場所
4.5.情報の入手先
4.6.購買決定に影響を与える要因
5.中国衛生陶器市場の展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品タイプ別(トイレ・水栓・洗面台・バスタブ・尿器・その他
5.2.2.エンドユース別(住宅・家庭用対非住宅・商業用
5.2.3.2.3. 流通チャネル別(小売店販売、直販・施設販売) 2.4.
5.2.4.地域別
5.2.5.企業別(2020年
5.3.マーケットマップ(製品タイプ別、地域別
5.4.中国における衛生陶器製品のトップディストリビューター
6.中国のトイレ/水栓/貯水槽市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.エンドユーズ別
6.2.2.販売チャネル別
6.3.価格分析
7.中国の洗面台市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.エンドユーズ別
7.2.2.販売チャネル別
7.3.価格分析
8.中国バスタブ市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.エンドユーズ別
8.2.2.販売チャネル別
8.3.価格分析
9.中国小便器市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.エンドユーズ別
9.2.2.販売チャネル別
9.3.価格分析
10.中国のその他衛生陶器市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.エンドユーズ別
10.2.2.販売チャネル別
10.3.価格分析
11.COVID-19の中国衛生陶器市場への影響
12.4.輸入-輸出分析
13.市場力学
13.1.ドライバー
13.2.課題
14.市場動向と開発状況
15.政策・規制動向
16.中国経済の概要
17.競争環境
17.1.コーラー(中国)投資有限公司Ltd.
17.2.TOTO China Co.Ltd.を設立しました。
17.3.ARROW Wrigley Home Furnishing Group Co.,Ltd.
17.4.Huida Sanitary Ware Co.
17.5.Hengjie Sanitary Ware Group Co.
17.6.ロカ・チャイナ Co.Ltd.
17.7.貝印衛生陶器(中国)有限公司
17.8.Foshan Gaoming Annwa Ceramic Sanitary Ware Co.Ltd.
17.9.9. American Standard (China) Co.Ltd.
17.10.Joyou Building Materials Group Co.
18.戦略的提言
19.会社概要・免責事項

 

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Summary

China sanitary ware market was valued at USD8.28 billion in 2020 and is expected to reach USD19.54 billion by 2026F, growing at a CAGR of 14.71% during the forecast period. Over the years, China sanitary ware market, which include products like water closets & bidets, basins, squat toilets, bath tubs, urinals, etc., is growing at a tremendous rate on account of various technological developments such as less water-consuming water closets, health monitoring closets, etc. Demand for various sanitary ware products is increasing from different sectors such as commercial and industrial, which will aid the China sanitary ware market in the next five years. Moreover, consumers all around the country are adopting latest sanitary ware products with upgradations in their design, and inclusion of various technologies like toilets with digital scale, auto close technology, etc. As a result, sanitary ware demand is anticipated to increase further in the forecast period. Moreover, improvement in sanitation system, and increasing awareness about latest sanitary products are some of the other major drivers for the growth of China sanitary ware market.

During the lockdown period, following the COVID-19 outbreak, the Chinese government temporarily halted all sort of activities including production and manufacturing of non-essential products, construction activities, etc. On one hand the production halt led to a shortage of supply of sanitary ware products in China, whereas, on the other hand, the disruption in construction activities led to a temporary decline in demand for such products. Thus, during the lockdown, both the demand and supply of sanitary ware products witnessed significant disturbance, which hindered the growth of the China sanitary ware market to some extent.

China sanitary ware market is segmented into by product type, by end use, by distribution channel, by region and by company. In terms of product type segment, the China sanitary ware market is divided into Toilets/Water Closets & Cisterns, Wash Basin, Bath Tubs, Urinals and Others. Among these, Toilets/Water Closets & Cisterns have dominated the China sanitary ware market on account of presence of commercial hubs and global trade centers in this region. Also, the urban consumers in this region are showing greater inclination towards using technologically advanced sanitary ware products as they are continuously spending on products that would enhance their standard of living.

Regionally, China sanitary ware market has been segmented into various regions including East China, North China, North East China, South Central China, North West China, South West China where East China dominates the China sanitary ware market. Major players operating in the China sanitary ware market are Kohler (China) Investment Co. Ltd., TOTO China Co. Ltd., ARROW Wrigley Home Furnishing Group Co., Ltd., Huida Sanitary Ware Co., Ltd., Hengjie Sanitary Ware Group Co., Ltd. To remain competitive in the market companies are continuously upgrading themselves by introducing new sanitary ware brands, products and announcing mergers & acquisitions, etc.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F-2026F

Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the China sanitary ware market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the China sanitary ware market from 2021E to 2026F and growth rate until 2026F.
• To define, classify and forecast the China sanitary ware market based on product type, end use, distribution channel, region and company.
• To identify the dominant region or segment in the China sanitary ware market.
• To identify drivers and challenges for the China sanitary ware market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc. in the China sanitary ware market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the China sanitary ware market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across China. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across China.

TechSci Research calculated the market size of the China sanitary ware market using a bottom-up & top-down approach, wherein data for various end-user segments were recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types, end use and distribution channels for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Sanitary Ware manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders.
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Market research and consulting firms.
• Organizations, forums and alliances related to sanitary ware manufacturing.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, China sanitary ware market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• China Sanitary Ware Market, By Product Type:
 Toilets/Water Closets & Cisterns
 Wash Basins
 Bath Tubs
 Urinals
 Others
• China Sanitary Ware Market, By End Use:
 Residential/Household
 Non-Residential/Commercial
• China Sanitary Ware Market, By Distribution Channel:
 Retail Sales
 Direct/Institutional Sales
• China Sanitary Ware Market, By Region:
 East China
 North China
 North East China
 South Central China
 North West China
 South West China
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in China sanitary ware market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer/End User Analysis
4.1. Brand Awareness Level
4.2. Brand Satisfaction Level
4.3. Replacement Cycle of Sanitary Ware Products
4.4. Preferred Point of Purchase
4.5. Sources of Information
4.6. Factors Affecting Purchasing Decision
5. China Sanitary Ware Market outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type (Toilets/Water Closets & Cisterns; Wash Basins; Bath Tubs; Urinals; Others)
5.2.2. By End Use (Residential/Household Vs. Non-Residential/Commercial)
5.2.3. By Distribution Channel (Retail Sales Vs. Direct/Institutional Sales)
5.2.4. By Region
5.2.5. By Company (2020)
5.3. Market Map (Product Type and Region)
5.4. Top Distributors of Sanitary Ware Products in China
6. China Toilets/Water Closets & Cisterns Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By End Use
6.2.2. By Distribution Channel
6.3. Pricing Analysis
7. China Wash Basin Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By End Use
7.2.2. By Distribution Channel
7.3. Pricing Analysis
8. China Bath Tubs Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By End Use
8.2.2. By Distribution Channel
8.3. Pricing Analysis
9. China Urinals Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By End Use
9.2.2. By Distribution Channel
9.3. Pricing Analysis
10. China Other Sanitary Ware Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By End Use
10.2.2. By Distribution Channel
10.3. Pricing Analysis
11. Impact of COVID-19 on China Sanitary Ware Market
12. Import - Export Analysis
13. Market Dynamics
13.1. Drivers
13.2. Challenges
14. Market Trends & Developments
15. Policy & Regulatory Landscape
16. China Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Kohler (China) Investment Co. Ltd.
17.2. TOTO China Co. Ltd.
17.3. ARROW Wrigley Home Furnishing Group Co., Ltd.
17.4. Huida Sanitary Ware Co., Ltd.
17.5. Hengjie Sanitary Ware Group Co., Ltd.
17.6. Roca China Co. Ltd.
17.7. Kaies Sanitary Ware (China) Co., Ltd.
17.8. Foshan Gaoming Annwa Ceramic Sanitary Ware Co. Ltd.
17.9. American Standard (China) Co. Ltd.
17.10. Joyou Building Materials Group Co., Ltd.
18. Strategic Recommendations
19. About Us & Disclaimer

 

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