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スマートバスルーム製品市場(タイプ:スマートシャワー、スマートトイレ、スマートミラー、スマートソープディスペンサー、スマート蛇口、スマート水洗&バルブ、スマート照明&アクセサリー、その他;エンドユーザー:住宅、商業(ホテル&レストラン、スパ&サロン、スポーツクラブ&施設、その他);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年

スマートバスルーム製品市場(タイプ:スマートシャワー、スマートトイレ、スマートミラー、スマートソープディスペンサー、スマート蛇口、スマート水洗&バルブ、スマート照明&アクセサリー、その他;エンドユーザー:住宅、商業(ホテル&レストラン、スパ&サロン、スポーツクラブ&施設、その他);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Smart Bathroom Products Market (Type - Smart Shower, Smart Toilet, Smart Mirror, Smart Soap Dispenser, Smart Faucet, Smart Flush & Valves, Smart Lights & Accessories, Others; End-use - Residential, Commercial (Hotels & Restaurants, Spa & Salons, Sport Club & Facilities, Others); - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

スマートバスルーム製品市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のスマートバスルーム製品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく... もっと見る

 

 

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Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年11月20日 お問い合わせください
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サマリー

スマートバスルーム製品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のスマートバスルーム製品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までのスマートバスルーム製品の世界市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの世界のスマートバスルーム製品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、スマートバスルーム製品市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のスマートバスルーム製品市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界のスマートバスルーム製品市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のスマートバスルーム製品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートは、世界のスマートバスルーム製品市場の競争状況について掘り下げています。世界のスマートバスルーム製品市場で事業を展開する主要企業が特定され、各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のスマートバスルーム製品市場のプレイヤーの属性です。

スマートバスルーム製品の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるスマートバスルーム製品の売上高/収益は?
- 世界のスマートバスルーム製品市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

スマートバスルーム製品市場 - 調査目的と調査アプローチ
スマートバスルーム製品の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のスマートバスルーム製品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメント市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のスマートバスルーム製品市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.規制枠組み分析
5.8.技術概要分析
5.9.スマートバスルーム製品の世界市場分析と予測、2020~2034年
5.9.1.市場価値予測(億米ドル)
5.9.2.市場数量予測(千台)
6.スマートバスルーム製品の世界市場:タイプ別分析と予測
6.1.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):タイプ別、2020年〜2034年
6.1.1.スマートシャワー
6.1.2.スマートトイレ
6.1.3.スマートミラー
6.1.4.スマートソープディスペンサー
6.1.5.スマート蛇口
6.1.6.スマート水洗&バルブ
6.1.7.スマートライト&アクセサリー
6.1.8.その他
6.2.増加機会分析(タイプ別
7.スマートバスルーム製品の世界市場分析と予測:最終用途別
7.1.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台)、エンドユース別、2020年〜2034年
7.1.1.住宅用
7.1.2.商業用
7.1.2.1.ホテル・レストラン
7.1.2.2.スパ&サロン
7.1.2.3.スポーツクラブ&施設
7.1.2.4.その他
7.2.増加機会分析(最終用途別
8.スマートバスルーム製品の世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020年〜2034年
8.1.1.オンライン
8.1.1.1.電子商取引サイト
8.1.1.2.自社ウェブサイト
8.1.2.オフライン
8.1.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
8.1.2.2.専門店
8.1.2.3.その他小売店
8.2.流通チャネル別増加機会分析
9.スマートバスルーム製品の世界市場分析と予測:地域別
9.1.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):地域別、2020年〜2034年
9.1.1.北米
9.1.2.欧州
9.1.3.アジア太平洋
9.1.4.中東・アフリカ
9.1.5.南米
9.2.地域別増加機会分析
10.北米スマートバスルーム製品市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.主要トレンド分析
10.3.ミクロ経済シナリオ
10.4.市場シェア分析 (%)
10.5.価格動向分析
10.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.6.スマートバスルーム製品市場規模(億米ドル、千台):タイプ別、2020年〜2034年
10.6.1.スマートシャワー
10.6.2.スマートトイレ
10.6.3.スマートミラー
10.6.4.スマート・ソープ・ディスペンサー
10.6.5.スマート蛇口
10.6.6.スマート水洗&バルブ
10.6.7.スマートライト&アクセサリー
10.6.8.その他
10.7.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020~2034年
10.7.1.住宅用
10.7.2.商業用
10.7.2.1.ホテル・レストラン
10.7.2.2.スパ&サロン
10.7.2.3.スポーツクラブ&施設
10.7.2.4.その他
10.8.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
10.8.1.オンライン
10.8.1.1.電子商取引ウェブサイト
10.8.1.2.自社ウェブサイト
10.8.2.オフライン
10.8.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
10.8.2.2.専門店
10.8.2.3.その他小売店
10.9.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):国別、2020〜2034年
10.9.1.米国
10.9.2.カナダ
10.9.3.その他の北米地域
10.10.事業機会の増加分析
11.欧州スマートバスルーム製品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.主要トレンド分析
11.3.ミクロ経済シナリオ
11.4.市場シェア分析 (%)
11.5.価格動向分析
11.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.6.スマートバスルーム製品市場規模(億米ドル、千台):タイプ別、2020年〜2034年
11.6.1.スマートシャワー
11.6.2.スマートトイレ
11.6.3.スマートミラー
11.6.4.スマート・ソープ・ディスペンサー
11.6.5.スマート蛇口
11.6.6.スマート水洗&バルブ
11.6.7.スマートライト&アクセサリー
11.6.8.その他
11.7.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020~2034年
11.7.1.住宅用
11.7.2.商業用
11.7.2.1.ホテル・レストラン
11.7.2.2.スパ&サロン
11.7.2.3.スポーツクラブ&施設
11.7.2.4.その他
11.8.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
11.8.1.オンライン
11.8.1.1.電子商取引ウェブサイト
11.8.1.2.自社ウェブサイト
11.8.2.オフライン
11.8.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.8.2.2.専門店
11.8.2.3.その他小売店
11.9.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):国別、2020〜2034年
11.9.1.ドイツ
11.9.2.イギリス
11.9.3.フランス
11.9.4.イタリア
11.9.5.スペイン
11.9.6.オランダ
11.9.7.その他のヨーロッパ
11.10.ビジネスチャンスの増加分析
12.アジア太平洋地域のスマートバスルーム製品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.主要トレンド分析
12.3.ミクロ経済シナリオ
12.4.市場シェア分析 (%)
12.5.価格動向分析
12.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.6.スマートバスルーム製品市場規模(億米ドル、千台):タイプ別、2020年〜2034年
12.6.1.スマートシャワー
12.6.2.スマートトイレ
12.6.3.スマートミラー
12.6.4.スマート・ソープ・ディスペンサー
12.6.5.スマート蛇口
12.6.6.スマート水洗&バルブ
12.6.7.スマートライト&アクセサリー
12.6.8.その他
12.7.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020~2034年
12.7.1.住宅用
12.7.2.商業用
12.7.2.1.ホテル・レストラン
12.7.2.2.スパ&サロン
12.7.2.3.スポーツクラブ&施設
12.7.2.4.その他
12.8.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
12.8.1.オンライン
12.8.1.1.電子商取引ウェブサイト
12.8.1.2.自社ウェブサイト
12.8.2.オフライン
12.8.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.8.2.2.専門店
12.8.2.3.その他小売店
12.9.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):国別、2020〜2034年
12.9.1.中国
12.9.2.インド
12.9.3.日本
12.9.4.オーストラリア
12.9.5.韓国
12.9.6.ASEAN
12.9.7.その他のアジア太平洋地域
12.10.ビジネスチャンスの増加分析
13.中東・アフリカのスマートバスルーム製品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.主要トレンド分析
13.3.ミクロ経済シナリオ
13.4.市場シェア分析 (%)
13.5.価格動向分析
13.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.6.スマートバスルーム製品市場規模(億米ドル、千台):タイプ別、2020年〜2034年
13.6.1.スマートシャワー
13.6.2.スマートトイレ
13.6.3.スマートミラー
13.6.4.スマート・ソープ・ディスペンサー
13.6.5.スマート蛇口
13.6.6.スマート水洗&バルブ
13.6.7.スマートライト&アクセサリー
13.6.8.その他
13.7.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020~2034年
13.7.1.住宅用
13.7.2.商業用
13.7.2.1.ホテル・レストラン
13.7.2.2.スパ&サロン
13.7.2.3.スポーツクラブ&施設
13.7.2.4.その他
13.8.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
13.8.1.オンライン
13.8.1.1.電子商取引ウェブサイト
13.8.1.2.自社ウェブサイト
13.8.2.オフライン
13.8.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.8.2.2.専門店
13.8.2.3.その他小売店
13.9.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):国別、2020〜2034年
13.9.1.アラブ首長国連邦
13.9.2.サウジアラビア
13.9.3.カタール
13.9.4.クウェート
13.9.5.ナイジェリア
13.9.6.南アフリカ
13.9.7.その他の中東・アフリカ
13.10.機会増の分析
14.南米のスマートバスルーム製品市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.主要トレンド分析
14.3.ミクロ経済シナリオ
14.4.市場シェア分析 (%)
14.5.価格動向分析
14.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.6.スマートバスルーム製品市場規模(億米ドル、千台):タイプ別、2020年〜2034年
14.6.1.スマートシャワー
14.6.2.スマートトイレ
14.6.3.スマートミラー
14.6.4.スマート・ソープ・ディスペンサー
14.6.5.スマート蛇口
14.6.6.スマート水洗&バルブ
14.6.7.スマートライト&アクセサリー
14.6.8.その他
14.7.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020~2034年
14.7.1.住宅用
14.7.2.商業用
14.7.2.1.ホテル・レストラン
14.7.2.2.スパ&サロン
14.7.2.3.スポーツクラブ&施設
14.7.2.4.その他
14.8.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
14.8.1.オンライン
14.8.1.1.電子商取引ウェブサイト
14.8.1.2.自社ウェブサイト
14.8.2.オフライン
14.8.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.8.2.2.専門店
14.8.2.3.その他小売店
14.9.スマートバスルーム製品の市場規模(億米ドル、千台):国別、2020〜2034年
14.9.1.ブラジル
14.9.2.アルゼンチン
14.9.3.その他の南米地域
14.10.ビジネスチャンスの増加分析
15.競争環境
15.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
15.2.市場シェア分析(%), 2023
15.3.企業プロフィール
15.3.1.TOTO株式会社
15.3.1.1.企業SWOT分析
15.3.1.2.会社概要
15.3.1.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.1.4.製品ポートフォリオ
15.3.1.5.主要財務
15.3.1.6.戦略と事業概要
15.3.2.コーラー社
15.3.2.1.企業SWOT分析
15.3.2.2.会社概要
15.3.2.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.2.4.製品ポートフォリオ
15.3.2.5.主要財務
15.3.2.6.戦略と事業概要
15.3.3.LIXILグループ
15.3.3.1.企業SWOT分析
15.3.3.2.会社概要
15.3.3.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.3.4.製品ポートフォリオ
15.3.3.5.主要財務
15.3.3.6.戦略と事業概要
15.3.4.ロカ・グループ
15.3.4.1.企業SWOT分析
15.3.4.2.会社概要
15.3.4.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.4.4.製品ポートフォリオ
15.3.4.5.主要財務データ
15.3.4.6.戦略と事業概要
15.3.5.アメリカンスタンダード
15.3.5.1.企業SWOT分析
15.3.5.2.会社概要
15.3.5.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.5.4.製品ポートフォリオ
15.3.5.5.主要財務データ
15.3.5.6.戦略と事業概要
15.3.6.ダイソン
15.3.6.1.企業SWOT分析
15.3.6.2.会社概要
15.3.6.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.6.4.製品ポートフォリオ
15.3.6.5.主要財務データ
15.3.6.6.戦略と事業概要
15.3.7.モーエン
15.3.7.1.企業SWOT分析
15.3.7.2.会社概要
15.3.7.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.7.4.製品ポートフォリオ
15.3.7.5.主要財務データ
15.3.7.6.戦略と事業概要
15.3.8.ビレロイ&ボッホ
15.3.8.1.企業SWOT分析
15.3.8.2.会社概要
15.3.8.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.8.4.製品ポートフォリオ
15.3.8.5.主要財務データ
15.3.8.6.戦略と事業概要
15.3.9.ゲベリットAG
15.3.9.1.企業SWOT分析
15.3.9.2.会社概要
15.3.9.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.9.4.製品ポートフォリオ
15.3.9.5.主要財務データ
15.3.9.6.戦略と事業概要
15.3.10.パナソニック株式会社
15.3.10.1.企業SWOT分析
15.3.10.2.会社概要
15.3.10.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.10.4.製品ポートフォリオ
15.3.10.5.主要財務データ
15.3.10.6.戦略と事業概要
15.3.11.ハンスグローエ SE
15.3.11.1.企業SWOT分析
15.3.11.2.会社概要
15.3.11.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.11.4.製品ポートフォリオ
15.3.11.5.主要財務データ
15.3.11.6.戦略と事業概要
15.3.12.デュラビットAG
15.3.12.1.企業SWOT分析
15.3.12.2.会社概要
15.3.12.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.12.4.製品ポートフォリオ
15.3.12.5.主要財務データ
15.3.12.6.戦略と事業概要
15.3.13.シャオミコーポレーション
15.3.13.1.企業SWOT分析
15.3.13.2.会社概要
15.3.13.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.13.4.製品ポートフォリオ
15.3.13.5.主要財務状況
15.3.13.6.戦略と事業概要
15.3.14.VOVOコーポレーション
15.3.14.1.企業SWOT分析
15.3.14.2.会社概要
15.3.14.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.14.4.製品ポートフォリオ
15.3.14.5.主要財務状況
15.3.14.6.戦略と事業概要
15.3.15.ウッドブリッジ・バス
15.3.15.1.企業SWOT分析
15.3.15.2.会社概要
15.3.15.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.15.4.製品ポートフォリオ
15.3.15.5.主要財務データ
15.3.15.6.戦略と事業概要
15.3.16.その他の主要プレーヤー
15.3.16.1.企業SWOT分析
15.3.16.2.会社概要
15.3.16.3.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.16.4.製品ポートフォリオ
15.3.16.5.主要財務データ
15.3.16.6.戦略と事業概要
16.市場参入戦略

 

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Summary

Smart Bathroom Products Market – Scope of Report
TMR’s report on the global smart bathroom products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global smart bathroom products market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global smart bathroom products market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the smart bathroom products market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global smart bathroom products market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global smart bathroom products market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global smart bathroom products market.

The report delves into the competitive landscape of the global smart bathroom products market. Key players operating in the global smart bathroom products market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global smart bathroom products market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global smart bathroom products Market Report
• What is the sales/revenue generated by smart bathroom products across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global smart bathroom products market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Smart Bathroom Products Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global smart bathroom products market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global smart bathroom products market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global smart bathroom products market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Regulatory Framework Analysis
5.8. Technological Overview Analysis
5.9. Global Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.9.1. Market Value Projections (US$ Bn)
5.9.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast, by Type
6.1. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
6.1.1. Smart Shower
6.1.2. Smart Toilet
6.1.3. Smart Mirror
6.1.4. Smart Soap Dispenser
6.1.5. Smart Faucet
6.1.6. Smart Flush & Valves
6.1.7. Smart Lights & Accessories
6.1.8. Others
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Type
7. Global Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast, by End-use
7.1. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
7.1.1. Residential
7.1.2. Commercial
7.1.2.1. Hotels & Restaurants
7.1.2.2. Spa & Salons
7.1.2.3. Sport Club & Facilities
7.1.2.4. Others
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by End-use
8. Global Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
8.1. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
8.1.1. Online
8.1.1.1. E-Commerce Website
8.1.1.2. Company - Owned Website
8.1.2. Offline
8.1.2.1. Supermarket/Hypermarket
8.1.2.2. Specialty Store
8.1.2.3. Others Retail Stores
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
9. Global Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast, by Region
9.1. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Region, 2020-2034
9.1.1. North America
9.1.2. Europe
9.1.3. Asia Pacific
9.1.4. Middle East & Africa
9.1.5. South America
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
10. North America Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast
10.1. Regional Snapshot
10.2. Key Trend Analysis
10.3. Microeconomic scenario
10.4. Market Share Analysis (%)
10.5. Price Trend Analysis
10.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
10.6. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
10.6.1. Smart Shower
10.6.2. Smart Toilet
10.6.3. Smart Mirror
10.6.4. Smart Soap Dispenser
10.6.5. Smart Faucet
10.6.6. Smart Flush & Valves
10.6.7. Smart Lights & Accessories
10.6.8. Others
10.7. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
10.7.1. Residential
10.7.2. Commercial
10.7.2.1. Hotels & Restaurants
10.7.2.2. Spa & Salons
10.7.2.3. Sport Club & Facilities
10.7.2.4. Others
10.8. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
10.8.1. Online
10.8.1.1. E-Commerce Website
10.8.1.2. Company - Owned Website
10.8.2. Offline
10.8.2.1. Supermarket/Hypermarket
10.8.2.2. Specialty Store
10.8.2.3. Others Retail Stores
10.9. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
10.9.1. U.S.
10.9.2. Canada
10.9.3. Rest of North America
10.10. Incremental Opportunity Analysis
11. Europe Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Key Trend Analysis
11.3. Microeconomic scenario
11.4. Market Share Analysis (%)
11.5. Price Trend Analysis
11.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
11.6. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
11.6.1. Smart Shower
11.6.2. Smart Toilet
11.6.3. Smart Mirror
11.6.4. Smart Soap Dispenser
11.6.5. Smart Faucet
11.6.6. Smart Flush & Valves
11.6.7. Smart Lights & Accessories
11.6.8. Others
11.7. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
11.7.1. Residential
11.7.2. Commercial
11.7.2.1. Hotels & Restaurants
11.7.2.2. Spa & Salons
11.7.2.3. Sport Club & Facilities
11.7.2.4. Others
11.8. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
11.8.1. Online
11.8.1.1. E-Commerce Website
11.8.1.2. Company - Owned Website
11.8.2. Offline
11.8.2.1. Supermarket/Hypermarket
11.8.2.2. Specialty Store
11.8.2.3. Others Retail Stores
11.9. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
11.9.1. Germany
11.9.2. U.K.
11.9.3. France
11.9.4. Italy
11.9.5. Spain
11.9.6. The Netherlands
11.9.7. Rest of Europe
11.10. Incremental Opportunity Analysis
12. Asia Pacific Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Key Trend Analysis
12.3. Microeconomic scenario
12.4. Market Share Analysis (%)
12.5. Price Trend Analysis
12.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
12.6. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
12.6.1. Smart Shower
12.6.2. Smart Toilet
12.6.3. Smart Mirror
12.6.4. Smart Soap Dispenser
12.6.5. Smart Faucet
12.6.6. Smart Flush & Valves
12.6.7. Smart Lights & Accessories
12.6.8. Others
12.7. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
12.7.1. Residential
12.7.2. Commercial
12.7.2.1. Hotels & Restaurants
12.7.2.2. Spa & Salons
12.7.2.3. Sport Club & Facilities
12.7.2.4. Others
12.8. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
12.8.1. Online
12.8.1.1. E-Commerce Website
12.8.1.2. Company - Owned Website
12.8.2. Offline
12.8.2.1. Supermarket/Hypermarket
12.8.2.2. Specialty Store
12.8.2.3. Others Retail Stores
12.9. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
12.9.1. China
12.9.2. India
12.9.3. Japan
12.9.4. Australia
12.9.5. South Korea
12.9.6. ASEAN
12.9.7. Rest of Asia Pacific
12.10. Incremental Opportunity Analysis
13. Middle East & Africa Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Key Trend Analysis
13.3. Microeconomic scenario
13.4. Market Share Analysis (%)
13.5. Price Trend Analysis
13.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
13.6. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
13.6.1. Smart Shower
13.6.2. Smart Toilet
13.6.3. Smart Mirror
13.6.4. Smart Soap Dispenser
13.6.5. Smart Faucet
13.6.6. Smart Flush & Valves
13.6.7. Smart Lights & Accessories
13.6.8. Others
13.7. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
13.7.1. Residential
13.7.2. Commercial
13.7.2.1. Hotels & Restaurants
13.7.2.2. Spa & Salons
13.7.2.3. Sport Club & Facilities
13.7.2.4. Others
13.8. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
13.8.1. Online
13.8.1.1. E-Commerce Website
13.8.1.2. Company - Owned Website
13.8.2. Offline
13.8.2.1. Supermarket/Hypermarket
13.8.2.2. Specialty Store
13.8.2.3. Others Retail Stores
13.9. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
13.9.1. UAE
13.9.2. Saudi Arabia
13.9.3. Qatar
13.9.4. Kuwait
13.9.5. Nigeria
13.9.6. South Africa
13.9.7. Rest of Middle East & Africa
13.10. Incremental Opportunity Analysis
14. South America Smart Bathroom Products Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Key Trend Analysis
14.3. Microeconomic scenario
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Price Trend Analysis
14.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
14.6. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
14.6.1. Smart Shower
14.6.2. Smart Toilet
14.6.3. Smart Mirror
14.6.4. Smart Soap Dispenser
14.6.5. Smart Faucet
14.6.6. Smart Flush & Valves
14.6.7. Smart Lights & Accessories
14.6.8. Others
14.7. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
14.7.1. Residential
14.7.2. Commercial
14.7.2.1. Hotels & Restaurants
14.7.2.2. Spa & Salons
14.7.2.3. Sport Club & Facilities
14.7.2.4. Others
14.8. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
14.8.1. Online
14.8.1.1. E-Commerce Website
14.8.1.2. Company - Owned Website
14.8.2. Offline
14.8.2.1. Supermarket/Hypermarket
14.8.2.2. Specialty Store
14.8.2.3. Others Retail Stores
14.9. Smart Bathroom Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
14.9.1. Brazil
14.9.2. Argentina
14.9.3. Rest of South America
14.10. Incremental Opportunity Analysis
15. Competition Landscape
15.1. Market Player - Competition Dashboard
15.2. Market Share Analysis (%), 2023
15.3. Company Profiles
15.3.1. TOTO Ltd.
15.3.1.1. Company SWOT Analysis
15.3.1.2. Company Overview
15.3.1.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.1.4. Product Portfolio
15.3.1.5. Key Financials
15.3.1.6. Strategy & Business Overview
15.3.2. Kohler Co.
15.3.2.1. Company SWOT Analysis
15.3.2.2. Company Overview
15.3.2.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.2.4. Product Portfolio
15.3.2.5. Key Financials
15.3.2.6. Strategy & Business Overview
15.3.3. LIXIL Group
15.3.3.1. Company SWOT Analysis
15.3.3.2. Company Overview
15.3.3.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.3.4. Product Portfolio
15.3.3.5. Key Financials
15.3.3.6. Strategy & Business Overview
15.3.4. Roca Group
15.3.4.1. Company SWOT Analysis
15.3.4.2. Company Overview
15.3.4.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.4.4. Product Portfolio
15.3.4.5. Key Financials
15.3.4.6. Strategy & Business Overview
15.3.5. American Standard
15.3.5.1. Company SWOT Analysis
15.3.5.2. Company Overview
15.3.5.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.5.4. Product Portfolio
15.3.5.5. Key Financials
15.3.5.6. Strategy & Business Overview
15.3.6. Dyson
15.3.6.1. Company SWOT Analysis
15.3.6.2. Company Overview
15.3.6.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.6.4. Product Portfolio
15.3.6.5. Key Financials
15.3.6.6. Strategy & Business Overview
15.3.7. Moen Inc.
15.3.7.1. Company SWOT Analysis
15.3.7.2. Company Overview
15.3.7.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.7.4. Product Portfolio
15.3.7.5. Key Financials
15.3.7.6. Strategy & Business Overview
15.3.8. Villeroy & Boch
15.3.8.1. Company SWOT Analysis
15.3.8.2. Company Overview
15.3.8.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.8.4. Product Portfolio
15.3.8.5. Key Financials
15.3.8.6. Strategy & Business Overview
15.3.9. Geberit AG
15.3.9.1. Company SWOT Analysis
15.3.9.2. Company Overview
15.3.9.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.9.4. Product Portfolio
15.3.9.5. Key Financials
15.3.9.6. Strategy & Business Overview
15.3.10. Panasonic Corporation
15.3.10.1. Company SWOT Analysis
15.3.10.2. Company Overview
15.3.10.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.10.4. Product Portfolio
15.3.10.5. Key Financials
15.3.10.6. Strategy & Business Overview
15.3.11. Hansgrohe SE
15.3.11.1. Company SWOT Analysis
15.3.11.2. Company Overview
15.3.11.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.11.4. Product Portfolio
15.3.11.5. Key Financials
15.3.11.6. Strategy & Business Overview
15.3.12. Duravit AG
15.3.12.1. Company SWOT Analysis
15.3.12.2. Company Overview
15.3.12.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.12.4. Product Portfolio
15.3.12.5. Key Financials
15.3.12.6. Strategy & Business Overview
15.3.13. Xiaomi Corporation
15.3.13.1. Company SWOT Analysis
15.3.13.2. Company Overview
15.3.13.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.13.4. Product Portfolio
15.3.13.5. Key Financials
15.3.13.6. Strategy & Business Overview
15.3.14. VOVO Corporation
15.3.14.1. Company SWOT Analysis
15.3.14.2. Company Overview
15.3.14.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.14.4. Product Portfolio
15.3.14.5. Key Financials
15.3.14.6. Strategy & Business Overview
15.3.15. Woodbridge Bath
15.3.15.1. Company SWOT Analysis
15.3.15.2. Company Overview
15.3.15.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.15.4. Product Portfolio
15.3.15.5. Key Financials
15.3.15.6. Strategy & Business Overview
15.3.16. Other Key Players
15.3.16.1. Company SWOT Analysis
15.3.16.2. Company Overview
15.3.16.3. Sales Area/Geographical Presence
15.3.16.4. Product Portfolio
15.3.16.5. Key Financials
15.3.16.6. Strategy & Business Overview
16. Go To Market Strategy

 

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