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屋内用スペースヒーター市場(タイプ-強制ファンヒーター、輻射・赤外線ヒーター、セラミックヒーター、対流式ヒーター、その他;電源-電気、ガス;カテゴリー-スマート/デジタル、従来型)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Indoor Space Heater Market (Type-Fan-forced Heaters, Radiant & Infrared Heaters, Ceramic Heaters, Convection Heaters, Others; Power Source-Electric, Gas; Category-Smart/Digital, Traditional) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

室内用スペースヒーター市場 - レポートの範囲 TMRの室内用スペースヒーターの世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年9月19日 US$5,795
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280 英語

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サマリー

室内用スペースヒーター市場 - レポートの範囲
TMRの室内用スペースヒーターの世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの屋内スペースヒーターの世界市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの屋内用スペースヒーターの世界市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、屋内用スペースヒーター市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の屋内用スペースヒーター市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界の屋内用スペースヒーター市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の屋内スペースヒーター市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートは、世界の屋内スペースヒーター市場の競争状況について掘り下げています。世界の屋内用スペースヒーター市場で活動する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている屋内用ヒーターの世界市場におけるプレイヤーの属性である。

屋内用スペースヒーターの世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における室内用スペースヒーターの売上高/収益は?
- 屋内用スペースヒーターの世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

屋内用スペースヒーター市場 - 調査目的と調査アプローチ
屋内用スペースヒーターの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の屋内用スペースヒーター市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメント市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の屋内スペースヒーター市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.技術概要
5.8.規格と規制
5.9.屋内用スペースヒーターの世界市場分析と予測、2020~2034年
5.9.1.市場規模予測(億米ドル、千台)
6.室内用スペースヒーターの世界市場分析・予測:タイプ別
6.1.屋内用スペースヒーターの世界市場規模(億米ドル、千台):タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.ファンフォースドヒーター
6.1.2.輻射・赤外線ヒーター
6.1.3.セラミックヒーター
6.1.4.対流ヒーター
6.1.5.その他(オイルヒーターなど)
6.2.増加機会分析(タイプ別
7.室内用スペースヒーターの世界市場分析と予測、カテゴリー別
7.1.室内用スペースヒーターの世界市場規模(億米ドル、千台)、カテゴリ別、2020年〜2034年
7.1.1.スマート/デジタル
7.1.2.従来型
7.2.増分機会分析(カテゴリー別
8.室内用スペースヒーターの世界市場分析と予測:電源別
8.1.室内用スペースヒーターの世界市場規模(億米ドル、千台)、電源別、2020年~2034年
8.1.1.電気式
8.1.2.ガス
8.2.増加機会分析, 電源別
9.室内用スペースヒーターの世界市場分析と予測:最終用途別
9.1.室内用スペースヒーターの世界市場規模(億米ドル、千台):最終用途別、2020年〜2034年
9.1.1.住宅用
9.1.2.商業用
9.1.2.1.ホテル・レストラン
9.1.2.2.企業オフィス
9.1.2.3.小売店
9.1.2.4.その他(学校・大学など)
9.2.増加機会分析(最終用途別
10.室内用スペースヒーターの世界市場分析と予測:流通チャネル別
10.1.屋内用スペースヒーターの世界市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020年〜2034年
10.1.1.直接販売
10.1.2.間接販売
10.1.2.1.オンライン
10.1.2.2.オフライン
10.2.販売チャネル別増加機会分析
11.室内用スペースヒーターの世界市場分析と予測:地域別
11.1.室内用スペースヒーターの世界市場規模(億米ドル、千台):地域別、2020年〜2034年
11.1.1.北米
11.1.2.欧州
11.1.3.アジア太平洋
11.1.4.中東・アフリカ
11.1.5.南米
11.2.地域別増加機会分析
12.北米の室内用スペースヒーター市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.消費者の購買行動分析
12.5.主要トレンド分析
12.5.1.需要サイド分析
12.5.2.供給サイドの分析
12.6.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、タイプ別、2020年〜2034年
12.6.1.ファンヒーター
12.6.2.輻射・赤外線ヒーター
12.6.3.セラミックヒーター
12.6.4.対流式ヒーター
12.6.5.その他(オイルヒーターなど)
12.7.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):カテゴリー別、2020~2034年
12.7.1.スマート/デジタル
12.7.2.従来型
12.8.室内用スペースヒーター市場規模(億米ドル、千台)、電源別、2020~2034年
12.8.1.電気式
12.8.2.ガス
12.9.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、最終用途別、2020~2034年
12.9.1.住宅用
12.9.2.商業用
12.9.2.1.ホテル・レストラン
12.9.2.2.企業オフィス
12.9.2.3.小売店舗
12.9.2.4.その他(学校・大学など)
12.10.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
12.10.1.オンライン
12.10.2.オフライン
12.10.2.1.ダイレクト
12.10.2.2.間接的
12.11.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、国別、2020~2034年
12.11.1.米国
12.11.2.カナダ
12.11.3.その他の北米地域
12.12.機会増の分析
13.欧州の室内用スペースヒーター市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.消費者の購買行動分析
13.5.主要トレンド分析
13.5.1.需要サイド分析
13.5.2.供給サイドの分析
13.6.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、タイプ別、2020年〜2034年
13.6.1.ファンヒーター
13.6.2.輻射・赤外線ヒーター
13.6.3.セラミックヒーター
13.6.4.対流式ヒーター
13.6.5.その他(オイルヒーターなど)
13.7.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):カテゴリー別、2020~2034年
13.7.1.スマート/デジタル
13.7.2.従来型
13.8.室内用スペースヒーター市場規模(億米ドル、千台)、電源別、2020~2034年
13.8.1.電気式
13.8.2.ガス
13.9.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、最終用途別、2020~2034年
13.9.1.住宅用
13.9.2.商業用
13.9.2.1.ホテル・レストラン
13.9.2.2.企業オフィス
13.9.2.3.小売店舗
13.9.2.4.その他(学校・大学など)
13.10.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
13.10.1.オンライン
13.10.2.オフライン
13.10.2.1.ダイレクト
13.10.2.2.間接的
13.11.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、国別、2020~2034年
13.11.1.英国
13.11.2.ドイツ
13.11.3.フランス
13.11.4.イタリア
13.11.5.スペイン
13.11.6.オランダ
13.11.7.その他のヨーロッパ
13.12.ビジネスチャンスの増加分析
14.アジア太平洋地域の屋内用スペースヒーター市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.市場シェア分析(%)
14.4.消費者の購買行動分析
14.5.主要トレンド分析
14.5.1.需要サイド分析
14.5.2.供給サイドの分析
14.6.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、タイプ別、2020年〜2034年
14.6.1.ファンヒーター
14.6.2.輻射・赤外線ヒーター
14.6.3.セラミックヒーター
14.6.4.対流式ヒーター
14.6.5.その他(オイルヒーターなど)
14.7.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):カテゴリー別、2020~2034年
14.7.1.スマート/デジタル
14.7.2.従来型
14.8.室内用スペースヒーター市場規模(億米ドル、千台)、電源別、2020~2034年
14.8.1.電気式
14.8.2.ガス
14.9.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、最終用途別、2020~2034年
14.9.1.住宅用
14.9.2.商業用
14.9.2.1.ホテル・レストラン
14.9.2.2.企業オフィス
14.9.2.3.小売店舗
14.9.2.4.その他(学校・大学など)
14.10.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
14.10.1.オンライン
14.10.2.オフライン
14.10.2.1.ダイレクト
14.10.2.2.間接的
14.11.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、国別、2020~2034年
14.11.1.中国
14.11.2.インド
14.11.3.日本
14.11.4.オーストラリア
14.11.5.韓国
14.11.6.ASEAN
14.11.7.その他のアジア太平洋地域
14.12.事業機会の増加分析
15.中東・アフリカの屋内用スペースヒーター市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.市場シェア分析(%)
15.4.消費者の購買行動分析
15.5.主要トレンド分析
15.5.1.需要サイド分析
15.5.2.供給サイドの分析
15.6.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、タイプ別、2020年〜2034年
15.6.1.ファンヒーター
15.6.2.輻射・赤外線ヒーター
15.6.3.セラミックヒーター
15.6.4.対流式ヒーター
15.6.5.その他(オイルヒーターなど)
15.7.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):カテゴリー別、2020~2034年
15.7.1.スマート/デジタル
15.7.2.従来型
15.8.室内用スペースヒーター市場規模(億米ドル、千台)、電源別、2020~2034年
15.8.1.電気式
15.8.2.ガス
15.9.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、最終用途別、2020~2034年
15.9.1.住宅用
15.9.2.商業用
15.9.2.1.ホテル・レストラン
15.9.2.2.企業オフィス
15.9.2.3.小売店舗
15.9.2.4.その他(学校・大学など)
15.10.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
15.10.1.オンライン
15.10.2.オフライン
15.10.2.1.ダイレクト
15.10.2.2.間接的
15.11.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、国別、2020~2034年
15.11.1.アラブ首長国連邦
15.11.2.サウジアラビア
15.11.3.カタール
15.11.4.クウェート
15.11.5.ナイジェリア
15.11.6.南アフリカ
15.11.7.その他の中東・アフリカ
15.12.機会分析
16.南米の室内用スペースヒーター市場の分析と予測
16.1.地域別スナップショット
16.2.人口統計概要
16.3.市場シェア分析(%)
16.4.消費者の購買行動分析
16.5.主要トレンド分析
16.5.1.需要サイド分析
16.5.2.供給サイドの分析
16.6.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、タイプ別、2020年〜2034年
16.6.1.ファンヒーター
16.6.2.輻射・赤外線ヒーター
16.6.3.セラミックヒーター
16.6.4.対流式ヒーター
16.6.5.その他(オイルヒーターなど)
16.7.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):カテゴリー別、2020~2034年
16.7.1.スマート/デジタル
16.7.2.従来型
16.8.室内用スペースヒーター市場規模(億米ドル、千台)、電源別、2020~2034年
16.8.1.電気式
16.8.2.ガス
16.9.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、最終用途別、2020~2034年
16.9.1.住宅用
16.9.2.商業用
16.9.2.1.ホテル・レストラン
16.9.2.2.企業オフィス
16.9.2.3.小売店舗
16.9.2.4.その他(学校・大学など)
16.10.屋内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
16.10.1.オンライン
16.10.2.オフライン
16.10.2.1.ダイレクト
16.10.2.2.間接的
16.11.室内用スペースヒーターの市場規模(億米ドル、千台)、国別、2020~2034年
16.11.1.ブラジル
16.11.2.アルゼンチン
16.11.3.その他の南米地域
16.12.事業機会の増加分析
17.競争環境
17.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
17.2.市場シェア分析(%), 2023
17.3.企業プロフィール
17.3.1.デロンギ・アプライアンス S.r.l.
17.3.1.1.会社概要
17.3.1.2.販売地域
17.3.1.3.製品ポートフォリオ
17.3.1.4.主要財務データ
17.3.1.5.戦略と事業概要
17.3.2.ラスコー・プロダクツLLC
17.3.2.1.会社概要
17.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.2.3.製品ポートフォリオ
17.3.2.4.主要財務
17.3.2.5.戦略と事業概要
17.3.3.ハネウェル・インターナショナル
17.3.3.1.会社概要
17.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.3.3.製品ポートフォリオ
17.3.3.4.主要財務状況
17.3.3.5.戦略と事業概要
17.3.4.ボルネード・エア社
17.3.4.1.会社概要
17.3.4.2.販売地域
17.3.4.3.製品ポートフォリオ
17.3.4.4.主要財務データ
17.3.4.5.戦略と事業概要
17.3.5.グレン・ディンプレックス・グループ
17.3.5.1.会社概要
17.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.5.3.製品ポートフォリオ
17.3.5.4.主要財務データ
17.3.5.5.戦略と事業概要
17.3.6.ペロニス・テクノロジーズ
17.3.6.1.会社概要
17.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.6.3.製品ポートフォリオ
17.3.6.4.主要財務データ
17.3.6.5.戦略と事業概要
17.3.7.ハベルズ・インディア・リミテッド
17.3.7.1.会社概要
17.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.7.3.製品ポートフォリオ
17.3.7.4.主要財務状況
17.3.7.5.戦略と事業概要
17.3.8.サンビームプロダクツ
17.3.8.1.会社概要
17.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.8.3.製品ポートフォリオ
17.3.8.4.主要財務
17.3.8.5.戦略と事業概要
17.3.9.オプティマスエンタープライズ
17.3.9.1.会社概要
17.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.9.3.製品ポートフォリオ
17.3.9.4.主要財務データ
17.3.9.5.戦略と事業概要
17.3.10.スティーベルエルトロンGmbH & Co.KG
17.3.10.1.会社概要
17.3.10.2.販売地域
17.3.10.3.製品ポートフォリオ
17.3.10.4.主要財務データ
17.3.10.5.戦略と事業概要
17.3.11.その他の主要プレーヤー
17.3.11.1.会社概要
17.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.11.3.製品ポートフォリオ
17.3.11.4.主要財務データ
17.3.11.5.戦略と事業概要
18.市場参入戦略

 

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Summary

Indoor Space Heater Market – Scope of Report
TMR’s report on the global indoor space heater market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global indoor space heater market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global indoor space heater market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the indoor space heater market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global indoor space heater market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global indoor space heater market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global indoor space heater market.

The report delves into the competitive landscape of the global indoor space heater market. Key players operating in the global indoor space heater market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global indoor space heater market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global indoor space heater Market Report
• What is the sales/revenue generated by indoor space heater across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global indoor space heater market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Indoor Space Heater Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global indoor space heater market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global indoor space heater market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global indoor space heater market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Technology Overview
5.8. Standards & Regulations
5.9. Global Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast, 2020 - 2034
5.9.1. Market Value Projections (US$ Bn and Thousand Units)
6. Global Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast, by Type
6.1. Global Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type , 2020 - 2034
6.1.1. Fan-forced Heaters
6.1.2. Radiant & Infrared Heaters
6.1.3. Ceramic Heaters
6.1.4. Convection Heaters
6.1.5. Others (Oil-filled Heaters, etc.)
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Type
7. Global Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast, by Category
7.1. Global Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Category, 2020 - 2034
7.1.1. Smart/Digital
7.1.2. Traditional
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Category
8. Global Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast, By Power Source
8.1. Global Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Power Source, 2020 - 2034
8.1.1. Electric
8.1.2. Gas
8.2. Incremental Opportunity Analysis, By Power Source
9. Global Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast, by End Use
9.1. Global Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020 - 2034
9.1.1. Residential
9.1.2. Commercial
9.1.2.1. Hotels & Restaurants
9.1.2.2. Corporate Offices
9.1.2.3. Retail Stores
9.1.2.4. Others (Schools & Colleges, etc.)
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by End Use
10. Global Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
10.1. Global Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020 - 2034
10.1.1. Direct Sales
10.1.2. Indirect Sales
10.1.2.1. Online
10.1.2.2. Offline
10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
11. Global Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast, by Region
11.1. Global Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Region, 2020 - 2034
11.1.1. North America
11.1.2. Europe
11.1.3. Asia Pacific
11.1.4. Middle East & Africa
11.1.5. South America
11.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
12. North America Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Demographic Overview
12.3. Market Share Analysis (%)
12.4. Consumer Buying Behavior Analysis
12.5. Key Trends Analysis
12.5.1. Demand Side Analysis
12.5.2. Supply Side Analysis
12.6. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type , 2020 - 2034
12.6.1. Fan-forced Heaters
12.6.2. Radiant & Infrared Heaters
12.6.3. Ceramic Heaters
12.6.4. Convection Heaters
12.6.5. Others (Oil-filled Heaters, etc.)
12.7. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Category, 2020 - 2034
12.7.1. Smart/Digital
12.7.2. Traditional
12.8. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Power Source, 2020 - 2034
12.8.1. Electric
12.8.2. Gas
12.9. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020 - 2034
12.9.1. Residential
12.9.2. Commercial
12.9.2.1. Hotels & Restaurants
12.9.2.2. Corporate Offices
12.9.2.3. Retail Stores
12.9.2.4. Others (Schools & Colleges, etc.)
12.10. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020 - 2034
12.10.1. Online
12.10.2. Offline
12.10.2.1. Direct
12.10.2.2. Indirect
12.11. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034
12.11.1. The U.S.
12.11.2. Canada
12.11.3. Rest of North America
12.12. Incremental Opportunity Analysis
13. Europe Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Market Share Analysis (%)
13.4. Consumer Buying Behavior Analysis
13.5. Key Trends Analysis
13.5.1. Demand Side Analysis
13.5.2. Supply Side Analysis
13.6. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type , 2020 - 2034
13.6.1. Fan-forced Heaters
13.6.2. Radiant & Infrared Heaters
13.6.3. Ceramic Heaters
13.6.4. Convection Heaters
13.6.5. Others (Oil-filled Heaters, etc.)
13.7. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Category, 2020 - 2034
13.7.1. Smart/Digital
13.7.2. Traditional
13.8. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Power Source, 2020 - 2034
13.8.1. Electric
13.8.2. Gas
13.9. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020 - 2034
13.9.1. Residential
13.9.2. Commercial
13.9.2.1. Hotels & Restaurants
13.9.2.2. Corporate Offices
13.9.2.3. Retail Stores
13.9.2.4. Others (Schools & Colleges, etc.)
13.10. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020 - 2034
13.10.1. Online
13.10.2. Offline
13.10.2.1. Direct
13.10.2.2. Indirect
13.11. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034
13.11.1. U.K.
13.11.2. Germany
13.11.3. France
13.11.4. Italy
13.11.5. Spain
13.11.6. The Netherlands
13.11.7. Rest of Europe
13.12. Incremental Opportunity Analysis
14. Asia Pacific Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Market Share Analysis (%)
14.4. Consumer Buying Behavior Analysis
14.5. Key Trends Analysis
14.5.1. Demand Side Analysis
14.5.2. Supply Side Analysis
14.6. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type , 2020 - 2034
14.6.1. Fan-forced Heaters
14.6.2. Radiant & Infrared Heaters
14.6.3. Ceramic Heaters
14.6.4. Convection Heaters
14.6.5. Others (Oil-filled Heaters, etc.)
14.7. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Category, 2020 - 2034
14.7.1. Smart/Digital
14.7.2. Traditional
14.8. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Power Source, 2020 - 2034
14.8.1. Electric
14.8.2. Gas
14.9. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020 - 2034
14.9.1. Residential
14.9.2. Commercial
14.9.2.1. Hotels & Restaurants
14.9.2.2. Corporate Offices
14.9.2.3. Retail Stores
14.9.2.4. Others (Schools & Colleges, etc.)
14.10. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020 - 2034
14.10.1. Online
14.10.2. Offline
14.10.2.1. Direct
14.10.2.2. Indirect
14.11. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034
14.11.1. China
14.11.2. India
14.11.3. Japan
14.11.4. Australia
14.11.5. South Korea
14.11.6. ASEAN
14.11.7. Rest of Asia Pacific
14.12. Incremental Opportunity Analysis
15. Middle East & Africa Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast
15.1. Regional Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Market Share Analysis (%)
15.4. Consumer Buying Behavior Analysis
15.5. Key Trends Analysis
15.5.1. Demand Side Analysis
15.5.2. Supply Side Analysis
15.6. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type , 2020 - 2034
15.6.1. Fan-forced Heaters
15.6.2. Radiant & Infrared Heaters
15.6.3. Ceramic Heaters
15.6.4. Convection Heaters
15.6.5. Others (Oil-filled Heaters, etc.)
15.7. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Category, 2020 - 2034
15.7.1. Smart/Digital
15.7.2. Traditional
15.8. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Power Source, 2020 - 2034
15.8.1. Electric
15.8.2. Gas
15.9. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020 - 2034
15.9.1. Residential
15.9.2. Commercial
15.9.2.1. Hotels & Restaurants
15.9.2.2. Corporate Offices
15.9.2.3. Retail Stores
15.9.2.4. Others (Schools & Colleges, etc.)
15.10. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020 - 2034
15.10.1. Online
15.10.2. Offline
15.10.2.1. Direct
15.10.2.2. Indirect
15.11. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034
15.11.1. UAE
15.11.2. Saudi Arabia
15.11.3. Qatar
15.11.4. Kuwait
15.11.5. Nigeria
15.11.6. South Africa
15.11.7. Rest of Middle East & Africa
15.12. Incremental Opportunity Analysis
16. South America Indoor Space Heater Market Analysis and Forecast
16.1. Regional Snapshot
16.2. Demographic Overview
16.3. Market Share Analysis (%)
16.4. Consumer Buying Behavior Analysis
16.5. Key Trends Analysis
16.5.1. Demand Side Analysis
16.5.2. Supply Side Analysis
16.6. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type , 2020 - 2034
16.6.1. Fan-forced Heaters
16.6.2. Radiant & Infrared Heaters
16.6.3. Ceramic Heaters
16.6.4. Convection Heaters
16.6.5. Others (Oil-filled Heaters, etc.)
16.7. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Category, 2020 - 2034
16.7.1. Smart/Digital
16.7.2. Traditional
16.8. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Power Source, 2020 - 2034
16.8.1. Electric
16.8.2. Gas
16.9. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020 - 2034
16.9.1. Residential
16.9.2. Commercial
16.9.2.1. Hotels & Restaurants
16.9.2.2. Corporate Offices
16.9.2.3. Retail Stores
16.9.2.4. Others (Schools & Colleges, etc.)
16.10. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020 - 2034
16.10.1. Online
16.10.2. Offline
16.10.2.1. Direct
16.10.2.2. Indirect
16.11. Indoor Space Heater Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034
16.11.1. Brazil
16.11.2. Argentina
16.11.3. Rest of South America
16.12. Incremental Opportunity Analysis
17. Competition Landscape
17.1. Market Player – Competition Dashboard
17.2. Market Share Analysis (%), 2023
17.3. Company Profiles
17.3.1. De’ Longhi Appliances S.r.l.
17.3.1.1. Company Overview
17.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.1.3. Product Portfolio
17.3.1.4. Key Financials
17.3.1.5. Strategy & Business Overview
17.3.2. Lasko Products, LLC
17.3.2.1. Company Overview
17.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.2.3. Product Portfolio
17.3.2.4. Key Financials
17.3.2.5. Strategy & Business Overview
17.3.3. Honeywell International Inc.
17.3.3.1. Company Overview
17.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.3.3. Product Portfolio
17.3.3.4. Key Financials
17.3.3.5. Strategy & Business Overview
17.3.4. Vornado Air, LLC
17.3.4.1. Company Overview
17.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.4.3. Product Portfolio
17.3.4.4. Key Financials
17.3.4.5. Strategy & Business Overview
17.3.5. Glen Dimplex Group
17.3.5.1. Company Overview
17.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.5.3. Product Portfolio
17.3.5.4. Key Financials
17.3.5.5. Strategy & Business Overview
17.3.6. Pelonis Technologies, Inc.
17.3.6.1. Company Overview
17.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.6.3. Product Portfolio
17.3.6.4. Key Financials
17.3.6.5. Strategy & Business Overview
17.3.7. Havells India Limited
17.3.7.1. Company Overview
17.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.7.3. Product Portfolio
17.3.7.4. Key Financials
17.3.7.5. Strategy & Business Overview
17.3.8. Sunbeam Products, Inc.
17.3.8.1. Company Overview
17.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.8.3. Product Portfolio
17.3.8.4. Key Financials
17.3.8.5. Strategy & Business Overview
17.3.9. Optimus Enterprise, Inc.
17.3.9.1. Company Overview
17.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.9.3. Product Portfolio
17.3.9.4. Key Financials
17.3.9.5. Strategy & Business Overview
17.3.10. Stiebel Eltron GmbH & Co. KG
17.3.10.1. Company Overview
17.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.10.3. Product Portfolio
17.3.10.4. Key Financials
17.3.10.5. Strategy & Business Overview
17.3.11. Other Key Players
17.3.11.1. Company Overview
17.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.11.3. Product Portfolio
17.3.11.4. Key Financials
17.3.11.5. Strategy & Business Overview
18. Go To Market Strategy

 

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