冷凍野菜市場レポート:製品別(トウモロコシ、アスパラガス、ホウレンソウ、グリーンピース、ブロッコリー、マッシュルーム、インゲン豆、その他)、エンドユーザー別(外食産業、小売顧客)、流通チャネル別(ディスカウントストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他)、地域別、企業分析 2024-2032
Frozen Vegetables Market Report by Product (Corn, Asparagus, Spinach, Green Peas, Broccoli, Mushroom, Green Beans, and Others), End-User (Food Service Industry and Retail Customers), Distribution Channel (Discounters, Supermarket/Hypermarket, and Others), Region and Company Analysis 2024-2032
冷凍野菜市場は、2023年には342億6,000万米ドルと推定され、2032年には533億4,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024~2032年)の年平均成長率は5.04%である。
冷凍野菜は保存期間が長く、長期保存... もっと見る
サマリー 冷凍野菜市場は、2023年には342億6,000万米ドルと推定され、2032年には533億4,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024~2032年)の年平均成長率は5.04%である。
冷凍野菜は保存期間が長く、長期保存や使用に便利である。冷凍することで、体内でのビタミンA合成に重要なカロテンのような必須栄養素が保存される。多くの食品メーカーが冷凍戦略を採用するのは、食品廃棄物を節約し、発展する人口のニーズに応え、食品業界における競争力と収益性を維持するためである。加工食品セクターが急速に発展し、食品、特にパック野菜への支出が加速しているため、予測可能な期間内に市場の拡大が見込まれる。さらに、製品の革新と魅力的なパッケージングにおける継続的な進歩は、主に新興市場における加工青菜の需要をさらに刺激する。
冷凍野菜市場調査
2024年2月、北米の野菜加工大手Nortera社は、カナダ人と冷凍野菜の関係に関する調査結果を発表した。調査の結果、カナダ人の85%が昨年1年間、手軽で栄養価の高い冷凍野菜を楽しんでおり、ほぼ半数(48%)が最低でも月に1回は購入していると答えた。
米国冷凍食品協会(AFFI)による2022年11月の調査では、4分の1以上の顧客が3年前と比較して冷凍野菜や果物の購入を早めていることがわかった。アメリカのほぼ全世帯、94%が冷凍食品を購入している。
2024年3月、アコスタとアドバンテッジが行った調査によると、冷凍食品を購入する際、「料金」「利便性」「健康」という3つの要素を優先する傾向が強まっている。Acosta社の調査によると、消費者の67%が、特に野菜、果物、肉、魚、ピザなどのカテゴリーにおいて、冷凍食品の方がお得であると認識している。さらに、ほとんどの消費者は、特に料理ができない人のために冷凍食品を常備している。しかし、最も効果的な25%は、冷凍の夕食、スナック、メイン料理が手作りのオプションと同じくらい栄養価が高いことに同意している。消費者包装商品(CPG)企業は、より健康的な製品の革新と、より健康的な冷凍食品の選択について顧客を訓練するためのクリーンなメッセージングを提供することに焦点を当てています。ラボバンクの調査によると、消費者の需要により、米国からEUへの冷凍サツマイモの輸入は過去4年間で3倍に増加した。
ヨーロッパの冷凍野菜市場
欧州は、忙しいライフスタイルと、安価で風味豊かなヘルシー・オプションへの需要から、冷凍野菜の主要市場となっている。冷凍野菜は、スムージー用のベリー類やクリスプ用のケールなど、汎用性がある。ドイツ、フランス、ベルギー、イタリア、オランダでは、収益の上昇と栄養面での青菜志向のシフトが市場を圧迫しており、その可能性がある。冷凍野菜の栄養価に対する意識は、主に若い消費者の間で高まっている。2023年7月、Actual VeggiesはWhole Foods Marketの一部店舗で、Black BeanとSuper Greens Veggie Burgersという植物ベースの製品を改良した。
中国の冷凍野菜市場
中国の冷凍野菜産業は、消費者の食生活の選択肢の調整によって急速な成長を遂げている。戦略的に位置づけると、中国は、最小限の訓練で済む、あるいはすぐに食べられる便利なパッケージ冷凍食品に対する需要の高まりに対応する態勢が整っている。成長機会は、教育、観光、ファスト・フードなど多様なセクターに広がっている。可処分所得の増加と都市化に伴い、中国は冷凍野菜製品の準国家的市場となっている。輸入関税の引き下げにもかかわらず、多国籍ブランドの価格は依然として過大である。大手企業は、中国での業界拡大を同様に推進するため、低温物流と高級部品に特化した大規模センターと車庫インフラへの投資を行っている。
冷凍野菜市場の企業分析
General Mills Inc.、Conagra Brands、Hormel Foods、Unilever PLC、The Kraft Heinz Company、Nomad Foods Ltd、B&G Foods Inc.、Greenyardが冷凍野菜市場の著名なプレーヤーである。
冷凍野菜業界のM&Aとコラボレーション
- 2023年7月、Capstone Partnersは冷凍パスタメーカーのMama Rosie'sをMill Point Capitalの支援でSeviroli Foodsの支援で買収に導いた。
- 2023年4月、ネスレとプライベート・エクイティ会社PAI Partnersは、ヨーロッパにおけるネスレの冷凍ピザ事業を専門とする共同ミッションを設立するために協力した。
- 2024年3月、80エーカーズファームはサラダパッケージサービスを拡大し、精密管理された農場から供給されるドレッシングを社内で拡大する計画。
- 2024年2月、米国の冷凍食品企業ツインシティ・フーズとスミス・フローズン・フーズは、TCFホールディングスに合併するための拘束力のない和解に調印。
冷凍野菜企業ニュース
1.2024年3月、ビッグバスケットは有名シェフ、サンジーヴ・カプールとの戦略的提携により、新しい冷凍食品エンブレム「プレシア」を発売した。
2.2024年1月、Prime Fresh LimitedはITC Limitedと提携し、果物、青菜、冷凍食品に装飾を施す。この提携は、両組織の流通、販売、マーケティングの準備を強化することを特徴としている。
3.2023年2月、ラム・ウェストン・ホールディングスは、メイジャー・フローズン・フーズB.V.との欧州共同プロジェクトを買収した。
4.2023年4月、Bimbo Bakeries USAは、有名なEntenmann'sの焼き菓子に刺激された新しい種類の冷凍菓子を提供。
5.2022年5月、B&G Foods Inc.はGrowers Express, LLCの冷凍野菜製造事業を買収した。この取引は、在庫、機器、アリゾナ州ユマのサブリース、アリゾナ州サンルイスの倉庫リースを含む。従業員約155名はB&Gフーズに移籍する。
6.2023年9月、クラフト・ハインツは360CRISPTMを発表した。360CRISPTMは、電子レンジで調理した食品がコンロのようなパリパリ感を実現することを保証する先進的なプラットフォームである。このプラットフォームのデビュー製品は「ランチャブル®グリルチーズ」である。2024年末までに、クラフト・ハインツは現在の4つのメーカーに5つの製品を追加導入する予定である。
製品-冷凍野菜市場は8つのパートに分かれる
1.トウモロコシ
2.アスパラガス
3.ほうれん草
4.グリーンピース
5.ブロッコリー
6.きのこ
7.インゲン豆
8.その他
エンドユーザー-冷凍野菜市場は2つのパートに分かれる
1.外食産業
2.小売業
流通チャネル - 冷凍野菜市場は3つに分けられる
1.ディスカウントストア
2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
3.その他
国別 - 冷凍野菜市場25の視点
1.北米
1.1 米国
1.2 カナダ
2.ヨーロッパ
2.1 フランス
2.2 ドイツ
2.3 イタリア
2.4 スペイン
2.5 イギリス
2.6 ベルギー
2.7 オランダ
2.8 トルコ
3.アジア太平洋
3.1 中国
3.2 日本
3.3 インド
3.4 韓国
3.5 タイ
3.6 マレーシア
3.7 インドネシア
3.8 オーストラリア
3.9 ニュージーランド
4.ラテンアメリカ
4.1 ブラジル
4.2 メキシコ
4.3 アルゼンチン
5.中東・アフリカ
5.1 サウジアラビア
5.2 アラブ首長国連邦
5.3 南アフリカ
主要プレーヤーを3つの視点から網羅:
- 概要
- 最近の開発
- 収益分析
企業分析
1.ゼネラル・ミルズ社
2.コナ・ブランズ
3.ホーメルフーズ
4.ユニリーバPLC
5.クラフト・ハインツ・カンパニー
6.ノマドフーズ
7.B&Gフーズ
8.グリーンヤード
ページTOPに戻る
目次 1.はじめに
2.研究方法
3.エグゼクティブサマリー
4.市場ダイナミクス
4.1 成長促進要因
4.2 課題
5.冷凍野菜市場
6.市場シェア - 冷凍野菜分析
6.1 商品別
6.2 エンドユーザー別
6.3 流通チャネル別
6.4 国別
7.冷凍野菜市場
7.1 とうもろこし
7.2 アスパラガス
7.3 ほうれん草
7.4 グリーンピース
7.5 ブロッコリー
7.6 マッシュルーム
7.7 インゲン豆
7.8 その他
8.エンドユーザー-冷凍野菜市場
8.1 外食産業
8.2 小売業
9.冷凍野菜市場の流通チャネル
9.1 ディスカウントストア
9.2 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
9.3 その他
10.各国の冷凍野菜市場
10.1 北米
10.1.1 米国
10.1.2 カナダ
10.2 ヨーロッパ
10.2.1 フランス
10.2.2 ドイツ
10.2.3 イタリア
10.2.4 スペイン
10.2.5 イギリス
10.2.6 ベルギー
10.2.7 オランダ
10.2.8 トルコ
10.3 アジア太平洋
10.3.1 中国
10.3.2 日本
10.3.3 インド
10.3.4 韓国
10.3.5 タイ
10.3.6 マレーシア
10.3.7 インドネシア
10.3.8 オーストラリア
10.3.9 ニュージーランド
10.4 ラテンアメリカ
10.4.1 ブラジル
10.4.2 メキシコ
10.4.3 アルゼンチン
10.5 中東・アフリカ
10.5.1 南アフリカ
10.5.2 サウジアラビア
10.5.3 UAE
11.ポーターの5つの力分析-冷凍野菜市場
11.1 買い手の交渉力
11.2 サプライヤーの交渉力
11.3 ライバルの度合い
11.4 新規参入の脅威
11.5 代替品の脅威
12.SWOT分析-冷凍野菜市場
12.1 強み
12.2 弱点
12.3 機会
12.4 脅威
13.主要プレーヤー
13.1 ゼネラル・ミルズ社
13.1.1 概要
13.1.2 最近の開発
13.1.3 収益分析
13.2 コナグラ・ブランズ
13.2.1 概要
13.2.2 最近の開発
13.2.3 収益分析
13.3 ホーメルフーズ
13.3.1 概要
13.3.2 最近の開発
13.3.3 収益分析
13.4 ユニリーバPLC
13.4.1 概要
13.4.2 最近の開発
13.4.3 収益分析
13.5 クラフト・ハインツ・カンパニー
13.5.1 概要
13.5.2 最近の開発
13.5.3 収益分析
13.6 ノマドフーズ社
13.6.1 概要
13.6.2 最近の開発
13.6.3 収益分析
13.7 B&G Foods, Inc.
13.7.1 概要
13.7.2 最近の開発
13.7.3 収益分析
13.8 グリーンヤード
13.8.1 概要
13.8.2 最近の開発
13.8.3 収益分析
ページTOPに戻る
図表リスト 表-01:世界の冷凍野菜市場 製品別シェア(%)、2019年~2023年
表-02:世界の冷凍野菜市場製品別シェア予測(%)、2024年~2032年
表-03:冷凍野菜の世界市場世界の冷凍野菜市場:エンドユーザー別シェア(%)、2019年~2023年
表-04:冷凍野菜の世界市場予測:エンドユーザー別シェア(%)、2024年~2032年
表-05:世界の冷凍野菜市場流通チャネル別シェア(%)、2019年~2023年
表-06:冷凍野菜の世界市場予測:流通チャネル別シェア(%)、2024年~2032年
表-07:世界の冷凍野菜市場国別シェア(%)、2019年~2023年
表-08:冷凍野菜の世界市場各国別シェア(%)予測、2024年~2032年
ページTOPに戻る
Summary Frozen Vegetables Market was estimated at US$ 34.26 Billion in 2023 and is expected to reach US$ 53.34 Billion by 2032, growing at a CAGR of 5.04% during the forecast period (2024-2032).
Frozen vegetables have an extended shelf existence, making them handy for lengthy-term storage and use. Freezing preserves essential nutrients like carotenes, that are crucial for vitamin A synthesis in the body. Many meals manufacturers employ freezing strategies to save meals waste, cater to the needs of a developing population, and preserve competitiveness and profitability within the foods industry, with the processed food sector rapidly evolving and accelerated expenditure on meals objects, particularly packaged vegetables, marketplace increase is anticipated inside the foreseeable period. Additionally, ongoing advancements in product innovation and attractive packaging further stimulate demand for processed greens vegetable, mainly in rising markets.
Frozen Vegetables Market Surveys
In February 2024, Nortera, a North American chief in vegetable processing, launched the consequences of a survey on Canadians' relationship with frozen veggies. The survey revealed that 85% of Canadians enjoyed those handy, nutritious alternatives during the last year, and almost 1/2 (48%) say they buy them as a minimum as soon as a month.
A November 2022 survey by the American Frozen Food Institute (AFFI) found that over a one-fourth of customers have accelerated their purchases of frozen fruits and veggies in comparison to 3 years in the past. Nearly all-American households, 94 percent, now purchase frozen produce.
In March 2024, surveys through Acosta and Advantage found that customers increasingly prioritize three factors while making frozen meal purchases: fee, convenience, and health. Acosta found that 67% of consumers perceive frozen meals as imparting better value, particularly in categories like vegetables, fruit, meat, fish, and pizza. Additionally, most customers keep frozen food handy, especially for those who cannot cook. However, the most effective 25% agree that frozen dinners, snacks, and entrees are as nutritious as homemade options. Consumer packaged goods (CPG) organizations focus on innovating more healthy products and supplying clean messaging to train clients approximately more healthy frozen meal selections. A Rabobank study indicates that consumer demand has tripled frozen sweet potato imports from the USA to the EU within the past four years.
Europe Frozen Vegetables Market
Europe is a key market for frozen vegetables because of busy lifestyles and a demand for inexpensive, flavorful, and healthy options. Frozen greens provide versatility, like berries for smoothies and kale for crisps. Rising earnings and nutritional shifts in the direction of greens pressure the market, with possibilities in Germany, France, Belgium, Italy, and the Netherlands. Awareness of frozen vegetables' nutritional value is rising, mainly among younger consumers. In July 2023, Actual Veggies improved its plant based offerings with Black Bean and Super Greens Veggie Burgers at select Whole Foods Market stores.
China Frozen Vegetables Market
China frozen vegetables industry has experienced a speedy increase, driven by adjustments in consumer dietary alternatives. Positioned strategically, China is poised to meet the increasing demand for convenient packaged frozen meals that require minimum training or are prepared to devour. Growth opportunities abound across diverse sectors, which include education, tourism, and fast food. With rising disposable income and urbanization, China has turned out to be a subnational market for frozen vegetables products. Despite reduced tariffs on imports, the prices of multinational brands continue to be excessive. Leading companies are directing investments into large-scale centers and garage infrastructure, specializing in cold logistics and premium components, to propel the industry's enlargement in China similarly.
Frozen Vegetables Market Company Analysis
General Mills Inc., Conagra Brands, Hormel Foods, Unilever PLC, The Kraft Heinz Company, Nomad Foods Ltd, B&G Foods Inc., and Greenyard are prominent players in the Frozen vegetable market.
Frozen Vegetables Industry Mergers & Acquisitions and Collaborations
• In July 2023, Capstone Partners guided frozen pasta manufacturer Mama Rosie's in its acquisition with the aid of Seviroli Foods, supported by Mill Point Capital. • In April 2023, Nestlé and private equity firm PAI Partners collaborated to establish a joint mission specializing in Nestlé's Frozen Pizza commercial enterprise in Europe. • In March 2024, 80 Acres Farms plans to expand its salad package services and internally expand dressings sourced from precision-managed farms. • In February 2024, US frozen meal businesses Twin City Foods and Smith Frozen Foods signed a nonbinding settlement to merge into TCF Holdings, Inc.
Frozen Vegetables Company News
1. In March 2024, BigBasket launched a new frozen food emblem known as Precia in a strategic partnership with famed chef Sanjeev Kapoor.
2. In January 2024, Prime Fresh Limited partnered with ITC Limited to decorate our fruits, greens, and frozen foods. This collaboration makes a specialty of strengthening both organizations' distribution, sales, and marketing preparations.
3. In February 2023, Lamb Weston Holdings, Inc. acquired its European joint project with Meijer Frozen Foods B.V.
4. In April 2023, Bimbo Bakeries USA delivered a new variety of frozen treats stimulated by its renowned Entenmann's baked goods.
5. In May 2022, B&G Foods Inc. bought Growers Express, LLC's frozen vegetable manufacturing operations, which produce giant riced veggies and giant veggie spirals. The deal accommodates stock, devices, a sublease in Yuma, Arizona, and a warehouse lease in San Luis, Arizona. About a hundred and fifty-five employees will shift to B&G Foods.
6. In September 2023, Kraft Heinz unveiled 360CRISPTM, a progressive platform that guarantees microwave-cooked food achieves stove-like crispiness. The debut product under this platform is LUNCHABLES® Grilled Cheeses. By the end of 2024, Kraft Heinz seeks to introduce 5 additional products across 4 present manufacturers.
Product – Frozen Vegetables Market breakup into 8 parts
1. Corn 2. Asparagus 3. Spinach 4. Green Peas 5. Broccoli 6. Mushroom 7. Green Beans 8. Others
End User – Frozen Vegetables Market breakup into 2 parts
1. Food Service Industry 2. Retail Customers
Distribution Channel – Frozen Vegetables Market into 3 parts
1. Discounters 2. Supermarket/Hypermarket 3. Others
Countries – Frozen Vegetables Market into 25 viewpoints
1. North America
1.1 United States 1.2 Canada
2. Europe
2.1 France 2.2 Germany 2.3 Italy 2.4 Spain 2.5 United Kingdom 2.6 Belgium 2.7 Netherland 2.8 Turkey
3. Asia Pacific
3.1 China 3.2 Japan 3.3 India 3.4 South Korea 3.5 Thailand 3.6 Malaysia 3.7 Indonesia 3.8 Australia 3.9 New Zealand
4. Latin America
4.1 Brazil 4.2 Mexico 4.3 Argentina
5. Middle East & Africa
5.1 Saudi Arabia 5.2 UAE 5.3 South Africa
All the Key players have been covered from 3 Viewpoints:
• Overview • Recent Development • Revenue Analysis
Company Analysis:
1. General Mills Inc. 2. Conagra Brands 3. Hormel Foods 4. Unilever PLC 5. The Kraft Heinz Company 6. Nomad Foods Ltd 7. B&G Foods, Inc. 8. Greenyard
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Introduction
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1 Growth Drivers 4.2 Challenges
5. Frozen Vegetables Market
6. Market Share – Frozen Vegetables Analysis
6.1 By Product 6.2 By End User 6.3 By Distribution Channel 6.4 By Countries
7. Product – Frozen Vegetables Market
7.1 Corn 7.2 Asparagus 7.3 Spinach 7.4 Green Peas 7.5 Broccoli 7.6 Mushroom 7.7 Green Beans 7.8 Others
8. End User – Frozen Vegetables Market
8.1 Food Service Industry 8.2 Retail Customers
9. Distribution Channel – Frozen Vegetables Market
9.1 Discounters 9.2 Supermarket/Hypermarket 9.3 Others
10. Countries – Frozen Vegetables Market
10.1 North America
10.1.1 United States 10.1.2 Canada
10.2 Europe
10.2.1 France 10.2.2 Germany 10.2.3 Italy 10.2.4 Spain 10.2.5 United Kingdom 10.2.6 Belgium 10.2.7 Netherland 10.2.8 Turkey
10.3 Asia Pacific
10.3.1 China 10.3.2 Japan 10.3.3 India 10.3.4 South Korea 10.3.5 Thailand 10.3.6 Malaysia 10.3.7 Indonesia 10.3.8 Australia 10.3.9 New Zealand
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil 10.4.2 Mexico 10.4.3 Argentina
10.5 Middle East & Africa
10.5.1 South Africa 10.5.2 Saudi Arabia 10.5.3 UAE
11. Porter’s Five Forces Analysis – Frozen Vegetables Market
11.1 Bargaining Power of Buyers 11.2 Bargaining Power of Suppliers 11.3 Degree of Rivalry 11.4 Threat of New Entrants 11.5 Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis – Frozen Vegetables Market
12.1 Strength 12.2 Weakness 12.3 Opportunity 12.4 Threat
13. Key Players
13.1 General Mills Inc.
13.1.1 Overview 13.1.2 Recent Development 13.1.3 Revenue Analysis
13.2 Conagra Brands
13.2.1 Overview 13.2.2 Recent Development 13.2.3 Revenue Analysis
13.3 Hormel Foods
13.3.1 Overview 13.3.2 Recent Development 13.3.3 Revenue Analysis
13.4 Unilever PLC
13.4.1 Overview 13.4.2 Recent Development 13.4.3 Revenue Analysis
13.5 The Kraft Heinz Company
13.5.1 Overview 13.5.2 Recent Development 13.5.3 Revenue Analysis
13.6 Nomad Foods Ltd
13.6.1 Overview 13.6.2 Recent Development 13.6.3 Revenue Analysis
13.7 B&G Foods, Inc.
13.7.1 Overview 13.7.2 Recent Development 13.7.3 Revenue Analysis
13.8 Greenyard
13.8.1 Overview 13.8.2 Recent Development 13.8.3 Revenue Analysis
ページTOPに戻る
List of Tables/Graphs Table-01: Global – Frozen Vegetables Market Share by Product (Percent), 2019 – 2023 Table-02: Global – Forecast for Frozen Vegetables Market Share by Product (Percent), 2024 – 2032 Table-03: Global – Frozen Vegetables Market Share by End User (Percent), 2019 – 2023 Table-04: Global – Forecast for Frozen Vegetables Market Share by End User (Percent), 2024 – 2032 Table-05: Global – Frozen Vegetables Market Share by Distribution Channel (Percent), 2019 – 2023 Table-06: Global – Forecast for Frozen Vegetables Market Share by Distribution Channel (Percent), 2024 – 2032 Table-07: Global – Frozen Vegetables Market Share by Countries (Percent), 2019 – 2023 Table-08: Global – Forecast for Frozen Vegetables Market Share by Countries (Percent), 2024 – 2032
ページTOPに戻る
- Global Stevia Market Size Study & Forecast, by Application (Beverages, Food, Pharmaceutical, Tabletop Sweeteners) and Regional Forecasts 20252035
- Global Prebiotic Ingredients Market Size Study & Forecast, by Ingredients (FOS, Inulin, GOS, MOS), by Application (Food & Beverages, Dietary Supplements, Animal Feed), and Regional Forecasts 20252035
- Global Humectants Market Size Study & Forecast, by Product (Sugar Alcohol, Alpha Hydroxy Acid, Glycols), by Application (Food & Beverages, Oral & Personal Care), and Regional Forecasts 20252035
- Global Glucose, Dextrose, and Maltodextrin Market Size Study & Forecast, by Product (Glucose, Dextrose, and Maltodextrin), by Application (Food & Beverages (Confectionery, Bakery, Dairy), Pharmaceuticals, Personal Care Products, Paper & Pulp) and Regional Forecasts 20252035
- Global Fruit & Vegetable Ingredients Market Size Study & Forecast, by Category (Fruits and Vegetables), by Nature (Organic and Conventional), by Type (Concentrates, Pastes & Purees, NFC Juices, and Pieces & Powders), and Regional Forecasts 20252035
- Global Food Stabilizers (Blends & Systems) Market Size study & Forecast, by Application (Confectionery, Convenience Foods, Dairy, Meat, Bakery, Sauces & Dressings, and Beverages), by Source (Seaweed, Plant, Animal, Synthetic, and Microbial), by Type (Texture, Stability, and Moisture Retention), and Regional Forecasts 2025-2035
- Global Food Processing Ingredients Market Size Study & Forecast, by Source (Natural and Synthetic), by Functionality (Emulsifiers, Stabilizers, Thickeners, Gelling Agents, Enzymes, Preservatives, Sweeteners, and Others), by End-Use Application (Bakery & Confectionery, Dairy & Frozen Products, Beverages, Meat & Poultry, Convenience Foods, and Others), and Regional Forecasts 2025-2035
- Global Food Fortifying Agents Market Size Study & Forecast, by Type (Probiotic Vitamins, Proteins & Amino Acids, Lipids Prebiotics, Carbohydrates, Minerals, Others), by Application (Infant Formulas, Dietary Supplements, Dairy and Dairy-Based Products, Bulk Food Items, Feed, Others), and Regional Forecasts 20252035
- Global Egg Replacers Market Size Study & Forecast, by Raw Material (Dairy Protein, Starch, Soy Based Products, Algal Flour & Yeast Extracts, and Others), by Application (Bakery & Confectionery, Savories & Snacks, Sauces & Spreads, and Others), by Form (Powder, Liquid, Others), and Regional Forecasts 20252035
- Global Confectionery Ingredients Market Size Study & Forecast, by Type (Cocoa & Chocolate, Dairy Ingredients, Emulsifiers, Stabilizers & Thickeners (EST), Malts, Oils & Shortenings, Sweeteners, and Others), Source (Natural and Synthetic), Application (Chocolate Confectionery, Sugar Confectionery, and Chewing Gums) and Regional Forecasts 20252035
-
Global Fruit & Vegetable Ingredients Market Size Study & Forecast, by Category (Fruits and Vegetables), by Nature (Organic and Conventional), by Type (Concentrates, Pastes & Purees, NFC Juices, and Pieces & Powders), and Regional Forecasts 20252035
-
Global Juice Concentrates Market Size study & Forecast, by Type (Fruits, Vegetables, Blends), by Form (Powder, Liquid), by Application (Beverages, Food) and Regional Forecasts 2025-2035
-
Global Flavor Systems Market Size Study & Forecast, by Type (Brown, Dairy, Herbs & Botanicals, Fruits & Vegetables), Application (Beverages, Savories & Snacks, Bakery & Confectionery Products, Dairy & Frozen Desserts) and Regional Forecasts 20252035
-
Indian Frozen Foods Market Report by Product Type (Frozen Vegetable Snacks, Frozen Fruits and Vegetables, Frozen Meat Products) 2025-2033
-
ドライフルーツと野菜-世界市場シェアとランキング、全体売上高と需要予測 2025-2031
-
冷凍野菜の市場規模とシェア分析 - 成長動向と予測レポート 2025-2033
-
2025 有機果物・野菜市場レポート-地域別産業規模、競争、動向、成長機会-種類別・用途別予測(2024年~2032年)
-
2025 野菜缶詰市場レポート-地域別産業規模、競争、動向、成長機会-種類別・用途別予測(2024年~2032年)
-
2025 エキゾチックフルーツ・野菜市場レポート-地域別産業規模、競争、動向、成長機会-種類別・用途別予測(2024年~2032年)
-
果物・野菜原料の世界市場 2024-2028
よくあるご質問
Renub Research社はどのような調査会社ですか?
Renubリサーチ (Renub Research)は、インドに本社を置く調査会社です。通信や医薬市場について、市場動向や技術はもちろん、企業レポートや医療観光(メディカルツーリズム)など、幅広い関連... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|