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濃縮果汁の世界市場規模調査&予測:タイプ別(果物、野菜、ブレンド)、形態別(粉末、液体)、用途別(飲料、食品)、地域別予測:2025-2035年

濃縮果汁の世界市場規模調査&予測:タイプ別(果物、野菜、ブレンド)、形態別(粉末、液体)、用途別(飲料、食品)、地域別予測:2025-2035年


Global Juice Concentrates Market Size study & Forecast, by Type (Fruits, Vegetables, Blends), by Form (Powder, Liquid), by Application (Beverages, Food) and Regional Forecasts 2025-2035

世界の濃縮果汁市場は、2024年には62億7,000万米ドルと評価され、予測期間2025-2035年には年平均成長率(CAGR)3.41%で安定した成長が見込まれている。濃縮果汁-果物や野菜ジュースの脱水または濃縮バージョン-... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年8月18日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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3-5営業日以内 285 英語

 

サマリー

世界の濃縮果汁市場は、2024年には62億7,000万米ドルと評価され、予測期間2025-2035年には年平均成長率(CAGR)3.41%で安定した成長が見込まれている。濃縮果汁-果物や野菜ジュースの脱水または濃縮バージョン-は、基本的な食料品の常備品から、飲料、ベーカリー、乳製品の分野で不可欠な原料へと着実に進化してきた。これらの濃縮果汁は、核となる栄養素と風味を保持したまま水分の大部分を除去して作られるため、メーカーは賞味期限を延ばし、輸送コストを最適化し、安定した味のプロファイルを提供することができる。ナチュラルでクリーン・ラベルの製品に対する需要が世界市場で急増する中、濃縮果汁は食品・飲料メーカーに、風味豊かで栄養価の高い製品を開発する上で、長期保存が可能で廃棄物が少ないという戦略的優位性を提供する。
機能性食品に対する消費者の意識の高まりと、栄養面で妥協することなく利便性を追求する傾向の高まりが相まって、食品・飲料メーカーは濃縮果実・野菜エキスを使った製品の改良を促している。消費者は炭酸飲料や合成添加物から離れ、ビタミン、抗酸化物質、植物栄養素が豊富なジュースベースの飲料を好むようになっている。さらに、世界的な砂糖削減の傾向から、生産者はマンゴー、リンゴ、ブドウのような自然な甘さの濃縮果汁に傾倒せざるを得なくなっている。抽出・乾燥方法における技術革新は、スムージー、植物性乳製品代替品、栄養補助食品といった健康中心の用途における需要拡大とともに、業界の勢いに拍車をかけ続けている。さらに、濃縮果汁のブレンドは、メーカーが地域の味覚に合わせた独自の風味を作り出すことを可能にするため、人気を集めている。
地域別では、北米は成熟した飲料産業、オーガニック原料への需要、強力な小売インフラを背景に、2025年の濃縮果汁世界市場で大きなシェアを占めている。特に米国では、スーパーフルーツ濃縮果汁を使用した自然なエナジードリンクやすぐに飲めるスムージーの需要が旺盛である。一方、欧州は厳しい食品表示規制と、トレーサブルで持続可能な原材料を求める消費者の嗜好により、依然として有利な拠点となっている。ドイツ、フランス、英国のような国々では、ジュース入り乳製品やベーカリーのイノベーションが増加している。しかし、予測期間中に最も高い成長率を示すのはアジア太平洋地域である。急速な都市化、食生活パターンの進化、インドと中国における中間層の消費者層の拡大が、利便性を重視した栄養価の高い飲料の需要を押し上げている。さらに、果物や野菜の加工インフラを促進する政府の取り組みが、同地域における濃縮果汁の国内生産と輸出能力を刺激している。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
- ADM
- イングレディオン・インコーポレイテッド
- デーラー社
- ケリーグループ
- AGRANA Beteiligungs-AG
- テート&ライル PLC
- シムライズAG
- サンオプタ
- シトロマックスグループ
- レモンコンセントレートS.L.
- カプリコン・フード・プロダクツ・リミテッド
- SVZインターナショナルB.V.
- ツリートップ
- BMTワイザーLLC
- プロダリム・グループ
世界の濃縮果汁市場レポートスコープ:
- 過去データ-2023年、2024年
- 予測基準年 - 2024年
- 予測期間 - 2025-2035
- レポート対象範囲:売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
- 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
- カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
- 果物
- ブドウ
- リンゴ
- オレンジ
- マンゴー
- パイナップル
- その他
- 野菜
- ブレンド
形態別
- パウダー
- 液体
用途別
- 飲料
- 食品
- ベーカリー&製菓
- 乳製品・冷凍デザート
- ディップ、ソース、ドレッシング
- その他
地域別
北米
- 米国
- カナダ
欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- UAE
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ
主な内容
- 2025年から2035年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析


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目次

目次
第1章濃縮果汁の世界市場レポート範囲と方法論
1.1.調査目的
1.2.調査方法
1.2.1.予測モデル
1.2.2.デスクリサーチ
1.2.3.トップダウン・アプローチとボトムアップ・アプローチ
1.3.リサーチの属性
1.4.研究の範囲
1.4.1.市場の定義
1.4.2.市場セグメンテーション
1.5.調査の前提
1.5.1.包含と除外
1.5.2.制限事項
1.5.3.調査対象年
第2章.要旨
2.1.CEO/CXOの立場
2.2.戦略的洞察
2.3.ESG分析
2.4.主な調査結果
第3章.世界の濃縮果汁市場フォース分析
3.1.濃縮果汁の世界市場を形成する市場勢力(2024年~2035年)
3.2.推進要因
3.2.1.クリーンラベルと天然食品素材への需要の増加
3.2.2.健康志向の高まりと機能性飲料の需要
3.3.阻害要因
3.3.1.一部の濃縮飲料に関連する糖分の懸念
3.3.2.季節的な価格変動と原料供給の不安定性
3.4.機会
3.4.1.中産階級の人口が増加する新興市場への進出
3.4.2.地域の嗜好に合わせたブレンドジュースやフレーバーコンビネーションの革新
第4章.世界の濃縮果汁産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.買い手の交渉力
4.1.2.供給者の交渉力
4.1.3.新規参入の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース予測モデル(2024年~2035年)
4.3.PESTEL分析
4.3.1.政治的要因
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.主な投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略(2025年)
4.6.市場シェア分析(2024-2025)
4.7.世界の価格分析と動向(2025年
4.8.アナリストの推奨と結論
第5章 濃縮果汁の世界市場濃縮果汁の世界市場規模・タイプ別予測 2025-2035
5.1.市場概要
5.2.濃縮果汁の世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
5.3.果実
5.3.1.ブドウ
5.3.2.リンゴ
5.3.3.オレンジ
5.3.4.マンゴー
5.3.5.パイナップル
5.3.6.その他
5.4.野菜
5.5.ブレンド
第6章.濃縮果汁の世界市場規模・形態別予測 2025-2035
6.1.市場概要
6.2.濃縮果汁の世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
6.3.粉末
6.3.1.上位国の内訳推定と予測、2024~2035年
6.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
6.4.液体
6.4.1.上位国別内訳の推定と予測、2024~2035年
6.4.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
第7章 濃縮果汁の世界市場濃縮果汁の世界市場規模・用途別予測、2025-2035年
7.1.市場概要
7.2.濃縮果汁の世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
7.3.飲料
7.3.1.上位国の内訳推定と予測、2024年~2035年
7.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
7.4.食品
7.4.1.ベーカリー&菓子
7.4.2.乳製品・冷凍デザート
7.4.3.ディップ、ソース、ドレッシング
7.4.4.その他
第8章 濃縮果汁の世界市場濃縮果汁の世界市場規模・地域別予測 2025-2035
8.1.濃縮果汁市場、地域別市場スナップショット
8.2.主要国と新興国
8.3.北米の濃縮果汁市場
8.3.1.米国の濃縮果汁市場
8.3.1.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.3.1.2.用途別市場規模&予測、2025~2035年
8.3.2.カナダの濃縮果汁市場
8.3.2.1.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025~2035年
8.3.2.2.用途別市場規模&予測、2025~2035年
8.4.欧州の濃縮果汁市場
8.4.1.イギリスの濃縮果汁市場
8.4.1.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.4.1.2.用途別市場規模&予測、2025~2035年
8.4.2.ドイツの濃縮果汁市場
8.4.2.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.4.2.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.4.3.フランスの濃縮果汁市場
8.4.3.1.タイプ別市場規模&予測、2025-2035年
8.4.3.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.4.4.スペインの濃縮果汁市場
8.4.4.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.4.4.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.4.5.イタリアの濃縮果汁市場
8.4.5.1.タイプ別市場規模&予測、2025-2035年
8.4.5.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.4.6.その他のヨーロッパ濃縮果汁市場
8.4.6.1.タイプ別市場規模&予測、2025-2035年
8.4.6.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.アジア太平洋地域の濃縮果汁市場
8.5.1.中国の濃縮果汁市場
8.5.1.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.5.1.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.2.インドの濃縮果汁市場
8.5.2.1.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025~2035年
8.5.2.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.3.日本の濃縮果汁市場
8.5.3.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.5.3.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.4.オーストラリア濃縮果汁市場
8.5.4.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.5.4.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.5.韓国の濃縮果汁市場
8.5.5.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.5.5.2.用途別市場規模&予測、2025~2035年
8.5.6.その他のアジア太平洋地域の濃縮果汁市場
8.5.6.1.タイプ別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.6.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.6.ラテンアメリカの濃縮果汁市場
8.6.1.ブラジル濃縮果汁市場
8.6.1.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.6.1.2.用途別市場規模&予測、2025~2035年
8.6.2.メキシコの濃縮果汁市場
8.6.2.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.6.2.2.用途別市場規模&予測、2025~2035年
8.7.中東・アフリカの濃縮果汁市場
8.7.1.UAEの濃縮果汁市場
8.7.1.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.7.1.2.用途別市場規模&予測、2025~2035年
8.7.2.サウジアラビアの濃縮果汁市場
8.7.2.1.タイプ別市場規模&予測、2025~2035年
8.7.2.2.用途別市場規模&予測、2025~2035年
8.7.3.南アフリカの濃縮果汁市場
8.7.3.1.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025~2035年
8.7.3.2.用途別市場規模&予測、2025年~2035年
第9章.コンペティティブ・インテリジェンス
9.1.トップ市場戦略
9.2.ADM
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.会社概要
9.2.4.財務実績(データの入手可能性による)
9.2.5.製品・サービスポート
9.2.6.最近の開発状況
9.2.7.市場戦略
9.2.8.SWOT分析
9.3.イングレディオン・インコーポレーテッド
9.4.デーラー社
9.5.ケリーグループ
9.6.アグラナ・ベテリグングス-AG
9.7.テート&ライルPLC
9.8.シンライズAG
9.9.サンオプタ
9.10.シトロマックスグループ
9.11.レモンコンセントレート社
9.12.カプリコン食品
9.13.SVZインターナショナルB.V.
9.14.ツリートップ
9.15.BMTワイザーLLC
9.16.プロダリム・グループ

 

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Summary

The Global Juice Concentrates Market is valued approximately at USD 6.27 billion in 2024 and is anticipated to grow with a steady compound annual growth rate (CAGR) of 3.41% over the forecast period 2025–2035. Juice concentrates—dehydrated or condensed versions of fruit and vegetable juices—have steadily evolved from being basic pantry staples to becoming essential ingredients in the beverage, bakery, and dairy sectors. These concentrates, made by removing the majority of water content while retaining the core nutrients and flavor, allow manufacturers to extend shelf-life, optimize transportation costs, and deliver consistent taste profiles. As demand for natural, clean-label products surges across global markets, juice concentrates offer food and beverage companies a strategic advantage in developing flavorful, nutritious offerings with longer durability and reduced waste.
The rising consumer awareness about functional foods, coupled with an increasing inclination toward convenience without compromising on nutrition, has prompted food and beverage manufacturers to reformulate products with concentrated fruit and vegetable extracts. Consumers are moving away from carbonated drinks and synthetic additives, favoring juice-based beverages rich in vitamins, antioxidants, and phytonutrients. Moreover, the global trend toward sugar reduction is compelling producers to lean into naturally sweet concentrates like mango, apple, and grape. Technological innovations in extraction and drying methods, along with expanding demand in health-centric applications like smoothies, plant-based dairy alternatives, and dietary supplements, continue to fuel industry momentum. Additionally, juice concentrate blends are gaining popularity as they enable manufacturers to create unique flavor profiles tailored to regional palates.
Regionally, North America held the lion’s share in the global juice concentrates market in 2025, driven by its mature beverage industry, demand for organic ingredients, and strong retail infrastructure. The U.S., in particular, showcases robust demand for natural energy drinks and ready-to-drink smoothies featuring superfruit concentrates. Meanwhile, Europe remains a lucrative hub due to stringent food labeling regulations and consumer preference for traceable, sustainably sourced ingredients. Countries like Germany, France, and the UK are witnessing a rise in juice-infused dairy and bakery innovations. However, it is the Asia Pacific region that is poised to witness the highest growth rate during the forecast period. Rapid urbanization, evolving dietary patterns, and an expanding middle-class consumer base in India and China are boosting demand for convenience-oriented, nutritious beverages. Additionally, government initiatives promoting fruit and vegetable processing infrastructure are catalyzing domestic juice concentrate production and export capacity in the region.
Major market player included in this report are:
• ADM
• Ingredion Incorporated
• Döhler GmbH
• Kerry Group
• AGRANA Beteiligungs-AG
• Tate & Lyle PLC
• Symrise AG
• SunOpta Inc.
• Citromax Group
• Lemon Concentrate S.L.
• Capricon Food Products Ltd.
• SVZ International B.V.
• Tree Top, Inc.
• BMT Weiser LLC
• Prodalim Group
Global Juice Concentrates Market Report Scope:
• Historical Data – 2023, 2024
• Base Year for Estimation – 2024
• Forecast period - 2025-2035
• Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
• Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
• Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study. The report also provides detailed information about crucial aspects, such as driving factors and challenges, which will define the future growth of the market. Additionally, it incorporates potential opportunities in micro-markets for stakeholders to invest, along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players.
The detailed segments and sub-segments of the market are explained below:
By Type:
• Fruits
– Grape
– Apple
– Orange
– Mango
– Pineapple
– Others
• Vegetables
• Blends
By Form:
• Powder
• Liquid
By Application:
• Beverages
• Food
– Bakery & Confectionery
– Dairy & Frozen Desserts
– Dips, Sauces, & Dressings
– Others
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2025 to 2035.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1. Global Juice Concentrates Market Report Scope & Methodology
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.2.1. Forecast Model
1.2.2. Desk Research
1.2.3. Top Down and Bottom-Up Approach
1.3. Research Attributes
1.4. Scope of the Study
1.4.1. Market Definition
1.4.2. Market Segmentation
1.5. Research Assumption
1.5.1. Inclusion & Exclusion
1.5.2. Limitations
1.5.3. Years Considered for the Study
Chapter 2. Executive Summary
2.1. CEO/CXO Standpoint
2.2. Strategic Insights
2.3. ESG Analysis
2.4. Key Findings
Chapter 3. Global Juice Concentrates Market Forces Analysis
3.1. Market Forces Shaping The Global Juice Concentrates Market (2024-2035)
3.2. Drivers
3.2.1. Increasing demand for clean-label and natural food ingredients
3.2.2. Rising health-consciousness and demand for functional beverages
3.3. Restraints
3.3.1. Sugar content concerns associated with some concentrates
3.3.2. Seasonal price volatility and raw material supply instability
3.4. Opportunities
3.4.1. Expansion into emerging markets with rising middle-class populations
3.4.2. Innovation in juice blends and flavor combinations tailored to regional tastes
Chapter 4. Global Juice Concentrates Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Forces Model
4.1.1. Bargaining Power of Buyer
4.1.2. Bargaining Power of Supplier
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Forecast Model (2024-2035)
4.3. PESTEL Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top Investment Opportunities
4.5. Top Winning Strategies (2025)
4.6. Market Share Analysis (2024-2025)
4.7. Global Pricing Analysis and Trends 2025
4.8. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Juice Concentrates Market Size & Forecasts by Type 2025–2035
5.1. Market Overview
5.2. Global Juice Concentrates Market Performance – Potential Analysis (2025)
5.3. Fruits
5.3.1. Grape
5.3.2. Apple
5.3.3. Orange
5.3.4. Mango
5.3.5. Pineapple
5.3.6. Others
5.4. Vegetables
5.5. Blends
Chapter 6. Global Juice Concentrates Market Size & Forecasts by Form 2025–2035
6.1. Market Overview
6.2. Global Juice Concentrates Market Performance – Potential Analysis (2025)
6.3. Powder
6.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
6.3.2. Market Size Analysis, by Region, 2025-2035
6.4. Liquid
6.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
6.4.2. Market Size Analysis, by Region, 2025-2035
Chapter 7. Global Juice Concentrates Market Size & Forecasts by Application 2025–2035
7.1. Market Overview
7.2. Global Juice Concentrates Market Performance – Potential Analysis (2025)
7.3. Beverages
7.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
7.3.2. Market Size Analysis, by Region, 2025-2035
7.4. Food
7.4.1. Bakery & Confectionery
7.4.2. Dairy & Frozen Desserts
7.4.3. Dips, Sauces, & Dressings
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Juice Concentrates Market Size & Forecasts by Region 2025–2035
8.1. Juice Concentrates Market, Regional Market Snapshot
8.2. Top Leading & Emerging Countries
8.3. North America Juice Concentrates Market
8.3.1. U.S. Juice Concentrates Market
8.3.1.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.3.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.3.2. Canada Juice Concentrates Market
8.3.2.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.3.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4. Europe Juice Concentrates Market
8.4.1. UK Juice Concentrates Market
8.4.1.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.2. Germany Juice Concentrates Market
8.4.2.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.3. France Juice Concentrates Market
8.4.3.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.3.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.4. Spain Juice Concentrates Market
8.4.4.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.4.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.5. Italy Juice Concentrates Market
8.4.5.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.5.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.6. Rest of Europe Juice Concentrates Market
8.4.6.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.4.6.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5. Asia Pacific Juice Concentrates Market
8.5.1. China Juice Concentrates Market
8.5.1.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.2. India Juice Concentrates Market
8.5.2.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.3. Japan Juice Concentrates Market
8.5.3.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.3.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.4. Australia Juice Concentrates Market
8.5.4.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.4.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.5. South Korea Juice Concentrates Market
8.5.5.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.5.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.6. Rest of Asia Pacific Juice Concentrates Market
8.5.6.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.5.6.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.6. Latin America Juice Concentrates Market
8.6.1. Brazil Juice Concentrates Market
8.6.1.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.6.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.6.2. Mexico Juice Concentrates Market
8.6.2.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.6.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.7. Middle East & Africa Juice Concentrates Market
8.7.1. UAE Juice Concentrates Market
8.7.1.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.7.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.7.2. Saudi Arabia Juice Concentrates Market
8.7.2.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.7.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.7.3. South Africa Juice Concentrates Market
8.7.3.1. Type Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
8.7.3.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. ADM
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company Snapshot
9.2.4. Financial Performance (Subject to Data Availability)
9.2.5. Product/Services Port
9.2.6. Recent Development
9.2.7. Market Strategies
9.2.8. SWOT Analysis
9.3. Ingredion Incorporated
9.4. Döhler GmbH
9.5. Kerry Group
9.6. AGRANA Beteiligungs-AG
9.7. Tate & Lyle PLC
9.8. Symrise AG
9.9. SunOpta Inc.
9.10. Citromax Group
9.11. Lemon Concentrate S.L.
9.12. Capricon Food Products Ltd.
9.13. SVZ International B.V.
9.14. Tree Top, Inc.
9.15. BMT Weiser LLC
9.16. Prodalim Group

 

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