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アジア太平洋地域のロイヤリティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版 (外食ロイヤリティ・プログラム)


Asia Pacific Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同地域のロイヤルティ市場は年率11.0%の成長を遂げ、2024年には520億5280万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同地域のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて12.6... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$5,900
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サマリー

PayNXT360によると、同地域のロイヤルティ市場は年率11.0%の成長を遂げ、2024年には520億5280万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同地域のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて12.6%のCAGRを記録している。同国地域のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.6%を記録すると予測される。同地域のロイヤルティ市場は、2023年の46,904.1百万米ドルから増加し、2028年には75,022.1百万米ドルに達する。

ロイヤリティ・プログラム産業は、アジア太平洋地域で中期的に加速度的に成長する態勢を整えている。インドからオーストラリア、日本まで、ロイヤリティ・プログラムの導入は加速度的に成長しており、この傾向は今後3~4年間はさらに続くと予測されている。オーストラリアでは、ロイヤリティ・プログラムがビジネスの成長と成功に不可欠なツールとして台頭している。
インドでも、新時代の新興企業が消費者の需要に合わせてロイヤリティ・プログラムを刷新し、力強い成長を記録している。中期的には、インド市場でロイヤリティ・プログラムの新規立ち上げが大幅に増加すると予想される。全体として、PayNXT360は今後3~4年間、アジア太平洋地域のロイヤリティ・プログラム業界の成長見通しが明るいことを維持している。

ロイヤルティプログラムは、オーストラリアの小売業者の成功にとってますます重要になってきています。

オーストラリアでは、企業はデータ分析を活用して顧客についてより深く知り、パーソナライズされたオファーを提供しています。ロイヤリティ・プログラムは、小売業の成功に欠かせないツールとして台頭している。
- マイヤーは、アメリカン・エキスプレス、コモンウェルス・バンク、ヴァージンのヴェロシティ・プログラムと提携し、MYER One会員特典プログラムを強化した。730万人のMYER One会員のうち、2022/23年度には420万人が積極的にプログラムに参加した。さらに、この期間にマイヤーで行われた購入のほぼ75%がMYER Oneアカウントにリンクされていた。
マイヤーは、ロイヤリティ・プログラムがオーストラリアでの事業成長を牽引する重要な要素であると考えている。同社は、データ分析と機械学習モデルを使用して、ロイヤルティ顧客とのエンゲージメントを高めながら、ビジネス上の意思決定を推進している。Big W社を含む他の小売企業も、ロイヤルティプログラムによって事業成長を促進している。同社は、買い物客にエブリデー・リワード・カードのスキャンを促すため、会員限定の割引価格を導入した。同様の取り組みは、2023年8月にウールワースでも開始されている。

インドでは、各社がロイヤルティプログラムに手を加え、普及とシェア拡大を図っている。

インドではフードデリバリー分野が急成長しており、中期的には市場はさらに成長する見込みである。急成長するこの分野に参入するため、企業は市場シェアを拡大するためにさまざまな戦略を採用している。
- 例えばSwiggyは、消費者の支持を高めるため、既存のロイヤリティ・プログラムの廉価版を開始した。2023年10月に開始されたこの新しい手頃なロイヤリティ・プログラムは、ライバルのZomatoに対して高い市場シェアを獲得し、すでにその効果を発揮している。IIFL証券のレポートによると、スウィッギーは23年上半期、ゾマートと比較してわずかな市場シェアを獲得した。
- 新しいロイヤリティ・プログラムは「スウィッギー・ワン・ライト」と名付けられ、3ヶ月99インドルピーで利用できる。このメンバーシップでは、Swiggyは食品やInstamartの配達を10回無料で提供する。さらに、One Liteプログラムでは、インド国内の20,000以上のレストランで30%の割引が受けられる。IIFL証券のレポートによると、2023年上半期のSwiggyの成長率は17%で、Zomatoの成長率は13%であった。
この分野での競争の激化は、ロイヤルティプログラムのさらなる革新につながり、中期的には競争環境と消費者の間での普及を促進するだろう。その結果、今後3~4年間、インドのロイヤリティ・プログラム市場の成長を支えることになるだろう。

美容小売業者は、フィリピン人に意識的な選択をしてもらうために、より高い報酬を提供している。

フィリピンでロイヤリティ・プログラムの人気が高まる中、健康・美容関連の小売企業は、このツールを活用して消費者の購買意欲を刺激し、売上と収益の向上を狙っている。
- 1,300万人以上の会員を持つ最大の健康・美容ロイヤリティ・プログラムであるWatsons Clubは、2023年9月にLive Well Get Rewardedキャンペーンを開始した。このキャンペーンは特に、会員が健康に関して意識的な選択をするよう促し、その結果、会員に報酬を与えることを目的としている。このプログラムでは、会員はビタミン剤やサプリメントが5%割引、ワトソンズブランド製品が10%割引となる。フィリピンの小売業者による新しいキャンペーンでは、他にもいくつかの特典が発表されている。
この特典は、ワトソンズの店舗以外でも提供される。このロイヤリティ・プログラムは、業界横断的に50の加盟店と提携している。これには、ウェルネス、食品、旅行、レジャー、その他のカテゴリーが含まれる。会員は、Hi-Precision Diagnostics、Ogawa、Microtel、Ideal Visionなどのブランド・パートナーの製品やサービス、その他のカテゴリーの特別割引を享受できる。

本レポートでは、様々な業界カテゴリーにおけるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を行っています。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に理解することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。

本レポートは、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする13の詳細なレポートを提供します:

1.アジア太平洋地域のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.オーストラリア:ロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向 (データブック)
3.中国:ロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
4.インド・ロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
5.インドネシアのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
6.日本のロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
7.マレーシア:ロイヤルティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
8.韓国のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
9.フィリピン:ロイヤルティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
10.シンガポールのロイヤリティプログラム市場:インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
11.台湾のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
12.タイのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
13.ベトナムのロイヤリティプログラム市場:インテリジェンスと今後の成長動向(Databook)


- ロイヤルティ消費市場に関する洞察を得ることができます:この調査レポートは、ロイヤリティ消費市場の市場規模、成長促進要因、動向など包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較本レポートはロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを明らかにします。この情報は、企業がロイヤリティ・プログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握できます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

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目次

この冊子は、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする13の詳細なレポートを提供するものである:

1.アジア太平洋地域のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス (データブック)
2.オーストラリア:ロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向 (データブック)
3.中国:ロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
4.インド・ロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
5.インドネシアのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
6.日本のロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
7.マレーシア:ロイヤルティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
8.韓国のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
9.フィリピン:ロイヤルティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
10.シンガポールのロイヤリティプログラム市場:インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
11.台湾のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
12.タイのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
13.ベトナムのロイヤリティプログラム市場:インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)

上記の地域別および国別のセクションはすべて、各国/地域別に100の図表と78の表を網羅した以下の目次に従っています:

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 小売業界の市場規模分析
2.1 小売業界の市場規模、2019-2028年
2.2 Eコマースの市場規模、2019年~2028年
2.3 POS支出動向分析、2019-2028年

3 ロイヤリティ支出市場規模と今後の成長ダイナミクス
3.1 ロイヤリティ支出市場規模と今後の成長ダイナミクス(2019年~2028年
3.2 2023年におけるスキームのロイヤリティ支出額(累積金額別、金額還元率別
3.3 機能ドメイン別ロイヤリティ支出シェア、2019年~2028年
3.4 ロイヤリティ・スキーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 ロイヤリティ・スキーム支出額の市場規模と今後の成長ダイナミクス(ロイヤリティ・プログラムタイプ別
4.1 ロイヤリティ・スキーム支出額のロイヤリティ・プログラム・タイプ別シェア(2023年
4.2 ポイント・ベースのロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別支出、2019-2028年
4.4 ミッション型ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.5 支出ベースのロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.6 ゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.7 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 コミュニティ・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.1 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.11 有料ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.12 キャッシュバック・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年

5 ロイヤリティスキームのチャネル別市場規模と今後の成長ダイナミクス
5.1 ロイヤリティスキームのチャネル別支出額シェア(2019-2028年
5.2 ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 オンラインによるロイヤリティ支出、2019-2028年
5.4 モバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 ビジネスモデル別ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長ダイナミクス
6.1 ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 販売者主導によるロイヤリティ支出額、2019-2028年
6.3 支払手段主導型ロイヤリティ支出額、2019-2028年
6.4 その他セグメント別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

7 主要部門別ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長ダイナミクス
7.1 ロイヤリティスキーム支出額の主要部門別シェア(2019-2028年
7.2 小売業におけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.3 金融サービスにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.4 ヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.5 レストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるロイヤリティ・スキーム支出、2019-2028年
7.7 テレコムにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.8 メディア&エンターテインメントにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.9 その他におけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年

8 主要セクターにおけるオンライン・チャネル別ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
8.1 小売セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 金融サービスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.3 ヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.4 レストラン・フードデリバリーにおけるオンラインロイヤリティ支出額、2019-2028年
8.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオンライン・ロイヤルティ支出、2019-2028年
8.6 通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.7 メディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.8 その他のセグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 主要セクターにおける店舗内ロイヤリティ支出額、2019-2028年
9.1 小売セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出額、2019-2028年
9.2 ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.3 レストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出額、2019-2028年
9.5 メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.6 その他のセクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年

10 主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
10.1 小売セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.2 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019-2028年
10.4 レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019-2028年
10.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.6 通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.7 メディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.8 その他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額、2019-2028年

11 小売セクターのロイヤリティスキーム支出市場規模と今後の成長ダイナミクス
11.1 小売セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 多様化する小売企業によるロイヤリティ小売スキーム支出額、2019年~2028年
11.3 百貨店によるロイヤルティ小売スキーム支出額、2019-2028年
11.4 専門店によるロイヤリティ小売スキーム支出額、2019-2028年
11.5 ロイヤリティ小売スキーム支出額:衣料品、履物、アクセサリー別、2019-2028年
11.6 ロイヤリティ小売スキーム消費額:玩具・ホビーショップ別、2019-2028年
11.7 ロイヤリティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 ロイヤリティ小売スキーム支出額:家庭用品別、2019-2028年
11.9 ロイヤリティ小売スキーム消費額(その他):2019-2028年

12 ロイヤリティスキーム利用額の市場規模と今後の成長ダイナミクス(アクセシビリティ別
12.1 アクセシビリティ別ロイヤリティ・スキーム支出額シェア、2023年対2028年
12.2 カードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
12.3 デジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 消費者タイプ別ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長動向
13.1 消費者タイプ別ロイヤリティスキーム支出額シェア、2023年対2028年
13.2 B2B消費者によるロイヤリティ・スキーム支出額(2019年~2028年
13.3 B2C消費者によるロイヤリティ支出額、2019-2028年

14 会員タイプ別ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長ダイナミクス
14.1 ロイヤリティ・スキーム支出額の会員タイプ別シェア(2019~2028年
14.2 ロイヤリティ会員制度支出額(無料会員タイプ別)、2019-2028年
14.3 ロイヤリティ会員制度の無料+プレミアム別支出額(2019-2028年
14.4 ロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額、2019-2028年

15 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス(ソフトウェア利用ケース別
15.1 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額ソフトウェアユースケース別シェア、2023年対2028年
15.2 ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型、2019年〜2028年
15.3 ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019年~2028年

16 ベンダー/ソリューションパートナー別ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
16.1 ロイヤルティプラットフォーム支出額のベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのインハウス別プラットフォーム支出額、2019年~2028年
16.3 ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのプラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019-2028年

17 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額の市場規模と今後の成長ダイナミクス(デプロイメント別
17.1 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 クラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額、2019年~2028年
17.3 ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:オンプレミス別、2019-2028年

18 ロイヤリティ支出市場規模および今後の成長ダイナミクス:ソフトウェア対サービス別
18.1 ロイヤリティ支出額のソフトウェア対サービス別シェア(2023年対2028年
18.2 ソフトウェア別ロイヤリティ支出額、2019年~2028年
18.3 サービス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

19 ロイヤリティ支出市場規模および今後の成長ダイナミクス:カスタムvs既製ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 2023年対2028年 ロイヤリティ支出シェア(カスタムvsオフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.2 ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)、2019年~2028年
19.3 オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額、2019-2028年

20 消費者属性・行動別ロイヤリティ支出額市場規模・予測
20.1 ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 所得水準別ロイヤリティ支出シェア、2023年
20.3 ロイヤリティ支出額の男女別シェア、2023年

21 参考資料
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

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図表リスト

上記のすべての国別報告書には以下の表がある:

表1:小売業界の市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表2:電子商取引市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表3:POS支出市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表4:ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019-2028年
表5:ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表6:ロイヤリティ支出額ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表7:ポイントベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表8:階層型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表9:ミッション主導型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表10:支出ベースのロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:ゲーム・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表13:サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:友人紹介ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表16:有料ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表17:キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表18:店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表19:オンライン別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表20:モバイル別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表21:売り手主導によるロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:ロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:ロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:小売業におけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル金融サービスにおけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 26:ヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表27:レストラン&フードデリバリーにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表29:旅行・ホスピタリティ電気通信におけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:メディア&エンターテインメントにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 31:その他におけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:小売セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表33:小売業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル金融サービスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表34:ヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表35:レストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表37:電気通信におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:メディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表39:その他その他のセグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表40:店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル小売セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 41:ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表42:レストラン&フードデリバリーセグメントの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表43:レストラン・フードデリバリー旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表44:メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表45:その他の部門における店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表46:モバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル小売セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:小売業におけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:医療・福祉セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルレストラン&フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)セグメントにおけるロイヤリティ支出(百万米ドル電気通信セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表52:通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:メディア&エンターテインメントセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:多角化小売企業のロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表55:百貨店によるロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表56:百貨店のロイヤリティ支出(百万米ドル専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:衣料品、履物、アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:家庭用品別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 61:ロイヤリティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表 62:カードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:デジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドルデジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表64:B2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表65:B2C消費者別ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:ロイヤリティ会員型スキームの無料別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 67:ロイヤリティ会員制度の無料+プレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:ロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム別支出(百万米ドル管理プラットフォーム別ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表71:ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォームインハウス別のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 72:サードパーティベンダー別ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表73:ロイヤルティ展開プラットフォームクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表74:クラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドルオンプレミス別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:ソフトウェア別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:サービス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表77:サービス別ロイヤリティ支出(百万米ドルロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表78:ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム別支出(百万米ドルロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(オフザシェルフプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the region is expected to grow by 11.0% on an annual basis to reach US$52,052.8 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the region has recorded a CAGR of 12.6% during 2019–2023. The loyalty market in the country region will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.6% during 2024-2028. The loyalty market in the region will increase from US$46,904.1 million in 2023 to reach US$75,022.1 million by 2028.

The loyalty program industry is poised for accelerated growth over the medium term in Asia Pacific region. From India to Australia and Japan, the adoption of loyalty program is growing at an accelerated pace and the trend is projected to continue further over the next three to four years. In Australia, loyalty programs have emerged as vital tool for business growth and success.
In India, too, new age startups are recording strong growth after revamping their loyalty programs to meet consumer demands. Over the medium term, the number of new loyalty program launches are expected to increase significantly in the Indian market. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the loyalty programs industry in Asia Pacific region over the next three to four years.

Loyalty programs are becoming increasingly important for the success of Australian retailers

In Australia, businesses are leveraging data analytics to learn more about their customers and provide them with personalized offers. Loyalty programs have emerged as a vital tool for the success of retail businesses.
• Myer has strengthened its MYER One member reward program by teaming up with American Express, Commonwealth Bank, and Virgin's Velocity program. Out of the 7.3 million MYER One members, 4.2 million were actively engaged in the program in the 2022/23 period. Additionally, almost 75% of all purchases made at Myer during this time were linked to a MYER One account.
Myer sees the loyalty program as a key factor driving the business growth in Australia. The firm is using data analytics and machine learning models to drive its business decisions while building more engagement with its loyal customers. Other retailers, including Big W, are also resorting to loyalty programs to drive business growth. The firm introduced members-only discount pricing to nudge shoppers into scanning their Everyday Rewards cards. A similar initiative has been launched by Woolworths in August 2023.

Firms are tweaking their loyalty programs to boost adoption and increase market share in India

The food delivery sector is growing at a rapid rate in India and the market is poised to grow even further over the medium term. To tap into the fast-growing sector, firms are adopting different strategies to increase their market share.
• Swiggy, for instance, launched a cheaper version of its existing loyalty program to boost adoption among consumers. The new and affordable loyalty program, launched in October 2023, is already showing its effect with the firm garnering higher market share against rival Zomato. According to a report from IIFL Securities, Swiggy gained marginal market share compared to Zomato in 1HCY23, potentially due to the aggressive pricing of its revamped loyalty program and higher promotions.
• The new loyalty program, named Swiggy One Lite, has been made available for INR 99 for three months. Under the membership, Swiggy is offering 10 free food and Instamart deliveries. Furthermore, the One Lite program also offers a 30% discount at more than 20,000 restaurants in India. The report from IIFL Securities also revealed that Swiggy managed to report a growth of 17% in H1 2023, compared to the 13% growth recorded by Zomato.
The growing competition in the sector will lead to further innovation in loyalty programs, aiding the competitive landscape and adoption among consumers over the medium term. This will subsequently support the growth of the loyalty programs market in India over the next three to four years.

Beauty retailers are offering higher rewards to inspire Filipinos to make conscious choices

Amid the growing popularity of loyalty programs in the Philippines, health and beauty retailers are seeking to leverage the tool to inspire consumer purchases, while targeting higher sales and revenue.
• Watsons Club, the largest health and beauty loyalty program with over 13 million members, launched a Live Well Get Rewarded campaign in September 2023. The campaign, notably, aims to inspire members to make conscious choices regarding their wellness, and in turn, reward them. Under the program, members will receive 5% discounts on vitamins and supplements and 10% off on Watsons brand products. Several other rewards have been announced under the new campaign by the retailer in the Philippines.
The rewards, notably, go beyond and outside Watson's stores. The loyalty program has partnered with 50 merchants across industry verticals. This includes wellness, food, travel, leisure, and other categories. Members enjoy special discounts on products and services from brand partners like Hi-Precision Diagnostics, Ogawa, Microtel, Ideal Vision, and more., and other categories.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.

This tittle is a bundled offering provides detailed 13 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:

1. Asia Pacific Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Australia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. China Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. India Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Indonesia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
6. Japan Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
7. Malaysia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
8. South Korea Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
9. Philippines Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
10. Singapore Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
11. Taiwan Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
12. Thailand Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
13. Vietnam Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)


• Gain insights into the loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



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Table of Contents

This tittle is a bundled offering provides detailed 13 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:

1. Asia Pacific Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Australia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. China Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. India Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Indonesia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
6. Japan Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
7. Malaysia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
8. South Korea Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
9. Philippines Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
10. Singapore Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
11. Taiwan Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
12. Thailand Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
13. Vietnam Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)

All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 100 charts and 78 tables for each country / region:

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

All country reports mentioned above will have the following tables:

Table 1: Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

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納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
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当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/11/06 10:27

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