ネスプレッソ市場調査レポート:タイプ別(コーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリー)、市場チャネル別(オンライン、オフライン)、コーヒーポッドタイプ別(オリジナルライン、Vertuoライン、互換ポッド)、用途別(家庭用、業務用)、風味プロファイル別(濃さ、香り、酸味)、地域別(北米、欧州、南米、アジア太平洋、中東・アフリカ):2035年までの予測
Nespresso Market Research Report by Type (Coffee Capsules, Coffee Machines, Accessories), By Market Channel (Online, Offline), By Coffee Pod Type (Original Line, Vertuo Line, Compatible Pods), By Application (Household, Commercial), By Flavor Profile (Intensity, Aroma, Acidity) and By Regional (North America, Europe, South America, Asia Pacific, Middle East and Africa) Forecast to 2035
ネスプレッソ市場調査レポート:タイプ別(コーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリー)、市場チャネル別(オンライン、オフライン)、コーヒーポッドタイプ別(オリジナルライン、Vertuoライン、互換ポッ... もっと見る
サマリー ネスプレッソ市場調査レポート:タイプ別(コーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリー)、市場チャネル別(オンライン、オフライン)、コーヒーポッドタイプ別(オリジナルライン、Vertuoライン、互換ポッド)、用途別(家庭用、業務用)、風味プロファイル別(濃さ、香り、酸味)、地域別(北米、欧州、南米、アジア太平洋、中東・アフリカ):2035年までの予測
市場概要
ネスプレッソ市場のCAGR(成長率)は、予測期間中に約5.8%になると予想される。
ネスプレッソ市場には、その成長と方向性を決定づけるいくつかのトレンドがある。例えば、プレミアムコーヒーやスペシャルティコーヒーの市場浸透が進んでいることは、より美味しい製品を楽しみたいという顧客が増加しているという一般的な傾向によって説明される。この傾向は、1つの地域で多くのフレーバーと数種類のカプセルの発芽につながっている。
さらに、顕著な傾向として、製品流通の新しい方法の開発、すなわちオンライン・チャネルの拡大が挙げられる。Eコマースの急成長により、顧客はネスプレッソの製品をオンラインで購入することを好むようになり、それがネスプレッソのEコマースの成長を後押ししている。また、持続可能性の問題の高まりが市場の流れを変え、メーカーがカプセルや廃棄物に環境に配慮した設計を導入するようになった。
このような傾向から、市場関係者は行動すべき分野を見つけることができる。また、フレーバーやそのカスタマイズ方法についても、改善の余地が見つかるかもしれない。さらに、持続可能な取り組みに対する需要の高まりを利用することで、市場での競争力を獲得できるかもしれない。また、eチャネルの発達は、買い物客の志向の変化と同じように、潜在顧客の範囲を広げるという機会を小売業者に提供している。
市場セグメントの洞察
ネスプレッソ市場は、タイプ別にコーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリーに区分される。
ネスプレッソ市場は市場チャネル別に「オンライン」と「オフライン」に区分され、業界の流通状況に関する重要な洞察が明らかになる。
ネスプレッソ市場はコーヒーポッドの種類によって「オリジナルライン」、「ヴァーツオライン」、「互換ポッド」に区分される。
ネスプレッソ市場のアプリケーションセグメントは、市場ダイナミクスを理解する上で重要な位置を占めている。
フレーバープロファイルのセグメントはネスプレッソ市場のダイナミクスを形成する上で重要な役割を果たしている。
地域別インサイト
ネスプレッソ市場の地域別セグメントは、独自の市場ダイナミクスと成長機会を示している。北米は、プレミアムコーヒーの高い普及率と大手企業の存在により、大きなシェアを占めている。ヨーロッパは、コーヒー文化の根強い成熟市場であり、大きな収益シェアに貢献しています。アジア太平洋(APAC)地域は、可処分所得の上昇とプレミアムコーヒー需要の拡大に後押しされ、急成長を遂げている。南米と中東・アフリカ(MEA)地域は、消費者がプレミアム・コーヒー体験を受け入れているため、有望な成長ポテンシャルを提供している。
主要企業
ネスプレッソ市場の主要企業には、Smeg、Breville、Krups、Lavazza、KitchenAid、Jura、Starbucks at Home、JDE Peet's、Nestle、Sage Appliances、Delonghi、Nespresso、De'Longhi、Magimix、ILLYが含まれる。
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7.1 はじめに.........................
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12.2.2 カナダ ......................................................... 100
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12.3.1 ドイツ .............................................................
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12.4.1 中国 ............................................................................
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12.5.1 ブラジル
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12.6.1 GCC諸国 Error!Bookmark not defined.
12.6.2 トルコ Error!Bookmark not defined.
12.6.3 北アフリカ Error!Bookmark not defined.
12.6.4 南アフリカ Error!Bookmark not defined.
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13.4 主な破壊者と革新者 ............................................................................................................................................................................
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14.4 ジュラ......185
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14.4.6 主要戦略 ......................... 187
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14.7 グルッポ・イリー・スパ
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14.9 マキシングベスト・ゲーエムベーハー・アンド・コー.
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14.9.6 主要戦略 ...................................... 210
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14.10.4 主要な開発 ............................................................... 213
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Summary Nespresso Market Research Report by Type (Coffee Capsules, Coffee Machines, Accessories), By Market Channel (Online, Offline), By Coffee Pod Type (Original Line, Vertuo Line, Compatible Pods), By Application (Household, Commercial), By Flavor Profile (Intensity, Aroma, Acidity) and By Regional (North America, Europe, South America, Asia Pacific, Middle East and Africa) Forecast to 2035
Market Overview The Nespresso Market CAGR (growth rate) is expected to be around 5.8% during the forecast period. There are several trends in the Nespresso market which determine its growth and what direction it takes. For example, the increasing penetration of the premium and specialty coffee market arch is explained by the general trend of more customers wanting to enjoy better-tasting products. This trend has led to the sprouting of many flavors and several types of capsules in one region. Additionally, one more noticeable trend is the development of new methods for product distribution, namely, the expansion of online channels. Due to the rapid growth of e-commerce, customers mostly prefer to purchase Nespresso products online, which has, in turn, boosted the growth of Nespresso e-commerce. Also, the growth in sustainability issues has changed the game within the market, leading to manufacturers implementing green designs for the capsules and wastes. According to these trends, market players can find the areas they need to act. In addition, some room for improvement may be found regarding flavors and how to customize them. In addition, a competitive edge in the market may be attained by exploiting the increasing demand for sustainable endeavors. The development of e-channels has also offered the retailers an opportunity, which is, widening the scope of their potential clients by the same virtue as the changing trend of the orientation of the shoppers. Market Segment Insights The Nespresso Market is segmented by Type into Coffee Capsules, Coffee Machines, and Accessories. The Nespresso Market segmentation by Market Channel into 'Online' and 'Offline' unveils crucial insights into the industry's distribution landscape. The Nespresso Market is segmented based on Coffee Pod Type into 'Original Line', 'Vertuo Line', and 'Compatible Pods'. The Application segment of the Nespresso Market holds significant importance in understanding the market dynamics. The Flavor Profile segment plays a crucial role in shaping the Nespresso Market dynamics.
Regional Insights The regional segmentation of the Nespresso Market presents unique market dynamics and growth opportunities. North America holds a significant share, driven by the high adoption of premium coffee consumption and the presence of major players. Europe remains a mature market with a strong coffee culture, contributing to a substantial revenue share. The Asia-Pacific (APAC) region is witnessing rapid growth, fueled by rising disposable incomes and expanding premium coffee demand. South America and the Middle East and Africa (MEA) regions offer promising growth potential, as consumers embrace the premium coffee experience. Major Players Key Companies in the Nespresso Market Include Smeg, Breville, Krups, Lavazza, KitchenAid, Jura, Starbucks at Home, JDE Peet’s, Nestle, Sage Appliances, Delonghi, Nespresso, De'Longhi, Magimix, and ILLY.
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Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ............................................................................................................... 24 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS ....................................................................................................................... 25 1.1 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY TYPE .......................................................................................................... 26 1.2 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY FLAVOR ..................................................................................................... 27 1.3 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY COFFEE POD TYPE...................................................................................... 28 1.4 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY END USER .................................................................................................. 29 1.5 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ............................................................................ 30 1.6 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY REGION ...................................................................................................... 31 2 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................ 33 2.1 DEFINITION .................................. 33 2.2 SCOPE OF THE STUDY ............... 33 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ............ 33 2.4 MARKET STRUCTURE .............. 34 3 RESEARCH METHODOLOGY ...................................................................................................... 35 3.1 OVERVIEW .................................. 35 3.2 DATA FLOW ..................................... 37 3.2.1 DATA MINING PROCESS........................................................... 37 3.3 PURCHASED DATABASE: ............. 38 3.4 SECONDARY SOURCES: ........ 39 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ............................................................................................................. 40 3.5 PRIMARY RESEARCH: ............... 41 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ................................................................................................................. 42 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ......................................................................... 43 3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE .................................................................................................. 43 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ........................................................................................... 44 3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH ....................................................................................................... 44 3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH.................................................. 44 3.7 DATA FORECASTING................ 45 3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE............................................ 45 3.8 DATA MODELING ................. 46 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ............................................................................................................ 46 3.8.2 DATA MODELING: ........ 47 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................................................................................................... 49 4 MARKET BACKGROUND ............................................................................................................. 51 4.1 COMPARISON FROM THE FOOD & BEVERAGES MARKET ........................................................................... 51 4.2 MACROECONOMIC FACTOR IMPACTING THE MARKET ............................................................................. 51 4.3 ONLINE BRAND LANDSCAPE ................................................................................................................................. 52 4.4 GLOBAL NESPRESSO MARKET BRAND LANDSCAPE .................................................................................... 53 4.5 EVOLUTION OF GLOBAL NESPRESSO INDUSTRY ........................................................................................... 54 4.6 GLOBAL NESPRESSO MARKET STATISTICS .................................................................................................... 54 4.7 PRICE RANGE MAPPING .......................................................................................................................................... 55 5 MARKET DYNAMICS .................................................................................................................... 56 5.1 INTRODUCTION ........................ 56 5.2 DRIVERS ....................................... 57 5.2.1 RISING CONSUMER PREFRENCE FOR PREMIUM & CONVENIENT COFFEE .......................................................... 57 5.2.2 SUSTAINABILITY & ETHICAL SOURCING INITIATIVES ....................................................................................... 57 5.3 RESTRAINTS .................................. 59 5.3.1 HIGH COMPETITION & MARKET SATURATION.................................................................................................. 59 5.3.2 PRICE SENSTIVITY & ECONOMIC UNCERTAINTY .............................................................................................. 59 5.4 OPPORTUNITY ........................... 61 5.4.1 EXPANSION IN EMERGING MARKETS....................... 61 5.4.2 EXPANSION IN THE B2B SEGMENT.......................................... 61 5.5 STRATEGIC INSIGHTS..................................................... 62 5.5.1 TECHNOLOGY UPDATE.......................................................... 62 5.5.2 2. REGIONAL MARKETS TO LOOKOUT FOR ....................................................................................................... 62 5.6 REGULATORY UPDATE .......... 63 5.7 MARKET TRENDS ...................... 64 5.7.1 GROWING CONSUMER DEMAND FOR PREMIUM COFFEE EXPERIENCE .............................................................. 64 5.7.2 EXPANSION OF E-COMMERCE & DTC (DIRECT-TO-CONSUMERS) SALES ............................................................ 64 5.7.3 FOCUS ON SUSTAINABILITY & ETHICAL SOURCING ......................................................................................... 64 5.7.4 INCREASING POPULARITY OF SMART & CONNECTED MACHINES ..................................................................... 65 5.8 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 .......................................................................................................................... 65 5.8.1 IMPACT 0N OVERALL FOOD & BEVERAGES INDUSTRY...................................................................................... 65 5.8.1.1 ECONOMIC IMPACT ............................................................................................................................... 66 5.8.2 IMPACT ON THE GLOBAL NESPRESSO MARKET .............................................................................................. 66 5.8.3 IMPACT ON THE SUPPLY CHAIN OF NESPRESSO ............................................................................................. 66 5.8.4 IMPACT ON MARKET DEMAND FOR NESPRESSO ............................................................................................. 67 5.8.4.1 IMPACT DUE TO RESTRICTIONS/LOCKDOWN .......................................................................................... 67 5.8.4.2 CONSUMER SENTIMENTS ....................................................................................................................... 67 5.8.5 IMPACT ON PRICING OF NESPRESSO .............................................................................................................. 67 5.9 CONSUMER BEHAVIOUR ANALYSIS ................................................................................................................... 68 6 MARKET FACTOR ANALYSIS ...................................................................................................... 69 6.1 VALUE CHAIN ANALYSIS ....................................................................................................................................... 69 6.2 RAW MATERIAL SOURCING ............................................................................................................................. 69 6.3 MANUFACTURING ....... 69 6.4 DISTRIBUTION ............... 70 6.5 MARKETING AND BRANDING...................................... 70 6.6 SUPPLY CHAIN ANALYSIS................................................................. 71 PARTICIPANTS (AT DIFFERENT NODES) .................................................. 71 6.6.1 RAW MATERIAL SUPPLIERS.................................................... 71 6.6.2 COFFEE CAPSULE PRODUCTION ............................................................................................................. 71 6.6.3 MANUFACTURERS .................................................................................................................................. 71 6.6.4 DISTRIBUTION ........................................................................................................................................ 71 6.6.5 INVENTORY MANAGEMENT .................................................................................................................... 71 6.6.6 CUSTOMER SERVICE AND ENGAGEMENT ................................................................................................ 72 6.6.7 REVERSE LOGISTICS ............................................................................................................................... 72 6.7 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ........................................................................................................................... 73 6.8 THREAT OF NEW ENTRANTS ........................................................................................................................... 73 6.9 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ............................................................................................................... 74 6.10 THREAT OF SUBSTITUTE PRODUCTS ............................................................................................................... 74 6.11 BARGAINING POWER OF BUYERS .................................................................................................................... 74 6.12 INTENSITY OF RIVALRY .................................................................................................................................. 75 7 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY TYPE.......... 77 7.1 INTRODUCTION ...................... 77 7.2 COFFEE CAPSULES ................ 78 7.3 COFFEE MACHINES ................ 79 7.4 ACCESSORIES ............................. 79 8 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY FLAVOR ............................................................................ 80 8.1 INTRODUCTION ......................... 80 8.2 INTENSITY .................................. 81 8.3 AROMA ............................................ 81 8.4 ACIDITY.......................................... 82 9 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY COFFEE POD TYPE ......................................................... 83 9.1 INTRODUCTION ........................ 83 9.2 ORIGINAL LINE ............................ 84 9.3 VERTUO LINE .............................. 84 9.4 COMPATIBLE PODS ................... 85 10 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY END USER ........................................................................ 86 10.1 INTRODUCTION .......................... 86 10.2 RESIDENTIAL ............................ 87 10.3 COMMERCIAL ............................. 87 11 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ............................................... 89 11.1 INTRODUCTION ........................ 89 11.2 STORE-BASED ............................ 90 11.3 NON-STORE-BASED ................ 90 12 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY REGION ............................................................................ 92 12.1 OVERVIEW ................................... 92 12.2 NORTH AMERICA ................... 93 12.2.1 US............................... 98 12.2.2 CANADA ..................... 100 12.2.3 MEXICO ...................... 103 12.3 EUROPE .......................................... 105 12.3.1 GERMANY .................... 110 12.3.2 FRANCE ....................... 113 12.3.3 SPAIN ......................... 115 12.3.4 ITALY ............................ 118 12.3.5 UK ............................... 120 12.3.6 REST OF EUROPE .......... 123 12.4 ASIA PACIFIC ............................ 125 12.4.1 CHINA ........................... 130 12.4.2 INDIA ........................... 133 12.4.3 JAPAN .......................... 135 12.4.4 AUSTRALIA & NEW ZEALAND .......................................................................................................................... 138 12.4.5 REST OF ASIA PACIFIC.......... 140 12.5 SOUTH AMERICA ...................... 144 12.5.1 BRAZIL ............................. 149 12.5.2 ARGENTINA .................. 151 12.5.3 REST OF SOUTH AMERICA .............................................................................................................................. 154 12.6 MIDDLE EAST & AFRICA ........ 157 12.6.1 GCC COUNTRIES Error! Bookmark not defined. 12.6.2 TURKEY Error! Bookmark not defined. 12.6.3 NORTHERN AFRICA Error! Bookmark not defined. 12.6.4 SOUTHERN AFRICA Error! Bookmark not defined. 13 COMPETITIVE LANDSCAPE.................................... 163 13.1 INTRODUCTION ......................... 163 13.2 COMPETITION DASHBOARD.................................................................. 164 13.2.1 PRODUCT PORTFOLIO..................................................................... 165 13.2.2 REGIONAL PRESENCE ..................................................................................................................................... 165 13.2.3 STRATEGIC ALLIANCES .................................................................................................................................. 165 13.2.4 INDUSTRY EXPERIENCES ................................................................................................................................ 165 13.3 MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 ....................................................................................................................... 165 13.4 WHO ARE THE MAJOR DISRUPTORS & INNOVATORS ................................................................................. 165 13.5 WHAT STRATEGIES ARE BEING ADOPTED BY MARKET LEADERS ........................................................ 166 13.6 COMPARATIVE ANALYSIS: KEY PLAYERS FINANCIAL .............................................................................. 166 13.7 LIST OF KEY PLAYERS/BRANDS, BY REGION.................... 167 13.8 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES......... 168 13.8.1 MERGER & ACQUISITION.................................. 168 13.8.2 PARTNERSHIP .............. 168 14 COMPANY PROFILES................................. 170 14.1 NESTLÉ (NESPRESSO)...................................................... 170 14.1.1 COMPANY OVERVIEW....................................... 170 14.1.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 171 14.1.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 172 14.1.4 KEY DEVELOPMENTS ..................... 172 14.1.5 SWOT ANALYSIS ......... 172 14.1.6 KEY STRATEGY..... 174 14.2 BREVILLE..... 175 14.2.1 COMPANY OVERVIEW.................................................................... 175 14.2.2 FINANCIAL OVERVIEW .............................................................. 175 14.2.3 PRODUCTS OFFERED.......................................................... 176 14.2.4 KEY DEVELOPMENTS......................................................................... 177 14.2.5 SWOT ANALYSIS ........ 178 14.2.6 KEY STRATEGY ............. 179 14.3 DE'LONGHI .................................... 180 14.3.1 COMPANY OVERVIEW...................................................................... 180 14.3.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 180 14.3.3 PRODUCTS OFFERED .............................. 182 14.3.4 KEY DEVELOPMENTS ..... 182 14.3.5 SWOT ANALYSIS ........... 182 14.3.6 KEY STRATEGY ................ 183 14.4 JURA...... 185 14.4.1 COMPANY OVERVIEW ................. 185 14.4.2 FINANCIAL OVERVIEW .............. 185 14.4.3 PRODUCTS OFFERED ............. 186 14.4.4 KEY DEVELOPMENTS ........... 186 14.4.5 SWOT ANALYSIS ............ 187 14.4.6 KEY STRATEGY ............ 187 14.5 GROUPE SEB ............................... 189 14.5.1 COMPANY OVERVIEW...................................... 189 14.5.2 FINANCIAL OVERVIEW........................... 190 14.5.3 PRODUCTS OFFERED................................................ 190 14.5.4 KEY DEVELOPMENTS....................................................................... 191 14.5.5 SWOT ANALYSIS....................................................................... 192 14.5.6 KEY STRATEGY........................................... 192 14.6 LAVAZZA ........................................ 194 14.6.1 COMPANY OVERVIEW......................................................... 194 14.6.2 FINANCIAL OVERVIEW................................................ 194 14.6.3 PRODUCTS OFFERED.................................. 196 14.6.4 KEY DEVELOPMENTS......................................... 196 14.6.5 SWOT ANALYSIS........................................ 196 14.6.6 KEY STRATEGY........................................................... 197 14.7 GRUPPO ILLY SPA............................ 199 14.7.1 COMPANY OVERVIEW................................................... 199 14.7.2 FINANCIAL OVERVIEW................................................................... 199 14.7.3 PRODUCTS OFFERED............................................ 200 14.7.4 KEY DEVELOPMENTS....................................................................... 201 14.7.5 SWOT ANALYSIS ........... 202 14.7.6 KEY STRATEGY .............. 203 14.8 BERTAZZONI ................................... 204 14.8.1 COMPANY OVERVIEW................................................... 204 14.8.2 FINANCIAL OVERVIEW.............................................................. 204 14.8.3 PRODUCTS OFFERED ............ 205 14.8.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 205 14.8.5 SWOT ANALYSIS ............ 206 14.8.6 KEY STRATEGY ............ 206 14.9 MAXINGVEST GMBH & CO. KGAA................................................ 208 14.9.1 COMPANY OVERVIEW...................................................................... 208 14.9.2 FINANCIAL OVERVIEW....................................................................... 208 14.9.3 PRODUCTS OFFERED ......... 209 14.9.4 KEY DEVELOPMENTS ..... 209 14.9.5 SWOT ANALYSIS ........... 209 14.9.6 KEY STRATEGY ........... 210 14.10 JAB HOLDING COMPANY ...... 212 14.10.1 COMPANY OVERVIEW ........ 212 14.10.2 FINANCIAL OVERVIEW . 212 14.10.3 PRODUCTS OFFERED ...... 213 14.10.4 KEY DEVELOPMENTS ....... 213 14.10.5 SWOT ANALYSIS ......... 213 14.10.6 KEY STRATEGY ............... 214 DATA CITATIONS ................................. 217
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タバコ生葉市場:ニコチン含有量別(5.3%、6.0%、7.8%、9.0%)、カテゴリー別(慣行、有機)、用途別(葉巻、チューイングタバコ、パイプタバコ、スナッフ)、流通チャネル別(直接、間接)、グレード別(低級、中級、高級(プレミアム&スペシャリティタバコ))、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東&アフリカ):2035年までの予測
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コールドコーヒー市場調査レポート:製品タイプ別(レディ・トゥ・ドリンク(RTD)コールドコーヒー、コールドブリューコーヒー、アイスコーヒー)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、HoReCa、オンライン小売)、フレーバー別(クラシック、モカ、キャラメル、バニラ、ヘーゼルナッツ、その他)、価格帯別(エコノミー、ミッドレンジ、プレミアム)、消費者グループ別(X世代、ミレニアル世代、Z世代、ベビーブーマー)、最終用途別(家庭用、外食)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカ) 2030年までの予測
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Europe Wild Bird Feed Market Research Report by Product Type (Seed Mixes, Suet Fat Balls, Pellets Crumbles, Live/Freeze-Dried Insects, Nectar Liquid Feeds), by Bird Species (Songbirds, Woodpeckers, Game Birds, Waterfowl, Others), and by Distribution Channel (Supermarkets/ Hypermarkets, Specialty Pet Stories, Online Retail, Garden Centers) Forecast till 2035
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Uganda Non-Alcoholic Beverages Market Research Report by Product Type (Carbonated Beverages, Fruits Beverages, Bottled Waters, Sports Drinks, Energy Drinks, Others), by Packaging Type (Bottles, Cans, Cartons, Others), by Source (Fruits, Seeds & Grain, Enzymes & Microbial Extracts, Herbal Extracts, Others), by Category (Regular, Premium), and by Distribution Channel (Store-Based, Non-Store-Based) Forecast till 2032
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レシチン市場調査レポート:形態別(粉末、顆粒、液体)、用途別(食品・飲料、医薬品・栄養補助食品、パーソナルケア・化粧品、その他)、タイプ別(従来型、有機)、地域別(北米、欧州、南米、アジア太平洋、中東・アフリカ):2034年までの予測
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オレンジジュース市場調査レポート情報:保存条件別(常温、チルド)、製品別(ジュース、ネクター、スティル飲料)、性質別(フレッシュ、保存料)、価格別(エコノミー/マス、プレミアム)、認証別(オレンジ、フェアトレード、非遺伝子組み換え/従来型)、包装別(ガラス瓶、プラスチック瓶、パウチ、パウチ、その他)、パルプ含有量別(パルプ入り、パルプフリー)、加工別(生搾りジュース、低温殺菌ジュース、濃縮果汁でないもの、濃縮果汁のもの、その他) 2034年までの市場予測
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世界のオレンジオイル市場調査報告書 供給源別(オーガニック、従来型)、製品タイプ別(ビター、スイート、オレンジの花、プチグレイン)、抽出方法別(コールドプレス、水蒸気蒸留、溶剤抽出)、リモネン含有量別(高リモネンオレンジオイル(リモネン90~95%)、中リモネンオレンジオイル(リモネン90~95%)、低リモネンオレンジオイル(リモネン70~80%))、用途別(食品・飲料、アロマセラピー、化粧品、その他) 2034年までの予測
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業務用ミルクセーキ・ソフトクリームの市場調査レポート情報:業務用(レストラン、カフェ、ファーストフード店、フードトラック)、フレーバー別(ブルーベリー、チョコレート、コーヒー、ストロベリー、バニラ、その他フレーバー)、カテゴリー別(乳製品、植物由来)、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米):2032年までの市場予測
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食肉缶詰市場調査レポート情報:食肉タイプ別(豚肉、鶏肉、牛肉、シーフード、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)2030年までの市場予測
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欧州・アフリカの澱粉市場調査レポート:製品タイプ別(生澱粉、変性澱粉、レジスタント澱粉、特殊澱粉)、供給源別(トウモロコシ、小麦、ジャガイモ、キャッサバ、その他の供給源)、用途別(食品・飲料(ベーカリー、乳製品、菓子、スープ、ソース、ドレッシング)、動物飼料、医薬品・栄養補助食品、紙・包装, 繊維産業, その他], 機能性 (増粘剤, 結合剤, 安定化剤, ゲル化剤, テクスチャライザー, フィルム形成剤, 保水剤), 形状 (粉末, 液体, ゲル), 流通チャネル (直販, 小売, オンライン), 地域別 (ヨーロッパ, アフリカ) 2032年までの予測
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