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再利用可能なタンブラー市場

再利用可能なタンブラー市場


Reusable Tumblers Market

再利用可能なタンブラー:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した再利用可能なタンブラーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供し... もっと見る

 

 

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Future Market Insights
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サマリー

再利用可能なタンブラー:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した再利用可能なタンブラーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

素材別

- ガラス
- プラスチック
- 金属

製品タイプ別

- 12オンスまで
- 12~20オンス
- 20~30オンス
- 30オンス以上

販売チャネル別

- ハイパー/スーパー
- コンビニエンスストア
- オンライン販売


エンドユーザー別

- 商業
- 施設
- 家庭

地域別

- 北米
- 中南米
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 中央アジア
- ロシア・ベラルーシ
- バルカン諸国
- バルト諸国
- 中東・アフリカ(MEA)


チャプター

エグゼクティブサマリー

再利用可能なタンブラーのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また再利用可能なタンブラーに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、再利用可能なタンブラーの詳細な分類と定義を掲載しており、再利用可能なタンブラーに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、再利用可能なタンブラー市場レポートの市場範囲を読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、材料別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 再利用可能タンブラーの世界需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(88.0百万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(159.2百万米ドル)および数量(5.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 再利用可能タンブラーの世界 - 価格分析

素材別に、価格分析の章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含んでいます。

第05章 世界の再利用可能タンブラー 素材別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

素材別では、再利用可能なタンブラーはガラス、プラスチック、金属に区分される。また、上記の素材別の価値予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 再利用可能タンブラーの世界分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 製品タイプ別

製品タイプ別に、再利用可能なタンブラーは12オンスまで、12オンスから20オンス、20オンスから30オンス、30オンス以上に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。





第07章 再利用可能タンブラーの世界分析2018-2022年および予測2023-2033年(販売チャネル別

販売チャネル別では、リユーザブルタンブラーはハイパー/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン販売に区分される。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。


第08章 再利用可能タンブラーの世界分析2018-2022年および予測2023-2033年(エンドユーザー別

エンドユーザー別では、再利用可能なタンブラーは商業用、施設用、家庭用に区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 再利用可能タンブラーの地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に再利用可能なタンブラーを北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、中東&アフリカに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米再利用可能タンブラーの分析 2018-2022年と予測 2023-2033年

本章では、北米地域における再利用可能なタンブラーの成長の詳細な分析を、米国とカナダを含む国別の評価とともに掲載しています。読者はまた、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長を見つけることができます。

第11章 ラテンアメリカの再利用可能タンブラー分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における再利用可能なタンブラーの成長の詳細な分析を掲載しています。読者は、中南米地域における再利用可能なタンブラーの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 欧州の再利用可能タンブラー分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における再利用可能なタンブラーの成長の詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における再利用可能なタンブラーの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの再利用可能タンブラー分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

この章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における再利用可能なタンブラーの成長の詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における再利用可能なタンブラーの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの再利用可能なタンブラー分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における再利用可能なタンブラーの成長の詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における再利用可能なタンブラーの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカの再利用可能なタンブラー分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別評価とともに、MEA地域における再利用可能なタンブラーの成長の詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における再利用可能なタンブラーの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国再利用可能タンブラー分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、再利用可能なタンブラーが世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

この章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

この章では、企業概要、企業の素材別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、JOCO Group Pty Ltd.; Biome; Tervis; Frank Green; Klean Kanteen; Zhejiang Jupeng Drinkware Co., Ltd.; Hydro Flask; KingStar Industries Co., Ltd.; Tupperware Brands Corporation; Ohelo; Cuppeなどがある。

第19章 前提条件と略語

本章では、再利用可能なタンブラーレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第20章 調査方法

本章では、再利用可能なタンブラーに関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助ける。



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目次

1.エグゼクティブ・サマリー
2.分類と市場定義を含む業界紹介
3.市場動向と成功要因(マクロ経済要因、市場ダイナミクス、最近の業界動向など
4.世界市場の需要分析と予測(歴史的分析と将来予測を含む
5.価格分析
6.世界市場の分析と予測
6.1.素材
6.2.製品タイプ
6.3.販売チャネル
6.4.エンドユーザー
7.世界市場の分析と予測、素材別
7.1.ガラス
7.2.プラスチック
7.3.金属
8.世界市場の分析と予測、製品タイプ別
8.1.12オンスまで
8.2.12~20オンス
8.3.20~30オンス
8.4.30オズ以上
9.世界市場の分析と予測、販売チャネル別
9.1.ハイパー/スーパー市場
9.2.コンビニエンスストア
9.3.オンライン販売
10.世界市場の分析と予測、エンドユーザー別
10.1.商業
10.2.施設
10.3.家庭用
11.世界市場の分析と予測、地域別
11.1.北米
11.2.ラテンアメリカ
11.3.東アジア
11.4.南アジア・太平洋
11.5.西ヨーロッパ
11.6.東ヨーロッパ
11.7.中央アジア
11.8.ロシア・ベラルーシ
11.9.バルカン諸国
11.10.バルト諸国
12.北米主要セグメント・国別販売分析と予測
13.中南米主要セグメント別および国別売上分析と予測
14.東アジアの販売分析と予測、主要セグメント別および国別
15.南アジア・太平洋地域の販売分析と展望、主要セグメント別および国別
16.西ヨーロッパの売上高分析と予測、主要セグメント別および国別
17.東ヨーロッパの売上高分析と予測、主要セグメント別および国別
18.中央アジアの販売分析と予測、主要セグメント別および国別
19.ロシア・ベラルーシ 主要セグメント別および国別売上分析と展望
20.バルカン諸国 主要セグメント別および国別売上分析と予測
21.バルト諸国の売上高分析と予測、主要セグメント別および国別
22.30ヶ国における素材別、製品タイプ別、販売チャネル別、エンドユーザー別の販売予測
23.市場構造分析、主要プレーヤーによる企業シェア分析、競争ダッシュボードを含む競争展望
24.企業プロフィール
24.1.JOCO Group Pty Ltd.
24.2.バイオーム
24.3.タービス
24.4.フランク・グリーン
24.5.クリーンカンティーン
24.6.浙江樹鵬飲品有限公司
24.7.ハイドロフラスク
24.8.キングスター工業
24.9.タッパーウェア・ブランズ・コーポレーション
24.10.オヘロ
24.11.クッペ

 

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Summary

Reusable Tumblers: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Reusable Tumblers offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Material:

• Glass
• Plastic
• Metal

By Product Type:

• Up to 12 Oz
• 12 to 20 Oz
• 20 to 30 Oz
• Above 30 Oz

By Sales Channel:

• Hyper/Super Market
• Convenience Stores
• Online Sales


By End Users:

• Commercial
• Institutional
• Household

By Region:

• North America
• Latin America
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Western Europe
• Eastern Europe
• Central Asia
• Russia & Belarus
• Balkan Countries
• Baltic Countries
• Middle East and Africa (MEA)


Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Reusable Tumblers includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Reusable Tumblers.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Reusable Tumblers in this chapter, which will help to understand basic information about Reusable Tumblers. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Reusable Tumblers report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Material processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Reusable Tumblers Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (USD 88.0 Million) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 159.2 million) and volume (5.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Reusable Tumblers - Pricing Analysis

Based on By Material, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Material

Based on By Material, Reusable Tumblers is segmented into Glass, Plastic, Metal. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.

Chapter 06 - Global Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Reusable Tumblers is segmented into Up to 12 Oz, 12 to 20 Oz, 20 to 30 Oz, Above 30 Oz. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.





Chapter 07 - Global Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Reusable Tumblers is segmented into Hyper/Super Market, Convenience Stores, Online Sales. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.


Chapter 08 - Global Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Users

Based on By End Users, Reusable Tumblers is segmented into Commercial, Institutional, Household. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Users. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Users.

Chapter 09 - Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Reusable Tumblers is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Reusable Tumblers in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Reusable Tumblers in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Reusable Tumblers in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Reusable Tumblers in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Reusable Tumblers in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Reusable Tumblers in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Reusable Tumblers in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Reusable Tumblers in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Reusable Tumblers in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Reusable Tumblers in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Reusable Tumblers in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Reusable Tumblers Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Reusable Tumblers is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Material portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are JOCO Group Pty Ltd.; Biome; Tervis; Frank Green; Klean Kanteen; Zhejiang Jupeng Drinkware Co., Ltd.; Hydro Flask; KingStar Industries Co., Ltd; Tupperware Brands Corporation; Ohelo; Cuppe

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Reusable Tumblers report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Reusable Tumblers.



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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Industry Introduction, including Taxonomy and Market Definition
3. Market Trends and Success Factors, including Macro-economic Factors, Market Dynamics, and Recent Industry Developments
4. Global Market Demand Analysis and Forecast, including Historical Analysis and Future Projections
5. Pricing Analysis
6. Global Market Analysis and Forecast
6.1. Material
6.2. Product Type
6.3. Sales Channel
6.4. End Users
7. Global Market Analysis and Forecast, By Material
7.1. Glass
7.2. Plastic
7.3. Metal
8. Global Market Analysis and Forecast, By Product Type
8.1. Up to 12 Oz
8.2. 12 to 20 Oz
8.3. 20 to 30 Oz
8.4. Above 30 Oz
9. Global Market Analysis and Forecast, By Sales Channel
9.1. Hyper/Super Market
9.2. Convenience Stores
9.3. Online Sales
10. Global Market Analysis and Forecast, By End Users
10.1. Commercial
10.2. Institutional
10.3. Household
11. Global Market Analysis and Forecast, By Region
11.1. North America
11.2. Latin America
11.3. East Asia
11.4. South Asia & Pacific
11.5. Western Europe
11.6. Eastern Europe
11.7. Central Asia
11.8. Russia & Belarus
11.9. Balkan Countries
11.10. Baltic Countries
12. North America Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
13. Latin America Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
14. East Asia Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
15. South Asia & Pacific Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
16. Western Europe Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
17. Eastern Europe Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
18. Central Asia Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
19. Russia & Belarus Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
20. Balkan Countries Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
21. Baltic Countries Sales Analysis and Forecast, by Key Segments and Countries
22. Sales Forecast by Material, Product Type, Sales Channel, and End Users for 30 Countries
23. Competition Outlook, including Market Structure Analysis, Company Share Analysis by Key Players, and Competition Dashboard
24. Company Profile
24.1. JOCO Group Pty Ltd.
24.2. Biome
24.3. Tervis
24.4. Frank Green
24.5. Klean Kanteen
24.6. Zhejiang Jupeng Drinkware Co., Ltd.
24.7. Hydro Flask
24.8. KingStar Industries Co., Ltd.
24.9. Tupperware Brands Corporation
24.10. Ohelo
24.11. Cuppe

 

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