世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場規模調査、製品タイプ別(バッター、ブレッダー用プレミックス)、エンドユーザー産業別(外食/中食産業、食品加工産業、小売/家庭)、用途別(肉類、家禽類、魚介類、野菜)、ベース成分別(小麦粉、澱粉、スパイス・調味料、乳化剤・安定剤)、地域別予測、2022-2032年

バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場規模調査、製品タイプ別(バッター、ブレッダー用プレミックス)、エンドユーザー産業別(外食/中食産業、食品加工産業、小売/家庭)、用途別(肉類、家禽類、魚介類、野菜)、ベース成分別(小麦粉、澱粉、スパイス・調味料、乳化剤・安定剤)、地域別予測、2022-2032年


Global Batter And Breader Premixes Market Size study, by Product Type (Batter, Breader Premix), End-Use Industry (Foodservice/HoReCa, Food Processing Industry, Retail/Household), Application (Meat, Poultry, Fish and Seafood, Vegetables), Base Ingredient (Flour, Starches, Spices and Seasonings, Emulsifiers and Stabilizers) and Regional Forecasts 2022-2032

バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場は、2023年には約34億6,000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて3.40%以上の安定した成長率が見込まれている。バッター・ブレッダー用プレミック... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年4月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 285 英語

 

サマリー

バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場は、2023年には約34億6,000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて3.40%以上の安定した成長率が見込まれている。バッター・ブレッダー用プレミックスは、ファストフード・チェーンからグルメ・キッチンに至るまで、さまざまな用途に機能的・官能的な利点を提供し、コーティング食品の調理を一変させた。これらのプレミックスは、一貫性、風味、食感、利便性を戦略的に実現するものへと進化し、同時に食品ブランドやレストランがワークフローと製品品質を最適化するのに役立っている。消費習慣が簡便な食事やタンパク質が豊富な間食に傾くにつれ、すぐに使える高性能コーティング・システムの需要が大幅に伸びている。
調理済み食品や簡便食品に対する世界的な需要の増加により、風味が良いだけでなく、栄養面にも配慮し、作業効率にも優れたコーティング・ソリューションに注目が集まっている。バッター・プレミックスとブレッダー・プレミックスは、特に肉、鶏肉、魚介類、野菜などの幅広い用途に対応し、サクサクとした食感、魅力的な色合い、保湿性を実現する。さらに、業界各社は、進化する食生活の傾向や地域の嗜好に対応するため、ナトリウムを減らし、グルテンフリーの穀物や天然スパイスを使用した、よりクリーンなラベルのバリエーションを処方している。ファスト・カジュアル・ダイニングの急増とHoReCaセクターの拡大が、この市場の上昇軌道をさらに後押ししている。
メーカー各社は、付着性、凍結融解安定性、フライ性能を向上させるために、機能性小麦粉、酵素改質デンプン、高度乳化剤を導入しており、イノベーションがこの分野を再構築している。エアフライ、オーブン焼き、高圧調理用に調整されたカスタムプレミックスは、贅沢な食感を損なうことなく健康的な調理法を求める消費者の声の高まりに応えるため、研究開発パイプラインの一部となりつつある。さらに、多くの企業が共同開発モデルに投資しており、外食ブランドが自社のブランド・プロミスや地域ごとのメニュー革新に沿った独自のコーティング・ソリューションを共同開発できるようにしている。
より広範な食品加工業界は、生産効率を高めるだけでなく、配合の不一致や食品廃棄物を削減するためにも、プレミックスを採用し続けている。工業用厨房で自動化が主流になるにつれて、バッターやブレッダーのプレミックスは、自動コーティング・ラインやポーション・システムにプラグ・アンド・プレイで適応できるようになっている。さらに、小売部門は、家庭でフライやパン作りを体験できるDIYキットを消費者に提供し始めている。この傾向は、パンデミックの流行時に勢いを増し、現在では市場浸透のための持続的なチャネルと見なされている。
地域別では、北米がバッター・ブレッダー用プレミックス市場をリードしている。欧州が僅差で続き、植物性タンパク質コーティングへの嗜好の高まりとハイブリッド原料の革新がその特徴である。中国、インド、東南アジアを中心とするアジア太平洋地域は、都市化、食習慣の欧米化、世界的なQSRチェーンの拡大によって急成長を遂げている。中南米と中東・アフリカは、食肉消費の増加と地域の食品産業への投資に支えられた成長市場である。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
- ニューウェッズフーズ社
- アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
- ケリーグループ plc
- アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ plc
- ブレンデックス社
- ハウス・オートリー・ミルズ社
- イングレディオン・インコーポレイテッド
- ブレッディング&コーティング社
- 昭和産業株式会社昭和産業株式会社
- カーギル
- ダッチプロテイン&サービスB.V.
- ボウマン・イングリディエンツ
- マコーミック・アンド・カンパニー
- ソリナグループ
- コンチネンタルミルズ社
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
- バッター
- ブレッダー・プレミックス
エンドユーザー産業別
- フードサービス/ホーロー
- 食品加工産業
- 小売/家庭用
用途別
- 食肉
- 鶏肉
- 魚介類
- 野菜
ベース成分別
- 小麦粉
- でんぷん
- スパイスと調味料
- 乳化剤・安定剤
地域別
北米
- 米国
- カナダ
欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
- その他のラテンアメリカ
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ
調査対象年は以下の通りである:
- 過去年 - 2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析

ページTOPに戻る


目次

目次
第1章バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場 エグゼクティブサマリー
1.1.バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場規模・予測(2022年2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.製品タイプ別
1.3.2.最終使用産業別
1.3.3.用途別
1.3.4.ベース成分別
1.4.主要動向
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論
第2章.世界のバッター・ブレッダー用プレミックス市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート
第3章.バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場動向
3.1.市場促進要因
3.1.1.コンビニエンス・ダイニングとプロテイン・リッチ間食の増加
3.1.2.クリーンラベルと特殊食のトレンド
3.1.3.外食産業における業務効率化の要求
3.2.市場の課題
3.2.1.原材料価格の変動と供給制約
3.2.2.厳しい食品安全・表示規制
3.3.市場機会
3.3.1.健康志向とエアフライプレミックスにおけるイノベーション
3.3.2.新興経済国のHoReCa分野での拡大
3.3.3.独自ソリューションの共同開発パートナーシップ
第4章.バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝利戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章.バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場:2022年2032年製品タイプ別市場規模・予測
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.世界市場製品タイプ別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
5.2.1.電池
5.2.2.ブレッダー・プレミックス
第6章.バッター・ブレダー用プレミックスの世界市場規模及び予測:最終用途産業別 2022年 2032年
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.世界市場2022年と2032年の最終使用産業別売上動向分析 (億米ドル)
6.2.1.フードサービス/ヘルスケア
6.2.2.食品加工産業
6.2.3.小売/家庭
第7章.バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場規模・用途別予測 2022年 2032年
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.世界市場アプリケーション別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
7.2.1.食肉
7.2.2.家禽
7.2.3.魚介類
7.2.4.野菜
第8章.バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場:基本原料別2022年2032年市場規模・予測
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.世界市場2022年および2032年のベース成分売上動向分析 (億米ドル)
8.2.1.小麦粉
8.2.2.澱粉
8.2.3.スパイスと調味料
8.2.4.乳化剤と安定剤
第9章.バッター・ブレッダー用プレミックスの世界市場規模・地域別予測 2022年 2032年
9.1.北米市場
9.1.1.米国市場
9.1.1.1.製品タイプ別市場規模&予測、2022年~2032年
9.1.1.2.最終用途産業の内訳、規模および予測、2022年 2032年
9.1.2.カナダ市場
9.2.欧州市場
9.2.1.イギリス市場
9.2.2.ドイツ市場
9.2.3.フランス市場
9.2.4.スペイン市場
9.2.5.イタリア市場
9.2.6.その他のヨーロッパ市場
9.3.アジア太平洋市場
9.3.1.中国市場
9.3.2.インド市場
9.3.3.日本市場
9.3.4.オーストラリア市場
9.3.5.韓国市場
9.3.6.その他のアジア太平洋地域市場
9.4.ラテンアメリカ市場
9.4.1.ブラジル市場
9.4.2.メキシコ市場
9.4.3.その他のラテンアメリカ市場
9.5.中東・アフリカ市場
9.5.1.サウジアラビア市場
9.5.2.南アフリカ市場
9.5.3.その他の中東・アフリカ市場
第10章.コンペティティブ・インテリジェンス
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.ニューウェッズフーズ
10.1.2.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
10.1.3.ケリーグループ
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.ニューウェッズフーズ
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.市場戦略
10.3.2.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
10.3.3.ケリーグループ
10.3.4.アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ plc
10.3.5.ブレンデックス・カンパニー
10.3.6.ハウス・オートリー・ミルズ社
10.3.7.イングレディオン・インコーポレーテッド
10.3.8.ブレッディング&コーティング社
10.3.9.昭和産業昭和産業
10.3.10.カーギル社
10.3.11.ダッチプロテイン&サービスB.V.
10.3.12.ボウマン・イングリディエンツ
10.3.13.マコーミック・アンド・カンパニー・インク
10.3.14.ソリーナ・グループ
10.3.15.コンチネンタルミルズ社
第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Global Batter and Breader Premixes Market is valued approximately at USD 3.46 billion in 2023 and is anticipated to grow with a steady growth rate of more than 3.40% over the forecast period 2024-2032. Batter and breader premixes have transformed the culinary preparation of coated foods, offering both functional and sensory benefits to a variety of applications—from fast food chains to gourmet kitchens. These premixes have evolved into strategic enablers of consistency, flavor, texture, and convenience, while helping food brands and restaurants optimize workflow and product quality. As consumption habits tilt toward convenience dining and protein-rich snacking, the demand for ready-to-use, high-performance coating systems has grown significantly.
An increase in the global demand for ready-to-eat and convenience foods has turned the spotlight on coating solutions that are not only flavorful but also nutritionally responsible and operationally efficient. Batter and breader premixes cater to a wide spectrum of applications, especially in meat, poultry, seafood, and vegetable segments—delivering a crispy bite, appealing color, and moisture retention. Furthermore, industry players are formulating cleaner-label variants with reduced sodium, gluten-free grains, and natural spices to cater to evolving dietary trends and regional preferences. The surge in fast-casual dining and HoReCa sector expansion further fuels this market's upward trajectory.
Innovation is reshaping this sector, with manufacturers deploying functional flours, enzyme-modified starches, and advanced emulsifiers to provide improved adherence, freeze-thaw stability, and frying performance. Custom premixes tailored for air-frying, oven-baking, or high-pressure cooking are increasingly becoming part of R&D pipelines to meet the growing consumer demand for healthier cooking methods without compromising indulgent textures. Additionally, a number of companies are investing in co-development models, allowing foodservice brands to co-create proprietary coating solutions that align with their brand promise and localized menu innovation.
The broader food processing industry continues to embrace premixes not only to boost production efficiencies but also to reduce formulation inconsistencies and food waste. As automation becomes mainstream in industrial kitchens, batter and breader premixes offer plug-and-play adaptability for automated coating lines and portioning systems. Moreover, the retail sector has begun to offer consumers DIY kits for home-based frying and baking experiences, a trend that gained momentum during the pandemic and is now seen as a lasting channel for market penetration.
Regionally, North America leads the batter and breader premixes market, driven by a mature foodservice infrastructure and consistent demand for coated poultry and seafood products. Europe follows closely, marked by a rising preference for plant-based protein coatings and innovation in hybrid ingredients. Asia Pacific, notably China, India, and Southeast Asia, is witnessing rapid growth fueled by urbanization, westernized eating habits, and the expansion of global QSR chains. Latin America and the Middle East & Africa represent growing markets, supported by increasing meat consumption and local food industry investments.
Major market player included in this report are:
• Newly Weds Foods Inc.
• Archer Daniels Midland Company
• Kerry Group plc
• Associated British Foods plc
• Blendex Company
• House-Autry Mills Inc.
• Ingredion Incorporated
• Breading & Coating Ltd.
• Showa Sangyo Co. Ltd.
• Cargill, Incorporated
• Dutch Protein & Services B.V.
• Bowman Ingredients
• McCormick & Company Inc.
• Solina Group
• Continental Mills Inc.
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type
• Batter
• Breader Premix
By End-Use Industry
• Foodservice/HoReCa
• Food Processing Industry
• Retail/Household
By Application
• Meat
• Poultry
• Fish and Seafood
• Vegetables
By Base Ingredient
• Flour
• Starches
• Spices and Seasonings
• Emulsifiers and Stabilizers
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America
• Brazil
• Mexico
• Rest of Latin America
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1. Global Batter And Breader Premixes Market Executive Summary
1.1. Global Batter And Breader Premixes Market Size & Forecast (2022 2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Product Type
1.3.2. By End Use Industry
1.3.3. By Application
1.3.4. By Base Ingredient
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 2. Global Batter And Breader Premixes Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory Frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Batter And Breader Premixes Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Rise in Convenience Dining and Protein Rich Snacking
3.1.2. Clean Label and Specialty Dietary Trends
3.1.3. Demand for Operational Efficiency in Foodservice
3.2. Market Challenges
3.2.1. Raw Material Price Volatility and Supply Constraints
3.2.2. Stringent Food Safety and Labeling Regulations
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Innovation in Health Oriented and Air Fry Premixes
3.3.2. Expansion in Emerging Economies’ HoReCa Sectors
3.3.3. Co Development Partnerships for Proprietary Solutions
Chapter 4. Global Batter And Breader Premixes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunity
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Batter And Breader Premixes Market Size & Forecasts by Product Type 2022 2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Market: Product Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Batter
5.2.2. Breader Premix
Chapter 6. Global Batter And Breader Premixes Market Size & Forecasts by End Use Industry 2022 2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Market: End Use Industry Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Foodservice/HoReCa
6.2.2. Food Processing Industry
6.2.3. Retail/Household
Chapter 7. Global Batter And Breader Premixes Market Size & Forecasts by Application 2022 2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Meat
7.2.2. Poultry
7.2.3. Fish and Seafood
7.2.4. Vegetables
Chapter 8. Global Batter And Breader Premixes Market Size & Forecasts by Base Ingredient 2022 2032
8.1. Segment Dashboard
8.2. Global Market: Base Ingredient Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
8.2.1. Flour
8.2.2. Starches
8.2.3. Spices and Seasonings
8.2.4. Emulsifiers and Stabilizers
Chapter 9. Global Batter And Breader Premixes Market Size & Forecasts by Region 2022 2032
9.1. North America Market
9.1.1. U.S. Market
9.1.1.1. Product Type Breakdown Size & Forecasts, 2022 2032
9.1.1.2. End Use Industry Breakdown Size & Forecasts, 2022 2032
9.1.2. Canada Market
9.2. Europe Market
9.2.1. U.K. Market
9.2.2. Germany Market
9.2.3. France Market
9.2.4. Spain Market
9.2.5. Italy Market
9.2.6. Rest of Europe Market
9.3. Asia Pacific Market
9.3.1. China Market
9.3.2. India Market
9.3.3. Japan Market
9.3.4. Australia Market
9.3.5. South Korea Market
9.3.6. Rest of Asia Pacific Market
9.4. Latin America Market
9.4.1. Brazil Market
9.4.2. Mexico Market
9.4.3. Rest of Latin America Market
9.5. Middle East & Africa Market
9.5.1. Saudi Arabia Market
9.5.2. South Africa Market
9.5.3. Rest of Middle East & Africa Market
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Newly Weds Foods Inc.
10.1.2. Archer Daniels Midland Company
10.1.3. Kerry Group plc
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Newly Weds Foods Inc.
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Market Strategies
10.3.2. Archer Daniels Midland Company
10.3.3. Kerry Group plc
10.3.4. Associated British Foods plc
10.3.5. Blendex Company
10.3.6. House-Autry Mills Inc.
10.3.7. Ingredion Incorporated
10.3.8. Breading & Coating Ltd.
10.3.9. Showa Sangyo Co. Ltd.
10.3.10. Cargill, Incorporated
10.3.11. Dutch Protein & Services B.V.
10.3.12. Bowman Ingredients
10.3.13. McCormick & Company Inc.
10.3.14. Solina Group
10.3.15. Continental Mills Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/06/13 10:27

144.08 円

166.89 円

198.16 円

ページTOPに戻る