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イベントロジスティクス市場:タイプ別(貨物輸送、在庫管理、流通システム)、用途別(エンターテイメントとメディア、スポーツイベント、見本市と企業イベント、その他):世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

イベントロジスティクス市場:タイプ別(貨物輸送、在庫管理、流通システム)、用途別(エンターテイメントとメディア、スポーツイベント、見本市と企業イベント、その他):世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Event Logistics Market By Type (Freight Forwarding, Inventory Management, Distribution Systems), By Application (Entertainment and Media, Sports Events, Trade Fairs and Corporate Events, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

世界のイベント・ロジスティクス市場規模は、2023年に680億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は6.5%で、2033年には1,238億ドルに達すると予測されている。 イベント・ロジスティクスには、イ... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
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2025年3月28日 US$4,650
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サマリー

世界のイベント・ロジスティクス市場規模は、2023年に680億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は6.5%で、2033年には1,238億ドルに達すると予測されている。
イベント・ロジスティクスには、イベントの成功に不可欠なあらゆる物流要素の計画、調整、実施が含まれる。この市場には、輸送の処理、設備の設置、会場の選択、資材の管理、現場での活動の監督などが含まれる。効果的なロジスティクスは、人、資源、資材を確実に手配し、時間通りに届ける。さらに、スケジュールを管理し、サプライヤーと協力し、在庫を管理し、予期せぬ問題に備えることもロジスティクスの重要な要素です。ロジスティクスは、ビジネス会議、音楽コンサート、見本市、スポーツイベントなどを円滑に実施するために不可欠です。RFIDトラッキングや自動スケジューリングツールなどの最新テクノロジーは、コミュニケーションやリソースのモニタリングを強化することで効率を向上させる。
世界のイベント・ロジスティクス市場は、電気航空機やハイブリッド電気航空機の需要増加、バッテリー技術の進歩、航空交通量の増加などに後押しされ、著しい成長を遂げている。より燃料効率が高く環境に優しい航空への動きは、都市部の航空モビリティに対する政府の支援や投資とともに、市場開発を促進し、バッテリーソリューションの技術革新を促し、市場の成長をさらに促進している。また、世界中で企業イベント、見本市、スポーツ大会、エンターテイメントショーが頻繁に開催されるようになったことも、市場の成長を後押ししている。リアルタイム追跡、AIを活用したサプライチェーン管理、自動倉庫など、効率を向上させるロジスティクスの技術的進歩も市場成長を後押ししている。例えば、2025年1月、DBシェンカーはスポーツイベント・デンマークと提携し、デンマーク全土のスポーツイベントの質を高め、スポーツイベントのロジスティクスにおける卓越性の新たな基準を設定した。この戦略では、地元のスポーツイベント組織委員会のニーズに合わせた、費用対効果が高く、リスクの少ないロジスティクスサービスを提供することで、組織委員会を支援することに重点を置いている。
しかし、熟練した専門家の不足や、脅威インテリジェンス・ソリューションの導入に伴う技術的な困難が、イベント・ロジスティクス市場の成長を妨げている。イベント・ロジスティクス企業は、デジタル・システムを保護するために高度なサイバーセキュリティ・ツールに依存するようになっているが、サイバーセキュリティの専門家の不足が効果的な展開と管理を妨げている。データの分析、システムの設定、潜在的な脅威への対処には有資格の専門家が不可欠だが、サイバーセキュリティ分野には世界的な人材不足がある。さらに、最先端のロジスティクス技術への継続的な投資と持続可能性への取り組みが、予測期間中のイベント・ロジスティクス市場の成長を促進すると予測されている。
セグメントのレビュー
イベント・ロジスティクス市場は、用途、タイプ、地域に区分される。用途別では、エンターテインメント・メディア、スポーツイベント、見本市・企業イベント、その他に分けられる。タイプ別では、市場は貨物輸送、在庫管理、分散システムに分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAのイベント・ロジスティクス市場動向が分析されている。
主な調査結果
- タイプ別では、貨物輸送分野が2023年に最も高い市場シェアを獲得した。
- 用途別では、スポーツイベント分野が2023年に最高シェアを獲得。
- 地域別では、北米が2023年にイベントロジスティクス市場で最大の市場シェアを占めた。
競争分析:
イベント物流市場で事業を展開する主要企業には、Agility、FedEx、C.H. Robinson Worldwide, Inc.、Kuehne+Nagel、DB Schenker、United Parcel Service of America, Inc.、XPO, Inc.、Rhenus Logistics SE & Co.KG.、CEVA Logistics、DHL Groupである。これらのプレーヤーは、市場への浸透を高め、イベント・ロジスティクス市場での地位を強化するために様々な戦略を採用している。


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製品ベンチマーク/製品仕様と用途
新製品開発/主要メーカーの製品マトリックス
規制ガイドライン
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
貨物輸送
在庫管理
物流システム
アプリケーション別
エンターテインメントとメディア
スポーツイベント
見本市・企業イベント
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
アジリティ
フェデックス
C.H.ロビンソン・ワールドワイド社
DB シェンカー
ユナイテッド・パーセル・サービス・オブ・アメリカ
Rhenus Logistics SE & Co.KG.
CEVA Logistics
Kuehne+Nagel
XPO, Inc.
DHL グループ

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は低~中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度から高い
3.3.3.代替品の脅威が低い~中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度から高い
3.3.5.買い手の交渉力が中程度から高い
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.エンターテイメントやメディアイベントのニーズの高まり
3.4.1.2.映画やスポーツ業界におけるイベント・ロジスティクスの採用拡大
3.4.1.3.車両数の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.物流に関連する費用の増大と景気変動
3.4.2.2.脅威インテリジェンス・ソリューションの展開における熟練した専門家の不足と技術的な複雑さ
3.4.3.機会
3.4.3.1.業界における技術ソリューション導入の急増
3.4.3.2.貿易のグローバル化の進展
第4章:イベント・ロジスティクス市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.貨物輸送
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.在庫管理
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.流通システム
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
第5章 イベント物流市場:用途別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.エンターテインメントとメディア
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.スポーツイベント
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.見本市・企業イベント
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.その他
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 イベント物流市場:地域別
6.1.概要
6.1.1.市場規模・予測 地域別
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測(タイプ別
6.2.3.市場規模・予測:用途別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.4.1.米国
6.2.4.1.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.1.2.市場規模・予測:用途別
6.2.4.2.カナダ
6.2.4.2.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.2.2.市場規模・予測:用途別
6.2.4.3.メキシコ
6.2.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.3.2.市場規模・予測:用途別
6.3.欧州
6.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測(タイプ別
6.3.3.市場規模・予測:用途別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.4.1.英国
6.3.4.1.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.1.2.市場規模・予測:用途別
6.3.4.2.ドイツ
6.3.4.2.1.市場規模・予測、タイプ別
6.3.4.2.2.市場規模・予測:用途別
6.3.4.3.フランス
6.3.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.3.2.市場規模・予測:用途別
6.3.4.4.その他のヨーロッパ
6.3.4.4.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.4.2.市場規模・予測:用途別
6.4.アジア太平洋
6.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.4.2.市場規模および予測、タイプ別
6.4.3.市場規模・予測:用途別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.4.1.中国
6.4.4.1.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.1.2.市場規模・予測:用途別
6.4.4.2.日本
6.4.4.2.1.市場規模・予測、タイプ別
6.4.4.2.2.市場規模・予測:用途別
6.4.4.3.インド
6.4.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.3.2.市場規模・予測:用途別
6.4.4.4.韓国
6.4.4.4.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.4.2.市場規模・予測:用途別
6.4.4.5.その他のアジア太平洋地域
6.4.4.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.5.2.市場規模・予測:用途別
6.5.ラメア
6.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測(タイプ別
6.5.3.市場規模・予測:用途別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.4.1.ラテンアメリカ
6.5.4.1.1.市場規模・予測、タイプ別
6.5.4.1.2.市場規模・予測:用途別
6.5.4.2.中東
6.5.4.2.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.2.2.市場規模・予測:用途別
6.5.4.3.アフリカ
6.5.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.3.2.市場規模・予測:用途別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第8章 企業プロフィール
8.1.DHLグループ
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.スナップショット
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.2.敏捷性
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.スナップショット
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.3.フェデックス
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.スナップショット
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.4.C.H.ロビンソン・ワールドワイド
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.スナップショット
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.5.クーネ+ナーゲル
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.スナップショット
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.6.DB シェンカー
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.スナップショット
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.Rhenus Logistics SE & Co.KG.
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.主な戦略的動きと展開
8.8.ユナイテッド・パーセル・サービス・オブ・アメリカ
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.9.XPO, Inc.
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.10.CEVAロジスティクス
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.スナップショット
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績

 

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Summary

The global event logistics market size was valued at $68 billion in 2023, and is projected to reach $123.8 billion by 2033, growing at a CAGR of 6.5% from 2024 to 2033.
Event logistics include planning, coordination, and implementation of all logistical elements essential for a successful event. The market includes handling transportation, setting up equipment, choosing the venue, managing materials, and overseeing on-site activities. Effective logistics ensure that people, resources, and materials are arranged and delivered punctually. Moreover, key components of the market include managing schedules, working with suppliers, overseeing inventory, and preparing for unexpected issues. Logistics are vital for smooth execution for a business conference, music concert, trade expo, or sporting event. Modern technologies such as RFID tracking and automated scheduling tools improve efficiency by enhancing communication and resource monitoring.
The global event logistics market is witnessing significant growth, fueled by rise in demand for electric and hybrid-electric aircraft, progress in battery technology, and increasing air traffic. The move toward more fuel-efficient and eco-friendly aviation, along with government support and investments in urban air mobility, is also driving market development and encouraging innovation in battery solutions, further driving the growth of the market. Also, rise in frequency of corporate events, trade fairs, sports competitions, and entertainment shows across the globe, is driving the growth of the market. Technological advancements in logistics, such as real-time tracking, AI-powered supply chain management, and automated warehousing, all of which improve efficiency, also fuel the market growth. For instance, in January 2025, DB Schenker partnered with Sport Event Denmark to enhance the quality of sports events across Denmark and set new standards for excellence in sports event logistics. This strategy focuses on supporting local sports event organizing committees by providing cost-effective, low-risk logistics services tailored to their needs.
However, lack of skilled professionals and technical difficulties involved in implementing threat intelligence solutions hamper the growth of the event logistics market. As event logistics firms increasingly depend on advanced cybersecurity tools to safeguard their digital systems, the lack of cybersecurity specialists hampers effective deployment and management. Qualified experts are essential for analyzing data, setting up systems, and addressing potential threats, but there is a worldwide talent gap in the cybersecurity sector. Moreover, ongoing investments in cutting-edge logistics technologies and sustainability efforts are anticipated to propel the event logistics market growth during the forecast period.
Segment Review:
The event logistics market is segmented into application, type, and region. By application, the market is divided into entertainment and media, sports events, trade fair and corporate events, and others. On the basis of type, the market is classified into freight forwarding, inventory management, and distributed systems. Region-wise, the event logistics market trends are analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key Findings:
• On the basis of type, the freight forwarding segment attained the highest market share in 2023.
• On the basis of application, the sport events segment attained the highest market share in 2023.
• Region-wise, North America held the largest market share in the event logistics market in 2023.
Competition Analysis:
Key players operating in the event logistics market include Agility, FedEx, C.H. Robinson Worldwide, Inc., Kuehne+Nagel, DB Schenker, United Parcel Service of America, Inc., XPO, Inc., Rhenus Logistics SE & Co. KG., CEVA Logistics, and DHL Group. These players have adopted various strategies to increase their market penetration and strengthen their position in the event logistics market.


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● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
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Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Product Benchmarking / Product specification and applications
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Freight Forwarding
● Inventory Management
● Distribution Systems
By Application
● Entertainment and Media
● Sports Events
● Trade Fairs and Corporate Events
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Agility
○ FedEx
○ C.H. Robinson Worldwide, Inc.
○ DB Schenker
○ United Parcel Service of America, Inc.
○ Rhenus Logistics SE & Co. KG.
○ CEVA Logistics
○ Kuehne+Nagel
○ XPO, Inc.
○ DHL Group



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low to moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate to high threat of new entrants
3.3.3. Low to moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate to high intensity of rivalry
3.3.5. Moderate to high bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in need of entertainment and media events
3.4.1.2. Growing adoption of event logistics in movie and sports industry
3.4.1.3. Increase in the Number of Vehicles
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Growing expenses associated with logistics and economic volatility
3.4.2.2. Lack of skilled professionals and technical complexities in deployment of threat intelligence solutions
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Surge in the adoption of technological solutions in the industry
3.4.3.2. Increase in globalization of trade
CHAPTER 4: EVENT LOGISTICS MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Freight Forwarding
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Inventory Management
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Distribution Systems
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: EVENT LOGISTICS MARKET, BY APPLICATION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Entertainment and Media
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Sports Events
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Trade Fairs and Corporate Events
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: EVENT LOGISTICS MARKET, BY REGION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast By Region
6.2. North America
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by Type
6.2.3. Market size and forecast, by Application
6.2.4. Market size and forecast, by country
6.2.4.1. U.S.
6.2.4.1.1. Market size and forecast, by Type
6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Application
6.2.4.2. Canada
6.2.4.2.1. Market size and forecast, by Type
6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Application
6.2.4.3. Mexico
6.2.4.3.1. Market size and forecast, by Type
6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Application
6.3. Europe
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by Type
6.3.3. Market size and forecast, by Application
6.3.4. Market size and forecast, by country
6.3.4.1. UK
6.3.4.1.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Application
6.3.4.2. Germany
6.3.4.2.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Application
6.3.4.3. France
6.3.4.3.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Application
6.3.4.4. Rest of Europe
6.3.4.4.1. Market size and forecast, by Type
6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Application
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by Type
6.4.3. Market size and forecast, by Application
6.4.4. Market size and forecast, by country
6.4.4.1. China
6.4.4.1.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Application
6.4.4.2. Japan
6.4.4.2.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Application
6.4.4.3. India
6.4.4.3.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Application
6.4.4.4. South Korea
6.4.4.4.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Application
6.4.4.5. Rest of Asia-Pacific
6.4.4.5.1. Market size and forecast, by Type
6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Application
6.5. LAMEA
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by Type
6.5.3. Market size and forecast, by Application
6.5.4. Market size and forecast, by country
6.5.4.1. Latin America
6.5.4.1.1. Market size and forecast, by Type
6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Application
6.5.4.2. Middle East
6.5.4.2.1. Market size and forecast, by Type
6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Application
6.5.4.3. Africa
6.5.4.3.1. Market size and forecast, by Type
6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Application
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top winning strategies
7.3. Product mapping of top 10 player
7.4. Competitive dashboard
7.5. Competitive heatmap
7.6. Top player positioning, 2023
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. DHL Group
8.1.1. Company overview
8.1.2. Key executives
8.1.3. Company snapshot
8.1.4. Operating business segments
8.1.5. Product portfolio
8.1.6. Business performance
8.2. Agility
8.2.1. Company overview
8.2.2. Key executives
8.2.3. Company snapshot
8.2.4. Operating business segments
8.2.5. Product portfolio
8.2.6. Business performance
8.3. FedEx
8.3.1. Company overview
8.3.2. Key executives
8.3.3. Company snapshot
8.3.4. Operating business segments
8.3.5. Product portfolio
8.3.6. Business performance
8.4. C.H. Robinson Worldwide, Inc.
8.4.1. Company overview
8.4.2. Key executives
8.4.3. Company snapshot
8.4.4. Operating business segments
8.4.5. Product portfolio
8.4.6. Business performance
8.5. Kuehne+Nagel
8.5.1. Company overview
8.5.2. Key executives
8.5.3. Company snapshot
8.5.4. Operating business segments
8.5.5. Product portfolio
8.5.6. Business performance
8.6. DB Schenker
8.6.1. Company overview
8.6.2. Key executives
8.6.3. Company snapshot
8.6.4. Operating business segments
8.6.5. Product portfolio
8.6.6. Business performance
8.6.7. Key strategic moves and developments
8.7. Rhenus Logistics SE & Co. KG.
8.7.1. Company overview
8.7.2. Key executives
8.7.3. Company snapshot
8.7.4. Operating business segments
8.7.5. Product portfolio
8.7.6. Key strategic moves and developments
8.8. United Parcel Service of America, Inc.
8.8.1. Company overview
8.8.2. Key executives
8.8.3. Company snapshot
8.8.4. Operating business segments
8.8.5. Product portfolio
8.8.6. Business performance
8.9. XPO, Inc.
8.9.1. Company overview
8.9.2. Key executives
8.9.3. Company snapshot
8.9.4. Operating business segments
8.9.5. Product portfolio
8.9.6. Business performance
8.10. CEVA Logistics
8.10.1. Company overview
8.10.2. Key executives
8.10.3. Company snapshot
8.10.4. Operating business segments
8.10.5. Product portfolio
8.10.6. Business performance

 

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