世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

キャンドルの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(ボーティブ、ピラー、テーパー、コンテナ、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別&競合、2020-2030F

キャンドルの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(ボーティブ、ピラー、テーパー、コンテナ、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別&競合、2020-2030F


Candle Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity and Forecast, By Product Type (Votive, Pillars, Tapers, Container, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region & Competition, 2020-2030F

市場概要 キャンドルの世界市場規模は、2024年に140億9,000万米ドル、2030年には203億1,000万米ドルに達すると予測され、年平均成長率は6.28%である。市場は、ホームエステ、アロマセラピー、健康に関連したライ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年7月14日 US$4,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
PDF:2営業日程度 180 英語

 

サマリー

市場概要
キャンドルの世界市場規模は、2024年に140億9,000万米ドル、2030年には203億1,000万米ドルに達すると予測され、年平均成長率は6.28%である。市場は、ホームエステ、アロマセラピー、健康に関連したライフスタイルの選択に対する消費者の関心の高まりにより、着実に拡大している。キャンドルは単なる光源から、装飾的で感覚を刺激する製品へと変貌を遂げている。特にミレニアル世代とZ世代の消費者の間で、香り付きキャンドルや職人技が光るキャンドルの人気が高まっており、市場の成長を後押ししている。可処分所得の増加、贈答文化の影響、大豆ベースや天然ワックス製品への環境意識の嗜好も、市場の上昇軌道に寄与している。北米と欧州が依然として支配的である一方、アジア太平洋地域が高成長地域として浮上している。
主な市場牽引要因
家庭の雰囲気と美観に対する需要の高まり
キャンドル市場は、家庭の雰囲気や見た目の美しさを求める消費者の嗜好によって力強い成長を遂げている。家庭の装飾品として、キャンドルは居心地の良い落ち着いた室内環境を作り出すために使用されるようになっている。欧州では、アロマキャンドルの人気が際立って高く、2023年には消費者の大半が定期的な使用を報告している。ピンタレストやインスタグラムのようなソーシャルメディア・プラットフォームは、デザイントレンドに影響を与え、インテリア空間を向上させるためにキャンドルを使用することを奨励している。さらに、リモートワークの形態が、パーソナライズされた落ち着きのある家庭環境の重要性をさらに高めている。その結果、先進国市場と新興国市場の両方において、審美的に魅力的で香り豊かなデザイナーズ・キャンドルの需要が伸び続けている。
主な市場課題
原材料価格の変動とサプライチェーンの混乱
世界のキャンドル市場は、パラフィン、大豆、蜜蝋、パーム蝋、フレグランスオイル、容器などの主要原材料価格の変動による課題に直面している。これらのコストは、原油の変動、農業情勢、世界的な物流などの要因に影響される。例えば、大豆のサプライチェーンの混乱やパーム油に対する規制圧力は、調達に困難をもたらした。さらに、世界的なパンデミックは、国際的なサプライチェーンの脆弱性を浮き彫りにし、遅延や輸送コストの増加につながった。小規模なメーカー、特に職人的なブランドは、コスト管理におけるプレッシャーの増大に直面し、競争上の地位や効率的に事業を拡大する能力に影響を及ぼす可能性がある。
主要市場動向
高級キャンドルとデザイナーズ・キャンドル・セグメントの出現
キャンドル業界の顕著なトレンドは、高級品とデザイナーズ・セグメントの台頭である。キャンドルはプレミアムなライフスタイル製品として認識されつつあり、消費者はブランドのアイデンティティ、美しいプレゼンテーション、洗練された香りにお金を払うことを望んでいる。ディプティック(Diptyque)、ジョー・マローン(Jo Malone)、ビレド(Byredo)などの高級ブランドは、オーダーメイドの香りと職人技を駆使したパッケージで、丹念に作られたキャンドルを提供している。これらの製品は、より広範なフレグランス・ラインの一部として導入されることが多く、高級小売チャネルを通じて販売される。限定コレクション、季節限定商品、インフルエンサーとのコラボレーションは、特に北米、ヨーロッパ、東アジアの消費者の間で、意欲的で官能的な体験を求める高級キャンドルの魅力を強めている。
主要市場プレイヤー
- バス&ボディ・ワークス・ダイレクト社
- ベターホームズ&ガーデンズ
- ブリッジウォーターキャンドルカンパニー
- コロニアル・キャンドル
- サークルEキャンドル
- ディプティックS.A.S.
- ジョー マローン ロンドン
- MALIN+GOETZ
- NESTフレグランス社
- ヤンキーキャンドル社
レポートの範囲
本レポートでは、キャンドルの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- キャンドル市場、製品タイプ別
o ボーティブ
o ピラー
o テーパー
o 容器
o その他
- キャンドル市場:流通チャネル別
o オンライン
o オフライン
- キャンドル市場:地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o ヨーロッパ
§ フランス
§ イギリス
§ イタリア
§ ドイツ
§ スペイン
o アジア太平洋
§ 中国
§ 日本
§ インド
§ 韓国
§ ベトナム
o 南米
§ アルゼンチン
§ コロンビア
§ ブラジル
o 中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ トルコ
競合他社の状況
企業プロフィール:世界のキャンドル市場に存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、世界のろうそく市場レポートにおいて、企業固有のニーズに合わせたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング


ページTOPに戻る


目次

1.はじめに
1.1.市場概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.方法論の風景
2.2.研究の目的
2.3.ベースライン手法
2.4.調査範囲の設定
2.5.仮定と限界
2.6.調査の情報源
2.7.市場調査のアプローチ
2.8.市場規模・市場シェアの算出方法
2.9.予測方法
3.エグゼクティブサマリー
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域の概要
3.5.市場促進要因、課題、トレンドの概要
4.世界のキャンドル市場展望
4.1.市場規模と予測
4.1.1.金額ベース
4.2.市場シェアと予測
4.2.1.製品タイプ別(ボーティブ、ピラー、テーパー、容器、その他)
4.2.2.流通チャネル別(オンライン、オフライン)
4.2.3.地域別
4.2.4.企業別(2024年)
4.3.市場マップ
5.北米キャンドル市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品タイプ別
5.2.2.流通チャネル別
5.2.3.国別
5.3.北米国別分析
5.3.1.米国キャンドル市場の展望
5.3.1.1.市場規模と予測
5.3.1.1.1.金額ベース
5.3.1.2.市場シェアと予測
5.3.1.2.1.製品タイプ別
5.3.1.2.2.流通チャネル別
5.3.2.カナダのキャンドル市場展望
5.3.2.1.市場規模・予測
5.3.2.1.1.金額ベース
5.3.2.2.市場シェアと予測
5.3.2.2.1.製品タイプ別
5.3.2.2.2.流通チャネル別
5.3.3.メキシコのキャンドル市場展望
5.3.3.1.市場規模・予測
5.3.3.1.1.金額ベース
5.3.3.2.市場シェアと予測
5.3.3.2.1.製品タイプ別
5.3.3.2.2.流通チャネル別
6.欧州キャンドル市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別
6.2.2.流通チャネル別
6.2.3.国別
6.3.ヨーロッパ国別分析
6.3.1.フランス・キャンドル市場の展望
6.3.1.1.市場規模と予測
6.3.1.1.1.金額ベース
6.3.1.2.市場シェアと予測
6.3.1.2.1.製品タイプ別
6.3.1.2.2.流通チャネル別
6.3.2.ドイツのキャンドル市場展望
6.3.2.1.市場規模・予測
6.3.2.1.1.金額ベース
6.3.2.2.市場シェアと予測
6.3.2.2.1.製品タイプ別
6.3.2.2.2.流通チャネル別
6.3.3.スペインのキャンドル市場展望
6.3.3.1.市場規模・予測
6.3.3.1.1.金額ベース
6.3.3.2.市場シェアと予測
6.3.3.2.1.製品タイプ別
6.3.3.2.2.流通チャネル別
6.3.4.イタリアのキャンドル市場展望
6.3.4.1.市場規模と予測
6.3.4.1.1.金額ベース
6.3.4.2.市場シェアと予測
6.3.4.2.1.製品タイプ別
6.3.4.2.2.流通チャネル別
6.3.5.英国キャンドル市場展望
6.3.5.1.市場規模・予測
6.3.5.1.1.金額ベース
6.3.5.2.市場シェアと予測
6.3.5.2.1.製品タイプ別
6.3.5.2.2.流通チャネル別
7.アジア太平洋地域のキャンドル市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別
7.2.2.流通チャネル別
7.2.3.国別
7.3.アジア太平洋地域国別分析
7.3.1.中国 キャンドル市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと予測
7.3.1.2.1.製品タイプ別
7.3.1.2.2.流通チャネル別
7.3.2.日本キャンドル市場展望
7.3.2.1.市場規模・予測
7.3.2.1.1.金額別
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.製品タイプ別
7.3.2.2.2.流通チャネル別
7.3.3.インドのキャンドル市場展望
7.3.3.1.市場規模・予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと予測
7.3.3.2.1.製品タイプ別
7.3.3.2.2.流通チャネル別
7.3.4.ベトナムキャンドル市場展望
7.3.4.1.市場規模・予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと予測
7.3.4.2.1.製品タイプ別
7.3.4.2.2.流通チャネル別
7.3.5.韓国キャンドル市場の展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと予測
7.3.5.2.1.製品タイプ別
7.3.5.2.2.流通チャネル別
8.中東・アフリカのキャンドル市場展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別
8.2.2.流通チャネル別
8.2.3.国別
8.3.MEA:国別分析
8.3.1.南アフリカのキャンドル市場展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと予測
8.3.1.2.1.製品タイプ別
8.3.1.2.2.流通チャネル別
8.3.2.サウジアラビアのろうそく市場展望
8.3.2.1.市場規模・予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.製品タイプ別
8.3.2.2.2.流通チャネル別
8.3.3.UAEろうそく市場の展望
8.3.3.1.市場規模・予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと予測
8.3.3.2.1.製品タイプ別
8.3.3.2.2.流通チャネル別
8.3.4.トルコのキャンドル市場展望
8.3.4.1.市場規模・予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと予測
8.3.4.2.1.製品タイプ別
8.3.4.2.2.流通チャネル別
9.南米のキャンドル市場展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別
9.2.2.流通チャネル別
9.2.3.国別
9.3.南アメリカ国別分析
9.3.1.ブラジルのろうそく市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと予測
9.3.1.2.1.製品タイプ別
9.3.1.2.2.流通チャネル別
9.3.2.アルゼンチンろうそく市場展望
9.3.2.1.市場規模&予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.製品タイプ別
9.3.2.2.2.流通チャネル別
9.3.3.コロンビアのろうそく市場展望
9.3.3.1.市場規模&予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと予測
9.3.3.2.1.製品タイプ別
9.3.3.2.2.流通チャネル別
10.市場ダイナミクス
10.1.推進要因
10.2.課題
11.市場動向
11.1.合併と買収(もしあれば)
11.2.製品上市(もしあれば)
11.3.最近の動向
12.混乱:紛争、パンデミック、貿易障壁
13.ポーターズファイブフォース分析
13.1.業界内の競争
13.2.新規参入の可能性
13.3.サプライヤーの力
13.4.顧客の力
13.5.代替製品の脅威
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.バス&ボディ・ワークス・ダイレクト社
14.1.1.1.事業概要
14.1.1.2.会社概要
14.1.1.3.製品とサービス
14.1.1.4.財務(入手可能な情報による)
14.1.1.5.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.1.6.最近の動向
14.1.1.7.主要経営陣
14.1.2.ベターホームズ&ガーデンズ
14.1.3.ブリッジウォーターキャンドルカンパニー
14.1.4.コロニアル・キャンドル
14.1.5.サークルEキャンドル
14.1.6.ディプティックS.A.S.
14.1.7.ジョー マローン ロンドン
14.1.8.マリン&ゲッツ
14.1.9.ネスト・フレグランス・エルエルシー
14.1.10.ヤンキーキャンドル社 1.10.
15.戦略的提言
16.会社概要と免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Candle Market was valued at USD 14.09 billion in 2024 and is projected to reach USD 20.31 billion by 2030, registering a CAGR of 6.28%. The market is expanding steadily due to growing consumer interest in home aesthetics, aromatherapy, and wellness-related lifestyle choices. Candles have transformed from mere sources of light into decorative and sensory-enhancing products. The rising popularity of scented and artisanal candles, especially among millennials and Gen Z consumers, is fueling market growth. Increased disposable incomes, the influence of gifting culture, and eco-conscious preferences for soy-based and natural wax products are also contributing to the market’s upward trajectory. While North America and Europe remain dominant, the Asia-Pacific region is emerging as a high-growth zone.
Key Market Drivers
Rising Demand for Home Ambiance and Aesthetics
The candle market is witnessing robust growth driven by consumer preferences for home ambiance and visual aesthetics. Increasingly seen as home décor essentials, candles are being used to create cozy and serene indoor environments. In Europe, the popularity of scented candles is notably high, with a majority of consumers reporting regular use in 2023. Social media platforms such as Pinterest and Instagram have influenced design trends, encouraging the use of candles to enhance interior spaces. Additionally, remote work arrangements have further elevated the importance of personalized, calming home environments. As a result, demand for aesthetically appealing, scented, and designer candles continues to grow in both developed and emerging markets.
Key Market Challenges
Volatility in Raw Material Prices and Supply Chain Disruptions
The global candle market faces challenges due to fluctuations in the cost of key raw materials such as paraffin, soy, beeswax, and palm wax, as well as fragrance oils and containers. These costs are influenced by factors including crude oil volatility, agricultural conditions, and global logistics. For example, disruptions in the soybean supply chain or regulatory pressures on palm oil have created sourcing difficulties. Additionally, the global pandemic highlighted vulnerabilities in international supply chains, leading to delays and increased transportation costs. Smaller manufacturers, particularly artisanal brands, face increased pressure in managing costs, which may affect their competitive positioning and ability to scale operations efficiently.
Key Market Trends
Emergence of Luxury and Designer Candle Segments
A notable trend in the candle industry is the rise of luxury and designer segments. Candles are increasingly perceived as premium lifestyle products, with consumers willing to pay for brand identity, aesthetic presentation, and sophisticated fragrances. High-end labels like Diptyque, Jo Malone, and Byredo offer meticulously crafted candles with bespoke scents and artisanal packaging. These products are often introduced as part of broader fragrance lines and are sold through luxury retail channels. Limited-edition collections, seasonal variants, and influencer collaborations are reinforcing the appeal of high-end candles, especially among consumers in North America, Europe, and East Asia seeking aspirational and sensorial experiences.
Key Market Players
• Bath & Body Works Direct, Inc.
• Better Homes & Gardens
• Bridgewater Candle Company
• Colonial Candle
• Circle E Candles
• Diptyque S.A.S.
• Jo Malone London
• MALIN+GOETZ
• NEST Fragrances, LLC
• The Yankee Candle Company, Inc.
Report Scope:
In this report, the Global Candle Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Candle Market, By Product Type:
o Votive
o Pillars
o Tapers
o Container
o Others
• Candle Market, By Distribution Channel:
o Online
o Offline
• Candle Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Europe
§ France
§ United Kingdom
§ Italy
§ Germany
§ Spain
o Asia-Pacific
§ China
§ Japan
§ India
§ South Korea
§ Vietnam
o South America
§ Argentina
§ Colombia
§ Brazil
o Middle East & Africa
§ South Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ Turkey
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Candle Market.
Available Customizations:
Global Candle Market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Market Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Methodology Landscape
2.2. Objective of the Study
2.3. Baseline Methodology
2.4. Formulation of the Scope
2.5. Assumptions and Limitations
2.6. Sources of Research
2.7. Approach for the Market Study
2.8. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares
2.9. Forecasting Methodology
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Global Candle Market Outlook
4.1. Market Size & Forecast
4.1.1. By Value
4.2. Market Share & Forecast
4.2.1. By Product Type (Votive, Pillars, Tapers, Container, Others)
4.2.2. By Distribution Channel (Online, Offline)
4.2.3. By Region
4.2.4. By Company (2024)
4.3. Market Map
5. North America Candle Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type
5.2.2. By Distribution Channel
5.2.3. By Country
5.3. North America: Country Analysis
5.3.1. United States Candle Market Outlook
5.3.1.1. Market Size & Forecast
5.3.1.1.1. By Value
5.3.1.2. Market Share & Forecast
5.3.1.2.1. By Product Type
5.3.1.2.2. By Distribution Channel
5.3.2. Canada Candle Market Outlook
5.3.2.1. Market Size & Forecast
5.3.2.1.1. By Value
5.3.2.2. Market Share & Forecast
5.3.2.2.1. By Product Type
5.3.2.2.2. By Distribution Channel
5.3.3. Mexico Candle Market Outlook
5.3.3.1. Market Size & Forecast
5.3.3.1.1. By Value
5.3.3.2. Market Share & Forecast
5.3.3.2.1. By Product Type
5.3.3.2.2. By Distribution Channel
6. Europe Candle Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type
6.2.2. By Distribution Channel
6.2.3. By Country
6.3. Europe: Country Analysis
6.3.1. France Candle Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Product Type
6.3.1.2.2. By Distribution Channel
6.3.2. Germany Candle Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Product Type
6.3.2.2.2. By Distribution Channel
6.3.3. Spain Candle Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Product Type
6.3.3.2.2. By Distribution Channel
6.3.4. Italy Candle Market Outlook
6.3.4.1. Market Size & Forecast
6.3.4.1.1. By Value
6.3.4.2. Market Share & Forecast
6.3.4.2.1. By Product Type
6.3.4.2.2. By Distribution Channel
6.3.5. United Kingdom Candle Market Outlook
6.3.5.1. Market Size & Forecast
6.3.5.1.1. By Value
6.3.5.2. Market Share & Forecast
6.3.5.2.1. By Product Type
6.3.5.2.2. By Distribution Channel
7. Asia-Pacific Candle Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
7.3.1.China Candle Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2.Japan Candle Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. India Candle Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
7.3.4. Vietnam Candle Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Product Type
7.3.4.2.2. By Distribution Channel
7.3.5. South Korea Candle Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Product Type
7.3.5.2.2. By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Candle Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. MEA: Country Analysis
8.3.1. South Africa Candle Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. Saudi Arabia Candle Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. UAE Candle Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
8.3.4. Turkey Candle Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Product Type
8.3.4.2.2. By Distribution Channel
9. South America Candle Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. South America: Country Analysis
9.3.1. Brazil Candle Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. Argentina Candle Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. Colombia Candle Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
11.1. Merger & Acquisition (If Any)
11.2. Product Launches (If Any)
11.3. Recent Developments
12. Disruptions: Conflicts, Pandemics and Trade Barriers
13. Porters Five Forces Analysis
13.1. Competition in the Industry
13.2. Potential of New Entrants
13.3. Power of Suppliers
13.4. Power of Customers
13.5. Threat of Substitute Products
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Bath & Body Works Direct, Inc.
14.1.1.1. Business Overview
14.1.1.2. Company Snapshot
14.1.1.3. Products & Services
14.1.1.4. Financials (As Per Availability)
14.1.1.5. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.6. Recent Developments
14.1.1.7. Key Management Personnel
14.1.2. Better Homes & Gardens
14.1.3. Bridgewater Candle Company
14.1.4. Colonial Candle
14.1.5. Circle E Candles
14.1.6. Diptyque S.A.S.
14.1.7. Jo Malone London
14.1.8. MALIN+GOETZ
14.1.9. NEST Fragrances, LLC
14.1.10. The Yankee Candle Company, Inc.
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の 消費財・小売り分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/10/09 10:26

153.74 円

179.24 円

208.85 円

ページTOPに戻る