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英国OTTメディアサービス市場:タイプ別(SVOD、AVOD、TVOD)、映像品質別(HD、フルHD、Ultra HD)、スクリーン数別(1、2~3、3以上)、地域別、企業別、予測および機会、2018~2028F


United Kingdom OTT Media Services Market, By Type (SVOD, AVOD, TVOD), By Video Quality (HD, Full HD, and Ultra HD), By Number of Screens (1, 2-3, more than 3), By Region, By Company, Forecast and Opportunities, 2018-2028F

イギリスのOTTメディア・サービス市場は、有料テレビからストリーミング・サービスへの消費者動向の変化と、新情報を含むコンテンツの種類の増加によって牽引されると予想される。 国全体でオーバー・ザ・トップ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年10月3日 US$3,500
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78 英語

 

サマリー

イギリスのOTTメディア・サービス市場は、有料テレビからストリーミング・サービスへの消費者動向の変化と、新情報を含むコンテンツの種類の増加によって牽引されると予想される。
国全体でオーバー・ザ・トップ(OTT)サービスの重要性を高める上で、テクノロジーが重要な役割を果たしている。クラウドベースのストリーミング・サービス、ビデオ・オン・デマンド(VOD)によるライブ・コンテンツのサポート、大規模なコンテンツ・データ・ベース、ゼロ・バッファリング、アダプティブ・ビットレート・ストリーミング、直感的なコンテンツ発見などにより、オーバー・ザ・トップ(OTT)システムは使いやすくなっている。
同様に、いくつかのVODプロバイダーは、Netflixの自主的な年齢レーティングのように、独自の視聴者保護方針と手順の策定において大きな進歩を遂げている。Netflixは、英国映画分類委員会(British Board of Film Classification)と協力して、BBFCの年齢レーティングとレーティング情報をサービス上で提供している(BBFC)。しかし、これは時折自主的に行われているに過ぎない。プラットフォームによって、ピンコードや警告などの視聴者保護手順は異なる。年齢レーティングはかなり様々で、時には存在しないこともある。VoDプロバイダーは、有害なコンテンツから子供たちを守るために、様々なコンプライアンスに従わなければならないという規制はあるが。したがって、コンテンツのセキュリティが向上したため、業界は予測される数年間で成長した。
ビデオ・オン・デマンド・サービスの台頭が市場成長を後押し
BBC iPlayer、ITV Hub、Disney+のようなビデオ・オン・デマンド(VoD)サービスの急成長は、特にパンデミックの間に、無料視聴、衛星放送、ケーブルテレビのようなリニアテレビで利用可能な従来の視聴者保護と、より新しいビデオ・オン・デマンドサービスとのギャップを浮き彫りにした。英国ではVoDサービスの人気が大幅に上昇し、視聴者は何百時間もの番組コンテンツに即座にアクセスできるようになり、これが予測期間中の市場成長を加速させている。例えば、デジタル・文化・メディア・スポーツ担当国務長官によると、2021年には英国の世帯の75%以上が少なくとも1つの定額制VoDサービスを利用していると推定されている。
同様に、ユーザー作成動画のオンライン・プラットフォームとして最も広く利用されているのは、依然としてYouTubeである。Ofcom(通信局)によると、2021年第1四半期に英国の成人がオンラインで視聴したYouTube動画の総数は、2020年第1四半期を22%上回った。2021年3月現在、英国の成人インターネットユーザーの31%に達している。
視聴習慣の変化が市場成長を後押し
視聴パターンと業界構造の根本的な変化は、国際的なコンテンツプロバイダーの発展によって促進されている。放送業界やより広範なオンデマンド業界で起きている急速なシフトの結果、英国の消費者が利用できるコンテンツは大幅に増加した。テレビ番組を見たり、見逃した番組を「キャッチアップ」したりする新しいアプローチは、技術の進歩や、より迅速なインターネット接続の利用可能性の向上によってもたらされ、予測期間中の市場需要の増加にさらにつながった。
サブスクリプション・ストリーミング・ユーザーの増加が市場成長を後押し
Netflix、Amazon Prime Video、Disney+、Sky's Nowといった定額制ストリーミング・プラットフォームの人気が高まっている主な理由は、ユーザーがオリジナルの高品質コンテンツに即座にアクセスできるからである。1,710万世帯が加入しているNetflixは、英国で最も人気のあるSVoD(Subscription Video on Demand)プロバイダーであり続けている。Amazon Prime Video(46%)、Disney+(23%)がそれに次ぐプロバイダーである。2022年には7%の世帯がSkyのNow TVを、6%がApple TVを利用している。Ofcom(通信局)によると、520万世帯がこの3つのサービスに年間約300ポンドを費やしていることが判明した。SVoD(サブスクリプション・ビデオ・オン・デマンド)部門は、2021年には前年比27%増の27億ポンドと、2020年の28%増という目覚ましい成長にほぼ匹敵する堅調な収益成長を遂げた。この成長の原動力となったのは、加入者数の増加に伴う価格設定の増加である。加入者数の増加により、予測期間中の市場成長率は高まっている。
市場区分
英国OTTメディアサービス市場は、タイプ、ビデオ品質、スクリーン数、地域、企業によって区分される。タイプ別では、市場はさらにSVOD、AVOD、TVODに区分される。映像品質に基づき、英国OTTメディアサービス市場はHD、フルHD、ウルトラHDに区分される。スクリーン数によって、市場はさらに1、2~3、3以上に区分される。
企業プロフィール
Netflix Inc.、Amazon.com, Inc.、Apple, Inc.、Sky UK Limited、The Walt Disney Company Limited、The British Broadcasting Company Ltd (BBC iPlayer)、Setplex LLC、MUBI UK Limited、Rakuten TV Europe, S.L.U.、Alphabet Inc.などが、英国OTTメディアサービス市場で事業を展開するトッププレーヤーである。
レポートの範囲
本レポートでは、英国OTTメディアサービス市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- イギリスのOTTメディアサービス市場:タイプ別
o AVOD
o SVOD
o TVOD
- イギリスOTTメディアサービス市場:ビデオ品質別
o HD
o フルHD
o ウルトラHD
- イギリスOTTメディアサービス市場:スクリーン数別
o 1
o 2-3
o 3つ以上
- イギリスのOTTメディアサービス市場:地域別
o イングランド
o スコットランド
o ウェールズ
o 北アイルランド
競合状況
企業プロフィール:イギリスのOTTメディアサービス市場に参入している主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Market Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision for Subscription
4.3. Brand Satisfaction
4.4. Challenges Faced Post Purchase of Subscription
5. United Kingdom OTT Media Service Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type Market Share Analysis (AVOD, SVOD, TVOD)
5.2.2. By Video Quality Market Share Analysis (HD, Full HD, Ultra HD)
5.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis (1, 2-3, More Than 3)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. England Market Share Analysis
5.2.4.2. Scotland Market Share Analysis
5.2.4.3. Wales Market Share Analysis
5.2.4.4. Northern Ireland Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. United Kingdom OTT Media Services Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Type Market Share Analysis
5.3.2. By Video Quality Market Share Analysis
5.3.3. By Number of Screens Market Share Analysis
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. England OTT Media Services Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
6.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
7. Scotland OTT Media Services Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis
7.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
7.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
8. Wales OTT Media Services Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
8.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
9. Northern Ireland OTT Media Services Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
9.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Growing popularity of video-on-demand services
10.1.2. Increasing the number of subscribers
10.1.3. Offering with regionally and demographically appropriate content
10.2. Challenges
10.2.1. Numerous Cybercrimes
10.2.2. Security Issue
11. Impact of COVID-19 on United Kingdom OTT Media Services Market
11.1.1. Impact Assessment Model
11.1.2. Key Segments Impacted
11.1.3. Key Regions Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Expanding range of available subscription packages
12.2. Accessibility of streaming services on different devices
12.3. Expansion of internet users
12.4. Increasing demand for digital advertising
12.5. Wide variety of shows
12.6. Consumer changing preference
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weakness
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. United Kingdom Economic Profile
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Netflix Inc.
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Products & Services
16.1.1.3. Financial (As Reported)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Development
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Amazon.com, Inc.
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Products & Services
16.1.2.3. Financial (As Reported)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Development
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Apple, Inc.
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Products & Services
16.1.3.3. Financial (As Reported)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Development
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Sky UK Limited, Company Details
16.1.4.1. Products & Services
16.1.4.2. Financial (As Reported)
16.1.4.3. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.4. Recent Development
16.1.4.5. Key Management Personnel
16.1.5. The Walt Disney Company Limited
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Products & Services
16.1.5.3. Financial (As Reported)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Development
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. The British Broadcasting Company Ltd (BBC iPlayer)
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Products & Services
16.1.6.3. Financial (As Reported)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Development
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. Setplex LLC
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Products & Services
16.1.7.3. Financial (As Reported)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Development
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. MUBI UK Limited
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Products & Services
16.1.8.3. Financial (As Reported)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Development
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. Rakuten TV Europe, S.L.U.
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Products & Services
16.1.9.3. Financial (As Reported)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Development
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Alphabet Inc.
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Products & Services
16.1.10.3. Financial (As Reported)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Development
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Type
17.3. Target Video Quality
18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

United Kingdom OTT media services market is anticipated to be driven by shifting consumer trend towards streaming services from paid TV and increasing varieties of content with new information.
Technology is playing an important role in increasing the importance of over-the-top (OTT) services throughout the country. Cloud-based streaming services, support for live content with Video-on-demand (VOD), a large content data base, zero-buffering, adaptive bitrate streaming, and intuitive content discovery make over-the-top (OTT) systems simple to use.
Similarly, several VOD providers have made significant progress in developing their own audience protection policies and procedures, such as Netflix's voluntary age ratings. Netflix, in collaboration with the British Board of Film Classification, provides BBFC age ratings and ratings information on its service (BBFC).Examples include Disney's devotion to family protections on Disney+. However, this is only done sometimes and voluntarily. Different platforms use different audience protection procedures, like pin codes and warnings. Age ratings vary considerably and are occasionally absent. Although there are some regulations that VoD providers must go by various compliances to protect kids from harmful content. Therefore, since content security has increased, the industry has grown in the projected years.
Increasing Emergence of Video-on-Demand Services Boost the Market Growth
The rapid growth of video-on-demand (VoD) services like BBC iPlayer, ITV Hub, and Disney+, particularly during the pandemic, has highlighted the gap between traditional audience protection available on linear television such as free view, satellite, or cable to newer video-on-demand services. VoD services have seen a significant rise in popularity in the UK, with viewers now having instant access to hundreds of hours of programme content, which has accelerated the market growth during the forecast period. For instance, according to the Secretary of State for Digital, Culture, Media, and Sport, in 2021, over 75% of UK households estimate to have used at least one subscription VoD service.
Similarly, the most widely used platform for user-generated videos online is still YouTube. According to the Ofcom (The Office of Communications), the total number of YouTube videos viewed by UK adults online in Q1 2021 was 22% higher than in Q1 2020. As of March 2021, it has reached 31% of adult internet users in the UK.
Changing Audience Viewing Habits Boost the Market Growth
Fundamental changes in viewing patterns and industry structures are being fueled by the development of international content providers. The availability of content for UK consumers has significantly grown as a result of the rapid shift occurring in the broadcasting and broader on-demand industries. A new approach to watch television programs and "catch-up" on missed scheduled programmes was heralded by advancements in technology and the increased accessibility of quicker internet connections, further leading to increase in the market demand during the projected period.
Increasing Subscription Streaming Users Boost the Market Growth
The main reason for the rise in popularity of subscription streaming platforms such as Netflix, Amazon Prime Video, Disney+, Sky’s Now is that users have instant access to original and high-quality content. With 17.1 million households subscribed, Netflix continues to be the most popular SVoD (Subscription Video on Demand) provider in the UK. Amazon Prime Video (46%) and Disney+ (23%) are the next-largest providers. 7% of households have Sky's Now TV, and 6% have Apple TV in 2022. According to the Ofcom (The Office of Communication), it was discovered that 5.2 million households spend about £300 annually on the three services. The SVoD (Subscription Video on Demand) sector experienced robust revenue growth in 2021, with a 27% year-over-year increase to £2.7 billion, almost matching the impressive 28% growth in 2020. This growth was driven by increase in pricing along with the increase in subscriber numbers. Increasing subscription numbers have resulted in increased market growth during the projected period.
Market Segmentation
The United Kingdom OTT Media Services Market is segmented based on type, video quality, number of screens, region, and company. Based on type, the market is further segmented into SVOD, AVOD, and TVOD. Based on video quality, the United Kingdom OTT media services market is segmented into HD, Full HD and Ultra HD. Based on number of screens, the market is further segmented into 1, 2-3, and more than 3.
Company Profiles
Netflix Inc., Amazon.com, Inc., Apple, Inc., Sky UK Limited, The Walt Disney Company Limited, The British Broadcasting Company Ltd (BBC iPlayer), Setplex LLC, MUBI UK Limited, Rakuten TV Europe, S.L.U., Alphabet Inc., are among the top players operating in the United Kingdom OTT media services market.
Report Scope:
In this report, United Kingdom OTT media services market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United Kingdom OTT Media Services Market, By Type:
o AVOD
o SVOD
o TVOD
• United Kingdom OTT Media Services Market, By Video Quality:
o HD
o Full HD
o Ultra HD
• United Kingdom OTT Media Services Market, By Number of Screens
o 1
o 2-3
o More Than 3
• United Kingdom OTT Media Services Market, By Region:
o England
o Scotland
o Wales
o Northern Ireland
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United Kingdom OTT media services market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Market Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision for Subscription
4.3. Brand Satisfaction
4.4. Challenges Faced Post Purchase of Subscription
5. United Kingdom OTT Media Service Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type Market Share Analysis (AVOD, SVOD, TVOD)
5.2.2. By Video Quality Market Share Analysis (HD, Full HD, Ultra HD)
5.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis (1, 2-3, More Than 3)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. England Market Share Analysis
5.2.4.2. Scotland Market Share Analysis
5.2.4.3. Wales Market Share Analysis
5.2.4.4. Northern Ireland Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. United Kingdom OTT Media Services Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Type Market Share Analysis
5.3.2. By Video Quality Market Share Analysis
5.3.3. By Number of Screens Market Share Analysis
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. England OTT Media Services Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
6.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
7. Scotland OTT Media Services Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis
7.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
7.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
8. Wales OTT Media Services Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
8.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
9. Northern Ireland OTT Media Services Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
9.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Growing popularity of video-on-demand services
10.1.2. Increasing the number of subscribers
10.1.3. Offering with regionally and demographically appropriate content
10.2. Challenges
10.2.1. Numerous Cybercrimes
10.2.2. Security Issue
11. Impact of COVID-19 on United Kingdom OTT Media Services Market
11.1.1. Impact Assessment Model
11.1.2. Key Segments Impacted
11.1.3. Key Regions Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Expanding range of available subscription packages
12.2. Accessibility of streaming services on different devices
12.3. Expansion of internet users
12.4. Increasing demand for digital advertising
12.5. Wide variety of shows
12.6. Consumer changing preference
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weakness
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. United Kingdom Economic Profile
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Netflix Inc.
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Products & Services
16.1.1.3. Financial (As Reported)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Development
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Amazon.com, Inc.
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Products & Services
16.1.2.3. Financial (As Reported)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Development
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Apple, Inc.
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Products & Services
16.1.3.3. Financial (As Reported)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Development
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Sky UK Limited, Company Details
16.1.4.1. Products & Services
16.1.4.2. Financial (As Reported)
16.1.4.3. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.4. Recent Development
16.1.4.5. Key Management Personnel
16.1.5. The Walt Disney Company Limited
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Products & Services
16.1.5.3. Financial (As Reported)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Development
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. The British Broadcasting Company Ltd (BBC iPlayer)
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Products & Services
16.1.6.3. Financial (As Reported)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Development
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. Setplex LLC
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Products & Services
16.1.7.3. Financial (As Reported)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Development
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. MUBI UK Limited
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Products & Services
16.1.8.3. Financial (As Reported)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Development
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. Rakuten TV Europe, S.L.U.
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Products & Services
16.1.9.3. Financial (As Reported)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Development
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Alphabet Inc.
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Products & Services
16.1.10.3. Financial (As Reported)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Development
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Type
17.3. Target Video Quality
18. About Us & Disclaimer

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2024/07/19 10:26

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