製品コンフィギュレータ市場調査レポート:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、タイプ別(2D製品コンフィギュレータ、3D製品コンフィギュレータ)、製品タイプ別(複雑な製品コンフィギュレータ、シンプルな製品コンフィギュレータ)、プラットフォーム別(デスクトップ、ウェブベース、モバイル)、業種別(産業機械、エネルギー・電力、自動車、家具・家庭用品、ファッション、その他)、エンドユーザー別(メーカー、流通業者、Eコマース)、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米):2030年までの市場予測
Product Configurator Market Research Report By Component (Software, Service), By Type (2D Product Configurator,3D Product Configurator), By Product Type (Complex product configurator, Simple product configurator), By Platform(Desktop, Web-Based, Mobile) By Vertical (Industrial Machinery, Energy & Power, Automotive, Furniture & Home Goods, Fashion And Others) ,By End User (Manufacturers, Distributors, E-Commerce) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Middle East and Africa, South America) Market Forecast Till 2030
製品コンフィギュレータ市場調査レポート:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、タイプ別(2D製品コンフィギュレータ、3D製品コンフィギュレータ)、製品タイプ別(複雑な製品コンフィギュレータ、シン... もっと見る
サマリー 製品コンフィギュレータ市場調査レポート:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、タイプ別(2D製品コンフィギュレータ、3D製品コンフィギュレータ)、製品タイプ別(複雑な製品コンフィギュレータ、シンプルな製品コンフィギュレータ)、プラットフォーム別(デスクトップ、ウェブベース、モバイル)、業種別(産業機械、エネルギー・電力、自動車、家具・家庭用品、ファッション、その他)、エンドユーザー別(メーカー、流通業者、Eコマース)、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米):2030年までの市場予測
市場概要
MRFRによると、製品コンフィギュレーターの世界市場は近年目覚ましい成長を遂げており、予測期間(2022-2030年)の年平均成長率は11.89%で、2030年には4億6,859万ドルに達すると予測されています。製品コンフィギュレーターは、顧客/バイヤーが個々のニーズに合わせて製品をカスタマイズできるオンラインツールであり、完成品が顧客の希望通りのものになることを保証する。製品コンフィギュレーターを使えば、顧客はフォトリアリスティックな2D、3D、拡張現実で製品を見ることができる。これにより、顧客は複雑な商品をクリックして作成し、現在の価格を調べ、自信を持って注文することができます。エネルギー・電力、産業、自動車、家具・家庭用品、ファッション企業など、ほとんどの業界が製品コンフィギュレーター・ツールを採用している。
製品コンフィギュレータの世界市場は、予測期間中に拡大すると予測されている。これは、様々な分野での製品使用量の増加や、市場成長を促進する主な要因であるカスタマイズ製品に対する需要の高まりによるものである。しかし、高い導入コストがProduct Configurator産業の成長を妨げるでしょう。逆に、拡張現実の出現、ERPやCRMとの統合は、Product Configurator市場に有益な成長の可能性を与えそうである。
市場細分化
プロダクトコンフィギュレーターの世界市場は、コンポーネント、タイプ、製品タイプ、プラットフォーム、バーティカル、エンドユーザー、地域の7つのセグメントに分けられる。
世界市場は、コンポーネントに基づいてソフトウェアとサービスの2つのセグメントに分けられる。
製品コンフィギュレータ市場は、2D製品コンフィギュレータと3D製品コンフィギュレータの2種類に分けられる。Product Configuratorの世界市場は、製品タイプによって2つに分けられる:複雑な製品コンフィギュレータとシンプルな製品コンフィギュレータ。
世界のProduct Configuratorは、デスクトップ、ウェブベース、モバイルの3つのプラットフォームに分けられる。Product Configuratorの世界市場は、産業機械、エネルギー・電力、自動車、家具・家庭用品、ファッション、その他の6つの垂直分野に分けられる。
また、エンドユーザーに基づき、製造業者、流通業者、eコマースの3つのセグメントに分けられる。世界のProduct Configuratorは5つの地域に分けられる:北米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ、南米である。
地域別分析
プロダクトコンフィギュレーター市場は北米が最大である。米国、カナダ、メキシコが北米を構成している。北米では産業機械市場が拡大している。産業機械の製造における技術革新は、予測期間中に迅速な技術的ブレークスルーをもたらし、市場の拡大につながると予想される。
中国、日本、インド、韓国、その他のアジア太平洋地域がアジア太平洋を構成している。自動車、産業機械、ファッション、家具・家庭用品など、いくつかの産業分野にわたって、消費者のニーズに基づいた製品のカスタマイズニーズが高まっていることが、この分野での市場拡大を後押ししている。精密製造へのニーズの高まりに後押しされた、産業自動化の拡大傾向は、産業機械分野の成長を牽引している。
主要ベンダー
市場の主要ベンダーは、Configit A/S、Threekit Inc.、Revalize, Inc.、Resolto Informatik(Configon)、Infosys Limited、GoExpedi、3D Source、KBMax(Epicor Software Corporation)、Conga(Apttus)、Sofon B.V、Logik.io、Cadesign Form、OmegaCube Technologies、AES Technologies (India) Pvt. Ltd、Mercura、OptiProERP Software、Perscient Technologies、Rover Inc.、Clarity Web Solutions、MRPeasy、Caliburn Software Limited。
ページTOPに戻る
目次 目次
2.
2.
2.
2.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.2.4 買い手の交渉力 ......................................................................................................
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
6.
6.2 プロダクト・コンフィギュレーターの世界市場規模、コンポーネント別市場推計・予測、2019-2030 42
6.
6.3 ソフトウェア ..............................................................................................................
6.
7.
7.
7.2.1 プロダクトコンフィギュレーターの世界市場規模:タイプ別市場推計・予測、2019-2030年 ...... 44
7.
7.
8.
8.2 プロダクト・コンフィギュレーターの世界市場規模、製品タイプ別市場推計・予測、2019-2030 年 46
8.
8.
8.
9.
9.
9.
9.3 デスクトップ ....................................................................................................................................
9.
9.
10.
10.
10.2.1 製品コンフィギュレーターの世界市場規模:業種別市場推計・予測、2019-2030年 ... 50
10.
10.
10.
10.
10.
10.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.4.3 フランス .....................................................................................................................................
12.
12.
12.5.1 サウジアラビア .....................................................................................................
12.
12.
12.
13.
13.
13.
13.
13.
14.1 コンフィジット社 .....................................................................................................................................................
14.
14.
14.
14.
14.2 株式会社スリーキット................................................................. 130
14.
14.
14.
14.
14.3 株式会社リバライズ
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.16 オプティプロアープ・ソフトウェア ................................................................................................
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.18 株式会社ローバー...................................................................... 158
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.20 マージー .........................................................................................................................................
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
14.
ページTOPに戻る
Summary Product Configurator Market Research Report By Component (Software, Service), By Type (2D Product Configurator,3D Product Configurator), By Product Type (Complex product configurator, Simple product configurator), By Platform(Desktop, Web-Based, Mobile) By Vertical (Industrial Machinery, Energy & Power, Automotive, Furniture & Home Goods, Fashion And Others) ,By End User (Manufacturers, Distributors, E-Commerce) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Middle East and Africa, South America) Market Forecast Till 2030 Market Overview According to MRFR, the global Product Configurator market has grown tremendously in recent years and is predicted to reach USD 4685.97 million by 2030, at a CAGR of 11.89% during the forecast period (2022-2030). Product configurators are online tools that allow customers/buyers to engage with and personalize products to their individual needs, ensuring that the finished product is exactly what they want. A product configurator allows a customer to view products in photorealistic 2D, 3D, and augmented reality, all from a single platform. It enables customers to click and create complicated goods, examine current price, and place orders with confidence. Most industries employ product configurator tools, including energy and power, industrial, automotive, furniture and home goods, and fashion firms. The global Product Configurator market is predicted to increase over the forecast period, owing to rising product usage across various sectors and rising demand for customized products, which are the primary factors driving market growth. However, the high implementation costs will hinder the growth of the Product Configurator industry. On the contrary, the advent of extended realities, as well as integration with ERP and CRM, are likely to give a profitable growth potential for the Product Configurator market.
Market Segmentation The global Product Configurator market is divided into seven segments: component, type, product type, platform, vertical, end users, and region. The global market is divided into two segments based on components: software and services. The market is split into two types: 2D Product Configurator and 3D Product Configurator. The global Product Configurator is divided into two categories based on the product type: Complex Product Configurator and Simple Product Configurator. The global Product Configurator is divided into three platforms: desktop, web-based, and mobile. The global Product Configurator market is divided into six verticals: industrial machinery, energy and power, automotive, furniture and home goods, fashion, and others. The market is divided into three segments based on end users: manufacturers, distributors, and ecommerce. The global Product Configurator is divided into five regions: North America, Europe, Asia-Pacific, the Middle East and Africa, and South America. Analysis by Region The market for product configurators was largest in North America. The United States, Canada, and Mexico make up North America. The market for industrial machinery is expanding in North America. Innovation in the manufacturing of industrial machinery is expected to lead to quick technical breakthroughs during the forecast period, which will expand the market. China, Japan, India, South Korea, and the rest of the Asia Pacific region make up Asia Pacific. The growing need for product customisation based on consumer needs across several industry verticals, including automotive, industrial machinery, fashion, furniture & home goods, and others, is driving the market's expansion in this area. The growing trend toward increased industrial automation, which is being fueled by the growing need for precision manufacturing, is driving growth in the industrial machinery sector. Major Players The key vendors in the market are Configit A/S, Threekit Inc., Revalize, Inc., Resolto Informatik (Configon), Infosys Limited, GoExpedi, 3D Source, KBMax (Epicor Software Corporation), Conga (Apttus), Sofon B.V., Logik.io, Cadesign Form, OmegaCube Technologies, AES Technologies (India) Pvt. Ltd, Mercura, OptiProERP Software, Perscient Technologies, Rover Inc., Clarity Web Solutions, MRPeasy, and Caliburn Software Limited.
ページTOPに戻る
Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ............................. 18 2 MARKET INTRODUCTION .......................... 19 2.1 DEFINITION ...................................................................... 19 2.2 SCOPE OF THE STUDY ...................................................... 19 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ..................................................... 19 2.4 MARKET STRUCTURE ........................................................ 20 3 RESEARCH METHODOLOGY .................... 21 4 MARKET DYNAMICS .................................. 28 4.1 INTRODUCTION ................................................................ 28 4.2 DRIVERS ........................................................................... 29 4.2.1 INCREASING DEMAND FOR PRODUCT CUSTOMIZATION ACCORDING TO CUSTOMER’S REQUIREMENTS ............ 29 4.2.2 RISING ADOPTION OF PRODUCT CONFIGURATION TOOLS AMONG THE E-COMMERCE COMPANIES................... 29 4.2.3 GROWING FOCUS ON CUSTOMER SATISFACTION AMONG THE ORGANIZATIONS .............................................. 30 4.2.4 DRIVERS IMPACT ANALYSIS ......................................... 31 4.3 RESTRAINTS .................................................................... 31 4.3.1 HIGH IMPLEMENTATION COST ..................................... 31 4.3.2 RESTRAINTS IMPACT ANALYSIS ................................... 32 4.4 OPPORTUNITIES ............................................................... 32 4.4.1 INTEGRATION WITH CRM AND ERPS ............................. 32 4.4.2 THE EMERGENCE OF EXTENDED REALITY TECHNOLOGY ................................................................................. 33 4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 ....................................... 33 4.5.1 IMPACT ON PRODUCT CONFIGURATION ADOPTION ....... 33 4.5.2 IMPACT ON INDUSTRY VERTICLES ................................ 33 4.5.3 COVID-19 IMPACT ON IT INDUSTRY............................... 34 4.5.4 YOY GROWTH 2020-2022 .............................................. 34 5 MARKET FACTOR ANALYSIS .................... 35 5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS................................................. 35 5.1.1 SOFTWARE DESIGNERS & DEVELOPERS ........................ 35 5.1.2 SYSTEM INTEGRATORS ................................................ 35 5.1.3 END USERS .................................................................. 36 5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL ........................................ 36 5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS ......................................... 37 5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ............................. 37 5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES ............................................ 37 5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS .................................. 37 5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY ................................................ 37 5.3 RESOLUTION EXTENDED REALITY (AR, VR, MR) PRODUCT CONFIGURATOR TECHNOLOGY OVERVIEW ANALYSIS ... 38 5.4 PRODUCT CONFIGURATOR INTEGRATION .......................... 39 5.4.1 THE COSTS OF INTEGRATING PRODUCT CONFIGURATORS .............................................................................. 39 5.4.2 INTEGRATION WITH CRM, ERP AND MANUFACTURING .. 39 5.4.3 INTEGRATING TO COMPUTER AIDED MANUFACTURE .... 39 5.4.4 INTEGRATION WITH LEGACY SYSTEMS ......................... 40 6 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET, BY COMPONENT .......................................... 41 6.1 OVERVIEW ........................................................................ 41 6.2 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY COMPONENT, 2019-2030 42 6.2.1 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY COMPONENT, 2019-2030 .. 42 6.3 SOFTWARE ....................................................................... 42 6.4 SERVICES ......................................................................... 42 7 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET, BY TYPE ........................................................ 43 7.1 OVERVIEW ........................................................................ 43 7.2 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY TYPE, 2019-2030 .......... 44 7.2.1 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY TYPE, 2019-2030 ...... 44 7.3 2D PRODUCT CONFIGURATOR ........................................... 44 7.4 3D VISUAL CONFIGURATOR .............................................. 44 8 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET, BY PRODUCT TYPE ..................................... 45 8.1 OVERVIEW ........................................................................ 45 8.2 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY PRODUCT TYPE, 2019-2030 46 8.2.1 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY PRODUCT TYPE, 2019-2030 ............................................................................ 46 8.3 COMPLEX PRODUCT CONFIGURATOR ................................ 46 8.4 SIMPLE PRODUCT CONFIGURATOR ................................... 46 9 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET, BY PLATFORM .............................................. 47 9.1 OVERVIEW ........................................................................ 47 9.2 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY PLATFORM, 2019-2030 . 48 9.2.1 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY PLATFORM, 2019-2030 .. 48 9.3 DESKTOP ......................................................................... 48 9.4 WEB-BASED ...................................................................... 48 9.5 MOBILE ............................................................................ 48 10 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET, BY VERTICAL ................................................ 49 10.1 OVERVIEW ........................................................................ 49 10.2 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY VERTICAL, 2019-2030 ... 50 10.2.1 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY VERTICAL, 2019-2030 .. 50 10.3 INDUSTRIAL AND MACHINERY .......................................... 50 10.4 ENERGY AND POWER ........................................................ 50 10.5 AUTOMOTIVE ................................................................... 50 10.6 FURNITURE & HOME GOODS.............................................. 51 10.7 FASHION .......................................................................... 51 10.8 OTHERS ........................................................................... 51 11 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET, BY END USERS ............................................ 52 11.1 OVERVIEW ........................................................................ 52 11.2 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY END USERS, 2019-2030 . 53 11.2.1 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY END USERS, 2019-2030 .. 53 11.3 MANUFACTURER .............................................................. 53 11.4 DISTRIBUTORS ................................................................. 53 11.5 E-COMMERCE ................................................................... 53 12 GLOBAL PRODUCT CONFIGURATOR MARKET, BY REGION ................................................... 54 12.1 OVERVIEW ........................................................................ 54 12.2 NORTH AMERICA .............................................................. 56 12.2.1 U.S............................................................................... 64 12.2.2 CANADA ...................................................................... 66 12.2.3 MEXICO ....................................................................... 68 12.3 ASIA PACIFIC ................................................................... 70 12.3.1 CHINA .......................................................................... 78 12.3.2 INDIA ........................................................................... 80 12.3.3 JAPAN ......................................................................... 82 12.3.4 REST OF ASIA PACIFIC.................................................. 84 12.4 EUROPE ........................................................................... 86 12.4.1 GERMANY .................................................................... 94 12.4.2 UK ............................................................................... 96 12.4.3 FRANCE ....................................................................... 98 12.4.4 REST OF EUROPE .......................................................... 100 12.5 MIDDLE EAST & AFRICA .................................................... 102 12.5.1 SAUDI ARABIA .............................................................. 109 12.5.2 UAE ............................................................................. 111 12.5.3 REST OF MEA ............................................................... 113 12.6 SOUTH AMERICA .............................................................. 115 13 COMPETITVE LANDSCAPE ....................... 121 13.1 COMPETITIVE BENCHMARKING ........................................ 122 13.2 VENDOR SHARE ANALYSIS ............................................... 124 13.3 RECENT DEVELOPMENTS ................................................. 124 13.3.1 PRODUCT DEVELOPMENT ............................................. 124 13.3.2 PARTNERSHIPS/AGREEMENTS/CONTRACTS/COLLABORATIONS ..................................................................... 126 14 COMPANY PROFILES ................................ 128 14.1 CONFIGIT A/S ................................................................... 128 14.1.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 128 14.1.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 128 14.1.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 128 14.1.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 129 14.2 THREEKIT INC. ................................................................. 130 14.2.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 130 14.2.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 130 14.2.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 130 14.2.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 131 14.3 REVALIZE, INC. ................................................................. 133 14.3.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 133 14.3.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 133 14.3.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 133 14.3.4 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 134 14.3.5 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 134 14.3.6 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 134 14.3.7 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 135 14.3.8 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 135 14.4 RESOLTO INFORMATIK (CONFIGON).................................. 136 14.4.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 136 14.4.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 136 14.4.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 136 14.4.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 136 14.5 INFOSYS LIMITED ............................................................. 137 14.5.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 137 14.5.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 138 14.5.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 138 14.5.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 138 14.5.5 SWOT ANALYSIS .......................................................... 139 14.5.6 KEY STRATEGIES .......................................................... 139 14.6 GOEXPEDI ........................................................................ 140 14.6.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 140 14.6.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 140 14.6.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 140 14.6.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 141 14.7 3D SOURCE ...................................................................... 142 14.7.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 142 14.7.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 142 14.7.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 142 14.7.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 142 14.8 KBMAX (EPICOR SOFTWARE CORPORATION)..................... 143 14.8.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 143 14.8.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 143 14.8.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 143 14.8.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 144 14.9 CONGA (APTTUS) ............................................................. 145 14.9.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 145 14.9.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 145 14.9.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 145 14.9.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 145 14.10 SOFON B.V. ...................................................................... 146 14.10.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 146 14.10.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 146 14.10.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 146 14.10.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 146 14.10.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 147 14.11 LOGIK.IO .......................................................................... 147 14.11.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 147 14.11.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 147 14.11.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 147 14.11.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 147 14.11.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 148 14.12 CADESIGN FORM .............................................................. 149 14.12.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 149 14.12.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 149 14.12.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 149 14.12.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 150 14.12.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 150 14.13 OMEGACUBE TECHNOLOGIES ........................................... 151 14.13.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 151 14.13.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 151 14.13.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 151 14.13.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 151 14.13.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 151 14.14 AES TECHNOLOGIES (INDIA) PVT. LTD .............................. 152 14.14.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 152 14.14.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 152 14.14.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 152 14.14.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 153 14.14.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 153 14.15 MERCURA ........................................................................ 154 14.15.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 154 14.15.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 154 14.15.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 154 14.15.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 154 14.16 OPTIPROERP SOFTWARE .................................................. 155 14.16.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 155 14.16.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 155 14.16.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 155 14.16.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 156 14.16.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 156 14.17 PRESCIENT TECHNOLOGIES ............................................. 157 14.17.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 157 14.17.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 157 14.17.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 157 14.17.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 157 14.17.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 157 14.18 ROVER INC. ...................................................................... 158 14.18.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 158 14.18.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 158 14.18.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 158 14.18.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 158 14.19 CLARITY WEB SOLUTIONS ................................................ 159 14.19.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 159 14.19.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 159 14.19.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 159 14.19.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 159 14.19.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 159 14.20 MRPEASY ......................................................................... 160 14.20.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 160 14.20.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 160 14.20.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 160 14.20.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 160 14.20.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 160 14.21 CALIBURN SOFTWARE LIMITED ......................................... 161 14.21.1 COMPANY OVERVIEW ................................................... 161 14.21.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 161 14.21.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED ................. 161 14.21.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................... 161 14.21.5 KEY STRATEGIES .......................................................... 161
ページTOPに戻る
Market Research Future社の ICT分野 での最新刊レポート
-
Private Lines Market Research Report by Technology (MPLS, SDN, SD-WAN, IP VPN, Ethernet, Cellular), by Application (Data Center Interconnection, Cloud Connectivity, Disaster Recovery, Business Continuity, Security, Others), by End User (Enterprise, Government, Healthcare, Education, Finance, Others), by Deployment Model (On-Premise, Cloud-Based), and by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, MEA) Forecast till 2035
-
Europe Ground Handling Service Market Research Report by Service Type [Passenger Handling Service (Check-in and Boarding Assistance, Baggage Handling, Special Assistance Services), Cargo Handling Service (Baggage Loading and Unloading Service, Cargo Warehousing, Documentation), Aircraft Handling Service (Aircraft Cleaning, Routine Maintenance, De-icing Services, Other), Ramp service (Aircraft Marshalling, Pushback and Towing, Refueling services, Other)], by Airport Type (Domestic Airport, International Airport), and by Provider (Independent, Airline Airports) Forecast till 2033
-
データセンター機器市場調査レポート:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、ラックタイプ別(キャビネット/密閉ラック、オープンフレームラック)、データセンター別(大規模データセンター、中小規模データセンター)、業種別(IT・通信、銀行・金融、政府・公共機関、ヘルスケア、製造、小売、その他)、ラック高さ別(42U以下、43U~52U、52U以上):2032年までの予測
-
欧州のE廃棄物管理市場調査レポート:用途別(リサイクル、再生、廃棄)、回収元別(IT・通信機器、コンピュータと周辺機器、データセンター機器、ストレージデバイス、モニター、通信機器、消費者向け電子製品、その他)、回収材料別(ロジウム、金、プラチナ、銀、ガリウム、セレン、ゲルマニウム、テルル、タンタル、パラジウム、その他)、回収形態別(B2B回収、B2C回収):2032年までの予測
-
身体装着型カメラの市場調査レポート:動作モード別(録画タイプ、ライブストリーミング&録画)、カメラ解像度別(4K、HD)、エンドユーザー別(法執行機関、緊急サービス)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、2032年までの市場予測
-
米国の戦略コンサルティング市場調査レポート:用途別(M&A、企業戦略、ビジネスモデル変革、経済政策、組織戦略)、製品タイプ別(大企業、中小企業)、業種別(IT通信、ヘルスケア、BFSI、小売、製造):2032年までの予測
-
テレマティクス市場調査:コンポーネント(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、コネクティビティタイプ(衛星ベースのテレマティクス、セルラーネットワークベースのテレマティクス、Bluetooth & Wi-Fiベースのテレマティクス)、車両タイプ(乗用車、商用車、オフハイウェイ車)、アプリケーション(フリート管理、車両追跡&モニタリング、ドライバー行動分析、予知保全、インフォテインメント&ナビゲーション、保険テレマティクス(利用状況ベースの保険)、緊急時&ロードサイドアシスタンス、その他):2035年までの予測
-
サーバー仮想化市場の調査レポート情報:コンポーネント別(ハードウェア、ハイパーバイザー、サービス)、展開別(オンプレミス、クラウド)、組織規模別(大企業、中小企業)、業種別(BFSI、医療、政府・公共機関、運輸・物流、製造、IT・通信、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米)、2032年までの予測
-
IO-Link市場調査レポート:タイプ別(IO-linkワイヤード、IO-linkワイヤレス)、コンポーネント別(IO-linkマスター、IO-linkデバイス、センサノード、モジュール、アクチュエータ、RFIDリードヘッド、その他)、アプリケーション別(工作機械、ハンドリング&アセンブリ、オートメーション、イントラロジスティクス、パッケージング), 産業分野別 (石油・ガス, エネルギー・電力, 自動車, 航空宇宙・防衛, 製薬, 食品・飲料, 化学, その他), 地域別 (北米, 欧州, アジア太平洋, その他地域) 産業規模, シェア, 2032年までの予測
-
施設管理サービス市場調査レポート情報 タイプ別(ハードサービス(スマート施設管理ソリューション、非スマート施設管理ソリューション)、ソフトサービス)、サービス別(ハードサービス(電気、土木、機械、空調、その他)、ソフトサービス(清掃、ランドリー、造園、ケータリング、セキュリティ))、用途別(教育、商業、住宅、産業、政府・公共、ヘルスケア)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米) 2035年までの予測
本レポートと同じKEY WORD(mobile)の最新刊レポート
よくあるご質問
Market Research Future社はどのような調査会社ですか?
マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
下記分野については、分野毎に専... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|