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米国ベビー用紙おむつ市場予測 2025-2032

米国ベビー用紙おむつ市場予測 2025-2032


UNITED STATES BABY DIAPER MARKET FORECAST 2025-2032

主な調査結果 米国のベビー用紙おむつ市場は、2025年から2032年までの予測期間中に年平均成長率4.36%で成長すると予測される。2024年の市場規模は6億1,473万ドルで、2032年には8億6,789万ドルに達すると予測さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2025年6月9日 US$1,100
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2-3営業日以内 138 英語

 

サマリー

主な調査結果
米国のベビー用紙おむつ市場は、2025年から2032年までの予測期間中に年平均成長率4.36%で成長すると予測される。2024年の市場規模は6億1,473万ドルで、2032年には8億6,789万ドルに達すると予測される。数量ベースでは、米国のベビー用紙おむつ市場は同期間に年平均成長率2.02%で成長すると予測される。2024年の市場規模は2億1,723万8,000枚で、2032年には2億5,582万4,000枚になると予測されている。
市場インサイト
米国のベビー用紙おむつ市場は、製品イノベーション、eコマースの成長、ニッチセグメントへの注力の高まりによって、変革期を迎えている。市場各社は、漏れ防止と吸収性のイノベーションを優先し、より優れた性能を求める消費者の要求に製品を合わせている。Eコマース・プラットフォームの台頭もベビー用紙おむつをより身近なものにし、便利なオンライン購入を可能にするとともに、消費者に直接対応するサブスクリプション・ベース・モデルの採用を後押ししている。
こうした成長要因にもかかわらず、市場は大きな課題に直面している。米国の出生率は低下し続けており、2023年の一般出生率は15~44歳の女性1,000人当たり54.5人と、2022年の56.0人から3%低下する。2023年の総出生数は2%減の359万6,017人となり、2007年のピークから累計17%の減少となる。おむつ価格の上昇は、特に低所得世帯の需要をさらに圧迫している。インフレ圧力により、ベビーケア用品に不可欠な可処分所得が減少しているためである。
市場の新たな傾向として、環境意識の高い親が生分解性で再利用可能な代替品を求める中、持続可能で環境に優しい紙おむつへの需要が高まっていることが浮き彫りになっている。さらに、消費者直販のサブスクリプション・モデルの採用が、購入の状況を再構築している。これらのモデルは利便性、カスタマイズ性、コスト削減を提供し、ブランドは安定した収益源を確保しながら消費者と直接的な関係を築くことができる。
米国のベビー用紙おむつ市場は、人口動態や経済的圧力にもかかわらず、依然として底堅い。各ブランドは、製品の革新性、持続可能性、定期購入型の販売モデルを活用することで、ニッチ市場を開拓し、現代の親たちの進化するニーズに応える好位置につけている。利便性と使いやすさを提供する使い捨てパンツへのシフトが進んでいることも、市場の長期的成長の可能性をさらに後押ししている。
セグメンテーション分析
米国のベビー用紙おむつ市場に関するレポートスコープには、製品タイプ、年齢層、流通チャネルに基づくセグメンテーション分析が含まれている。

製品タイプ別市場
- 使い捨てパンツ
- 超/超吸収紙おむつ
- 通常の紙おむつ
- トレーニング用紙おむつ
- スイムパンツ
- 生物分解性紙おむつ
- 紙おむつ
- スタンダード紙おむつ
- 新生児用紙おむつ
- ジュニア用紙おむつ
年齢層別市場
- 乳児(0〜6ヶ月)
- 乳児・幼児(6〜18ヵ月)
- 幼児(18-24カ月)
- 2歳以上

流通チャネル別市場
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 薬局・ドラッグストア
- コンビニエンスストア
- オンライン販売チャネル
- その他の流通チャネル

米国Inkwood Research社の調査レポート「米国のベビー用紙おむつ市場」は、市場の細分化分析とともに詳細な洞察を提供しています。市場の詳細な評価には、PESTLE分析、市場成熟度分析、市場集中度分析、競合情勢、バリューチェーン分析などが含まれます。
競争インサイト
米国のベビー用紙おむつ市場で事業を展開する主要企業には、Albertsons Cos Inc、Babyganics Products Pbc、Costco Wholesale Corp、CVS Health Corp、Honest Co、The Kroger Co、Kimberly-Clark Corpなどが含まれる。
プロクター・アンド・ギャンブル社(P&G)は、動きの速い消費財(FMCG)の生産とマーケティングを専門とするアメリカの大手多国籍企業である。同社は5つの主要事業部門を通じて事業を展開している:ビューティ、グルーミング、ヘルスケア、ファブリック&ホームケア、ベビー&フェミニン&ファミリーケア。各セグメントには、Head & Shoulders、Pantene、Gillette、Oral-B、Tide、Pampers、Alwaysなどの代表的なグローバルブランドがある。P&Gの製品ポートフォリオは、パーソナルケア、ホームクリーニング、衛生など、消費者の多様なニーズに対応している。

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目次

1. 調査範囲と方法
1.1. 調査目的
1.2.調査方法
1.3. 前提条件と限界
2. 要旨
2.1. 市場規模と推定
2.2. 国別スナップショット
2.3. 国別分析
2.4. 調査範囲
2.5. 主な市場調査結果
2.5.1. おむつよりも使い捨てパンツの優位性
2.5.2. 市場プレーヤーはニッチをターゲットにしている
3. 市場ダイナミクス
3.主な推進要因
3.1.1. 漏れ防止と吸収性の革新が消費者の嗜好に合致し、需要の大幅な増加を牽引している。
3.1.2. eコマース・プラットフォームの成長が需要増につながっている。
3.2. 主な阻害要因
3.2.1. 出生率の低下が今後の市場成長を抑制する。
3.2.2. 価格上昇が低所得世帯の需要に影響
4. 主要分析
4.1. 主要市場動向
4.1.1. 持続可能で環境に優しい製品に対する需要
4.1.2. サブスクリプション・ベースの消費者直販モデルの採用
4.2. 杵柄分析
4.2.1. 政治的動向
4.2.2. 経済的
4.2.3. 社会的
4.2.4. 技術的
4.2.5.法律
4.2.6.環境
4.3.ポーターの5つの力分析
4.3.1. 買い手の力
4.3.2.サプライヤーパワー
4.3.3.代替
4.3.4. 新規参入
4.3.5. 業界のライバル関係
4.4. 成長見通しマッピング
4.5. 市場成熟度分析
4.6. 市場集中度分析
4.7. バリューチェーン分析
4.7.1. 原材料調達
4.7.2. 製造・加工
4.7.3. 流通と物流
4.7.4. 廃棄とリサイクル
4.8. 主要な購買基準
4.8.1. 価格
4.8.2. 性能と快適性
4.8.3. ブランド
4.8.4. 利便性と入手可能性
5. 製品タイプ別市場(単位:百万ドル/百万単位)
5.1. 使い捨てパンツ
5.1.1. 超/超吸収紙オムツ
5.1.2. 普通の紙おむつ
5.1.3. トレーニング用紙おむつ
5.1.4. スイムパンツ
5.1.5. 生分解性紙おむつ
5.2. おむつ/紙おむつ
5.2.1. 標準的な紙おむつ
5.2.2. 新生児用紙おむつ
5.2.3. ジュニア用紙おむつ
6. 年齢層別市場(単位:百万ドル、百万個)
6.1. 乳児(0~6ヵ月)
6.2. 乳幼児(6~18ヵ月)
6.3. 幼児(18~24ヵ月)
6.4. 2歳以上
7. 流通チャネル別市場
7.1. ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.2. 薬局/ドラッグストア
7.3. コンビニエンスストア
7.4. オンライン販売チャネル
7.5. その他の流通チャネル
8. 競争環境
8.1. 主な戦略的展開
8.1.1. 合併と買収
8.1.2. 製品の発売と開発
8.1.3. パートナーシップと契約
8.1.4. 事業拡大
8.2. 市場シェア分析
8.3. ブランドシェア分析
8.4. 会社プロファイル
8.4.1. アルバートソンズ・コスInc.
8.4.1.1. 会社概要
8.4.1.2. 製品ポートフォリオ
8.4.1.3. 強みと課題
8.4.2. ベビーガニックス・プロダクツPBC
8.4.2.1. 会社概要
8.4.2.2. 製品ポートフォリオ
8.4.2.3. 強みと課題
8.4.3. コストコホールセール
8.4.3.1. 会社概要
8.4.3.2. 製品ポートフォリオ
8.4.3.3. 強みと課題
8.4.4. CVSヘルス社
8.4.4.1. 会社概要
8.4.4.2. 製品ポートフォリオ
8.4.4.3. 強みと課題
8.4.5.株式会社オネスト
8.4.5.1. 会社概要
8.4.5.2. 製品ポートフォリオ
8.4.5.3. 強みと課題
8.4.6. クローガー
8.4.6.1. 会社概要
8.4.6.2. 製品ポートフォリオ
8.4.6.3. 強みと課題
8.4.7. キンバリー・クラーク社
8.4.7.1. 会社概要
8.4.7.2. 製品ポートフォリオ
8.4.7.3. 強みと課題
8.4.8. プロクター・アンド・ギャンブル
8.4.8.1. 会社概要
8.4.8.2. 製品ポートフォリオ
8.4.8.3. 強みと課題
8.4.9. セーフウェイ
8.4.9.1. 会社概要
8.4.9.2. 製品ポートフォリオ
8.4.9.3. 強みと課題
8.4.10. セブンスジェネレーション
8.4.10.1. 会社概要
8.4.10.2. 製品ポートフォリオ
8.4.10.3. 強みと課題














表一覧
表1:米国のベビー用紙おむつ市場 - 国別スナップショット
表2:米国ベビー用紙おむつ市場:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表3:アメリカ合衆国のベビー用紙おむつ市場:予測年度、2025年~2032年(単位:百万ドル)
表4:アメリカベビー用紙おむつ市場:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万枚)
表5:米国のベビー用紙おむつ市場:予測年度、2025-2032年(単位:百万枚)
表6:米国のベビー用紙おむつ市場:製品タイプ別、過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表7:アメリカベビー用紙おむつ市場:製品タイプ別、予測年度、2025年~2032年(単位:百万ドル)
表8:米国のベビー用紙おむつ市場:製品タイプ別、過去数年間、2018年~2023年(単位:百万枚)
表9:米国のベビー用紙おむつ市場:製品タイプ別、予測2025年~2032年(単位:百万枚)
表10:米国ベビー用紙おむつ市場(使い捨てパンツ別):過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル
表11:米国ベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別:予測年度2025-2032年(単位:百万ドル)
表12:米国ベビー用紙おむつ市場(使い捨てパンツ別):過去数年間、2018年~2023年(単位:百万枚
表13:米国ベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別:予測期間2025-2032年(単位:百万枚)
表14:アメリカベビー用紙おむつ市場:紙おむつ/おむつ別:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表15:アメリカベビー用紙おむつ市場:おむつ/紙おむつ別、予測年度、2025-2032年(単位:百万ドル)
表16:アメリカベビー用紙おむつ市場:おむつ/紙おむつ別:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万枚)
表17:アメリカベビー用紙おむつ市場:おむつ/紙おむつ別:予測年度2025-2032年(単位:百万ユニット)
表18:アメリカベビー用紙おむつ市場:年齢階級別:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表19:米国のベビー用紙おむつ市場:年齢階級別、予測年度、2025-2032年(単位:百万ドル)
表20:米国のベビー用紙おむつ市場:年齢階級別、過去数年間、2018年~2023年(単位:百万枚)
表21:米国のベビー用紙おむつ市場:年齢階級別:予測年度2025-2032年(単位:百万個)
表22:アメリカベビー用紙おむつ市場:流通チャネル別:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表23:アメリカベビー用紙おむつ市場:流通チャネル別:予測年度2025年~2032年(単位:百万ドル)
表24:M&A一覧
表25:製品発売&開発リスト
表26:提携・契約一覧
表27:事業拡大のリスト

図表一覧
図1: 主要市場動向
図2:ポーターの5つの力分析
図3:米国ベビー用紙おむつ市場の成長見通しマッピング
図4:市場の成熟度分析
図5:市場集中度分析
図6:バリューチェーン分析
図7:主な購買基準
図8:米国ベビー用紙おむつ市場:2024年における成長性(製品タイプ別
図9:米国のベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別、2025~2032年(単位:百万ドル)
図10:アメリカベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別成長可能性(2025-2032年)(単位:百万ドル
図11:米国のベビー用紙おむつ市場、超/超吸収紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図12:米国のベビー用紙オムツ市場:普通紙オムツ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図13:米国ベビー用紙おむつ市場:トレーニング用おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図14:米国ベビー用紙おむつ市場:スイムパンツ別:2025-2032年(単位:百万ドル)
図15:ベビー用おむつの米国市場:おむつ/紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図16:米国ベビー用紙おむつ市場:生物分解性紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル
図17:アメリカベビー用紙おむつ市場、成長の可能性(おむつ/紙おむつ別)、2025-2032年(単位:百万ドル
図18:アメリカベビー用紙おむつ市場:標準おむつ/紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図19:アメリカベビー用紙おむつ市場:新生児用おむつ/紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図20:米国のベビー用紙オムツ市場:ジュニア用オムツ/紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図21:米国のベビー用紙オムツ市場、年齢層別成長可能性(2024年
図22:米国のベビー用おむつ市場:乳児(0~6ヵ月)別、2025~2032年(単位:百万ドル)
図23:米国のベビー用紙おむつ市場:乳児・幼児(6~18ヵ月)別、2025~2032年(単位:百万ドル)
図24:米国のベビー用紙おむつ市場:幼児(18~24ヵ月)別、2025~2032年(単位:百万ドル)
図25:米国のベビー用おむつ市場:2歳以上児別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図26:米国のベビー用紙おむつ市場、2024年における成長可能性(流通経路別
図27:アメリカベビー用紙おむつ市場:ハイパーマーケット・スーパーマーケット別:2025-2032年(単位:百万ドル)
図28:アメリカベビー用紙おむつ市場:薬局/ドラッグストア別:2025-2032年(単位:百万ドル)
図29:ベビー用紙おむつ米国市場:コンビニエンスストア別、2025年~2032年(単位:百万ドル)
図30:ベビー用紙おむつ米国市場:オンライン販売チャネル別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図31:ベビー用紙おむつ米国市場:その他の販売チャネル別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図32:アメリカベビー用紙おむつ市場:市場シェア分析、2023年・2024年(単位)
図33:アメリカベビー用紙おむつ市場:ブランドシェア分析、2023年&2024年(単位)

 

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Summary

KEY FINDINGS
The United States baby diapers market is expected to grow at a CAGR of 4.36% during the forecast period from 2025 to 2032. The market was valued at $6144.73 million in 2024 and is expected to reach a revenue of $8697.89 million by 2032. In terms of volume, the United States baby diapers market is expected to grow at a CAGR of 2.02% during the same period. The market was valued at 21723.78 million units in 2024 and is expected to generate 25582.04 million units by 2032.
MARKET INSIGHTS
The baby diapers market in the United States is undergoing a transformation, driven by product innovation, the growth of e-commerce, and an increasing focus on niche segments. Market players are prioritizing innovations in leak protection and absorbency, aligning products with consumer demands for better performance. The rise of e-commerce platforms has also made baby diapers more accessible, enabling convenient online purchases and supporting the adoption of subscription-based models that cater directly to consumers.
Despite these growth drivers, the market faces significant challenges. The U.S. birth rate continues to decline, with 2023 recording a 3% drop in the general fertility rate to 54.5 births per 1,000 females aged 15-44, down from 56.0 in 2022. The total number of births fell by 2% to 3,596,017 in 2023, reflecting a cumulative 17% decline since the peak in 2007. Rising diaper prices are further straining demand, particularly among lower-income households, as inflationary pressures reduce disposable income for essential baby care products.
Emerging trends in the market highlight a growing demand for sustainable and eco-friendly diapers as environmentally conscious parents seek biodegradable and reusable alternatives. Additionally, the adoption of direct-to-consumer subscription models is reshaping the purchasing landscape. These models offer convenience, customization, and cost savings, allowing brands to establish direct relationships with consumers while ensuring a steady revenue stream.
The U.S. baby diapers market remains resilient despite demographic and economic pressures. With brands leveraging product innovation, sustainability, and subscription-based sales models, they are well-positioned to tap into niche markets and cater to the evolving needs of modern parents. The ongoing shift toward disposable pants, which offer convenience and ease of use, further supports the market’s long-term growth potential.
SEGMENTATION ANALYSIS
The report scope on the United States baby diapers market includes segmentation analysis on the basis of product type, age group, and distribution channel.

Market by Product Type:
• Disposable Pants
• Ultra/Super Absorbent Disposable Diapers
• Regular Disposable Diapers
• Training Nappies
• Swim Pants
• Bio-Degradable Disposable Diapers
• Nappies/Diaper
• Standard Nappies/Diapers
• Newborn Nappies/Diapers
• Junior Nappies/Diapers
Market by Age Group:
• Infants (0‐6 Months)
• Babies & Young Toddlers (6‐18 Months)
• Toddlers (18‐24 Months)
• Children Over 2 Years

Market by Distribution Channel:
• Hypermarket/ Supermarket
• Pharmacy/ Drug Stores
• Convenience Stores
• Online Sales Channel
• Other Distribution Channels

Inkwood Research’s report on the United States baby diapers market provides in-depth insights as well as the market’s segmentation analysis. The detailed evaluation of the market includes PESTLE Analysis, Market Maturity Analysis, Market Concentration Analysis, Competitive Landscape, and Value Chain Analysis.
COMPETITIVE INSIGHTS
Key players operating in the United States baby diapers market include Albertsons Cos Inc, Babyganics Products Pbc, Costco Wholesale Corp, CVS Health Corp, Honest Co, The Kroger Co, Kimberly-Clark Corp, etc.
Procter & Gamble Co (P&G) is a leading American multinational corporation specializing in the production and marketing of fast-moving consumer goods (FMCG). The company operates through five major business segments: Beauty, Grooming, Health Care, Fabric & Home Care, and Baby, Feminine & Family Care. Each segment houses iconic global brands such as Head & Shoulders, Pantene, Gillette, Oral-B, Tide, Pampers, and Always, among others. P&G’s product portfolio covers a diverse range of consumer needs, including personal care, home cleaning, and hygiene.



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Table of Contents

1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. DOMINANCE OF DISPOSABLE PANTS OVER NAPPIES
2.5.2. MARKET PLAYERS ARE TARGETING NICHES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INNOVATIONS IN LEAK PROTECTION AND ABSORBENCY ARE ALIGNING WITH CONSUMER PREFERENCES, DRIVING A SIGNIFICANT INCREASE IN DEMAND
3.1.2. GROWTH OF E-COMMERCE PLATFORMS ARE LEADING TO INCREASED DEMAND
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. DECLINING BIRTH RATES RESTRAIN FUTURE MARKET GROWTH
3.2.2. RISING PRICES ARE AFFECTING DEMAND FROM LOWER INCOME HOUSEHOLDS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. DEMAND FOR SUSTAINABLE AND ECO-FRIENDLY PRODUCTS
4.1.2. ADOPTION OF DIRECT TO CONSUMER SUBSCRIPTION BASED MODELS
4.2. PESTLE ANALYSIS
4.2.1. POLITICAL
4.2.2. ECONOMICAL
4.2.3. SOCIAL
4.2.4. TECHNOLOGICAL
4.2.5. LEGAL
4.2.6. ENVIRONMENTAL
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. RAW MATERIAL PROCUREMENT
4.7.2. MANUFACTURING AND PROCESSING
4.7.3. DISTRIBUTION AND LOGISTICS
4.7.4. DISPOSAL AND RECYCLING CONSIDERATIONS
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. PRICE
4.8.2. PERFORMANCE AND COMFORT LEVEL
4.8.3. BRANDING
4.8.4. CONVENIENCE AND AVAILABILITY
5. MARKET BY PRODUCT TYPE (IN $ MILLION & IN MILLION UNITS)
5.1. DISPOSABLE PANTS
5.1.1. ULTRA/SUPER ABSORBENT DISPOSABLE DIAPERS
5.1.2. REGULAR DISPOSABLE DIAPERS
5.1.3. TRAINING NAPPIES
5.1.4. SWIM PANTS
5.1.5. BIO-DEGRADABLE DISPOSABLE DIAPERS
5.2. NAPPIES/DIAPER
5.2.1. STANDARD NAPPIES/DIAPERS
5.2.2. NEW BORN NAPPIES/DIAPERS
5.2.3. JUNIOR NAPPIES/DIAPERS
6. MARKET BY AGE GROUP (IN $ MILLION & IN MILLION UNITS)
6.1. INFANTS (0‐6 MONTHS)
6.2. BABIES & YOUNG TODDLERS (6‐18 MONTHS)
6.3. TODDLERS (18‐24 MONTHS)
6.4. CHILDREN OVER 2 YEARS
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. HYPERMARKET/ SUPERMARKET
7.2. PHARMACY/ DRUG STORES
7.3. CONVENIENCE STORES
7.4. ONLINE SALES CHANNEL
7.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
8.2. MARKET SHARE ANALYSIS
8.3. BRAND SHARE ANALYSIS
8.4. COMPANY PROFILES
8.4.1. ALBERTSONS COS INC
8.4.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.1.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.2. BABYGANICS PRODUCTS PBC
8.4.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.2.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.3. COSTCO WHOLESALE CORP
8.4.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.3.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.4. CVS HEALTH CORP
8.4.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.4.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.5. HONEST CO
8.4.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.5.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.6. THE KROGER CO
8.4.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.6.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.7. KIMBERLY-CLARK CORP
8.4.7.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.7.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.8. PROCTER & GAMBLE
8.4.8.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.8.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.9. THE SAFEWAY INC
8.4.9.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.9.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.10. SEVENTH GENERATION INC
8.4.10.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.10.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES














LIST OF TABLES
TABLE 1: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET – COUNTRY SNAPSHOT
TABLE 2: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 3: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 4: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 5: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 6: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY PRODUCT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 7: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY PRODUCT TYPE, FORECAST YEARS 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 8: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY PRODUCT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 9: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY PRODUCT TYPE, FORECAST YEARS 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 10: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 11: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 12: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 13: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 14: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 15: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 16: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 17: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 18: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 19: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 20: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 21: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 22: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 23: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 24: LIST OF MERGERS & ACQUISITIONS
TABLE 25: LIST OF PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
TABLE 26: LIST OF PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
TABLE 27: LIST OF BUSINESS EXPANSIONS

LIST OF FIGURES
FIGURE 1: KEY MARKET TRENDS
FIGURE 2: PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
FIGURE 3: GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES BABY DIAPER MARKET
FIGURE 4: MARKET MATURITY ANALYSIS
FIGURE 5: MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
FIGURE 6: VALUE CHAIN ANALYSIS
FIGURE 7: KEY BUYING CRITERIA
FIGURE 8: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY PRODUCT TYPE, IN 2024
FIGURE 9: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 10: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY DISPOSABLE PANTS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 11: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY ULTRA/SUPER ABSORBENT DISPOSABLE DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 12: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY REGULAR DISPOSABLE DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 13: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY TRAINING NAPPIES, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 14: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY SWIM PANTS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 15: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 16: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY BIO-DEGRADABLE DISPOSABLE DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION
FIGURE 17: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY NAPPIES/DIAPER, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 18: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY STANDARD NAPPIES/DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 19: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY NEW BORN NAPPIES/DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 20: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY JUNIOR NAPPIES/DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 21: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY AGE GROUP, IN 2024
FIGURE 22: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY INFANTS (0‐6 MONTHS), 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 23: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY BABIES & YOUNG TODDLERS (6‐18 MONTHS), 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 24: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY TODDLERS (18‐24 MONTHS), 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 25: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY CHILDREN OVER 2 YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 26: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY DISTRIBUTION CHANNEL, IN 2024
FIGURE 27: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY HYPERMARKET/ SUPERMARKET, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 28: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY PHARMACY/ DRUG STORES, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 29: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY CONVENIENCE STORES, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 30: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY ONLINE SALES CHANNEL, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 31: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET, BY OTHER DISTRIBUTION CHANNELS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 32: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET - MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 & 2024 (IN %)
FIGURE 33: UNITED STATES BABY DIAPER MARKET - BRAND SHARE ANALYSIS, 2023 & 2024 (IN %)

 

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