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タイのベビー用紙おむつ市場予測 2025-2032

タイのベビー用紙おむつ市場予測 2025-2032


THAILAND BABY DIAPER MARKET FORECAST 2025-2032

主な調査結果 タイのベビー用紙おむつ市場は、2025年から2032年までの予測期間中に年平均成長率6.60%で成長すると予測される。2024年の市場規模は4億6,094万ドルで、2032年には7億7,112万ドルに達すると予測さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2025年6月9日 US$1,100
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2-3営業日以内 127 英語

 

サマリー

主な調査結果
タイのベビー用紙おむつ市場は、2025年から2032年までの予測期間中に年平均成長率6.60%で成長すると予測される。2024年の市場規模は4億6,094万ドルで、2032年には7億7,112万ドルに達すると予測される。数量ベースでは、タイのベビー用紙おむつ市場は同期間に年平均成長率5.76%で成長すると予測される。2024年の市場規模は1億7,359万枚で、2032年には2億7,542万枚になると予測される。
市場インサイト
タイのベビー用紙おむつ市場は、製品の入手しやすさの向上と消費者の嗜好の進化に支えられて成長を続けている。Eコマースや戦略的パートナーシップの急速な浸透により、紙おむつ/オムツの入手性が向上し、多様な消費者層へのリーチが可能になった。さらに、低・中所得者層で使い捨てパンツの採用が増加していることは、利便性を求めるコスト意識の高い購買層に対応できる市場の可能性を浮き彫りにしている。
こうした促進要因にもかかわらず、市場は注目すべき課題に直面している。出生率の低下により、紙おむつ/オムツの需要全体が減少している一方、少数の主要プレーヤーが支配する市場の高度に統合された性質が、競争と市場拡大を制限している。こうした要因は、市場が消費者ニーズの変化に適応しているとはいえ、大幅な数量増加を抑制している。
市場を形成する主なトレンドには、手頃な価格でありながら高品質の製品で低所得者層をターゲットにすることに重点を置くことなどがある。各ブランドはまた、吸収性、快適性、環境適合性の向上など、進化する需要に対応するため、素材やデザインの革新に投資している。こうした進歩は、消費者のロイヤリティを維持し、競争の中で差別化を図る努力を反映している。
今後を展望すると、タイのベビー用紙おむつ市場は、緩やかながらも着実な成長を遂げるだろう。出生率の低下により数量は引き続き伸びないものの、Eコマースによる製品入手のしやすさの向上と、予算重視で品質重視の親に向けたイノベーションが、金額成長の原動力となるだろう。
セグメンテーション分析
タイのベビー用紙おむつ市場に関するレポートスコープには、製品タイプ、年齢層、流通チャネルに基づくセグメンテーション分析が含まれている。

製品タイプ別市場
- 使い捨てパンツ
- 超/超吸収紙おむつ
- 通常の紙おむつ
- トレーニング用紙おむつ
- スイムパンツ
- 生物分解性紙おむつ
- 紙おむつ
- スタンダード紙おむつ
- 新生児用紙おむつ
- ジュニア用紙おむつ
年齢層別市場
- 乳児(0〜6ヶ月)
- 乳児・幼児(6〜18ヵ月)
- 幼児(18-24カ月)
- 2歳以上

流通チャネル別市場
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 薬局・ドラッグストア
- コンビニエンスストア
- オンライン販売チャネル
- その他の流通チャネル

タイのベビー用紙おむつ市場に関するInkwood Researchの調査レポートは、市場の細分化分析とともに詳細な洞察を提供しています。市場の詳細な評価には、PESTLE分析、市場成熟度分析、市場集中度分析、競合情勢、バリューチェーン分析などが含まれます。
競争インサイト
タイのベビー用紙おむつ市場で事業を展開する主要企業には、Unicharm Thailand Co Ltd、DSG International (Thailand) Plc、Elleair International (Thailand) Co Ltd、Kao Industrial (Thailand) Co Ltdなどが含まれる。
ユニ・チャーム・タイランドはユニ・チャーム株式会社の子会社である。1992年に設立され、本社はタイ、バンコク、Huai Kwang、Bangkapi、New Petchaburi Road、1788 Singha Complex Building、31階にある。主にベビー用紙おむつ、生理用ナプキン、その他のパーソナルケア製品の製造を行っており、MamyPokoやSofyなどの人気ブランドを傘下に持つ。

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目次

目次
1. 調査範囲と方法論
1.1. 調査目的
1.2.調査方法
1.3. 前提条件と限界
2. 要旨
2.1. 市場規模と推定
2.2. 国別スナップショット
2.3. 国別分析
2.4. 調査範囲
2.5. 主な市場調査結果
2.5.1. おむつよりも使い捨てパンツの優位性
2.5.2. 政府による必需品の価格統制が需要を後押ししている。
3. 市場ダイナミクス
3.主な推進要因
3.1.1. eコマースの普及とパートナーシップの拡大により、製品へのアクセス性が向上している。
3.1.2. 低~中所得層における使い捨てパンツの採用増加
3.2. 主な阻害要因
3.2.1. 出生率の低下により、紙おむつ/オムツの需要全体が減少している。
3.2.2. 一部の市場プレーヤーによる高度に統合された市場
4. 主要分析
4.1. 主要市場動向
4.1.1. 低所得層をターゲットとした手頃な価格の高品質製品
4.1.2. 消費者の嗜好の変化に対応するための素材とデザインの革新
4.2. 杵柄分析
4.2.1. 政治的
4.2.2. 経済的
4.2.3.社会的
4.2.4. 技術的
4.2.5.法律
4.2.6.環境
4.3.ポーターの5つの力分析
4.3.1. 買い手の力
4.3.2.サプライヤーパワー
4.3.3.代替
4.3.4. 新規参入
4.3.5. 業界のライバル関係
4.4. 成長見通しマッピング
4.5. 市場成熟度分析
4.6. 市場集中度分析
4.7. バリューチェーン分析
4.7.1. 原材料調達
4.7.2. 製造・加工
4.7.3. 流通と物流
4.7.4. 廃棄とリサイクル
4.8. 主要な購買基準
4.8.1. 価格
4.8.2. 性能と快適性
4.8.3. ブランド
4.8.4. 利便性と入手可能性
5. 製品タイプ別市場(単位:百万ドル/百万単位)
5.1. 使い捨てパンツ
5.1.1. 超/超吸収紙オムツ
5.1.2. 普通の紙おむつ
5.1.3. トレーニング用紙おむつ
5.1.4. スイムパンツ
5.1.5. 生分解性紙おむつ
5.2. おむつ/紙おむつ
5.2.1. 標準的な紙おむつ
5.2.2. 新生児用紙おむつ
5.2.3. ジュニア用紙おむつ
6. 年齢層別市場(単位:百万ドル、百万個)
6.1. 乳児(0~6ヵ月)
6.2. 乳幼児(6~18ヵ月)
6.3. 幼児(18~24ヵ月)
6.4. 2歳以上
7. 流通チャネル別市場
7.1. ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.2. 薬局/ドラッグストア
7.3. コンビニエンスストア
7.4. オンライン販売チャネル
7.5. その他の流通チャネル
8. 競争環境
8.1. 主な戦略的展開
8.1.1. 合併と買収
8.1.2. 製品の発売と開発
8.1.3. パートナーシップと契約
8.1.4. 事業拡大
8.2. 市場シェア分析
8.3. ブランドシェア分析
8.4. 企業プロフィール
8.4.1. ユニ・チャーム・タイランド(株
8.4.1.1. 会社概要
8.4.1.2. 製品ポートフォリオ
8.4.1.3. 強みと課題
8.4.2. DSGインターナショナル(タイランド)ピーエルシー
8.4.2.1. 会社概要
8.4.2.2. 製品ポートフォリオ
8.4.2.3. 強みと課題
8.4.3. エリエール・インターナショナル(タイランド)社
8.4.3.1. 会社概要
8.4.3.2. 製品ポートフォリオ
8.4.3.3. 強みと課題
8.エシティAB
8.4.4.1. 会社概要
8.4.4.2. 製品ポートフォリオ
8.4.4.3. 強みと課題
8.4.5. フー・バーグ・インダストリアル・リミテッド
8.4.5.1. 会社概要
8.4.5.2. 製品ポートフォリオ
8.4.5.3. 強みと課題
8.4.6. 花王タイランド株式会社
8.4.6.1. 会社概要
8.4.6.2. 製品ポートフォリオ
8.4.6.3. 強みと課題
8.4.7. キンバリー・クラーク・タイランド(KIMBERLY-CLARK THAILAND CO LTD
8.4.7.1. 会社概要
8.4.7.2. 製品ポートフォリオ
8.4.7.3. 強みと課題
8.4.8. スカ・ハイジーン(タイランド)社
8.4.8.1. 会社概要
8.4.8.2. 製品ポートフォリオ
8.4.8.3. 強みと課題












表一覧
表1:タイのベビー用紙おむつ市場:国別スナップショット
表2:タイのベビー用紙オムツ市場:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表3:タイのベビー用紙おむつ市場:予測2025年~2032年(単位:百万ドル)
表4:タイのベビー用紙おむつ市場:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万枚)
表5:タイのベビー用紙おむつ市場:予測年度 2025年~2032年(単位:百万枚)
表6:タイのベビー用紙おむつ市場:製品タイプ別、過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表7:タイのベビー用紙おむつ市場:製品タイプ別:予測年度2025年~2032年(単位:百万ドル)
表8:タイのベビー用紙おむつ市場:製品タイプ別、過去数年間、2018年~2023年(単位:百万枚)
表9:タイのベビー用紙おむつ市場:製品タイプ別:予測2025年~2032年(単位:百万枚)
表10:タイのベビー用紙おむつ市場:過去数年間(2018年~2023年)(単位:百万ドル
表11:タイのベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別:予測年度2025-2032年(単位:百万ドル)
表12:タイのベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別:過去数年間(2018年~2023年)
表13:タイのベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別:予測期間2025-2032年(単位:百万枚)
表14:タイのベビー用紙おむつ市場:紙おむつ/おむつ別:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表15:タイのベビー用紙おむつ市場:おむつ/紙おむつ別:予測年度2025-2032年(単位:百万ドル)
表16:タイのベビー用紙おむつ市場:おむつ/紙おむつ別:過去数年間予測、2018年~2023年(単位:百万枚)
表17:タイのベビー用紙おむつ市場:おむつ/紙おむつ別:予測年度2025年~2032年(単位:万枚)
表18:タイのベビー用紙おむつ市場:年齢階級別:過去数年間予測、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表19:タイのベビー用紙おむつ市場:年齢階級別予測年数:2025-2032年(単位:百万ドル)
表20:タイのベビー用紙おむつ市場:年齢階級別、過去数年間、2018年~2023年(単位:百万枚)
表21:タイのベビー用紙おむつ市場年齢階級別予測年数 2025-2032年(単位:百万枚)
表22:タイのベビー用紙おむつ市場:流通経路別:過去数年間、2018年~2023年(単位:百万ドル)
表23:タイのベビー用紙おむつ市場:流通チャネル別:予測2025年~2032年(単位:百万ドル)
表24:M&Aリスト
表25:製品発売&開発リスト
表26:提携・契約一覧
表27:事業拡大のリスト

図表一覧
図1: 主要市場動向
図2:ポーターの5つの力分析
図3:タイベビー用紙おむつ市場の成長見通しマッピング
図4:市場の成熟度分析
図5:市場集中度分析
図6:バリューチェーン分析
図7:主要な購買基準
図8:タイのベビー用紙おむつ市場:2024年における成長性(製品タイプ別
図9:タイのベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別、2025~2032年(単位:百万ドル)
図10:タイのベビー用紙おむつ市場:使い捨てパンツ別の成長性(2025-2032年)(単位:百万ドル
図11:タイのベビー用紙オムツ市場、超/超吸収紙オムツ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図12:タイのベビー用紙オムツ市場:普通紙オムツ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図13:タイベビー用紙おむつ市場:トレーニング用おむつ別:2025-2032年(単位:百万ドル)
図14:タイのベビー用おむつ市場:スイムパンツ別:2025-2032年(単位:百万ドル)
図15:タイのベビー用おむつ市場:おむつ/紙おむつ別、2025年~2032年(単位:百万ドル)
図16:タイのベビー用おむつ市場:生物分解性紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル
図17:タイのベビー用紙オムツ市場、成長性(おむつ/紙おむつ別)、2025-2032年(単位:百万ドル
図18:タイのベビー用紙おむつ市場:標準おむつ/紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図19:タイのベビー用紙オムツ市場:新生児用おむつ/オムツ別、2025年~2032年(単位:百万ドル)
図20:タイのベビー用紙オムツ市場:ジュニア用オムツ/紙おむつ別、2025-2032年(単位:百万ドル)
図21:タイのベビー用紙オムツ市場:年齢階級別成長ポテンシャル(2024年
図22:タイのベビー用おむつ市場:乳児(0~6ヵ月)別、2025~2032年(単位:百万ドル)
図23:タイベビー用紙おむつ市場:乳児・幼児(6~18ヶ月)別、2025~2032年(単位:百万ドル)
図24:タイのベビー用おむつ市場:幼児(18~24ヶ月)別、2025~2032年(単位:百万ドル)
図25:タイのベビー用おむつ市場:2歳以上児別、2025年~2032年(単位:百万ドル)
図26:タイのベビー用紙おむつ市場成長性(2024年:流通経路別
図27:タイのベビー用紙おむつ市場:ハイパーマーケット・スーパーマーケット別:2025-2032年(単位:百万ドル)
図28:タイのベビー用紙おむつ市場:薬局/ドラッグストア別:2025-2032年(単位:百万ドル)
図29:タイのベビー用紙おむつ市場:コンビニエンスストア別、2025年~2032年(単位:百万ドル)
図30:タイのベビー用紙おむつ市場:オンライン販売チャネル別:2025-2032年(単位:百万ドル)
図31:タイのベビー用紙おむつ市場:その他の流通経路別、2025年~2032年(単位:百万ドル)
図32:タイのベビー用紙おむつ市場:市場シェア分析、2023年および2024年(単位)
図33:タイのベビー用紙おむつ市場:ブランド別シェア分析、2023年および2024年(単位)

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Thailand baby diapers market is expected to grow at a CAGR of 6.60% during the forecast period from 2025 to 2032. The market was valued at $460.94 million in 2024 and is expected to reach a revenue of $771.12 million by 2032. In terms of volume, the Thailand baby diapers market is expected to grow at a CAGR of 5.76% during the same period. The market was valued at 1753.59 million units in 2024 and is expected to generate 2754.00 million units by 2032.
MARKET INSIGHTS
The Thailand baby diapers market continues to grow, supported by increasing product accessibility and evolving consumer preferences. The rapid penetration of e-commerce and strategic partnerships has enhanced the availability of nappies/diapers, enabling greater reach among diverse consumer segments. Additionally, the rising adoption of disposable pants among low- to middle-income consumers highlights the market’s potential to cater to cost-conscious buyers seeking convenience.
Despite these drivers, the market faces notable challenges. A declining birth rate has reduced the overall demand for nappies/diapers, while the highly consolidated nature of the market, dominated by a few key players, limits competition and market expansion. These factors constrain significant volume growth, even as the market adapts to shifting consumer needs.
Key trends shaping the market include a focus on targeting low-income consumers with affordable yet high-quality products. Brands are also investing in innovations in materials and design to meet evolving demands, such as improved absorbency, comfort, and eco-friendliness. These advancements reflect efforts to maintain consumer loyalty and differentiate in a competitive landscape.
Looking ahead, the Thai baby diapers market is poised for steady, albeit moderate, growth. While the declining birth rate will continue to limit volume gains, increased product accessibility through e-commerce and innovations catering to budget-conscious and quality-focused parents will drive value growth.
SEGMENTATION ANALYSIS
The report scope on the Thailand baby diapers market includes segmentation analysis on the basis of product type, age group, and distribution channel.

Market by Product Type:
• Disposable Pants
• Ultra/Super Absorbent Disposable Diapers
• Regular Disposable Diapers
• Training Nappies
• Swim Pants
• Bio-Degradable Disposable Diapers
• Nappies/Diaper
• Standard Nappies/Diapers
• Newborn Nappies/Diapers
• Junior Nappies/Diapers
Market by Age Group:
• Infants (0‐6 Months)
• Babies & Young Toddlers (6‐18 Months)
• Toddlers (18‐24 Months)
• Children Over 2 Years

Market by Distribution Channel:
• Hypermarket/ Supermarket
• Pharmacy/ Drug Stores
• Convenience Stores
• Online Sales Channel
• Other Distribution Channels

Inkwood Research’s report on the Thailand baby diapers market provides in-depth insights as well as the market’s segmentation analysis. The detailed evaluation of the market includes PESTLE Analysis, Market Maturity Analysis, Market Concentration Analysis, Competitive Landscape, and Value Chain Analysis.
COMPETITIVE INSIGHTS
Key players operating in the Thailand baby diapers market include Unicharm Thailand Co Ltd, DSG International (Thailand) Plc, Elleair International (Thailand) Co Ltd, Kao Industrial (Thailand) Co Ltd, etc.
Unicharm Thailand Co Ltd is a subsidiary of Unicharm Corporation, a prominent Japanese manufacturer specializing in hygiene and wellness products. Established in 1992, the company has its headquarters at 1788 Singha Complex Building, 31st Floor, New Petchaburi Road, Bangkapi, Huai Kwang, Bangkok, Thailand. It operates primarily in the production of baby diapers, sanitary napkins, and other personal care products, with popular brands like MamyPoko and Sofy under its portfolio.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. DOMINANCE OF DISPOSABLE PANTS OVER NAPPIES
2.5.2. GOVERNMENT PRICE CONTROLS ON ESSENTIAL GOODS ARE HELPING DRIVE DEMAND
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING E-COMMERCE PENETRATION AND PARTNERSHIPS HAVE INCREASED PRODUCT ACCESSIBILITY
3.1.2. INCREASING ADOPTION OF DISPOSABLE PANTS AMONG LOW-TO-MIDDLE-INCOME CONSUMERS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. DECLINING BIRTH RATES ARE REDUCING OVERALL DEMAND FOR NAPPIES/DIAPERS
3.2.2. HIGHLY CONSOLIDATED MARKET DOMINATED BY A FEW MARKET PLAYERS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. TARGETING OF LOW-INCOME CONSUMERS WITH AFFORDABLE, HIGH-QUALITY PRODUCTS
4.1.2. INNOVATION IN MATERIALS AND DESIGN TO CATER TO EVOLVING CONSUMER PREFERENCES
4.2. PESTLE ANALYSIS
4.2.1. POLITICAL
4.2.2. ECONOMICAL
4.2.3. SOCIAL
4.2.4. TECHNOLOGICAL
4.2.5. LEGAL
4.2.6. ENVIRONMENTAL
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. RAW MATERIAL PROCUREMENT
4.7.2. MANUFACTURING AND PROCESSING
4.7.3. DISTRIBUTION AND LOGISTICS
4.7.4. DISPOSAL AND RECYCLING CONSIDERATIONS
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. PRICE
4.8.2. PERFORMANCE AND COMFORT LEVEL
4.8.3. BRANDING
4.8.4. CONVENIENCE AND AVAILABILITY
5. MARKET BY PRODUCT TYPE (IN $ MILLION & IN MILLION UNITS)
5.1. DISPOSABLE PANTS
5.1.1. ULTRA/SUPER ABSORBENT DISPOSABLE DIAPERS
5.1.2. REGULAR DISPOSABLE DIAPERS
5.1.3. TRAINING NAPPIES
5.1.4. SWIM PANTS
5.1.5. BIO-DEGRADABLE DISPOSABLE DIAPERS
5.2. NAPPIES/DIAPER
5.2.1. STANDARD NAPPIES/DIAPERS
5.2.2. NEW BORN NAPPIES/DIAPERS
5.2.3. JUNIOR NAPPIES/DIAPERS
6. MARKET BY AGE GROUP (IN $ MILLION & IN MILLION UNITS)
6.1. INFANTS (0‐6 MONTHS)
6.2. BABIES & YOUNG TODDLERS (6‐18 MONTHS)
6.3. TODDLERS (18‐24 MONTHS)
6.4. CHILDREN OVER 2 YEARS
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. HYPERMARKET/ SUPERMARKET
7.2. PHARMACY/ DRUG STORES
7.3. CONVENIENCE STORES
7.4. ONLINE SALES CHANNEL
7.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
8.2. MARKET SHARE ANALYSIS
8.3. BRAND SHARE ANALYSIS
8.4. COMPANY PROFILES
8.4.1. UNICHARM THAILAND CO LTD
8.4.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.1.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.2. DSG INTERNATIONAL (THAILAND) PLC
8.4.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.2.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.3. ELLEAIR INTERNATIONAL (THAILAND) CO LTD
8.4.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.3.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.4. ESSITY AB
8.4.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.4.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.5. FU BURG INDUSTRIAL CO LTD
8.4.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.5.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.6. KAO INDUSTRIAL (THAILAND) CO LTD
8.4.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.6.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.7. KIMBERLY-CLARK THAILAND CO LTD
8.4.7.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.7.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.4.8. SCA HYGIENE (THAILAND) CO LTD
8.4.8.1. COMPANY OVERVIEW
8.4.8.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES












LIST OF TABLES
TABLE 1: THAILAND BABY DIAPER MARKET – COUNTRY SNAPSHOT
TABLE 2: THAILAND BABY DIAPER MARKET, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 3: THAILAND BABY DIAPER MARKET, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 4: THAILAND BABY DIAPER MARKET, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 5: THAILAND BABY DIAPER MARKET, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 6: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY PRODUCT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 7: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY PRODUCT TYPE, FORECAST YEARS 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 8: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY PRODUCT TYPE, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 9: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY PRODUCT TYPE, FORECAST YEARS 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 10: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 11: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 12: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 13: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 14: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 15: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 16: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 17: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 18: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 19: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 20: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY AGE GROUP, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN MILLION UNITS)
TABLE 21: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY AGE GROUP, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN MILLION UNITS)
TABLE 22: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, HISTORICAL YEARS, 2018-2023 (IN $ MILLION)
TABLE 23: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, FORECAST YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
TABLE 24: LIST OF MERGERS & ACQUISITIONS
TABLE 25: LIST OF PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
TABLE 26: LIST OF PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
TABLE 27: LIST OF BUSINESS EXPANSIONS

LIST OF FIGURES
FIGURE 1: KEY MARKET TRENDS
FIGURE 2: PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
FIGURE 3: GROWTH PROSPECT MAPPING FOR THAILAND BABY DIAPER MARKET
FIGURE 4: MARKET MATURITY ANALYSIS
FIGURE 5: MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
FIGURE 6: VALUE CHAIN ANALYSIS
FIGURE 7: KEY BUYING CRITERIA
FIGURE 8: THAILAND BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY PRODUCT TYPE, IN 2024
FIGURE 9: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY DISPOSABLE PANTS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 10: THAILAND BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY DISPOSABLE PANTS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 11: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY ULTRA/SUPER ABSORBENT DISPOSABLE DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 12: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY REGULAR DISPOSABLE DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 13: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY TRAINING NAPPIES, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 14: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY SWIM PANTS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 15: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY NAPPIES/DIAPER, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 16: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY BIO-DEGRADABLE DISPOSABLE DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION
FIGURE 17: THAILAND BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY NAPPIES/DIAPER, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 18: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY STANDARD NAPPIES/DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 19: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY NEW BORN NAPPIES/DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 20: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY JUNIOR NAPPIES/DIAPERS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 21: THAILAND BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY AGE GROUP, IN 2024
FIGURE 22: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY INFANTS (0‐6 MONTHS), 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 23: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY BABIES & YOUNG TODDLERS (6‐18 MONTHS), 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 24: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY TODDLERS (18‐24 MONTHS), 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 25: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY CHILDREN OVER 2 YEARS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 26: THAILAND BABY DIAPER MARKET, GROWTH POTENTIAL, BY DISTRIBUTION CHANNEL, IN 2024
FIGURE 27: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY HYPERMARKET/ SUPERMARKET, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 28: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY PHARMACY/ DRUG STORES, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 29: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY CONVENIENCE STORES, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 30: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY ONLINE SALES CHANNEL, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 31: THAILAND BABY DIAPER MARKET, BY OTHER DISTRIBUTION CHANNELS, 2025-2032 (IN $ MILLION)
FIGURE 32: THAILAND BABY DIAPER MARKET - MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 & 2024 (IN %)
FIGURE 33: THAILAND BABY DIAPER MARKET - BRAND SHARE ANALYSIS, 2023 & 2024 (IN %)

 

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