北米広告市場レポート:セグメント別(テレビ広告、印刷広告、ラジオ広告、屋外広告、インターネット広告、モバイル広告、映画館広告)、国別 2024-2032
North America Advertising Market Report by Segment (Television Advertising, Print Advertising, Radio Advertising, Outdoor Advertising, Internet Advertising, Mobile Advertising, Cinema Advertising), and Country 2024-2032
北米の広告市場規模は2023年に3,140億米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、2024年から2032年にかけての成長率(CAGR)は6.5%を示し、2032年には5,609億米ドルに達すると予測している。
広告とは、潜在的な... もっと見る
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サマリー 北米の広告市場規模は2023年に3,140億米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、2024年から2032年にかけての成長率(CAGR)は6.5%を示し、2032年には5,609億米ドルに達すると予測している。
広告とは、潜在的な購買層にサービスや製品、アイデアを宣伝するためのコミュニケーション手段である。一般に、テレビ、ラジオ、印刷物、デジタル、映画などの媒体で放映または印刷される。広告は、新製品の発売、市場の拡大、売上の増加、消費者への告知に役立つ。その結果、イメージを構築し、より高い市場シェアを獲得するために、さまざまな業界のブランドによって広く使用されています。
現在、北米はオンライン広告への投資のおかげで広告のための最大の市場の一つを占めている。そのため、ウェブサイトやYouTube動画への広告掲載を支援するGoogle Adsなどのオンライン広告サービスの需要に影響を与えている。これとは別に、最近のブランドは、膨大な人口が存在するため、InstagramやFacebookのようなソーシャルメディア・プラットフォーム上の広告にも投資している。
主な市場セグメンテーション
IMARC Groupは、北米広告市場レポートの各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2024年から2032年までの地域および国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をセグメント別に分類しています。
主な分析対象地域
米国
カナダ
各国の分析
セグメント別市場
テレビ広告
印刷広告
ラジオ広告
屋外広告
インターネット広告
モバイル広告
シネマ広告
バリューチェーン分析
主な推進要因と課題
ポーターズファイブフォース分析
競争環境
競争構造
主要プレーヤーのプロフィール
本レポートで回答した主な質問
1.北米広告市場の規模は?
2.2024-2032年の北米広告市場の予想成長率は?
3.北米広告市場を牽引する主要因は?
4.COVID-19が北米広告市場に与えた影響は?
5.北米広告市場のセグメント別内訳は?
6.北米広告市場の主要地域は?
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目次 1 序文
2 調査範囲と方法論
2.1 調査の目的
2.2 利害関係者
2.3 データソース
2.3.1 一次情報源
2.3.2 二次情報源
2.4 市場推定
2.4.1 ボトムアップアプローチ
2.4.2 トップダウンアプローチ
2.5 予測方法
3 エグゼクティブ・サマリー
4 はじめに
4.1 概要
4.2 主要業界動向
5 世界の広告市場
5.1 市場パフォーマンス
5.2 セグメント別市場構成
5.3 地域別市場構成
5.4 市場予測
6 北米広告市場
6.1 市場パフォーマンス
6.2 COVID-19の影響
6.3 市場予測
7 北米広告市場セグメント別内訳
7.1 テレビ広告
7.2 印刷広告
7.3 ラジオ広告
7.4 屋外広告
7.5 インターネット広告
7.6 モバイル広告
7.7 映画館広告
8 北米広告市場:国別内訳
8.1 米国
8.1.1 過去の市場動向
8.1.2 セグメント別市場構成
8.1.3 市場予測
8.2 カナダ
8.2.1 過去の市場動向
8.2.2 セグメント別市場構成
8.2.3 市場予測
9 SWOT分析
9.1 概要
9.2 長所
9.3 弱点
9.4 機会
9.5 脅威
10 バリューチェーン分析
10.1 概要
10.2 リサーチ
10.3 コンテンツ開発
10.4 広告代理店
10.5 広告媒体
10.6 オーディエンス
11 ポーターのファイブフォース分析
11.1 概要
11.2 買い手の交渉力
11.3 サプライヤーの交渉力
11.4 ライバルの度合い
11.5 新規参入の脅威
11.6 代替品の脅威
12 競争環境
12.1 市場構造
12.2 主要プレーヤー
12.3 主要プレーヤーのプロフィール
図表一覧
図1: 北米:広告市場:主な促進要因と課題
図2:世界:広告市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年~2023年
図3:世界:広告市場:図3:広告市場の世界:セグメント別構成比(単位:%)、2023年
図4:世界:広告市場:図4:広告の世界市場:地域別構成比(単位
図5:世界:広告市場予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図6: 北米:北米:広告市場:北米:広告市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年~2023年
図7:北米:広告市場予測:2024年~2032年北米:広告市場予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図8: 北米:北米:広告市場:北米:広告市場:セグメント別構成比(単位:%)、2023年
図9: 北米:北米:広告(テレビ)市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年および2023年
図10:北米:北米:広告(テレビ)市場予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図11: 北米:北米:広告(印刷物)市場:北米:広告(印刷物)市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年および2023年
図12:北米:北米:広告(印刷物)市場予測:北米:広告(印刷物)市場の予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図13: 北米:北米:広告(ラジオ)市場:北米:広告(ラジオ)市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年および2023年
図14:北米:北米:広告(ラジオ)市場予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図15: 北米:北米:広告(屋外)市場:北米:広告(屋外)市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年および2023年
図16:北米:北米:広告(屋外)市場の予測:図16:北米:広告(屋外)市場の予測:売上金額(単位:億米ドル、2024年~2032年
図17: 北米:北米:広告(インターネット)市場:北米:広告(インターネット)市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年および2023年
図18:北米:北米:広告(インターネット)市場予測:北米:広告(インターネット)市場予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図19: 北米:北米:広告(モバイル)市場:北米:広告(モバイル)市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年および2023年
図20:北米:北米:広告(モバイル)市場予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図21: 北米:北米:広告(映画)市場:図21:北米:広告(シネマ)市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年および2023年
図22:北米:北米:広告(映画館)市場予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図23: 北米:北米:広告市場:北米:広告市場:国別構成比(単位:%)、2023年
図24: 米国:米国:広告市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年~2023年
図25:米国:広告市場:販売額(単位:億米ドル米国:広告市場:広告市場:セグメント別構成比(単位:%)、2023年
図26:米国:広告市場予測:2023年広告市場の予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図27:カナダ:カナダ:広告市場:売上金額(単位:億米ドル)、2018年~2023年
図28:カナダ:広告市場カナダ:広告市場:カナダ:広告市場:セグメント別構成比(単位:%)、2023年
図29:カナダ:広告市場予測:2023年カナダ:広告市場の予測:売上金額(単位:億米ドル)、2024年~2032年
図30:北米:北米:広告業界:SWOT分析
図31:北米: 広告業界北米: 広告業界:バリューチェーン分析
図32:北米: 広告業界: バリューチェーン分析北米:広告業界:ポーターのファイブフォース分析
表一覧
表1:北米:広告市場:主要産業ハイライト(2023年および2032年
表2:北米:北米:広告市場予測:セグメント別構成比(単位:億米ドル)、2024年~2032年
表3:北米:広告市場の予測:2023年、2032年北米:広告市場の予測:北米:広告市場の予測:国別構成比(単位:億米ドル)、2024年~2032年
表4: 北米:北米:広告市場:北米:広告市場:競争構造
表5:北米:広告市場:競争構造北米:広告市場:主要プレイヤー
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Summary The North America advertising market size reached US$ 314.0 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 560.9 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.5% during 2024-2032.
Advertising is a means of communication involved in promoting services, products or ideas to potential buyers. It is generally aired or printed on mediums such as television, radio, print, digital and cinema. Advertising helps in launching new products, expanding the market, increasing sales and notifying consumers. As a result, it is widely used by brands from different industries to build an image and attain a higher market share.
At present, North America represents one of the largest markets for advertising owing to the investments in online advertising. This, in turn, is influencing the demand for online advertising services, such as Google Ads, which aid in hosting advertisements on websites and YouTube videos. Apart from this, brands nowadays are also investing in advertisements on social media platforms like Instagram and Facebook owing to the presence of a huge population.
Key Market Segmentation: IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the North America advertising market report, along with forecasts at the regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on segment.
Key Regions Analysed United States Canada Analysis for Each Country Market by Segment Television Advertising Print Advertising Radio Advertising Outdoor Advertising Internet Advertising Mobile Advertising Cinema Advertising Value Chain Analysis Key Drivers and Challenges Porters Five Forces Analysis Competitive Landscape Competitive Structure Key Player Profiles
Key Questions Answered in This Report
1. How big is the North America advertising market? 2. What is the expected growth rate of the North America advertising market during 2024-2032? 3. What are the key factors driving the North America advertising market? 4. What has been the impact of COVID-19 on the North America advertising market? 5. What is the breakup of the North America advertising market based on the segment? 6. What are the key regions in the North America advertising market?
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Table of Contents 1 Preface 2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Advertising Market 5.1 Market Performance 5.2 Market Breakup by Segment 5.3 Market Breakup by Region 5.4 Market Forecast 6 North America Advertising Market 6.1 Market Performance 6.2 Impact of COVID-19 6.3 Market Forecast 7 North America Advertising Market: Breakup by Segment 7.1 Television Advertising 7.2 Print Advertising 7.3 Radio Advertising 7.4 Outdoor Advertising 7.5 Internet Advertising 7.6 Mobile Advertising 7.7 Cinema Advertising 8 North America Advertising Market: Breakup by Country 8.1 United States 8.1.1 Historical Market Trends 8.1.2 Market Breakup by Segment 8.1.3 Market Forecast 8.2 Canada 8.2.1 Historical Market Trends 8.2.2 Market Breakup by Segment 8.2.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 10.1 Overview 10.2 Research 10.3 Content Development 10.4 Advertising Agency 10.5 Advertising Media 10.6 Audience 11 Porter’s Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Rivalry 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Competitive Landscape 12.1 Market Structure 12.2 Key Players 12.3 Profiles of Key Players
List of Figures
Figure 1: North America: Advertising Market: Major Drivers and Challenges Figure 2: Global: Advertising Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 3: Global: Advertising Market: Breakup by Segment (in %), 2023 Figure 4: Global: Advertising Market: Breakup by Region (in %), 2023 Figure 5: Global: Advertising Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 6: North America: Advertising Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 7: North America: Advertising Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 8: North America: Advertising Market: Breakup by Segment (in %), 2023 Figure 9: North America: Advertising (Television) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018 & 2023 Figure 10: North America: Advertising (Television) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 11: North America: Advertising (Print) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018 & 2023 Figure 12: North America: Advertising (Print) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 13: North America: Advertising (Radio) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018 & 2023 Figure 14: North America: Advertising (Radio) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 15: North America: Advertising (Outdoor) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018 & 2023 Figure 16: North America: Advertising (Outdoor) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 17: North America: Advertising (Internet) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018 & 2023 Figure 18: North America: Advertising (Internet) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 19: North America: Advertising (Mobile) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018 & 2023 Figure 20: North America: Advertising (Mobile) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 21: North America: Advertising (Cinema) Market: Sales Value (in Billion US$), 2018 & 2023 Figure 22: North America: Advertising (Cinema) Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 23: North America: Advertising Market: Breakup by Country (in %), 2023 Figure 24: United States: Advertising Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 25: United States: Advertising Market: Breakup by Segment (in %), 2023 Figure 26: United States: Advertising Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 27: Canada: Advertising Market: Sales Value (in Billion US$), 2018-2023 Figure 28: Canada: Advertising Market: Breakup by Segment (in %), 2023 Figure 29: Canada: Advertising Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2024-2032 Figure 30: North America: Advertising Industry: SWOT Analysis Figure 31: North America: Advertising Industry: Value Chain Analysis Figure 32: North America: Advertising Industry: Porter’s Five Forces Analysis
List of Tables
Table 1: North America: Advertising Market: Key Industry Highlights, 2023 and 2032 Table 2: North America: Advertising Market Forecast: Breakup by Segment (in Billion US$), 2024-2032 Table 3: North America: Advertising Market Forecast: Breakup by Country (in Billion US$), 2024-2032 Table 4: North America: Advertising Market: Competitive Structure Table 5: North America: Advertising Market: Key Players
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US Healthcare Advertising Market Report by Product Type (Pharmaceuticals (Small Molecule Drugs), Biopharmaceuticals, Vaccines, Over-The-Counter (OTC) Drugs) 2025-2033
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United Kingdom Power Tools Market Report by Product Type (Drill Bits, Circular Saw Blades, Coated Abrasives, Screwdriver Bits, Holders & Accessories, Diamond Drilling & Cutting, Reciprocating Saw Blades, Cutting & Grinding Discs, Tool Chucks, Jigsaw Blades, Points & Chisels, Wire Brushes, Multi-Tool Blades, and Others) 2025-2033
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Indian PCB (Printed Circuit Board) Market Report by Manufacturing Type (Bare PCBs, Populated PCBs), Application (Consumer Electronics, Communication, Industrial Electronics, Computers, Military & Aerospace, Automotive, Medical Instrumentation, and Others), Product Type (Rigid 1-2 Sided, Standard Multilayer, Flexible Circuits, HDI/Microvia/Build-Up, Rigid Flex, and Others), Layer (Single-Sided, Double-Sided, Multi-Layer), Segment (Rigid PCBs, Flexible PCBs), Laminate Type (FR-4, Polyamide, CEM-1, Paper, and Others), and Region 2025-2033
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Indian Advertising Market Report by Segment (Television Advertising, Print Advertising, Radio Advertising, Internet/Online Advertising, Mobile Advertising, Outdoor Advertising) 2025-2033
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Wireless Sensors Market Size, Share, Trends and Forecast by Product Type, Technology, End-Use, and Region, 2025-2033
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Water Bath Market Report by Product Type (Circulating Water Bath, Non-Circulating Water Bath, Shaking Water Bath), Distribution Channel (Offline, Online), End-User (Chemical, Microbiology, Food Processing, Protein Engineering, and Others), and Region 2025-2033
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Voice and Speech Recognition Market Report by Technology (Voice Recognition, Speech Recognition), Deployment Mode (On Cloud, On-Premises/Embedded), Delivery Methods (Artificial Intelligence (AI) Based, Non-Artificial Intelligence Based), End-Use (Automotive, Enterprise, Consumer, Banking, Financial Services, and Insurance (BFSI), Government, Retail, Healthcare, and Others), and Region 2025-2033
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Virtualization Software Market Report by Platform (PC Terminal, Mobile Terminal), Type (Storage Virtualization, Application Virtualization, Network Virtualization, Hardware Virtualization, Server Virtualization, OS Virtualization, and Others), and Region 2025-2033
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Virtual Reality Content Creation Market Report by Content Type (Videos, 360 Degree Photos, Games), Component (Software, Services), End User (Real Estate, Travel and Hospitality, Media and Entertainment, Healthcare, Retail, Gaming, Automotive, and Others), and Region 2025-2033
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Unified Communications Market Report by Component (Solution, Services), Product (On-premises, Hosted), Organization Size (Small and Medium-sized Enterprises, Large Enterprises), End User (Enterprises, Education, Government, Healthcare, and Others), and Region 2025-2033
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US Healthcare Advertising Market Report by Product Type (Pharmaceuticals (Small Molecule Drugs), Biopharmaceuticals, Vaccines, Over-The-Counter (OTC) Drugs) 2025-2033
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Indian Advertising Market Report by Segment (Television Advertising, Print Advertising, Radio Advertising, Internet/Online Advertising, Mobile Advertising, Outdoor Advertising) 2025-2033
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Television Advertising Market Report by Service Type (Terrestrial, Multichannel, Online), Industry (Automotives, Hotels and Restaurants, Insurance and Finance, Communication Telecom, Food and Beverages, and Others), and Region 2025-2033
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Radio Advertising Market Size, Share, Trends and Forecast by Type and Region, 2025-2033
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Print Advertising Market Report by Type (Newspaper Advertising, Magazine Advertising), Industry (Retail, Electronics and Telecommunications, Insurance and Finance, and Others), and Region 2025-2033
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位置情報サービス(LBS)市場レポート:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、技術別(GPS、アシスト型GPS(A-GPS)、拡張GPS(E-GPS)、拡張観測時間差(E-OTD)、観測時間差、セルID、Wi-Fi、その他)、ロケーションタイプ別(屋内、屋外)、アプリケーション別(緊急サービス、追跡サービス、ナビゲーションサービス、ソーシャルメディアサービス、情報サービス、ゲーム・エンターテイメントサービス、広告・プロモーションサービス、その他)、エンドユーザー(銀行・金融サービス・保険(BFSI)、IT・通信、小売、運輸・物流、政府、ヘルスケア・ライフサービス、製造、その他)、地域(2025年~2033年
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ゲームベースラーニング市場レポート:プラットフォーム別(オンライン、オフライン)、収益タイプ別(ゲーム購入、広告、その他)、エンドユーザー別(K-12ゲームベースラーニング、高等ゲームベースラーニング)、地域別 2025-2033
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オンライン広告市場レポート:タイプ別(検索、ディスプレイ、クラシファイド、ビデオ、その他)、地域別 2025-2033
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広告市場レポート:タイプ別(テレビ、印刷物(新聞・雑誌)、ラジオ、屋外、インターネット(検索、ディスプレイ、クラシファイド、ビデオ)、モバイル、映画)、地域別 2025-2033
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メディア&エンターテインメント向けストレージ市場レポート:ストレージソリューション(直接接続型ストレージ、ネットワーク接続型ストレージ、ストレージエリアネットワーク)、導入形態(オンプレミス、クラウドベース、ハイブリッド)、ストレージ媒体(HDD、SSD、デジタルテープ、その他)、エンドユーザー(放送、制作・ポストプロダクション、メディアエージェンシー、広告、その他)、地域別 2025-2033
よくあるご質問
IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?
インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
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