アメリカの狩猟用具とアクセサリー市場
USA Hunting Equipment and Accessories Market
米国の狩猟用具とアクセサリー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年
FMI社が発行したこの調査レポートは、米国の狩猟用機器とアクセサリに関する世界市場分析(2018-2022年)と機会評価(202... もっと見る
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サマリー 米国の狩猟用具とアクセサリー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年
FMI社が発行したこの調査レポートは、米国の狩猟用機器とアクセサリに関する世界市場分析(2018-2022年)と機会評価(2023-2033年)を掲載しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。
市場区分
製品タイプ別
- 狩猟用品
- 銃・ライフル
- 弓
- ナイフ
- 弾薬
- 狩猟アクセサリー
- シャープナー
- ホストラー
- 光学機器
- ブラインド
- 消臭剤
- トレイルカメラ
- 通信・GPS機器
- その他アクセサリー
エンドユーザー別
- 個人
- 商業
販売チャネル別
- 直販
- オフライン小売販売
- モダン・トレード・ストア
- 狩猟専門店
- 銃・弓・ナイフ専門店
- その他小売店
- オンラインプラットフォーム
- 企業ウェブサイト
- 電子商取引プラットフォーム
レポート
エグゼクティブ・サマリー
この調査レポートでは、米国の狩猟用機器とアクセサリー市場について、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項などを含め、エグゼクティブサマリーを構成しています。
第01章 市場概要
この章では、米国のハンティング用機器およびアクセサリー市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、米国ハンティング機器・アクセサリー市場の市場範囲、分類、制限を紹介し、読者が米国ハンティング機器・アクセサリー市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。
第02章 市場の背景
この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。
第03章 世界の米国狩猟用具・アクセサリー市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年
本章では、過去の市場価値(150億8,850万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(155億7,380万米ドル)および数量(4.0%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。
第04章 アメリカの狩猟用具とアクセサリーの世界市場:価格分析
製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。
第05章 米国ハンティング用品・アクセサリーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:製品タイプ別
製品タイプ別では、米国のハンティング用品・アクセサリー市場はハンティング用品(銃・ライフル、弓、ナイフ、弾薬)、ハンティングアクセサリー(シャープナー、ホストラー、光学機器、ブラインド、消臭装置、トレイルカメラ、通信・GPS機器、その他アクセサリー)に区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供される。
第06章 米国狩猟用品・アクセサリーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:エンドユーザー別
エンドユーザー別に、米国のハンティング用品・アクセサリー市場は個人向け、商業向けに区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第07章 アメリカの狩猟用装備品・アクセサリーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:販売チャネル別
販売チャネル別に、米国のハンティング用品・アクセサリー市場を直接販売(オフライン小売販売、近代的貿易店、ハンティング専門店、銃弓ナイフ店、その他の小売店)、オンラインプラットフォーム(企業ウェブサイト、Eコマースプラットフォーム)に区分します。また、販売チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第08章 米国狩猟用品・アクセサリー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別
国別」に基づき、米国のハンティング用品・アクセサリー市場を米国に区分します。このセクションでは、国別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「国別」の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。
第09章 主要国アメリカの狩猟用機器とアクセサリー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
この章では、米国の狩猟用機器およびアクセサリー市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。
第10章 市場構造分析-グローバル評価
この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。
第11章 競争の深堀り(暫定リスト)
本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、AMERICAN OUTDOOR BRANDS INC.、Blaser、BPS Direct, L.L.C.、Buck Knives, Inc.USA、DICK's Sporting Goods、Easton Technical Products, Inc.、Fabbrica d'Armi Pietro Beretta S.p.A.(ベレッタUSA)、FeraDyne Outdoors、Outdoor Edge Cutlery、PURE FISHING, INC.、RKA Gun Gallery - Indoor Range、Shenzhen Dajin Precision Hardware Co, Ltd.、Spyderco, Inc.、SPYPOINT、Sturm, Ruger & Co., Inc.、Vista Outdoor Operations LLC.、その他(要望に応じて)。
第12章 前提条件と頭字語
本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定 のリストが含まれる。
第13章 調査方法
この章では、米国ハンティング機器・アクセサリー市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。
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目次 1.エグゼクティブサマリー|米国狩猟用具・アクセサリー市場
2.市場概要
3.主要市場動向
4.市場の背景
5.2018年から2022年までの市場需要分析と2023年から2033年までの市場予測
6.市場-価格分析
7.市場需要(金額または規模:百万米ドル)分析 2018~2022年および2023~2033年予測
8.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別
8.1.狩猟用品
8.1.1.銃・ライフル
8.1.2.弓
8.1.3.ナイフ
8.1.4.弾薬
8.2.狩猟用アクセサリー
8.2.1.シャープナー
8.2.2.ホストラー
8.2.3.光学系
8.2.4.ブラインド
8.2.5.消臭剤
8.2.6.トレイルカメラ
8.2.7.通信機器およびGPS機器
8.2.8.その他のアクセサリー
9.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別
9.1.個人
9.2.業務用
10.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別
10.1.直接販売
10.1.1.オフライン小売販売
10.1.2.モダン・トレード・ストア
10.1.3.狩猟専門店
10.1.4.銃・弓・ナイフ専門店
10.1.5.その他小売店
10.2.オンライン・プラットフォーム
10.2.1.企業ウェブサイト
10.2.2.Eコマース・プラットフォーム
11.地域別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年
11.1.西
11.2.南西部
11.3.中西部
11.4.北東部
11.5.南東部
12.西地域の市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年
13.南西部地域の市場分析2018~2022年と予測2023~2033年
14.中西部地域の市場分析 2018~2022年と2023~2033年の予測
15.北東部地域の市場分析 2018~2022年と2023~2033年の予測
16.南東地域の市場分析 2018~2022年と2023~2033年の予測
17.市場構造分析
18.競合分析
18.1.AMERICAN OUTDOOR BRANDS INC.
18.2.ブレーザー
18.3.BPSダイレクト、L.L.C.
18.4.バックナイフ社アメリカ
18.5.ディックス・スポーティング・グッズ
18.6.イーストン・テクニカル・プロダクツ
18.7.ファブリカ・ダルミ・ピエトロ・ベレッタS.p.A.(ベレッタUSA)
18.8.フェラダイン・アウトドアーズ
18.9.アウトドア・エッジ・カトラリー
18.10.ピュア・フィッシング
18.11.RKAガンギャラリー
18.12.深圳大金精密金物有限公司
18.13.スパイダルコ社
18.14.スパイポイント
18.15.スターム・ルガー社
18.16.ビスタ・アウトドア・オペレーションズLLC
18.17.その他(希望者のみ)
19.前提条件と略語
20.調査方法
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Summary USA Hunting Equipment and Accessories Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033
A recent market study published by FMI on USA Hunting Equipment and Accessories offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.
Market Segmentation
By Product Type:
• Hunting Equipment • Gun and Rifles • Bows • Knives • Ammunition • Hunting Accessories • Sharpeners • Hostlers • Optics • Blinds • Scent Eliminators • Trail Cameras • Communication and GPS Devices • Other Accessories
By End-User:
• Individual • Commercial
By Sales Channel:
• Direct Sales • Offline Retail Sales • Modern Trade Stores • Hunting Specialty Stores • Guns Bows and Knife Stores • Other Retail Stores • Online Platforms • Company Websites • E-Commerce Platforms
Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the USA Hunting Equipment and Accessories Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.
Chapter 01 - Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the USA Hunting Equipment and Accessories Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of USA Hunting Equipment and Accessories Market report.
Chapter 02 - Market Background
This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 - Global USA Hunting Equipment and Accessories Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033
The chapter include historical market value (USD 15,088.5 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 15,573.8 million) and volume (4.0%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 - Global USA Hunting Equipment and Accessories Market - Pricing Analysis
Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 - Global USA Hunting Equipment and Accessories Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type
Based on By Product Type, USA Hunting Equipment and Accessories Market is segmented into Hunting Equipment (Gun and Rifles, Bows, Knives, Ammunition), Hunting Accessories (Sharpeners, Hostlers, Optics, Blinds, Scent Eliminators, Trail Cameras, Communication and GPS Devices, Other Accessories). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.
Chapter 06 - Global USA Hunting Equipment and Accessories Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-User
Based on By End-User, USA Hunting Equipment and Accessories Market is segmented into Individual, Commercial. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-User.
Chapter 07 - Global USA Hunting Equipment and Accessories Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel
Based on By Sales Channel, USA Hunting Equipment and Accessories Market is segmented into Direct Sales (Offline Retail Sales, Modern Trade Stores, Hunting Specialty Stores, Guns Bows and Knife Stores, Other Retail Stores), Online Platforms (Company Websites, E-Commerce Platforms). This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.
Chapter 08 - USA Hunting Equipment and Accessories Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country
Based on By Country, USA Hunting Equipment and Accessories Market is segmented into USA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.
Chapter 09 - Key Countries USA Hunting Equipment and Accessories Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter offers insights into how the USA Hunting Equipment and Accessories Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 10 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 11 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are AMERICAN OUTDOOR BRANDS INC., Blaser, BPS Direct, L.L.C., Buck Knives, Inc. USA, DICK's Sporting Goods, Easton Technical Products, Inc., Fabbrica d'Armi Pietro Beretta S.p.A. (Beretta USA), FeraDyne Outdoors, Outdoor Edge Cutlery, PURE FISHING, INC., RKA Gun Gallery - Indoor Range, Shenzhen Dajin Precision Hardware Co., Ltd, Spyderco, Inc., SPYPOINT, Sturm, Ruger & Co., Inc., Vista Outdoor Operations LLC., Others (As per request).
Chapter 12 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.
Chapter 13 - Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on USA Hunting Equipment and Accessories Market.
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Table of Contents 1. Executive Summary | USA Hunting Equipment and Accessories Market 2. Market Overview 3. Key Market Trends 4. Market Background 5. Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 6. Market – Pricing Analysis 7. Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type 8.1. Hunting Equipment 8.1.1. Gun and Rifles 8.1.2. Bows 8.1.3. Knives 8.1.4. Ammunition 8.2. Hunting Accessories 8.2.1. Sharpeners 8.2.2. Hostlers 8.2.3. Optics 8.2.4. Blinds 8.2.5. Scent Eliminators 8.2.6. Trail Cameras 8.2.7. Communication and GPS Devices 8.2.8. Other Accessories 9. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-user 9.1. Individual 9.2. Commercial 10. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel 10.1. Direct Sales 10.1.1. Offline Retail Sales 10.1.2. Modern Trade Stores 10.1.3. Hunting Specialty Stores 10.1.4. Guns, Bows, and Knife Stores 10.1.5. Other Retail Stores 10.2. Online Platforms 10.2.1. Company Websites 10.2.2. E-Commerce Platforms 11. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region 11.1. West 11.2. Southwest 11.3. Midwest 11.4. Northeast 11.5. Southeast 12. West Region Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 13. South West Region Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 14. Mid-west Region Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 15. North East Region Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 16. South East Region Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 17. Market Structure Analysis 18. Competition Analysis 18.1. AMERICAN OUTDOOR BRANDS INC. 18.2. Blaser 18.3. BPS Direct, L.L.C. 18.4. Buck Knives, Inc. USA 18.5. DICK's Sporting Goods 18.6. Easton Technical Products, Inc. 18.7. Fabbrica d'Armi Pietro Beretta S.p.A. (Beretta USA) 18.8. FeraDyne Outdoors 18.9. Outdoor Edge Cutlery 18.10. PURE FISHING, INC. 18.11. RKA Gun Gallery - Indoor Range 18.12. Shenzhen Dajin Precision Hardware Co., Ltd 18.13. Spyderco, Inc. 18.14. SPYPOINT 18.15. Sturm, Ruger & Co., Inc. 18.16. Vista Outdoor Operations LLC. 18.17. Others (As per request) 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
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- 【年間サービス】倉庫管理とフルフィルメント
- Romania Cosmetics Market Research Report by Product Type (Face Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip Cosmetics, Skin Care, Fragrance, Others), by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy/ Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032
- North America & South America Track and Field Equipment Market Research Report by Equipment Type [Pole Vault (Pole Vault Pits, Pole Vault Pit Standards, Pole Vault Pit Accessories), High Jump (High Jump Pits, High Jump Pits Standards, High Jump Pits Accessories), Hurdles Sprints, Water Jump Barrier, Steeplechase, Long Jumps Equipment, Throwing Implements, Throwing Cages, Track Curbing Gate, Others], by Material (Metal, Wood, Plastic, Composite Materials, Other Materials), by Price Range (Low-End, Mid-Range, High-End), by Distribution Channel (Online, Offline), and by End User (Schools and Universities, Track and Field Clubs, Fitness Centers, Other End-Users) Forecast till 2035
- Tanzania Mobile Money Market Size, Share, Trends and Forecast by Technology, Business Model, and Transaction Type, 2025-2033
- Saudi Arabia Luxury Market Report by Distribution Channel (Mono-brand Stores, Multi-brand Stores, Online Stores, and Others), Category (Travel and Hotel, Cars, Personal Luxury Goods, Food and Drinks, and Others), Gender (Male, Female) 2025-2033
- Pan Masala Market in India Report by Type (Pan Masala with Tobacco, Plain Pan Masala, Flavored Pan Masala, and Others), Price (Premium, Non-Premium), Packaging (Pouch, Cans, and Others), and State 2025-2033
- Indonesia Recliner Chair Market Report by Product (Wall Hugging Recliner, Push Back Recliner, Massage Recliner, Riser Recliner, and Others), Seating Arrangement (Single Seater Recliner, Multi-Seater Recliner), Material (Leather, Fabric, and Others), Distribution Channel (Furniture and Furnishing Stores, Hypermarkets, E-Retailers, and Others), End User (Residential, Commercial, and Others) 2025-2033
- Indonesia Cigarette Lighter Market Report by Product (Flint Cigarette Lighter, Electronic Cigarette Lighter, and Others), Material (Plastic, Metal, and Others), Distribution Channel (Tobacco Shops, Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others) 2025-2033
- Indian Textile and Apparel Market Size, Share, Trends and Forecast by Raw Material, Application, Product Type, and State, 2025-2033
- Indian Biodegradable Sanitary Napkin Market Size, Share, Trends and Forecast by Material Type, Distributional Channel, and Region, 2025-2033
よくあるご質問
Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?
Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。
弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
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3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
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