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ASEANハード高級品市場

ASEANハード高級品市場


ASEAN Hard Luxury Goods Market

ASEAN ハード高級品:産業分析2020-2024年および機会評価2025-2035年 FMIが発行したASEANの硬質高級品に関する最新市場調査レポートは、2020-2024年の産業分析と2025-2035年の機会評価を提供しています。本調... もっと見る

 

 

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Future Market Insights
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2025年5月16日 US$2,000
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サマリー

ASEAN ハード高級品:産業分析2020-2024年および機会評価2025-2035年

FMIが発行したASEANの硬質高級品に関する最新市場調査レポートは、2020-2024年の産業分析と2025-2035年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- 時計
- ジュエリー
- 高級眼鏡
- 筆記具
- その他アクセサリー


素材別

- ゴールド
- シルバー
- ダイヤモンド
- プラチナ
- スチール
- その他の貴金属素材


エンドユーザー別

- 男性
- 女性
- ユニセックス
- キッズ


販売チャネル別

- オフライン販売
- オンライン販売


国別

- タイ
- ベトナム
- インドネシア
- マレーシア
- シンガポール
- その他のASEAN諸国


レポートの章立て

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、アセアン高級品市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、アセアン高級品に関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、ASEANハード高級品の詳細な分類と定義を掲載しており、ASEANハード高級品の基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、ASEANの硬質高級品の市場範囲、分類法、制限を紹介しており、読者がASEANの硬質高級品レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

本章では、製品タイプ別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオについての詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、GDP成長見通し、産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 ASEANハード高級品の需要分析2020-2024年および予測、2025-2035年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2020-2024年)、現在および将来の市場価値(91億9,070万米ドル)および数量(7.5%)予測(2025-2035年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 ASEANハードラグジュアリー製品:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っている。

第05章 ASEANハード高級品の製品タイプ別分析 2020-2024年および予測 2025-2035年

製品タイプ別に、ASEANハード高級品は低DE(1-5)、中DE(6-10)、高DE(11-20)に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 ASEANハード高級品の素材タイプ別分析2020-2024年および予測2025-2035年

素材タイプ別では、ASEANハード高級品は天然加工、改質加工、前ゼラチン化加工に区分される。また、上記の素材別タイプについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供する。

第07章 ASEANハード高級品のエンドユーザー別分析 2020-2024年および予測 2025-2035年

エンドユーザー別に、ASEANハード高級品は安定剤、増粘剤、結着剤、栄養強化剤に区分される。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。


第08章 ASEAN硬質高級品の販売チャネル別分析 2020-2024年および予測 2025-2035年

販売チャネル別に、ASEANハード高級品は食品・飲料、医薬品、栄養補助食品、パーソナルケア・化粧品に区分される。また、販売チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第09章 ASEANハードラグジュアリー製品地域別分析2020-2024年および予測2025-2035年

地域別に、ASEANハード高級品はASEAN地域に区分される。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 ASEANハード高級品の2020~2024年分析と2025~2035年予測

本章では、タイ、ベトナム、インドネシア、マレーシア、シンガポール、その他のASEAN地域を含む国別評価とともに、ASEAN地域におけるASEANハード・ラグジュアリー・グッズの成長に関する詳細な分析を掲載している。読者は、地域市場におけるASEAN硬質高級品の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 主要国ASEANハード高級品分析2020-2024年および予測2025-2035年

本章では、ASEANハード高級品が主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供する。

第12章 市場構造分析-評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第13章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートに掲載されている市場プレイヤーの一部は、Bvlgari S.p.A.、Cartier International SNC、TAG Heuer International SA、Tiffany & Co.、Luxottica Group S.p.A.、Montblanc International GmbH、Hugo Boss AG、Chopard、Patek Philippe & Co.、OroAsia, Inc.、その他(クライアントの要望に応じて)です。

第14章 前提条件と略語

本章では、ASEANハード・ラグジュアリー・グッズ・レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第15章 調査方法

本章では、ASEANのハード・ラグジュアリー・グッズに関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について、読者の理解を助ける。


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目次

エグゼクティブサマリー
業界紹介
主要市場動向とダイナミクス
2020年から2024年までの市場需要分析と2025年から2035年までの市場予測
市場 - 価格分析
市場需要(金額またはUSD Million)分析 2020年から2024年までと予測、2025年から2035年まで
市場背景
2020年から2024年までの市場分析と2025年から2035年までの市場予測:製品タイプ別
ジュエリー
高級眼鏡
筆記具
その他アクセサリー
素材タイプ別市場分析:2020~2024年、2025~2035年予測
ゴールド

ダイヤモンド
プラチナ
スチール
その他の貴金属材料
エンドユーザー別市場分析:2020〜2024年、予測:2025〜2035年
男性
女性
ユニセックス
キッズ
販売チャネル別市場分析:2020~2024年および2025~2035年予測
オフライン販売
オンライン販売
国別市場分析:2020~2024年、2025~2035年予測
タイ
ベトナム
インドネシア
マレーシア
シンガポール
その他のASEAN諸国
タイの高級硬貨市場:主要セグメント別2020~2024年分析と2025~2035年予測
ベトナムの高級硬貨市場の分析:2020~2024年、主要セグメント別2025~2035年予測
インドネシアの高級硬貨市場の分析:2020~2024年、主要セグメント別2025~2035年予測
マレーシアの高級硬貨市場の分析:2020~2024年、2025~2035年主要セグメント別予測
シンガポールの高級ブランド品市場の分析:2020~2024年、主要セグメント別2025~2035年予測
その他の地域の市場分析:主要セグメント別、2020~2024年および2025~2035年予測
市場構造分析
競合分析
ブルガリS.p.A.
カルティエ・インターナショナルSNC
タグ・ホイヤーインターナショナルSA
ティファニー
ルックスオティカ・グループS.p.A.
モンブラン・インターナショナルGmbH
ヒューゴ・ボス
ショパール
パテック・フィリップ
オロアジア社
使用した仮定と頭字語
調査方法

 

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Summary

ASEAN Hard Luxury Goods : Industry Analysis 2020-2024 and Opportunity Assessment 2025-2035

A recent market study published by FMI on ASEAN Hard Luxury Goods offers a industry analysis for 2020-2024 and opportunity assessment for 2025-2035. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Watches
• Jewellery
• Luxury Eyewear
• Writing Instruments
• Other Accessories


By Material Type:

• Gold
• Silver
• Diamond
• Platinum
• Steel
• Other Precious Material


By End User:

• Men
• Women
• Unisex
• Kids


By Sales Channel:

• Offline Sales
• Online Sales


By Country:

• Thailand
• Vietnam
• Indonesia
• Malaysia
• Singapore
• Rest of ASEAN


Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the ASEAN Hard Luxury Goods includes the market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of ASEAN Hard Luxury Goods.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the ASEAN Hard Luxury Goods in this chapter, which will help to understand basic information about ASEAN Hard Luxury Goods. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of ASEAN Hard Luxury Goods report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like GDP growth outlook, industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - ASEAN Hard Luxury Goods Demand Analysis 2020-2024 and Forecast, 2025-2035

The chapter include historical market value (XX) analysis (2020-2024) and current and future market value (USD 9,190.7 million) and volume (7.5%) projections (2025-2035). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - ASEAN Hard Luxury Goods - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - ASEAN Hard Luxury Goods Analysis 2020-2024 and Forecast 2025-2035, By Product Type

Based on By Product Type, ASEAN Hard Luxury Goods is segmented into Low DE (1-5), Medium DE (6-10), and High DE (11-20). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - ASEAN Hard Luxury Goods Analysis 2020-2024 and Forecast 2025-2035, By Material Type

Based on By Material Type, ASEAN Hard Luxury Goods is segmented into Native Processing, Modified Processing, and Pregelatinized Processing. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material Type.

Chapter 07 - ASEAN Hard Luxury Goods Analysis 2020-2024 and Forecast 2025-2035, By End User

Based on By End User, ASEAN Hard Luxury Goods is segmented into Stabilizing Agents, Thickening Agents, Binding Agents, and Nutritional Enhancers. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.


Chapter 08 - ASEAN Hard Luxury Goods Analysis 2020-2024 and Forecast 2025-2035, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, ASEAN Hard Luxury Goods is segmented into Food & Beverage, Pharmaceutical, Nutritional Supplements, and Personal Care & Cosmetics. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 09 - ASEAN Hard Luxury Goods Analysis 2020-2024 and Forecast 2025-2035, By Region

Based on By Region, ASEAN Hard Luxury Goods is segmented into ASEAN Region. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - ASEAN Hard Luxury Goods Analysis 2020-2024 and Forecast 2025-2035

This chapter includes a detailed analysis of the growth of ASEAN Hard Luxury Goods in the ASEAN region, along with a country-wise assessment that includes the Thailand, Vietnam, Indonesia, Malaysia, Singapore, Rest of ASEAN. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the ASEAN Hard Luxury Goods in the regional market.

Chapter 11 - Key Countries ASEAN Hard Luxury Goods Analysis 2020-2024 and Forecast 2025-2035

This chapter offers insights into how the ASEAN Hard Luxury Goods is expected to grow in major countries.

Chapter 12 - Market Structure Analysis- Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 13 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Bvlgari S.p.A.; Cartier International SNC; TAG Heuer International SA; Tiffany & Co.; Luxottica Group S.p.A.; Montblanc International GmbH; Hugo Boss AG; Chopard; Patek Philippe & Co.; OroAsia, Inc.; Others (as per client requirement)

Chapter 14 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the ASEAN Hard Luxury Goods report.

Chapter 15 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on ASEAN Hard Luxury Goods.



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Table of Contents

Executive Summary
Industry Introduction
Key Market Trends & Dynamics
Market Demand Analysis 2020 to 2024 and Forecast, 2025 to 2035
Market - Pricing Analysis
Market Demand (in Value or USD Million) Analysis 2020 to 2024 and Forecast, 2025 to 2035
Market Background
Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Product Type
Jewelry
Luxury Eyewear
Writing Instruments
Other Accessories
Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Material Type
Gold
Silver
Diamond
Platinum
Steel
Other Precious Material
Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by End User
Men
Women
Unisex
Kids
Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Sales Channel
Offline Sales
Online Sales
Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Country
Thailand
Vietnam
Indonesia
Malaysia
Singapore
Rest of ASEAN
Thailand Hard Luxury Goods Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Key Segments
Vietnam Hard Luxury Goods Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Key Segments
Indonesia Hard Luxury Goods Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Key Segments
Malaysia Hard Luxury Goods Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Key Segments
Singapore Hard Luxury Goods Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Key Segments
Rest of Market Analysis 2020 to 2024 and Forecast 2025 to 2035, by Key Segments
Market Structure Analysis
Competition Analysis
Bvlgari S.p.A.
Cartier International SNC
TAG Heuer International SA
Tiffany & Co.
Luxottica Group S.p.A.
Montblanc International GmbH
Hugo Boss AG
Chopard
Patek Philippe & Co.
OroAsia, Inc.
Assumptions and Acronyms Used
Research Methodology

 

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