米国犬用玩具市場
United States Dog Toys Market
米国の犬用玩具:産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年
FMIが発行した米国犬用玩具に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重... もっと見る
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サマリー 米国の犬用玩具:産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年
FMIが発行した米国犬用玩具に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。
市場区分
製品カテゴリー別
- トレーニング玩具
- 健康玩具
- グルーミング玩具
- その他
製品タイプ別
- 噛むおもちゃ
- ロープ玩具
- スクイーク・トイ
- インタラクティブ玩具
- ボール玩具
- ぬいぐるみ
- きしむおもちゃ
- 引っ張り玩具
- 浮遊玩具
- その他
素材別
- 生地
- プラスチック
- ゴム
- 木材
- その他
年齢層別
- 子犬
- 成犬
- シニア犬
販売チャネル別
- モダントレード
- コンビニエンスストア
- ペット専門店
- マルチブランドストア
- ドラッグストア
- オンライン小売業者
- その他の販売チャネル
レポートチャプター
エグゼクティブサマリー
米国犬用玩具のエグゼクティブサマリーには、市場展望、需要側動向、供給側動向、また米国犬用玩具に関するFMI分析および推奨事項が含まれます。
第01章 市場概観
この章では、米国の犬用玩具の詳細な分類や定義などを掲載しており、米国の犬用玩具の基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、米国の犬用玩具市場レポートの市場範囲を理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。
第02章 市場の背景
この章では、製品カテゴリー別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれ、GDP成長見通し、産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。
第03章 米国犬用玩具の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年
本章では、過去の市場価値(29億8,690万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(43億5,920万米ドル)および数量(3.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。
第04章 米国犬用玩具:価格分析
製品カテゴリー別に基づく価格分析章では、地域別価格分析(米ドル/MT)、平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。
第05章 米国 犬用玩具の製品カテゴリー別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
製品カテゴリー別では、米国の犬用玩具はトレーニング玩具、健康玩具、グルーミング玩具、その他に区分されます。また、上記の製品カテゴリー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第06章 米国犬用玩具の製品タイプ別分析2018-2022年および予測2023-2033年
製品タイプ別では、米国の犬用玩具は噛む玩具、ロープ玩具、鳴き声玩具、インタラクティブ玩具、ボール玩具、ぬいぐるみ玩具、鳴き声玩具、綱引き玩具、浮遊玩具、その他に区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。
第07章 米国犬用玩具の素材別分析2018-2022年および予測2023-2033年
素材別に、米国の犬用玩具は布、プラスチック、ゴム、木、その他に区分されます。また、上記の素材別の価値予測と前年比成長率比較も提供する。
第08章-米国の犬のおもちゃの分析2018-2022年および予測2023-2033年、年齢層別
年齢グループ別に、米国の犬用玩具は子犬、成犬、シニア犬に区分されます。また、上記の年齢層別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。
第09章-米国の犬用玩具の分析2018-2022年および予測2023-2033年、販売チャネル別
販売チャネル別では、米国の犬用玩具は、モダントレード、コンビニエンスストア、ペット専門店、マルチブランドストア、ドラッグストア、オンライン小売店、その他の販売チャネルに区分されます。また、販売チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第10章 主要国 米国 犬用玩具分析 2018-2022年および予測 2023-2033年
この章では、米国の犬用玩具が主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。
第11章 市場構造分析-評価
本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。
第12章 競争の深堀り(暫定リスト)
本章では、企業概要、企業の製品カテゴリー別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業は、American Dog、COLLAR LLC、Doskocil Manufacturing Company Inc.、Ethical Products Inc.、Goughnuts Inc.、Hagen Inc.、Penn-Plax Inc.、Radio Systems Corporation、Unicharm Corporation、West Paw Inc.、その他(希望者のみ)です。
第13章 前提条件と略語
本章には、米国犬用玩具レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストが含まれる。
第14章 調査方法
この章では、米国犬用玩具に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解してもらう。
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目次 1.エグゼクティブ・サマリー
2.市場概要
3.主な市場動向
4.2018年から2022年までの市場需要分析と2023年から2033年までの市場予測
5.市場-価格分析
6.市場需要(金額または規模:USD Million)の2018~2022年分析と2023~2033年予測
7.市場背景
8.製品カテゴリー別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年
8.1.トレーニング玩具
8.2.健康玩具
8.3.グルーミング・トイ
8.4.その他
9.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別
9.1.噛むおもちゃ
9.2.ロープ玩具
9.3.キーキー鳴くおもちゃ
9.4.インタラクティブ・トイ
9.5.ボール玩具
9.6.ぬいぐるみ
9.7.キーキー鳴るおもちゃ
9.8.引っ張り玩具
9.9.浮くおもちゃ
9.10.その他
10.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:素材別
10.1.生地
10.2.プラスチック
10.3.ゴム
10.4.木材
10.5.その他
11.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:年齢層別
11.1.子犬
11.2.成犬
11.3.シニア犬
12.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別
12.1.モダントレード
12.2.コンビニエンスストア
12.3.ペット専門店
12.4.マルチブランド店
12.5.ドラッグストア
12.6.オンライン小売業者
12.7.その他の販売チャネル
13.地域別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年
13.1.西
13.2.南西部
13.3.中西部
13.4.北東部
13.5.南東部
14.西部市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年
15.中西部市場の分析 2018~2022年と予測 2023~2033年
16.北東部の市場分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
17.南東部市場の分析 2018~2022年と2023~2033年の予測
18.南西部の市場分析 2018~2022年と2023~2033年の予測
19.市場構造分析
20.競合分析
20.1.アメリカンドッグ
20.2.合同会社カラー
20.3.ドスコシルマニュファクチャリングカンパニー
20.4.株式会社エシカルプロダクツ
20.5.株式会社ゴーナッツ
20.6.株式会社ハーゲン
20.7.株式会社ペンプラックス
20.8.株式会社ラジオシステムズ
20.9.ユニ・チャーム株式会社
20.10.株式会社ウエストポー
20.11.その他(希望者のみ)
21.前提条件と略語
22.調査方法
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Summary United States Dog Toys: Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033
A recent market study published by FMI on United States Dog Toys offers a industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.
Market Segmentation
By Product Category:
• Training Toy • Health Toy • Grooming Toy • Others
By Product Type:
• Chew Toys • Rope Toys • Squeak Toys • Interactive Toys • Ball Toys • Plush Toys • Squeaky Toys • Tug toys • Floating Toys • Others
By Material:
• Fabric • Plastic • Rubber • Wood • Others
By Age Group:
• Puppies • Adult Dogs • Senior Dogs
By Sales Channel:
• Modern Trade • Convenience Stores • Pet Specialty Stores • Multi-Brand Stores • Drug Stores • Online Retailers • Other Sales Channel
Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the United States Dog Toys includes the market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of United States Dog Toys.
Chapter 01 - Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the United States Dog Toys in this chapter, which will help to understand basic information about United States Dog Toys. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of United States Dog Toys report.
Chapter 02 - Market Background
This chapter includes detailed analysis of the By Product Category processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like GDP growth outlook, industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 - United States Dog Toys Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033
The chapter include historical market value (USD 2,986.9 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 4,359.2 million) and volume (3.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 - United States Dog Toys - Pricing Analysis
Based on By Product Category, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 - United States Dog Toys Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Category
Based on By Product Category, United States Dog Toys is segmented into Training Toy, Health Toy, Grooming Toy, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Category.
Chapter 06 - United States Dog Toys Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type
Based on By Product Type, United States Dog Toys is segmented into Chew Toys, Rope Toys, Squeak Toys, Interactive Toys, Ball Toys, Plush Toys, Squeaky Toys, Tug toys, Floating Toys, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.
Chapter 07 - United States Dog Toys Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Material
Based on By Material, United States Dog Toys is segmented into Fabric, Plastic, Rubber, Wood, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.
Chapter 08 - United States Dog Toys Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Age Group
Based on By Age Group, United States Dog Toys is segmented into Puppies, Adult Dogs, Senior Dogs. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Age Group.
Chapter 09 - United States Dog Toys Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel
Based on By Sales Channel, United States Dog Toys is segmented into Modern Trade, Convenience Stores, Pet Specialty Stores, Multi-Brand Stores, Drug Stores, Online Retailers, Other Sales Channel. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.
Chapter 10 - Key Countries United States Dog Toys Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter offers insights into how the United States Dog Toys is expected to grow in major countries.
Chapter 11 - Market Structure Analysis - Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 12 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, By Product Category portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are American Dog; COLLAR LLC; Doskocil Manufacturing Company Inc.; Ethical Products Inc.; Goughnuts Inc.; Hagen Inc.; Penn-Plax Inc.; Radio Systems Corporation; Unicharm Corporation; West Paw Inc.; Others (as requested)
Chapter 13 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the United States Dog Toys report.
Chapter 14 - Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on United States Dog Toys.
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Table of Contents 1. Executive Summary 2. Market Overview 3. Key Market Trends 4. Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033 5. Market - Pricing Analysis 6. Market Demand (in Value or Size in USD Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033 7. Market Background 8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Product Category 8.1. Training Toys 8.2. Health Toys 8.3. Grooming Toys 8.4. Others 9. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type 9.1. Chew Toys 9.2. Rope Toys 9.3. Squeak Toys 9.4. Interactive Toys 9.5. Ball Toys 9.6. Plush Toys 9.7. Squeaky Toys 9.8. Tug Toys 9.9. Floating Toys 9.10. Others 10. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material 10.1. Fabric 10.2. Plastic 10.3. Rubber 10.4. Wood 10.5. Others 11. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Age Group 11.1. Puppies 11.2. Adult Dogs 11.3. Senior Dogs 12. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Sales Channel 12.1. Modern Trade 12.2. Convenience Stores 12.3. Pet Specialty Stores 12.4. Multi-Brand Stores 12.5. Drug Stores 12.6. Online Retailers 12.7. Other Sales Channel 13. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region 13.1. West 13.2. South West 13.3. Mid-West 13.4. North East 13.5. South East 14. West Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 15. Mid-West Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 16. North East Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 17. South East Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 18. South West Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033 19. Market Structure Analysis 20. Competition Analysis 20.1. American Dog 20.2. COLLAR LLC 20.3. Doskocil Manufacturing Company Inc. 20.4. Ethical Products Inc. 20.5. Goughnuts Inc. 20.6. Hagen Inc. 20.7. Penn-Plax Inc. 20.8. Radio Systems Corporation 20.9. Unicharm Corporation 20.10. West Paw Inc. 20.11. Others (as requested) 21. Assumptions and Acronyms Used 22. Research Methodology
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