世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

仮想移動体通信事業者市場規模、シェア、分析、事業モデル別(リセラー、サービス事業者、完全MVNO)、サービスタイプ別(ポストペイド、プリペイド)、加入者別(コンシューマー、エンタープライズ)、ビジネスモデル別(ディスカウント、エスニック、ビジネス、ユース/メディア)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034


Mobile Virtual Network Operators Market Size, Share, and Analysis, By Operational Model (Reseller, Service Operator, and Full MVNO), By Service Type (Postpaid and Prepaid), By Subscriber (Consumer and Enterprise), By Business Model (Discount, Ethnic, Business, and Youth/Media), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

仮想移動体通信事業者市場規模、シェア、分析、事業モデル別(リセラー、サービス事業者、完全MVNO)、サービスタイプ別(ポストペイド、プリペイド)、加入者別(コンシューマー、エンタープライズ)、ビジネス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2024年5月30日 US$5,150
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
403 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

仮想移動体通信事業者市場規模、シェア、分析、事業モデル別(リセラー、サービス事業者、完全MVNO)、サービスタイプ別(ポストペイド、プリペイド)、加入者別(コンシューマー、エンタープライズ)、ビジネスモデル別(ディスカウント、エスニック、ビジネス、ユース/メディア)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
仮想移動体通信事業者市場は、2024年から2034年の予測期間中に7.6%の年間平均成長率(CAGR)を示すと予測される。2023年の市場規模は832億米ドルと評価され、2034年には1,872億米ドルに達すると予測されている。
仮想移動体通信事業者は、基盤となるネットワーク・インフラを所有せずに携帯電話サービスを提供する電気通信事業者である。MVNOは、従来のモバイル・ネットワーク・オペレーター(MNO)から卸売価格でネットワーク容量を取得し、自社ブランドでサービスを提供する。MVNOは多くの場合、特定の市場セグメントや人口層をターゲットとし、カスタマイズされたサービスプランを提供することで、大手キャリアとの差別化を図っている。MVNOの経営戦略は、価格とサービスの柔軟性を可能にし、高い競争と消費者の選択につながることが多い。市場におけるMVNOの存在はイノベーションを促し、モバイルサービスの成長を促進する。これらの事業者は、サービス提供や消費者体験の新しい方法を開発することで、電気通信セクターのダイナミズムを高めている。

市場ハイライト
仮想移動体通信事業者(MVNO)市場は、予測期間中に1,872億ドルに達すると予想される。これは、スマートフォンの普及率の上昇や、個別化されたサービスプランの選択とともに、費用対効果の高いモバイルサービスへの需要が高まっているためである。MVNOは、競争力のある価格設定と、特定の人口層や市場セグメント向けに作られた特別な商品の提供により人気を集めている。さらに、さまざまな地域で規制当局による支援政策が競争を促進し、新規参入を促していることも、MVNOの成長を加速させている。さらに、モバイル・データ・サービスやデジタル・プラットフォームにおける技術の向上は、MVNOが自社製品を強化し、顧客エンゲージメントを刺激するためのさまざまな機会を提供している。さらに、通信環境や消費者の嗜好の変化により、MVNO市場は堅調な拡大と競争激化が予想される。このような拡大は、消費者に幅広いモバイルサービスの選択肢を提供するだけでなく、業界全体のイノベーションを刺激し、モバイル通信のさらなる発展をもたらす。

仮想移動体通信事業者の市場セグメント
- 運営モデル別
o リセラー
o サービス事業者
o フルMVNO
- サービスタイプ別
ポストペイド
プリペイド
- 契約者別
コンシューマー
o エンタープライズ
- ビジネスモデル別
割引
エスニック
ビジネス
o ユース/メディア
市場ダイナミクス
成長ドライバー
有利な法規制が成長機会を生む
カスタマイズ需要の高まりが市場成長を促進する
抑制要因
市場の飽和と競争の激化がMVNOの成長を制限する可能性

主要プレーヤー
- ベライゾンMVNO
- AT&T MVNOs
- TモバイルMVNO
- トラックフォン・ワイヤレス
- ヴァージン・モバイル
- ライカモバイル
- ブースト・モバイル
- フリーダムポップ
- ティンモバイル
- リパブリック・ワイヤレス
- H2Oワイヤレス
- グーグルFi
- シンプルモバイル
- レッドポケットモバイル
- トータル・ワイヤレス
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、業績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.世界の仮想移動体通信事業者市場COVID-19の発生
1.4.地域別動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.世界の仮想移動体通信事業者市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主要動向
3.5.関連業界データ
4.仮想移動体通信事業者の世界市場 - 産業洞察
4.1.業界セグメンテーション
4.2.COVID-19による世界経済の概観
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術
10.仮想移動体通信事業者の世界市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2018年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.仮想移動体通信事業者の世界市場規模・予測 2023A-2033F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメント
11.3.1.運営モデル別
11.3.1.1.再販業者
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)ベース 2023A-2033F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2023A-2033F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.1.2.サービス事業者
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2023A-2033F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.1.3.フルMVNO
11.3.1.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.1.3.2.市場シェア(%) 2023A-2033F
11.3.1.3.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.2.サービスタイプ別
11.3.2.1.ポストペイド
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2023A-2033F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.2.2.プリペイド
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2023年~2033年
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.3.加入者別
11.3.3.1.コンシューマー
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2023A-2033F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.3.2.企業
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2023A-2033F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.4.ビジネスモデル別
11.3.4.1.ディスカウント
11.3.4.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2023A-2033F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.4.2.エスニック
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2023年~2033年
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.4.3.事業内容
11.3.4.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.4.3.2.市場シェア(%) 2023A-2033F
11.3.4.3.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
11.3.4.4.ユース/メディア
11.3.4.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2023A-2033F
11.3.4.4.2.市場シェア(%) 2023年~2033年
11.3.4.4.3.前年比成長率(%) 2023A-2033F
12.北米の仮想移動体通信事業者市場規模&予測 2023A-2033F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場区分
12.3.1.オペレーションモデル別
12.3.2.サービスタイプ別
12.3.3.加入者別
12.3.4.ビジネスモデル別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州の仮想移動体通信事業者市場規模&予測 2023A-2033F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場セグメンテーション
13.3.1.オペレーションモデル別
13.3.2.サービスタイプ別
13.3.3.加入者別
13.3.4.ビジネスモデル別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域の仮想移動体通信事業者市場規模&予測 2023A-2033F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメント
14.3.1.オペレーションモデル別
14.3.2.サービスタイプ別
14.3.3.加入者別
14.3.4.ビジネスモデル別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC
15.中東・アフリカの仮想移動体通信事業者市場規模&予測2023A-2033F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場セグメント
15.3.1.オペレーションモデル別
15.3.2.サービスタイプ別
15.3.3.加入者別
15.3.4.ビジネスモデル別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカの仮想移動体通信事業者市場規模&予測2023A-2033F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場セグメンテーション
16.3.1.オペレーションモデル別
16.3.2.サービスタイプ別
16.3.3.加入者別
16.3.4.ビジネスモデル別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2021年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.ベライゾンMVNO
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.2.AT&T MVNO
18.3.TモバイルMVNO
18.4.TracFoneワイヤレス
18.5.ブースト・モバイル
18.6.ヴァージン・モバイル
18.7.グーグルファイ
18.8.ティンモバイル
18.9.リパブリック・ワイヤレス
18.10.フリーダムポップ
18.11.H2Oワイヤレス
18.12.ライカモバイル
18.13.シンプルモバイル
18.14.レッドポケットモバイル
18.15.トータル・ワイヤレス
18.16.その他の有力プレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Mobile Virtual Network Operators Market Size, Share, and Analysis, By Operational Model (Reseller, Service Operator, and Full MVNO), By Service Type (Postpaid and Prepaid), By Subscriber (Consumer and Enterprise), By Business Model (Discount, Ethnic, Business, and Youth/Media), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Mobile Virtual Network Operators Market is anticipated to exhibit a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 7.6% during the forecast span from 2024 to 2034. In 2023, the market size was assessed at USD 83.2 billion and is projected to reach USD 187.2 billion by the completion of 2034.
Mobile Virtual Network Operators are companies in the telecommunications business that provide mobile phone services without owning the underlying network infrastructure. Instead, they acquire network capacity from traditional Mobile Network Operators (MNOs) at wholesale rates and promote these services under their own brand. MVNOs often target certain market segments or demographics and provides customized service plans to separate themselves from larger carriers. Their operational strategy allows for price and service flexibility, which frequently leads to high competition and consumer choice. The presence of MVNOs in the market encourages innovation and promotes the growth of mobile services, which benefits consumers by providing different options and competitive pricing. These operators add to the dynamism of the telecommunications sector by developing new methods to service delivery and consumer experience.

MARKET HIGHLIGHTS
Mobile Virtual Network Operators Market is expected to reach USD 187.2 billion during the forecast period, owing to the increasing demand for cost-effective mobile services, along with growing smartphone penetration and a choice for personalized service plans. MVNOs are gaining popularity due to their competitive pricing and special product offerings which are crafted for specific demographics or market segments. Additionally, supportive regulatory policies across various regions promote competition and encourage new entrants, which amplify the growth of mobile virtual network operator. Moreover, improvements in technology in mobile data services and digital platforms, present various opportunities for MVNOs to enhance their products and stimulate customer engagement. Furthermore, MVNO market is expected to experience steady expansion and competitive competition due to the changing telecommunications environment and consumer preferences. This expansion not only provides consumers with a broader range of mobile service options, but also stimulates innovation across industry, which results in further developments in mobile communications.

Mobile Virtual Network Operators Market Segments:
• By Operational Model
o Reseller
o Service Operator
o Full MVNO
• By Service Type
o Postpaid
o Prepaid
• By Subscriber
o Consumer
o Enterprise
• By Business Model
o Discount
o Ethnic
o Business
o Youth/Media
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Favorable Laws and Regulations will Create Growth Opportunities
Increasing Demand for Customization will Drive Market Growth
Restraint
Market Saturation and Intense Competition Could Limit the Growth of MVNOs

Key Players
• Verizon MVNOs
• AT&T MVNOs
• T-Mobile MVNOs
• TracFone Wireless
• Virgin Mobile
• Lycamobile
• Boost Mobile
• FreedomPop
• Ting Mobile
• Republic Wireless
• H2O Wireless
• Google Fi
• Simple Mobile
• Red Pocket Mobile
• Total Wireless
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Global Mobile Virtual Network Operators Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Global Mobile Virtual Network Operators Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Global Mobile Virtual Network Operators Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Global Mobile Virtual Network Operators Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2018-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Global Mobile Virtual Network Operators Market Size & Forecast 2023A-2033F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Operational Model
11.3.1.1. Reseller
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.1.2.Service Operator
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.1.3.Full MVNO
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.1.3.2.Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.2. By Service Type
11.3.2.1.Postpaid
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.2.2. Prepaid
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.3.By Subscriber
11.3.3.1.Consumer
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.3.2. Enterprise
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.4.By Business Model
11.3.4.1.Discount
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.4.2. Ethnic
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.4.3. Business
11.3.4.3.1.By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
11.3.4.4.Youth/Media
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2023A-2033F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2023A-2033F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2023A-2033F
12.North America Mobile Virtual Network Operators Market Size & Forecast 2023A-2033F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Operational Model
12.3.2. By Service Type
12.3.3. By Subscriber
12.3.4. By Business Model
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Mobile Virtual Network Operators Market Size & Forecast 2023A-2033F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Operational Model
13.3.2. By Service Type
13.3.3. By Subscriber
13.3.4. By Business Model
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Mobile Virtual Network Operators Market Size & Forecast 2023A-2033F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Operational Model
14.3.2. By Service Type
14.3.3. By Subscriber
14.3.4. By Business Model
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Mobile Virtual Network Operators Market Size & Forecast 2023A-2033F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Operational Model
15.3.2. By Service Type
15.3.3. By Subscriber
15.3.4. By Business Model
15.4.Country
15.4.1.Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Mobile Virtual Network Operators Market Size & Forecast 2023A-2033F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Operational Model
16.3.2. By Service Type
16.3.3. By Subscriber
16.3.4. By Business Model
16.4.Country
16.4.1.Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Verizon MVNOs
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1. Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3.Market Share
18.1.4.4.Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.2. AT&T MVNOs
18.3. T-Mobile MVNOs
18.4. TracFone Wireless
18.5. Boost Mobile
18.6. Virgin Mobile
18.7. Google Fi
18.8. Ting Mobile
18.9. Republic Wireless
18.10. FreedomPop
18.11.H2O Wireless
18.12. Lycamobile
18.13. Simple Mobile
18.14. Red Pocket Mobile
18.15. Total Wireless
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート

Fatpos Global 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/10 10:27

150.41 円

164.95 円

199.31 円

ページTOPに戻る