インドのスポーツドリンクSports Drinks in India 移動手段がパンデミック以前のレベルに戻ったことで、若い世代の社交が復活し、外出先での消費が顕著に増加し、インドのスポーツドリンクのオフトレード需要を牽引している。スポーツ、エンターテインメント、自... もっと見る
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サマリー移動手段がパンデミック以前のレベルに戻ったことで、若い世代の社交が復活し、外出先での消費が顕著に増加し、インドのスポーツドリンクのオフトレード需要を牽引している。スポーツ、エンターテインメント、自動車ショーなど、さまざまなイベントが例年通り再開された。また、学校や大学では、長らく家に閉じこもっていた学生たちが校内に戻ってきた。ユーロモニター・インターナショナルの『インドのスポーツドリンク』レポートは、全国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(2019-2023年)を提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージング、価格問題など)の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品低糖スポーツドリンク、通常のスポーツドリンク データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * スポーツドリンク市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sports Drinks in IndiaEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables SPORTS DRINKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Gatorade leads the way in boosting off-trade sales through on-the-go consumption Coca-Cola targets volume share by extending accessible option to rural consumers Perception of sports drinks, combined with a lack of reduced sugar alternatives, limits category’s potential PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Coca-Cola’s mass marketing will hinder the competition’s ability to increase prices during the forecast period Post-pandemic period presents an opportune moment for launch of healthier variants CATEGORY DATA Table 1 Off-trade Sales of Sports Drinks: Volume 2018-2023 Table 2 Off-trade Sales of Sports Drinks: Value 2018-2023 Table 3 Off-trade Sales of Sports Drinks: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Off-trade Sales of Sports Drinks: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Sports Drinks: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Sports Drinks: % Volume 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Sports Drinks: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Sports Drinks: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: % Value Growth 2023-2028 SOFT DRINKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Soft drinks in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for soft drinks? MARKET DATA Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2018-2023 Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2018-2023 Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2018-2023 Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2022 Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2022 Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2022 Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2022 Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2018-2023 Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2019-2023 Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2020-2023 Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2018-2023 Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2023 Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2023-2028 Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2023-2028 Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2023-2028 Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2023-2028 Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2023-2028 Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2023-2028 Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX Fountain sales in India DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWith mobility returning to pre-pandemic levels, there has been a noticeable increase in on-the-go consumption, driven by a resurgence in socialising among the younger generation, thereby driving off-trade demand for sports drinks in India. Various events, including sports, entertainment and auto shows, have resumed as usual. In addition, schools and colleges have welcomed students back to their premises after prolonged home seclusion. Table of ContentsSports Drinks in IndiaEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables SPORTS DRINKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Gatorade leads the way in boosting off-trade sales through on-the-go consumption Coca-Cola targets volume share by extending accessible option to rural consumers Perception of sports drinks, combined with a lack of reduced sugar alternatives, limits category’s potential PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Coca-Cola’s mass marketing will hinder the competition’s ability to increase prices during the forecast period Post-pandemic period presents an opportune moment for launch of healthier variants CATEGORY DATA Table 1 Off-trade Sales of Sports Drinks: Volume 2018-2023 Table 2 Off-trade Sales of Sports Drinks: Value 2018-2023 Table 3 Off-trade Sales of Sports Drinks: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Off-trade Sales of Sports Drinks: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Sports Drinks: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Sports Drinks: % Volume 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Sports Drinks: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Sports Drinks: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Off-trade Sales of Sports Drinks: % Value Growth 2023-2028 SOFT DRINKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Soft drinks in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for soft drinks? MARKET DATA Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2018-2023 Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2018-2023 Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2018-2023 Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2022 Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2022 Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2022 Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2022 Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2018-2023 Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2019-2023 Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2020-2023 Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2018-2023 Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2023 Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2023-2028 Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2023-2028 Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2023-2028 Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2023-2028 Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2023-2028 Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2023-2028 Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX Fountain sales in India DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/09/20 10:26 143.76 円 160.81 円 193.57 円 |