インドのエナジードリンクEnergy Drinks in India 2018年、ペプシコはスティングというブランドでインドにエナジードリンクを投入し、250ml缶あたり50インドルピーで販売した。ペプシコは、より幅広い消費者層を惹きつけ、特に農村部におけるこのカテゴリーの未開... もっと見る
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サマリー2018年、ペプシコはスティングというブランドでインドにエナジードリンクを投入し、250ml缶あたり50インドルピーで販売した。ペプシコは、より幅広い消費者層を惹きつけ、特に農村部におけるこのカテゴリーの未開拓の可能性を掘り起こすためには、手頃な価格が必要だと考え、これに対応した。2020年、ペプシコはスティングを250mlのペットボトルでINR20という価格で発売し、入手しやすさを重視した。ユーロモニター・インターナショナル(Euromonitor International)のインドのエナジードリンク レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(2019-2023年)を提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージング、価格問題など)の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品低糖質エナジードリンク、レギュラーエナジードリンク データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エナジードリンク市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Energy Drinks in IndiaEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables ENERGY DRINKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS PepsiCo and Coca-Cola leverage economies of scale and mass marketing Mass marketing and robust distribution catapult Sting to leading position Category remains underpenetrated due to caffeine concerns, formulation and price PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Economic alternative of Sting also opens up category to new consumer groups Affordable options will continue to dominate consumption over forecast period CATEGORY DATA Table 1 Off-trade Sales of Energy Drinks: Volume 2018-2023 Table 2 Off-trade Sales of Energy Drinks: Value 2018-2023 Table 3 Off-trade Sales of Energy Drinks: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Off-trade Sales of Energy Drinks: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Energy Drinks: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Energy Drinks: % Volume 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Energy Drinks: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Energy Drinks: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: % Value Growth 2023-2028 SOFT DRINKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Soft drinks in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for soft drinks? MARKET DATA Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2018-2023 Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2018-2023 Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2018-2023 Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2022 Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2022 Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2022 Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2022 Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2018-2023 Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2019-2023 Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2020-2023 Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2018-2023 Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2023 Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2023-2028 Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2023-2028 Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2023-2028 Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2023-2028 Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2023-2028 Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2023-2028 Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX Fountain sales in India DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2018, PepsiCo entered energy drinks in India with the brand Sting, costing INR50 per 250ml can, while Red Bull, the leading brand, retailed for nearly double the price for the same quantity. Realising the need for affordability to attract a broader consumer base and mine untapped potential in the category, particularly in rural areas, PepsiCo responded. In 2020, it introduced Sting in a 250ml PET bottle priced at INR20, focusing on accessibility. Table of ContentsEnergy Drinks in IndiaEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables ENERGY DRINKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS PepsiCo and Coca-Cola leverage economies of scale and mass marketing Mass marketing and robust distribution catapult Sting to leading position Category remains underpenetrated due to caffeine concerns, formulation and price PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Economic alternative of Sting also opens up category to new consumer groups Affordable options will continue to dominate consumption over forecast period CATEGORY DATA Table 1 Off-trade Sales of Energy Drinks: Volume 2018-2023 Table 2 Off-trade Sales of Energy Drinks: Value 2018-2023 Table 3 Off-trade Sales of Energy Drinks: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Off-trade Sales of Energy Drinks: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Energy Drinks: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Energy Drinks: % Volume 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Energy Drinks: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Energy Drinks: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: % Value Growth 2023-2028 SOFT DRINKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Soft drinks in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for soft drinks? MARKET DATA Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2018-2023 Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2018-2023 Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2018-2023 Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2022 Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2022 Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2022 Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2022 Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2018-2023 Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2019-2023 Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2020-2023 Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2018-2023 Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2023 Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2023-2028 Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2023-2028 Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2023-2028 Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2023-2028 Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2023-2028 Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2023-2028 Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX Fountain sales in India DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/09/20 10:26 143.76 円 160.81 円 193.57 円 |