世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

詳細検索

お問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/11/05 10:26

154.49 円

177.69 円

203.81 円

トピックス別レポート一覧 非耐久財の市場調査レポート

このリストは非耐久財に関するレポートを新着順に紹介しています。

 

スペインのマスビューティ&パーソナルケア
スペインのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Spain
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Most mass beauty and personal care categories saw growth in 2021. The steep fall in colour cosmetics came to a halt and saw a slight improvement due to a return to outdoor activities and hybrid work modes. Most companies see Singapore as a mature market w…
このレポートの詳細ページはこちら
シンガポールにおけるマスビューティ&パーソナルケア
シンガポールにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Singapore
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
During the pandemic, there has been an increasing focus on mental health and wellness, which is associated with changes in the way consumers perceive ageing. There has been a gradual shift from perceptions of ageing as a condition that needs to be treated…
このレポートの詳細ページはこちら
ニュージーランドのマスビューティ&パーソナルケア
ニュージーランドのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in New Zealand
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The rate of growth in retail constant value sales (2021 prices) of mass beauty and personal care doubled during 2021, as the economic situation stabilised and local consumers spent less time at home. After a particularly difficult 2020, mass colour cosmet…
このレポートの詳細ページはこちら
モロッコのマスビューティ&パーソナルケア
モロッコのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Morocco
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mass beauty and personal care recorded higher growth rates in both volume and current value terms across a number of categories in 2021. While growth in volume terms was supported by consumers spending more time outdoors compared to the previous year, gro…
このレポートの詳細ページはこちら
マレーシアのマスビューティ&パーソナルケア
マレーシアのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Malaysia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
In general, mass beauty and personal care was more resilient in 2020 compared to premium beauty and personal care, recording just a single-digit decline in value terms. This was thanks in part to the strong demand for hygiene products, which mainly fall i…
このレポートの詳細ページはこちら
イタリアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
イタリアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Italy
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
While overall demand for beauty and personal care in Ireland remained stable in 2021, value sales remained marginally lower than pre-pandemic levels, with the premium segment outperforming mass products in terms of value growth. However, it is noteworthy …
このレポートの詳細ページはこちら
アイルランドのマスビューティ&パーソナルケア
アイルランドのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Ireland
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
During the COVID-19 crisis, mass market brands like Procter & Gamble and Unilever relied heavily on pureplay e-commerce players, such as Tokopedia, Shopee, and Blibli, for online sales. This was partly because the sales channels were already set up on the…
このレポートの詳細ページはこちら
インドネシアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
インドネシアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Indonesia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Players in mass beauty and personal care saw sluggish recovery in 2021, due to the delayed return of tourist flows. Tourist consumption accounted for around half of total sales for mass players before COVID-19. Taking The Body Shop as an example, as the b…
このレポートの詳細ページはこちら
中国・香港のマスビューティ&パーソナルケア分野
中国・香港のマスビューティ&パーソナルケア分野
Mass Beauty and Personal Care in Hong Kong, China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Retail constant value sales (2021 prices) of mass beauty and personal care had been in decline before the onset of the pandemic, but they stabilised during 2020, as the economic shock of COVID-19 led more local consumers to trade down from premium offerin…
このレポートの詳細ページはこちら
フランスにおけるマスビューティ&パーソナルケア
フランスにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in France
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Overall mass beauty and personal care saw a decline in current value sales in 2021, reflecting a weaker performance compared to 2020. COVID-19 disrupted demand and retail sales patterns causing upswings in some categories and declines in other. The slowdo…
このレポートの詳細ページはこちら
デンマークのマスビューティ&パーソナルケア
デンマークのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Denmark
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mass beauty and personal care benefited from price-conscious consumers trading down from the premium segment due to the economic impact of the pandemic and lower disposable income. Demand remained especially resilient in categories comprised of products s…
このレポートの詳細ページはこちら
コロンビアのマスビューティ&パーソナルケア
コロンビアのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Colombia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
In 2021, the competition in the beauty and personal care industry became fiercer. Premium brands actively adopted aggressive promotion and discount strategies to attract consumers, especially during major online shopping festivals such as double 11 and Ju…
このレポートの詳細ページはこちら
中国におけるマスビューティ・パーソナルケア
中国におけるマスビューティ・パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mass beauty and personal care had an outstanding 2021, recording double-digit current value growth. This performance was closely linked to the improving demand for categories such as colour cosmetic, fragrances, skin care and adult sun care in particular,…
このレポートの詳細ページはこちら
チリの美容・パーソナルケア
チリの美容・パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Chile
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Many limited-service restaurants recorded store closures during the pandemic, both chained and independent. Amongst the leading chained Asian limited-service restaurants, Four Sea Dragon, Mercuries, Sushi Express, Yoshinoya, Formosa Chang and Teishoku 8 a…
このレポートの詳細ページはこちら
イギリスのカラーコスメティック
イギリスのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Demand for colour cosmetics continued to be hindered by the new normal lifestyle seen in Thailand since the start of the pandemic. People continued to wear face masks in public, while many people continued to work from home where possible and socialized l…
このレポートの詳細ページはこちら
タイにおけるカラーコスメティクス
タイにおけるカラーコスメティクス
Colour Cosmetics in Thailand
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
With the threat of the pandemic in Taiwan easing towards the end of 2021, it resulted in a number of employees returning to the office following remote working measures, in addition to more frequent socialising. This scenario improved demand for colour co…
このレポートの詳細ページはこちら
台湾のカラー化粧品
台湾のカラー化粧品
Colour Cosmetics in Taiwan
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Having plunged by more than a quarter during 2020, there was no more than a partial recovery in retail constant value sales (2021 prices) of colour cosmetics during 2021. Demand for colour cosmetics was hit particularly hard by COVID-19 restrictions durin…
このレポートの詳細ページはこちら
スペインのカラーコスメティック
スペインのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in Spain
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Value sales of colour cosmetics saw a significant decline in 2020, and only slight recovery in 2021. Despite the upcoming reintroduction of travel and an end to movement restrictions, it is unlikely that colour cosmetics will return to the pre-pandemic le…
このレポートの詳細ページはこちら
シンガポールのカラーコスメティック
シンガポールのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in Singapore
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The issue of diversity and inclusion is a subject of ongoing discussion within the industry. It is bringing about profound changes as an increasing number of players adjust their product lines to cater for a global range of more diverse consumers. Therefo…
このレポートの詳細ページはこちら
ニュージーランドのカラーコスメティック
ニュージーランドのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in New Zealand
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Having declined sharply during 2020, as local consumers spent much more time at home, retail constant value sales (2021 prices) of colour cosmetics rebounded only partially during 2021. During 2020, demand for lip products and colour cosmetics sets/kits w…
このレポートの詳細ページはこちら
カテゴリ別にレポートを見る

ページTOPに戻る