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トピックス別レポート一覧 非耐久財の市場調査レポート

このリストは非耐久財に関するレポートを新着順に紹介しています。

 

モロッコのカラーコスメティック
モロッコのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in Morocco
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
With restrictions on movement outside of the home after the introduction of another lockdown in the first months of 2021, many Malaysians significantly reduced their expenditure on perceived non-essential products such as colour cosmetics due to remote wo…
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マレーシアのカラー化粧品
マレーシアのカラー化粧品
Colour Cosmetics in Malaysia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Colour cosmetics saw only a mild recovery in 2021 after the heavy losses recorded in 2020 when the category was hit hard by the arrival of the COVID-19 pandemic. Alongside lockdown measures and home seclusion there was also an obligation to wear face mask…
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イタリアのカラーコスメティック
イタリアのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in Italy
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
As the best performing product type in colour cosmetics in 2020, recording a relatively low decline of 15% in value sales, nail products was able to recover more strongly, resulting in value sales sitting just below pre-pandemic levels in 2021. Eye make-u…
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アイルランドのカラーコスメティック
アイルランドのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in Ireland
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The need for make-up products dwindled in the midst of the COVID-19 crisis because consumers spent far less time outside their homes and engaging in in-person social interactions. During the crisis, consumers were either required to stay at home or limite…
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インドネシアにおけるカラー化粧品
インドネシアにおけるカラー化粧品
Colour Cosmetics in Indonesia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
After the emergence of the pandemic, the demand for colour cosmetics inevitably plummeted in 2020. In 2021, the category managed to see growth in the low double-digits, although sales reached nowhere near the pre-pandemic level. Other than the delayed rec…
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中国・香港のカラーコスメティックス
中国・香港のカラーコスメティックス
Colour Cosmetics in Hong Kong, China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Having plunged by more than a quarter during 2020, retail constant value sales (2021 prices) of colour cosmetics continued to decline in 2021 – albeit at a much more modest rate. The first quarter of 2021 was again marked by COVID-19. From January 1 to Ma…
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フランスにおけるカラーコスメティクス
フランスにおけるカラーコスメティクス
Colour Cosmetics in France
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Colour cosmetics continued to suffer under the impact of COVID-19 in 2021 as consumers spent more time at home and less time going to work and socialising, which meant less need and desire to wear make-up in general. The decline in current value sales was…
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デンマークのカラーコスメティック
デンマークのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in Denmark
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
2021 was another difficult year for colour cosmetics with most categories continuing to post declines in current value terms. With consumers continuing to spend a significant amount of time at home for both work and leisure consumers did not see the need …
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コロンビアのカラーコスメティック
コロンビアのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in Colombia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Colour cosmetics witnessed double-digit current value growth in 2021, returning to more dynamic growth in the new normal after the COVID-19 outbreak in 2020, when consumers were heavily impacted by the lockdown policy and rarely wore make-up, leading to l…
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中国におけるカラー化粧品
中国におけるカラー化粧品
Colour Cosmetics in China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Colour cosmetics experienced an outstanding 2021, recording double-digit current value and volume growth following the significant declines of 2020. This resulted in value sales surpassing pre-pandemic figures, although overall demand remained marginally …
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イギリスのビューティ&パーソナルケア
イギリスのビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in the United Kingdom
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
COVID-19 has been the catalyst for a rapid change in consumer behaviour in Thailand, with the pandemic impacting the local economy, the ability for consumers to move freely and restricting entry to inbound tourism. Further waves of COVID-19 hit Thailand i…
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タイにおけるビューティ&パーソナルケア
タイにおけるビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Thailand
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
2021 was a year of great change for Taiwan. The pandemic finally broke through the country’s measures to contain COVID-19, with mid-May seeing the country enter Alert Level 3 that lasted for two and a half months before being lowered to Alert Level 2. The…
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台湾のビューティ&パーソナルケア
台湾のビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Taiwan
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Having declined at an unprecedented pace during 2020, the central theme in beauty and personal care in Spain in 2021 was one of gradual recovery. However, the impact of the pandemic on this category has been far from uniform. During 2020, colour cosmetics…
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スペインのビューティ&パーソナルケア
スペインのビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Spain
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Overall, beauty and personal care witnessed an increase in current value sales in 2021. In 2020, the impact of COVID-19 on beauty and personal care was particularly felt in areas such as sun care, fragrances and colour cosmetics, with all three categories…
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シンガポールの美容・パーソナルケア
シンガポールの美容・パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Singapore
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
With the concept of beauty becoming increasingly globalised, inclusivity and diversity have become fundamental components of highly relevant brand messages. As a result, the industry continues to broaden product portfolios to cater for an expanding consum…
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ニュージーランドの美容・パーソナルケア
ニュージーランドの美容・パーソナルケア
Beauty and Personal Care in New Zealand
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The rate of growth in retail constant value sales (2021) of beauty and personal care slowed for the second year in a row during 2021. Demand for beauty and personal care products was negatively affected by lockdown measures that extended into the early pa…
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モロッコの美容・パーソナルケア
モロッコの美容・パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Morocco
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
In 2021, COVID-19 related restrictions remained in place for most of the year. This had a mixed impact on the performance of beauty and personal care in 2021, despite recording overall positive volume and value growth. Product areas such as skin care, bat…
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マレーシアの美容・パーソナルケア
マレーシアの美容・パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Malaysia
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The outbreak of COVID-19 had a significant impact on value sales of beauty and personal care in Italy in 2020, with consumers adjusting their lifestyles accordingly. Beauty and personal care returned to growth in current value terms in 2021 with sales ben…
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イタリアにおけるビューティ&パーソナルケア
イタリアにおけるビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Italy
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The comparatively long lockdown Ireland experienced relative to its island neighbour, had a noticeable impact on the recovery of beauty and personal care in 2021. With continued social restrictions and remote working orders in place for much of the year, …
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アイルランドのビューティ&パーソナルケア
アイルランドのビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Ireland
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The COVID-19 crisis had a varied impact on the performance of the beauty and personal care market in Indonesia. The marked reduction in physical social interaction due to stay at home measures and the shift to working and studying from home undermined dem…
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