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トピックス別レポート一覧 非耐久財の市場調査レポート

このリストは非耐久財に関するレポートを新着順に紹介しています。

 

フランスにおけるプレミアムビューティー&パーソナルケア
フランスにおけるプレミアムビューティー&パーソナルケア
Premium Beauty and Personal Care in France
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Following a decline in 2020, premium beauty and personal care saw a solid recovery in current retail value and volume terms in 2021. Fragrances was one of the main growth drivers in 2021 as consumer demand increased. Constraints on international travel un…
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デンマークのプレミアムビューティー&パーソナルケア
デンマークのプレミアムビューティー&パーソナルケア
Premium Beauty and Personal Care in Denmark
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Despite Colombia suffering from reduced consumer purchasing power, job insecurity and a more general negative economic outlook in terms of inflation, premium beauty and personal care still saw a return to growth in current value terms in 2021. These produ…
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コロンビアのプレミアムビューティー&パーソナルケア
コロンビアのプレミアムビューティー&パーソナルケア
Premium Beauty and Personal Care in Colombia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Premium skin care saw remarkable current value growth once again in 2021, driven by the ongoing premiumisation trend and more segmented demand from consumers. As awareness of healthy living is increasing rapidly and consumers are paying more and more atte…
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中国におけるプレミアムビューティー&パーソナルケア
中国におけるプレミアムビューティー&パーソナルケア
Premium Beauty and Personal Care in China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Premium fragrances was the strongest performer in 2021 within Chilean beauty and personal care. This was driven by access to additional disposable incomes as consumers were permitted to make withdrawals from the pension system, in addition to the fact tha…
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その他のペットフード(オーストラリア
その他のペットフード(オーストラリア
Other Pet Food in Australia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mouthwashes/dental rinses continued its ascent in 2021. There are three main reasons behind this. First, the focus on health and hygiene, led by COVID-19, led many consumers to prioritise a full oral care regime. Second, consumers were increasingly confro…
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英国におけるマスビューティ&パーソナルケア
英国におけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
COVID-19 continues to benefit demand for specific products within mass beauty and personal care while a premiumisation trend within the mass segment also supported growth in the category in 2021. The growing presence of, and growing interest in, dermocosm…
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タイにおけるマスビューティ&パーソナルケア
タイにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Thailand
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The overall status of the pandemic in Taiwan was relatively stable in the first half of 2021, offering greater flexibility to citizens in terms of mobility. However, after the implementation of Alert Level 3 on 15 May, consumers’ mass beauty and personal …
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台湾のマスビューティ&パーソナルケア
台湾のマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Taiwan
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Retail constant value sales (2021 prices) of mass beauty and personal care began to recover during 2021 but remained well below their pre-pandemic level. During 2021, mass fragrances, mass adult sun care and mass colour cosmetics were the top performers i…
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スペインのマスビューティ&パーソナルケア
スペインのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Spain
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Most mass beauty and personal care categories saw growth in 2021. The steep fall in colour cosmetics came to a halt and saw a slight improvement due to a return to outdoor activities and hybrid work modes. Most companies see Singapore as a mature market w…
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シンガポールにおけるマスビューティ&パーソナルケア
シンガポールにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Singapore
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
During the pandemic, there has been an increasing focus on mental health and wellness, which is associated with changes in the way consumers perceive ageing. There has been a gradual shift from perceptions of ageing as a condition that needs to be treated…
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ニュージーランドのマスビューティ&パーソナルケア
ニュージーランドのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in New Zealand
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The rate of growth in retail constant value sales (2021 prices) of mass beauty and personal care doubled during 2021, as the economic situation stabilised and local consumers spent less time at home. After a particularly difficult 2020, mass colour cosmet…
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モロッコのマスビューティ&パーソナルケア
モロッコのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Morocco
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mass beauty and personal care recorded higher growth rates in both volume and current value terms across a number of categories in 2021. While growth in volume terms was supported by consumers spending more time outdoors compared to the previous year, gro…
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マレーシアのマスビューティ&パーソナルケア
マレーシアのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Malaysia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
In general, mass beauty and personal care was more resilient in 2020 compared to premium beauty and personal care, recording just a single-digit decline in value terms. This was thanks in part to the strong demand for hygiene products, which mainly fall i…
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イタリアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
イタリアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Italy
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
While overall demand for beauty and personal care in Ireland remained stable in 2021, value sales remained marginally lower than pre-pandemic levels, with the premium segment outperforming mass products in terms of value growth. However, it is noteworthy …
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アイルランドのマスビューティ&パーソナルケア
アイルランドのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Ireland
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
During the COVID-19 crisis, mass market brands like Procter & Gamble and Unilever relied heavily on pureplay e-commerce players, such as Tokopedia, Shopee, and Blibli, for online sales. This was partly because the sales channels were already set up on the…
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インドネシアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
インドネシアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Indonesia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Players in mass beauty and personal care saw sluggish recovery in 2021, due to the delayed return of tourist flows. Tourist consumption accounted for around half of total sales for mass players before COVID-19. Taking The Body Shop as an example, as the b…
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中国・香港のマスビューティ&パーソナルケア分野
中国・香港のマスビューティ&パーソナルケア分野
Mass Beauty and Personal Care in Hong Kong, China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Retail constant value sales (2021 prices) of mass beauty and personal care had been in decline before the onset of the pandemic, but they stabilised during 2020, as the economic shock of COVID-19 led more local consumers to trade down from premium offerin…
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フランスにおけるマスビューティ&パーソナルケア
フランスにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in France
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Overall mass beauty and personal care saw a decline in current value sales in 2021, reflecting a weaker performance compared to 2020. COVID-19 disrupted demand and retail sales patterns causing upswings in some categories and declines in other. The slowdo…
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デンマークのマスビューティ&パーソナルケア
デンマークのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Denmark
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mass beauty and personal care benefited from price-conscious consumers trading down from the premium segment due to the economic impact of the pandemic and lower disposable income. Demand remained especially resilient in categories comprised of products s…
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コロンビアのマスビューティ&パーソナルケア
コロンビアのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Colombia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
In 2021, the competition in the beauty and personal care industry became fiercer. Premium brands actively adopted aggressive promotion and discount strategies to attract consumers, especially during major online shopping festivals such as double 11 and Ju…
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