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世界のアイウェア市場、製品タイプ別(サングラス・メガネ・コンタクトレンズ・スポーツアイウェア・その他(セーフティアイウェア・プロテクションアイウェア))、エンドユーザー別(女性・男性・ユニセックス)、流通チャネル別(専門店・スーパー/ハイパーマーケット・マルチブランドストア・オンラインチャネル・その他(カウンターショップ・メイクアップ&ビューティーストア))、地域別競争状況・予測・機会、2026年


Global Eyewear Market, By Product Type (Sunglasses Spectacles, Contact Lenses, Sport Eyewear, and Others (Safety Eyewear & Protection Eyewear)), By End User (Women, Men, and Unisex), By Distribution Channel (Specialty Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Brand Stores, Online Channels, and Others (Counter shops, Make-up & Beauty Stores), By Region Competition, Forecast & Opportunities, 2026

世界のアイウェア市場は、予測期間中に5.83%のCAGRで成長し、2026Fまでに1,111.12億米ドルに達すると予測されています。世界のアイウェア市場は、人口の増加、経済発展、消費者の購買力が原動力となっています。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$4,900
シングルユーザライセンス
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118 英語

 

サマリー

世界のアイウェア市場は、予測期間中に5.83%のCAGRで成長し、2026Fまでに1,111.12億米ドルに達すると予測されています。世界のアイウェア市場は、人口の増加、経済発展、消費者の購買力が原動力となっています。ほとんどの人は、人生のどこかで視力の問題を経験します。軽度で自然に治るものもあれば、自宅で簡単に治せるものもあります。また、問題を解決し克服するためには、専門家の治療と処方箋付き眼鏡が必要なものもあります。さらに、サングラスの人気や人々のファッション感覚の高まりが成長を大きく後押ししています。白内障、近視、遠視などの病気が一般的になってきており、目の専門家が診断後に眼鏡を処方し、クリアな視界を提供することで市場は成長しています。また、大人も子供もデジタル画面を見る時間が長くなり、アイウェアは日常的に必要なものとなっています。

世界のアイウェア市場は、製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域、企業に分かれています。製品タイプでは、世界のアイウェア市場はさらに、サングラス、メガネ、コンタクトレンズ、スポーツアイウェア、その他(安全・保護用アイウェア)に分類されます。これらの中で、サングラスはファッショナブルであり、太陽のダメージや結膜炎から目を保護することから、2020年には約42%となった世界のアイウェア市場の大半のシェアを占めており、予測期間中もその優位性は続くと予想されます。人々は様々な機会に異なるサングラスを持っています。コンタクトレンズは、自然な視野が得られ、視界を遮るフレームがなく、歪みが大幅に軽減されるため、製品タイプ別では最も急速に成長しています。また、メガネのように曇ったり、まぶしく感じたりすることもありません。

世界のアイウェア市場は、流通チャネルの観点から、専門店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、オンラインチャネル、その他(カウンターショップ、メイクアップ&ビューティーストアなど)に分類されます。これらの中で、2020年の世界のアイウェア市場では、専門店がシェアの大半を占めており、予測期間を通じて市場を支配し続けると考えられます。昨今では、より良い価格や割引、利便性、そして大手e-tailerによるプライベートブランドを含む幅広い商品セレクションを求めて、多くの消費者がe-commerceに移行しているため、オンライン販売が大きく拡大しています。

世界のアイウェア市場で活動している主なプレイヤーは、EssilorLuxottica、Johnson & Johnson Services, Inc.、The Cooper Companies Inc.、Alcon Vision LLC、Fielmann AG、Bausch Health Companies Inc.、Carl Zeiss Meditec AG、Safilo Group S.p.A、De Rigo Vision S.p.Aなどです。アイウェアメーカーは、世界のアイウェア市場で競争力を維持するために、独自のマーケティング戦略を展開し、最新の技術を用いて顧客体験を豊かにすることに注力しています。製品を差別化し、さまざまな媒体を通じて独自の売り方を消費者に伝えています。また、消費者の信頼を得るために、ブランドのポジショニングを行っています。エシロール・インターナショナルSAとルックスオティカ・グループS.p.Aは合併を完了し、眼鏡業界で最大級の企業が誕生した。合併後の社名はEssilorLuxotticaとなりました。さらに、多くの大手企業は、市場での競争力を維持するために、高度な技術を開発し、新しいアイウェアを発売しています。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界のアイウェア市場を分析し、市場規模を推定すること。
- 2021年から2026年までの世界のアイウェア市場の市場規模と2026Fまでの成長率を推定・予測すること。
- 世界のアイウェア市場を、製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域、企業に基づいて分類し、予測すること。
- 世界のアイウェア市場における拡張、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 世界のアイウェア市場において、支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 世界のアイウェア市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界のアイウェア市場で活動している主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 世界のアイウェア市場で市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定すること。

TechSci Research社は、本調査のために一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、世界中のすべての主要プレイヤーのメーカーと存在を分析しました。

TechSci Researchは、市場全体ではトップダウンアプローチを、地域市場ではボトムアップアプローチを用いて、世界のアイウェア市場の市場規模を算出しました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらのセグメントの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主な対象となるオーディエンス
- 眼鏡メーカー/サプライヤー/販売業者
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 眼鏡に関連する団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立つものです。

レポートの範囲
本レポートでは、世界のアイウェア市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。
- 眼鏡の世界市場、製品タイプ別
o サングラス
o メガネ
o コンタクトレンズ
o スポーツアイウェア
o その他
- 世界のアイウェア市場、エンドユーザー別
o 女性
o 男性
o ユニセックス
- アイウェアの世界市場:販売チャネル別
o 専門店
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o マルチブランドストア
o オンラインチャネル
o その他
- 世界のアイウェア市場:地域別
o 北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
o アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ヨーロッパ
フランス
イギリス
ドイツ
イタリア
スペイン
南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
o 中近東・アフリカ
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
競合他社の状況
企業プロファイル世界のアイウェア市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.COVID-19が世界のメガネ市場に与える影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.お客様が直面している課題
5.4.希望する販売チャネル
6.世界のアイウェア市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別(メガネ、サングラス、コンタクトレンズ、スポーツアイウェア、その他(安全・保護用アイウェア)) 2.
6.2.2.エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)
6.2.3.流通チャネル別(専門店、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、マルチブランドストア、オンラインチャネル、その他(カウンターショップ、メイクアップ&ビューティーストア)) 2.4.
6.2.4.地域別
6.3.マーケットマップ
7.北米アイウェア市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別
7.2.2.エンドユーザー別
7.2.3.販売チャネル別
7.2.4.国別
7.3.北アメリカ国別分析
7.3.1.アメリカのアイウェア市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと展望
7.3.1.2.1.製品タイプ別
7.3.1.2.2.エンドユーザー別
7.3.1.2.3.販売チャネル別
7.3.2.カナダのアイウェア市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.製品タイプ別
7.3.2.2.2.エンドユーザー別
7.3.2.2.3.販売チャネル別
7.3.3.メキシコ・アイウェア市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと展望
7.3.3.2.1.製品タイプ別
7.3.3.2.2.エンドユーザー別
7.3.3.2.3.販売チャネル別
8.アジア太平洋地域のアイウェア市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別
8.2.2.エンドユーザー別
8.2.3.販売チャネル別
8.2.4.国別
8.3.アジア太平洋地域国別分析
8.3.1.中国 アイウェア市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと展望
8.3.1.2.1.製品タイプ別
8.3.1.2.2.エンドユーザー別
8.3.1.2.3.販売チャネル別
8.3.2.インド・アイウェア市場の展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.製品タイプ別
8.3.2.2.2.エンドユーザー別
8.3.2.2.3.販売チャネル別
8.3.3.日本のアイウェア市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと展望
8.3.3.2.1.製品タイプ別
8.3.3.2.2.エンドユーザー別
8.3.3.2.3.販売チャネル別
8.3.4.オーストラリア・アイウェア市場の展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと展望
8.3.4.2.1.製品タイプ別
8.3.4.2.2.エンドユーザー別
8.3.4.2.3.販売チャネル別
8.3.5.韓国のアイウェア市場の展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと展望
8.3.5.2.1.製品タイプ別
8.3.5.2.2.エンドユーザー別
8.3.5.2.3.流通チャネル別
9.欧州アイウェア市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別
9.2.2.エンドユーザー別
9.2.3.販売チャネル別
9.2.4.国別
9.3.ヨーロッパ国別分析
9.3.1.フランス・アイウェア市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと展望
9.3.1.2.1.製品タイプ別
9.3.1.2.2.エンドユーザー別
9.3.1.2.3.販売チャネル別
9.3.2.イギリス・アイウェア市場の展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.製品タイプ別
9.3.2.2.2.エンドユーザー別
9.3.2.2.3.販売チャネル別
9.3.3.ドイツ・アイウェア市場の展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと展望
9.3.3.2.1.製品タイプ別
9.3.3.2.2.エンドユーザー別
9.3.3.2.3.販売チャネル別
9.3.4.イタリア・アイウェア市場の展望
9.3.4.1.市場規模と予測
9.3.4.1.1.金額ベース
9.3.4.2.市場シェアと展望
9.3.4.2.1.製品タイプ別
9.3.4.2.2.エンドユーザー別
9.3.4.2.3.販売チャネル別
9.3.5.スペイン・アイウェア市場の展望
9.3.5.1.市場規模と予測
9.3.5.1.1.金額ベース
9.3.5.2.市場シェアと展望
9.3.5.2.1.製品タイプ別
9.3.5.2.2.エンドユーザー別
9.3.5.2.3.流通チャネル別
10.南米のアイウェア市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品タイプ別
10.2.2.エンドユーザー別
10.2.3.販売チャネル別
10.2.4.国別
10.3.南米国別分析
10.3.1.ブラジル・アイウェア市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと展望
10.3.1.2.1.製品タイプ別
10.3.1.2.2.エンドユーザー別
10.3.1.2.3.販売チャネル別
10.3.2.アルゼンチン・アイウェア市場の展望
10.3.2.1.市場規模と予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと予測
10.3.2.2.1.製品タイプ別
10.3.2.2.2.エンドユーザー別
10.3.2.2.3.販売チャネル別
10.3.3.コロンビアのアイウェア市場の展望
10.3.3.1.市場規模と予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと展望
10.3.3.2.1.製品タイプ別
10.3.3.2.2.エンドユーザー別
10.3.3.2.3.販売チャネル別
11.中近東・アフリカのアイウェア市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェアと予測
11.2.1.製品タイプ別
11.2.2.エンドユーザー別
11.2.3.販売チャネル別
11.2.4.国別
11.3.中東・アフリカ国別分析
11.3.1.南アフリカのアイウェア市場の展望
11.3.1.1.市場規模と予測
11.3.1.1.1.金額ベース
11.3.1.2.市場シェアと展望
11.3.1.2.1.製品タイプ別
11.3.1.2.2.エンドユーザー別
11.3.1.2.3.販売チャネル別
11.3.2.サウジアラビアのアイウェア市場の展望
11.3.2.1.市場規模と予測
11.3.2.1.1.金額ベース
11.3.2.2.市場シェアと予測
11.3.2.2.1.製品タイプ別
11.3.2.2.2.エンドユーザー別
11.3.2.2.3.販売チャネル別
11.3.3.アラブ首長国連邦のアイウェア市場の展望
11.3.3.1.市場規模と予測
11.3.3.1.1.金額ベース
11.3.3.2.市場シェアと展望
11.3.3.2.1.製品タイプ別
11.3.3.2.2.エンドユーザー別
11.3.3.2.3.販売チャネル別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発状況
14.競合状況
14.1.エシロール・ルックスオティカ社
14.2.Bausch Health Companies Inc.
14.3.ジョンソン・アンド・ジョンソン・サービス・インク
14.4.クーパー・カンパニーズ・インク
14.5.アルコンビジョンLLC
14.6.フェイルマンAG
14.7.カールツァイスメディテック株式会社
14.8.サフィロ・グループ S.p.A
14.9.デ・リゴ・ビジョン S.p.A.
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

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Summary

The global eyewear market is expected to reach USD111.12 billion by 2026F, growing at CAGR of 5.83% during the forecast period. The global eyewear market is being driven by rising population, economic development, and consumer purchasing power. Most people experience vision problems at some point in their lives. Some are minor and go away on their own, while others are simple to treat at home. Others require the care of a specialist and prescription glasses to cure and overcome the problem. Furthermore, the growth is highly driven by the popularity of sunglasses as well as a rising sense of fashion among people. The market has been growing as diseases such as cataracts, myopia, and hyper myopia are becoming more common, and eye specialists prescribe spectacles after diagnoses to provide clear vision. As adults and children spend more time on digital screens, eyewear has become a daily requirement.

The global eyewear market is segmented into product type, end user, distribution channel, region and company. In terms of product type, the global eyewear market is further segmented into sunglasses, spectacles, contact lenses, sports eyewear, and others (safety and protection eyewear). Among these, sunglasses have accounted for the majority of market share in the global eyewear market which was around 42% in 2020 and is expected to continue its dominance during the forecast period as sunglasses are fashionable and protect the eyes from sun damage and conjunctivitis. People have different pairs of sunglasses for various occasions. Contact lenses are the fastest-growing product type segment as they provide a natural field of view, have no frames to obstruct vision, and greatly reduce distortions. Also, unlike glasses, they do not fog up or cause glare.

In terms of distribution channel, the global eyewear market can be segmented into specialty stores, supermarkets/hypermarkets, multi-brand stores, online channels, and others (counter shops, make-up & beauty stores, etc.). Among these, specialty stores have accounted for the majority of the share in the global eyewear market in 2020 and will continue to dominate the market throughout the forecast period. Nowadays, Online sales have expanded significantly as more consumers have shifted to e-commerce for better prices and discounts, convenience, and a wider product selection, including private label by big e-tailers.

The major players operating in the global eyewear market are EssilorLuxottica, Johnson & Johnson Services, Inc., The Cooper Companies Inc., Alcon Vision LLC, Fielmann AG, Bausch Health Companies Inc., Carl Zeiss Meditec AG, Safilo Group S.p.A, De Rigo Vision S.p.A and others. To remain competitive in the market, eyewear companies are focusing on developing unique marketing strategies and using updated technology to enrich customer experience and to remain competitive in the global eyewear market. They are differentiating their product and are communicating their unique selling proposition through different mediums to the consumers. They are also positioning their brand in such a way to create trust among consumers. Essilor International SA and Luxottica Group S.p.A have completed their merger and created one of the largest players in the eyewear industry. After merger, the company named itself as EssilorLuxottica. Moreover, many major companies are developing advanced techniques and launching new eye wears to stay competitive in the market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F–2026F
Objective of the Study:
• To analyze and estimate the market size of the global eyewear market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the global eyewear market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026F.
• To classify and forecast the global eyewear market based on the product type, end user, distribution channel, region and company.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the global eyewear market.
• To identify the dominant region or segment in the global eyewear market.
• To identify drivers and challenges for the global eyewear market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the global eyewear market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the global eyewear market.

TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers and presence of all major players across the globe.

TechSci Research calculated the market size of the global eyewear market using a top-down approach in the overall market, bottom-up approach in the regional market, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these segments for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Eyewear manufacturers/ suppliers/ distributors
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Organizations, forums, and alliances related to eyewear.

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, global eyewear market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Global Eyewear Market, By Product Type:
o Sunglasses
o Spectacles
o Contact Lenses
o Sports Eyewear
o Others
• Global Eyewear Market, By End User:
o Women
o Men
o Unisex
• Global Eyewear Market, By Distribution Channel:
o Specialty Stores
o Supermarkets/ Hypermarkets
o Multi-Brand Stores
o Online Channels
o Others
• Global Eyewear Market, By Region:
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o Asia-Pacific
 China
 India
 Japan
 Australia
 South Korea
o Europe
 France
 United Kingdom
 Germany
 Italy
 Spain
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
o Middle East & Africa
 South Africa
 Saudi Arabia
 UAE
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global eyewear market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Eyewear Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. Global Eyewear Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Spectacles, Sunglasses, Contact lenses, Sports Eyewear, Others (Safety & Protection Eyewear))
6.2.2. By End User (Men, Women, Unisex)
6.2.3. By Distribution Channel (Specialty Store, Supermarket/Hypermarket, Multi-brand Store, Online Channels and Others (Counter shops, Make-up & Beauty Store))
6.2.4. By Region
6.3. Market Map
7. North America Eyewear Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By End User
7.2.3. By Distribution Channel
7.2.4. By Country
7.3. North America: Country Analysis
7.3.1. United States Eyewear Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By End User
7.3.1.2.3. By Distribution Channel
7.3.2. Canada Eyewear Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By End User
7.3.2.2.3. By Distribution Channel
7.3.3. Mexico Eyewear Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By End User
7.3.3.2.3. By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Eyewear Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By End User
8.2.3. By Distribution Channel
8.2.4. By Country
8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
8.3.1. China Eyewear Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By End User
8.3.1.2.3. By Distribution Channel
8.3.2. India Eyewear Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By End User
8.3.2.2.3. By Distribution Channel
8.3.3. Japan Eyewear Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By End User
8.3.3.2.3. By Distribution Channel
8.3.4. Australia Eyewear Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Product Type
8.3.4.2.2. By End User
8.3.4.2.3. By Distribution Channel
8.3.5. South Korea Eyewear Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Product Type
8.3.5.2.2. By End User
8.3.5.2.3. By Distribution Channel
9. Europe Eyewear Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By End User
9.2.3. By Distribution Channel
9.2.4. By Country
9.3. Europe: Country Analysis
9.3.1. France Eyewear Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By End User
9.3.1.2.3. By Distribution Channel
9.3.2. United Kingdom Eyewear Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By End User
9.3.2.2.3. By Distribution Channel
9.3.3. Germany Eyewear Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By End User
9.3.3.2.3. By Distribution Channel
9.3.4. Italy Eyewear Market Outlook
9.3.4.1. Market Size & Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share & Forecast
9.3.4.2.1. By Product Type
9.3.4.2.2. By End User
9.3.4.2.3. By Distribution Channel
9.3.5. Spain Eyewear Market Outlook
9.3.5.1. Market Size & Forecast
9.3.5.1.1. By Value
9.3.5.2. Market Share & Forecast
9.3.5.2.1. By Product Type
9.3.5.2.2. By End User
9.3.5.2.3. By Distribution Channel
10. South America Eyewear Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By End User
10.2.3. By Distribution Channel
10.2.4. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Eyewear Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Product Type
10.3.1.2.2. By End User
10.3.1.2.3. By Distribution Channel
10.3.2. Argentina Eyewear Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Product Type
10.3.2.2.2. By End User
10.3.2.2.3. By Distribution Channel
10.3.3. Colombia Eyewear Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Product Type
10.3.3.2.2. By End User
10.3.3.2.3. By Distribution Channel
11. Middle East and Africa Eyewear Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By End User
11.2.3. By Distribution Channel
11.2.4. By Country
11.3. Middle East and Africa: Country Analysis
11.3.1. South Africa Eyewear Market Outlook
11.3.1.1. Market Size & Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share & Forecast
11.3.1.2.1. By Product Type
11.3.1.2.2. By End User
11.3.1.2.3. By Distribution Channel
11.3.2. Saudi Arabia Eyewear Market Outlook
11.3.2.1. Market Size & Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share & Forecast
11.3.2.2.1. By Product Type
11.3.2.2.2. By End User
11.3.2.2.3. By Distribution Channel
11.3.3. UAE Eyewear Market Outlook
11.3.3.1. Market Size & Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share & Forecast
11.3.3.2.1. By Product Type
11.3.3.2.2. By End User
11.3.3.2.3. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Competitive Landscape
14.1. EssilorLuxottica SA
14.2. Bausch Health Companies Inc.
14.3. Johnson & Johnson Services Inc.
14.4. The Cooper Companies Inc
14.5. Alcon Vision LLC
14.6. Feilmann AG
14.7. Carl Zeiss Meditec AG
14.8. Safilo Group S.p.A
14.9. De Rigo Vision S.p.A.
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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