世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国ビルトインキッチンアプライアンス市場:製品タイプ別(ビルトインレンジ、ビルトインフード、ビルトインホブ、ビルトイン食器洗い機、ビルトイン冷蔵庫、ビルトインオーブン/電子レンジ、その他(バーベキューグリラー、コーヒーマシン、ビバレッジセンターなど)、流通チャネル別(契約販売、独占店舗、スーパー・ハイパーマーケット、オンラインチャネル)、地域別(南部、西部、中間西部、北東部、上位10州、競合・予測・機会、2017年~2027年


United States Built-in Kitchen Appliances Market, By Product Type (Built-in Ranges, Built-in Hoods, Built-in Hobs, Built-in Dishwashers, Built-in Refrigerators, Built-in Ovens/Microwaves, Others (Barbeque Griller, Coffee Machine, Beverage Center, etc.)), By Distribution Channel (Contract Sales, Exclusive Stores, Supermarket & Hypermarket, Online Channels), By Region (South, West, Mid-West, North-East), By Top 10 Leading States, Competition, Forecast & Opportunities, 2017-2027

米国のビルトインキッチン市場は、2021年に6億957.25万米ドル、2027年には9億3194万米ドルと、安定したCAGR5.12%で成長すると予測されています。急速な都市化と消費者の可処分所得の増加により、消費者は質の高い... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年5月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
70 英語

 

サマリー

米国のビルトインキッチン市場は、2021年に6億957.25万米ドル、2027年には9億3194万米ドルと、安定したCAGR5.12%で成長すると予測されています。急速な都市化と消費者の可処分所得の増加により、消費者は質の高いライフスタイルに投資することができます。また、冷凍食品や調理済み食品の人気の高まりや、消費者のスマートキッチン構築に対する高いニーズが、今後5年間の米国ビルトインキッチン市場の需要を加速させると予想されます。
就業機会の増加や女性の地位向上により、働く女性の数が大幅に増加しています。ビルトインキッチンは、調理やキッチン用品の洗浄にかかる時間や労力を大幅に削減できるため、働く女性から高い需要があります。また、調理中にキッチンを汚すことなく、手早く効率的に作業することができます。市場関係者は、キッチンスペースに優れた外観を与えるために、顧客の要求とスペースに基づいて、革新的で審美的に魅力的なキッチン機器を提供しています。しかし、重い税金や賦課金、原材料価格の恒常的な上昇が、予測期間中の米国ビルトインキッチン機器市場の成長を阻害する可能性があります。
米国のビルトインキッチンアプライアンス市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、主要10州、競争環境に区分されます。製品タイプ別に見ると、ビルトインレンジ、ビルトインコンロ、ビルトインフード、食洗機、冷蔵庫、オーブン/電子レンジ、その他に細分化されています。その他はさらに、バーベキューグリラー、コーヒーマシン、ビバレッジセンターに分けられる。ビルトインレンジは2021年に市場全体の21.65%のシェアを占め、今後5年間はその優位性を維持すると予測される。ビルトインレンジは、従来の方法よりも比較的短時間で調理ができる利便性が高く、物を収納できる収納スペースもあることから、消費者の間で高い需要があります。
米国のビルトインキッチン機器市場で事業を展開している主な企業は、Electrolux Home Products, Inc., Whirlpool Corporation, L.G. Electronics USA, Inc., Haier U.S. Appliance Solutions, Inc., Samsung Electronics America, Inc., Danby Products Limited, Panasonic Corporation, AB Electrolux, Hitachi, Ltd, and ATL International LLC (Koninklijke Philips N.V.) 等です。
本レポートで考慮した年数
歴史年:2017年~2020年
基準年:2021年
推定年: 2022年
予測年:2023年~2027年
本調査の目的
- 2017年から2021年までのアメリカ合衆国ビルトインキッチン家電市場の市場規模の過去成長を分析すること。
- 2022年から2027年までのアメリカ合衆国のビルトインキッチンアプライアンス市場規模および2027年までの成長率を予測・推計すること。
- アメリカのビルトインキッチン家電市場を製品タイプ、流通経路、地域、主要国トップ10、競争環境などに基づいて分類・予測する。
- アメリカのビルトインキッチンアプライアンス市場における支配的な地域やセグメントを特定する。
- アメリカのビルトインキッチンアプライアンス市場の促進要因と課題を特定する。
- 米国のビルトインキッチン機器市場における事業拡大、新製品投入、M&Aなどの競合開発を調査する。
- 米国のビルトインキッチン機器市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- 米国のビルトインキッチン機器市場で市場参入企業が採用している持続可能な主要戦略を明らかにする。
TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。当初、TechSci Researchは全国のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査アンケートを実施した。インタビューしながら、回答者には、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、米国のビルトインキッチンアプライアンス市場の市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプや用途の履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- ビルトインキッチン機器製造企業
- 市場調査会社およびコンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 内蔵型キッチン家電に関連する組織、フォーラム、アライアンス
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するほか、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用です。
レポートの範囲
本レポートでは、米国のビルトインキッチンアプライアンス市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 米国のビルトインキッチンアプライアンス市場:製品タイプ別
o ビルトインレンジ
o ビルトインホブ
o ビルトインフード
o ビルトイン食器洗い機
o ビルトイン冷蔵庫
o ビルトインオーブン/電子レンジ
o その他
- 米国ビルトインキッチンアプライアンス市場:流通チャネル別
o 契約販売
o 専売店
o スーパーマーケット、ハイパーマーケット
o オンライン・チャンネル
- 米国のビルトインキッチンアプライアンス市場:地域別
o 南部
o 西
o 中西部
o ノースイースト

競合他社の状況
企業プロフィール。米国キッチン家電市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on United States Built-in Kitchen Appliances Market
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Built-in Kitchen Appliances Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Built-in Ranges, Built-in Hoods, Built-in Hobs, Built-in Dishwashers, Built-in Refrigerators, Built-in Ovens & Microwaves, and Others (Coffee Machine, Barbeque Griller, Beverage Center, etc.)
6.2.2. By Distribution Channel (Contract Sales, Exclusive Stores, Supermarket & Hypermarket, and Online Channels)
6.2.3. By Company (2021)
6.2.4. By Region (South, West, Mid-West, North-East)
6.3. Market Map (By Product Type, By Distribution Channel and By Region)
7. United States Built-in Ranges Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Built-in Hoods Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Built-in Hobs Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
10. United States Built-in Dishwashers Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. United States Built-in Refrigerators Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value & Volume
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By Distribution Channel
12. United States Built-in Ovens & Microwaves Market Outlook
12.1. Market Size & Forecast
12.1.1. By Value & Volume
12.2. Market Share & Forecast
12.2.1. By Product Type
12.2.2. By Distribution Channel
13. Market Dynamics
13.1. Drivers
13.2. Challenges
14. Market Trends and Developments
15. SWOT Analysis (For Top 5 Companies)
16. Policy & Regulatory Landscape
17. Competitive Landscape
17.1. Electrolux Home Products, Inc.
17.2. Whirlpool Corporation
17.3. LG Electronics USA, Inc.
17.4. Haier U.S. Appliance Solutions, Inc.
17.5. Samsung Electronics America, Inc.
17.6. Danby Products Limited
17.7. Panasonic Corporation
17.8. AB Electrolux
17.9. Hitachi, Ltd.
17.10. ATL International LLC (Koninklijke Philips N.V.)
18. Strategic Recommendations

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The United States built-in kitchen market was valued at USD6957.25 million in 2021 and is expected to grow at a steady CAGR of 5.12% to reach a value of USD9319.40 million by 2027. Rapid urbanization and increasing disposable income of the consumers enable them to invest in a quality lifestyle. Also, the growing popularity of frozen and ready-to-eat food items and the high demand for the construction of smart kitchens among consumers is expected to accelerate the demand for the United States built-in kitchen market over the next five years.
Due to the rise in job opportunities and women empowerment, there is a significant increase in the number of working women. There is high demand for built-in kitchens from the working women as it saves a lot of time and effort in cooking and cleaning kitchen appliances. Also, they allow the consumer to work quickly and efficiently without creating a mess in the kitchen during cooking. Market players are offering innovative and aesthetically appealing kitchen appliances based on the customer requirements and space to give a superior look to the kitchen spaces. However, heavy tax and imposition duties and the constant rise in the price of raw materials may hinder the growth of the United States built-in kitchen appliances market in the forecast period.
The United States built-in kitchen appliances market is segmented into product type, distribution channel, region, top 10 leading states, and competitive landscape. Based on product type, the market is fragmented into categories like built-in ranges, built-in hobs, built-in hoods, dishwashers, refrigerators, ovens/microwaves, and others. The others segment is further divided into barbeque grillers, coffee machines, and beverage centers. The built-in ranges dominated the market in 2021 with a market share of 21.65% of the overall market share and are expected to maintain their dominance through the next five years. Built-in ranges are in high demand among the consumers as they are highly convenient for cooking the food in comparatively less time than the traditional method and have storage space to store things.
Some of the major players operating in the United States built-in kitchen appliances market are Electrolux Home Products, Inc., Whirlpool Corporation, L.G. Electronics USA, Inc., Haier U.S. Appliance Solutions, Inc., Samsung Electronics America, Inc., Danby Products Limited, Panasonic Corporation, AB Electrolux, Hitachi, Ltd., and ATL International LLC (Koninklijke Philips N.V.).
Years considered for this report:
Historical Years: 2017-2020
Base Year: 2021
Estimated Year: 2022
Forecast Period: 2023-2027
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth of the market size of United States built-in kitchen appliances market from 2017 to 2021.
• To estimate and forecast the market size of United States built-in kitchen appliances market from 2022 to 2027 and growth rate until 2027.
• To classify and forecast United States built-in kitchen appliances market based on product type, distribution channel, region, top 10 leading states, and competitive landscape.
• To identify dominant region or segment in the United States built-in kitchen appliances market.
• To identify drivers and challenges for United States built-in kitchen appliances market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in United States built-in kitchen appliances market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in United States built-in kitchen appliances market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in United States built-in kitchen appliances market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers who could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of United States built-in kitchen appliances market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Built-in kitchen appliances manufacturing companies
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums, and alliances related to built-in kitchen appliances
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United States built-in kitchen appliances market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Built-in Kitchen Appliances Market, By Product Type:
o Built-in Ranges
o Built-in Hobs
o Built-in Hoods
o Built-in Dishwashers
o Built-in Refrigerators
o Built-in Ovens/Microwaves
o Others
• United States Built-in Kitchen Appliances Market, By Distribution Channel:
o Contract Sales
o Exclusive Stores
o Supermarket & Hypermarket
o Online Channels
• United States Built-in Kitchen Appliances Market, By Region:
o South
o West
o Mid-West
o North-East

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United States Built-in Kitchen Appliances market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on United States Built-in Kitchen Appliances Market
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Built-in Kitchen Appliances Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Built-in Ranges, Built-in Hoods, Built-in Hobs, Built-in Dishwashers, Built-in Refrigerators, Built-in Ovens & Microwaves, and Others (Coffee Machine, Barbeque Griller, Beverage Center, etc.)
6.2.2. By Distribution Channel (Contract Sales, Exclusive Stores, Supermarket & Hypermarket, and Online Channels)
6.2.3. By Company (2021)
6.2.4. By Region (South, West, Mid-West, North-East)
6.3. Market Map (By Product Type, By Distribution Channel and By Region)
7. United States Built-in Ranges Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Built-in Hoods Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Built-in Hobs Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
10. United States Built-in Dishwashers Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. United States Built-in Refrigerators Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value & Volume
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By Distribution Channel
12. United States Built-in Ovens & Microwaves Market Outlook
12.1. Market Size & Forecast
12.1.1. By Value & Volume
12.2. Market Share & Forecast
12.2.1. By Product Type
12.2.2. By Distribution Channel
13. Market Dynamics
13.1. Drivers
13.2. Challenges
14. Market Trends and Developments
15. SWOT Analysis (For Top 5 Companies)
16. Policy & Regulatory Landscape
17. Competitive Landscape
17.1. Electrolux Home Products, Inc.
17.2. Whirlpool Corporation
17.3. LG Electronics USA, Inc.
17.4. Haier U.S. Appliance Solutions, Inc.
17.5. Samsung Electronics America, Inc.
17.6. Danby Products Limited
17.7. Panasonic Corporation
17.8. AB Electrolux
17.9. Hitachi, Ltd.
17.10. ATL International LLC (Koninklijke Philips N.V.)
18. Strategic Recommendations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(beverage)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/06/24 10:26

160.88 円

172.46 円

206.17 円

ページTOPに戻る