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米国アイスクリーム市場:カテゴリー別(持ち帰り用アイスクリーム、インパルスアイスクリーム、アーティザンアイスクリーム)、製品タイプ別(ブリック、タブ、カップ、コーン、スティック、その他(アイスクリームサンドイッチ、ゼリー))、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他(アイスクリームトラック、オンライン))、地域別、競争予測と機会、2026年まで


United States Ice Cream Market, By Category (Take-Home Ice Cream, Impulse Ice Cream, and Artisan Ice Cream), By Product Type (Brick, Tub, Cup, Cone, Stick, and Others (Ice Cream Sandwiches and Jellies)), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Store, Specialty Store, and Others (Ice Cream truck and Online)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026F

米国のアイスクリーム市場は、2020年に331億1,000万米ドルとなり、今後5年間にCAGR 5%で成長し、2026Fには476億6,000万米ドルに達すると予測されています。米国のアイスクリーム市場は、プレミアムアイスクリーム... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年11月11日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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74 英語

 

サマリー

米国のアイスクリーム市場は、2020年に331億1,000万米ドルとなり、今後5年間にCAGR 5%で成長し、2026Fには476億6,000万米ドルに達すると予測されています。米国のアイスクリーム市場は、プレミアムアイスクリームへの高い需要と、顧客に多様なフレーバーを提供するために各社が新製品を発売していることが要因となっています。アイスクリームは、牛乳、クリーム、砂糖、香料などから作られる甘味のある冷凍デザートです。現在、各社はお客様の味覚や好みを満たすために様々なフレーバーを提供しています。International Dairy Foods Associationの調査によると、米国で最も一般的なフレーバーは、バニラ、チョコレート、クッキー&クリーム、ミント・チョコレート・チップ、チョコレート・チップ・クッキー・ドーフである。一般的に、アイスクリームには多くの栄養価があります。アイスクリームは炭水化物、脂肪、タンパク質で構成されており、これらはすべて人間の体がエネルギーを生成するのに必要なものである。

アメリカでは、アイスクリームは最も好まれるデザートの一つです。アメリカでは、アイスクリームは最も好まれるデザートの一つであり、アメリカの市場で多くの消費者を獲得するために、各社は革新的な製品を開発しています。アイスクリームには10〜16%の乳脂肪が含まれていなければならないが、これは滑らかでクリーミーな食感をもたらし、米国の人々に最も好まれている。アイスクリームは主に3月から7月に生産されますが、アイスクリームメーカーにとっては7月が最も忙しい時期です。International Dairy Foods Associationによると、アメリカでは2019年の1年間に約69億ポンドのアイスクリームが生産されました。米国では家庭での消費が比較的高く、家庭の消費者の約90%が定期的に甘いものや冷凍食品を食べているため、アイスクリーム製造会社は家族を第一に考えています。したがって、米国のアイスクリームメーカーは、プレミアムアイスクリーム、シャーベット、ジェラートアイスクリーム、低脂肪または無脂肪のアイスクリームの需要が増加していることを目の当たりにしています。

米国のアイスクリーム市場は、カテゴリー、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業に二分されます。カテゴリーに基づいて、米国のアイスクリーム市場は、テイクホームアイスクリーム、インパルスアイスクリーム、アーティザンアイスクリームにさらに細分化されます。その中で、持ち帰り用アイスクリームは2020年の市場シェアの約44%を占めています。これは、米国の消費者の大半が、保存や持ち運びが容易なファミリーパックのアイスクリームを好んで購入しているためです。米国のアイスクリーム市場は、製品タイプ別に、ブリック、タブ、カップ、コーン、スティック、その他に分類されます。米国では家庭でのアイスクリームの消費量が多いことから、2020年にはブリックが最大の市場シェア(約28%)を占めます。米国では家庭でのアイスクリームの消費量が多く、ファミリーパックが好まれています。さらに、人口の増加が今後の製品の成長に寄与すると予想されます。
米国のアイスクリーム市場は、流通チャネルに基づいて、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他に分けられます。その中でも、スーパーマーケット/ハイパーマーケットは約25%の大きなシェアを占めています。これは、米国には多くのスーパーマーケットがあり、一つの屋根の下に膨大な種類のフレーバーが存在しているためです。
米国のアイスクリーム市場では、Dairy Farmers of America, Wells Enterprises, L.L.C. Kahala Franchising, L.L.C. (Cold Stone Creamery), PIERRE'S ICE CREAM COMPANY, Unilever United States, Inc. (Breyers, Magnum, Good Humor, Heartbrand (wall's) Ben & Jerry), Blue Bell Creameries, L.P., General Mills Inc.(ハーゲンダッツ)、American Dairy Queen Corporation(デイリークイーン)、Turkey Hill, L.P.、Inspire Brands, Inc.(Baskin Robins)などがあります。主要企業は、市場での競争力を維持するために、高度な技術を開発し、新しい低脂肪のビーガンアイスクリームを発売しています。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までのアメリカ合衆国のアイスクリーム市場を分析し、市場規模を推定すること。
- 2021E年から2026F年までのアメリカ合衆国のアイスクリーム市場の市場規模と2026F年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国のアイスクリーム市場を、カテゴリー、製品タイプ、流通チャネル、地域別に分類し、予測すること。
- 米国のアイスクリーム市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調査すること。
- 米国のアイスクリーム市場において、支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 米国のアイスクリーム市場のドライバーと課題を特定すること。
- 米国のアイスクリーム市場で事業を展開している主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 米国のアイスクリーム市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を明らかにする。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレイヤーのメーカーと存在を分析しました。
TechSci Researchはアメリカのアイスクリーム市場の市場規模を、市場全体ではトップダウンアプローチ、地域市場ではボトムアップアプローチを用いて算出し、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品タイプやカテゴリーの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主要なターゲットオーディエンス
- アイスクリームメーカー/サプライヤー/ディストリビューター
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- アイスクリームに関連する組織、フォーラム、アライアンス
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立てることができます。
レポートの範囲
本レポートでは、米国のアイスクリーム市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界の動向についても詳述しています。
- 米国のアイスクリーム市場、カテゴリー別
o 持ち帰り用アイスクリーム
o インパルスアイスクリーム
o アーティザンアイスクリーム
- アメリカのアイスクリーム市場、製品タイプ別
o ブリック
o チューブ
o カップ
コーン
o スティック
o その他 (アイスクリームサンドイッチ、ゼリー)
- 米国のアイスクリーム市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
o 専門店
o その他
- 米国のアイスクリーム市場:地域別
o 南部
o 中西部
o 西
o 北東部

競争状況

企業のプロフィール米国のアイスクリーム市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Ice Cream Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Ice Cream Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Category (Take-Home Ice Cream, Impulse Ice Cream, Artisan Ice Cream)
6.2.2. By Product Type (Brick, Tub, Cup, Cone, Stick, Others (Ice Cream Sandwiches and Jellies)
6.2.3. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Store, Specialty Stores, Others (Ice Cream truck, Online, etc.))
6.2.4. By Region
6.3. Market Map
7. United States Take-Home Ice Cream Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Impulse Ice Cream Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Artisan Ice Cream Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends and Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Dairy Farmers of America Inc.
14.2. Wells Enterprises, Inc.
14.3. Kahala Franchising, L.L.C. (Cold Stone Creamery)
14.4. Pierre's Ice Cream Company
14.5. Unilever United States, Inc. (Breyers, Magnum, Good Humor, Heartbrand (wall's) Ben & Jerry)
14.6. Blue Bell Creameries, L.P.
14.7. General Mills Inc. (Haagen-Dazs)
14.8. American Dairy Queen Corporation (Dairy Queen)
14.9. Turkey Hill, L.P.
14.10. Inspire Brands, Inc. (Baskin Robins)
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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Summary

The United States ice cream market was valued USD 33.11 Billion in 2020 and is forecast to grow at CAGR of 5% during the next five years to reach USD 47.66 Billion by 2026F. The United States ice cream market is driven by the high demand for premium ice cream and the new product launches by the companies to offer a wide variety of flavors to the customers. Ice cream is a sweetened frozen dessert made from milk, cream, sugar, and flavorings. Presently, companies have come up with many flavors to satisfy customer taste and preferences. According to the survey of the International Dairy Foods Association, the most common flavors in the United States are vanilla, chocolate, cookies ‘n’ cream, mint chocolate chip, and chocolate chip cookie dough. In general, ice cream has a lot of nutritional value, and it is also a good source of energy. Ice cream consists of carbohydrates, fats, and proteins, which all are required for the human body to produce energy.

In the United States, ice cream is one of the most preferred form of dessert. Thus, to retain a large consumer base in the United States market companies are also coming up with great innovations. Ice cream should contain 10 to 16 percent milkfat as it gives a smooth and creamy texture and is most preferred by the people of the United States. Ice cream is largely produced in the month of March to July, whereas July is the busiest production month for the manufacturer of ice cream. According to International Dairy Foods Association, about 6.9 billion pounds of ice cream was produced in the year 2019 in the United States. Families are the primary focus of the ice cream manufacturing companies since household consumption is relatively higher in the United States approximately 90% of household consumers regularly eat sweet and frozen treats. Thus, United States ice cream manufacturers are witnessing an increased demand for premium ice cream, sorbet, gelato ice cream, and low-fat or non-fat ice cream.

The United States ice cream market is bifurcated into the category, product type, distribution channel, region, and company. Based on category, the United States ice cream market is further fragmented into take-home ice cream, impulse ice cream, and artisan ice cream. Among them, the take-home ice cream segment held approximately 44% of the market share in 2020 since the majority of the consumer in the United States prefer to buy family packs of ice cream as they are easy to store and carry. Based on product type, the United States ice cream market is segmented into brick, tub, cup, cone, stick, and others. Among them, bricks hold the largest market share of around 28% in 2020, as household consumption of ice cream is more in the United States. Hence, family packs are largely preferred by the consumer of the United States. Furthermore, an increase in the number of populations is expected to contribute to the growth of the products in the future.
Based on distribution channels, the United States ice cream market is divided into supermarkets/hypermarkets, convenience stores, specialty stores, and others. Among them, supermarkets/hypermarkets hold a major market share of around 25%, because there are many supermarkets in the United States and there is a huge variety of flavors present under one roof.
The major players operating in the United States ice cream market are Dairy Farmers of America Inc., Wells Enterprises, Inc., Kahala Franchising, L.L.C. (Cold Stone Creamery), PIERRE'S ICE CREAM COMPANY, Unilever United States, Inc. (Breyers, Magnum, Good Humor, Heartbrand (wall's) Ben & Jerry), Blue Bell Creameries, L.P., General Mills Inc. (Haagen-Dazs), American Dairy Queen Corporation (Dairy Queen), Turkey Hill, L.P., Inspire Brands, Inc. (Baskin Robins). Major companies are developing advanced techniques and launching new low-fat, vegan ice creams to stay competitive in the market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F–2026F
Objective of the Study:
• To analyse and estimate the market size of the United States ice cream market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the United States ice cream market from 2021E to 2026F and growth rate until 2026F.
• To classify and forecast the United States ice cream market based on the category, product type, distribution channel, and regional distribution.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United States ice cream market.
• To identify the dominant region or segment in the United States ice cream market.
• To identify drivers and challenges for the United States ice cream market.
• To identify and analyse the profile of leading players operating in the United States ice cream market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the United States ice cream market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of the United States ice cream market using a top-down approach in the overall market, bottom-up approach in the regional market, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types and categories for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Ice cream manufacturers/ suppliers/ distributors
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums, and alliances related to ice cream
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United States ice creammarket has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Ice Cream Market, By Category:
o Take-Home Ice Cream
o Impulse Ice Cream
o Artisan Ice Cream
• United States Ice creamMarket, By Product Type:
o Brick
o Tub
o Cup
o Cone
o Stick
o Others (Ice Cream Sandwiches and Jellies)
• United States Ice Cream Market, By Distribution Channel:
o Supermarkets/ Hypermarkets
o Convenience Store
o Specialty Store
o Others
• United States Ice Cream Market, By Region:
o South
o Mid-West
o West
o North-East

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States ice cream market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Ice Cream Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Ice Cream Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Category (Take-Home Ice Cream, Impulse Ice Cream, Artisan Ice Cream)
6.2.2. By Product Type (Brick, Tub, Cup, Cone, Stick, Others (Ice Cream Sandwiches and Jellies)
6.2.3. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Store, Specialty Stores, Others (Ice Cream truck, Online, etc.))
6.2.4. By Region
6.3. Market Map
7. United States Take-Home Ice Cream Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Impulse Ice Cream Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Artisan Ice Cream Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends and Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Dairy Farmers of America Inc.
14.2. Wells Enterprises, Inc.
14.3. Kahala Franchising, L.L.C. (Cold Stone Creamery)
14.4. Pierre's Ice Cream Company
14.5. Unilever United States, Inc. (Breyers, Magnum, Good Humor, Heartbrand (wall's) Ben & Jerry)
14.6. Blue Bell Creameries, L.P.
14.7. General Mills Inc. (Haagen-Dazs)
14.8. American Dairy Queen Corporation (Dairy Queen)
14.9. Turkey Hill, L.P.
14.10. Inspire Brands, Inc. (Baskin Robins)
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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