世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のたばこ市場、製品タイプ別(たばこ、葉巻、喫煙用たばこ、無煙たばこ(口腔用たばこ))、流通チャネル別(専門店、コンビニエンスストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他(オンライン、カウンターショップ))、地域別、競争状況、予測と機会、2026年


Global Tobacco Market, By Product Type (Cigarettes, Cigars, Smoking Tobacco, Smokeless Tobacco (Oral Tobacco)), By Distribution Channel (Specialty Stores, Convenience Stores, Supermarkets/Hypermarkets, and Others (Online, Counter Shops)), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2026

世界のタバコ市場は、2020年に7,299億円となり、予測期間中に3.78%の成長率で推移し、2026年には9,082億9,000万円に達すると予想されています。世界のたばこ市場は、人口増加に加え、経済発展により消費者の購買... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年11月11日 US$4,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
114 英語

 

サマリー

世界のタバコ市場は、2020年に7,299億円となり、予測期間中に3.78%の成長率で推移し、2026年には9,082億9,000万円に達すると予想されています。世界のたばこ市場は、人口増加に加え、経済発展により消費者の購買力が高まっていることが後押ししています。タバコは植物で、その葉を乾燥・発酵させてからタバコ製品を作ります。タバコにはニコチンという中毒性のある物質が含まれているため、多くの人が禁煙に苦労しているのです。また、タバコには他にも多くの危険な化合物が含まれていたり、燃焼時に生成されたりします。タバコの主なユーザーは大人ですが、最近では若い学生も増えてきており、市場シェアの拡大に貢献しています。企業が顧客に提供するタバコ製品には、煙草、噛みタバコ、嗅ぎタバコなどの形態がある。タバコ、葉巻、ビディ、クレテックなどがその例である。また、パイプやフッカーを使ってゆるいタバコを吸う人もいる(水パイプ)。噛みタバコ、スナッフ、スヌースはすべて噛むタバコで、スナッフは唯一嗅ぐことができる。

世界のたばこ市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業に分けられます。製品タイプに基づいて、世界のたばこ市場は、シガレット、葉巻、喫煙用たばこ、無煙たばこに分類されます。その中でもタバコは、2020年には約40%の市場シェアを獲得し、世界のタバコ市場を席巻しています。ほとんどのたばこの基本構成要素は、たばこ、化学添加物、フィルター、紙巻きです。たばこ産業の拡大には、たばこ製品の普及が寄与しています。女性にアピールするための小型で洗練されたデザイナーズたばこパッケージの開発や、女性をターゲットに様々な割引クーポンを提供するなど、大手企業が採用している革新的なマーケティング手法が、市場の成長を加速させると予測されます。

米国食品医薬品局(FDA)によると、毎日平均して約1,500人の12~17歳の若者が初めてタバコを吸い、200人以上の12~17歳未満の若者が毎日喫煙者になっています。米国では、高校生の4.6%(71万人)、中学生の1.6%(19万人)がたばこを吸っています。先進国における喫煙率の低下は、電子タバコの人気が高まるにつれて市場の発展を制限する可能性がありますが、若者の喫煙率の上昇により、この業界は健全なペースで成長すると予想されます。

世界のたばこ市場は、流通チャネルに基づいて、「コンビニエンスストア」、「専門店」、「スーパーマーケット/ハイパーマーケット」、「その他(オンライン、カウンターショップなど)」に分けられます。その中でも「専門店」は、すべての種類、フレーバー、パッケージが一堂に会していることから、約35%の主要な市場シェアを占めています。また、電子商取引の急速な普及に伴い、オンライン販売を含むその他の流通チャネルが最も急速に成長すると予想されます。

地域別分析では、世界のたばこ市場は、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカに分けられます。中でもアジア太平洋地域は、中国が世界最大のたばこ生産国であり消費国であることから、圧倒的なシェアを誇っています。中国のたばこ市場は、政府の独占企業である中国国家たばこ総公司(CNTC)が支配しており、事実上、中国のたばこ市場全体を握っています。2018年、中国では2.4兆本近くのたばこが販売されました。
世界のたばこ市場で活動している主要企業は、British American Tobacco p.l.c.、PHILIP MORRIS INTERNATIONAL INC.、Imperial Brands PLC、Altria Group, Inc.、JAPAN TOBACCO INC.、PT Gudang Garam Tbk、ITC Limited、KT&G CORPORATION、Swedish Match AB、SCANDINAVIAN TOBACCO GROUP A/Sです。大手企業は、市場での競争力を維持するために、先進的な技術を開発し、タバコ加熱システムIQOSなどの次世代製品を発売しています。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界のたばこ市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界のタバコ市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 世界のタバコ市場を製品タイプ、流通チャネル、地域別の分布に基づいて分類し、予測すること。
- 世界のタバコ市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 世界のたばこ市場における支配的な地域またはセグメントを特定すること。
- 世界のタバコ市場におけるドライバーと課題を特定すること。
- 世界のたばこ市場で事業を展開している大手企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 世界のタバコ市場で市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定すること。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査の両方を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、世界中のすべての主要プレイヤーのメーカーと存在を分析しました。
TechSci Researchでは、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うトップダウンアプローチにより、世界のたばこ市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、業界の専門家や企業の代表者からこれらの値を入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらの製品タイプの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
対象となる主なオーディエンス
- タバコメーカー/サプライヤー/ディストリビューター
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- タバコに関連する組織、フォーラム、アライアンス
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資戦略や市場機会の活用にも役立つものです。
レポートの範囲
本レポートでは、世界のたばこ市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています。
- 世界のたばこ市場、製品タイプ別
o シガレット
o シガー
o 喫煙用タバコ
o 無煙たばこ(口腔用たばこ)
- 世界のたばこ市場、流通チャネル別
o 専門店
o コンビニエンスストア
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o その他 (オンライン、カウンターショップなど)
- 世界のたばこ市場、地域別
o アジア太平洋地域
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
北アメリカ
アメリカ
メキシコ
カナダ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
スペイン
イタリア
南米
ブラジル
コロンビア
アルゼンチン
o 中近東・アフリカ
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦

競合他社の状況
企業プロフィールタバコ市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Tobacco Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channels
6. Global Tobacco Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Cigarettes, Cigars, Smoking Tobacco, Smokeless Tobacco (Oral Tobacco))
6.2.2. By Distribution Channel (Specialty Stores, Convenience Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Others (Online, Counter Shops, etc.))
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company
6.3. Market Map
7. Asia- Pacific Tobacco Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
7.3.1. China Tobacco Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2. India Tobacco Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. Japan Tobacco Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
7.3.4. South Korea Tobacco Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Product Type
7.3.4.2.2. By Distribution Channel
7.3.5. Australia Tobacco Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Product Type
7.3.5.2.2. By Distribution Channel
8. North America Tobacco Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. North America: Country Analysis
8.3.1. United States Tobacco Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. Mexico Tobacco Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. Canada Tobacco Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
9. Europe Tobacco Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. Europe: Country Analysis
9.3.1. Germany Tobacco Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. United Kingdom Tobacco Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. France Tobacco Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
9.3.4. Spain Tobacco Market Outlook
9.3.4.1. Market Size & Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share & Forecast
9.3.4.2.1. By Product Type
9.3.4.2.2. By Distribution Channel
9.3.5. Italy Tobacco Market Outlook
9.3.5.1. Market Size & Forecast
9.3.5.1.1. By Value
9.3.5.2. Market Share & Forecast
9.3.5.2.1. By Product Type
9.3.5.2.2. By Distribution Channel
10. South America Tobacco Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By Distribution Channel
10.2.3. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Tobacco Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Product Type
10.3.1.2.2. By Distribution Channel
10.3.2. Colombia Tobacco Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Product Type
10.3.2.2.2. By Distribution Channel
10.3.3. Argentina Tobacco Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Product Type
10.3.3.2.2. By Distribution Channel
11. Middle East and Africa Tobacco Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By Distribution Channel
11.2.3. By Country
11.3. Middle East and Africa: Country Analysis
11.3.1. South Africa Tobacco Market Outlook
11.3.1.1. Market Size & Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share & Forecast
11.3.1.2.1. By Product Type
11.3.1.2.2. By Distribution Channel
11.3.2. Saudi Arabia Tobacco Market Outlook
11.3.2.1. Market Size & Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share & Forecast
11.3.2.2.1. By Product Type
11.3.2.2.2. By Distribution Channel
11.3.3. UAE Tobacco Market Outlook
11.3.3.1. Market Size & Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share & Forecast
11.3.3.2.1. By Product Type
11.3.3.2.2. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Competitive Landscape
14.1. British American Tobacco p.l.c.
14.2. Philip Morris International Inc.
14.3. Imperial Brands PLC
14.4. Altria Group, Inc.
14.5. Japan Tobacco Inc.
14.6. PT Gudang Garam Tbk
14.7. ITC Limited
14.8. KT&G Corporation
14.9. Swedish Match AB
14.10. Scandinavian Tobacco Group A/S
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global tobacco market was valued at USD729.90 billion in 2020 and is expected to grow at a rate of 3.78% during the forecast period to reach USD908.29 billion by 2026. The global tobacco market is being pushed by population growth as well as economic development, which is increasing consumers’ purchasing power. Tobacco is a plant, the leaves of which are dried and fermented before being used to make tobacco products. Tobacco includes nicotine, a substance that can lead to addiction, which is why so many people struggle to quit smoking. Many other potentially dangerous compounds can be present in tobacco or are formed when it is burned. Adults are the primary users of tobacco, but a growing number of young students are also now contributing to the growing market share. The tobacco products that the companies offer to their customers come in the form of smoke, chew, or sniff tobacco. Cigarettes, cigars, bidis, and kreteks are examples of smoked tobacco products. Some individuals also use a pipe or hookah to smoke loose tobacco (water pipe). Chewing tobacco, snuff, and snus are all chewed tobacco products, with snuff being the only one that can be sniffed.

The global tobacco market is segmented into product type, distribution channel, region, and company. Based on product type, the global tobacco market is categorized into cigarettes, cigars, smoking tobacco, and smokeless tobacco. Among which the cigarettes dominated the global tobacco market with a market share of around 40% in 2020. The basic components of most cigarettes are tobacco, chemical additives, a filter, and paper wrapping. The widespread use of tobacco products is responsible for the cigarette industry's expansion. The development of small, sleek, and designer cigarette packaging to appeal to women, as well as innovative marketing methods employed by leading businesses to target women by giving them various discount coupons, are predicted to accelerate market growth.

According to the US Food and Drug Administration (FDA), every day, on average, about 1,500 youth aged 12-17 smoke their first cigarette and more than 200 youth aged under 12-17 become daily smokers. Within United States, 4.6 percent of high school students (710,000) and 1.6 percent of middle school students (190,000) currently smoke cigarettes. Although lowering smoking rates in industrialized nations may limit market development as the popularity of e-cigarettes grows, the industry is expected to rise at a healthy rate due to the increased incidence of smoking among youth.

Based on distribution channel, the global tobacco market is divided into convenience stores, specialty stores, supermarkets/hypermarkets, and others (online, counter shops, etc.). Among which the “Specialty Stores” hold a major market share of around 35%, due to the availability of all varieties, flavors, and packaging under one roof. And other distributional channel which include online sales is expected to be the fastest growing due to fast adoption of e-commerce.

In terms of regional analysis, the global tobacco market is divided into North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa. Among all the regions, Asia-Pacific is the dominant region as China is the world's largest producer and consumer of tobacco. The Chinese tobacco market is dominated by the government monopoly China National Tobacco Corporation (CNTC), which holds virtually the entire Chinese cigarette market. Nearly 2.4 trillion cigarettes were sold in China in 2018.
The major players operating in the global tobacco market are British American Tobacco p.l.c., PHILIP MORRIS INTERNATIONAL INC., Imperial Brands PLC, Altria Group, Inc., JAPAN TOBACCO INC., PT Gudang Garam Tbk, ITC Limited, KT&G CORPORATION, Swedish Match AB, SCANDINAVIAN TOBACCO GROUP A/S. Major companies are developing advanced techniques and launching next generation products such as tobacco heating system IQOS to stay competitive in the market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F–2026F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of global tobacco market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the global tobacco market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast the global tobacco market based on the product type, distribution channel, and regional distribution.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the global tobacco market.
• To identify the dominant region or segment in the global tobacco market.
• To identify drivers and challenges for the global tobacco market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the global tobacco market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the global tobacco market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers and presence of all major players across the globe.
TechSci Research calculated the market size of the global tobacco market using a top-down approach, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Tobacco manufacturers/ suppliers/ distributors
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Organizations, forums, and alliances related to tobacco
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, global tobacco market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Global Tobacco Market, By Product Type:
o Cigarettes
o Cigars
o Smoking Tobacco
o Smokeless Tobacco (Oral Tobacco)
• Global Tobacco Market, By Distribution Channel:
o Specialty Stores
o Convenience Stores
o Supermarkets/ Hypermarkets
o Others (Online, Counter shops, etc.)
• Global Tobacco Market, By Region:
o Asia-Pacific
 China
 India
 Japan
 South Korea
 Australia
o North America
 United States
 Mexico
 Canada
o Europe
 Germany
 United Kingdom
 France
 Spain
 Italy
o South America
 Brazil
 Colombia
 Argentina
o Middle East & Africa
 South Africa
 Saudi Arabia
 UAE

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global tobacco market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Tobacco Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channels
6. Global Tobacco Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Cigarettes, Cigars, Smoking Tobacco, Smokeless Tobacco (Oral Tobacco))
6.2.2. By Distribution Channel (Specialty Stores, Convenience Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Others (Online, Counter Shops, etc.))
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company
6.3. Market Map
7. Asia- Pacific Tobacco Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
7.3.1. China Tobacco Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2. India Tobacco Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. Japan Tobacco Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
7.3.4. South Korea Tobacco Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Product Type
7.3.4.2.2. By Distribution Channel
7.3.5. Australia Tobacco Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Product Type
7.3.5.2.2. By Distribution Channel
8. North America Tobacco Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. North America: Country Analysis
8.3.1. United States Tobacco Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. Mexico Tobacco Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. Canada Tobacco Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
9. Europe Tobacco Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. Europe: Country Analysis
9.3.1. Germany Tobacco Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. United Kingdom Tobacco Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. France Tobacco Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
9.3.4. Spain Tobacco Market Outlook
9.3.4.1. Market Size & Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share & Forecast
9.3.4.2.1. By Product Type
9.3.4.2.2. By Distribution Channel
9.3.5. Italy Tobacco Market Outlook
9.3.5.1. Market Size & Forecast
9.3.5.1.1. By Value
9.3.5.2. Market Share & Forecast
9.3.5.2.1. By Product Type
9.3.5.2.2. By Distribution Channel
10. South America Tobacco Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By Distribution Channel
10.2.3. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Tobacco Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Product Type
10.3.1.2.2. By Distribution Channel
10.3.2. Colombia Tobacco Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Product Type
10.3.2.2.2. By Distribution Channel
10.3.3. Argentina Tobacco Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Product Type
10.3.3.2.2. By Distribution Channel
11. Middle East and Africa Tobacco Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By Distribution Channel
11.2.3. By Country
11.3. Middle East and Africa: Country Analysis
11.3.1. South Africa Tobacco Market Outlook
11.3.1.1. Market Size & Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share & Forecast
11.3.1.2.1. By Product Type
11.3.1.2.2. By Distribution Channel
11.3.2. Saudi Arabia Tobacco Market Outlook
11.3.2.1. Market Size & Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share & Forecast
11.3.2.2.1. By Product Type
11.3.2.2.2. By Distribution Channel
11.3.3. UAE Tobacco Market Outlook
11.3.3.1. Market Size & Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share & Forecast
11.3.3.2.1. By Product Type
11.3.3.2.2. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Competitive Landscape
14.1. British American Tobacco p.l.c.
14.2. Philip Morris International Inc.
14.3. Imperial Brands PLC
14.4. Altria Group, Inc.
14.5. Japan Tobacco Inc.
14.6. PT Gudang Garam Tbk
14.7. ITC Limited
14.8. KT&G Corporation
14.9. Swedish Match AB
14.10. Scandinavian Tobacco Group A/S
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(counter)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/06/24 10:26

160.88 円

172.46 円

206.17 円

ページTOPに戻る