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ホットドリンク世界市場、製品タイプ別(コーヒー、紅茶、その他(ホットチョコレート、アップルサイダーなど))、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、デパート、コーヒーショップ、オンライン、その他(ドリンクショップ、専門店など))、地域別、競争予測・機会、2016年~2026年F


Global Hot Drinks Market, By Product Type (Coffee, Tea, Others (Hot Chocolate, Apple Cider, etc.), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Coffee Shops, Online, Others (Drink Stores, Specialty Stores, etc.)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2016 – 2026F

ホットドリンクの世界市場規模は、2020年には1,803億1,000万米ドルとなり、健康的なライフスタイルへの意識の高まりを背景に、予測期間中に6%以上のCAGRで成長し、2026年には2,570億米ドルに達すると予測されてい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年11月11日 US$4,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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114 英語

 

サマリー

ホットドリンクの世界市場規模は、2020年には1,803億1,000万米ドルとなり、健康的なライフスタイルへの意識の高まりを背景に、予測期間中に6%以上のCAGRで成長し、2026年には2,570億米ドルに達すると予測されています。この市場の成長に寄与しているその他の主な要因は、価格、利便性、味です。緑茶、デトックスコーヒー、オーガニックティー、コーヒーなどの健康的なホットドリンクは、脳の筋肉をリラックスさせ、脂肪燃焼を促進し、心血管疾患を予防するなど、多くの健康上の利点があるため、需要が高まっています。
最近のお客様は、お茶のフレーバーとして、ユニークで他とは違うもの、そして本物で高品質なものを好まれます。お茶の生産者は、お茶には大量のフラボノイドが含まれていることを強調しています。そのため、消費者はお茶をさまざまな健康上の利点を持つ飲料と見なすようになっています。さらに、世界各地にスペシャルティコーヒーショップが出現したことも、ホットドリンク市場におけるコーヒーの成長にさらに貢献しています。現在販売されているホットドリンク製品は、数分で調理して消費することができます。便利さ、準備のしやすさ、完成した飲み物の強さをコントロールできること、そして何よりも、いつでもどこでも好きな時に飲み物を飲めることが、消費者にとってのこれらのアイテムの利点です。ホットドリンク市場では、インスタントコーヒーの小袋も消費者の間で人気を集めています。企業は、新しい味のバラエティを含む、新しく革新的な製品を発表しています。例えば、スターバックスは最近、ミディアムロースト、ダークロースト、ブロンドローストの3種類のフレーバーのプレミアムインスタントコーヒーを発売しました。このフレーバーには、ミルクチョコレート、ナッツ、ダークチョコレートが含まれています。

世界のホットドリンク市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業に分けられます。地域別では、予測期間中、アジア太平洋地域が最も急速に成長すると予想されています。特にインド、中国などの発展途上国におけるグローバル化と都市化が、この市場の成長をさらに促進しています。さらに、この地域では、中間層の人口が急速に増加し、消費者の間でホットドリンク製品のブランド認知度が高まっていることが、市場拡大の要因となっています。しかし、都市部の消費者は、可処分所得が増加しているにもかかわらず、価格の引き下げや付加価値の高い機能によって、より優れたコストパフォーマンスを提供する製品を好んでいます。企業が提供するホットドリンク製品の種類が増えていることが、アジア太平洋地域だけでなく、世界全体のホットドリンク市場の需要を牽引しています。

ネスレ、JDEピーツ、スターバックス、ユニリーバ、J.M.スマッカー、クラフトハインツ、ストラウス、タタ・コンシューマー・プロダクツなどの企業がホットドリンク市場に参入しています。消費者の嗜好の変化に伴い、様々な市場のプレーヤーによるホットドリンク製品の開発が急速に進んでいます。例えば、2021年にPret A Manager社はJDE Peet's社と提携し、Nespresso対応の2種類のコーヒーポッドのほか、挽き売りやホールビーンのコーヒーなど、家庭用コーヒーのラインナップを拡充しました。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F

本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界のホットドリンク市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界のホットドリンク市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- ホットドリンクの世界市場を、製品タイプ、販売チャネル、地域、企業に基づいて分類し、予測すること。
- 世界のホットドリンク市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 世界のホットドリンク市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界のホットドリンク市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 世界のホットドリンク市場で活動している主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 世界のホットドリンク市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Research社は、本調査のために一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を実施しました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、全世界におけるすべての主要プレーヤーのメーカー、流通チャンネル、および存在を分析しました。
TechSci Research社は、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うというトップダウンアプローチにより、ホットドリンクの世界市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらの製品タイプやその他のセグメントの過去のデータを分析することで外部的に検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主な対象者
- ホットドリンクメーカー、サプライヤー、ディストリビューター
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- ホットドリンクに関連する団体、フォーラム、アライアンスなど。
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立てることができます。
レポートの範囲
本レポートでは、ホットドリンクの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳述した業界動向も含めて報告しています。
- ホットドリンクの世界市場、製品タイプ別。
o コーヒー
o お茶
o その他
- ホットドリンクの世界市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o デパート
o コーヒーショップ
o オンライン
o その他
- ホットドリンクの世界市場:地域別
o ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
o アジア・パシフィック
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
南米
ブラジル
コロンビア
アルゼンチン
中近東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
南アフリカ

競争状況

企業プロフィール。世界のホットドリンク市場に存在する主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Hot Drinks Market
4. Voice of Customer
4.1. Factors Influencing Purchase Decision
4.2. Frequency of Usage & Purchase
4.3. Brand Awareness
4.4. Sources of Information Conferred
5. Executive Summary
6. Global Hot Drinks Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Product Type (Coffee, Tea, Others (Hot Chocolate, Apple Cider, etc.)
6.2.2. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Coffee Shops, Online, Others (Drink Stores, Specialty Stores, etc.)),
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company (2020)
7. Europe Hot Drinks Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. Germany Hot Drinks Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2. United Kingdom Hot Drinks Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. France Hot Drinks Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
7.3.4. Italy Hot Drinks Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Product Type
7.3.4.2.2. By Distribution Channel
7.3.5. Spain Hot Drinks Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Product Type
7.3.5.2.2. By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Hot Drinks Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
8.3.1. China Hot Drinks Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. India Hot Drinks Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. Japan Hot Drinks Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
8.3.4. South Korea Hot Drinks Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Product Type
8.3.4.2.2. By Distribution Channel
8.3.5. Australia Hot Drinks Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Product Type
8.3.5.2.2. By Distribution Channel
9. North America Hot Drinks Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. North America: Country Analysis
9.3.1. United States Hot Drinks Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. Canada Hot Drinks Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. Mexico Hot Drinks Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
10. South America Hot Drinks Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By Distribution Channel
10.2.3. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Hot Drinks Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Product Type
10.3.1.2.2. By Distribution Channel
10.3.2. Colombia Hot Drinks Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Product Type
10.3.2.2.2. By Distribution Channel
10.3.3. Argentina Hot Drinks Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Product Type
10.3.3.2.2. By Distribution Channel
11. Middle East and Africa Hot Drinks Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By Distribution Channel
11.2.3. By Country
11.3. MEA: Country Analysis
11.3.1. Turkey Hot Drinks Market Outlook
11.3.1.1. Market Size & Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share & Forecast
11.3.1.2.1. By Product Type
11.3.1.2.2. By Distribution Channel
11.3.2. Saudi Arabia Hot Drinks Market Outlook
11.3.2.1. Market Size & Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share & Forecast
11.3.2.2.1. By Product Type
11.3.2.2.2. By Distribution Channel
11.3.3. UAE Hot Drinks Market Outlook
11.3.3.1. Market Size & Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share & Forecast
11.3.3.2.1. By Product Type
11.3.3.2.2. By Distribution Channel
11.3.4. South Africa Hot Drinks Market Outlook
11.3.4.1. Market Size & Forecast
11.3.4.1.1. By Value
11.3.4.2. Market Share & Forecast
11.3.4.2.1. By Product Type
11.3.4.2.2. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Nestlé S.A.
14.2. JDE Peet’s
14.3. Starbucks Corporation
14.4. Unilever PLC
14.5. The J.M. Smucker Company
14.6. The Kraft Heinz Company
14.7. Strauss Group Ltd.
14.8. Tata Consumer Products Limited
14.9. Ajinomoto Co., Inc.
14.10. Associated British Foods Plc
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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Summary

The global hot drinks market size was valued at USD180.31 billion in 2020 and is projected to grow at a CAGR of over 6% during the forecast period to reach USD257 billion by 2026, on account of increasing awareness of healthy lifestyle. Other main factors contributing to the growth of this market are price, convenience, and taste. The demand for healthy hot drinks such as green tea, detox coffee, organic tea, and coffee is growing due to the numerous health benefits provided by these products such as relaxation of brain muscles, increased fat burning, prevention of cardiovascular disease, among others.
Customers nowadays prefer tea flavors that are unique and different, as well as authentic and high-quality. Tea producers highlight tea's high quantities of flavonoids. Therefore, consumers are increasingly viewing it as a beverage with various health benefits. Moreover, the emergence of specialty coffee shops around the world has further contributed to the growth of coffee in the hot drinks market. Hot drink products that are presently available can be prepared and consumed in a matter of minutes. The convenience, ease of preparation, control over the strength of the completed drink, and, most importantly, the ability to have the beverage whenever and wherever they choose are all advantages of these items for the consumers. Instant coffee sachet is also gaining popularity among consumers in the hot drinks market. Companies are coming up with new and innovative products which include new varieties of tastes. For instance, Starbucks recently introduced premium instant coffee in three different flavors, medium roast, dark roast, and blonde roast. The flavor contains milk chocolate, nuts, and dark chocolate.

The global hot drinks market can be segregated into product type, distribution channel, region, and company. Regionally, Asia-Pacific is expected to be the fastest-growing region in the forecast period. Globalization and urbanization particularly in developing countries such as India, China, etc. are further propelling the growth of this market. Moreover, the market expansion in this region is being driven by a fast-growing middle-class population and growing brand awareness of hot drink products among consumers. However, despite urban consumers' increasing disposable incomes, they still favor products that provide better value for money through reduced prices or value-added features. The increased variety in the range of hot drinks products offered by companies is driving the demand for the hot drinks market in Asia-Pacific as well as across the globe.

Nestlé S.A., JDE Peet's, Starbucks Corporation, Unilever PLC, The J. M. Smucker Company, The Kraft Heinz Company, Strauss Group Ltd., and Tata Consumer Products Limited, are a few of the prominent players operating in the global hot drinks market. Owing to the changing tastes and preferences of consumers, there have been rapid developments in hot drinks products by various market players. For instance, in 2021, Pret A Manager partnered with JDE Peet’s to expand its at-home coffee range, which includes two Nespresso-compatible coffee pod variants, as well as ground and whole bean coffee.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F-2026F

Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the global hot drinks market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the global hot drinks market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast the global hot drinks market based on product type, distribution channel, region, and company.
• To identify dominant region or segment in the global hot drinks market.
• To identify drivers and challenges for the global hot drinks market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the global hot drinks market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the global hot drinks market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the global hot drinks market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe.
TechSci Research calculated the market size of global hot drinks market using a top-down approach, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and other segments for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Hot drinks manufacturers, suppliers, distributors
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Organizations, forums, and alliances related to hot drinks.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, global hot drinks market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Global Hot Drinks Market, By Product Type:
o Coffee
o Tea
o Others
• Global Hot Drinks Market, By Distributional Channel:
o Supermarkets/Hypermarkets
o Departmental Stores
o Coffee Shops
o Online
o Others
• Global Hot Drinks Market, By Region:
o Europe
 Germany
 United Kingdom
 France
 Italy
 Spain
o Asia Pacific
 China
 India
 Japan
 South Korea
 Australia
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o South America
 Brazil
 Colombia
 Argentina
o Middle East & Africa
 Turkey
 Saudi Arabia
 UAE
 South Africa

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global hot drinks market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Hot Drinks Market
4. Voice of Customer
4.1. Factors Influencing Purchase Decision
4.2. Frequency of Usage & Purchase
4.3. Brand Awareness
4.4. Sources of Information Conferred
5. Executive Summary
6. Global Hot Drinks Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Product Type (Coffee, Tea, Others (Hot Chocolate, Apple Cider, etc.)
6.2.2. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Coffee Shops, Online, Others (Drink Stores, Specialty Stores, etc.)),
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company (2020)
7. Europe Hot Drinks Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. Germany Hot Drinks Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2. United Kingdom Hot Drinks Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. France Hot Drinks Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
7.3.4. Italy Hot Drinks Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Product Type
7.3.4.2.2. By Distribution Channel
7.3.5. Spain Hot Drinks Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Product Type
7.3.5.2.2. By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Hot Drinks Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
8.3.1. China Hot Drinks Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. India Hot Drinks Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. Japan Hot Drinks Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
8.3.4. South Korea Hot Drinks Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Product Type
8.3.4.2.2. By Distribution Channel
8.3.5. Australia Hot Drinks Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Product Type
8.3.5.2.2. By Distribution Channel
9. North America Hot Drinks Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. North America: Country Analysis
9.3.1. United States Hot Drinks Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. Canada Hot Drinks Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. Mexico Hot Drinks Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
10. South America Hot Drinks Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By Distribution Channel
10.2.3. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Hot Drinks Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Product Type
10.3.1.2.2. By Distribution Channel
10.3.2. Colombia Hot Drinks Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
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