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世界のアルコール飲料市場:製品別(ビール、ウォッカ、ウィスキー、ワイン、ラム酒、その他(ジン、テキーラ、ブランデー、ブリーザーなど))、パッケージタイプ別(ボトル、缶)、流通チャネル別(酒販店、オンプレミス、コンビニエンスストア、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンライン販売チャネル、その他(直販、空港リテールなど))、地域別、競争予測と機会、2026年


Global Alcoholic Drinks Market, By Product (Beer, Vodka, Whisky, Wine, Rum & Others (Gin, Tequila, Brandy, Breezer, etc.)), By Packaging Type (Bottles and Can), By Distribution Channel (Liquor Stores, On-Premises, Convenience Stores, Hypermarket/Supermarket, Online Sales Channel & Others (Direct Selling, Airport Retails, etc.)), By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2026

世界のアルコール飲料市場は、2020年には4,702億円となり、予測期間中のCAGRは6.92%を記録し、2026Fまでに6,950億円に達すると予想されています。世界のアルコール飲料市場は、一人当たりの所得の増加、消費者の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年11月11日 US$4,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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113 英語

 

サマリー

世界のアルコール飲料市場は、2020年には4,702億円となり、予測期間中のCAGRは6.92%を記録し、2026Fまでに6,950億円に達すると予想されています。世界のアルコール飲料市場は、一人当たりの所得の増加、消費者の考え方の変化、若年層の人口増加、アルコール飲料のプレミアム化の進展によって牽引されています。現在、お客様は量よりも質を選ぶ傾向にあります。消費者は、より健康的でバランスのとれたライフスタイルを求めており、若い世代はさらに自分の健康に気を配り、友好的な時間を共有することに熱心になっています。さらに、お客様は、持続可能な生産プロセス、二酸化炭素排出量、環境にやさしいパッケージなどの分野で、より高い基準を求め、明確化を求めています。そのため、メーカーは、アルコール飲料をより高い価格で販売する機会を得ています。さらに、各社は、低/無アルコール、低糖、カロリーの各カテゴリーで製品ポートフォリオを拡大しています。これらの企業は、製品内容を明確に伝え、適度な飲酒について顧客を教育し、持続可能な農業からの原料を使用した製品を開発することで、世界のアルコール業界で強固な消費者基盤を保持しています。

世界のアルコール飲料市場は、製品、パッケージタイプ、流通チャネル、地域、企業に分かれています。製品別では、ビールが世界のアルコール飲料市場の大部分のシェアを占めています。これは、様々なフレーバーのビールが世界中で低価格で入手できるためです。日本のような国では、近年、発泡酒や新ジャンルのビールなど、いくつかの種類のビール飲料が登場しています。これらのビール飲料は、税制上の問題から、麦芽を使用していないため課税額が低く、低価格で販売することができます。世界のアルコール飲料市場は、販売チャネル別に、酒販店、オンプレミス、コンビニエンスストア、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、オンライン販売チャネル、その他に分類されます。その中でも、世界のアルコール飲料市場では、世界中に様々な認可を受けた酒販店が存在することから、酒販店が市場シェアの大半(約30%)を占め、オンプレミスがそれに続いています。

地域別に見ると、2020年の世界のアルコール飲料市場では、欧州がシェアの大半を占め、北米とアジア太平洋地域がそれに続きました。これは、ヨーロッパのドイツ、フランス、イタリアなどの国でプレミアムワインの販売が増加していることに起因しています。米国では、ビールやワインなどのアルコール飲料は、誕生日やお祭り、ビジネスミーティング、独身者のパーティー、家族の集まりなどの社会的なイベントで多くの人々に好まれており、これが北米のアルコール飲料市場の成長につながっています。市場での競争力を維持するために、企業はM&A、製品開発、新製品の発売などの戦略的開発を継続的に行っています。2019年には、The Glenlivetというブランドが「Original by Tradition」キャンペーンを開始し、誤解や性別による固定観念を超えて、シングルモルトの新しい楽しみ方を定義したことを紹介しました。

世界のアルコール飲料市場で活動している主要プレイヤーは、アンハイザー・ブッシュ・インベブ、ハイネケン・ホールディングN.V、ディアジオ、Kweichow Moutai Co.Ltd.、Pernod Ricard、その他です。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F

本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界のアルコール飲料市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界のアルコール飲料市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 製品、パッケージタイプ、流通チャネル、地域、企業に基づいて、世界のアルコール飲料市場を定義、分類、予測すること。
- 世界のアルコール飲料市場において、支配的な地域またはセグメントを特定すること。
- 世界のアルコール飲料市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界のアルコール飲料市場における拡張、新製品の発売、合併、買収などの競争力のある開発を検討すること。
- 世界のアルコール飲料市場で活動する主要企業のプロファイルを特定・分析する。
TechSci Research社は、本調査のために一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、世界中のすべての主要プレーヤーのメーカー、流通チャネル、および存在を分析しました。

TechSci Researchは、ボトムアップとトップダウンのアプローチを用いて、世界のアルコール飲料市場の市場規模を算出しました。ここでは、世界の様々なアルコール飲料のタイプ別セグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品や流通チャネルの過去のデータを分析することで外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主な対象者
- アルコール飲料メーカー、サプライヤー、ディストリビューター、その他のステークホルダー
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- アルコール飲料に関連する組織、フォーラム、アライアンスなど
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資戦略や市場機会の活用にも役立ちます。
レポートの範囲
本レポートでは、世界のアルコール飲料市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

o アルコール飲料の世界市場、製品別。
o ビール
o ウォッカ
o ウイスキー
o ワイン
o ラム酒
o その他(ジン、テキーラ、ブランデー、ブリーザーなど)
o アルコール飲料の世界市場、パッケージタイプ別。
o 瓶

o アルコール飲料の世界市場:流通チャネル別
o リカーストア
o オンプレミス
o コンビニエンスストア
o ハイパーマーケット/スーパー
o オンライン販売
o その他(直販、空港リテールなど))
- アルコール飲料の世界市場、地域別
o ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
北アメリカ
o アメリカ
カナダ
メキシコ
o アジア太平洋
o 中国
ロシア
o 日本
o 韓国
o インド
o 南米
o ブラジル
o アルゼンチン
o コロンビア
o 中近東・アフリカ
o 南アフリカ
o アラブ首長国連邦
o トルコ
競合他社の状況
企業プロフィール世界のアルコール飲料市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
o 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Alcoholic Drinks Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Affecting Purchasing Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Frequency of Purchase
6. Global Alcoholic Drinks Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Product (Beer, Vodka, Whisky, Wine, Rum and Others (Gin, Tequila, Brandy, Breezer, etc.))
6.2.2. By Packaging Type (Bottles and Can)
6.2.3. By Distribution Channel (Liquor Stores, On-Premises, Convenience Stores, Hypermarket/ Supermarket, Online Sales Channel and Others (Direct Selling, Airport Retails, etc.))
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. Europe Alcoholic Drinks Market Outlook
7.1. Market Size and Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share and Forecast
7.2.1. By Product
7.2.2. By Packaging Type
7.2.3. By Distribution Channel
7.2.4. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. Germany Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.1.1. Market Size and Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share and Forecast
7.3.1.2.1. By Product
7.3.1.2.2. By Packaging Type
7.3.1.2.3. By Distribution Channel
7.3.2. United Kingdom Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.2.1. Market Size and Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share and Forecast
7.3.2.2.1. By Product
7.3.2.2.2. By Packaging Type
7.3.2.2.3. By Distribution Channel
7.3.3. France Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.3.1. Market Size and Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share and Forecast
7.3.3.2.1. By Product
7.3.3.2.2. By Packaging Type
7.3.3.2.3. By Distribution Channel
7.3.4. Italy Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.4.1. Market Size and Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share and Forecast
7.3.4.2.1. By Product
7.3.4.2.2. By Packaging Type
7.3.4.2.3. By Distribution Channel
7.3.5. Spain Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.5.1. Market Size and Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share and Forecast
7.3.5.2.1. By Product
7.3.5.2.2. By Packaging Type
7.3.5.2.3. By Distribution Channel
8. North America Alcoholic Drinks Market Outlook
8.1. Market Size and Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share and Forecast
8.2.1. By Product
8.2.2. By Packaging Type
8.2.3. By Distribution Channel
8.2.4. By Country
8.3. North America: Country Analysis
8.3.1. United States Alcoholic Drinks Market Outlook
8.3.1.1. Market Size and Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share and Forecast
8.3.1.2.1. By Product
8.3.1.2.2. By Packaging Type
8.3.1.2.3. By Distribution Channel
8.3.2. Canada Alcoholic Drinks Market Outlook
8.3.2.1. Market Size and Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share and Forecast
8.3.2.2.1. By Product
8.3.2.2.2. By Packaging Type
8.3.2.2.3. By Distribution Channel
8.3.3. Mexico Alcoholic Drinks Market Outlook
8.3.3.1. Market Size and Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share and Forecast
8.3.3.2.1. By Product
8.3.3.2.2. By Packaging Type
8.3.3.2.3. By Distribution Channel
9. Asia-Pacific Alcoholic Drinks Market Outlook
9.1. Market Size and Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share and Forecast
9.2.1. By Product
9.2.2. By Packaging Type
9.2.3. By Distribution Channel
9.2.4. By Country
9.3. Asia-Pacific: Country Analysis
9.3.1. China Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.1.1. Market Size and Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share and Forecast
9.3.1.2.1. By Product
9.3.1.2.2. By Packaging Type
9.3.1.2.3. By Distribution Channel
9.3.2. Russia Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.2.1. Market Size and Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share and Forecast
9.3.2.2.1. By Product
9.3.2.2.2. By Packaging Type
9.3.2.2.3. By Distribution Channel
9.3.3. Japan Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.3.1. Market Size and Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share and Forecast
9.3.3.2.1. By Product
9.3.3.2.2. By Packaging Type
9.3.3.2.3. By Distribution Channel
9.3.4. South Korea Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.4.1. Market Size and Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share and Forecast
9.3.4.2.1. By Product
9.3.4.2.2. By Packaging Type
9.3.4.2.3. By Distribution Channel
9.3.5. India Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.5.1. Market Size and Forecast
9.3.5.1.1. By Value
9.3.5.2. Market Share and Forecast
9.3.5.2.1. By Product
9.3.5.2.2. By Packaging Type
9.3.5.2.3. By Distribution Channel
10. South America Alcoholic Drinks Market Outlook
10.1. Market Size and Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share and Forecast
10.2.1. By Product
10.2.2. By Packaging Type
10.2.3. By Distribution Channel
10.2.4. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Alcoholic Drinks Market Outlook
10.3.1.1. Market Size and Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share and Forecast
10.3.1.2.1. By Product
10.3.1.2.2. By Packaging Type
10.3.1.2.3. By Distribution Channel
10.3.2. Argentina Alcoholic Drinks Market Outlook
10.3.2.1. Market Size and Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share and Forecast
10.3.2.2.1. By Product
10.3.2.2.2. By Packaging Type
10.3.2.2.3. By Distribution Channel
10.3.3. Colombia Alcoholic Drinks Market Outlook
10.3.3.1. Market Size and Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share and Forecast
10.3.3.2.1. By Product
10.3.3.2.2. By Packaging Type
10.3.3.2.3. By Distribution Channel
11. Middle East and Africa Alcoholic Drinks Market Outlook
11.1. Market Size and Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share and Forecast
11.2.1. By Product
11.2.2. By Packaging Type
11.2.3. By Distribution Channel
11.2.4. By Country
11.3. MEA: Country Analysis
11.3.1. South Africa Alcoholic Drinks Market Outlook
11.3.1.1. Market Size and Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share and Forecast
11.3.1.2.1. By Product
11.3.1.2.2. By Packaging Type
11.3.1.2.3. By Distribution Channel
11.3.2. UAE Alcoholic Drinks Market Outlook
11.3.2.1. Market Size and Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share and Forecast
11.3.2.2.1. By Product
11.3.2.2.2. By Packaging Type
11.3.2.2.3. By Distribution Channel
11.3.3. Turkey Alcoholic Drinks Market Outlook
11.3.3.1. Market Size and Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share and Forecast
11.3.3.2.1. By Product
11.3.3.2.2. By Packaging Type
11.3.3.2.3. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends and Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Anheuser-Busch InBev
14.2. Heineken Holding N.V.
14.3. Diageo PLC
14.4. Kweichow Moutai Co. Ltd.
14.5. Pernod Ricard SA
14.6. Molson Coors Beverage Company
14.7. CARLSBERG GROUP
14.8. Thai Beverage Plc
14.9. Asahi Group Holdings, Ltd.
14.10. Kirin Holdings Company, Limited
15. Strategic Recommendations
16. About Us and Disclaimer

 

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Summary

The global alcoholic drinks market was valued at USD470.20 billion in 2020 and is expected to reach USD695.01 billion by 2026F, registering a CAGR of 6.92% during the forecast period. The global alcoholic drinks market is driven by growing per capita income, changing consumer mindsets, rising young population base, and increasing premiumization of alcoholic drinks. Nowadays customers are increasingly selecting quality above quantity. Consumers are looking for a healthier and more balanced lifestyle and younger generations are even more concerned about their well-being and keen on sharing friendly moments. Furthermore, they are seeking clarification and demanding higher standards in areas such as sustainable production processes, carbon footprints, eco-friendly packaging, and more. Thus, manufacturers now find an opportunity to sell alcoholic drinks at higher prices. Additionally, companies are expanding their product portfolio in the low/no alcohol, low sugar, and calorie categories. They are clearly communicating product content and educating customers on moderate drinking and developing products with ingredients from sustainable agriculture to hold a strong consumer base in the alcohol industry, globally.

The global alcoholic drinks market is segmented into product, packaging type, distribution channel, region, and company. Based on product, beer accounted for the majority of market share in the global alcoholic drinks market due to availability of beers in various flavor at lower price across the globe. In a country like Japan, there are several types of beer beverages that have emerged in the recent years namely happoshu and new-genre beer. Due to taxation issues, these beverages are taxed less because they contain less or no malt and thus, can be sold at lower prices. Based on distribution channel, the global alcoholic drinks market is segmented into liquor stores, on-premises, convenience stores, hypermarket/ supermarket, online sales channel, and others. Among them, liquor stores have accounted for the majority of market share of around 30% in the global alcoholic drinks market followed by on-premises due to the presence of various licensed liquor stores across the globe.

Regionally, Europe accounted for the majority of share in global alcoholic drinks market in 2020 followed by North America and Asia-Pacific. This can be attributed to the increasing sales of premium wines in countries like Germany, France, Italy, etc. in Europe. In countries like the United States, alcoholic drinks including beer and wine are usually preferred by many of the individuals on social events like, birthdays, festivals, business meetings, bachelors party and family gathering, etc. which had resulted in the growth for alcoholic drinks market in North America. To remain competitive in the market, companies are continuously engaged in mergers & acquisitions, product developments, new product launches and others strategic developments. In 2019, brand named The Glenlivet launched “Original by Tradition” campaign to showcase how the brand has defined new ways to enjoy single malt beyond misconceptions and gender stereotypes.

The major players operating in the global alcoholic drinks market are Anheuser-Busch InBev, Heineken Holding N.V, Diageo, Kweichow Moutai Co. Ltd., Pernod Ricard and Others.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F-2026F

Objective of the Study:
• To analyse the historical growth in the market size of the global alcoholic drinks market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the global alcoholic drinks market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To define, classify and forecast the global alcoholic drinks market based on product, packaging type, distribution channel, region and company.
• To identify the dominant region or segment in the global alcoholic drinks market.
• To identify drivers and challenges for the global alcoholic drinks market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers, and acquisitions, etc. in the global alcoholic drinks market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the global alcoholic drinks market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe.

TechSci Research calculated the market size of the global alcoholic drinks market using a bottom-up and top-down approach, wherein data for various global alcoholic drinks type segments were recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these products and distribution channels for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Alcoholic drinks manufacturers, suppliers, distributors, and other stakeholders
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Market research and consulting firms
• Organizations, forums, and alliances related to alcoholic drinks
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, global alcoholic drinks market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

o Global Alcoholic Drinks Market, By Product:
o Beer
o Vodka
o Whisky
o Wine
o Rum
o Others (Gin, Tequila, Brandy, Breezer, etc.)
o Global Alcoholic Drinks Market, By Packaging Type:
o Bottles
o Can
o Global Alcoholic Drinks Market, By Distribution Channel:
o Liquor Stores
o On-Premises
o Convenience Stores
o Hypermarket/Supermarket
o Online Sales Channel
o Others (Direct Selling, Airport Retails, etc.))
• Global Alcoholic Drinks Market, By Region:
o Europe
o Germany
o United Kingdom
o France
o Italy
o Spain
o North America
o United States
o Canada
o Mexico
o Asia-Pacific
o China
o Russia
o Japan
o South Korea
o India
o South America
o Brazil
o Argentina
o Colombia
o Middle East and Africa
o South Africa
o UAE
o Turkey
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global alcoholic drinks market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
o Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Alcoholic Drinks Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Affecting Purchasing Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Frequency of Purchase
6. Global Alcoholic Drinks Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Product (Beer, Vodka, Whisky, Wine, Rum and Others (Gin, Tequila, Brandy, Breezer, etc.))
6.2.2. By Packaging Type (Bottles and Can)
6.2.3. By Distribution Channel (Liquor Stores, On-Premises, Convenience Stores, Hypermarket/ Supermarket, Online Sales Channel and Others (Direct Selling, Airport Retails, etc.))
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. Europe Alcoholic Drinks Market Outlook
7.1. Market Size and Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share and Forecast
7.2.1. By Product
7.2.2. By Packaging Type
7.2.3. By Distribution Channel
7.2.4. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. Germany Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.1.1. Market Size and Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share and Forecast
7.3.1.2.1. By Product
7.3.1.2.2. By Packaging Type
7.3.1.2.3. By Distribution Channel
7.3.2. United Kingdom Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.2.1. Market Size and Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share and Forecast
7.3.2.2.1. By Product
7.3.2.2.2. By Packaging Type
7.3.2.2.3. By Distribution Channel
7.3.3. France Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.3.1. Market Size and Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share and Forecast
7.3.3.2.1. By Product
7.3.3.2.2. By Packaging Type
7.3.3.2.3. By Distribution Channel
7.3.4. Italy Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.4.1. Market Size and Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share and Forecast
7.3.4.2.1. By Product
7.3.4.2.2. By Packaging Type
7.3.4.2.3. By Distribution Channel
7.3.5. Spain Alcoholic Drinks Market Outlook
7.3.5.1. Market Size and Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share and Forecast
7.3.5.2.1. By Product
7.3.5.2.2. By Packaging Type
7.3.5.2.3. By Distribution Channel
8. North America Alcoholic Drinks Market Outlook
8.1. Market Size and Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share and Forecast
8.2.1. By Product
8.2.2. By Packaging Type
8.2.3. By Distribution Channel
8.2.4. By Country
8.3. North America: Country Analysis
8.3.1. United States Alcoholic Drinks Market Outlook
8.3.1.1. Market Size and Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share and Forecast
8.3.1.2.1. By Product
8.3.1.2.2. By Packaging Type
8.3.1.2.3. By Distribution Channel
8.3.2. Canada Alcoholic Drinks Market Outlook
8.3.2.1. Market Size and Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share and Forecast
8.3.2.2.1. By Product
8.3.2.2.2. By Packaging Type
8.3.2.2.3. By Distribution Channel
8.3.3. Mexico Alcoholic Drinks Market Outlook
8.3.3.1. Market Size and Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share and Forecast
8.3.3.2.1. By Product
8.3.3.2.2. By Packaging Type
8.3.3.2.3. By Distribution Channel
9. Asia-Pacific Alcoholic Drinks Market Outlook
9.1. Market Size and Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share and Forecast
9.2.1. By Product
9.2.2. By Packaging Type
9.2.3. By Distribution Channel
9.2.4. By Country
9.3. Asia-Pacific: Country Analysis
9.3.1. China Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.1.1. Market Size and Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share and Forecast
9.3.1.2.1. By Product
9.3.1.2.2. By Packaging Type
9.3.1.2.3. By Distribution Channel
9.3.2. Russia Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.2.1. Market Size and Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share and Forecast
9.3.2.2.1. By Product
9.3.2.2.2. By Packaging Type
9.3.2.2.3. By Distribution Channel
9.3.3. Japan Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.3.1. Market Size and Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share and Forecast
9.3.3.2.1. By Product
9.3.3.2.2. By Packaging Type
9.3.3.2.3. By Distribution Channel
9.3.4. South Korea Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.4.1. Market Size and Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share and Forecast
9.3.4.2.1. By Product
9.3.4.2.2. By Packaging Type
9.3.4.2.3. By Distribution Channel
9.3.5. India Alcoholic Drinks Market Outlook
9.3.5.1. Market Size and Forecast
9.3.5.1.1. By Value
9.3.5.2. Market Share and Forecast
9.3.5.2.1. By Product
9.3.5.2.2. By Packaging Type
9.3.5.2.3. By Distribution Channel
10. South America Alcoholic Drinks Market Outlook
10.1. Market Size and Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share and Forecast
10.2.1. By Product
10.2.2. By Packaging Type
10.2.3. By Distribution Channel
10.2.4. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Alcoholic Drinks Market Outlook
10.3.1.1. Market Size and Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share and Forecast
10.3.1.2.1. By Product
10.3.1.2.2. By Packaging Type
10.3.1.2.3. By Distribution Channel
10.3.2. Argentina Alcoholic Drinks Market Outlook
10.3.2.1. Market Size and Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share and Forecast
10.3.2.2.1. By Product
10.3.2.2.2. By Packaging Type
10.3.2.2.3. By Distribution Channel
10.3.3. Colombia Alcoholic Drinks Market Outlook
10.3.3.1. Market Size and Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share and Forecast
10.3.3.2.1. By Product
10.3.3.2.2. By Packaging Type
10.3.3.2.3. By Distribution Channel
11. Middle East and Africa Alcoholic Drinks Market Outlook
11.1. Market Size and Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share and Forecast
11.2.1. By Product
11.2.2. By Packaging Type
11.2.3. By Distribution Channel
11.2.4. By Country
11.3. MEA: Country Analysis
11.3.1. South Africa Alcoholic Drinks Market Outlook
11.3.1.1. Market Size and Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share and Forecast
11.3.1.2.1. By Product
11.3.1.2.2. By Packaging Type
11.3.1.2.3. By Distribution Channel
11.3.2. UAE Alcoholic Drinks Market Outlook
11.3.2.1. Market Size and Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share and Forecast
11.3.2.2.1. By Product
11.3.2.2.2. By Packaging Type
11.3.2.2.3. By Distribution Channel
11.3.3. Turkey Alcoholic Drinks Market Outlook
11.3.3.1. Market Size and Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share and Forecast
11.3.3.2.1. By Product
11.3.3.2.2. By Packaging Type
11.3.3.2.3. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends and Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Anheuser-Busch InBev
14.2. Heineken Holding N.V.
14.3. Diageo PLC
14.4. Kweichow Moutai Co. Ltd.
14.5. Pernod Ricard SA
14.6. Molson Coors Beverage Company
14.7. CARLSBERG GROUP
14.8. Thai Beverage Plc
14.9. Asahi Group Holdings, Ltd.
14.10. Kirin Holdings Company, Limited
15. Strategic Recommendations
16. About Us and Disclaimer

 

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