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米国の在宅患者用検査キット市場:検査タイプ別(血糖値検査、妊娠・不妊検査、コレステロール検査、尿検査、COVID-19検査、その他)、検体別(血液、尿、唾液)、使用方法別(使い捨て/再利用)、流通経路別(薬局小売店、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、Eコマース)、地域別、競争予測と機会、2026年


United States Patient At Home Testing Kits Market By Test Type (Blood Glucose Testing, Pregnancy & Fertility Testing, Cholesterol Testing, Urine Testing, COVID-19 Testing, Others), By Sample (Blood, Urine, Saliva), By Usage (Disposable v/s Reusable), By Distribution Channel (Retail Pharmacy Stores, Hypermarket/Supermarket, E-Commerce) By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国の家庭用検査キット市場は、2020年には3億3,954万ドルとなり、早期診断や予防医療への意識の高まりから、予測期間中にCAGR 7.94%で成長すると予想されます。また、家庭用検査キットには、使いやすさ、検査の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年10月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
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84 英語

 

サマリー

米国の家庭用検査キット市場は、2020年には3億3,954万ドルとなり、早期診断や予防医療への意識の高まりから、予測期間中にCAGR 7.94%で成長すると予想されます。また、家庭用検査キットには、使いやすさ、検査の利便性、手頃な価格、入手のしやすさなどの利点があり、予測期間中の市場成長を促進すると考えられます。COVID-19パンデミックの発生と拡大は、米国で多くの企業が家庭用検査キットを発売し、COVID-19検査に広く使用されていることから、市場の成長を大きく後押ししています。さらに、COVID-19検査キットへのBluetooth搭載やデジタル妊娠キットなどの技術的進歩は、今後数年間の市場成長に有利な機会をもたらすと予想されます。
米国の在宅患者用検査キット市場は、検査タイプ、サンプル、用途、流通チャネル、地域、企業に分けられます。検査タイプに基づいて、市場は血糖値検査、妊娠・不妊検査、コレステロール検査、尿検査、COVID-19検査などに分類されます。2020年の市場では、血糖値検査分野が全体の約39.17%のシェアを占めており、予測期間を通じてその優位性を維持すると予想されています。これは、米国で糖尿病患者の人口が増え続けていることに起因します。米国は、世界第3位の糖尿病人口を抱えています。コレステロール検査分野も、予測期間中に大きな成長が見込まれています。これは、米国では心血管疾患の有病率が上昇していることに起因します。しかし、COVID-19パンデミックの突然の発生と広がりを受けて、家庭用COVID-19検査キットがいくつか開発・発売されました。COVID-19の症例が増加し、米国がパンデミックの影響を大きく受けたことで、家庭用COVID-19検査キットの需要がさらに高まりました。一方、妊娠検査キットは、世界中の女性に愛用されている家庭用検査キットの一つです。
米国の家庭用検査キット市場は非常に細分化されており、業界内には多くの老舗企業や少数の新興企業、さらには世界各地の企業が存在します。米国の在宅医療用検査キット市場で活動する主な企業には、Lucira Health Inc.、Essenlix Corporation、Abbott Laboratories, Inc.、Roche Diagnostics Corporation、Siemens Medical Solutions USA, Inc.、Thermo Fischer Scientific, Inc.、Scanwell Health, Inc.、Quidel Corporation、GE Healthcare, Inc.、ACON Laboratories, Inc.などがあります。この市場では、パンデミック時に多くのプレイヤーが登場し、家庭用COVID-19検査キットを発売して市場に参入しています。例えば、Lucira Health, Inc.は、家庭用COVID-19検査キットの最初の承認を取得しました。
本レポートで考慮した年数
過去の年:2016年~2019年
ベースイヤー:2020年
推定期間: 2021年
予測期間: 2022年 - 2026年
本調査の目的
- 2016年から2020年までのアメリカ合衆国の在宅患者用検査キット市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの米国の在宅患者用検査キット市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国の在宅患者用検査キット市場を、検査タイプ、サンプル、用途、流通チャネル、企業、地域別に分類し、予測すること。
- 米国の在宅患者用検査キット市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 米国の在宅患者用検査キット市場のドライバーと課題を特定すること。
- 米国の在宅患者用検査キット市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調査する。
- 米国の在宅患者用検査キット市場で活動している主要企業のプロフィールを特定・分析する。
- 米国の在宅患者用検査キット市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchは本調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。最初に、TechSci Researchは国内のメーカー、サプライヤー、流通業者のリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の制限のために特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレーヤーの製造、流通チャンネル、および存在を分析しました。
TechSci Researchでは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチを用いて、米国の在宅患者検査キット市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchはこれらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品タイプやアプリケーションの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主なターゲットとなるオーディエンス
- 患者用在宅検査キットメーカー、エンドユーザー、その他の関係者
- 製品の流通業者、サプライヤー、その他の関係者
- 在宅患者用検査キット製品に関連する組織、フォーラム、アライアンスなど
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、メーカー、サプライヤー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資を戦略的に行い、市場機会を活用するために役立ちます。
レポートの範囲
本レポートでは、米国の在宅患者用検査キット市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下のような業界動向についても詳述しています。
- 米国の在宅患者用検査キット市場、検査タイプ別。
o 血糖値検査
o 妊娠・不妊検査
o コレステロール検査
o 尿検査
o COVID-19検査
o その他
- 米国の在宅患者用検査キット市場、サンプル別
o 血液
o 尿
o 唾液
- 米国の在宅患者用検査キット市場:用途別
o 使い捨て
o 再利用可能
- 米国の在宅患者用検査キット市場:流通チャネル別
o 薬局小売店
o ハイパーマーケット/スーパー
o 電子商取引
- 米国の在宅患者用検査キット市場:地域別
o 南部
o 中西部
o 北東部
o 西
競合他社の状況
企業プロファイル米国の在宅患者検査キット市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.COVID-19が米国の在宅患者用検査キット市場に与える影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.ブランド認知度
5.2.家庭用検査キットの性別ごとの好み
5.3.情報源
5.4.家庭用検査キットの購入意思決定に影響を与える要因
6.米国の家庭用検査キット市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.検査タイプ別(血糖値検査、妊娠・不妊検査、コレステロール検査、尿検査、COVID-19検査、その他
6.2.2.サンプル別(血液、尿、唾液
6.2.3.用途別(使い捨て/再利用
6.2.4.流通チャネル別(薬局小売店、ハイパーマーケット/スーパー、Eコマース
6.2.5.地域別
6.2.6.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
6.3.1.用途別
6.3.2.販売チャネル別
7.米国 使い捨て患者用在宅検査キットの市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.テストタイプ別
7.2.2.サンプル別
7.2.3.販売チャネル別
8.米国:再利用可能な患者用在宅検査キットの市場展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.テストタイプ別
8.2.2.サンプル別
8.2.3.販売チャネル別
9.マーケットダイナミクス
9.1.ドライバー
9.2.課題
10.市場動向と開発状況
11.政策・規制動向
12.輸入・輸出分析
13.米国の経済概要
14.競争状況
14.1.競争の展望
14.2.会社概要
14.2.1.ルシラ・ヘルス社
14.2.2.エッセンリックス株式会社
14.2.3.アボット・ラボラトリーズ・インク
14.2.4.ロシュ・ダイアグノスティックス株式会社
14.2.5.シーメンス・メディカル・ソリューションズUSA, Inc.
14.2.6.サーモ・フィッシャー・サイエンティフィック社
14.2.7.スキャンウェル・ヘルス社
14.2.8.クイデル・コーポレーション
14.2.9.GEヘルスケア, Inc.
14.2.10.ACON Laboratories, Inc.
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

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Summary

United States patient at home testing kits market stood at USD3239.54 million in 2020 and is expected to grow at a CAGR of 7.94% during the forecast period on account of growing awareness among the population for early disease diagnosis and preventive healthcare. Besides, benefits associated with at home testing kits such as ease of use, convenience in testing, affordability, easy availability, among others are expected to drive the market growth during the forecast period. The sudden outbreak and spread of the COVID-19 pandemic has significantly boosted the market growth owing to the launch of at home testing kits by many players in the United States and their widespread use in COVID-19 testing. Furthermore, technological advancements such as incorporation of Bluetooth into COVID-19 testing kits, digital pregnancy kits, among others are expected to create lucrative opportunities for the market growth over the next few years.
The United States patient at home testing kits market can be segmented into test type, sample, usage, distribution channel, region and company. Based on test type, the market can be categorized into blood glucose testing, pregnancy & fertility testing, cholesterol testing, urine testing, COVID-19 testing, among others. The blood glucose testing segment is expected to dominate the market in 2020 with an overall market share of around 39.17% and is expected to continue its dominance through the forecast period. This can be ascribed to the ever-increasing diabetic population in the United States. United States is home to the third-largest diabetic population in the world. While the cholesterol testing segment is also expected to witness significant growth during the forecast period. This can be ascribed to the growing prevalence of cardiovascular diseases in the country. However, the sudden outbreak and spread of the COVID-19 pandemic led to the development and launch of several at home COVID-19 testing kits. The growing cases of COVID-19 and United States being significantly hit by the pandemic further increased the demand for at home COVID-19 testing kits. On the other hand, pregnancy testing kits are one of the regularly used at home testing kits which have been used by women across the world.
The United States patient at home testing kits markets is highly fragmented with a lot of well-established players in the industry, few emerging players and even few players from other parts of the world. Major players operating in the United States patient at home testing kits market include Lucira Health Inc., Essenlix Corporation, Abbott Laboratories, Inc., Roche Diagnostics Corporation, Siemens Medical Solutions USA, Inc., Thermo Fischer Scientific, Inc., Scanwell Health, Inc., Quidel Corporation, GE Healthcare, Inc., ACON Laboratories, Inc., among others. The market has witnessed a lot of players emerging out during the pandemic which have entered the market by launching their at home COVID-19 testing kits. For instance, Lucira Health, Inc. received the very first approval for patient at home COVID-19 testing kit.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016 – 2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022 – 2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth of the market size of United States patient at home testing kits market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of United States patient at home testing kits market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast United States patient at home testing kits market based on test type, sample, usage, distribution channel, company, and regional distribution.
• To identify the dominant region or segment in the United States patient at home testing kits market.
• To identify drivers and challenges for United States patient at home testing kits market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in United States patient at home testing kits market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in United States patient at home testing kits market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in United States patient at home testing kits market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers, suppliers, and distributors across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufactures which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufactures, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of United States patient at home testing kits market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Patient at home testing kits manufacturers, end users, and other stakeholders
• Distributors and suppliers of the products and other stakeholders
• Organizations, forums, and alliances related to patient at home testing kits products
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United States patient at home testing kits market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Patient At Home Testing Kits Market, By Test Type:
o Blood Glucose Testing
o Pregnancy & Fertility Testing
o Cholesterol Testing
o Urine Testing
o COVID-19 Testing
o Others
• United States Patient At Home Testing Kits Market, By Sample:
o Blood
o Urine
o Saliva
• United States Patient At Home Testing Kits Market, By Usage:
o Disposable
o Reusable
• United States Patient At Home Testing Kits Market, By Distribution Channel:
o Retail Pharmacy Stores
o Hypermarket/Supermarket
o E-Commerce
• United States Patient At Home Testing Kits Market, By Region:
o South
o Mid-West
o North-East
o West
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United States patient at home testing kits market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Patient At Home Testing Kits Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Preferences of At Home Testing Kits Across Gender
5.3. Sources of Information
5.4. Factors Influencing Purchase Decision for At Home Testing Kits
6. United States Patient At Home Testing Kits Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Test Type (Blood Glucose Testing, Pregnancy & Fertility Testing, Cholesterol Testing, Urine Testing, COVID-19 Testing, Others)
6.2.2. By Sample (Blood, Urine, Saliva)
6.2.3. By Usage (Disposable v/s Reusable)
6.2.4. By Distribution Channel (Retail Pharmacy Stores, Hypermarket/Supermarket, E-Commerce)
6.2.5. By Region
6.2.6. By Company (2020)
6.3. Market Map
6.3.1. By Usage
6.3.2. By Distribution Channel
7. United States Disposable Patient At Home Testing Kits Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Test Type
7.2.2. By Sample
7.2.3. By Distribution Channel
8. United States Reusable Patient At Home Testing Kits Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Test Type
8.2.2. By Sample
8.2.3. By Distribution Channel
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. Import-Export Analysis
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Competition Outlook
14.2. Company Profiles
14.2.1. Lucira Health Inc.
14.2.2. Essenlix Corporation
14.2.3. Abbott Laboratories, Inc.
14.2.4. Roche Diagnostics Corporation
14.2.5. Siemens Medical Solutions USA, Inc.
14.2.6. Thermo Fischer Scientific, Inc.
14.2.7. Scanwell Health, Inc.
14.2.8. Quidel Corporation
14.2.9. GE Healthcare, Inc.
14.2.10. ACON Laboratories, Inc.
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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