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オーストラリアの家具市場、製品タイプ別(家庭用家具、オフィス用家具、施設用家具)、販売時点別(専用ショールーム、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンライン、その他(家具小売店、伝統的な店舗など))、原材料タイプ別(木材、プラスチック、金属、その他(竹、杖など))、企業別、地域別、予測・機会、2025年


Australia Furniture Market, By Product Type (Home Furniture, Office Furniture and Institutional Furniture), By Point of Sale (Exclusive Showrooms, Supermarkets/Hypermarkets, Online and Others (Furniture Retail Outlets, Traditional Stores, etc.)), By Raw Material Type (Wood, Plastic, Metal and Others (Bamboo, Cane, etc)), By Company, By Region, Forecast & Opportunities, 2025

オーストラリアの家具市場は、2019年には77.6億米ドル、2025年には87.8億米ドルになると予測されています。急速な都市インフラ整備、住宅・非住宅分野での需要拡大、政府の奨励政策や住宅ローンの低金利などの有... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年10月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
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102 英語

 

サマリー

オーストラリアの家具市場は、2019年には77.6億米ドル、2025年には87.8億米ドルになると予測されています。急速な都市インフラ整備、住宅・非住宅分野での需要拡大、政府の奨励政策や住宅ローンの低金利などの有利な経済要因が、家具産業に有利な事業環境をもたらし、長年にわたって家具需要を押し上げてきました。
オーストラリアの家具市場は、都市人口の増加と、快適な生活のための支出パターンの増加によって牽引されています。また、オンラインで常設・レンタルの家具が入手できることも、今後数年間の市場成長にプラスの影響を与えています。しかし、家具の製造に使用される原材料の価格が変動することは、市場の成長を妨げる要因となります。
オーストラリアの家具市場は、製品タイプ、販売拠点、原材料タイプ、企業、地域に基づいて分類されています。原材料の種類によって、市場は木材、プラスチック、金属、その他に分けられます。そのうち、木材セグメントは2019年に55.31%のシェアで市場を支配しており、高強度・耐久性、費用対効果、メンテナンスのしやすさなど、他の素材と比較して木材が提供するメリットを理由に、予測期間中も同セグメントが主導的な地位を維持すると予想されています。製品タイプ別では、家庭用家具、オフィス用家具、施設用家具に分類されています。家庭用家具は、リビングルームやベッドルームでの家具需要の高まりを背景に、今後数年間で高い成長が見込まれています。
家具市場で活動している主なプレイヤーは、IKEA Pty Limited、Steelcase Australia Pty.Ltd.、Herman Miller (Aust.) Proprietary Limited、Haworth Australia Pty Limited、Greenlit Brands Pty Limited、HNI Corporation、Knoll Inc.、Sebel Pty Ltd.、Schiavello Group Pty.ハービーノーマンホールディングス株式会社、Bfx Australia Pty Ltd、Amart Furniture Pty Ltd、D D K Commercial Interiors Pty Ltd、Bentons Kitchens Pty Ltd、AKD Softwoods Pty Ltd、Chiswell Furniture Pty Ltd、Forty Winks Franchising Pty Ltd、Furnware Group Pty Ltd、Fuller Furnitureなどがあります。主な企業は、製品の革新や国内での存在感を高めるなどの競争戦略を採用し、健全な収益を上げようとしています。
このレポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2015年~2018年
ベースイヤー:2019年
推定年:2020年
予測期間: 2021-2025
本調査の目的
- 2015年から2018年までのオーストラリアの家具市場を分析し、市場規模を推定すること。
- 2019年から2025年までのオーストラリアの家具市場の市場規模と2025年までの成長率を推定・予測すること。
- オーストラリアの家具市場を、製品タイプ、流通チャネル、原材料タイプ、企業、地域別の分布に基づいて分類し、予測すること。
- オーストラリアの家具市場における支配的な地域またはセグメントを特定すること。
- オーストラリアの家具市場のドライバーと課題を特定すること。
- オーストラリアの家具市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- オーストラリアの家具市場の価格分析を行う。
- オーストラリアの家具市場で事業を展開している主要企業のプロファイルを特定・分析すること。
- オーストラリアの家具市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。最初に、TechSci Researchはオーストラリア国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレーヤーのメーカー、流通チャネル、および存在を分析しました。
TechSci Researchは、オーストラリアの家具市場の市場規模を、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチで算出しました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらの製品タイプやアプリケーションの過去のデータを分析することで外部的に検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主な対象者
- 家具メーカー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 家具に関連する組織、フォーラム、アライアンス
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資の戦略化や市場機会の活用にも役立ちます。
レポートの範囲
本レポートでは、オーストラリアの家具市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界の動向についても以下に詳述しています。
- オーストラリアの家具市場、製品タイプ別
o 家庭用家具
o オフィス家具
o 施設用家具
- オーストラリアの家具市場、販売拠点別
o 専用ショールーム
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o オンライン
o その他
- オーストラリアの家具市場:素材タイプ別
o 木材
o プラスチック
o 金属
o その他
- オーストラリアの家具市場:地域別
o ニューサウスウェールズ州
ビクトリア
クイーンズランド
o 西オーストラリア
o ノーザンテリトリー、南オーストラリア
o タスマニア
競合他社の状況
企業プロフィールオーストラリアの家具市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
カスタマイズが可能です。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.オーストラリアの家具市場におけるCOVID-19の影響
4.エグゼクティブサマリー
5.オーストラリアの家具市場の展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品タイプ別(家庭用家具、オフィス用家具、施設用家具
5.2.2.販売場所別(専用ショールーム、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンライン、その他(家具小売店、従来型店舗など)) 2.3.
5.2.3.原材料の種類別(木材、プラスチック、金属、その他(竹、杖など
5.2.4.地域別
5.2.5.会社別
5.3.市場魅力度指数、タイプ別
6.オーストラリアのホームファニチャー市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.タイプ別(ベッド、ソファ、ダイニングセット、その他(キャビネット、シューズラック、ブックシェルフなどの収納用品
6.2.2.販売店別(ショールーム、スーパーマーケット、オンラインショップ、その他(家具小売店、伝統的な店舗など)) 2.3.
6.2.3.原材料の種類別(木材、プラスチック、金属、その他(竹、杖など
6.2.4.ルームタイプ別(リビングルーム、ベッドルーム、ダイニングルーム、その他(キッチン、スタディルームなど)) 2.5.
6.2.5.オフラインとオンラインの違いオンライン販売
7.オーストラリアのオフィス家具市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.タイプ別(チェア、デスク、ファイリングキャビネット・ロッカー、その他(ワークステーション、会議テーブルなど
7.2.2.販売店別(専用ショールーム、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンライン、その他(家具小売店、従来型店舗など)) 2.3.
7.2.3.原材料別(木材、金属、プラスチック、その他(竹、杖など)) 2.3.
8.オーストラリアの施設用家具市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.タイプ別(チェア&ベンチ、テーブル、ベッド、その他(キャビネット、ロッカーなど)) 2.
8.2.2.販売店別(高級ショールーム、スーパーマーケット、オンラインショップ、その他(家具小売店、伝統的な店舗など)) 2.3.
8.2.3.原材料別(木材、金属、プラスチック、その他(竹、杖など)) 2.3.
9.オーストラリアの在宅勤務用家具市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.タイプ別(デスク、チェア、その他(本棚、ファイリングキャビネットなど)) 2.
9.2.2.販売店別(高級ショールーム、スーパーマーケット、オンラインショップ、その他(家具小売店、伝統的な店舗など)) 2.3.
9.2.3.購入者の年齢別(30歳未満、31~60歳、60歳以上
9.2.4.地域別(オーストラリア首都圏・ニューサウスウェールズ州、ビクトリア州・タスマニア州、クイーンズランド州、西オーストラリア州、ノーザンテリトリー・南オーストラリア州
9.2.5.ブランド別
9.2.6.都市別
10.マーケットダイナミクス
10.1.推進要因/機会
10.2.課題・制約
11.3.市場動向と開発
12.政策・規制動向
13.価格分析
14.輸出と輸入の分析
15.オーストラリアの経済概要
16.競争状況
16.1.会社概要
16.1.1.イケア・ピーティー・リミテッド
16.1.2.スチールケース・オーストラリア Pty.Ltd.
16.1.3.ハーマンミラー(オース)プロプライエタリ・リミテッド
16.1.4.ハワース・オーストラリア Pty Ltd
16.1.5.Greenlit Brands Pty Ltd.
16.1.6.株式会社HNI
16.1.7.クノール社
16.1.8.セベル・ピーティー・リミテッド
16.1.9.シャイアベロ・グループ・ピーティーイーLtd.
16.1.10.ハーヴェイ・ノーマン・ホールディングス・リミテッド
16.1.11.Bfx Australia Pty Ltd
16.1.12.Amart Furniture Pty Ltd
16.1.13.D D K コマーシャル・インテリアズ・ピーティーワイ・リミテッド
16.1.14.Bentons Kitchens Pty Ltd.
16.1.15.AKD ソフトウッド・ピーティーワイ・リミテッド
16.1.16.チスウェル・ファニチャー・ピーティーイー・リミテッド
16.1.17.フォーティー・ウィンクス・フランチャイジング・ピーティー・リミテッド
16.1.18.Furnware Group Pty Ltd.
16.1.19.フラー・ファニチャー
17.戦略的提言
18.会社概要・免責事項

 

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Summary

Australia furniture market was valued USD 7.76 Billion in 2019 and is predicted to be valued USD 8.78 Billion by 2025. Favorable economic factors such as rapid urban infrastructure developments, growing demand from residential as well as non-residential sectors coupled with encouraging government policies and low mortgage interest rates, have provided a conducive operating environment for furniture industry and pushed furniture demand through the years.
The Australia furniture market is driven by growing urban population and increasing spending pattern for comfortable lifestyle. Also, online availability of furniture for permanent or rental use is positively influencing the growth of market over the next few years. However, volatile prices of raw materials used in the manufacture of furniture can hamper the growth of the market.
The Australia furniture market is segmented based on product type, point of sale, raw material type, company and region. Based on raw material type, the market is segmented into wood, plastic, metal and others. Out of which, the wood segment dominated the market with share of 55.31% in 2019 and the segment is anticipated to maintain its leading position during the forecast period as well on account of the benefits offered by wood when compared to other materials such as high strength & durability, cost effectiveness, ease of maintenance, among many others. In terms of product type, the market is fragmented into home furniture, office furniture and institutional furniture. The home furniture segment is estimated to grow at a high pace in over the years to come which is attributable to growing demand for furniture in living room and bedroom.
The major players operating in the furniture market are IKEA Pty Limited, Steelcase Australia Pty. Ltd, Herman Miller (Aust.) Proprietary Limited, Haworth Australia Pty Limited, Greenlit Brands Pty Limited, HNI Corporation, Knoll Inc., Sebel Pty Ltd., Schiavello Group Pty. Ltd., Harvey Norman Holdings Limited, Bfx Australia Pty Ltd, Amart Furniture Pty Ltd, D D K Commercial Interiors Pty Ltd , Bentons Kitchens Pty Ltd, AKD Softwoods Pty Ltd, Chiswell Furniture Pty Ltd , Forty Winks Franchising Pty Ltd, Furnware Group Pty Ltd, Fuller Furniture and others. Major companies are adopting competitive strategies such as product innovation and increasing presence in the country in order to register sound return.
Years considered for this report:
Historical Years: 2015-2018
Base Year: 2019
Estimated Year: 2020
Forecast Period: 2021–2025
Objective of the Study:
• To analyze and estimate the market size of Australia furniture market from 2015 to 2018.
• To estimate and forecast the market size of Australia furniture market from 2019 to 2025 and growth rate until 2025.
• To classify and forecast Australia furniture market based on product type, distribution channel, raw material type, company and regional distribution.
• To identify dominant region or segment in the Australia furniture market.
• To identify drivers and challenges for Australia furniture market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in Australia furniture market.
• To conduct pricing analysis for Australia furniture market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in Australia furniture market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in Australia furniture market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of Australia furniture market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Furniture manufacturers
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to furniture
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, Australia furniture market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Australia Furniture Market, By Product Type:
o Home Furniture
o Office Furniture
o Institutional Furniture
• Australia Furniture Market, By Point of Sale:
o Exclusive Showrooms
o Supermarkets/Hypermarkets
o Online
o Others
• Australia Furniture Market, By Raw Material Type:
o Wood
o Plastic
o Metal
o Others
• Australia Furniture Market, By Region:
o New South Wales
o Victoria
o Queensland
o Western Australia
o Northern Territory & South Australia
o Tasmania
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Australia furniture market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Australia Furniture Market
4. Executive Summary
5. Australia furniture Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type (Home Furniture, Office Furniture and Institutional Furniture)
5.2.2. By Point of Sale (Exclusive Showrooms, Supermarkets/Hypermarkets, Online and Others (Furniture Retail Outlets, Traditional Stores, etc.))
5.2.3. By Raw Material Type (Wood, Plastic, Metal and Others (Bamboo, Cane, etc))
5.2.4. By Region
5.2.5. By Company
5.3. Market Attractiveness Index, By Type
6. Australia Home Furniture Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Beds, Sofas, Dining Sets, Others (Storages like cabinets, shoe racks, bookshelves, etc.)
6.2.2. By Point of Sale (Exclusive Showrooms, Supermarkets/Hypermarkets, Online and Others(Furniture Retail Outlets, Traditional Stores, etc.))
6.2.3. By Raw Material Type (Wood, Plastic, Metal and Others (Bamboo, Cane, etc))
6.2.4. By Room Type (Living Room, Bedroom, Dining Room, Others (Kitchen, Study Room, etc.)
6.2.5. By Offline Vs. Online Sales
7. Australia Office Furniture Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type (Chairs, Desks, Filing Cabinets & Lockers, Others (Workstations, Conference Tables, etc.)
7.2.2. By Point of Sale (Exclusive Showrooms, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Others (Furniture Retail Outlets, Traditional stores, etc.)
7.2.3. By Raw Material (Wood, Metal, Plastic, Others (Bamboo, Cane, etc.))
8. Australia Institutional Furniture Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type (Chairs & Benches, Tables, Beds, Others (Cabinets, Lockers, etc.))
8.2.2. By Point of Sale (Exclusive Showrooms, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Others (Furniture Retail Outlets, Traditional stores, etc.))
8.2.3. By Raw Material (Wood, Metal, Plastic, Others (Bamboo, Cane, etc.))
9. Australia Work From Home Furniture Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type (Desks, Chairs, Others (Bookshelves, Filing Cabinets, etc.))
9.2.2. By Point of Sale (Exclusive Showrooms, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Others(Furniture Retail Outlets, Traditional stores, etc.)
9.2.3. By Buyer's Age (Below 30 years, 31-60 Years, Above 60 Years)
9.2.4. By Region (Australia Capital Territory & New South Wales, Victoria & Tasmania, Queensland, Western Australia, Northern Territory & Southern Australia)
9.2.5. By Brand
9.2.6. By Cities
10. Market Dynamics
10.1. Drivers/Opportunities
10.2. Challenges/Restraints
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. Pricing Analysis
14. Export & Import Analysis
15. Australia Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. IKEA Pty Limited
16.1.2. Steelcase Australia Pty. Ltd
16.1.3. Herman Miller (Aust.) Proprietary Limited
16.1.4. Haworth Australia Pty Limited
16.1.5. Greenlit Brands Pty Limited
16.1.6. HNI Corporation
16.1.7. Knoll Inc.
16.1.8. Sebel Pty Ltd.
16.1.9. Schiavello Group Pty. Ltd
16.1.10. Harvey Norman Holdings Limited
16.1.11. Bfx Australia Pty Ltd
16.1.12. Amart Furniture Pty Ltd
16.1.13. D D K Commercial Interiors Pty Ltd
16.1.14. Bentons Kitchens Pty Ltd
16.1.15. AKD Softwoods Pty Ltd
16.1.16. Chiswell Furniture Pty Ltd
16.1.17. Forty Winks Franchising Pty Ltd
16.1.18. Furnware Group Pty Ltd
16.1.19. Fuller Furniture
17. Strategic Recommendations
18. About Us & Disclaimer

 

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