歯間清掃用品市場(製品タイプ:歯間ブラシ、爪楊枝、デンタルフロス、デンタルテープ、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年
Interdental Cleaning Products Market (Product Type: Interdental Brush, Toothpicks, Dental Floss, Dental Tape, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031
歯間清掃用品市場 - レポートの範囲
TMRの歯間清掃用品の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と... もっと見る
サマリー 歯間清掃用品市場 - レポートの範囲
TMRの歯間清掃用品の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の歯間清掃用品市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の歯間清掃用品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、歯間清掃用品市場を理解しました。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の歯間清掃用品市場の様々な属性を調査した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の歯間清掃用品市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の歯間清掃製品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、世界の歯間清掃用品市場の競争環境について掘り下げています。世界の歯間清掃製品市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の歯間清掃製品市場のプレーヤーの属性である。
歯間清掃製品の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における歯間清掃製品の売上高/収益は?
- 世界の歯間清掃製品市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
歯間清掃用品市場 - 調査目的と調査アプローチ
歯間清掃用品の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の歯間清掃用品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の歯間清掃用品市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
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目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.製品革新の概要
5.8.歯間清掃用品の世界市場分析と予測、2023~2031年
5.8.1.市場価値予測(US$ Mn)
6.歯間清掃用品の世界市場分析・予測、製品タイプ別
6.1.歯間清掃用品の市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2023年〜2031年
6.1.1.歯間ブラシ
6.1.2.爪楊枝
6.1.3.デンタルフロス
6.1.4.デンタルテープ
6.1.5.その他
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.歯間清掃用品の世界市場分析と予測:販売チャネル別
7.1.歯間清掃用品の市場規模(US$ Mn)、販売チャネル別、2023年〜2031年
7.1.1.現代貿易
7.1.2.百貨店
7.1.3.コンビニエンスストア
7.1.4.ドラッグストア
7.1.5.オンライン小売業者
7.1.6.その他
7.2.販売チャネル別増加機会分析
8.歯間清掃用品の世界市場分析と予測:エンドユーザー別
8.1.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、エンドユーザー別、2023年〜2031年
8.1.1.0〜6年
8.1.2.7~19歳
8.1.3.20~40歳
8.1.4.41-65歳
8.1.5.65歳以上
8.2.増加機会分析(エンドユーザー別
9.歯間清掃用品の世界市場分析と予測:地域別
9.1.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、地域別、2023年〜2031年
9.1.1.北米
9.1.2.欧州
9.1.3.アジア太平洋
9.1.4.中東・アフリカ
9.1.5.ラテンアメリカ
9.2.地域別増加機会分析
10.北米の歯間清掃用品市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.主要トレンド分析
10.4.市場シェア分析(%)
10.4.1.現地生産と輸入の比較
10.5.消費者の購買行動分析
10.6.価格分析
10.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.7.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2023年〜2031年
10.7.1.歯間ブラシ
10.7.2.爪楊枝
10.7.3.デンタルフロス
10.7.4.デンタルテープ
10.7.5.その他
10.8.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、販売チャネル別、2023〜2031年
10.8.1.現代貿易
10.8.2.百貨店
10.8.3.コンビニエンスストア
10.8.4.ドラッグストア
10.8.5.オンライン小売業者
10.8.6.その他
10.9.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):エンドユーザー別、2023〜2031年
10.9.1.0〜6歳
10.9.2.7~19歳
10.9.3.20~40歳
10.9.4.41~65歳
10.9.5.65歳以上
10.10.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):国別、2023〜2031年
10.10.1.米国
10.10.2.カナダ
10.10.3.その他の北米地域
10.11.機会増の分析
11.欧州の歯間清掃用品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.4.1.現地生産と輸入の比較
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2023年〜2031年
11.7.1.歯間ブラシ
11.7.2.爪楊枝
11.7.3.デンタルフロス
11.7.4.デンタルテープ
11.7.5.その他
11.8.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、販売チャネル別、2023〜2031年
11.8.1.現代貿易
11.8.2.百貨店
11.8.3.コンビニエンスストア
11.8.4.ドラッグストア
11.8.5.オンライン小売業者
11.8.6.その他
11.9.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):エンドユーザー別、2023〜2031年
11.9.1.0〜6歳
11.9.2.7~19歳
11.9.3.20~40歳
11.9.4.41~65歳
11.9.5.65歳以上
11.10.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):国別、2023〜2031年
11.10.1.英国
11.10.2.ドイツ
11.10.3.フランス
11.10.4.イタリア
11.10.5.スペイン
11.10.6.オランダ
11.10.7.その他のヨーロッパ
11.11.ビジネスチャンスの増加分析
12.アジア太平洋地域の歯間清掃用品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.4.1.現地生産と輸入の比較
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2023年〜2031年
12.7.1.歯間ブラシ
12.7.2.爪楊枝
12.7.3.デンタルフロス
12.7.4.デンタルテープ
12.7.5.その他
12.8.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、販売チャネル別、2023〜2031年
12.8.1.現代貿易
12.8.2.百貨店
12.8.3.コンビニエンスストア
12.8.4.ドラッグストア
12.8.5.オンライン小売業者
12.8.6.その他
12.9.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):エンドユーザー別、2023〜2031年
12.9.1.0〜6歳
12.9.2.7~19歳
12.9.3.20~40歳
12.9.4.41~65歳
12.9.5.65歳以上
12.10.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):国別、2023〜2031年
12.10.1.中国
12.10.2.インド
12.10.3.日本
12.10.4.オーストラリア
12.10.5.韓国
12.10.6.ASEAN
12.10.7.その他のアジア太平洋地域
12.11.機会増の分析
13.中東・アフリカの歯間清掃用品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.4.1.現地生産と輸入の比較
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2023年〜2031年
13.7.1.歯間ブラシ
13.7.2.爪楊枝
13.7.3.デンタルフロス
13.7.4.デンタルテープ
13.7.5.その他
13.8.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、販売チャネル別、2023〜2031年
13.8.1.現代貿易
13.8.2.百貨店
13.8.3.コンビニエンスストア
13.8.4.ドラッグストア
13.8.5.オンライン小売業者
13.8.6.その他
13.9.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):エンドユーザー別、2023〜2031年
13.9.1.0〜6歳
13.9.2.7~19歳
13.9.3.20~40歳
13.9.4.41~65歳
13.9.5.65歳以上
13.10.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):国別、2023〜2031年
13.10.1.アラブ首長国連邦
13.10.2.サウジアラビア
13.10.3.クウェート
13.10.4.南アフリカ
13.10.5.ナイジェリア
13.10.6.その他の中東・アフリカ
13.11.機会分析
14.ラテンアメリカの歯間清掃用品市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地生産と輸入の比較
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2023年〜2031年
14.7.1.歯間ブラシ
14.7.2.爪楊枝
14.7.3.デンタルフロス
14.7.4.デンタルテープ
14.7.5.その他
14.8.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn)、販売チャネル別、2023〜2031年
14.8.1.現代貿易
14.8.2.百貨店
14.8.3.コンビニエンスストア
14.8.4.ドラッグストア
14.8.5.オンライン小売業者
14.8.6.その他
14.9.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):エンドユーザー別、2023〜2031年
14.9.1.0〜6歳
14.9.2.7~19歳
14.9.3.20~40歳
14.9.4.41~65歳
14.9.5.65歳以上
14.10.歯間清掃用品市場規模(US$ Mn):国別、2023〜2031年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.アルゼンチン
14.10.3.その他のラテンアメリカ
14.11.機会増の分析
15.競争環境
15.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
15.2.市場シェア分析(%), 2022
15.3.企業プロフィール(詳細 - 会社概要, 販売地域/地理的プレゼンス, 収入, 戦略と事業概要)
15.3.1.テペプラッカーズ
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.販売地域
15.3.1.3.地理的プレゼンス
15.3.1.4.売上高
15.3.1.5.戦略と事業概要
15.3.2.デンタルプロ
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.販売地域
15.3.2.3.地理的プレゼンス
15.3.2.4.売上高
15.3.2.5.戦略と事業概要
15.3.3.ロイヤル・フィリップスN.V.
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.販売地域
15.3.3.3.地理的プレゼンス
15.3.3.4.売上高
15.3.3.5.戦略と事業概要
15.3.4.ガム
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.販売地域
15.3.4.3.地理的プレゼンス
15.3.4.4.売上高
15.3.4.5.戦略と事業概要
15.3.5.オーラルB
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.販売地域
15.3.5.3.地理的プレゼンス
15.3.5.4.売上高
15.3.5.5.戦略と事業概要
15.3.6.イークリーン
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.販売地域
15.3.6.3.地理的プレゼンス
15.3.6.4.売上高
15.3.6.5.戦略と事業概要
15.3.7.コルゲート
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.販売地域
15.3.7.3.地理的プレゼンス
15.3.7.4.売上高
15.3.7.5.戦略と事業概要
15.3.8.デンテック
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.販売地域
15.3.8.3.地理的プレゼンス
15.3.8.4.売上高
15.3.8.5.戦略と事業概要
15.3.9.キュラプロックス
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.販売地域
15.3.9.3.地理的プレゼンス
15.3.9.4.売上高
15.3.9.5.戦略と事業概要
15.3.10.M + C Schiffer GmbH
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.販売地域
15.3.10.3.地理的プレゼンス
15.3.10.4.売上高
15.3.10.5.戦略と事業概要
15.3.11.ナイセンケアリング
15.3.11.1.会社概要
15.3.11.2.販売地域
15.3.11.3.地理的プレゼンス
15.3.11.4.売上高
15.3.11.5.戦略と事業概要
15.3.12.ステイノ
15.3.12.1.会社概要
15.3.12.2.販売地域
15.3.12.3.地理的プレゼンス
15.3.12.4.売上高
15.3.12.5.戦略と事業概要
15.3.13.ピクスターズ
15.3.13.1.会社概要
15.3.13.2.販売地域
15.3.13.3.地理的プレゼンス
15.3.13.4.売上高
15.3.13.5.戦略と事業概要
15.3.14.インハン
15.3.14.1.会社概要
15.3.14.2.販売地域
15.3.14.3.地理的プレゼンス
15.3.14.4.売上高
15.3.14.5.戦略と事業概要
15.3.15.タンデックスA/S
15.3.15.1.会社概要
15.3.15.2.販売地域
15.3.15.3.地理的プレゼンス
15.3.15.4.売上高
15.3.15.5.戦略と事業概要
15.3.16.ラクトン
15.3.16.1.会社概要
15.3.16.2.販売地域
15.3.16.3.地理的プレゼンス
15.3.16.4.売上高
15.3.16.5.戦略と事業概要
16.市場参入戦略
16.1.潜在的市場スペースの特定
16.2.顧客の購買プロセスの理解
16.3.望ましい販売・マーケティング戦略
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Summary Interdental Cleaning Products Market – Scope of Report TMR’s report on the global interdental cleaning products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global interdental cleaning products market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global interdental cleaning products market from 2023 to 2031.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the interdental cleaning products market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global interdental cleaning products market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global interdental cleaning products market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global interdental cleaning products market.
The report delves into the competitive landscape of the global interdental cleaning products market. Key players operating in the global interdental cleaning products market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global interdental cleaning products market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global interdental cleaning products Market Report • What is the sales/revenue generated by interdental cleaning products across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global interdental cleaning products market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Interdental Cleaning Products Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global interdental cleaning products market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global interdental cleaning products market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global interdental cleaning products market.
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Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Industry SWOT Analysis 5.7. Product Innovation Overview 5.8. Global Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast, 2023 - 2031 5.8.1. Market Value Projections (US$ Mn) 6. Global Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast, By Product Type 6.1. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2023 - 2031 6.1.1. Interdental Brush 6.1.2. Toothpicks 6.1.3. Dental Floss 6.1.4. Dental Tape 6.1.5. Others 6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type 7. Global Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast, By Sales Channel 7.1. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Sales Channel, 2023 - 2031 7.1.1. Modern Trade 7.1.2. Departmental Stores 7.1.3. Convenience Stores 7.1.4. Drug Stores 7.1.5. Online Retailers 7.1.6. Others 7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Sales Channel 8. Global Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast, by End-user 8.1. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By End-user, 2023 - 2031 8.1.1. 0-6 Years 8.1.2. 7-19 Years 8.1.3. 20-40 Years 8.1.4. 41-65 Years 8.1.5. Above 65 Years 8.2. Incremental Opportunity Analysis, by End-user 9. Global Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast, by Region 9.1. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Region, 2023 - 2031 9.1.1. North America 9.1.2. Europe 9.1.3. Asia Pacific 9.1.4. Middle East & Africa 9.1.5. Latin America 9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 10. North America Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast 10.1. Regional Snapshot 10.2. Demographic Overview 10.3. Key Trend Analysis 10.4. Market Share Analysis (%) 10.4.1. Local Manufactures vs Import 10.5. Consumer Buying Behavior Analysis 10.6. Pricing Analysis 10.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 10.7. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2023 - 2031 10.7.1. Interdental Brush 10.7.2. Toothpicks 10.7.3. Dental Floss 10.7.4. Dental Tape 10.7.5. Others 10.8. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Sales Channel, 2023 - 2031 10.8.1. Modern Trade 10.8.2. Departmental Stores 10.8.3. Convenience Stores 10.8.4. Drug Stores 10.8.5. Online Retailers 10.8.6. Others 10.9. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By End-user, 2023 - 2031 10.9.1. 0-6 Years 10.9.2. 7-19 Years 10.9.3. 20-40 Years 10.9.4. 41-65 Years 10.9.5. Above 65 Years 10.10. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Country, 2023 - 2031 10.10.1. U.S. 10.10.2. Canada 10.10.3. Rest of North America 10.11. Incremental Opportunity Analysis 11. Europe Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Key Trend Analysis 11.4. Market Share Analysis (%) 11.4.1. Local Manufactures vs Import 11.5. Consumer Buying Behavior Analysis 11.6. Pricing Analysis 11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 11.7. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2023 - 2031 11.7.1. Interdental Brush 11.7.2. Toothpicks 11.7.3. Dental Floss 11.7.4. Dental Tape 11.7.5. Others 11.8. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Sales Channel, 2023 - 2031 11.8.1. Modern Trade 11.8.2. Departmental Stores 11.8.3. Convenience Stores 11.8.4. Drug Stores 11.8.5. Online Retailers 11.8.6. Others 11.9. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By End-user, 2023 - 2031 11.9.1. 0-6 Years 11.9.2. 7-19 Years 11.9.3. 20-40 Years 11.9.4. 41-65 Years 11.9.5. Above 65 Years 11.10. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Country, 2023 - 2031 11.10.1. U.K. 11.10.2. Germany 11.10.3. France 11.10.4. Italy 11.10.5. Spain 11.10.6. The Netherlands 11.10.7. Rest of Europe 11.11. Incremental Opportunity Analysis 12. Asia Pacific Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Key Trend Analysis 12.4. Market Share Analysis (%) 12.4.1. Local Manufactures vs Import 12.5. Consumer Buying Behavior Analysis 12.6. Pricing Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2023 - 2031 12.7.1. Interdental Brush 12.7.2. Toothpicks 12.7.3. Dental Floss 12.7.4. Dental Tape 12.7.5. Others 12.8. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Sales Channel, 2023 - 2031 12.8.1. Modern Trade 12.8.2. Departmental Stores 12.8.3. Convenience Stores 12.8.4. Drug Stores 12.8.5. Online Retailers 12.8.6. Others 12.9. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By End-user, 2023 - 2031 12.9.1. 0-6 Years 12.9.2. 7-19 Years 12.9.3. 20-40 Years 12.9.4. 41-65 Years 12.9.5. Above 65 Years 12.10. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Country, 2023 - 2031 12.10.1. China 12.10.2. India 12.10.3. Japan 12.10.4. Australia 12.10.5. South Korea 12.10.6. ASEAN 12.10.7. Rest of Asia Pacific 12.11. Incremental Opportunity Analysis 13. Middle East & Africa Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Key Trend Analysis 13.4. Market Share Analysis (%) 13.4.1. Local Manufactures vs Import 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.6. Pricing Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2023 - 2031 13.7.1. Interdental Brush 13.7.2. Toothpicks 13.7.3. Dental Floss 13.7.4. Dental Tape 13.7.5. Others 13.8. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Sales Channel, 2023 - 2031 13.8.1. Modern Trade 13.8.2. Departmental Stores 13.8.3. Convenience Stores 13.8.4. Drug Stores 13.8.5. Online Retailers 13.8.6. Others 13.9. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By End-user, 2023 - 2031 13.9.1. 0-6 Years 13.9.2. 7-19 Years 13.9.3. 20-40 Years 13.9.4. 41-65 Years 13.9.5. Above 65 Years 13.10. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Country, 2023 - 2031 13.10.1. UAE 13.10.2. Saudi Arabia 13.10.3. Kuwait 13.10.4. South Africa 13.10.5. Nigeria 13.10.6. Rest of Middle East & Africa 13.11. Incremental Opportunity Analysis 14. Latin America Interdental Cleaning Products Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.4. Market Share Analysis (%) 14.4.1. Local Manufactures vs Import 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2023 - 2031 14.7.1. Interdental Brush 14.7.2. Toothpicks 14.7.3. Dental Floss 14.7.4. Dental Tape 14.7.5. Others 14.8. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Sales Channel, 2023 - 2031 14.8.1. Modern Trade 14.8.2. Departmental Stores 14.8.3. Convenience Stores 14.8.4. Drug Stores 14.8.5. Online Retailers 14.8.6. Others 14.9. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By End-user, 2023 - 2031 14.9.1. 0-6 Years 14.9.2. 7-19 Years 14.9.3. 20-40 Years 14.9.4. 41-65 Years 14.9.5. Above 65 Years 14.10. Interdental Cleaning Products Market Size (US$ Mn), By Country, 2023 - 2031 14.10.1. Brazil 14.10.2. Argentina 14.10.3. Rest of Latin America 14.11. Incremental Opportunity Analysis 15. Competition Landscape 15.1. Market Player – Competition Dashboard 15.2. Market Share Analysis (%), 2022 15.3. Company Profiles (Details – Company Overview, Sales Area/Geographical Presence, Revenue, Strategy & Business Overview) 15.3.1. TePe Plackers 15.3.1.1. Company Overview 15.3.1.2. Sales Area 15.3.1.3. Geographical Presence 15.3.1.4. Revenue 15.3.1.5. Strategy & Business Overview 15.3.2. Dentalpro 15.3.2.1. Company Overview 15.3.2.2. Sales Area 15.3.2.3. Geographical Presence 15.3.2.4. Revenue 15.3.2.5. Strategy & Business Overview 15.3.3. Royal Philips N.V. 15.3.3.1. Company Overview 15.3.3.2. Sales Area 15.3.3.3. Geographical Presence 15.3.3.4. Revenue 15.3.3.5. Strategy & Business Overview 15.3.4. GUM 15.3.4.1. Company Overview 15.3.4.2. Sales Area 15.3.4.3. Geographical Presence 15.3.4.4. Revenue 15.3.4.5. Strategy & Business Overview 15.3.5. Oral-B 15.3.5.1. Company Overview 15.3.5.2. Sales Area 15.3.5.3. Geographical Presence 15.3.5.4. Revenue 15.3.5.5. Strategy & Business Overview 15.3.6. E-Clean 15.3.6.1. Company Overview 15.3.6.2. Sales Area 15.3.6.3. Geographical Presence 15.3.6.4. Revenue 15.3.6.5. Strategy & Business Overview 15.3.7. Colgate 15.3.7.1. Company Overview 15.3.7.2. Sales Area 15.3.7.3. Geographical Presence 15.3.7.4. Revenue 15.3.7.5. Strategy & Business Overview 15.3.8. Den Tek 15.3.8.1. Company Overview 15.3.8.2. Sales Area 15.3.8.3. Geographical Presence 15.3.8.4. Revenue 15.3.8.5. Strategy & Business Overview 15.3.9. Curaprox 15.3.9.1. Company Overview 15.3.9.2. Sales Area 15.3.9.3. Geographical Presence 15.3.9.4. Revenue 15.3.9.5. Strategy & Business Overview 15.3.10. M + C Schiffer GmbH 15.3.10.1. Company Overview 15.3.10.2. Sales Area 15.3.10.3. Geographical Presence 15.3.10.4. Revenue 15.3.10.5. Strategy & Business Overview 15.3.11. Naisen Caring 15.3.11.1. Company Overview 15.3.11.2. Sales Area 15.3.11.3. Geographical Presence 15.3.11.4. Revenue 15.3.11.5. Strategy & Business Overview 15.3.12. Staino 15.3.12.1. Company Overview 15.3.12.2. Sales Area 15.3.12.3. Geographical Presence 15.3.12.4. Revenue 15.3.12.5. Strategy & Business Overview 15.3.13. Piksters 15.3.13.1. Company Overview 15.3.13.2. Sales Area 15.3.13.3. Geographical Presence 15.3.13.4. Revenue 15.3.13.5. Strategy & Business Overview 15.3.14. INHAN 15.3.14.1. Company Overview 15.3.14.2. Sales Area 15.3.14.3. Geographical Presence 15.3.14.4. Revenue 15.3.14.5. Strategy & Business Overview 15.3.15. Tandex A/S 15.3.15.1. Company Overview 15.3.15.2. Sales Area 15.3.15.3. Geographical Presence 15.3.15.4. Revenue 15.3.15.5. Strategy & Business Overview 15.3.16. Lactone 15.3.16.1. Company Overview 15.3.16.2. Sales Area 15.3.16.3. Geographical Presence 15.3.16.4. Revenue 15.3.16.5. Strategy & Business Overview 16. Go To Market Strategy 16.1. Identification of Potential Market Spaces 16.2. Understanding Buying Process of Customers 16.3. Preferred Sales & Marketing Strategy
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