世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

テレコムマネージドサービス市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

テレコムマネージドサービス市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Telecom Managed Services Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界のテレコムマネージドサービス市場に関する広範なレポートを発表し、主要な促進要因、課題、新たな動向、潜在的な成長機会など、業界の主要なダイナミクスを包括的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年5月26日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常3-5営業日以内 198 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のテレコムマネージドサービス市場に関する広範なレポートを発表し、主要な促進要因、課題、新たな動向、潜在的な成長機会など、業界の主要なダイナミクスを包括的に分析しました。本レポートは、業界関係者や利害関係者が進化する電気通信情勢をナビゲートするための重要な洞察を提供します。

主な洞察

- テレコムマネージドサービスの市場規模(2025E):301億6,000万米ドル
- 予測市場価値(2032F):694.1億米ドル694億1000万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025~2032) 12.7%

テレコムマネージドサービス市場 - レポートスコープ:

通信マネージドサービス市場には、ネットワーク運用、インフラ管理、モビリティサービス、サイバーセキュリティなど、さまざまな通信機能のアウトソーシングが含まれる。これらのサービスにより、通信事業者や企業は、運用コストの削減やサービス品質の向上を図りつつ、中核となる事業活動に集中することができる。高速接続に対する需要の高まり、5Gの展開、通信ネットワークの複雑化に伴い、マネージド・サービスは、グローバルな通信インフラ全体で俊敏性、効率性、拡張性を維持するために不可欠となっている。

市場成長の促進要因

通信マネージドサービス市場は、いくつかの重要な要因によって牽引されている。5Gネットワークの世界的な展開の進行とデータ消費の急増により、通信事業者はスケーラブルでコスト効率の高いソリューションを求めるようになっている。マネージド・サービス・プロバイダーは、専門家によるモニタリング、自動化、サポートを通じて、通信事業者の設備投資の削減とネットワーク・パフォーマンスの最適化を支援する。また、クラウドコンピューティング、IoT、仮想化技術の採用が増加していることも、専門的なマネージドサービスの需要を押し上げている。さらに、リモートワークやデジタル・コミュニケーション・ツールへの依存の高まりにより、専門家である第三者によって管理される、信頼性が高く、安全で、効率的な通信インフラへのニーズが高まっている。

市場の阻害要因

堅調な成長にもかかわらず、市場に課題がないわけではない。重要な通信機能をアウトソーシングすると、機密データが脆弱性にさらされる可能性があるため、主な懸念事項の1つはデータ・セキュリティとプライバシーである。また、通信事業者の間では、管理や説明責任に対する懸念から、アウトソーシングに対する抵抗感があり、市場導入が遅れる可能性もある。さらに、マネージド・サービスをレガシー・ネットワーク環境に統合することは、技術的に複雑でコストがかかる可能性がある。中小企業にとっては、高額な初期導入コストが参入障壁となり、市場拡大の可能性が制限される可能性がある。

市場機会:

通信マネージド・サービスには大きなビジネスチャンスが生まれつつある。スマートシティの拡大、IoT導入の増加、5G導入の増加は、マネージドサービス・プロバイダーに大きな可能性を提供している。通信ネットワークがよりソフトウェア定義的でクラウドネイティブなアーキテクチャへと進化するにつれ、ネットワーク仮想化、自動化、サイバーセキュリティの専門知識に対する需要が急速に高まっている。アジア太平洋、中南米、アフリカの新興市場は、通信インフラ投資の増加とインターネット普及率の上昇を背景に、未開拓の可能性を秘めている。さらに、サイバー脅威の頻度と巧妙さの増加により、マネージド・セキュリティ・サービスの需要が急増すると予想される。

本レポートで扱う主な質問

- 通信マネージドサービス市場の成長を促す中核要因は何か?
- 最も高い需要が見込まれるサービス分野と地域市場は?
- 5GやIoTなどの技術進歩は、マネージドサービスの提供をどのように変化させているか?
- 市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の通信マネージドサービスの状況を形成しそうな将来のトレンドは何か?

競争情報とビジネス戦略:

シスコシステムズ、ファーウェイ・テクノロジーズ、Telefonaktiebolaget LM Ericsson、IBM、ノキア、富士通など、世界の通信マネージド・サービス市場の主要企業は、AI、自動化、クラウドベースの技術を通じてサービス能力を積極的に強化している。これらの企業は、通信事業者と戦略的パートナーシップを結び、カスタマイズされたスケーラブルなソリューションを提供している。研究開発への投資、新興市場への進出、サイバーセキュリティとネットワークの信頼性への強い注力は、各社の成長戦略の中心となっている。包括的で柔軟なマネージド・サービス・パッケージを提供することで、これらの企業は競争上の優位性を維持し、拡大する市場シェアを獲得することを目指している。

本レポートの対象企業

- シスコシステムズ
- Huawei Technologies Co.
- Telefonaktiebolaget LM Ericsson
- アキュイティ・テクノロジーズ
- AT&T Inc.
- NTTデータ
- コムサーチSA
- 富士通株式会社
- IBM株式会社
- ノキア株式会社
- AMDOCS
- GTTコミュニケーションズ
- ベライゾン・コミュニケーションズ

市場細分化:

サービスタイプ別:

- マネージドデータセンターサービス
- マネージド・セキュリティ・サービス
- マネージドネットワークサービス
- マネージド・モビリティ・サービス

組織規模別

- 大企業
- 中小企業

デプロイメント別

- オンプレミス
- クラウド

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- 南アジア・オセアニア
- ラテンアメリカ
- 中東・アフリカ



ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.テレコムマネージドサービスの世界市場スナップショット、2025-2032年
1.2.市場機会評価、2025-2032年、10億米ドル
1.3.主な市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.マクロ経済要因
2.3.1.世界各セクターの見通し
2.3.2.世界のGDP成長率見通し
2.4.COVID-19の影響分析
2.5.予測要因-関連性と影響
3.付加価値の洞察
3.1.規制情勢
3.2.パイプライン分析
3.3.製品採用分析
3.4.バリューチェーン分析
3.5.メーカーによる主なプロモーション戦略
3.6.PESTLE分析
3.7.ポーターのファイブフォース分析
4.テレコムマネージドサービスの世界市場展望:
4.1.主なハイライト
4.1.1.市場規模(10億米ドル)と前年比成長率
4.1.2.絶対額ビジネスチャンス
4.2.市場規模(10億米ドル)の分析と予測
4.2.1.過去の市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2024年
4.2.2.市場規模(10億米ドル)の分析と予測、2025-2032年
4.3.テレコムマネージドサービスの世界市場展望:サービスタイプ
4.3.1.はじめに/主な調査結果
4.3.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、サービスタイプ別、2019年~2024年
4.3.3.市場規模(億米ドル)分析・予測:サービスタイプ別、2025年~2032年
4.3.3.1.マネージドデータセンターサービス
4.3.3.2.マネージドセキュリティサービス
4.3.3.3.マネージド・ネットワーク・サービス
4.3.3.4.マネージド・モビリティ・サービス
4.3.4.市場の魅力度分析サービスタイプ
4.4.テレコムマネージドサービスの世界市場展望:組織規模
4.4.1.はじめに/主な調査結果
4.4.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、組織規模別、2019年~2024年
4.4.3.市場規模(10億米ドル)分析・予測:組織規模別、2025年~2032年
4.4.3.1.大企業
4.4.3.2.中小企業
4.4.4.市場魅力度分析:組織規模
4.5.テレコムマネージドサービスの世界市場展望:展開
4.5.1.はじめに/主な調査結果
4.5.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、製品別、2019年~2024年
4.5.3.市場規模(億米ドル)分析・予測:展開別、2025年~2032年
4.5.3.1.オンプレミス
4.5.3.2.クラウド
4.5.4.市場魅力度分析:展開
5.テレコムマネージドサービスの世界市場展望:地域
5.1.主なハイライト
5.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、地域別、2019年~2024年
5.3.市場規模(10億米ドル)分析と予測、地域別、2025-2032年
5.3.1.北米
5.3.2.欧州
5.3.3.アジア太平洋
5.3.4.南アジア・オセアニア
5.3.5.ラテンアメリカ
5.3.6.中東・アフリカ
5.4.市場魅力度分析:地域
6.北米のテレコムマネージドサービス市場の展望:
6.1.主なハイライト
6.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
6.2.1.サービスタイプ別
6.2.2.組織規模別
6.2.3.展開別
6.3.市場規模(億米ドル)分析と予測、国別、2025年~2032年
6.3.1.米国
6.3.2.カナダ
6.4.市場規模(億米ドル)の分析と予測、サービスタイプ別、2025年~2032年
6.4.1.マネージドデータセンターサービス
6.4.2.マネージドセキュリティサービス
6.4.3.マネージド・ネットワーク・サービス
6.4.4.マネージド・モビリティ・サービス
6.5.市場規模(億米ドル)の分析と予測、組織規模別、2025年~2032年
6.5.1.大企業
6.5.2.中小企業
6.6.市場規模(億米ドル)分析と予測、展開別、2025-2032年
6.6.1.オンプレミス
6.6.2.クラウド
6.7.市場魅力度分析
7.欧州テレコムマネージドサービス市場の展望
7.1.主なハイライト
7.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
7.2.1.国別
7.2.2.サービスタイプ別
7.2.3.組織規模別
7.2.4.デプロイメント別
7.3.市場規模(億米ドル)分析と予測、国別、2025年~2032年
7.3.1.ドイツ
7.3.2.フランス
7.3.3.イギリス
7.3.4.イタリア
7.3.5.スペイン
7.3.6.ロシア
7.3.7.トルコ
7.3.8.その他のヨーロッパ
7.4.市場規模(億米ドル)の分析と予測、サービスタイプ別、2025-2032年
7.4.1.マネージドデータセンターサービス
7.4.2.マネージドセキュリティサービス
7.4.3.マネージド・ネットワーク・サービス
7.4.4.マネージド・モビリティ・サービス
7.5.市場規模(億米ドル)の分析と予測、組織規模別、2025年~2032年
7.5.1.大企業
7.5.2.中小企業
7.6.市場規模(億米ドル)の分析と予測、展開別、2025-2032年
7.6.1.オンプレミス
7.6.2.クラウド
7.7.市場魅力度分析
8.東アジアのテレコムマネージドサービス市場の展望:
8.1.主なハイライト
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
8.2.1.国別
8.2.2.サービスタイプ別
8.2.3.組織規模別
8.2.4.デプロイメント別
8.3.市場規模(億米ドル)分析と予測、国別、2025年~2032年
8.3.1.中国
8.3.2.日本
8.3.3.韓国
8.4.市場規模(億米ドル)の分析と予測、サービスタイプ別、2025年~2032年
8.4.1.マネージドデータセンターサービス
8.4.2.マネージドセキュリティサービス
8.4.3.マネージド・ネットワーク・サービス
8.4.4.マネージド・モビリティ・サービス
8.5.市場規模(億米ドル)の分析と予測、組織規模別、2025年~2032年
8.5.1.大企業
8.5.2.中小企業
8.6.市場規模(億米ドル)分析と予測、展開別、2025-2032年
8.6.1.オンプレミス
8.6.2.クラウド
8.7.市場魅力度分析
9.南アジア・オセアニアのテレコムマネージドサービス市場の展望:
9.1.主なハイライト
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
9.2.1.国別
9.2.2.サービスタイプ別
9.2.3.組織規模別
9.2.4.デプロイメント別
9.3.市場規模(億米ドル)分析と予測、国別、2025年~2032年
9.3.1.インド
9.3.2.東南アジア
9.3.3.ニュージーランド
9.3.4.その他の南アジア・オセアニア
9.4.市場規模(億米ドル)の分析と予測、サービスタイプ別、2025年~2032年
9.4.1.マネージドデータセンターサービス
9.4.2.マネージドセキュリティサービス
9.4.3.マネージド・ネットワーク・サービス
9.4.4.マネージド・モビリティ・サービス
9.5.市場規模(億米ドル)の分析と予測、組織規模別、2025年~2032年
9.5.1.大企業
9.5.2.中小企業
9.6.市場規模(億米ドル)分析と予測、展開別、2025-2032年
9.6.1.オンプレミス
9.6.2.クラウド
9.7.市場魅力度分析
10.ラテンアメリカのテレコムマネージドサービス市場の展望:
10.1.主要ハイライト
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
10.2.1.国別
10.2.2.サービスタイプ別
10.2.3.組織規模別
10.2.4.デプロイメント別
10.3.市場規模(億米ドル)分析と予測、国別、2025年~2032年
10.3.1.ブラジル
10.3.2.メキシコ
10.3.3.その他のラテンアメリカ
10.4.市場規模(億米ドル)分析と予測、サービスタイプ別、2025年~2032年
10.4.1.マネージドデータセンターサービス
10.4.2.マネージドセキュリティサービス
10.4.3.マネージド・ネットワーク・サービス
10.4.4.マネージド・モビリティ・サービス
10.5.市場規模(億米ドル)の分析と予測、組織規模別、2025年~2032年
10.5.1.大企業
10.5.2.中小企業
10.6.市場規模(億米ドル)の分析と予測、展開別、2025-2032年
10.6.1.オンプレミス
10.6.2.クラウド
10.7.市場魅力度分析
11.中東・アフリカのテレコムマネージドサービス市場の展望:
11.1.主なハイライト
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場別、2019年~2024年
11.2.1.国別
11.2.2.サービスタイプ別
11.2.3.組織規模別
11.2.4.デプロイメント別
11.3.市場規模(億米ドル)分析と予測、国別、2025年~2032年
11.3.1.GCC諸国
11.3.2.エジプト
11.3.3.南アフリカ
11.3.4.北アフリカ
11.3.5.その他の中東・アフリカ
11.4.市場規模(億米ドル)分析と予測、サービスタイプ別、2025年~2032年
11.4.1.マネージドデータセンターサービス
11.4.2.マネージドセキュリティサービス
11.4.3.マネージド・ネットワーク・サービス
11.4.4.マネージド・モビリティ・サービス
11.5.市場規模(億米ドル)の分析と予測、組織規模別、2025年~2032年
11.5.1.大企業
11.5.2.中小企業
11.6.市場規模(億米ドル)分析と予測、展開別、2025-2032年
11.6.1.オンプレミス
11.6.2.クラウド
11.7.市場魅力度分析
12.競争環境
12.1.市場シェア分析、2025年
12.2.市場構造
12.2.1.市場別競争激化度マッピング
12.2.2.競争ダッシュボード
12.3.企業プロフィール(詳細 - 概要、財務、戦略、最近の動向)
12.3.1.シスコシステムズ
12.3.1.1.概要
12.3.1.2.セグメントと製品
12.3.1.3.主要財務データ
12.3.1.4.市場動向
12.3.1.5.市場戦略
12.3.2.ファーウェイ・テクノロジー株式会社
12.3.3.LMエリクソン
12.3.4.アキュイティ・テクノロジーズ
12.3.5.AT&T Inc.
12.3.6.NTTデータ
12.3.7.コマーチSA
12.3.8.富士通
12.3.9.ノキア株式会社
12.3.10.AMDOCS
12.3.11.GTTコミュニケーションズ
12.3.12.ベライゾン・コミュニケーションズ
13.付録
13.1.調査方法
13.2.調査の前提
13.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently unveiled an extensive report on the global Telecom Managed Services Market, offering a comprehensive analysis of the industry’s key dynamics, including major drivers, challenges, emerging trends, and potential growth opportunities. The report equips industry participants and stakeholders with critical insights to navigate the evolving telecom landscape.

Key Insights:

• Telecom Managed Services Market Size (2025E): US$ 30.16 Bn
• Projected Market Value (2032F): US$ 69.41 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 12.7%

Telecom Managed Services Market – Report Scope:

The telecom managed services market includes the outsourcing of various telecommunications functions such as network operations, infrastructure management, mobility services, and cybersecurity. These services allow telecom operators and enterprises to focus on core business activities while reducing operational costs and improving service quality. With rising demand for high-speed connectivity, the rollout of 5G, and the increasing complexity of telecom networks, managed services have become essential for maintaining agility, efficiency, and scalability across global telecom infrastructures.

Market Growth Drivers:

The telecom managed services market is driven by several important factors. The ongoing global deployment of 5G networks and the rapid surge in data consumption are pushing telecom operators to seek scalable, cost-efficient solutions. Managed service providers help operators reduce capital expenditures and optimize network performance through expert monitoring, automation, and support. The increasing adoption of cloud computing, IoT, and virtualization technologies is also boosting demand for specialized managed services. Moreover, the growing reliance on remote work and digital communication tools has reinforced the need for reliable, secure, and efficient telecom infrastructures managed by expert third parties.

Market Restraints:

Despite robust growth, the market is not without challenges. One of the primary concerns is data security and privacy, as outsourcing critical telecom functions can expose sensitive data to vulnerabilities. Resistance to outsourcing among telecom operators due to concerns about control and accountability may also slow market adoption. Additionally, integrating managed services into legacy network environments can be both technically complex and costly. For small and medium enterprises, high initial implementation costs may act as a barrier to entry, limiting the full potential of market expansion.

Market Opportunities:

Significant opportunities are emerging within the telecom managed services landscape. The expansion of smart cities, increasing IoT deployment, and rising 5G adoption offer vast potential for managed service providers. As telecom networks evolve toward more software-defined and cloud-native architectures, the demand for expertise in network virtualization, automation, and cybersecurity is growing rapidly. Emerging markets across Asia Pacific, Latin America, and Africa present untapped potential, driven by increasing telecom infrastructure investments and growing internet penetration. Additionally, the demand for managed security services is expected to surge due to the rising frequency and sophistication of cyber threats.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the core factors driving the growth of the telecom managed services market?
• Which service segments and regional markets are expected to see the highest demand?
• How are technological advancements such as 5G and IoT reshaping managed service offerings?
• Who are the key players in the market and what strategies are they adopting to stay competitive?
• What future trends are likely to shape the global telecom managed services landscape?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Major players in the global telecom managed services market—such as Cisco Systems, Inc., Huawei Technologies Co., Ltd., Telefonaktiebolaget LM Ericsson, IBM Corporation, Nokia Corporation, and Fujitsu Ltd.—are actively enhancing their service capabilities through AI, automation, and cloud-based technologies. These companies are forming strategic partnerships with telecom operators to deliver customized and scalable solutions. Investment in R&D, expansion into emerging markets, and a strong focus on cybersecurity and network reliability are central to their growth strategies. By offering comprehensive and flexible managed service packages, these companies aim to maintain competitive advantages and capture growing market share.

Companies Covered in This Report:

• Cisco Systems, Inc.
• Huawei Technologies Co., Ltd.
• Telefonaktiebolaget LM Ericsson
• Acuity Technologies
• AT&T Inc.
• NTT DATA
• Comarch SA
• Fujitsu Ltd.
• IBM Corporation
• Nokia Corporation
• AMDOCS
• GTT Communications, Inc.
• Verizon Communications Inc.

Market Segmentation:

By Service Type:

• Managed Data Center Services
• Managed Security Services
• Managed Network Services
• Managed Mobility Services

By Organization Size:

• Large Enterprises
• SMEs

By Deployment:

• On-premise
• Cloud

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• South Asia and Oceania
• Latin America
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Telecom Managed Services Market Snapshot, 2025-2032
1.2. Market Opportunity Assessment, 2025-2032, US$ Bn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Macro-Economic Factors
2.3.1. Global Sectorial Outlook
2.3.2. Global GDP Growth Outlook
2.4. COVID-19 Impact Analysis
2.5. Forecast Factors - Relevance and Impact
3. Value Added Insights
3.1. Regulatory Landscape
3.2. Pipeline Analysis
3.3. Product Adoption Analysis
3.4. Value Chain Analysis
3.5. Key Promotional Strategies by Manufacturers
3.6. PESTLE Analysis
3.7. Porter’s Five Force Analysis
4. Global Telecom Managed Services Market Outlook:
4.1. Key Highlights
4.1.1. Market Size (US$ Bn) and Y-o-Y Growth
4.1.2. Absolute $ Opportunity
4.2. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast
4.2.1. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, 2019-2024
4.2.2. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, 2025-2032
4.3. Global Telecom Managed Services Market Outlook: Service Type
4.3.1. Introduction / Key Findings
4.3.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Service Type, 2019-2024
4.3.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Service Type, 2025-2032
4.3.3.1. Managed Data Center Services
4.3.3.2. Managed Security Services
4.3.3.3. Managed Network Services
4.3.3.4. Managed Mobility Services
4.3.4. Market Attractiveness Analysis: Service Type
4.4. Global Telecom Managed Services Market Outlook: Organization Size
4.4.1. Introduction / Key Findings
4.4.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Organization Size, 2019-2024
4.4.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Organization Size, 2025-2032
4.4.3.1. Large Enterprises
4.4.3.2. SMEs
4.4.4. Market Attractiveness Analysis: Organization Size
4.5. Global Telecom Managed Services Market Outlook: Deployment
4.5.1. Introduction / Key Findings
4.5.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Product, 2019-2024
4.5.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Deployment, 2025-2032
4.5.3.1. On-premise
4.5.3.2. Cloud
4.5.4. Market Attractiveness Analysis: Deployment
5. Global Telecom Managed Services Market Outlook: Region
5.1. Key Highlights
5.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Region, 2019-2024
5.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Region, 2025-2032
5.3.1. North America
5.3.2. Europe
5.3.3. Asia Pacific
5.3.4. South Asia and Oceania
5.3.5. Latin America
5.3.6. Middle East & Africa
5.4. Market Attractiveness Analysis: Region
6. North America Telecom Managed Services Market Outlook:
6.1. Key Highlights
6.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
6.2.1. By Service Type
6.2.2. By Organization Size
6.2.3. By Deployment
6.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
6.3.1. U.S.
6.3.2. Canada
6.4. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Service Type, 2025-2032
6.4.1. Managed Data Center Services
6.4.2. Managed Security Services
6.4.3. Managed Network Services
6.4.4. Managed Mobility Services
6.5. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Organization Size, 2025-2032
6.5.1. Large Enterprises
6.5.2. SMEs
6.6. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Deployment, 2025-2032
6.6.1. On-premise
6.6.2. Cloud
6.7. Market Attractiveness Analysis
7. Europe Telecom Managed Services Market Outlook:
7.1. Key Highlights
7.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
7.2.1. By Country
7.2.2. By Service Type
7.2.3. By Organization Size
7.2.4. By Deployment
7.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
7.3.1. Germany
7.3.2. France
7.3.3. U.K.
7.3.4. Italy
7.3.5. Spain
7.3.6. Russia
7.3.7. Turkey
7.3.8. Rest of Europe
7.4. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Service Type, 2025-2032
7.4.1. Managed Data Center Services
7.4.2. Managed Security Services
7.4.3. Managed Network Services
7.4.4. Managed Mobility Services
7.5. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Organization Size, 2025-2032
7.5.1. Large Enterprises
7.5.2. SMEs
7.6. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Deployment, 2025-2032
7.6.1. On-premise
7.6.2. Cloud
7.7. Market Attractiveness Analysis
8. East Asia Telecom Managed Services Market Outlook:
8.1. Key Highlights
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
8.2.1. By Country
8.2.2. By Service Type
8.2.3. By Organization Size
8.2.4. By Deployment
8.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
8.3.1. China
8.3.2. Japan
8.3.3. South Korea
8.4. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Service Type, 2025-2032
8.4.1. Managed Data Center Services
8.4.2. Managed Security Services
8.4.3. Managed Network Services
8.4.4. Managed Mobility Services
8.5. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Organization Size, 2025-2032
8.5.1. Large Enterprises
8.5.2. SMEs
8.6. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Deployment, 2025-2032
8.6.1. On-premise
8.6.2. Cloud
8.7. Market Attractiveness Analysis
9. South Asia & Oceania Telecom Managed Services Market Outlook:
9.1. Key Highlights
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
9.2.1. By Country
9.2.2. By Service Type
9.2.3. By Organization Size
9.2.4. By Deployment
9.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
9.3.1. India
9.3.2. Southeast Asia
9.3.3. ANZ
9.3.4. Rest of South Asia & Oceania
9.4. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Service Type, 2025-2032
9.4.1. Managed Data Center Services
9.4.2. Managed Security Services
9.4.3. Managed Network Services
9.4.4. Managed Mobility Services
9.5. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Organization Size, 2025-2032
9.5.1. Large Enterprises
9.5.2. SMEs
9.6. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Deployment, 2025-2032
9.6.1. On-Premise
9.6.2. Cloud
9.7. Market Attractiveness Analysis
10. Latin America Telecom Managed Services Market Outlook:
10.1. Key Highlights
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
10.2.1. By Country
10.2.2. By Service Type
10.2.3. By Organization Size
10.2.4. By Deployment
10.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
10.3.1. Brazil
10.3.2. Mexico
10.3.3. Rest of Latin America
10.4. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Service Type, 2025-2032
10.4.1. Managed Data Center Services
10.4.2. Managed Security Services
10.4.3. Managed Network Services
10.4.4. Managed Mobility Services
10.5. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Organization Size, 2025-2032
10.5.1. Large Enterprises
10.5.2. SMEs
10.6. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Deployment, 2025-2032
10.6.1. On-premise
10.6.2. Cloud
10.7. Market Attractiveness Analysis
11. Middle East & Africa Telecom Managed Services Market Outlook:
11.1. Key Highlights
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Market, 2019-2024
11.2.1. By Country
11.2.2. By Service Type
11.2.3. By Organization Size
11.2.4. By Deployment
11.3. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Country, 2025-2032
11.3.1. GCC Countries
11.3.2. Egypt
11.3.3. South Africa
11.3.4. Northern Africa
11.3.5. Rest of Middle East & Africa
11.4. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Service Type, 2025-2032
11.4.1. Managed Data Center Services
11.4.2. Managed Security Services
11.4.3. Managed Network Services
11.4.4. Managed Mobility Services
11.5. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Organization Size, 2025-2032
11.5.1. Large Enterprises
11.5.2. SMEs
11.6. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Deployment, 2025-2032
11.6.1. On-premise
11.6.2. Cloud
11.7. Market Attractiveness Analysis
12. Competition Landscape
12.1. Market Share Analysis, 2025
12.2. Market Structure
12.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
12.2.2. Competition Dashboard
12.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
12.3.1. Cisco Systems, Inc.
12.3.1.1. Overview
12.3.1.2. Segments and Products
12.3.1.3. Key Financials
12.3.1.4. Market Developments
12.3.1.5. Market Strategy
12.3.2. Huawei Technologies Co., Ltd.
12.3.3. Telefonaktiebolaget LM Ericsson
12.3.4. Acuity Technologies
12.3.5. AT&T Inc
12.3.6. NTT DATA
12.3.7. Comarch SA
12.3.8. Fujitsu Ltd.
12.3.9. Nokia Corporation
12.3.10. AMDOCS
12.3.11. GTT Communications, Inc.
12.3.12. Verizon Communications Inc.
13. Appendix
13.1. Research Methodology
13.2. Research Assumptions
13.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Persistence Market Research社のIT・通信分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(telecom)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/06/05 10:26

143.73 円

164.60 円

197.48 円

ページTOPに戻る