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UAEとサウジアラビアのスマートバレットアプリ市場:ユーザータイプ別[自動車所有者(プレミアム、フリーミアム)、バレット運営者/管理者]、用途別[ホテル(高級、中級)、高級レストラン・カフェ、ショッピングモール・小売センター、大規模イベント(スポーツ、コンサート)]、国別[UAE(ドバイ、アブダビ、シャルジャ、UAEのその他)、サウジアラビア(リヤド、ジェッダ、メッカ、メディナ、サウジアラビアのその他)]。2032年までの予測

UAEとサウジアラビアのスマートバレットアプリ市場:ユーザータイプ別[自動車所有者(プレミアム、フリーミアム)、バレット運営者/管理者]、用途別[ホテル(高級、中級)、高級レストラン・カフェ、ショッピングモール・小売センター、大規模イベント(スポーツ、コンサート)]、国別[UAE(ドバイ、アブダビ、シャルジャ、UAEのその他)、サウジアラビア(リヤド、ジェッダ、メッカ、メディナ、サウジアラビアのその他)]。2032年までの予測


UAE and Saudi Arabia Smart Valet App Market by User Type [Car Owner (Premium, Freemium), Valet Operator/Manager], by Application [Hotels (Luxury, Mid-Range), High-End Restaurants and Cafes, Shopping Malls and Retail Centres, Large-Scale Events (Sports, Concerts)], and by Country [UAE (Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, Rest of UAE), Saudi Arabia (Riyadh, Jeddah, Mecca, Medina, Rest of Saudi Arabia)] Forecast till 2032

UAEとサウジアラビアのスマート・バレー・アプリ市場は、2024年から2032年にかけて年平均成長率12.6%で拡大し、2032年までに19,026.40千米ドルに達すると見られている。スマート・バレー・アプリを利用することで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年10月3日 US$2,950
シングルユーザライセンス(PDF/印刷不可)
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通常2-3営業日以内 199 英語

英語原文をAI翻訳して掲載しています。


 

サマリー

UAEとサウジアラビアのスマート・バレー・アプリ市場は、2024年から2032年にかけて年平均成長率12.6%で拡大し、2032年までに19,026.40千米ドルに達すると見られている。スマート・バレー・アプリを利用することで、ユーザーは駐車手続きやコンシェルジュ・サービスの依頼、進捗状況の追跡、その他いくつかのアクティビティを、直接やり取りすることなく同じように簡単に処理することができる。このアプリは、楽な支払い方法を提供し、ステータスの更新をリアルタイムで提供することで、車両のチェックインからチェックアウトのスケジューリングまで、多くのサービスを容易にする。

ドバイ、アブダビ、リヤド、ジッダ全域で急速な都市化が進み、自動車の所有が増加して駐車場インフラが疲弊し、スマート・バレー・ソリューションの需要が高まっている。AIを搭載したバレーアプリを使って駐車場の事前予約をしたり、ステータスのアップデートを受け取ったり、デジタル決済をしたりするドライバーは、都市のモビリティとUAEとサウジアラビア両国のスマートシティ・イニシアチブの利便性の恩恵を受けている。

主要企業の発展
2024年11月、SalikはValtransのParkonicと提携し、107カ所の駐車場にeWalletシステムを統合することで、ドバイを超える最も重要なeWalletイニシアチブを獲得した。キャッシュレスでシームレスな取引を第一の特徴として、35,000台以上の駐車場を巧みに提供する駐車場決済の開始により、スマートシティ施設に革命をもたらし、半世紀にわたるシナジーに終止符が打たれた。Salikは今後、このような形でUAEの金融チャネルと技術的展望への足がかりを固めることになる。

主なレポート属性
- 2032年の市場規模:19,026.40万米ドル
- CAGR(2024年~2032年): 12.6%
- 基準年:2023年
- 市場予測期間: 2025-2030

市場セグメント 成長
- ユーザータイプ別自動車所有者:12.4%、バレーオペレーター/マネージャー:12.8
- 用途別ホテル - 10.4%, 高級レストランとカフェ - 10.7%.



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目次

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3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.9 チームとアナリストの貢献 ...................................... 39

4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.3 抑制 .................................. 45
4.
4.
4.
4.
4.
4.4.1 二次都市への進出 ............................. 48
4.
4.48 4.3 持続可能性への取り組み:EV充電とグリーン・パーキング ..................................
4.
4.

5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.1.6 カスタマー・エクスペリエンスとデジタル・マーケティング .......................................
5.
5.
5.1.9 顧客 ................................. 54
5.
5.
5.
5.
5.
5.2.3 買い手の交渉力(高): ...... 57
5.2.4 代替製品の脅威(中~高): ...................................... 58
5.
5.
5.
5.
5.
5.4 規制の状況 ...... 60
5.
5.
5.6.1 政治的要因 ................................... 64
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.6.8 スマートフォンやアプリを使いこなすハイテク通 ............................................. 67
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.8.1 将来のトレンド:iotベースの駐車場システムと自動運転車とバレーアプリの統合 ..........................................
5.9 顧客ニーズとペインポイント ...... 74
5.
5.
6 UAE・サウジアラビアのスマート・バレーアプリ市場、ユーザータイプ別 ................................................
6.1 概要
6.
6.
6.
6.

7.
7.2 ホテル ...... 84
7.
7.
7.
7.
7.5 大規模イベント .............................. 86
7.5.1 スポーツ ................................. 86
7.5.2 コンサート .................................... 86

8.1 概要
8.
8.2 ドバイ...... 89
8.3 アブダビ ...... 90
8.4 シャルジャ ...... 92
8.5 その他の地域...... 93

9.1 概要
9.
9.2 リヤド ...... 96
9.3 ジッダ ...... 97
9.4 メッカ...................99
9.5 メディナ...... 100
9.6 その他のサウジアラビア .............................................. 101

10.
11 海江およびサウジアラビアの駐車場管理ソフトウェア市場:国別、2019-2032 (百万米ドル

11.1 はじめに ...... 105

12.
12.2 競合他社のダッシュボード........................
12.
12.
12.4.1 共同開発 ....................................... 112

13.
13.1.1 会社概要 .............................. 113
13.
13.
13.114 1.4 主要な開発........................
13.
13.1.6 主要戦略 ................................. 114
13.1.7 フィードバック分析 ...... 115
13.
13.
13.
13.
13.116 2.4 主要な開発.........................
13.
13.
13.117 2.7 フィードバック分析........................
13.
13.3.1 会社概要 .................................. 119
13.3.2 財務概要 .................................. 119
13.
13.
13.
13.3.6 主要戦略 ................................... 121
13.3.7 フィードバック分析 ...... 121
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.4.7 フィードバック分析 ................................. 123
13.
13.
13.
13.5.3 提供製品 ........................ 126
13.
13.
13.5.6 主要戦略 ........................ 127
13.5.7 フィードバック分析 ...... 127
13.
13.6.1 会社概要 ................................. 129
13.6.2 財務概要 ............................... 129
13.
13.
13.
13.6.6 主要戦略 ................................ 131
13.6.7 フィードバック分析 ................................. 131
13.7 エバレッツ ................................. 133
13.7.1 会社概要 .................................. 133
13.7.2 財務概要 ................................. 134
13.
13.
13.
13.
13.7.7 フィードバック分析 ...... 135
13.8 オスカー・エリート・バレー・パーキング・サービス
13.
13.
13.
13.
13.
13.8.6 主要戦略 .................................. 138
13.8.7 フィードバック分析 ................................. 138
13.9 HCバレーパーキング......140
13.9.1 会社概要 ............................ 140
13.9.2 財務概要 ............................. 140
13.
13.9.4 主要な開発 .................................... 141
13.
13.9.6 主要戦略 .............................. 142
13.9.7 フィードバック分析 ...... 142
13.
13.
13.
13.10.3 提供製品...........................
13.
13.
13.10.6 主要戦略 ................................... 145
13.10.7 フィードバック分析 ................................. 145

14.1 はじめに...................... 146
14.
14.3 各社の市場シェア分析、2023 年 ................................ 149

15.
15.
15.
15.
15.
15.
15.1.6 主要戦略 ............................... 151
15.1.7 フィードバック分析 ................................. 152
15.
15.
15.
15.
15.153 2.4 主要な開発.........................
15.
15.
15.2.7 フィードバック分析 ........................... 154
15.
15.
15.
15.
15.
15.
15.
15.158 3.7 フィードバック分析.......................
15.4 ワギフリ ...... 159
15.
15.
15.
15.4.4 重要な開発 .......................... 160
15.
15.4.6 主要戦略 ............................ 160
15.4.7 フィードバック分析 ................................ 161
15.
15.5.1 会社概要 ........................... 162
15.
15.
15.
15.
15.5.6 主要戦略 .................................. 164
15.5.7 フィードバック分析 ................................. 164
15.
15.
15.
15.
15.
15.
15.6.6 主要戦略 .................................. 167
15.6.7 フィードバック分析 ................................. 167
15.
15.
15.
15.
15.
15.
15.7.6 主要戦略 .................................. 169
15.7.7 フィードバック分析 ...... 170
15.8 VPM ..................................... 171
15.
15.8.2 財務概要 .................................. 172
15.
15.172 8.4 重要な開発 ....................................
15.
15.8.6 主要戦略 ................................... 173
15.173 8.7 フィードバック分析 ............................... 173
15.
15.
15.175 9.2 財務概要..........................
15.
15.9.4 主要な開発 ...................................................... 176
15.
15.9.6 主要戦略 ................................... 177
15.9.7 フィードバック分析 ................................. 177
15.
15.10.1 会社概要 ................................... 178
15.10.2 財務概要 ................................. 179
15.
15.
15.
15.
15.10.7 フィードバック分析 ...... 181

16.1 ポジショニング ...... 182
16.
16.
16.1.3 結論 ..................................................
16.2 パートナーシップ ...... 184
16.
16.
16.2.3 結論 ...........................................
16.
16.
16.
16.3.3 提携事業所とのコミッションベース契約 ..................................................
16.
16.4 マーケティング戦略 ...... 189
16.
16.4.2 結論 ...........................................
16.
16.5.1 結論 ....................... 191
16.
16.
16.
16.
16.
16.
16.
16.
16.
16.
16.11 隣接市場 .......................... 195
16.
16.
16.12.1 結論 .............................................. 197
16.13 その他 ..................................... 197

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図表リスト

表のリスト
表1 市場シェア評価のためのQFDモデル 38
表2 uaeのホテル別バレーパーキング平均支出額 75
表3 サウジアラビアのホテル別バレーパーキング平均支出額 76
表4 ウェアのスマートバレー市場、ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 79
表5 サウジアラビアのスマートバレエアプリ市場、ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 79
表6 UAEスマートバレエアプリ市場:自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 80
表7 サウジアラビアのスマート・バレーアプリ市場、自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 81
表8 UAEスマートバレエアプリ市場:アプリケーション別、2019年~2032年(千米ドル) 83
表9 サウジアラビアのスマートバレエアプリ市場、用途別、2019年~2032年(千米ドル) 84
表10 UAEスマートバレエアプリ市場:ホテル別、2019年~2032年(千米ドル) 85
表11 サウジアラビアのスマートバレエアプリ市場:ホテル別、2019-2032年(千米ドル) 85
表12 UAEスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別、2019年~2032年(千米ドル) 86
表13 サウジアラビアのスマートバレエアプリ市場:大規模イベント別:2019-2032年(千米ドル) 86
表14 UAEスマートバレットアプリ市場:国別、2019年~2032年(千米ドル) 89
表15 ドバイのスマートバレットアプリ市場:ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 89
表16 ドバイのスマート・バレーアプリ市場:自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 89
表17 ドバイのスマート・バレーアプリ市場、用途別、2019年~2032年(千米ドル) 90
表18 ドバイのスマートバレアプリ市場:ホテル別、2019年~2032年(千米ドル) 90
表19 ドバイスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別:2019-2032年(千米ドル) 90
表20 アブダビのスマートバレットアプリ市場:ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 90
表21 アブダビ・スマート・バレーアプリ市場:自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 91
表22 アブダビ・スマート・バレーアプリ市場:アプリケーション別:2019-2032年(千米ドル) 91
表23 アブダビのスマートバレエアプリ市場:ホテル別、2019年~2032年(千米ドル) 91
表24 アブダビのスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別、2019年~2032年(千米ドル) 91
表25 シャルジャのスマートバレエアプリ市場:ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 92
表26 シャルジャ・スマート・バレーアプリ市場:自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 92
表 27 シャルジャスマートバレティアプリ市場:用途別(千米ドル) 92
表 28 シャルジャスマートバレアプリ市場:ホテル別、2019-2032 (千米ドル) 92
表29 シャルジャスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別:2019-2032年(千米ドル) 93
表30 その他の地域のスマートバレエアプリ市場:ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 93
表31 その他の地域のスマートバレエアプリ市場、自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 93
表32 その他の地域のスマート・バレーアプリ市場、用途別、2019年~2032年(千米ドル) 93
表33 その他の地域のスマートバレエアプリ市場、ホテル別、2019年~2032年(千米ドル) 94
表34 その他の地域のスマートバレエアプリ市場:大規模イベント別:2019-2032年(千米ドル) 94
表35 サウジアラビアのスマートバレエアプリ市場:国別、2019-2032年(千米ドル) 96
表 36 リヤドスマートバレットアプリ市場:ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 96
表37 リヤドスマートバレットアプリ市場:自動車所有者別:2019-2032年(千米ドル) 96
表38 リヤドスマートバレットアプリ市場:用途別(2019年~2032年) (千米ドル) 97
表 39 リヤドスマートバレットアプリ市場:ホテル別:2019-2032 (千米ドル) 97
表40 リヤドスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別:2019-2032年(千米ドル) 97
表41 ジッダのスマートバレットアプリ市場:ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 97
表42 ジェッダ・スマート・バレーアプリ市場:自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 98
表43 ジェッダ・スマート・バレーアプリ市場:アプリケーション別、2019年~2032年(千米ドル) 98
表44 ジッダスマートバレアプリ市場:ホテル別、2019年~2032年(千米ドル) 98
表45 ジッダスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別:2019-2032年(千米ドル) 98
表46 メッカスマートバレットアプリ市場:ユーザータイプ別、2019年~2032年(千米ドル) 99
表47 めっちゃスマートなバレーアプリ市場、自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 99
表48 めっちゃスマートなバレーアプリ市場、アプリケーション別、2019年~2032年(千米ドル) 99
表49 めっちゃスマートなバレーアプリ市場、ホテル別、2019年~2032年(千米ドル) 100
表50 メッカスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別:2019-2032年(千米ドル) 100
表51 メディナスマートバレットアプリ市場:ユーザータイプ別:2019-2032年(千米ドル) 100
表52 メディナスマートバレアプリ市場:自動車所有者別、2019年~2032年(千米ドル) 100
表53 メディナスマートバレーアプリ市場:アプリケーション別:2019-2032年(千米ドル) 100
表54 メディナスマートバレアプリ市場:ホテル別:2019-2032年(千米ドル) 101
表55 メディナスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別:2019-2032年(千米ドル) 101
表56 その他のサウジアラビアのスマートバレエアプリ市場:ユーザータイプ別:2019-2032年(千米ドル) 101
表57 その他のサウジアラビアのスマート・バレーアプリ市場:自動車所有者別(2019-2032年)(千米ドル) 101
表 58 サウジアラビアのその他地域のスマートバレー市場:用途別(千米ドル) 102
表59 サウジアラビアのその他の地域スマートバレエアプリ市場:ホテル別、2019-2032年(千米ドル) 102
表60 その他のサウジアラビアのスマートバレットアプリ市場:大規模イベント別(2019-2032年)(千米ドル) 102
表61 UAEバレーパーキング市場、2019年~2032年(百万米ドル) 103
表62 サウジアラビアのバレーパーキング市場、2019年~2032年(百万米ドル) 103
表 63 UAE 駐車場管理ソフトウェア市場、国別、2019-2032 (百万米ドル) 105
表 64 サウジアラビアの駐車場管理ソフトウェア市場:国別、2019-2032 年(百万米ドル) 105
表 65 協業 112
表 66 スパーク:提供製品/ソリューション/サービス 113
表 67 スパーク:フィードバック分析 115
表 68 TVPバレーパーキング:提供製品/ソリューション/サービス 116
表69 TVPバレーパーキング:フィードバック分析 117
表 70 xvalet: 製品/ソリューション/提供サービス 120
表 71 xvalet:フィードバック分析 121
表72 ジャストバレー:提供製品/ソリューション/サービス 122
表73 ジャストバレー:フィードバック分析 123
表 74 VIPパーキングコントロール:提供製品/ソリューション/サービス 126
表 75 VIP パーキングコントロール:フィードバック分析 127
表76 バルトランス・トランスポーテーション・システムズ&サービス:提供製品/ソリューション/サービス 130
表 77 バルトランス・トランスポーテーション・システムズ&サービス(パークニック):主な展開 130
表 78 バルトランス・トランスポーテーション・システムズ&サービス:フィードバック分析 131
表 79 エバレッツ:提供する製品/ソリューション/サービス 134
表80 エバレッツ:フィードバック分析 135
表 81 オスカー・エリート・バレー・パーキング・サービス LLC: 製品/ソリューション/提供サービス 137
表82 oscar elite valet parking services llc: フィードバック分析 138
表83 HCバレーパーキング:製品/ソリューション/提供サービス 141
表84 HCバレーパーキング:フィードバック分析 142
表 85 プレステージ・バレー・パーキング:製品/ソリューション/提供サービス 144
表86 プレステージ-バレーパーキング:フィードバック分析 145
表 87 ロイヤルエリートバレーパーキング:提供製品/ソリューション/サービス 150
表 88 ロイヤルエリートバレーパーキング:フィードバック分析 152
表89 ザ・バレットLLC:提供製品/ソリューション/サービス 153
表90 ザ・バレットLLC:フィードバック分析 154
表 91 アド・オン・バレー・パーキング・サービス LLC: 製品/ソリューション/提供サービス 157
表92 アドオンバレーパーキングサービスLLC:フィードバック分析 158
表93 ワギフリ:製品/ソリューション/提供サービス 159
表94 ワギフリ:フィードバック分析 161
表 95 アドバンストプレステージ:提供製品/ソリューション/サービス 163
表96 アドバンストプレステージ:フィードバック分析 164
表 97 ZMHバレーパーキング:提供製品/ソリューション/サービス 166
表 98 ZMH バレーパーキング:フィードバック分析 167
表 99 イージー・バレー・カンパニー:提供製品/ソリューション/サービス 168
表100 イージーバレー社:フィードバック分析 170
表 101 VPM: 製品/ソリューション/提供サービス 172
表 102 VPM: フィードバック分析 173
表103 アブシャーパーキングサービス:製品/ソリューション/提供サービス 176
表104 アブシャーパーキングサービス:フィードバック分析 177
表 105 統合パーキングシステム:提供製品/ソリューション/サービス 179
106表 統合パーキングシステム:フィードバック分析 181

 

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Summary

The UAE and Saudi Arabia smart valet app market is set to reach USD 19,026.40 thousand by 2032, expanding at a CAGR of 12.6% from 2024 to 2032. With the help of a smart valet app, users can easily request the parking process or concierge services, track the progress, and handle several other activities in the same way without the need to communicate directly. It facilitates many services from vehicle check-in to check-out scheduling by providing an effortless way to pay for the service and offering status updates in real-time.

Rapid urbanization across Dubai, Abu Dhabi, Riyadh, and Jeddah has intensified vehicle ownership, straining parking infrastructure and fueling demand for smart valet solutions. Drivers who use AI-powered valet apps for booking a parking spot in advance, receiving a status update or paying digitally benefit from the convenience of the mobility of cities and the smart city initiatives of both the UAE and Saudi Arabia.

Key Company Development
In November of 2024, Salik gained the most significant eWallet initiative to span beyond Dubai as Valtrans' Parkonic partnered with it to integrate its eWallet system across 107 parking sites. The Synergy of half a decade comes to an end by revolutionizing smart city facilities via the launch of parking payments skillfully provided over 35,000 spaces taking cashless and seamless transactions as primary traits. Salik henceforth consolidates its stepping-stone to financial channels and the technological landscape in the UAE in this manner.

Key Report Attributes
- Market Size 2032: USD 19,026.40 Thousand
- CAGR (2024-2032): 12.6%
- Base Year: 2023
- Market Forecast Period: 2025-2030

Market Segmentations Growth
- By User Type: Car Owner - 12.4%, Valet Operator/Manager - 12.8%.
- By Application: Hotels - 10.4%, High-End Restaurants and Cafes - 10.7%.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY ...... 22
2 MARKET INTRODUCTION .......... 24
2.1 DEFINITION ........ 24
2.2 SCOPE OF THE STUDY ......... 24
2.3 RESEARCH OBJECTIVE ....... 24
2.4 MARKET STRUCTURE ......... 25
3 RESEARCH METHODOLOGY ........... 26
3.1 OVERVIEW .......... 26
3.2 DATA FLOW ........ 28
3.2.1 DATA MINING PROCESS .......... 28
3.3 PURCHASED DATABASE: ........... 29
3.4 SECONDARY SOURCES: ....... 30
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ........... 31
3.5 PRIMARY RESEARCH: .......... 32
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ........ 33
3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED .......... 34
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ....... 35
3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH ............ 35
3.7 DATA FORECASTING............ 35
3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE ........... 36
3.8 DATA MODELING ............ 37
3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: .......... 37
3.8.2 DATA MODELING: ...... 38
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ......... 39
4 MARKET DYNAMICS ........... 42
4.1 INTRODUCTION ........ 42
4.2 DRIVERS ........ 43
4.2.1 URBANIZATION AND HIGH VEHICLE OWNERSHIP ........ 43
4.2.2 GOVERNMENT SMART CITY INITIATIVES ....... 43
4.2.3 HIGH SMARTPHONE PENETRATION DRIVING ADOPTION ........... 43
4.2.4 TOURISM AND HIGH-PROFILE EVENTS BOOSTING DEMAND ....... 44
4.2.5 SHIFT TOWARDS LUXURY AND CONVENIENCE ............ 44
4.3 RESTRAINT ........ 45
4.3.1 HIGH INITIAL INVESTMENT IN TECHNOLOGY AND INFRASTRUCTURE ...... 45
4.3.2 DATA PRIVACY AND CYBERSECURITY CONCERNS ....... 46
4.3.3 VEHICLE SAFETY AND DAMAGE RISKS .......... 46
4.3.4 REGULATORY CHALLENGES AND LICENSING ISSUES .......... 46
4.4 OPPORTUNITY .......... 48
4.4.1 EXPANSION TO SECONDARY CITIES ....... 48
4.4.2 PARTNERSHIPS WITH LUXURY HOTELS, MALLS, AND AIRPORTS ....... 48
4.4.3 SUSTAINABILITY INITIATIVES: EV CHARGING AND GREEN PARKING ........ 48
4.4.4 AI-POWERED PREDICTIVE ANALYTICS FOR SMART PARKING ............ 49
4.4.5 SUBSCRIPTION-BASED LOYALTY PROGRAMS ....... 49
5 MARKET FACTOR ANALYSIS ........... 51
5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ....... 51
5.1.1 TECHNOLOGY AND SOFTWARE PROVIDERS .......... 51
5.1.2 MOBILE APPLICATION DEVELOPMENT AND PAYMENT GATEWAY INTEGRATION ........... 52
5.1.3 HARDWARE SUPPLIERS (PARKING EQUIPMENT AND IOT SENSORS) ......... 52
5.1.4 VALET SERVICE OPERATORS .......... 52
5.1.5 LUXURY HOTELS, MALLS, AND EVENT ORGANIZERS (SERVICE PROVIDERS AND CLIENTS) ........... 53
5.1.6 CUSTOMER EXPERIENCE AND DIGITAL MARKETING ........... 53
5.1.7 PARKING INFRASTRUCTURE PROVIDERS & SPACE ALLOCATION ....... 54
5.1.8 VALET PARKING SERVICE PROVIDERS ........... 54
5.1.9 CLIENTS ...... 54
5.1.10 TICKETING AND VEHICLE TRACKING SYSTEMS ........... 55
5.1.11 END USERS ........ 55
5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL ........... 56
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS (MODERATE TO HIGH): .......... 57
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS (MODERATE TO HIGH): ...... 57
5.2.3 BARGAINING POWER OF BUYERS (HIGH): ...... 57
5.2.4 THREAT OF SUBSTITUTE PRODUCTS (MODERATE TO HIGH):...... 58
5.2.5 RIVALRY AMONG EXISTING COMPETITORS (HIGH): ............ 58
5.3 TECHNOLOGY ADOPTION ANALYSIS ......... 58
5.3.1 SMART VALET SOLUTIONS INCORPORATING AI FOR PREDICTIVE CAR RETRIEVAL ......... 59
5.3.2 CONNECTING DEVICES FOR SECURE CAR TRACKING .......... 59
5.3.3 INTEGRATED PAYMENT SOLUTIONS FOR SEAMLESS TRANSACTIONS ...... 60
5.4 REGULATORY LANDSCAPE ...... 60
5.5 MARKET SWOT ANALYSIS ...... 64
5.6 MARKET PESTEL ANALYSIS .......... 64
5.6.1 POLITICAL ......... 64
5.6.2 ECONOMIC: ........ 65
5.6.3 SOCIAL: ...... 65
5.6.4 TECHNOLOGICAL: ............ 65
5.6.5 ENVIRONMENTAL: ............ 66
5.6.6 LEGAL ......... 66
5.6.7 CONSUMER DEMOGRAPHICS OUTLOOK (17+) ...... 66
5.6.8 TECH-SAVVY INDIVIDUALS FAMILIAR WITH SMARTPHONES AND APPS .......... 67
5.6.9 HIGH-INCOME EARNERS FREQUENTING PREMIUM ESTABLISHMENTS ...... 68
5.7 BEHAVIORAL INSIGHTS ...... 69
5.7.1 PREFERENCE FOR CONVENIENCE AND PREMIUM EXPERIENCES ....... 69
5.7.2 GROWING INTEREST IN ECO-FRIENDLY AND EFFICIENT SOLUTIONS ......... 70
5.7.3 VEHICLE SAFETY AND DEMAND FOR AUTOMATIC PARKING SYSTEMS ............ 70
5.7.4 PERSONALIZED AND LOYALTY-DRIVEN VALET EXPERIENCES ........... 71
5.7.5 PREFERENCE FOR CASHLESS AND CONTACTLESS TRANSACTIONS ......... 72
5.8 TECHNOLOGICAL INSIGHTS ............ 73
5.8.1 FUTURE TRENDS: IOT-BASED PARKING SYSTEMS AND SELF-DRIVING CAR INTEGRATION WITH VALET APPS .... 73
5.9 CUSTOMER NEEDS AND PAIN POINTS ...... 74
5.9.1 RISING CONCERNS OVER CAR SAFETY AND MISHANDLING........ 74
5.10 UAE/SAUDI ARABIA AVERAGE VALET PARKING EXPENDITURE BY HOTELS ...... 75
6 UAE AND SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE ........... 78
6.1 OVERVIEW .......... 78
6.2 CAR OWNER ....... 80
6.2.1 PREMIUM ........... 80
6.2.2 FREEMIUM ......... 80
6.3 VALET OPERATOR/MANAGER ....... 81
7 UAE AND SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION ........ 82
7.1 INTRODUCTION ........ 82
7.2 HOTELS ......... 84
7.2.1 LUXURY ...... 84
7.2.2 MID-RANGE ........ 84
7.3 HIGH-END RESTAURANTS AND CAFES ........... 85
7.4 SHOPPING MALLS AND RETAIL CENTRES ............ 85
7.5 LARGE-SCALE EVENTS ....... 86
7.5.1 SPORTS ...... 86
7.5.2 CONCERTS ......... 86
8 UAE SMART VALET APP MARKET, BY COUNTRY ...... 88
8.1 OVERVIEW .......... 88
8.1.1 UAE SMART VALET APP MARKET, BY COUNTRY, 2019–2032 (USD THOUSAND) ...... 89
8.2 DUBAI ...... 89
8.3 ABU DHABI.......... 90
8.4 SHARJAH ............ 92
8.5 REST OF UAE ...... 93
9 SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY COUNTRY ......... 95
9.1 OVERVIEW .......... 95
9.1.1 SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY COUNTRY, 2019–2032 (USD THOUSAND) ........... 96
9.2 RIYADH ......... 96
9.3 JEDDAH ......... 97
9.4 MECCA ........... 99
9.5 MEDINA ........ 100
9.6 REST OF SAUDI ARABIA ............ 101
10 UAE AND SAUDI ARABIA VALET PARKING MARKET, 2019-2032 (USD MILLION) ...... 103
10.1 INTRODUCTION ........ 103
11 UAE AND SAUDI ARABIA PARKING MANAGEMENT SOFTWARE MARKET, BY COUNTRY, 2019
2032 (USD MILLION) .......... 105
11.1 INTRODUCTION ........ 105
12 COMPETITIVE LANDSCAPE (SMART VALET APP MARKET) ........... 108
12.1 INTRODUCTION ........ 108
12.2 COMPETITOR DASHBOARD....... 110
12.3 COMPANY MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 ...... 111
12.4 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ........ 112
12.4.1 COLLABORATE .......... 112
13 COMPANY PROFILE (SMART VALET APP MARKET) ......... 113
13.1 SPARK............ 113
13.1.1 COMPANY OVERVIEW ....... 113
13.1.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 113
13.1.3 PRODUCTS OFFERED ........ 113
13.1.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 114
13.1.5 SWOT ANALYSIS ....... 114
13.1.6 KEY STRATEGIES ....... 114
13.1.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 115
13.2 TVP VALET PARKING .......... 116
13.2.1 COMPANY OVERVIEW ....... 116
13.2.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 116
13.2.3 PRODUCTS OFFERED ........ 116
13.2.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 116
13.2.5 SWOT ANALYSIS ....... 117
13.2.6 KEY STRATEGIES ....... 117
13.2.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 117
13.3 XVALET ........ 119
13.3.1 COMPANY OVERVIEW ....... 119
13.3.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 119
13.3.3 PRODUCTS OFFERED ........ 120
13.3.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 120
13.3.5 SWOT ANALYSIS ....... 120
13.3.6 KEY STRATEGIES ....... 121
13.3.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 121
13.4 JUST VALET ....... 122
13.4.1 COMPANY OVERVIEW ....... 122
13.4.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 122
13.4.3 PRODUCTS OFFERED ........ 122
13.4.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 123
13.4.5 SWOT ANALYSIS ....... 123
13.4.6 KEY STRATEGIES ....... 123
13.4.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 123
13.5 VIP PARKING CONTROL ...... 125
13.5.1 COMPANY OVERVIEW ....... 125
13.5.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 125
13.5.3 PRODUCTS OFFERED ........ 126
13.5.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 126
13.5.5 SWOT ANALYSIS ....... 126
13.5.6 KEY STRATEGIES ....... 127
13.5.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 127
13.6 VALTRANS TRANSPORTATION SYSTEMS AND SERVICES ........ 129
13.6.1 COMPANY OVERVIEW ....... 129
13.6.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 129
13.6.3 PRODUCTS OFFERED ........ 130
13.6.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 130
13.6.5 SWOT ANALYSIS ....... 130
13.6.6 KEY STRATEGIES ....... 131
13.6.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 131
13.7 EVALETZ ...... 133
13.7.1 COMPANY OVERVIEW ....... 133
13.7.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 134
13.7.3 PRODUCTS OFFERED ........ 134
13.7.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 134
13.7.5 SWOT ANALYSIS ....... 134
13.7.6 KEY STRATEGIES ....... 135
13.7.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 135
13.8 OSCAR ELITE VALET PARKING SERVICES LLC ........... 137
13.8.1 COMPANY OVERVIEW ....... 137
13.8.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 137
13.8.3 PRODUCTS OFFERED ........ 137
13.8.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 137
13.8.5 SWOT ANALYSIS ....... 138
13.8.6 KEY STRATEGIES ....... 138
13.8.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 138
13.9 HC VALET PARKING...... 140
13.9.1 COMPANY OVERVIEW ....... 140
13.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 140
13.9.3 PRODUCTS OFFERED ........ 141
13.9.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 141
13.9.5 SWOT ANALYSIS ....... 141
13.9.6 KEY STRATEGIES ....... 142
13.9.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 142
13.10 PRESTIGE-VALET-PARKING ........... 143
13.10.1 COMPANY OVERVIEW ....... 143
13.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 143
13.10.3 PRODUCTS OFFERED ........ 144
13.10.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 144
13.10.5 SWOT ANALYSIS ....... 144
13.10.6 KEY STRATEGIES ....... 145
13.10.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 145
14 COMPETITIVE LANDSCAPE (TRADITIONAL VALET PARKING SERVICES MARKET) ....... 146
14.1 INTRODUCTION ........ 146
14.2 COMPETITOR DASHBOARD....... 148
14.3 COMPANY MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 ...... 149
15 COMPANY PROFILE (TRADITIONAL VALET PARKING SERVICES MARKET) ............ 150
15.1 ROYAL ELITE VALET PARKING COMPANY ........... 150
15.1.1 COMPANY OVERVIEW ....... 150
15.1.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 150
15.1.3 PRODUCTS OFFERED ........ 150
15.1.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 151
15.1.5 SWOT ANALYSIS ....... 151
15.1.6 KEY STRATEGIES ....... 151
15.1.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 152
15.2 THE VALET LLC ....... 153
15.2.1 COMPANY OVERVIEW ....... 153
15.2.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 153
15.2.3 PRODUCTS OFFERED ........ 153
15.2.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 153
15.2.5 SWOT ANALYSIS ....... 154
15.2.6 KEY STRATEGIES ....... 154
15.2.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 154
15.3 AD ON VALET PARKING SERVICES LLC ........... 156
15.3.1 COMPANY OVERVIEW ....... 156
15.3.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 156
15.3.3 PRODUCTS OFFERED ........ 157
15.3.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 157
15.3.5 SWOT ANALYSIS ....... 157
15.3.6 KEY STRATEGIES ....... 158
15.3.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 158
15.4 WAGIFLI ........ 159
15.4.1 COMPANY OVERVIEW ....... 159
15.4.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 159
15.4.3 PRODUCTS OFFERED ........ 159
15.4.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 160
15.4.5 SWOT ANALYSIS ....... 160
15.4.6 KEY STRATEGIES ....... 160
15.4.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 161
15.5 ADVANCED PRESTIGE ......... 162
15.5.1 COMPANY OVERVIEW ....... 162
15.5.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 162
15.5.3 PRODUCTS OFFERED ........ 163
15.5.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 163
15.5.5 SWOT ANALYSIS ....... 163
15.5.6 KEY STRATEGIES ....... 164
15.5.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 164
15.6 ZMH VALET PARKING ......... 165
15.6.1 COMPANY OVERVIEW ....... 165
15.6.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 165
15.6.3 PRODUCTS OFFERED ........ 166
15.6.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 166
15.6.5 SWOT ANALYSIS ....... 166
15.6.6 KEY STRATEGIES ....... 167
15.6.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 167
15.7 EASY VALET COMPANY ............ 168
15.7.1 COMPANY OVERVIEW ....... 168
15.7.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 168
15.7.3 PRODUCTS OFFERED ........ 168
15.7.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 169
15.7.5 SWOT ANALYSIS ....... 169
15.7.6 KEY STRATEGIES ....... 169
15.7.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 170
15.8 VPM ......... 171
15.8.1 COMPANY OVERVIEW ....... 171
15.8.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 172
15.8.3 PRODUCTS OFFERED ........ 172
15.8.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 172
15.8.5 SWOT ANALYSIS ....... 172
15.8.6 KEY STRATEGIES ....... 173
15.8.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 173
15.9 ABSHER PARKING SERVICES ......... 175
15.9.1 COMPANY OVERVIEW ....... 175
15.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 175
15.9.3 PRODUCTS OFFERED ........ 176
15.9.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 176
15.9.5 SWOT ANALYSIS ....... 176
15.9.6 KEY STRATEGIES ....... 177
15.9.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 177
15.10 INTEGRATED PARKING SYSTEM ......... 178
15.10.1 COMPANY OVERVIEW ....... 178
15.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 179
15.10.3 PRODUCTS OFFERED ........ 179
15.10.4 KEY DEVELOPMENTS ........ 179
15.10.5 SWOT ANALYSIS ....... 179
15.10.6 KEY STRATEGIES ....... 180
15.10.7 FEEDBACK ANALYSIS ....... 181
16 STRATEGIC RECOMMENDATION FOR SMART VALET APP MARKET ......... 182
16.1 POSITIONING ...... 182
16.1.1 HIGHLIGHT PREMIUM CONVENIENCE AND SECURE VALET SERVICES USING ADVANCED TECHNOLOGY ............ 182
16.1.2 MARKET AS AN ECO-FRIENDLY SOLUTION BY OPTIMIZING PARKING EFFICIENCY AND REDUCING IDLE CAR EMISSIONS ....... 183
16.1.3 CONCLUSION ............ 183
16.2 PARTNERSHIPS ....... 184
16.2.1 COLLABORATE WITH MAJOR HOTEL CHAINS (E.G., JUMEIRAH, EMAAR HOSPITALITY) AND MALLS (E.G., DUBAI MALL, MALL OF QATAR) ............ 184
16.2.2 APPROACH EVENT ORGANIZERS FOR SPORTS AND ENTERTAINMENT VENUES ...... 185
16.2.3 CONCLUSION ............ 185
16.3 MONETIZATION MODELS .......... 186
16.3.1 PAY-PER-USE MODEL ........ 186
16.3.2 SUBSCRIPTION FOR REGULAR USERS ............ 187
16.3.3 COMMISSION-BASED AGREEMENTS WITH PARTNERING ESTABLISHMENT ...... 187
16.3.4 CONCLUSION ............ 188
16.4 MARKETING STRATEGY ........... 189
16.4.1 USE GEO-TARGETED ADS AND SOCIAL MEDIA CAMPAIGNS TO TARGET URBAN USERS ......... 189
16.4.2 CONCLUSION ............ 190
16.5 TOP PERFORMING MARKET SEGMENTS AND MARKET ENTRY OR EXPANSION EFFORTS ......... 190
16.5.1 CONCLUSION ............ 191
16.6 TECHNOLOGY REQUIREMENTS/DEMAND ...... 191
16.6.1 CONCLUSION ............ 192
16.7 MARKET POTENTIAL .......... 192
16.7.1 CONCLUSION ............ 192
16.8 MARKET COMPETITION ............ 193
16.8.1 CONCLUSION ............ 193
16.9 CHANNELS & PARTNERSHIPS ........ 194
16.9.1 CONCLUSION ............ 194
16.10 REGULATORY LANDSCAPE ...... 195
16.10.1 CONCLUSION ............ 195
16.11 ADJACENT MARKETS ......... 195
16.11.1 CONCLUSION ............ 196
16.12 PROFITABILITY ........ 196
16.12.1 CONCLUSION ............ 197
16.13 OTHERS ......... 197

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1 QFD MODELING FOR MARKET SHARE ASSESSMENT 38
TABLE 2 UAE AVERAGE VALET PARKING EXPENDITURE BY HOTELS 75
TABLE 3 SAUDI ARABIA AVERAGE VALET PARKING EXPENDITURE BY HOTELS 76
TABLE 4 UAE SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 79
TABLE 5 SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 79
TABLE 6 UAE SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 80
TABLE 7 SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 81
TABLE 8 UAE SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 83
TABLE 9 SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 84
TABLE 10 UAE SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 85
TABLE 11 SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 85
TABLE 12 UAE SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 86
TABLE 13 SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 86
TABLE 14 UAE SMART VALET APP MARKET, BY COUNTRY, 2019–2032 (USD THOUSAND) 89
TABLE 15 DUBAI SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 89
TABLE 16 DUBAI SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 89
TABLE 17 DUBAI SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 90
TABLE 18 DUBAI SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 90
TABLE 19 DUBAI SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 90
TABLE 20 ABU DHABI SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 90
TABLE 21 ABU DHABI SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 91
TABLE 22 ABU DHABI SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 91
TABLE 23 ABU DHABI SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 91
TABLE 24 ABU DHABI SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 91
TABLE 25 SHARJAH SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 92
TABLE 26 SHARJAH SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 92
TABLE 27 SHARJAH SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 92
TABLE 28 SHARJAH SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 92
TABLE 29 SHARJAH SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 93
TABLE 30 REST OF UAE SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 93
TABLE 31 REST OF UAE SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 93
TABLE 32 REST OF UAE SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 93
TABLE 33 REST OF UAE SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 94
TABLE 34 REST OF UAE SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 94
TABLE 35 SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY COUNTRY, 2019–2032 (USD THOUSAND) 96
TABLE 36 RIYADH SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 96
TABLE 37 RIYADH SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 96
TABLE 38 RIYADH SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 97
TABLE 39 RIYADH SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 97
TABLE 40 RIYADH SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 97
TABLE 41 JEDDAH SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 97
TABLE 42 JEDDAH SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 98
TABLE 43 JEDDAH SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 98
TABLE 44 JEDDAH SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 98
TABLE 45 JEDDAH SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 98
TABLE 46 MECCA SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 99
TABLE 47 MECCA SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 99
TABLE 48 MECCA SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 99
TABLE 49 MECCA SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 100
TABLE 50 MECCA SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 100
TABLE 51 MEDINA SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 100
TABLE 52 MEDINA SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 100
TABLE 53 MEDINA SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 100
TABLE 54 MEDINA SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 101
TABLE 55 MEDINA SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 101
TABLE 56 REST OF SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY USER TYPE, 2019-2032 (USD THOUSAND) 101
TABLE 57 REST OF SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY CAR OWNER, 2019-2032 (USD THOUSAND) 101
TABLE 58 REST OF SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY APPLICATION, 2019-2032 (USD THOUSAND) 102
TABLE 59 REST OF SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY HOTEL, 2019-2032 (USD THOUSAND) 102
TABLE 60 REST OF SAUDI ARABIA SMART VALET APP MARKET, BY LARGE-SCALE EVENTS, 2019-2032 (USD THOUSAND) 102
TABLE 61 UAE VALET PARKING MARKET, 2019-2032 (USD MILLION) 103
TABLE 62 SAUDI ARABIA VALET PARKING MARKET, 2019-2032 (USD MILLION) 103
TABLE 63 UAE PARKING MANAGEMENT SOFTWARE MARKET, BY COUNTRY, 2019-2032 (USD MILLION) 105
TABLE 64 SAUDI ARABIA PARKING MANAGEMENT SOFTWARE MARKET, BY COUNTRY, 2019-2032 (USD MILLION) 105
TABLE 65 COLLABORATE 112
TABLE 66 SPARK: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 113
TABLE 67 SPARK: FEEDBACK ANALYSIS 115
TABLE 68 TVP VALET PARKING: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 116
TABLE 69 TVP VALET PARKING: FEEDBACK ANALYSIS 117
TABLE 70 XVALET: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 120
TABLE 71 XVALET: FEEDBACK ANALYSIS 121
TABLE 72 JUST VALET: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 122
TABLE 73 JUST VALET: FEEDBACK ANALYSIS 123
TABLE 74 VIP PARKING CONTROL: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 126
TABLE 75 VIP PARKING CONTROL: FEEDBACK ANALYSIS 127
TABLE 76 VALTRANS TRANSPORTATION SYSTEMS AND SERVICES: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 130
TABLE 77 VALTRANS TRANSPORTATION SYSTEMS AND SERVICES (PARKONIC): KEY DEVELOPMENTS 130
TABLE 78 VALTRANS TRANSPORTATION SYSTEMS AND SERVICES: FEEDBACK ANALYSIS 131
TABLE 79 EVALETZ: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 134
TABLE 80 EVALETZ: FEEDBACK ANALYSIS 135
TABLE 81 OSCAR ELITE VALET PARKING SERVICES LLC: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 137
TABLE 82 OSCAR ELITE VALET PARKING SERVICES LLC: FEEDBACK ANALYSIS 138
TABLE 83 HC VALET PARKING: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 141
TABLE 84 HC VALET PARKING: FEEDBACK ANALYSIS 142
TABLE 85 PRESTIGE-VALET-PARKING: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 144
TABLE 86 PRESTIGE-VALET-PARKING: FEEDBACK ANALYSIS 145
TABLE 87 ROYAL ELITE VALET PARKING COMPANY: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 150
TABLE 88 ROYAL ELITE VALET PARKING COMPANY: FEEDBACK ANALYSIS 152
TABLE 89 THE VALET LLC: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 153
TABLE 90 THE VALET LLC: FEEDBACK ANALYSIS 154
TABLE 91 AD ON VALET PARKING SERVICES LLC: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 157
TABLE 92 AD ON VALET PARKING SERVICES LLC: FEEDBACK ANALYSIS 158
TABLE 93 WAGIFLI: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 159
TABLE 94 WAGIFLI: FEEDBACK ANALYSIS 161
TABLE 95 ADVANCED PRESTIGE: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 163
TABLE 96 ADVANCED PRESTIGE: FEEDBACK ANALYSIS 164
TABLE 97 ZMH VALET PARKING: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 166
TABLE 98 ZMH VALET PARKING: FEEDBACK ANALYSIS 167
TABLE 99 EASY VALET COMPANY: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 168
TABLE 100 EASY VALET COMPANY: FEEDBACK ANALYSIS 170
TABLE 101 VPM: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 172
TABLE 102 VPM: FEEDBACK ANALYSIS 173
TABLE 103 ABSHER PARKING SERVICES: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 176
TABLE 104 ABSHER PARKING SERVICES: FEEDBACK ANALYSIS 177
TABLE 105 INTEGRATED PARKING SYSTEM: PRODUCTS/ SOLUTIONS/ SERVICES OFFERED 179
TABLE 106 INTEGRATED PARKING SYSTEM: FEEDBACK ANALYSIS 181

 

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